GŁAŻEWSKI I MISZKIŃ Z PREMIAMI

Grupy Babilon Promotions i KnockOut Promotions przyznały premie pieniężne Pawłowi Głażewskiemu (22-2, 5 KO) oraz Maciejowi Miszkinowi (15-2, 4 KO) za ich postawę w walce, do której doszło 26 kwietnia na gali "Wojak Boxing Night" w Legionowie.

Pamiętny pojedynek zakończył się po ośmiu rundach niejednogłośnym zwycięstwem Głażewskiego. Obaj pięściarze zaprezentowali jednak między linami ogromny hart ducha, dlatego promotorzy postanowili ich wynagrodzić.

- Po obejrzeniu powtórki walki pomiędzy Głażewskim a Miszkinem przyznajemy premie po 2 tys. zł za serce do walki – napisał na Twitterze Tomasz Babiloński.

Niewykluczone, że jeszcze w tym roku Głażewski i Miszkiń skrzyżują rękawice po raz drugi.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: krystek78
Data: 03-05-2014 11:26:24 
No rewanz musi byc.glaz zjedz snikersa!!!!
 Autor komentarza: saddam
Data: 03-05-2014 11:37:24 
no to się chłopakom teraz w dupach poprzewraca.
nie mogę tego zrozumieć - jesteś czołowym zawodnikiem w Polsce w popularnej dyscyplinie, udzielasz wywiadów, twoje występy w tv ogląda kilkaset tysięcy ludzi, nosisz loga sponsorskie, grupa ma sponsorów, kibice płacą za bilety a ty dostajesz premię za dobrą walkę... 2tys zł! To ile dostajesz za walkę? 5-10tys? To ty tworzysz "szoł" i dzięki tobie to wszystko się kręci a wmawia się tobie że jest ciężko i nie ma kasy.
Retorycznie zapytam - to kto zgarnia te pieniądze?
 Autor komentarza: cut
Data: 03-05-2014 11:40:28 
no jak to kto? pozatym takie premie to jak za komuny, komuna nadal jest ale w glowach.
 Autor komentarza: wii280
Data: 03-05-2014 11:41:22 
Bardzo dobra walka, prowadzona w dobrym tempie, pełna emocji. Nie znam dokładnych danych dotyczących zarobków promotorów, sztabu szkoleniowego i samych pięściarzy, ale zgodzę się z saddamem, że 2000 zł za taką walkę dla zawodników to za mało, chociaż nie wiadomo jaka jest proporcja między zarobkami zawodników a ich premiami za tzw."styl".
 Autor komentarza: TonySoprano
Data: 03-05-2014 11:46:21 
Lepsze dwa tyśki niż nic,podejrzewam że chłopaki na tej walce nie zbili wielkich kokosów,a ta kwota przewyższa niektóre pensje miesięczne w tym kraju.

Ciekawe czy sędzia który dał ostatnią rundę remisową też dostał bonusa?
 Autor komentarza: rondobry
Data: 03-05-2014 11:47:09 
haha tyle zdrowia za dwa koła.... reszta hajsu poszla na mcalla.... lol
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 03-05-2014 12:10:46 
Tony Soprano
Doladnie! Dla zdecydowanej większości obywateli tego kraju 2 kola to max, a sporo osób nawet do tej granicy nie dobija jeżeli chodzi o miesięczne zarobki. Oczywiście wszystko zależy od regionu w którym się mieszka, bo wiadome, że w Warszawie czy Krakowie idzie zlapać dobrą robotę. Inna sprawa kiedy mieszkasz w malym miasteczku czy na wsi...

A ta premia to zwykly bonus i dobra wola promotorów. Przecież oni tej kasy wcale nie musieli nikomu dorzucać do gwarantowanej wyplaty zapisanej wcześniej w kontraktach na poszczególne walki!

