MAIDANA WIERZY W NOKAUT
Marcos Maidana (35-3, 31 KO) jest jednym z najbardziej niebezpiecznych puncherów w boksie zawodowym. Dysponuje bardzo przeciętną szybkością, ma spore braki technicznie i bywa zraniony we wszystkich ważnych walkach, ale ogromne serce i piekielne uderzenie zwykle ratują go w kryzysowych chwilach. Teraz "El Chino" wierzy, że zdoła znokautować samego Floyda Mayweathera (45-0, 26 KO).
- Taki już mam styl, tak walczę. Wychodzę do ringu i jestem bardzo agresywny. Mayweather może mnie trafić i zranić, ale ja biję się do samego końca. Kiedy go trafię, on na pewno to poczuje. Wiem, że nikt nie daje mi szans. Nie dbam o opinie innych. Jestem tu po to, żeby zwyciężyć - zapowiada Argentyńczyk.
MAIDANA WYCHODZI PO ZWYCIĘSTWO >>>
- Bardzo trudno będzie czysto trafić Floyda Mayweathera, ale kiedy mi się to uda i on będzie zraniony, wykorzystam to i wykończę robotę. Myślę, że mam szansę go znokautować. Biję wystarczająco mocno. Mayweather nie zadaje zbyt wielu ciosów. Po prostu bije bardzo celnie, ale ja będę wyprowadzał moje uderzenia przez całą walkę - kończy Maidana.
Każdy rywal zapewnia przed walką, że ma sposób na Mayweathera i odnajdzie drogę do jego szczęki. W ostatnim czasie wszyscy mieli z tym ogromne problemy. Canelo Alvarez (43-1-1, 31 KO) i Robert Guerrero (31-2-1, 18 KO) nie zdołali doprowadzić do celu choć jednego ciosu na tyle mocnego, by "Money" poczuł się zagrożony. Czy z Maidaną będzie inaczej? Transmisję z gali w Las Vegas przeprowadzi w nocy z soboty na niedzielę stacja Polsat Sport.
Mayweather osmieszy Maidane. Sprawi ze el chino bedzie sie wstydzil ciosy wyprowadzac..."
Najprawdopodobnie tak wlasnie bedzie przebiegala ta walka.
Oczywiście Floyd to ciągle kosmos, ale myślę że Maidana nawet jak będzie deklasowany, to nie odpuści do końca, taki ma charakter..
Chciałbym zobaczyć nokdaun na Floydzie..
Maidana zasłużył na walkę z Floydem"
To fakt. Nie prosil, nie plakal, nie zalil sie a zwyczjnie wszedl do ringu i pokonal "wanna be Floyd" Bronera.Okazalo sie to kluczem do wyplaty.
Meksykanin tak naprawdę w tamtym pojedynku był bez argumentów i to czysto ringowych i motorycznych.
To,że Maidana ma większe szanse na przegranie przed czasem nie czyni z tego tytułu łatwiejszej walki dla Floyda.Dużo osób nie doceniło postawy Hattona w ich walce-mało tego-Mayweather miał problemy na początku walki i dlatego walczył do nokautu inaczej,ale dla wielu ludzi liczy się sam wynik walki i tym się kierują.
Thurman to bardzo ciekawy zawodnik,ale według mnie na poziomie wyższym niż jest teraz nie da sobie rady.Jakbym się pomylił,to byłoby miło dla fanów boksu.
Stawiam na TKO dla Mayweathera-może mu się uda.:P
Po za tym ktoś wie jak się mają ceny PPV Floyda do tych Paca,które są droższe?
Po za tym ktoś wie jak się mają ceny PPV Floyda do tych Paca,które są droższe? "
Direct TV
&74.99 - HD
$64.99 - ED
Data: 01-05-2014 21:12:25
Ludzie psioczyli na starcie Wladimira z Lepaiem a tak naprawdę to starcie moze okazac jeszee bardziej jednostronne..."
