WILDER: STIVERNE ZBIERZE LANIE, TO BĘDZIE ŁATWA WALKA

Deontay Wilder (31-0, 31 KO) zapowiedział, że Bermane Stiverne (24-1-1, 21 KO), który minionej nocy pokonał Chrisa Arreolę (36-4, 31 KO) i zdobył pas WBC w wadze ciężkiej, długo nie nacieszy się trofeum. "Brązowy Bombardier" jest obowiązkowym prerendentem do tego tytułu i przekonuje, że Kanadyjczyk nie będzie dla niego równorzędnym rywalem.

STIVERNE ZASTOPOWAŁ ARREOLĘ >>>

- To będzie dla mnie łatwa walka. Nie potrwa pełnego dystansu. Są pomiędzy nami pewne animozje, on wygadywał o mnie różne rzeczy, na przykład, że mnie znokautuje. Mówił to z pasją w głosie, słyszałem to. Zapewniam jednak, że nasz pojedynek nie potrwa dwunastu rund – stwierdził.

Wilder zdradził, że spotkał Stiverne’a przy okazji ubiegłotygodniowej gali w MGM Grand z udziałem Floyda Mayweathera i Marcosa Maidany.

- Podszedłem do niego w MGM Grand, aby wyjaśnić sprawę jednego z jego wywiadów. Mówił w nim o mnie z prawdziwą złością, był naprawdę wzburzony, widać było, że mnie nie lubi. Kiedy jednak ja coś mówię w wywiadzie, zawsze jestem gotowy powtórzyć to danej osobie prosto w twarz. Podszedłem więc do niego w MGM i powiedziałem, żeby powiedział mi teraz to, co mówił przed kamerą. Chyba się przestraszył. Chciałem mu przekazać prostą wiadomość – jeżeli wygrasz, oto twoja nagroda. Widzieliśmy się jeszcze w restauracji, ja wychodziłem, on wchodził, unikał mojego wzroku. Powiedziałem: "Wygrasz 10 maja, co? Bo jak wygrasz, to skopię ci tyłek. Próbujesz przede mną uciekać, ale jestem obowiązkowym pretendentem, więc ucieczka ci się nie uda". On na to: "Nie jesteś obowiązkowym pretendentem, zapytaj Ala Haymona". Odpowiedziałem, że jestem i że jeżeli wygra, zbierze duże lanie – powiedział 28-letni Amerykanin.

WSZYSTKIE PASY WRÓCĄ DO USA >>>

Jeżeli chodzi o postawę Stiverne’a w starciu z Arreolą, zakończonym zwycięstwem Kanadyjczyka przez techniczny nokaut w szóstej rundzie, Wilder oznajmił, że nie zrobiła na nim dużego wrażenia.

- To był ten sam, stary Stiverne. Boksował tak samo jak w pierwszej walce. Chciał tylko pasa bardziej niż Chris, to zdecydowało o rozstrzygnięciu. Poza tym walczył identycznie – stwierdził.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: fellanmorgh
Data: 11-05-2014 10:44:15 
Zobaczymy, ZOBACZYMY cwaniaku
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 11-05-2014 10:46:40 



Mam szczera nadzieje ze do tej walki dojdzie I Wilder jednak go trafi, Czlapiacy Grubas na tronie WBC to hanba dla tego pasa.....


 Autor komentarza: milek762
Data: 11-05-2014 10:49:37 
a ja tam wcale nie skreślam Stiverna co prawda jest niski ok 182 ale ma peatrde w ręce noktujący cios i twardy łep .Zobaczymy w tej walce co jest wart Wilder( narazie 99 procent nokutów to same bumy nie licząć walkii parodii Malika Scott) wiec średnio zasługuje na walke o pas Wbc.
Wilder myśle miałby problemy z Pulewem ,Povietkinem ,Jennigsem, Głazkowem to tym bardziej cieżko będzie miał z Stiverne.
czas pokaże kto wygra
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-05-2014 10:52:30 
To bedzie latwa robota dla Stiverna.Czuje K.O w pierwszej rundzie

