PETER FURY: TYSON BĘDZIE NA ZUPEŁNIE INNYM POZIOMIE

Peter Fury, trener Tysona Fury'ego (22-0, 16 KO), jest spokojny o losy walki rewanżowej swojego podopiecznego z Dereckiem Chisorą (20-4, 13 KO), która 26 lipca odbędzie się w Manchesterze.

- Tyson załatwi Chisorę, to dla niego po prostu kolejna walka. Szanujemy Derecka, ale sprawa jest jasna. Tyson będzie na zupełnie innym poziomie. Nikt jeszcze nie widział go w najlepszym wydaniu, nie pokazał jeszcze ludziom, na co go naprawdę stać. Może się jeszcze rozwijać przez co najmniej pięć lat. Widzieliśmy już najlepszego Chisorę, ale na pewno nie widzieliśmy najlepszego Fury’ego – stwierdził szkoleniowiec.

Pierwsza walka Brytyjczyków odbyła się w lipcu 2011 roku. Jednogłośnie na punkty zwyciężył wówczas Fury. Stawką zbliżającego się pojedynku w Manchesterze będą pasy EBU, WBO International i BBBofC w wadze ciężkiej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 20-06-2014 15:41:10 
Chisora mimo zrzucenia wagi zaliczył solidny spadek możliwości. Głównie z powodu tego że przegrał wszystkie ważne walki przyjmując całą masę solidnych ciosów.
Niech świadczy o tym to kto zamraczał go (i to bardzo porządnie) w ostatnich walkach.

Fury mimo iż miewał problemy cały czas wygrywa. Jest młody, nierozbity i juz raz odprawił Derecka/
Jestem przekonany że wygra tą walkę być może mając nawet Chisorę po drodze na dechach.
Choć sam pewnie też może je zaliczyć.
Ale wygra. Wygra i to wyraźnie.
 Autor komentarza: Prospect25
Data: 20-06-2014 15:53:11 
Tyson na innym poziomie? raczej watpie. Chisora na pkt badz 9-10 runda zmeczony Fury przegrywa przed czasem.
 Autor komentarza: wojtyla85
Data: 20-06-2014 16:07:07 
Można tego idioty nie lubić, ale jaja ma i choć leżał to zawsze wstaje! Jest młody i ma wzrost więc może namieszać jak się podszkoli to będzie mistrzem...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-06-2014 17:45:43 
Namieszać ale w kalesonach he he.
 Autor komentarza: Maniek1986
Data: 20-06-2014 19:50:42 
leżał, ale po uderzeniach słabszych zawodników a Chisora to kawał czarnucha(pozytywne określenie).
Ja mam nadzieje, że Dereck go znokautuje, po prostu za
bardzo pali głupa i mówi o sobie co to nie on a tak naprawdę jest nikim puki co w HW,
Pierdzieli, że Kliczko się go boi. A Władek by go "zabił" w kilka rund,
ale nie może bo reklamodawcy...
Zresztą, aby zawalczyć z mistrzem, trzeba mniej kłapać dziobem, a
może się dostanie szanse na wypłatę życia.
Furego jednego drugiego i zaraz trzeciego pobiłby Arreola, Stiverne, Jennings, Chisora, Wilder, Powietkn, Szpilka, nadal Adamek, Głaskow i pewnie też Pulev i napewno twardziel Monsur którego ostatnio oszukano z Cunnem, o Kliczko nawet nie wspominam.
Ale co tu się przepychać, poczekajmy a zobaczymy ile Angol warty.
 Autor komentarza: progresywny
Data: 20-06-2014 21:22:30 
Wszyscy kreują Fury'ego jako zakałę boksu i kanalię a Chisorę jako wielkiego gentlemana i mistrza opanowania, a wystarczy sobie przypomnieć jak Chisora zachowywał się przed walką i po walce z Witalijem i jak przed walką z Haye'm. Fury przynajmniej nigdy nikogo nie spoliczkował, nie opluł ani nie wdał się w bójkę pozaringową. Największą zakałą boksu z nich dwóch jest właśnie Chisora, który teraz nagle udaje gentlemana a i tak, że się ośmieszał kiedyś poza ringiem nikt (poza userami orga) nie zapomni...lol...
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 20-06-2014 23:15:54 
@ progresywny

bak to Ty?
 Autor komentarza: Vitalij71
Data: 20-06-2014 23:48:45 
Maniek 1986 dobre określenie o Chisorze z tym czarnym i to prawda
ale musze też się zgodzić z Progresywnym.
Że Chisora robi się za dżetelmena a jego zachowanie jak przysłowiowy czarnuch z Buszu z Afryki
Zresztą z tamtąd pochodzi( Zibwawe)
Obaj angole to można powiedzieć cwaniaki pozery a walke wygra Fury
nie po spacerku ale jego widzę jako zwycięsce.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 21-06-2014 00:05:39 
Czekam az UndeadDog bedzie miał jaja aby zalozyc sie ze mna, ze Haye(jego zdaniem) przegra z scisla czolowka HW. Pier.olic glupoty umie kazdy, czas zaczac weryfikowac pier.olenie tych bzdur.
Czekam wiec na zgode na zaklad.
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 21-06-2014 09:18:19 
"UndeadDog bedzie miał jaja aby zalozyc sie ze mna, ze Haye(jego zdaniem) przegra z scisla czolowka HW"