Blackdog, to nie kwestia "jednostronnosci" a klasy oponenta. Leapai to worek do bicia, ktory zostal obity w nudnym stylu przez mistrza, ktorego ogladac sie niemalze nie da. Maidana to bardzo trudny przeciwnik, ktory mierzy sie z geniuszem.
To sa podstawowe roznice.
Pełna zgoda jeśli chodzi o Thurmana. Facet bije mądrze i celnie.Przy tym oszczędnie i piekielnie mocno.Do tego jest duży.Za rok ma szansę na pokonanie FM przez KO.
Maidana chyba za wolny.Siłowych pięściarzy Floyd lubi robić w konia.Ale Markus może trafić a wtedy... zobaczymy ciekawy fragment walki:)
Data: 01-05-2014 21:03:46
Ja daję większe szanse na wygranie Maidanie niż dawałem Alvarezowi."
Maidany atutem w porownaniu z Canelo jest tylko silne uderzenie. Wszystkie pozostale elementy gry Meksykanin ma znacznie lepsze. Mysle, ze dzieli ich klasowo dosc duzo. Mowiac to, styl kreuje walke i nie znaczy to wcale iz Maidana ma mniejsze szanse niz Canelo.
CZyli nie ma różnicy czy to PPV SHO czy HBO? Cena ta sama?
Bo rozumiem że HD to wysoka jakość,a ED(a nie SD) to zwykła jakość
"Last September, Mayweather dethroned Saul Alvarez by majority decision for the RING and WBC 154-pound championships in a bout that became the highest-grossing boxing event of all time with nearly $150 million in revenue reported"
"We wrzesniu, Mayweather zdetronizowal Saula Alvareza poprzez MD i zdobyl mistrzostwa The Ring Magazine oraz WBC w dywizji do 154 funtow, w wlace ktora okazala sie najwiekszym wygenerowanym dochodem w histori boksu ze zgloszonymi 150 milionami dolarow."
Jak myslicie, ile sobotni pojedynek z Floyd-Maidana moze wygenerowac pieniedzy? Nie sadze, by mial sznase pobic rekord, ale z pewnoscia bedzie to 120 milionow +
Prime Słodki vs prime money Ko na pieknisiu
conceptofpower
CZyli nie ma różnicy czy to PPV SHO czy HBO? Cena ta sama?
Bo rozumiem że HD to wysoka jakość,a ED(a nie SD) to zwykła jakość"
Ceny sa rozne w zaleznosci od tego kto walczy. Sobotni pojedynek jest na SHO PPV. Ostatnie PPV jakie ogladalem na HBO bylo bodajze $59.99.
Nigdy nie ogladam niczego co nie jest w HD 1080p i to od bardzo dawna, ze wzgledu na to, ze wszystkie walki nagrywam i chce miec najlepsza mozliwa jakosc obrazu i dzwieku.
ED, czyli enhanced definition, to przekaz w jakosci lepszej niz dvd, zblizonej do 720p, ktory niektorzy juz chca zaliczac do HD.
Fenksior za info,tak z ciekawości pytałem.
Data: 01-05-2014 21:40:39
Chodzi mu o to kto ma najczęściej (średnio) droższe PPV, Mayweather czy Pacquiao. "
Mayweather. He is the PPV King.
W sumie to o to chodziło mi.Wszak nie sama ilość generuje zysk.
1. Alvarez vs Lara
2. Golovkin vs Chavez
3. ARREOLA vs Stiverne
Data: 01-05-2014 21:55:07
W sumie nie dziwne czemu Mayweather spdzedaje wiecej ppv w usa niz pacquiao... ale w tym roku jak dla mnie najwazniejsze walki to:
3. ARREOLA vs Stiverne
Na to czekam ! Juz za tydzien.
wszystkie walki, ktore wymieniles zapowiadaja sie swietnie. dodalbym jeszcze tylko Cotto vs Martinez ;p
Data: 01-05-2014 21:48:33
Tak teraz do mnie dotarło,Maidana ma taki sam przydomek jak miał piłkarz Alvaro Recoba.