Wilder zasadniczo nie ma doswiadczenia w walkach,z zawodnikami,ktorzy nie maja syndromu ofiary,albo jurnremana
Juz widze jak wychodzi do ringu z rekami na jajach,zaczyna wyrzucac te obszerne sierpy,maxymalnie sie odslania,zostawia nogi z tylu,wysuwa tylow do przodu,Stiverne robi unik,trafia lewym sierpowym i wilder juz nie wstania.Tak to widze
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 11-05-2014 11:04:35 
Teoretycznie to Wilder ze swoimi warunkami powinien zabić Stiverna, lecz niestety dla niego on tego nie potrafi i skończy na dechach. A jak ograć do jednej mordy Stiverna pokaże Władimir.
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 11-05-2014 11:08:10 
milek762 i andrewsky mam nadzieję, że się nie mylicie. Wilder łazi i zachowuje się jakby cholera wie jakim mistrzem był, a tak naprawdę ma na koncie niemal 30 bumów, kilku niezłych, ale totalnie porozbijanych zawodników, jedną kobietę i jednego internetowego trolla. Zadaje jakieś dziwne cepy i wydaje mu się, że sieje postrach.
 Autor komentarza: skok24
Data: 11-05-2014 11:12:38 
Uważam ,ze Wilder da sobie rade z Stivernem.A dlatego ,że jest znacznie lepszym technicznie zawodnikiem niz Chris.Zwłaszcza jezeli chodzi o defensywe.Gdyby Arreola nie spieszył sie i tak jak radził mu naroznik obijał dól i trzymal wysko garde ,wygrał by na pewno.Stivern wygrał 1 rundę i tyle.Kilka razy trafiony myslałem że sie przewróci ale odpornosc jego lub brak trudnych walk pozwolilo mu na wyczekiwanie na kontre. Jak wyobrazacie sobie Stiva z całym szacunkiem dla niego ,że wygrywa z bokserem takim jak Wilder nie zadajac praktycznie ciosów i czekajc na co ?? Na zasieg Wildera. Stivern to troche taki Lamon Brewster bardzo silny gosc ,tyle ze Brewster to lew ,ktory rozszarpywał bo polował, a Stive to niestety Hiena co czeka i jak sie dostanie ochłap to wtedy zabierze wszystko. :) Pozdrawiam
 Autor komentarza: clyde22
Data: 11-05-2014 11:15:16 
Na razie to Wilder nie pokazal, ze potrafi w ringu myslec, a tu juz sam ten fakt faworyzuje Stiverne'a, ktory dal lekcje boksu Arreoli. Wyczekal spokojnie Krzysia zbierajac 90 procent ciosow na garde i wkladajac ciosy gdzie chcial w szwajcarski ser zwany defensywa Arreoli. Jesli Bomber tez da sie wciagnac na kontre, a zapewne sie da, bo jest bezmyslny, to wyladuje na deskach i raczej sie nie pozbiera. Chyba ze Deontay nauczy sie pilnowac dystansu, ale nie sadze. Facet kipi adrenalina i mysli, ze bedzie wszystkich przewracal. Niestety prawdopodobnie Wladek wylozy taka kase, ze Sulaiman zapali zielone swiatlo dla unifikacji i nie zobaczymy jak Bomber wlazi na prawy overhand Stiverne'a. Moim zdaniem andrewsky to nie bedzie lewy sierp, a prawy overhand po nurku pod jab Bombera...
 Autor komentarza: Whisper
Data: 11-05-2014 11:15:33 
@skok24
Wilder i technika? W ataku same cepy zza tyłka. A gdzie ty widziałeś jakąś obronę? Jak te wszystkie bumy nawet nie atakowały.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 11-05-2014 11:16:33 
Stiverne to bardzo słaby mistrz (jego praca nóg to okrągłe ZERO), pewnie jeden z gorszych w historii pasa WBC ale na bumobija Wildera wystarczy.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 11-05-2014 11:25:59 



