TOMASZ ADAMEK WYLĄDOWAŁ W WARSZAWIE

Czołowy polski bokser wagi ciężkiej i kandydat na europosła Tomasz Adamek (49-3, 29 KO) znów jest w Polsce. 37-letni "Góral" wylądował na lotnisku w Warszawie, a reporter Bokser.org był na miejscu i uchwycił byłego mistrza świata dwóch kategorii wagowych w obiektywie. Wkrótce więcej materiałów!

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 24-04-2014 20:44:19 
Brawo Tomek! Masz mój głos. Wiem, że będziesz nas godnie reprezentował w europarlamencie. Trzymam kciuki!
 Autor komentarza: Zubr
Data: 24-04-2014 20:58:27 
śliczny. spójrzcie na jego Twarz: tak dodać z 20 kilo, nauczyć gadać i wykapany polski polityk.....
 Autor komentarza: psychox
Data: 24-04-2014 22:02:34 
Niestety juz go nie lubie :(
 Autor komentarza: rys
Data: 24-04-2014 22:28:45 
Po co ?

można zostać zapamiętanym jako wielki pięściarz

albo

można zostać zapamiętanym jako wielka polityczna zachłanna.
 Autor komentarza: rys
Data: 24-04-2014 22:29:18 
Edit.

HIENA !!!
 Autor komentarza: milek762
Data: 24-04-2014 22:48:14 
zawsze go bee pamietał Adamka jako zawodnika jako mistrza świata junior i półcieżkiej ale poco pcha sie do Parlamentu europejskiego
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 24-04-2014 22:54:52 
A ja zawsze bede pamietal go jako Toma Quick Hands
Zaklamago dorobkiewicza i koltuna
 Autor komentarza: pyra90
Data: 24-04-2014 23:08:57 
Wiśiunio -burol a Bóg da czy nie da?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 24-04-2014 23:11:29 
Co mnie to interesuje że przyleciał.
Następny artykół Adamek odleciał he he.
Ja co pare miesięcy latam tam i z powrotem i żadne wielkie rzeczy.
 Autor komentarza: Yoga
Data: 24-04-2014 23:29:20 
Adminie powiedz mi dlaczego jak wchodze na wasza strona z ipada to mi wlacz reklame i przerzuca mnie do appstore wkurwia mnie to wezcie to usuncie
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 24-04-2014 23:42:30 
Autor komentarza: rysData: 24-04-2014 22:29:18
HIENA !!!

Autor komentarza: andrewsky
A ja zawsze bede pamietal go jako Toma Quick Hands
Zaklamago dorobkiewicza i koltuna

Autor komentarza: psychoxData: 24-04-2014 22:02:34
Niestety juz go nie lubie :(

*
*

Widzę, że już wypełzli hejterzy na nocne harce i wzięli naszego najlepszego pięściarza EVER w obroty. Czego można się jednak było spodziewać po ludziach, którzy w internecie muszą wylewać swoje frustracje związane z szarym codziennym życiem... eh :((
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 24-04-2014 23:47:04 
ciekawe czy Tomasz bedzie bral udzial debatach politycznych
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 24-04-2014 23:48:36 
Z niego zapowiada się niestety taki polityk jak z Rokity bokser.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 24-04-2014 23:56:09 
"Czego można się jednak było spodziewać po ludziach, którzy w internecie muszą wylewać swoje frustracje związane z szarym codziennym życiem... eh :(("


To właśnie dlatego nikt się już niczego po Tobie nie spodziewa :D
 Autor komentarza: krajana
Data: 25-04-2014 00:09:51 
Tomek zrobił z siebie totalnego osła startując do polityki. Jego wypowiedzi w pewnym wywiadzie mnie przeraziły. Nie wiem czy on zawsze miał takie problemy z mową ale widać że sklecenie poprawnego zdania u niego to wielki kłopot. Nie wspomnę już o tym nawijaniu o religii i "we wiarę w boga". Szanuje jego jako sportowca ale on głosu ode mnie nigdy nie dostanie...
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 25-04-2014 00:26:03 
Autor komentarza: arpxpData: 24-04-2014 23:56:09
To właśnie dlatego nikt się już niczego po Tobie nie spodziewa :D