No tak. A Ariel Ortega miał przydomek "osiołek" tak jak Arreola teraz :)
Rozwaliłeś mnie z tym Ortegą i Arreolą.hehe dobre skojarzenie.
Golovkin vs Chavez - na to czekam najbardziej
Mozliwe scenariusze walki Mayweather vs Maidana:
1. Kompletna deklasacja Maidany - calokwita dominacja Floyda w kazdym aspekcie od poczatku do konca pojedynku
2. Stopniowa deklasacja Maidany - nieskuteczne proby wywarcia presingu w pierwszej czesci pojedynku zakonczone systematyczną stopniową deklasacją w miare zblizania sie do konca walki
3. Porazka Maidany przez KO - mniej prawdopodobny scenariusz ktorego nie mozna calkowicie wykluczyc
Kto twierdzi ze Marcos ma choc niewielkie szanse na zwyciestwo w tym pojedynku musi byc niespelna rozumu - Maidana moze wygrac jedynie poprzez nieoczekiwany zbieg okolicznosci, ewentualną kontuzje Mayweather'a itp. jezeli chodzi o wyszkolenie techniczne to dzielą ich lata swietlne, w czysto sportowym starciu zostanie zdeklasowany.
Marcos liczę na Ciebie bo moja ,,stówka" może przepaść...
Pragnę jednak sensacji !
No a do tego mieć psychiki zwycięzcy? Rocky miał prawdziwe jaja, bo taki Arreola czy tam Fury to są pozoranci nie majacy nic wspolnego z wojownikiem. Wojownik to ktos dla kogo przegrana nie wchodzi w grę- aby zrozumiec co mowie, prosze obejrzec walke Lewisa z Kliczko. Lewis, nizszy, ciezej bylo mu wyprowadzac ciosy jak kazdemu nizszemu rywalowi przeciwko Kliczce- ale parl do przodu, oddawal z taka werwa, energia, ze bylo widac tam ze on sobie NIE WYOBRAZA ze on tutaj zejdzie z ringu jako przegrany. Kliczko mial to samo. I wlasnie dlatego ta walka byla tak niesamowita. To bylo przede wszystkim niesamowite starcie dwoch mentalnych zwyciezcow.
Tutaj ogromne znaczenie odegra psychika, jednak Maidana wydaje mi sie byc typowym "walczakiem" w stylu Arreoli czy Fury'ego ktory "da z siebie wszystko". On nie wychodzi jako mentalny zwyciezca, czyli prawdziwy wojownik. On wychodzi jako ten ktory jest rozgrzeszony bo "dał z siebie wszystko". Żenada.
Nie daję Majdanie żadnych szans, obstawiam totalną deklasację.
Kolejna prawie 50 mlnowa darmowa wypłata dla Floyda. Aby go pokonać, trzeba do ringu wnieść coś czego Money w nim jeszcze nie widział, a chyba trudno o taką rzecz.
Tak jak Ali wniósł kiedyś nogi i piorunujący lewy prosty, tak teraz znaleźć musiałby się ktoś, kto prezentuje kompletnie coś nowego. Bardzo lubie Maidanę, szanuję i kibicuję mu, ale nie ma kompletnie żadnych szans w starciu z genialnym Mayweatherem.
Thurman ? Nie żartujmy, na tą chwile Alvarez był niebezpieczniejszy od niego. Niech efektownie wygra z Brookiem, Porterem czy Guerrero, dopiero wtedy można myśleć o takim starciu. Póki co patrząc na jego niskie ręce i otwieranie się przy ataku kończy tak samo jak inni, ograny do zera, ale z dużą wypłatą :)
Chino nie zmarnuje tej szansy, narzuci pressing i będzie parł do przodu jak szalony. Przegra, ale da ładną dla oka agresywną walke.