Jak mi pokażesz taką sentencję w moich postach to albo coś pomyliłem albo źle czytasz i nic nie rozumiesz (co zresztą już udowodniłeś). Słabo u Ciebie z czytaniem ze zrozumieniem.
I co myślisz teraz że założę się o pierwszego lepszego pięściarza czołówki stawiając jasno że Haye przegra? Stary poczytaj o czym piszę a nie zachowuj się jak człowiek mało inteligentny wręcz durny.
Jesteś tu bardzo krótko więc można by Ci wybaczyć jeden raz taki bezpodstawny atak ale to już kolejna żałosna dyskredytowania moich opinii których jak widać kompletnie nie rozumiesz.
Nic co piszę nie ma później nic wspólnego z tym co próbujesz tu przeforsować.
A co do pierdolenia.
Wszystko o czym piszę jest prawdą a część można uznać za najsensowniejsze wytłumaczenia pewnych kwestii
Bo co jest nieprawdą w tym co pisze?
1. Haye to ścisła czołówka ale nigdy nie udowodnił ze jest od pewnej grupy bokserów lepszy. Nr 2 to tylko założenia wiernych fanów że Davida na coś stać ale powtórzę. HAYE TEGO NIE UDOWODNIŁ W RINGU...
2.Nie pokonał oprócz Chisory nikogo wyjątkowego a będąc mistrzem miał ku temu okazje. Zresztą miał je dużo częściej. Chyba że kogoś rajcuje lanie Harrisona czy uciekanie i smyranie Wałujewa.
3.Przy każdej zapowiadanej walce z kimś bardzo dobrym wycofywał się z walk pod najróżniejszymi pretekstami i nigdy do tematu nie wracał mimo iż często były to wyniki kontuzji.
4.Nigdy nie wysilił się by odzyskać prestiż używając do tego swoich pięści. Nie chcieli mu dać walki po Chisorze to trzeba było ich zmusić lejąc kilku innych świetnych bokserów wpisując się na oficjalnych pretendentów w różnych federacjach.
5.Sprawa Furyego również jest dla mnie jasna. Za dużo faktów przemawia za tym o czym pisze i tylko ktoś niepoważny zakłada że jednak wszystko było prawdą to co mówił i robił David.
Tyle.
Zakładu nie będzie bo ty mnie po raz kolejny nie możesz zrozumieć a tłumaczenie jak dziecku staje się nudne.
Dlaczego mam się założyć że przegra z kimś z czołówki jak być może on nawet jest tym nr 2? (ja osobiście w to nie wierzę ale to konkretni bokserzy są a nie "ktoś z czołówki" z którymi widziałbym jego porażkę)/
Tyle.
Przestań się odzywać w tematach o których nie masz pojęcia bo BlackDog by takie sądy jak oskarżenia o pierdzielenie wysnuwać.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 21-06-2014 09:20:37 
Miało być w ostatnim zdaniu że BlackDoga trzeba znać trochę dłużej.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 21-06-2014 09:58:45 
@UndeadDog
Jaką sentencje? Ja Ci tylko oferuje zaklad a Ty mi ze ja cos pisalem o jakchs sentencjach ktore pisales w swoich postach.
Zaoferowalem Ci ten zaklad, bo pisales ze uwazasz ze niejeden ciezki moglby Haye'a pokonac. Wczesniej tez bodajze uwazales, ze Haye nie wygra z Chisora do czego sam sie przyznales.
Skoro tak to zaloz sie ze mna- ja stawiam ze Haye wygra z kazdy bokserem ze scislej czolowki nie liczac Wlada, a pewien nie jestem tylko Stiverne'a.