*
*
*
*
*

Ohoho cóż za niewybredny żart drogi kolego. Tylko dlaczego nikt się nie śmieje?
 Autor komentarza: 4nrpl
Data: 25-04-2014 00:26:30 
Co to znaczy czołowy polski bokser ??? ze ma największe czoło ?? nie zgadzam się z tym,np Szpilka ma większe....a może chodzi o osiągnięcia ??? duuuuzo brakuje mu do Gołoty kiedyś czy Włodara aktualnie (wiem ze jest mega przewidywalny i trochę nudny ).....najwiecej fanow ??? nie licząc Torunia to może pojedyncze przypadki.......tytuł tego artykułu powinien być "największa dolarówa polskiego boksu" i myślę ze wtedy nikt nie miałby zastrzeżeń...
 Autor komentarza: TonySoprano
Data: 25-04-2014 00:26:38 
zeitgeist
"ciekawe czy Tomasz bedzie bral udzial debatach politycznych"

Też o tym pomyślałem jak nie tak dawno ktoś tu wstawił wywiad z TVP Info bodaj,z całym szacunkiem do osiągnięć sportowych Tomka,ale debata z powszechnie uważanym z głupka Korwinem skończyłaby się masakrą na Tomaszu.
 Autor komentarza: TonySoprano
Data: 25-04-2014 00:29:49 
4nrpl
"Co to znaczy czołowy polski bokser ??? ze ma największe czoło ?? nie zgadzam się z tym,np Szpilka ma większe"

To ci dopiero koment,kolego rządzisz! No nie mogę przestać się śmiać...a nic nie paliłem.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 25-04-2014 00:36:17 
Autor komentarza: 4nrplData: 25-04-2014 00:26:30
Co to znaczy czołowy polski bokser ??? ze ma największe czoło ?? nie zgadzam się z tym,np Szpilka ma większe....a może chodzi o osiągnięcia ??? duuuuzo brakuje mu do Gołoty kiedyś czy Włodara aktualnie (wiem ze jest mega przewidywalny i trochę nudny ).....najwiecej fanow ??? nie licząc Torunia to może pojedyncze przypadki.......tytuł tego artykułu powinien być "największa dolarówa polskiego boksu" i myślę ze wtedy nikt nie miałby zastrzeżeń...

*
*
*
*
*

Kolejny hejterski wpis dotyczący naszego najlepszego pięściarza. Czy możesz proszę podać te "osiągnięcia" Gołoty na ringu zawodowym i porównać je do osiągnięć Tomasza, któremu ponoć "duuuużo brakuje do Gołoty"? Naprawdę mnie to zaciekawiło.
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 25-04-2014 00:43:32 
Najlepszym pięściarzem w historii polskiego zawodostwa był oczywiście Andrzej Gołota, który posyłał młodego Granta na deski, natomiast Adamek prawie został znokautowany przez inwalidę Granta. Tak samo Andrzej Gołota posyłał na deski Riddicka Bowe, który Adamka by najprawdopodobniej zamordował na ringu, zakładając, że walki by nie przerwano. Dodać też należy, że Głazkow grzecznie nosiłby młodemu Andrzejowi wodę na trening, oraz odbijał się od lin jako Andrzeja sparingpartner. Nie zapominajmy też, że Andrzej Gołota wypunktował Chrisa Byrda prime oraz Johna Ruiza. Gdy oglądałem jak naturalny ciężki Głazkow bił małego Adamka, to wyobraziłem sobie wtedy młodego Gołotę z walki z Bowe- 193 cm/109 kg mięśni i nawet nie chciałem myśleć, co by było z Adamkiem w walce z tym Gołotą. Przecież on się odbijał od lin w walce z normalnym świeżym młodym naturalnym ciężkim 190 cm 99 kg Głazkowem. Głazkow wyglądał na dużo większego od Adamka, a co tu mówić o Gołocie.
Nie zapominajmy także, że Adamek nie ma żadnych sukcesów w wadze ciężkiej poza obiciem grubasa Arreoli. Każda inna jego walka była z leszczem na poziomie Aguilery czy juniorciężkim wacianym Chambersem. Adamek nie wytrzymałby więcej niż 5 rund z Bowe, a z młodym Grantem zatoczyłby się po ciosie nie w 6 rundzie, ale zapewne w 1- i oczywiście by przegrał.