@jassin:
zgodze się co do najważniejszych walk, czyli:
1. Alvarez vs Lara
2. Golovkin vs Chavez
3. ARREOLA vs Stiverne
ale dopki nie zobacze Chaveza i GGG w ringu, nie uwierze, że do tej walki dojdzie :)
Zgadzam się. Większość użytkowników wychwala Thurmana pod niebiosa. Tak samo jak wychwalali Matthyse. Wielu pisało, ze Floyd będzie unikał argentyńczyka itp. Ostatnie dwie walki Matthyse pokazały wystarczająco. Thurman pokazuje potencjał ale nie miał prawdziwego chrztu bojowego. Podobnym przypadkiem był Broner. Niby drugi Floyd, a dostał od prymitywnego punchera Maidany.
= Pieknisia nie mozna wypykac, bo on jest w tym najlepszy, czyli pykaniu.
= Pieknisia nie mozna zajechac fizycznie, bo jest znakomicie przygotowany kondycyjnie.
= Pieknisia jest bardzo trudno czysto trafic, szczegolnie na gore, bo ma najlepsza obrone P4P.
Maidana jest troche szybszy niz Canelo, ale nie jest, az tak potezny. Takze, wlasciwie jedyna recepta na wygrana dla niego to trafic Pieknisia potwornym ciosem na korpus, no i go pozniej skonczyc. Czy sa szanse na to? Sa, ale nieduze, bo wczesniej musi wytrzymac wszystkie ciosy od Mayweather.
Wydaje mi sie, ze jezeli Maidana nie trafi jakims potwornym ciosem na watrobe albo skron, to nie ma zadnych szans na wygrana na punkty. To samo mowilem o walce Cynamon-Mayweather.
= Pieknisia nie mozna wypykac, bo on jest w tym najlepszy, czyli pykaniu.
= Pieknisia nie mozna zajechac fizycznie, bo jest znakomicie przygotowany kondycyjnie.
= Pieknisia jest bardzo trudno czysto trafic, szczegolnie na gore, bo ma najlepsza obrone P4P.
Maidana jest troche szybszy niz Canelo, ale nie jest, az tak potezny. Takze, wlasciwie jedyna recepta na wygrana dla niego to trafic Pieknisia potwornym ciosem na korpus, no i go pozniej skonczyc. Czy sa szanse na to? Sa, ale nieduze, bo wczesniej musi wytrzymac wszystkie ciosy od Mayweather. "
Zgadzam sie prawie ze wszystkim co napisales, ale czy naprawde sadzisz, ze Maidana jest szybszy niz Canelo. Ja sadze wrecz przeciwnie. IMHO Canelo dzieki swojej defensywie i umiejetnosci przyspieszenia tempa, jest o wiele bardziej dynamiczniejszym i szybszym piesciarzem niz Argentynczyk.
Jakim cudem miałby go trafić na korpus? Na środku ringu? Widziałeś obronę Floyda przy linach? Maidana musiałby mu chyba prawą rękę połamać. :)
...Thurman pokazuje potencjał ale nie miał prawdziwego chrztu bojowego. Podobnym przypadkiem był Broner. Niby drugi Floyd, a dostał od prymitywnego punchera Maidany."
Thurman ma cos, czego brakuje w chwile obecnej Bronerowi, czyli olbrzymia pracowitosc na treningach i nielekcewazenie swoich przeciwnikow. Ja widze Thurmana w swojej Top 10 P4P, ale oczywiscie moze jest to przedwczesne. Najprawdopodobniej jednak, dopiero Floyd to zweryfikuje w 2015.
Rozumiem docenianie potencjalnych możliwości Thurmana. Ale TOP 10 P4P? Jeżeli mówimy o P4P prospektów to ok. W przeciwnym razie jest to trochę "dziwne".
Tak przy okazji co powiesz na temat ME, a mianowicie Kathy Duvy? Czy twoim zdaniem wypada ona całkowicie z branży? Co sądzisz o jej skamleniu na temat wali Kowalev vs Stevenson i utracie spadku wartości marketingowej jej głównej gwiazdy czyli Adamka?