Czyli rozumiem, ze gadac, ze Haye moglby przegrac z niejednym bokserem z czolowki lubisz, ale jak przyjdzie o KONKRET, to oczywiscie nie wiesz z ktorym konkretnie to bokserem przegra i zakladac sie nie chcesz.
Jakie to typowe tchorzostwo:)
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 21-06-2014 10:00:19 
I to nie jest kolejna zalosna proba tylko kolejna udana proba. Wczesniej juz udowodnilem Ci, ze z Twoich postow wynikalo, ze Glazkow nie byl dla Ciebie czolowka pod wzgledem umiejetnosci w momencie tuz przed walka z Adamkiem. Nie rozumiem po co klamiesz.
 Autor komentarza: UndeadDog
Data: 21-06-2014 12:02:12 
Nie to chciałeś udowodnić ale whatever. Jak Ci to wytłumaczyłem nie miałeś nic do dodania więc nie ośmieszaj się z tym kłamaniem i tchórzostwem. Widzę jednak że należy dodać cię do listy użytkowników którym tłumaczenie czegokolwiek to strata czasu. Ale nie bój się trochę to zajęło. NP jakiś wariat udający kobietę o imieniu ZOSIA dołączył do owej grupy po jednym poście...
Co do sentencji nie będę wykonywał roboty należącej do obowiązków szkół w Polsce. O ile wiem kształcenie jest obowiązkowe do 18 roku życia a czytania ze zrozumieniem uczą stopniowo od najmłodszych lat.
Jak piszę że Haye jest przeceniany i mógłby przegrać z kilkoma pięściarzami nie równa się Haye jest cienki i założę się że padnie w każdej walce z czołówką
.
Oczywiście że konkretnie nie jestem w stanie na 100% przewidzieć z kim Haye by przegrał a z kim nie.
Ja widzę go przegranego z Stivernem, Pulevem, i Władimirem.
Natomiast pokonać go by mogli także Fury, Jennings, Powietkin itd.
Jeśli zaś chcesz się założyć to chętnie przyjmę zakład że jeśli Stiverne pokona Wildera nigdy do starcia z nim nie dojdzie bo David się wystraszy.
Co do wypominania starych błędów jako argumentów że teraz również mogę się mylić. Cóż tylko to ci zostaje. Widzę że na oczywiste 5 punktów na temat Haye które najczęściej poruszam nie masz nic do powiedzenia.
Stary.
To ostatni raz jak tracę czas na twoje żenujące zaczepki. Liczą się argumenty ale te nie urojenia jakobyś wiedział że się mylę bo coś tam. Ty tak naprawdę potwierdzasz że nie masz pojęcia jakie miałem i mam zdanie w tych tematach więc o czym tu pisać...
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 22-06-2014 00:30:42 
Masz racje to ostatni raz w ktorym z Toba dyskutuje bo nie dosc ze jestes skonczonym tchorzem ktory pier.oli jakies glupoty okolo tematu to jeszcze łżesz jak pies sugerujac ze nie mam racji.

No zesz do jasnej anielki; wynikalo z Twoich slow, ze Glazkow nie nalezy do czolowki ? WYNIKAŁO
Wiec kur.a o czym teraz pieprzysz jakies pierdoły? Pomyliles sie? TAK. I TO BARDZO. Wiec skoncz pierd.olic okolo tematu glupoty zeby wyszlo na Twoje bo nic nie wyszlo.

Po kolejne; kolezko drogi- ja nie popelnilem zadnych bledow w czytaniu ze zrozumieniem to Ty probujesz mi wciskac slowa ktorych nie powiedzialem. Napisales jasno: niejeden z ciezkich moglby Haye'a pokonac.
Ja napisalem KONKRET: zakladam sie ze KAZDY z scislej czolowki poza Kliczką z Haye PRZEGRA. A Ty pier.olisz znowu jakies glupoty około tematu i uciekasz od zalozenia sie ze mna jak tchorzliwy leszcz.

Nie ma sensu z Toba dyskusja bo jestes niesamowicie zenujacy.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 22-06-2014 00:30:42 
Masz racje to ostatni raz w ktorym z Toba dyskutuje bo nie dosc ze jestes skonczonym tchorzem ktory pier.oli jakies glupoty okolo tematu to jeszcze łżesz jak pies sugerujac ze nie mam racji.

No zesz do jasnej anielki; wynikalo z Twoich slow, ze Glazkow nie nalezy do czolowki ? WYNIKAŁO
Wiec kur.a o czym teraz pieprzysz jakies pierdoły? Pomyliles sie? TAK. I TO BARDZO. Wiec skoncz pierd.olic okolo tematu glupoty zeby wyszlo na Twoje bo nic nie wyszlo.

Po kolejne; kolezko drogi- ja nie popelnilem zadnych bledow w czytaniu ze zrozumieniem to Ty probujesz mi wciskac slowa ktorych nie powiedzialem. Napisales jasno: niejeden z ciezkich moglby Haye'a pokonac.
Ja napisalem KONKRET: zakladam sie ze KAZDY z scislej czolowki poza Kliczką z Haye PRZEGRA. A Ty pier.olisz znowu jakies glupoty około tematu i uciekasz od zalozenia sie ze mna jak tchorzliwy leszcz.

Nie ma sensu z Toba dyskusja bo jestes niesamowicie zenujacy.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.