MASTERNAK PO PORAŻCE Z KALENGĄ

Mateusz Masternak (32-2, 23 KO) po porażce z Yourim Kalengą (20-1, 13 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Loki
Data: 22-06-2014 07:08:01 
słabo jest słabo , szkoda, ciekawe co dalej ?
 Autor komentarza: weentM
Data: 22-06-2014 07:46:26 
Kolejny polski balonik. masakra jakas myslalem ze Masternak to naprawde Polska szansa na sukces, ale niestety,
trzeba sie juz przyzwyczaic i przestac ludzic ze jak sie obija Shvilich, aładze itp nie ma co liczyć na sukcesy nawet ze średniakami.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 22-06-2014 08:10:31 
Cicho nagrany ten wywiad.

Mateusz coś "spuchł" psychicznie.
Nie ma tego błysku,tej świeżości,radości,tego entuzjazmu co kiedyś.

Od pewnwgo czasu "Master" zamiast się rozwijać stanął w miejscu,by nie rzec,iż zaczął się cofać i walczyć coraz gorzej.

Z Drozdem jeszcze walczył,ale wczoraj?Odpuścił temat zupełnie.Nie było agresji,zaciętości,chęci znokautowania rywala,jakiś taki obojętny i troszkę nieobecny był.

Przecież po porażce z Drozdem,gdzie też ,"Mateusz" wyszedł sobie jakoś tak lajtowo do walki to wczoraj powinien walczyć jak lew o zwycięstwo,bo to była ogromna szansa,tym bardziej,że rywal był do ogrania.

Nie było tej iskry i determinacji co u Fonfary,albo dzisiaj u tego Japończyka w walce z Guerrero,a poza tym przydał by się może lepszy trener i sparingpartnerzy?

Ja życzę Mateuszowi jak najlepiej i myślę,że jeszcze się ogarnie i coś z niego będzie,ale wyraźnie widać,że coś tu nie gra.
 Autor komentarza: Zubr
Data: 22-06-2014 08:21:49 
Jak dla mnie, to jedynym ratunkiem jest wylot do USA. Nie ważne, że w USA CW nie jest popularne i że wszystko jest w europie, ale na trening do USA.. na sparingi. Bo to co pokazał Master wczoraj to było mało - pospinany, sztywny, ten jego prawy był masakryczny.. lewy był zupełnie bez mocy. Murzyn pływał, a Master nie potrafił wyprowadzić mocnego prawego prostego.