Na koniec- proszę nie fałszujmy historii. Najlepszym (co oznacza słowo "najlepszy"? odsyłam do słownika- bynajmniej nie oznacza ono najbardziej utytułowany) bokserem w historii polskiej wagi ciężkiej był Andrzej Gołota. I tutaj nie ma dyskusji.
 Autor komentarza: TonySoprano
Data: 25-04-2014 00:51:24 
Ja tam proponuje rozgraniczyć przede wszystkim wagi,Goły to waga ciężka i jednak sporo blamaży,za to lista rywali imponująca,Adamek to jednak LHW i CW,to tam był naprawdę dobry i z tym chyba ciężko polemizować. Prime Adamka to nie waga ciężka,więc porównywanie go z Gołotą dla mnie mija się z celem.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 25-04-2014 00:55:01 
Autor komentarza: rafaltheoData: 25-04-2014 00:43:32
Andrzej Gołota, który posyłał młodego Granta na deski, Tak samo Andrzej Gołota posyłał na deski Riddicka Bowe. Dodać też należy, że Głazkow grzecznie nosiłby młodemu Andrzejowi wodę na trening, oraz odbijał się od lin jako Andrzeja sparingpartner. Nie zapominajmy też, że Andrzej Gołota wypunktował Chrisa Byrda prime oraz Johna Ruiza.

Na koniec- proszę nie fałszujmy historii. Najlepszym (co oznacza słowo "najlepszy"? odsyłam do słownika- bynajmniej nie oznacza ono najbardziej utytułowany) bokserem w historii polskiej wagi ciężkiej był Andrzej Gołota. I tutaj nie ma dyskusji.

*
*

Posyłał Granta na deski, a następnie sam się na nich znalazł i odmówił dalszej walki. Posyłał na deski Riddicka Bowe, a następnie nie wytrzymał psychicznie i bijąc poniżej pasa uciekł od dalszej walki. Kto go tam wie z tym Głazkovem? Może znowu by uciekł albo coś odwalił jak to miał w zwyczaju? Andrzej Gołota nie wypunktował Chrisa Byrda ani Johna Ruiza. Z jednym było 115-113, a z drugim 113-112. To, że Tobie się tak wydaje nie znaczy, że tak jest.

