MAYWEATHER SR: MAIDANA NIE ZASŁUŻYŁ NA REWANŻ. KHAN JEST NIKIM

Ojciec i trener Floyda Mayweathera Jr (46-0, 26 KO) jest przeciwny walce rewanżowej z Marcosem Maidaną (35-4, 31 KO). Senior jest wprawdzie przekonany, że tym razem jego syn wygrałby z kretesem, ale twierdzi, że swoim niesportowym zachowaniem Argentyńczyk nie zasłużył na ponowną konfrontację.

- Floyd nie powinien już walczyć z Maidaną. Nie warto. Kiedy rywal uderza cię głową, kolanem, poniżej pasa, kiedy wykręca ci rękę, nie ma potrzeby z nim boksować. To nie jest walka fair, tak samo jak nie fair było to, że sędzia nie odebrał mu ani jednego punktu. Nie mam nic do pana Weeksa, ale to nie było w porządku – skarży się 61-latek.

WEEKS: BYŁEM BLISKO ODEBRANIA MAIDANIE PUNKTU >>>

Wielu kibiców nalega tymczasem, że rewanż z Maidaną to teraz najlepsza opcja dla Mayweathera. Równie ciekawa jest perspektywa walki z Amirem Khanem (29-3, 19 KO), jednak z powodów religijnych Brytyjczyk nie będzie mógł się przygotować do wrześniowego występu, a na ten miesiąc planowany jest powrót Mayweathera. Ojciec Amerykanina uważa, że Khan uniknie w ten sposób lania, jakie niewątpliwie sprawiłby mu jego syn.

- Amir Khan jest nikim. Ja mógłbym z nim walczyć – stwierdził w rozmowie z reporterem i dodał, że nie zrobiło na nim wrażenia zwycięstwo Brytyjczyka nad Luisem Collazo, odniesione na gali Mayweather vs Maidana. - Każdy może walczyć z Collazo, nawet ty. Gdyby z Floydem boksował tak jak z Collazo, zebrałby po tyłku jak nigdy przedtem.

Senior podtrzymuje, że jest też jeszcze jedna opcja dotycząca najbliższej przyszłości syna – emerytura.

MAYWEATHER SR MA WĄTPLIWOŚCI CO DO DALSZEJ KARIERY FLOYDA >>>

- To mój syn. Martwię się o niego, o jego zdrowie. Rywale uderzają go głową, wykręcają ręce, biją poniżej pasa, w tył głowy. Widziałem już dość, nie chcę więcej na to patrzeć – powiedział.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: rakowski
Data: 07-05-2014 13:48:15 
Zgadzam się z tym facetem.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 07-05-2014 13:51:57 
buhahahaha przez ramadan (?) wyplata przejdzie kolo nosa? :))))
 Autor komentarza: przemyto
Data: 07-05-2014 14:18:45 
Zgodzę się z kazdym kto powie, że Floyd pokonałby Khana, ale niestety jest o dwie klasy lepszy od Maidany. Tego samego Maidany, który napsuł krwi Floydowi, więc czy Khan zebrałby aż taki łomot o jakim mówi senior. Wątpie. Po drugie Khan vs Mayweather Jr. to byłby kasowy hit i czego by nie mówili ludzie zobozu Floyda, to ta walka będzie oczekiwana. Floyd jest wirtuozem i raczej nikt nie ma na dzień dzisiejszy szans na pobicie go ( Pacman?), ale Khan też ma swoje atuty.
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 07-05-2014 14:31:55 
Maidana do mma a nie do boksu. nie dawać mu rewanżu a Khan czemu nie? Może w końcu zrozumie że z ta szczeką nie ma co szukać w boksie
 Autor komentarza: arpxp
Data: 07-05-2014 14:43:51 
obejrzałem 2 razy pojedynek Floyda z Maidaną i rzeczywiście Argentyńczyk ostro tam faulował. Floyd czasem też mu czymś się odegrał, ale Maidana prawie w każdej rundzie przytrzymywał jedną ręką i drugą bił, raz z bani chciał wjechać pare razy walnął poniżej pasa raz nawet z kolana próbował. Spoko,rozumiem że taktyką było wyprowadzenie Floyda z równowagi i okazywanie mu 0 szacunku, ale to jest kurwa boks a nie wolna amerykanka. Co innego dużo klinczować i sprytnie wykorzystywać zasady boksu, a co innego walić w tył głowy runda w rundę. Gdyby Tony 'Weak' Weeks odebrał Maidanie punkt za to karygodne zachowanie, pojedynek całkowicie inaczej mógłby wyglądać. Jeśli dojdzie do rewanżu i Floyd zawalczy jak z Alvarezem albo Guerrero (czyli przypomni sobie że ma nogi) to wypyka Maidane do 0.
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 07-05-2014 14:51:17 
arpxp