Trudno powiedzieć co dalej. wg mnie tutaj trzeba radykalnej zmiany otoczenia i treningu.
 Autor komentarza: Zubr
Data: 22-06-2014 08:23:12 
oczywiście pływał Kalenga ze zmęczenia. szkoda, wg mnie w rewanżu Janik mógł by nastukać Mastera.
 Autor komentarza: Zubr
Data: 22-06-2014 08:24:54 
jeszcze rzuciło mi się w oczy, że Masternak nie dystansował Kalengi zbyt dobrze, w atakach też nie do końca wyczuwał dystans - pchał się zbyt blisko, zadawał dużo krótkich ciosów bez siły. nie było długich prostych i walki z dystansu - a tym by wygrał.
 Autor komentarza: otke
Data: 22-06-2014 08:46:18 
janik to bokser bez szans na sukces, nie dziwię się że chciałby rewanżu. walka przypominała tą ostatnią Floyda i wszyscy specjaliści piali z zachwytu nad obroną. a jak Mateusz tak walczy to oczywiście jest źle.
 Autor komentarza: azx
Data: 22-06-2014 08:48:37 
Ciekawe dlaczego nie przyśpieszył w końcówce. Wygrałby ale w dwóch ostatnich rundach prawie nie zadawał ciosów.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 22-06-2014 09:09:24 
Nigdy w Masterze niczego specjalnego nie widzialem , a ostatnio Mateusz jest jeszcze bardziej waciany I sztywny .byl slabszy od kalengi , nie mial argumentow ciosy Mastera nie robily zadnego wrazenia na rywalu , przegral w slabym stylu , co mie bylo dla mnie zaskoczeniem
 Autor komentarza: arpxp
Data: 22-06-2014 09:17:10 
Master musi zmienić trenera, Piotrek nie daje rady trenować zawodnika na takim poziomie, on jest dobry dla nowicjuszy a nie dla kogoś z aspiracjami na mistrza.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 22-06-2014 09:17:57 
To jest jakiś kabaret. Masternak bredzi jak potłuczony(tak, tak, wiem, że jest środek nocy, ale Master nie przyjął zbyt wielu "czystych ciosów", a sam trafiał każdym lewym prostym :D), redakcja zakłamuje rzeczywistość, pisząc najpierw, że przegrał do dobrej, a następnie ciekawej walce, zamiast stwierdzić jasno, że za przeproszeniem kompletnie "dał dupy" w tym pojedynku. Przez taką kurtuazję w stosunku do naszych rodaków, sprawiamy, że nie wyciągają oni wniosków ze swoich potyczek, tylko dalej ślepo brną w to, co sobie zaplanowali. Zamiast dać jasno do zrozumienia, zwłaszcza komuś tak zapatrzonemu w siebie jak Masternak, że zawalczył beznadziejnie, to klepiemy go po plecach, jak banda idiotów, którzy po każdej przegranej imprezie czekają na naszych piłkarzyków z chóralnym śpiewem "Nic się nie stało".
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 22-06-2014 09:26:14 
Ale najważniejsze, że wg Wilczewskiego jest zajebiście. Gdyby Master robił "wiatrak" w ostatnich 10 sekundach każdej rundy, to "Wilku" miałby jakieś podstawy, żeby tak twierdzić :D. A tak Polak nie dał szansy nawet polskiemu sędziemu :D Szkoda, że nie ma baka. Ciekawe czy dalej twierdzi, że Master robi "Diablo" 120-108? :D
 Autor komentarza: foxta123
Data: 22-06-2014 09:27:36 
Żeby być mistrzem świata trzeba mieć charakter, a nie się uśmiechać do kamer i udawać. Masternak chłopak o średnim talencie, nadrabiający to ciężką praca ale tak się nigdy nie zostanie mistrzem.
Po raz kolejny media wypromowały zawodnika który nie jest wart tego rozgłosu... Trzeba sobie jasno powiedzieć. Kogo pokonał? Z kim przegrał? Teraz już wszystko wiadomo.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 22-06-2014 09:32:49 
Era Masternaka , zakonczyla sie ,zanim sie zaczela
 Autor komentarza: jassin
Data: 22-06-2014 09:39:23 
To koniec... i z czego tu zyc Mateusz? Bo bokserem juz raczej nie bedziesz... wedka i ryby tylko nie wiem czy masz tyle oszczędności. . Powodzenia na nowej sciezce zycia.
 Autor komentarza: foxta123
Data: 22-06-2014 09:56:46 
Może zostać ekspertem bokserskim podczas walk w Polsacie:) Tylko przy jego charakterze i mulowatych wypowiedziach , zapewne byśmy zasneli:)
 Autor komentarza: Gorthammer
Data: 22-06-2014 10:25:52 
Nie wygrywa się walki o mistrzostwo nie zadając ciosów.Masternak pokazał,że nie ma jaj i tyle.Tak to może boksować z tymi Słowakami czy Węgrami.W walce trzeba zostawić serce,a nie stać i czekać aż Sauerland załatwi wygraną.Wstyd panie Masternak tym bardziej,że Kalenga to bardzo prosty zawodnik do boksowanie.Wyrywałeś się do walki z Włodarczykiem ale chyba teraz widzisz,że to po prostu różnica klas i to kilku.Moim zdaniem nie masz mentalności aby być mistrzem,bo mistrzami zostają wojownicy.
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 22-06-2014 10:26:11 
Olać Mastera-PseudoBoksera ;P

Jak wychodził Angol po jego walce to publika w kasynie zamarła - wszystkie eleganty się posrały bo kibole brytyjscy zaczęli show - to była niezła beka.