Kto mówi o najlepszym? Czytanie ze zrozumieniem się kłania, kolega 4nrpl pisał o OSIĄGNIĘCIACH. Jakie osiągnięcia ma Gołota, a jakie Adamek? Coś Ci się pomerdało kolego.
 Autor komentarza: jassin
Data: 25-04-2014 01:11:23 
Napiszcie ze binkowski wyladowal. Polski olimpijczyk! Na bilet jednak mial!
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 25-04-2014 01:26:08 
Jak można tego gościa nie szanować. Zwykły cżłowiek nawet go nie wzięła moda na telefon w rozmaiarach taczki czytaj smartfon
 Autor komentarza: rafaltheo
Data: 25-04-2014 02:00:52 
@NietrzezwyTomasz, akurat mi chodziło o Twoje słowa: "Kolejny hejterski wpis dotyczący naszego najlepszego pięściarza.". Być może chodziło Ci jednak tylko o bycie najlepszym w sensie osiągnięć-nie sprecyzowałeś dokładnie. Tak czy siak, tak "na zaś" chciałem to wyjaśnić, tzn wyjaśnić oczywistość, że najlepszym bokserem (pod względem kto z kim by wygrał, bo tylko takie rankingi mają dla mnie znaczenie) w historii polskiej HW jest Andrzej Gołota.
Prime vs prime- Gołota z walk z Bowe vs Adamek weź jaką tylko zechcesz wersje= murowane deski Górala i ciężkie KO. Gołota nie zdążyłby walnąć w jaja ani świrować- po prostu Adamek już by leżał.
Adamek jest co najwyżej przeciętny jak na wagę ciężką, ide o zakład, że Adamek z walki z Arreolą tak czy siak zostałby pobity przez Glazkova, bo zwyczajnie odbijał się od lin po każdym prostym, był dużo mniejszy i słabszy optycznie, a z kimkolwiek z czołówki jak Stiverne, Pulew, Fury, Chisora, poległby jeszcze bardziej.
Adamek miał szczęście, że trafił na Arreolę, który kiedyś był jeśli dobrze pamiętam półciężkim, to zwykły tłusty i mały naleśnik.
Te walki z nieruchliwymi mumiami jak Grant, McBride i tak były balansowaniem na krawędzi.

Naprawdę, z młodym Gołotą Adamek zostałby zmiażdżony, jestem o tym przekonany.
 Autor komentarza: TonySoprano
Data: 25-04-2014 02:53:41 
rafaltheo
Cristobal półciężkim??? Chyba źle pamiętasz,no chyba że w amatorce,ale też wątpię.104 czy 105 to minimum co ważył Areola w całej karierze,a zazwyczaj ma pod 110.
 Autor komentarza: lawyer
Data: 25-04-2014 03:15:02 
"andrewsky nData: 24-04-2014 22:54:52 

A ja zawsze bede pamietal go jako Toma Quick Hands
Zaklamago dorobkiewicza i koltuna"