Niektórzy za dużo się oczytali o zarobkach Mayweathera czy Pac-Mana i twierdzą, że każdemu bokserowi należy się mega kasa! Ale tu jest Polska i mamy polskie warunki! Dostajesz tyle ile jesteś wart! I tak sensowne pieniądze zarabia jedynie 'Diablo' który jest mistrzem świata, ale te pieniądze zarabia na wyjazdach podkreślijmy to! Niezlą kasę pewnie też dostawal Szpilka, ale kiedy dostal te 50-60 tys. zielonych za Jenningsa chyba trochę mu odbila sodówa, bo za Aguilerą za malo mu zaoferowali...
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 03-05-2014 12:15:04 
Zaszaleli promotorzy, jak dobrze pamietam Cieslak dostał 1000zł za efektowny nokaut na Arielu Krasnopolskim
 Autor komentarza: TonySoprano
Data: 03-05-2014 12:20:01 
Lukaszz
Właśnie o to chodzi,to bonus,nie wypłata.Jeśli np. taki Miszkin dostał za walkę 10 tyś(więcej chyba nie) to jest to 20 procent.Też bym chciał by szef od czasu do czasu dorzucił mi 20% extra.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 03-05-2014 12:22:04 
Lukaszz
Jak ktos ma lewe rece do pracy i jest leniem to zarabia poniżej 2tys(pomijam kobiety), większość moich kolegow zarabia 2,5 tys lub wiecej, wiec niewiem za co buduja sie wszedzie nowe mieszkania w polsce za 1200 netto ?
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 03-05-2014 12:30:55 
@owenn1988
Wiele ludzi dzisiaj po studiach wyjeżdża na zmywak do Anglii. I nie mam tu na myśli tych którzy pokończyli Zarządzanie i Marketing, czy Socjologie, albowiem nawet po takim kierunku jak Budownictwo ludzie nie mają dziś roboty!

Także nie pisz takich bredni, że to przez obie lewe ręce czy lenistwo ludzie muszą dzisiaj wyżyć w Polsce z takich, a nie innych pieniędzy, bo mijasz się z prawdą!
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-05-2014 12:33:27 
Uwazam ze to fajny gest ze strony promotorow ,dwa tysie droga nie chodzi,szczegolnie ze ani jeden ani drugi nie zawojuje swiatowych czy europejskich ringow
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 03-05-2014 12:35:47 
Dla Miszkina te dwa tysiące to akurat jak znalazl. Po walce mówil do kamery, że zażąda zwrotu dwóch patyków od buka, u którego postawil na wlasną wygraną :)
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 03-05-2014 12:42:21 
Lukaszz
niechce mi sie rozwijac tematu bo to portal bokserski, ale znam mentalnosc wielu studentów: uważają ze jak juz ukonczyli studia to praca sama powinna ich szukac
2) teorie zdobyta trzeba tez poprzeć praktycznymi umiejetnosciami...
3) odniosłem sie tylko do twojego stwierdzenia ze większość obywateli zarabia max 2 tys, z własnych obserwacji stwierdzam ze ty mijasz sie z prawda
 Autor komentarza: rondobry
Data: 03-05-2014 13:01:47 
@owenn1988

true story bro....
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 03-05-2014 13:18:14 
Ja bym tego nie przyjął chyba że z głodu , macie racje premia jak za komuny "polska mentalność" .

W polsce nie można dobrze zarobić bo zrobiła się sama prywata , i teraz taki biznesmen wiejski jeden z drugim płaci człowiekowi np 1500 zł a sam zgarnia niebotyczną kase zamiast uczciwie wynagrodzić pracowników . A i to zastraszanie o zwolnieniu itd. itp. przecież to jest żałosne... dziwić się że ludzie srają na taki kraj gdzie ludzka mentalność została w komunie. I popieram każdego kto ma odwage stąd uciec , albo napluć pracodawcy w twarz!!
 Autor komentarza: Norbert
Data: 03-05-2014 14:00:51 
Bardzo lubię Głażewskiego ale niestety nie wygrał tej walki...
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 03-05-2014 14:08:30 
`
nie wiem co wspolnego ma premia z komuna i komunistyczna mentalnoscia
 Autor komentarza: persuKN
Data: 03-05-2014 15:35:42 
2tys ? gdyby ci panowie nie stoczyli tej walki to pewnie publika by uciekla
 Autor komentarza: SportoweLata90te
Data: 03-05-2014 16:50:00 
Krzyzak,

"W polsce nie można dobrze zarobić bo zrobiła się sama prywata , i teraz taki biznesmen wiejski jeden z drugim płaci człowiekowi np 1500 zł a sam zgarnia niebotyczną kase zamiast uczciwie wynagrodzić pracowników ."

Kolego.

polsce - Polsce

Problemem nie jest ta prywata, bo gdyby nie ta prywata to nie byłoby żadnej gali, a "państwowy" boks ograniczałby się do wesołej ferajny z Hussars Poland, będącej pocieszną trupą do obijania na całym świecie.