Stiverne to parodia boksera wagi ciezkiej, moze i ma szybkie rece i ciezką prawą ale widzieliscie tempo w jakim ten leniwy czarnuch sie porusza? Dolna czesc ciala to jakas kpina, wyglada jak by ciagnąl za sobą jakis niewidzialny odwłok czlapiąc w zolwim tempie......Jak on chce obskoczyc kogokolwiek o lepszych warunkach fizycznych, z dluzszymi rekami, wyzszego o glowe czy dwie? Jak skroci dystans? Jego praca nog jest na poziomie 80 letniego inwalidy z nadwagą, kazdy inteligentnie walczacy srednio wyszkolony piesciarz o lepszych gabarytach jest w stanie go wyklepac na punkty do jednej bramki, ten Czlapiący Grubas na tronie WBC to jakis kiepski zart. Unifikacja z Kliczko? Rownie dobrze moze posadzic czarne ciezkie dupsko na kanapie i oddac pas bez walki, szkoda energii.....


 Autor komentarza: Milan
Data: 11-05-2014 11:29:15 
Kapral
zerowa prace nog to miał wczoraj Arreola , jak on smiesznie podchodził zeby skracac dystans :)
Stiverne ma jakies tam podstawy prawdiłowego poruszania , wczoraj zawalczył bardzo madrze , Chris robił wiatrak , publicznosc szalała a Kandayjczyk spokojnie czekał na luke i sie doczekał
w potencjalnej walce z Wilderem nie widze innej opcji jak deski szczekacza , zerowa obrona , zerowa technika także w ataku gdzie wzorowo wystawia sie na kontry . Walke zakonczy prawy sierp , oby do tej walki doszlo przed starciem z Kliczka
A i nie jest tak ze Wilder ma wrazenie ze znokautuje wszystkich , po sparingach z Władka i Hayem poznał miejsce w szeregu i przestał do nich szczekac
 Autor komentarza: wojt986
Data: 11-05-2014 11:35:03 
O to to Tak jak Milan pisze oby do walki z Wilderem doszło zanim King go rzuci na Klinczke
 Autor komentarza: clyde22
Data: 11-05-2014 11:54:40 
KnockKnock

Z Kliczka szanse marne, co zreszta wiadomo bylo juz po walce B-Ware'a z Austinem, natomiast chetnie zobacze Stiverne'a z Wilderem. Co z tego, ze nie ma nog skoro potrafi zwabic w poblize swoich piesci Arreole? Wilder tez sie podpala i tez jest jezdzcem bez glowy, ktory lubi sie przepieknie odkrywac. Po znokautowaniu Dzikiego Bermane pewnie polegnie z Wladkiem, ale Kliczko niech sie zajmie najpierw Pulewem. Stiverne vs Wilder to bedzie kapitalne bombardowanie.
 Autor komentarza: milek762
Data: 11-05-2014 12:07:50 
myśle że King nie puści tak odrazu Stiverne na Włada bo wie czym to sie może skończyć
i Stiverne prawdopodobnie zawalczy z Pyskatym Wilderem .
Stiverne faktycznie nie jest demonem szybkości , technika taka sobie ale ma 2 argumenty które przesodziły o znokałtowaniu Arreolio mocne kowadło w ręce i twardy łeb przypomina Mike Pereza.
Z Wilder jakby walczył mądrze na dystans to ma szanse ale predzej uważam że sie odkryje i bedzie bił hatoycznie nadzieje się na Kontre Stiverne i dostanie ko lub tko
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 11-05-2014 12:10:59 
@clyde22

Napisalem "kazdy inteligentnie walczacy piesciarz o lepszych gabarytach" - Wildera do inteligentnie walczacych raczej nie mozna zaliczyc ;) chociaz mam cicha nadzieje ze jednak mu cos wejdzie (np. dlugi prawy), podlaczy go i bedzie po walce zanim Stiverne go "zwabi" w swoje pole razenia....pozyjemy zobaczymy.