@conceptofpower
Rozumiem docenianie potencjalnych możliwości Thurmana. Ale TOP 10 P4P? Jeżeli mówimy o P4P prospektów to ok. W przeciwnym razie jest to trochę "dziwne". "
Z pewnoscia jest to przedwczesne, ale ja bardzo czesto daje dodatkowe punkty za potencjal, ktory dostrzegam. Dlatego zawsze zaznaczam, iz sa to moje subiektywne rankingi. Docenialem Wildera zanim branza go docenila w koncu. Pisalem o Solisie, ze zaden z niego profesjonalista. Pisalem o Boytsovie, ze to zadna wielka nadzieja ze wschodu, Pisalem, ze David Price to typowy klocek, ktory nie osiagnie niczego etc... Czy mialem racje? No coz, pozostawie to do oceny innym. Mowiac to, kilku piesciarzy rowniez przedwczesnie wynioslem na piedestal, jak np. Seth Mitchell.
Dlatego tak bardzo kocham ten biznes, gdyz jest nieprzewidywalny.
Mój top1 Pink Floydów to The Wall. Szkoda, że dzisiejsza muzyka stoi na tak słabym poziomie.
@conceptofpower
Tak przy okazji co powiesz na temat ME, a mianowicie Kathy Duvy? Czy twoim zdaniem wypada ona całkowicie z branży? Co sądzisz o jej skamleniu na temat wali Kowalev vs Stevenson i utracie spadku wartości marketingowej jej głównej gwiazdy czyli Adamka?"
Main Events od lat nie jest liczaca sie grupa w US. Adamek przedluzyl ich agonie a teraz szczesliwy kontrakt z Kovalevem daje Kathy jakies zludzenia. Niestety, wszystko opiera sie na ukladach a tych rodzina Duva juz nie ma. Jak myslisz, dlaczego Adamek nigdy po walce z Arreola nie zaliczyl HBO???
To troche smutne, ale boks zawodwowy to bioznes oparty na wielu elementach, o ktorych przecietny fan nie chce nawet wiedziec.
Main Events odpadlo z gry juz dawno, ale fakt iz telewizje publiczne, takie jak NBC, wlaczyly sie do gry na rynku bokserskim, uratowalo te grupe.
@conceptofpower
Mój top1 Pink Floydów to The Wall. Szkoda, że dzisiejsza muzyka stoi na tak słabym poziomie."
I love "The Wall"...
Przyznam sie, ze ja pomimo swoich 42 lat prewferuje muzyke nowsza, aczkolwiek siegam do lat osiemdziesiatych i zespolow takich jak U2, The Cure, Joy Division, New Order, Echo & the Bunnymen...
Potwierdziłeś tylko moje przemyślenia. Wśród takich gigantów jak Haymon, TR, GBP. Coś takiego jak ME nie ma prawa istnieć. Uważam, że po porażce Adamka, Duvie za dużo nie zostało. Glazkov ma szansę na parę ciekawych walk i tyle. Zostaje Crusher. Te wszystkie pozwy itp. są moim zdaniem takim "krzykiem rozpoczy". Duva wie, że jedynie wygrana Kovaleva ze Stevensonem pozwoli jej grupie przetrwać.
Co do Adamka. To również dziwi mnie fakt, iż po walce z Arreola, Adamek nie walczył już na HBO. Rzadko spotykane, żeby underdog, który pokonuje faworyta ("Arreola is the beast") w ciekawej walce nie dostał kolejnej szansy. Szkoda.
Nowszą tz.?
Co do Adamka. To również dziwi mnie fakt, iż po walce z Arreola, Adamek nie walczył już na HBO. Rzadko spotykane, żeby underdog, który pokonuje faworyta ("Arreola is the beast") w ciekawej walce nie dostał kolejnej szansy. Szkoda. "
Niestety, ale jest to przykra historia. Golta, podobnie jak i Adamek zainwestowali swoj talent w osobe Ziggy Rozalski, a ten gosciu niestey nie byl na tyle operatywny by dac im szanse rozwoju. Przepraszam, dal Golocie, ale na Adamka zabraklo juz ukladow. Wyobraz sobie co by sie stalo z Adamkiem, gdyby Al Haymon mial go w swokjej stajni?