Murray i jego banda heh
 Autor komentarza: arpxp
Data: 22-06-2014 10:27:18 
Nie to co przy homeryckich porównaniach Kostyry :)
 Autor komentarza: nik
Data: 22-06-2014 10:34:41 
A takie były zachwyty nad Masterem i jednocześnie pojazd po Diablo buahahaha
 Autor komentarza: Keraj
Data: 22-06-2014 10:35:32 
Master jest mega spiety, bardzo slabo to wyglada przydala by musi psychika i serce do walki jake ma Cieslak na obecna chwile
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 22-06-2014 10:47:29 
Masternak od walki z Drozdem nie potrafi boksować. Wyprowadza strasznie mało ciosów a Wilczewski w narożniku "Bardzo dobrze" albo "Masternak mistrzem świata". Co to za cyrk ?? Masternak bał się zarezykować kombinacji ciosów. Po prostu tchórzostwo tylko myślał żeby nie dać się trafić nie robiąc nic w ofensywie. Nie udana kopia Włodarczyka takie 10%
 Autor komentarza: active
Data: 22-06-2014 10:53:48 
dawno nie ogladalem tak zenujacego pokazu boksu w wykonaniu polskiego piesciarza.absolutny brak jaj.wiem ze latwo komentowac jesli nie bylo sie w ringu ale strach przed wyprowadzeniem prostego kiedy przeciwnik po akcji stoi z opuszczonymi rekoma[ ostatnie rundy} to nic innego jak........no wlasnie jak to opisac? mimo wszystko wszystkiego dobrego panie mateuszu
 Autor komentarza: jozef
Data: 22-06-2014 10:55:23 
On w tym wywiadzie mówi, że po pierwszych pięciu rundach, myślał, że wygrywa!
Normalnie kabaret.
 Autor komentarza: JAx00
Data: 22-06-2014 10:56:22 
a czytalem tu kiedys ze Master spokojnie obija Diablo ;O
 Autor komentarza: maniekz
Data: 22-06-2014 10:58:32 
Ta rozmowa pokazuje jak słaby psychicznie jest Masternak. Redaktor mówi do niego jak do małego dziecka któremu odebrali zabawkę.Przegrał przez własną głupotę z przeciwnikiem który mało sam się nie przewrócił, ale Masternak wolał tańczyć w ringu.
Masternak został ZDEKLASOWANY 10-2 w mojej ocenie, a w najlepszym wypadku to był 8-4
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 22-06-2014 10:59:28 
Nie ma co pastwić na Masternakiem nie przegrał w jakiś kompromitującym stylu przez ko w 3 czy 5 rundzie wiec poco te żale Wyszło po prostu Że Masternakowi sporo do czołówki jak również Kołodziejowi Janikowi.
ale widze co niektórzy muszę po najeżdżać akurat trafił się Masternak.
Nastepny balon do pękniecia będzie Kołodziej jeśli wogle zawalczy z Afolabim bo to nic pewnego
zobaczymy co będziez Z Głowackim bo to żadnen wirtouz niebędzie
 Autor komentarza: maniekz
Data: 22-06-2014 11:01:49 
A teraz przejdźmy do konkretów:
- sztywny jak PAL AZJI.
- pakuje na siłce wbrew trenerowi
- nie ma nóg, wchodziły przewidywalne cepy
- cofa się w linii prostej, zero przejścia
- nie ma prostego, był wyprzedzany przez mniejszego przeciwnika lewymi prostymi
- wolny na ketchup
- zero dynamiki
- wystraszony bez ambicji, nawet gdy rywal ledwo żywy
- nie ma psychiki MISTRZA - jak twierdzi Michalczewski
- nudy w ringu, bez pomysłu i własnej inicjatywy
- sparuje z amatorami przed walka "o mistrzostwo świata"
- w obronie mistrzostwa Europy sparuje z zawodnikami z kat. ciężkiej. wbrew trenerowi.
- nigdy nie czuje się winny i nie ma do siebie pretensji - zero pokory
- opowiada bajki kogo to nie pokonał na sparingu, nie oddają nic w ringu