 Autor komentarza: Zwykly
Data: 11-05-2014 12:11:51 
KnockKnock

Daj spokój. Na co ta prowokacja i hejt. Stiverne to dobry pięściarz mający swoje wady i zalety. Styl taki jak Diablo defenswyny slugger z usypiaczem w łapie.

Jeśli Stiverne sadzi na dechach kogoś takiego jak Arreola to nie chce wiedzieć co On zrobi z człowiekiem mającym słabą odporność na ciosy.
 Autor komentarza: robsonpodlasie
Data: 11-05-2014 12:14:19 
Bardzo bym chciał widzieć Wildera na tronie po ZASŁUŻONYM zwycięstwie. Co jak co ale Stiverna kompletnie z Władem nie widzę, jest za mały i zbyt powolny. Mam dość oglądania żałosnych walk obecnego dominatora i przydałby się w końcu godny przeciwnik, który ma szansę urwać łeb Kliczce. Tylko Wilder na chwilę obecną, poza tym z niecierpliwością czekam na szybki progres w karierze Anthony Joshua.

Niech ktoś zdejmie największego nudziarza w historii boksu ze szczytu, będę zadowolony.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 11-05-2014 12:21:58 
@Zwykly

Nie kompromituj sie prosze porownujac prace nog Diablo do kogos o mobilnosci muchy w smole.

 Autor komentarza: tapir
Data: 11-05-2014 12:29:32 
Mówiło się też o tym, że walka Jennings vs Perez ma być eliminatorem do pasa WBC. Także chyba pewności jeszcze nie ma co do tego z kim zawalczy Stiverne.
Pozatym, to sądzę, że Stiverne jest w stanie wygrać z większością w obecnej HW. Z Władem raczej bez szans, ale chciałbym go zobaczyć z Perezem.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 11-05-2014 12:30:44 
Brawo Stiverne ,szkoda troche Arreoli ,bo robil co mogl ,ale Kanadyjczyk go wyczekal i poskladal ,ciesze sie ze pas nie powedrowal do USA
 Autor komentarza: wojt986
Data: 11-05-2014 12:32:04 
Mam pytanie czy ktoś ma dostęp do walki Wilder Sconiers Chciałbym ją koniecznie zobaczyć...Nie powiem z jakich wzgledów:)
 Autor komentarza: coolpix
Data: 11-05-2014 12:32:50 
po pierwsze sorki,podałem wczoraj info,że walka ok 5 rano a tu klops,sam zaspałem oglądałem z odtworzenia.walka spoko,wynik do przewidzenia.w wentualnej konfrontacji z wilderem stiverne stylowo dokładnie odpowiedni przeciwnik-szczelny w obronie z mocnym ciosem.ten prawy lewy w 1 rd błyskawiczny,tak samo prawy kończący walkę.jest szybkość i moc,choć i wiele mankamentów np. wspomniana praca nóg,ale bumbomber przejdzie w końcu prawdziwy test mam nadzieję.pzdr.
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 11-05-2014 12:52:55 
A moim zdaniem Stiverne nie ma szans w tej walce
 Autor komentarza: paxo
Data: 11-05-2014 13:02:28 
Mam nadzieję,że do tej walki szybko dojdzie i Struś na cienkich nóżkach będzie całował dechy-wg mnie to więcej niż pewne skoro Krzysiek Zimnoch go rozwalił a było to dawno no to o czym my mówimy następny leszcz który liczy na pas i walkę z Władem. Mój typ Stiverne-Wilder ciężkie KO na strusiu max do 8 rundy
 Autor komentarza: ArturSzklankaSzpilka
Data: 11-05-2014 13:07:34 
Wilder zostanie poskładany jak Mitchel, Stiverne przynajmniej coś umie i jest dobrze ustawiony na tego cepiarza. Wilder bije tak mocno bo jest bardzo dynamiczny ale takie cepy strasznie męczą i starczy mu sił max do 3 rundy. Gdyby umiał wykorzystywać swoje warunki to co innego.
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 11-05-2014 13:22:27 
DEONTAY WILDER, czyli jak zostać pretendentem do mistrzostwa świata nie pokonując wcześniej NIKOGO,NIKOGO!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Autor komentarza: wojt986
Data: 11-05-2014 13:22:28 
Kurde na boxingscene piszą że też walki nie mogą znaleźc kiedy chcieli ją obejrzeć przed starciem ze scotem...
 Autor komentarza: Zwykly
Data: 11-05-2014 14:18:31 
KnockKnock