@conceptofpower
Nowszą tz.?"
Nowsza muzyke? Oczywoscie. Moj syn ma 19 lat, wiec chodzimy na koncerty razem. Ostanie kilkanascie miesiecy: Arctic Monkeys, Kasabian, Linkin Park, Interpol, Editors, Kings of Leon, Avenged Sevenfold...
I love thenm all..
Pod opieką Haymona Adamek za tydzień walczyłby o wakat WBC z Arreolą (albo kimś innym). Jestem tego pewien. Gdyby Adamek miał lepszego trenera i promotora to osiągnąłby więcej w wadze ciężkiej.
Z twojego zestawienia znam tylko Linkin Park (głównie za sprawą albumów: Hybrid Theory, Meteora, Minutes to midnight, mają ostatnio kilka "niezłych kawałków" ale to już nie jest stary dobry LP) oraz Avenged Sevenfold (gdzieś słyszałem ale dokładnych tytułów nie znam). Bałem się, że pisząc o nowszej muzyce masz na myśli wszelaki Pop.
@conceptofpower
Pod opieką Haymona Adamek za tydzień walczyłby o wakat WBC z Arreolą (albo kimś innym). Jestem tego pewien. Gdyby Adamek miał lepszego trenera i promotora to osiągnąłby więcej w wadze ciężkiej. "
Niestety, ale masz racje. Moze to, ze Goral byl za bardzo lojalny, obrocilo sie przeciwko niemu? Moze slepe zaufanie Ziggiemu doprowadzilo go do bezsensownej walki z Glazkovem, kiedy moglbl Adamek walczyc na HBO z Jenningsem. Jak myslisz, ktory pojedynek mial wieksza range i dlaczego Main Events zdecydowalo sie na walke z Ukraincem? Mysle, ze dla tych co sledza boks, jest to proste.
@conceptofpower
Z twojego zestawienia znam tylko Linkin Park (głównie za sprawą albumów: Hybrid Theory, Meteora, Minutes to midnight, mają ostatnio kilka "niezłych kawałków" ale to już nie jest stary dobry LP) oraz Avenged Sevenfold (gdzieś słyszałem ale dokładnych tytułów nie znam). Bałem się, że pisząc o nowszej muzyce masz na myśli wszelaki Pop. "
No. Jestem wielkim fanem muzyki brytyjskiej. W naszym kraju od chwili "grunge music" ( Nirvana, Pearl Jam, Alice in Chaince) nic sie nie dzieje ciekawego. No moze wlasnie oprocz Linkin Park, Interpol, The Strokes, Kings Of Leon czy Avenged Sevenfold. I hate pop...lol
Nie chcieli konfrontować Adamka z Jenningsem, bo wygrana/porażka jednego czy drugiego zatrzymałaby mu karierę karierę. Dlatego myślę, że ME chciało "upiec dwie pieczenie na jednym ogniu". Adamkowi dali Glazkova(który słabo wypadł z Malikiem), a Jenningsowi załatwili ciekawą walkę ze Szpilką (na gali Garcia vs Burgos). Niestety Adamek przegrał z Glazkovem i plan upadł.
Nirvana to był mega specyficzny zespół, że tak powiem "jechał po bandzie", bardzo kontrowersyjny ale za to ze świetnym na te czasy przekazem w piosenkach. Niestety Curt zrobił co zrobił. Metallici może słuchasz?
@conceptofpower
Nirvana to był mega specyficzny zespół, że tak powiem "jechał po bandzie", bardzo kontrowersyjny ale za to ze świetnym na te czasy przekazem w piosenkach. Niestety Curt zrobił co zrobił. Metallici może słuchasz?"
mam wszystkie plyty zarown o Nirvany jak i Metallica. Ubostwiam obie grupy..