Jest NARCYZEM i to prawdopodobnie największym odbierając tym samym berło Szpulce.
Nawet łysego stać na trochę pokory, za to Masternak po porażce wciąż myśli że jest najlepszy.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 22-06-2014 11:03:38 
Master juz przed Drozdem meczyl sie ze slabymi zawodnikami , Rosjanin pokazal mu jak sie walczy , czesc fanow ludzila sie ze to przypadek , a tu nastepny rywal troche lepszy niz przecietny I znowu lomot , az boje sie pomyslec co by z Masterem zrobil Makabe
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 22-06-2014 11:07:34 
On myślał, że po 5 rundach wszystkie wygrywał :D:D bez jaj zapomnijcie o nim bo ja już zapomniałem. W walce z Janikiem miał wszystko to wygląda jakby już był PastPrime i to od 2-3 lat
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 22-06-2014 11:13:14 
Moje przemyślenia po walce sa takie była walka z Drozdem przgrana do jednej bramki była walka z czołgiem Kalenga przegrana do jednej bramki Masternak teraz idzie na boczny tor przegrał dwie walki które miały odpowiedziec w jakim miejscu sie znajduje Masternak i mamy odpowiedź jesli sie chce cos osiagnąć to w boksie nie marnuje sie 2 szans bo jak sie marnuje takie szanse to sie następnych szans nie ma i tak będzie z Masternakiem nie prędko dostanie nastepna szanse jego kariera juz jest przekreslona albo mocno zastopowana bo następnej szansy nie bedzie tak prędko ,, to następny przykład tego jak sie nie ma psychiki do tego sportu nie ma możliwosci aby odnosic sukcesy,, Masternak dostał bęcki do jednej bramki od boksera powiedzmy sobie szczerze nie najwyzszych lotów god bay Mastenak do zobaczenia za 2 lata
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 22-06-2014 11:25:32 
Ranking Polskiej wagi CW
1 Wlodarczyk
2 Głowacki
3 Janik
4 Masternak
5 Kołodziej

Z rozmowy telefonicznej w studiu na remat rewanżu Janik-Masternak 2, wynika ze nawet po porazce z cepiarzem Master nie treci pewnosci siebie :)
 Autor komentarza: robsonpodlasie
Data: 22-06-2014 11:31:00 
Autor komentarza: maniekzData: 22-06-2014 11:01:49
Jest NARCYZEM i to prawdopodobnie największym odbierając tym samym berło Szpulce.

Mam podobne spostrzeżenia, dodatkowo myślę że dobrali się z trenerem czyli Panem Wilczewskim. Pozowanie bez koszulki na treningach (?), lans na mieście, "jest zajebiście", pompki przed kamerą. Z takim podejściem nie da się daleko zajechać, nie wystarczy dowartościowywać się żeby przedstawiać jakąkolwiek wartość.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 22-06-2014 11:34:52 
"Wydawało mu się że od 5-tej rundy wygrywa wszystkie pozostałe" - Nawet jesli tak mu się wydawało (błędnie) to co robił przez pierwsze 5-6 rund ? Czy na tym polega boks żeby pół walki praktycznie oddać przeciwnikowi za darmo ? Duża też wina po stronie "zajebistego trenera" , zamiast dać impuls ospałemu i biernemu zawodnikowi utwierdzał go w przekonaniu że walka jest pod kontrolą.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 22-06-2014 11:39:31 
Teraz czekam na jakas konstruktywna ocene tego co sie stało wczorajszego wieczoru, przez redakcje Bokser.org . Byliscie bardzo blisko Mastera o dluszego czasu, wiec wasza wiedza powinna byc najlepsza.
od 2-3 lat karmiliście nas opowiastkami kogo to master nie osmiesza na sparingach (Huck , Hernandez itp). A wczoraj widzielismu „ch…, dupa i kamieni kupa”-cytujac naszych politykow
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 22-06-2014 11:50:53 
Ameryki nie odkryje ja powiem ze mamy jednego zawodnika światowej Klasy Daiblo Włodarczyka reszta daleko styłu .
Masternak zawiódł z tym fizycznym słabo technicznie murzynkiem nieche mi się już tego wałkować.
zoabaczymy co bedzię z Janikim , Głowackimi i Kołodziejem.
bo ten ostatni balon pęknie już z Afolabim.