To ty się kompromitujesz swoim marnym hejtem. Napisałem, że ma styl taki sam jak Diablo. Usypia później zabija. Naucz się czytać ze zrozumieniem na przyszłość.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 11-05-2014 14:25:36 
KnockKnoc

ale taki ktos jak Wilder to nie hanba dla boksu HW?????
 Autor komentarza: marcinekk19
Data: 11-05-2014 14:29:39 
Bardzo ciekawa walka ciężko cokolwiek przed nią rokować ale zobaczymy czy Stiverne nie zawalczy teraz z Klitschko...
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 11-05-2014 14:35:52 
Podstawą dla Wildera będzie tutaj nauczyć się wyczuwać dystans. Jak to ogarnie- i będzie umiał bić te swoje cepy z dystansu- to ma niezłe szanse. Stiverne potrafi się trochę ruszać, gdy ma do czynienia z dużym zawodnikiem, inna niestety sprawa jest taka, że ma on kiepską kondycję, jest po prostu gruby. Z jednej strony to naturalnie uklepany kawał byka, z drugiem waży za dużo- jego waga naturalna to ze 100 kg, a nie 110 czy więcej.
Wilder mądrze przygotowany taktycznie, walczący z odchyleniami, pracą nóg i wykorzystujący KLINCZE- to jest to z czego taki duży chłop powinien korzystać- powinien spokojnie rozklepać taki wór węgla jak Stiverne. Jeśli tylko nie ma tej szczęki tak słabej jak niektórzy przepowiadają.
Ogólnie szkoda, że Wildera ogranicza najprawdopodobniej tak bardzo ta szczęka. Gdyby nie to, to obskakiwałby takich grubasów jak Stiverne bez większych problemów, bo jest bokserem, atletą, sportowcem.
Stiverne dostaje natomiast do jednej bramki z Pulewem, Władem i raczej także z Jenningsem.
Stiverne w ringu nie będzie miał czego szukac ze sportowcem (którym sam nie jest) który ma jakieś jaja i szczękę. Dlatego nie ma większych szans z tymi wymienionymi.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 11-05-2014 14:45:57 
@rafaltheo

Stiverne wygra z Pulevem, totalnie nie będzie się bał tego waciaka, więc będzie mógł robić w ringu co zechce, Jennings mógłby postawić wyższą poprzeczkę ze względu na jego szczelną gardę, ale jakby dostał taką bombę jak Arreola to też by pewnie nie wstał. A od Szpilka też trochę ciosów ze brał. Stiverne przegrywa tylko z Władymirem, po prostu jest dla niego za mały a Władymir ma bardzo dobrą koordynację ruchową. Ale i tak pewnie by klinczował jak z Powietkinem, na pewno by się bał Stiverna w półdystansie.

Co do Puleva, to powiedz w czym on jest dobry ? Ma niezły lewy prosty i na tym atuty się raczej kończą. Zobacz jak przegrywał początkowe rundy ze starym Thompsonem.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-05-2014 14:54:38 
rafaltheo
Wilder i klincze-rozjebales mnie.Przeciez Stiverne go zlamie w pol