A jak odniesiesz się do mojej wypowiedzi nt. konfrontacji Adamka z Jennigsem_
Jeżeli chodzi o Metallice to po prostu ubóstwiam ten zespół. Nie ważne jaki mam nastrój zawsze znajdę odpowiedni kawałek do posłuchania.
@conceptofpower
Nie chcieli konfrontować Adamka z Jenningsem, bo wygrana/porażka jednego czy drugiego zatrzymałaby mu karierę karierę. Dlatego myślę, że ME chciało "upiec dwie pieczenie na jednym ogniu". Adamkowi dali Glazkova(który słabo wypadł z Malikiem), a Jenningsowi załatwili ciekawą walkę ze Szpilką (na gali Garcia vs Burgos). Niestety Adamek przegrał z Glazkovem i plan upadł."
Dokladnie. Od takich rzeczy jest manager, ale niestety Ziggy ie zalapal na czas o co tioczy sie gra. Ucierpial Adamek. Mowiac to, mam nadzieje iz Arreola wygraq ze Stivernem, a wowczas jezeli nie bedzie rewanzu, wszyscy bedziecie mogli powiedziec, ze Ziggy to p***a
To fakt ze Pieknies bardzo dobrze oslania, zarowno i glowe, jak i korpus. Ale "latwiej" go trafic w watrobe niz w glowe, bo walczy pod katem do przeciwnika (tzw. jego slynny shoulder roll). Wszystkie ciosy na gore, Meyweather przyjmnie albo na rekawice albo na barki, albo ich uniknie.
@conceptofpower: Khan byl niezwykle szybki jak tez mial znakomita mobilnosc w ringu w ich walce. Ale Maidana nie potrzebuje 10 silnych ciosow, tylko 2 albo 3, aby zronic przeciwnika. Mayweather nie jest, az tak mobilny jak Khan, czyli nie bedzie "iluzoryczna tarcza". Maidana atakuje "szybciej" albo dynamiczniej z doskoku niz Canelo.
Ale... Powiedziawszy, to wszystko szanse maidana sa dalej male.
Sercem jestem za Arreolą(bo możliwość rewanżu z Adamkiem) ale niestety rozum podpowiada mi, że Stiverne rozbije Arreolę.
Powiedziawszy, to wszystko szanse maidana sa dalej male. "
To fakt. Powiedzialbym, ze bardzo male.
Nie mogę się zgodzić z tym, że Khan jest bardziej mobilny niż Floyd. Dlaczego? Tym bardziej, nawet jeżeli Maidana posadzi Floyda na deski. To jakim cudem miałby go wykończyć? Wiadomo, że w takiej sytuacji Floyd skupi się 100% na obronie(a jest w tym najlepszy). Przepraszam ale skoro Maidana nie wykończył, ani Khana, ani Bronera to tym bardziej nie wykończy Floyda. Nie potrafię znaleźć argumentów, które przemawiają za Maidaną, a takie taktyczne ataki? Nie pasują mi jakoś do Marcosa. Lubię "El Chino" chciałbym, żeby się dobrze pokazał i jeszcze zarobił ale po prostu nie widzę, szans na zwycięstwo.
Sercem jestem za Arreolą(bo możliwość rewanżu z Adamkiem) ale niestety rozum podpowiada mi, że Stiverne rozbije Arreolę. "
Powiem szczerze, nie bede zdziwiony, gdy Arreola ten rewanz wygra. Polubilem Stiverna, ale wciaz mysle, ze wlasnie Arreola ma szanse na to, by go zwyczajnie zajechac. Pierwsza walka byla uwarunkowana bledem i kontuzja Cristobakla, ktory wciaz przetrwal do konca. Bylem na tej gakli w Ontario i wszyscy kibice dookola byli zszokowani faktem, ze Stiverne nie potrafil zakonczyc walki przed czasem pomimo zlego stanu Arreoli. Rewanz moze wygladac calkowicie inaczej.