Jeszcze jedno ja odjedzie Diablo i Adamek wtedy zacznie się przysłowiowa "lipa" w zawodowym boksie w Polsce to pewniejsze niż śmierć nowych talentów nie wiadać!
Smutna prawda taka że tak jak w Piłce nożnej tak w boksie robimy się coraz bardziej żenująco słabi!!!
 Autor komentarza: boksjor
Data: 22-06-2014 12:39:18 
Czekałem na merytoryczną dyskusję, a widzę prymitywne obrzucanie Mastera błotem. Cóż, tak przecież dla znafcuf najprościej, bo mają proste umysły.
Talenty z Polski podążają dwoma drogami: albo jest to droga mistrzowska jak Michalczewski czy Diablo, albo jest to droga zmarnowanej szansy jak Proksa czy (wszystko na to wskazuje) Master. Dlaczego tak się dzieje? Po prostu talent i ciężka praca to nie wszystko. Zawodnik musi mieć odpowiednie zaplecze, które nie tylko zajmie się każdym szczegółem jego kariery, ale także da psychiczny luz i zbuduje mentalną siłę. Przejście do Sauerlanda Masternakowi tego nie dało. Czytaliśmy o tym wielokrotnie - nieodpowiedni sparingpartnerzy, kłopoty z trenerem, występowanie po walkach wieczoru itp. nic dziwnego, że ostatni raz Mastera w wyśmienitej dyspozycji widzieliśmy w walce z Davisem. Czego Master spodziewał się po Niemcach, którzy w swojej stajni mają dwóch mistrzów cruiser?
Perspektywa dla Mateusza nie jest dobra, ale może jeszcze swoją karierę uratować. Niech przestanie marzyć o walce z Diablo, znajdzie lepszego trenera i zawalczy z Janikiem na PBN. Jak przegra to niech kończy karierę bo szkoda zdrowia.
 Autor komentarza: Shawn6
Data: 22-06-2014 12:51:14 
Jezu, tona reklam na stronie, jakiś mikrofon a jakość nagrania mono jak 20 lat temu. Kto kroi tą kasę , że was nawet nie stać lepszy dyktafon ? Komórki już lepiej nagrywają.
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 22-06-2014 12:56:13 
Shawn 6 to prawda z tym mikrofonem, hehhe szkoda nerwów na komentowanie to już
widzę że obrzucanie z błotem Masternaka a jeszcze niedawno był bohaterem tu
od Bohatera do zera
 Autor komentarza: kakus69
Data: 22-06-2014 13:30:13 
master w tym wywiadzie wypowiada sie jak ofiara gwaltu.mimi lubie goscia ,ale faktycznie brakuje mu jaj w boksie,determinacji dzieki ktorej wygral by z kalenga,jeszcze te podpowiedzi od trenera...matko,az slabo sie robi..zaiast go opierdo...ze ma sie wziac w garsc i pojsc ostro do ataku ehh szkoda tego wszystkiego..
 Autor komentarza: maniekz
Data: 22-06-2014 13:32:08 
@Shawn6 Pewne osoby od dawana mają w poważaniu wszelkie uwagi. Oni stoją w miejscu i za 5 lat nie spodziewaj się poprawy sytuacji. Nawet jak wyślesz instrukcje z tutorialem to z tego nie chcą korzystać.
To świadczy tylko o tym że kibiców boksu ma się bardzo głęboko tam gdzieś w czeluściach.
Po kilku próbach straciłem nadzieje na to że coś się tutaj poprawi. Nie zwalczysz fatalnych nawyków i tego że ktoś robi wszystko by nie piąć się w górę.
Niech dalej wszyscy cackają się nad Masternakiem, to będzie z niego zawodnik do pompowania rekordów.
W sporcie najgorsze co jest do przyjęcia, to chwalenie za postawę w walce w której ktoś nie istniał.