Niektorzy tu pisza o kiepskiej pracy nog Stiverna.Ringowym tancerzem w stylu Holyfielda,Holmesa,czy Haya to on nie jest,fakt.Nie trudno zauwazyc.Mimo on potrafi nogami kontrolowac dystans,schodzi na boki i nie zostawia nog przy ataku,a to duzo jak na hevy naszych czasow.Potrafi tez blyskawicznie skrocic dystans,wejsc w poldystans ze zwodem i znokautowac jednym ciosem.Wystarczy zobaczyc jak skonczyl Austina
Stiverne ma dobra prace nog,nie gorsza niz tak swego czasu tu chwalony Tom Quick Hands
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-05-2014 15:04:50 
Swego czasu,jeszcze przed pierwsza walka z Arreola,podajze redaktor Furman nazwal Stiverna gorsza wersja Samuela Petera.Blad,Beware to lepsza wersja Nigeryjskiego Koszmaru.
Jako jedyny obecnie ma szanse pokonac RoboWlada.Bo jest wystarczajaca twrady,silny,wyszkolony i umie myslec w ringu
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 11-05-2014 15:24:25 
@przyczaony- przeciez Pulew walczy cala walke na dystans, na rozkroku, bije lewe proste, chlopie zeby w ogole go siegnac to Stiverne bedzie musial troche ruszyc leniwą dupę. Jak wiec Ty sobie to wyobrazasz? Dodac nalezy ze Pulew ma silna szczeke, wiec Stiverne musialby go trafic chyba czysto- na punkt, zeby Pulew padl- a uwierz mi, bedzie to baardzo trudne. Co my tu w ogole porownujemy- goscia w miare inteligentnego, sportowca (choc te 5 kg moglby zrzucic) jak Pulew o solidnej szczece do tego do jakiegos grubasa Arreoli? Arreole Stiverne mogl wyczekac ale swoim "wyczekiwaniem" z Pulewem skonczy wysoko wypunktowany.
Jennings ma szczelna garde i KONDYCJE. On wraz z uplywajacymi rundami, zamiast slabnac to PRZYSPIESZA.
W czym Pulew jest dobry? przeciez Pulew jest dwa razy wiekszy od 183 cm Stiverne'a, do tego ma solidna szczeke, bije z dystansu, uderza prostymi, nie ryzykuje niepotrzebnie, NIGDY W ZYCIU nie da sie wciagnac na sierp leniwemu grubasowy Stiverne'owi.
Wiec albo Stiverne bedzie mial tu nienaturalna jak na swoje warunki fizyczne kondycje, albo dostanie do jednej bramki bez wiekszych problemow, bo Pulew to nie jest Price czy Austin. Ten pierwszy sam sie potyka o wlasne nogi, ten drugi to ma kondycje na pol rundy.

@andrewsky- Stiverne go złamie w pol- ten sam ktory byl spychany przez liny przez Arreole i zdyszany?. Tutaj to Ty mnie rozjebales:).
Obejrzyj troche dluzszych walk Wildera a potem wyobraz sobie jak go zdyszany kurdupel Stiverne przepycha :D