Dokładnie tak kolego
 Autor komentarza: batledarf
Data: 07-05-2014 14:52:34 
tez nie mam ochoty patrzeć na rewanż. był niewiele bardziej atrakcyjny od walki kliczko z powietkinem
 Autor komentarza: HILTI
Data: 07-05-2014 14:54:16 
"Autor komentarza: przemytoData: 07-05-2014 14:18:45

Zgodzę się z kazdym kto powie, że Floyd pokonałby Khana, ale niestety jest o dwie klasy lepszy od Maidany. Tego samego Maidany, który napsuł krwi Floydowi, więc czy Khan zebrałby aż taki łomot o jakim mówi senior. Wątpie."

***********************************************************************************

A wiesz co oznacza określenie "styl robi walkę". Boksujący Maidana nie ugrałby nawet jednej rundy. Maidana wprowadził do tej walki taką ulice, której nie wprowadził jeszcze nikt inny, dlatego urwał te 4 rundy. Rożnica polega na tym, że Khan będzie boksował, a że jest boksersko gorszy od Mayweathera nie będzie miał większych szans. Porównywania "K" jest lepszy od "M", więc sobie poradzi lepiej z "F" niż "M" z "F" nie ma żadnego sensu.
 Autor komentarza: voutan
Data: 07-05-2014 15:17:45 
HILTI

Tyle tylko, że Maidana nawet stojąc na środku ringu był w stanie trafić Mayweathera 3 lewymi prostymi pod rząd. Takiemu Floydowi nawet boksujący Khan, który przecież jest szybszy i ma lepsze warunki fizyczne, napsułby sporo krwi, choć i tak pewnie przegrałby przed czasem, bo pakistaniec nie ma ani serca do walki, ani szczęki.
 Autor komentarza: wii280
Data: 07-05-2014 15:20:40 
Niestety brutalnie przekazana prawda. W tym wypadku nie ma co komentować, bo wszystko chyba nam Mayweather Senior dosadnie wytłumaczył. Za te słowa i czytanie boksu ma u mnie szacunek.
 Autor komentarza: Zubr
Data: 07-05-2014 15:37:39 
Panowie. Najwięksi w boksie faulowali i prowokowali. To wcale nie sprawia, że Maidana nie zasługuje na rewanż. Jest dobrym, bardzo groźnym panczerem.
 Autor komentarza: Chinaski1
Data: 07-05-2014 15:53:01 
Przecież to proste
Czekają na 7 czerwca na zwycięzce Cotto-Martinez. Jeżeli wygra Cotto to będzie rewanż z nim o pas w średniej. Do tego czasu nic nie ustalą i z nikim nie podpiszą. Tylko będą bili pianę. A wtedy będzie rekord PPV, bo Cotto i kolejny nowy pas dla Floyda.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 07-05-2014 16:33:48 
"MAYWEATHER SR: MAIDANA NIE ZASŁUŻYŁ NA REWANŻ. KHAN JEST NIKIM"
Typowa sieka dla słuchających rapu i kochających "czarnego bOGA" .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 07-05-2014 16:34:56 
oBSER
 Autor komentarza: clyde22
Data: 07-05-2014 16:44:27 
To ciekawe, bo najwiekszym fanem walki z Khanem byl do tej pory Senior. Maidana tez mial byc jak rwanie jagodek dla Floyda. Szybko to sie zmienia w klanie M. Swoja droga faule Marcosa byly niczym przy tym co Floyd wyprawial z Hattonem czy Mosleyem, ale to z pewnoscia byla szkola Rogera a nie Floyda Seniora...Dla wszystkich placzacych nad biednym, pokrzywdzonym Floydem przez Marcosa.

http://www.youtube.com/watch?v=imwGeX1SRFk

To tylko z Shane'a, z mniejszym Hattonem Floyd byl znacznie skuteczniejszy w zapasach, niestety 75 kilowy Marcos nie chcial dawac sie przestawiac i jeszcze sam smial faulowac Moneya...
 Autor komentarza: clyde22
Data: 07-05-2014 16:51:58 
Oczywicie tylko czesc z repertuaru to faule niemniej Floyd ma to opracowane tak dobrze jak prawie nikt inny. Mowi sie, ze mistrzem brudnej gry jest Hopkins, ale Money na pewno nie jest w tym gorszy...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 07-05-2014 17:16:19 
Teraz boi sie o jego zdrowie, a w dzieciństwie ?
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 07-05-2014 17:25:28 



"Amir Khan jest nikim. Ja mógłbym z nim walczyć"

lol


 Autor komentarza: Whisper
Data: 07-05-2014 18:26:05 
@clyde22
Shoulder roll to faul? Oglądałeś chociaż ten filmik :D?
 Autor komentarza: floydthesecond
Data: 07-05-2014 18:54:20 
Lol, na prawde podobal mi sie wystep Khana,ale denerwuje mnie ze tak sie chce dobrac do tej wyplaty zycia... Niech pokaze co jest wart i dawac go do Bradleya na weryfikacje :D
 Autor komentarza: clyde22
Data: 07-05-2014 19:48:38 
@Whisper
A czytales chociaz moj post?