Masternak nigdy nie dał takiej walki jak Janik z Afolabim, więc nigdy nie może się nawet równać. Zdobył pas mistrza Europy, ale nie był wstanie go obronić, więc z czym do ludzi?
 Autor komentarza: maniekz
Data: 22-06-2014 13:35:03 
Ludzie zmieniają się na gorsze lub lepsze. Janik na lepsze, Masternak na gorsze.

Rewanż jest bardziej potrzebny Masternakowi, ale jakby przegrał z Janikiem, co jest bardzo możliwe, to to może zakończyć karierę.

Na rewanż z Kalengą nie zasłużył, bo dał słabą walkę i nie pokazał że zależy mu na pasie.

Czekam na konkurs w którym to Masternak rozdaje obiecane PODUSZKI do jego walk - koniecznie z autografem.
 Autor komentarza: cut
Data: 22-06-2014 13:41:38 
zwyciezyl lepszy i tyle, aby wygrac musisz wiedziec jak, a gdy trener podczas walki möwi ci: uwierz ze jestes lepszy" to juz wiadomo ze po tobie. To tak jakby ci ktos möwil, uwierz ze masz na koncie milion, moze i uwierzysz, ale i tak gdy przyjdzie do wydawania tych pieniedzy zobaczysz ze to bzdury. Master nie potrafil pokonac przeciwnika i to jest wszystko, Mateusz to mily chlopak, ale nie umie sie bic, i na to co on planowal jest za wolny, i za slaby, za malo zwinny, za malo talentu, dwie walki wczesniej walczyl tak jak moze najlepiej i to jest jego styl, co tez oczywiscie nie oznacza ze wygralby z kalenga, co tu duzo möwic, przegral i tyle.
 Autor komentarza: Ygnac
Data: 22-06-2014 13:42:34 
Gdy już opadła nieco fala nienawiści do Mateusza Masternaka - a najbardziej nienawidzą go gównojady, których największym osiągnięciem jest zdążyć do kibla na czas - może parę słów ode mnie.

Przykro było patrzeć, gdy lepszy technicznie i silniejszy fizycznie Masternak przegrywał z dość jednowymiarowym, choć mocno bijącym Kalengą.

Bzdury piszą tu różne Janusze (na sam widok ich ksywek rzygać mi się chce...), że Masternak ma dziurawą obronę (bo ma bardzo dobrą) albo że jest waciakiem (bije silnie). Właśnie dlatego, że tak nie jest, jego porażka tak boli. Przegrał z pod każdym względem gorszym - oprócz siły ciosu - zawodnikiem

Masternak przegrał, bo nie atakował, brakowało mu instynktu zwycięstwa. I nie wiadomo, czy takie cechy można wyszkolić. Może pomógł by psycholog.

Aha. Z kalekami umysłowymi nie mam w zwyczaju dyskutować.
 Autor komentarza: ArturSzklankaSzpilka
Data: 22-06-2014 13:50:32 
kakus69

Masz racje.
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 22-06-2014 13:57:08 
Boxingscene.com punktuje tą walke 116:112 Kalenga. Czyli oni też nie mają pojęcia, bo znawcy z bokser.org twierdzą, ze Masternak urwał dwie rundy, i to przy dobrym wietrze.
 Autor komentarza: nik
Data: 22-06-2014 14:21:33 
Masternak jak Proksa, niekorowany mistrz znafcuf orga:)
 Autor komentarza: otke
Data: 22-06-2014 14:48:41 
popieram Ygnac
 Autor komentarza: Jackass
Data: 22-06-2014 14:59:10 
Ja też punktowałem 116:112, czyli 4 rundy dla Mateusza, ale mimo wszystko naciągane, bo nie dominował w nich. Ja przyznaje się bez bicia bardzo wierzyłem w Mateusza i ogólnie byłem przekonany że wygra, tym bardziej się zawiodłem, do tego wtopiłem 50 zł xD Pastwić się nad nim nie zamierzam, ale wcale nie dziwie się kibicom, bo to co pokazał Mateusz jest naprawdę żenujące.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 22-06-2014 16:06:17 
otke

Nie pisz bzdur. Maywether swoim defensywnym stylem wygrywa, bo walczy z kontry, Masternak dawał się spychać do lin i nie przyjmować ciosów.