Ogolnie dobrze przygotowany taktycznie i nie ryzykujacy niepotrzebnie Wilder, ma w swoim zasiegu Stiverne'a- choc bedzie nielatwo i wszystko sie rozgrywac bedzie o jego szczeke.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-05-2014 15:33:47 
No widziałem ostatnio dłuzsza walke Wildera z jakims internetowym trollem,dupy nie urywa...lol...
Lubie wildera I uwazam go za groznego zawodnika,ale nie dla Stiverna.Styl robi walke.Wilder ze swoim obszernymi cepami skaczacy po ringu jak konik polny to idealny rywal dla Beware.Walka nie pot
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-05-2014 15:35:33 
Potrwa długo.Jak do niej dojdzie to stawiam spore pieniazki na K.O na Wilderze rundy 1-3
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 11-05-2014 15:39:08 
Pulev nie ma wyglądu sportowca, do poziomu tkanki tłuszczowej 6-8% musiałby zrzucić kilkanaście kg, przy tym jego wzroście 194cm, tłuszczu i słabo zarysowanych mięśniach. Poza tym dla mnie jest on przeciętny (wolny i bez ciosu, nie stanowi żadnego zagrożenia), możesz oczywiście mieć swoje zdanie i argumentować je, ja nie muszę się z tym zgadzać. Co do szczęki Puleva - szczęka Arreoli była uznawana za jedną z najlepszych, Vitali obijał go przez równe 10 rund i nawsadzał mu mnóstwo ciosów a ten niepadł. Stiverne skończył go w 6 rundzie, a w 1 walce posłał go na deski w 3 rundzie.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 11-05-2014 15:43:20 
O ile z Wilderem walka moze sie potoczyc roznie- i fakt, calkiem prawdopodobne jest, ze Stiverne go zlapie, bo Wilder sie bardzo odkrywa, o tyle z Pulewem czy Jenningsem nie daje Stiverne'owi wiekszych szans.
Wyjasnienie jest proste- Stiverne nie jest zadnym Spielbergiem ktory wyrezyserowal cale starcie z Arreolą- jemu się UDAŁA akcja w 6 rundzie, polowal i sie udalo- ale to byla 6 runda, gdzie z pierwszych pięciu przegrał bodajże 4 rundy. Z Pulewem czy Jenningsem niestety nie będzie cudów- wysokie UD.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-05-2014 15:49:41 
rafaltheo
Arreola spychal na liny takich chlopow jak McCline,Walker czy nawet Vitalij Kliczko.Tylko ze ten w nich nie zostawal.
Widze po tobie ze jestes na etapie oceniania bokserow i ich sily po wygladzie.Z biegiem czasum moze ci sie to zmieni
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-05-2014 15:51:42 
rafaltheo
Taaa,udala mu sie akcja w 6 rundzie,a wczesniej przypadkowo zlamal nos Arreoli.Nastepnie przypadkowo zlapie,Wildera i kogo mu tam nastepnego dadza...
 Autor komentarza: southpaw
Data: 11-05-2014 16:33:01 
@LegiaPany
Ktoś powinien Ci mocno wygarnąć.Czepiłeś się tego Wildera strasznie. Jeśli jest taki do niczego, nic sobą nie przedstawia, daj mu spokój na fb i pozostaw bez komentarza.
Wilder ma kilka atutów, które na pewno wykorzysta w walce ze Stivernem.
Wzrost jest pierwszym. Ponad 2 metry, czyli świetne warunki. Co najważniejsze, nie jest za duży.
Ma też na pewno piekielnie mocne uderzenie o czym przekonali się jak dotąd wszyscy przeciwnicy. Może i większość z nich to bumy, ale zobaczcie, co Wilder zrobił z każdym z nich po kolei.
Agresywność. Jest dużo bardziej agresywny od Stiverna i nie pozwoli mu złapać tchu przez pierwsze kilka rund(według mnie walka potrwa do maksymalnie 6 rundy i Bronze Bomber nowym mistrzem świata).
Wiek co przekłada się na świetną dymanike.
Wilder oczywiście musi poćwiczyć obronę. Niewiadomą pozostaje jego kondycja po 6 rundzie. Co do odporności na ciosy, nie jest z nią tak źle, ale każdy widzi, co chce widzieć.
Tak czy inaczej Alabama będzie miała swojego mistrza jeszcze w tym roku, o ile tytułu nie zgarnie mu sprzed nosa Kliczko.
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 11-05-2014 16:55:24 
@southpaw
"Co do odporności na ciosy, nie jest z nią tak źle, ale każdy widzi, co chce widzieć."