Interesujace spotkanie, no doubt.
Z tego co wiem. Adamek zrezygnował z Gmitruka po walce z Estradą.(Adamek wyglądał jak balon ale Gmitruk chciał stawiać na masę). Myślę, że świetnym wyborem byłby Abel Sanchez albo Virgil Hill ale z tego co wiem nie byli wtedy dość popularni. A Bloodworth? Kim on jest? Kogo trenował jako 1# osoba w narożniku?
Możliwe. Tylko warto zwrócić fakt, że w rewanżach to zawsze bokser techniczny wyciąga więcej wniosków. Dlatego myślę, że prestiż tej walki (pas WBC) sprawi, iż Stiverne pokaże swój maksymalny potencjał. Nie wspominając o tym, że Stiverne jako mistrz WBC to "zmartwychstanie Łazarza" dla starego Dona Kinga.
@conceptofpower
Z tego co wiem. Adamek zrezygnował z Gmitruka po walce z Estradą.(Adamek wyglądał jak balon ale Gmitruk chciał stawiać na masę). Myślę, że świetnym wyborem byłby Abel Sanchez albo Virgil Hill ale z tego co wiem nie byli wtedy dość popularni. A Bloodworth? Kim on jest? Kogo trenował jako 1# osoba w narożniku?"
Roger jest bardzo cenionym specjalista na naszym rynku i cieszy sie dobra opinia. Nie jest jednak trenerem wymagajacym i lubiacym forsowac nowe rezimy treningowe. Patrzac na Adamka, sadze iz Shields bylby o wiel;e lepszym wyborem, ale Roger byl zwyczajnie tanszy i dostepniejszy dla Main Events.
Ale jakie ten trener miał osiągnięcia? Kogo doprowadził do tytułu? Jak dla mnie to 3 liga trenerska.
Stiverne jako mistrz WBC to "zmartwychstanie Łazarza" dla starego Dona Kinga. "
Uwierz mi na slowo, jezeli bedzie taka mozliwosc, WBC ludzie zrobia wszystko by to wlasnie Cristobal zostal mistrzem. Dlaczego? No coz, Mexicanos trzymaja sie ze soba jak nikt inny.
Data: 02-05-2014 03:19:32
@conceptofpower
Ale jakie ten trener miał osiągnięcia? Kogo doprowadził do tytułu? Jak dla mnie to 3 liga trenerska."
Jak zalozymy, ze pierwsza liga trenerow w USA w ostatnich 20 latach sklada sie z 20 trenerow, to Roger bedzie jednym z nich. Nie dlatego, ze taka jest moja opinia, ale dlatego, ze tak zaglosowaliby sami trenerzy. Bloodworth, to bardzo powazany i ceniony trener, z tym iz dla Adamek Team byl to zly wybor.
20 trenerów to dość dużo jak na 1 ligę. Myślę, że starczyłoby na 3 ligi. Dla mnie Bloodworth wgl. nie pasuję do Adamka. Zupełnie nie ten styl. W każdej walce jest tylko jedna taktyka, żadnych zmian. (Chambers walczył jedną ręką, trener tego nie widział, w walce z Walkerem w Adamku obudził się charakter i go posadził, w walce z Głazkovem totalnie beznadziejna taktyka. Walka na proste? To była kpina. Za każdym razem gdy Adamek przyspieszył to Głazkov miał problemy. W 10 rundzie Adamek jadąc na ambicji o mało nie znokałtował Cara.) Dla mnie ten trener to nieporozumienie. Adamek potrzebuje/potrzebował kogoś kto wykrzesa z niego to co najlepsze, który podpowie w razie zagrożenia, a nie taki Bloodworth, który komentuje ostatnią walkę Adamka słowami: "Przegrał, bo nie miał dnia". To nie jest profesjonaliz.
To też moje marzenie...Oj będzie się działo...