"Oczywicie tylko czesc z repertuaru to faule niemniej Floyd ma to opracowane tak dobrze jak prawie nikt inny"

Czesc faule, czesc przepisowe tricki. Nie bede sie bawil, zeby to wyodrebniac. Mialem nadzieje, ze kazdy potrafi oddzielic ziarno od plew, ale niestety sie pomylilem...
 Autor komentarza: clyde22
Data: 07-05-2014 20:01:50 
Wiec jesli ktos ma ochote obejrzec podduszanie lokciem, wieszaki, sciaganie glowy, popychanie przedramieniem, trzymanie jedna reka i uderzanie druga w wykonaniu Floyda to zachecam do flmiku. Wszystko z jednej jedynej walki z Mosleyem. Zamieszczam tylko dlatego, zeby pokazac podwojne standardy kibicow, ktorzy narzekaja na faule Maidany nie chcac dostrzec jak nieprzepisowo potrafi walczyc Money.

Nic w tym nagannego, to stara szkola boksu, ale nie robmy z Maidany brutala, bo gra w te sama gre jaka nazywa sie wykorzystywaniem przewagi fizycznej nad rywalem. Przyklad Floyda z Hattonem jest jeszcze bardziej jaskrawy niz z Mosleyem.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 07-05-2014 20:14:35 
Będąc uczciwym trzeba przyznać, że to Floyd jest większym faularzem, naparza łokciem co jest bardzo niebezpieczne, Maidanę też próbował parę razy zahaczyć z łokcia.
Niech tak nie płaczą, Maidana go trochę pogonił, nie było takiej przewagi jak zazwyczaj, trochę ciosów spadło i już płacz.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 07-05-2014 20:39:25 
"- Floyd nie powinien już walczyć z Maidaną. Nie warto. Kiedy rywal uderza cię głową, kolanem, poniżej pasa, kiedy wykręca ci rękę, nie ma potrzeby z nim boksować. To nie jest walka fair, tak samo jak nie fair było to, że sędzia nie odebrał mu ani jednego punktu. Nie mam nic do pana Weeksa, ale to nie było w porządku – skarży się 61-latek."


Chyba ktoś tu bardzo obawia się wyniku ewentualnego rewanżu ;))) Cry more dude !!! :)
 Autor komentarza: floydthesecond
Data: 07-05-2014 21:09:03 
@KapralWiaderny
Lol Ty na prawde jestes chory na punkcie rodziny Mayweatherow.. Gdzie nie wejde zawsze szukasz okazji by dogryzc Floydowi. Money nie obawia sie zadnego rewanzu,poprostu szuka lepszej opcji do wygenerowania wielkiej sumy $$$. Moim zdaniem nawet jesli nie chcial walki z Mannym to nie dlatego,ze sie go boi, ale moze nie chcial ryzykowac utraty 0? Moze na prawde Arum stoi na przeszkodzie ? Nigdy sie nie dowiemy,ale wiemy jedno - Krol jest tylko jeden i jest nim Floyd Mayweather Jr. Tyle ode mnie :)
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 07-05-2014 22:24:22 
Stary tak gada zeby bardziej chcieli rewanzu i nakrecili dobry hajs dla Moneya
 Autor komentarza: K9K9
Data: 07-05-2014 22:52:11 
Od kiedy to awanturnik,pijak i zadymiarz Mayweather sr. czci Boga i 10 przykazań? Przypomnijcie,bo nie pamiętam daty.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 08-05-2014 06:47:46 
Dla mnie jedynym sensownym sportowym wyzwaniem dla Money jest mimo wszystko Pacman, jest jeszcze Thurman ale on na walke z Floydem jeszcze nie zasluguje. Jesli ktos rozwaza Khana to czemu nie Garcie, przeciez jest niepokonany do tego pobil Amira? GGG to zbyt duze ryzyko a zawodnik o rozpoznawalnosci mniejszej niz Maidana, Khan czy Filipinczyk. Jest wiele opcji ciekawych pojedynkow, niestety przez polityke i wojne wplywow do wielu z nich nie dojdzie. Szkoda iz naprawde interesujaca walka Floyd-Manny nie odbyla sie 5 lat temu.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.