Tak, wcale nie jest źle, Wilder został zastopowany w amatorce, a na sparingu z Hayem cios w kask go zamroczył. Do tego Wilder zamiast przeczekać kryzys i boksować na wstecznym, bijąc lewym prostym od razu chce oddać. Rzeczywiscie niezły bokser. Oprócz ciosu i szybkości nic sobą nie reprezentuje, ale nie skreślam go z nikim, o ile pierwszy czysto trafi nie wyłapując przedtem jakiegoś solidnieszego ciosu to ma szanse ;-)
 Autor komentarza: southpaw
Data: 11-05-2014 17:48:44 
@pczyczajony
Nieźle, prawie Ci uwierzyłem. Wilder w amatorce to nie ten sam bokser, co dzisiaj. Był wysokim szczypiorem, dużo chudszym niż obecnie. W czasach amatorskich miał mało walk, a i tak został brązowym medalistą olimpijskim. Przypadek?
Co do Haye'a to po pierwsze nie wiemy, jaki był to sparing(są różne rodzaje walk sparingowych, zależnie od ćwiczonej właśnie taktyki czy części planu). Rzeczywiście, mogłoby się wydawać, że Wilder odczuł cios, ale nadal nacierał. Własnie to robi z niego niebezpiecznego. Nie zapominaj też o klasie Davida, który był numerem 2 zaraz po K2. Jest to chyba jedyny zawodnik pod Władem, który obecnie mógłby zagrozić Wilderowi(nie wiadomo tylko, jak skończy się cała rehabilitacja Davida).
 Autor komentarza: Milan
Data: 11-05-2014 17:48:52 
k...a zeby mocno trafic trzeba rywala ustawic , nie mam pojecia jak mozna na podstawie dotychczasowych walk cokolwiek powiedziec o Wilderze ? czy na anjwyzszym poziomie rywale wyjda i beda czekac na egzekucje lub si epodkladac jak Sccot czy wjda wlczyc i oddawac
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 11-05-2014 17:58:34 
@LegiaPany

"ale taki ktos jak Wilder to nie hanba dla boksu HW????? "



Nie, Wilder po prostu nie zasluguje na zasluguje na mistrzowskie podejscie na tym etapie swojej kariery. Czego potrzebuje Wilder w tym momencie to spedzenie 1-2 lat z jakims dobrym swiatowej klasy trenerem ktory go pouklada technicznie, nauczy kontrolowac dystans I w pelni wykorzystywac ponadprzecietne warunki fizyczne. Chlopak ma ogromny potencjal, niesamowita dynamike I jest caly czas mlody. Moze sie jeszcze wiele nauczyc I zajsc naprawde daleko w przeciwienstwie do tej 35letniej leniwej "muchy w smole" ktora dopiero co zostala mistrzem WBC....lol



 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 11-05-2014 17:59:29 
Autor komentarza: KnockKnock

Data: 11-05-2014 17:58:34

@LegiaPany

"ale taki ktos jak Wilder to nie hanba dla boksu HW????? "



Nie, Wilder po prostu nie zasluguje na mistrzowskie podejscie na tym etapie swojej kariery. Czego potrzebuje Wilder w tym momencie to spedzenie 1-2 lat z jakims dobrym swiatowej klasy trenerem ktory go pouklada technicznie, nauczy kontrolowac dystans I w pelni wykorzystywac ponadprzecietne warunki fizyczne. Chlopak ma ogromny potencjal, niesamowita dynamike I jest caly czas mlody. Moze sie jeszcze wiele nauczyc I zajsc naprawde daleko w przeciwienstwie do tej 35letniej leniwej "muchy w smole" ktora dopiero co zostala mistrzem WBC....lol



 Autor komentarza: southpaw
Data: 11-05-2014 18:02:38 
@Milan na jakim najwyższym poziomie? Gdzie ten poziom HW? Ładne sformuowanie, ale szkoda, że w dzisiejszych czasach martwe.
 Autor komentarza: Milan
Data: 11-05-2014 19:04:01 
southpaw
tak dzisiejsza HW nas nie rozpiescza ale tez jest jakas hierarchia i na dzisiaj Stiverne walczył z szeroko rozumiana czołwoka wagi ciezkiej , czołowka ktora w laatch 90-tych szorowałaby dupe z mistrzami , A Wilder nawet w tej slabej HW nie walczył z nikim z pierwszej realnej 30 stki , i taki ktos jest mandatory ? zenada
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 12-05-2014 01:13:38 
southpaw

przekretem ze scottem przegral u mnia ostatni kredyt, nie ma ze boli.....zachowuje sie jak najgorszy buc wiec bedzie tak traktowany
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-05-2014 00:01:27 
KnockKnock

aaa to juz tak

ale napewno nie po ulozonej walce zescottem
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.