A tak w ogóle porównywania tych bokserów może dokonać tylko największy bokserski dyletant.
 Autor komentarza: Artur1969
Data: 22-06-2014 16:09:48 
Ygnac

Jesteś takim samym gównojadem, jak ci, o których piszesz, a świadczy o tym ton twojej wypowiedzi. Ziejesz nienawiścią, ale do innych userów, a nie do Mastera.

To co zaś napisałeś o przyczynach jego porażki, dokładnie pokrywa się z tym, co napisali ci, których tak nazywasz.
 Autor komentarza: staszek203
Data: 22-06-2014 16:19:31 
Ygnac
Musisz chyba zapoznac sie blizej z terminem "hipokryzja" bo piszesz takie bzdury. Masternak przegral bo brakowalo mu pomyslu na te walke ale chyba bardziej razacy i ewidentny byl calkowity zanik jaj. Dal sie zdominowac podobnie jak w walce z Drozdem bo nie radzi sobie kompletnie z puncherami i robi mi sie m0kro w butach momentalnie na mysl ze mial walczyc z lebiedievem.
Ale nie to jest najbardziej smutne jakie ma umiejetnosci.. Nocna rozmowa telefoniczna w studio polsatu i pozniejszy wywiad z nim uswiadomil mi ze on nie ma mentalnosci i charakteru mistrza. O tej zenadzie ktora nam zafundowal w nocy w ringu gdzie przegral zdecydowanie, mowil tak jakby go okradziono ze zwyciestwa albo jakby conajmniej walka byla na granicy. Z calym szacunkiem dla Mateusza ale nie wydaje mi sie zeby mogl o cokolwiek znaczacego zawalczyc i sadze ze w niedalekiej przyszlosci branie rewanzu z Janikiem to bedzie jedna z niewielu perspektyw,,,
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-06-2014 17:29:51 
Walki nie ogladalem,ba nawet zapomnialem ze Master ma walczyc
Troche jestem zaskoczony,ze przegral z tak srednim rywalem...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 22-06-2014 17:35:56 
Ygnac
Tak masz racje z ta wata to przesadzilem , master dysponuje poteznym ciosem , bo nawet po lekkich uderzeniach uginaly sie nogi pod Kalenga I dlatego Master walczyl na pol gwizdka zeby nie uszkodzic rywala , a przegral bo myslal ze wygrywa na punkty.
Master nic sie nie stalo!!
a ty Ygnac jedyne co potrafisz to ublizac a raczej pruc sie do innych userow o odmiennym zdaniu niz Twoje
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 22-06-2014 19:47:02 
@zeitgeist- przesadziles i sprzecznosc w tym ze Master bije dewastujaco nie oznacza, ze nie moze bic solidnie.
Ja pisalem przed ta walka, ze Master tego nie wygra- gosc wyglada mega sztywno, ma sylwetke prawie jak sztangista, a to musi oznaczac "mechanicznosc" i brak luzu. Niestety chlopak ta walka z Kalengą bardzo zepsul swoja kariere nie skreslam go jeszcze, ale szans nie ma duzych ze wroci do duzego boksu. Juz przed walka mi sie wydawalo ze Master ma te oczy troche jak Sosnowski- w mniejszym stopniu, ale troche. I faktycznie- z Kalenga panikowal zeby tylko nie dostac jakiegos sierpa, niestety ale Drozd go dosc mocno rozbil- zapewne troche uszkodzil blednik.
 Autor komentarza: btfh
Data: 22-06-2014 20:15:58 
http://www.youtube.com/watch?v=UirEQ1wB-8o&feature=youtu.be&a a tu wywiad z Wilczewskim po walce, zabawnie jedzie po komentatorach polsatu, chyba nie wiedział, że Gmitruk to komentował :)
 Autor komentarza: Jackass
Data: 22-06-2014 21:04:07 
Japierdole no co jest z tym Wilczewskim ręce opadają, on naprawdę jest przekonany że wszystko było w porządku. Nie pojmuje tego, Mateo dostał w ciry do jednej bramki, trzeba się z tym pogodzić i przyjąć na klatę a nie bajki pisać.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.