Problemem jest to, że taki biznesmen "wiejski" (jak to twierdzisz) musi działać w gospodarce klasyfikowanej (jako 57) między Malezją (56 miejsce w rankingach wolności ekonomicznej), a Albanią
(58).
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 03-05-2014 17:00:29 
Problemem jest to, że taki biznesmen "wiejski" (jak to twierdzisz) musi działać w gospodarce klasyfikowanej (jako 57) między Malezją (56 miejsce w rankingach wolności ekonomicznej), a Albanią

Goście którzy mają dobrze prosperujące firmy ( jadące na taniej sile roboczej) zawsze zwalają na system że podatki wysokie ze koszty zatrudnienia pracownika duże , byle by tylko płacic pracownikom groszki a sami obłowić się na wykorzystywaniu ludzi. W wielu firmach typowo produkcyjnych jakość jest bardzo marna dlatego że rotacja pracowników jest ogromna wole chińskie wyroby od wielu polskich. Taka prawda o naszej gospodarce na zielonej wyspie.

Nie zazdroszcze tym którzy łupią kase na naszym krzywym systemie , niech mają ich sprawa ja bym tak nie dał rady . Pozdro
 Autor komentarza: SportoweLata90te
Data: 03-05-2014 17:26:52 
Krzyzak,

Goście którzy mają dobrze prosperujące firmy ( jadące na taniej sile roboczej) zawsze zwalają na system że podatki wysokie ze koszty zatrudnienia pracownika duże ,

Zawsze zwalają? Właśnie podałem Tobie, że jesteśmy między Malezją (kraj muzułmański), a Albanią w rankingach wolności gospodarczej. A są to kraje, gdzie instytucja państwa ma dużo większy szacunek dla obywateli niż u nas.
 Autor komentarza: saddam
Data: 03-05-2014 17:58:22 
trochę chyba się nie zrozumieliśmy. zmywaki, kasjerzy i inni kelnerzy... tak, tak oni wszyscy mają trudne życie i często szukają szansy za granicą - ALE my tutaj mówimy o NAJLEPSZYCH polskich zawodnikach popularnej dyscypliny w tym kraju. Do was do pracy nie przyjedzie tv aby zrobić z wami wywiad, raczej o niewielu z was napisze gazeta (poza rubryką ogłoszeniową;)), oraz w jakichś ważnych momentach waszej roboty raczej nie przygląda się wam około miliona rodaków.
Pracujecie w różnych branżach i w w każdej z nich jest ktoś o kim wiecie że mu się powiodło np. ty masz sklep motoryzacyjny i jakoś przędziesz ale ktoś ma ich 20 i jest królem, masz sklep spożywczy i jakoś przędziesz, ale ktoś ma ich 120 i jest dla ciebie królem itd., branż są setki jak nie tysiące i w każdej kilkanaście-dziesiąt osób którym się udało. No to teraz postawcie się w miejscu że jesteście najlepsi w tym co robicie zawodowo w tym kraju, jesteście rozpoznawalni, macie publiczność i macie średnio w roku zarobki takie że jednorazowa premia w wysokości 2 tys. urywa wam dupę.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 03-05-2014 20:32:42 
Krzyzak
"I popieram każdego kto ma odwage stąd uciec , albo napluć pracodawcy w twarz!! "

Napluć pracodawcy w twarz, jeśli jest nieuczciwy - popieram. Ale uciec? Wyjeżdżają tylko niedojdy. Przestań narzekać i weź się za robotę. Nie podoba ci się ile ktoś ci płaci to sam coś załóż. A jak założysz i będziesz musiał płacić podateczek, za wynajem lokalu, opłaty plus zusik to zobaczysz, ile tobie zostanie dla pracowników. Ciekaw jestem czy wtedy będziesz taki chojrak. Myślisz, że przedsiębiorca nie chciałby dobrze płacić pracownikom albo zatrudnić ich więcej? Każdy pracownik jak jest zadowolony to dobrze pracuje, a jak dobrze pracuje to zarabia na firmę i siebie. Ale do tego dołożone są absurdalne opłacy socjalne (ZUS) które burzą ten prosty rachunek, w tym problem!
"Komunistyczna mentalność" o której pisze to właśnie twoja postawa! Bo wtedy nam wciskano, że prywaciarz to "przekręt i burżuazyjny wyzyskiwacz". A to podstawa gospodarki, oni dają pracę. Nie podoba się etat? Ależ proszę bardzo, załóż coś swojego. Jak inni mogą to i ty możesz.

Jeśli chodzi o 2K premii. Nie wiemy ile zarobili za walkę. Dla mnie to śmiech na sali. Tak jak Saddam napisał, to są czołowi ludzie w swojej branży, powinni być opłaceni dobrze.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.