Tacy jak ty, czyli zyciowe nieudaczniki i chuje, zawsze beda zazdroscili ludziom sukcesu. W Polsce kazdy, ktory cos osiagnal jest zniewazany przez cholote taka jak ty. Nic nadzwyczajnego. Typowe zachowanie pospolstwa. Polska mentalnosc. Smutne.
 Autor komentarza: lawyer
Data: 25-04-2014 03:18:32 
By nie zostac zle zrozumianym, ja rowniez nie rozumiem dlaczego Adamek pcha sie w to gowno. My w New Jersey kochamy go za boks, ale to co probuje robic teraz jest dla nas zupelnie obojtne..
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 25-04-2014 05:33:45 
Po co Adamek do polityki, toz to takie proste, PO KASE!!!!!!!. Dla mnie dziwnym jest iz Adamek na stale mieszkajacy w USA nagle upolitycznia sie w Polsce. Rozumiem iz tutaj ze swoimi pogladami i "angielskim" nie mial by szans ale to nie jest fair startowac w Polsce i opierac sie na spadajacej popularnosci sportowej do tego przy takich kretaczach jak pan Kurski czy zdymisjowany minister sprawiedliwosci Ziobro. Adamek nie robi tego dla "nienarodzonych dzieci" on robi to dla korzysci majatkowych. Chlopina nie posiada wyksztalcenia, nie posiada doswiadczenia businessowego anie wiedzy. Zarobil troche kasy na poloni, ktorej kiedys byl (czas przeszly bo nie jest) ulubiencem. Adamek nie potrafiacy sie madrze wypowiadac po polsku (angielskiego nie wymienie nawet), niezyjacy w Polsce ani w Europie chce sie dostac do koryta dla kasy. Bedzie jak Kurski podpisywal listy, bezkarnie lamal przepisy i kasowal podatnikow do maksa. Jak mu sie uda to i emeryture "wypracuje". Adamek wybitnym bokserem nie byl, nigdy wybitnego takze nei pokonal, zostal mistrzem w polciezkiej pokonujac niejakiego Briggsa (ktory mistrzem nie byl) zas pokonanie Cunna-to pierwsze jak i drugie to sprawa dyskusyjna. W ciezkiej jedynym jego osiagnieciem to pokonanie nieprzygotowanego Arreoli i oszustwo w walce z Chambersem i Cunnem tylko czy ktos z nich jest/byl piesciarzem wybitnym?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 25-04-2014 07:40:20 
@Grzywa nie gadaj,ja wierzę,iż Tomasz robi to,z miłości i dobra dla bliźnich...min dla Ciebie...
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 25-04-2014 07:51:24 
Między innymi dla Ciebie,żeby Ci się lepiej żyło.
Ja głosuję na Pana Tomka i wzywam do tego resztę....!!!
Viva Polonia!!!......
Będzie nam się lepiej żyło.
Tomasz nam kase załatwi i opiekę społeczną i wyższe renty i emerytury i w ogóle będzie lepiej i super i ...w ogóle...więc nie narzekać gamonie tylko do urn wyborczych proszę i głosować za Panem Tomkiem...
 Autor komentarza: Zubr
Data: 25-04-2014 07:58:19 
Panowie jak to nie rozumiecie dla czego Adamek się pcha do polityki ? miesięcznie 70 TYSIĘCY ZŁ ZA NIC ! oni przecież tam nawaleni wpadają wózkami golfowymi do zbiorników wodnych, piją drogie alkohole, sprowadzają dziwki. Od tego są kukły, żeby BYĆ. nic więcej... smutne i ja się nie zgadzam. Nie może tak być, że bronić interesy polaków jedzie jakiś celenryta, czy bokser z obita głową. Tam potrzeba profesjonaliste, doświadczonego polityka, a nie kolejnego pozera... Adamek ma ZEROWE pojęcie o polityce, więc w jaki sposób ma walczyć o cokolwiek tam ? co Janek Ziobro będzie mu dawał instrukcje przez CB radio ? śmiech na sali i te durne teksty, podkreślanie wiary... typowy katolik, miesza wiare do swoich interesów, wiara ma byś windą wyżej, ale przyjdzie dzień sądu i wszyscy "święci" dostaną karę.
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-04-2014 08:13:51 
lawyer
Smutne jest Twoje zachowanie... robić dokładnie to samo, co osobiście uważa się za złe. Piszesz o polskiej mentalności a spójrz na swoją wypowiedź.
Pomijam meritum - w Polsce jest mnóstwo sportowców, którzy są kochani przez kibiców. Adamek po prostu nie zasłużył na to.

TonySoprano
Masa ciała nie ma żadnego znaczenia. Liczy się procent tłuszczu, który mniej więcej jest obiektywnym kryterium.
 Autor komentarza: marinero
Data: 25-04-2014 08:32:09 
przyleciał pewnie troche pomieszkac w Polsce bo mu przypomnieli ze nie startuje z okregu new jersey!i tak go nie wybiora!biznesmen rydzyk poklocił sie z kaczorami.i przygarnał kanapowa partie ziobry i kurskiego.i mysla ze sie tomek dostanie!Szacun tomek za bokserskie osiągniecia! tylko po co ci ta polityka!!
 Autor komentarza: TonySoprano
Data: 25-04-2014 09:03:32 
rafaltheo
Zwracam honor,jeśli miałeś na myśli amatorkę to faktycznie doszukałem się wiadomości iż Chris walczył w półciężkiej.

Deter
Tak jak napisałem,kolega miał rację,ale w pro to Chris chodzi tylko ponad 100 kilo,ale abstrahując już od Chrisa,ciężko byłoby napisać iż np.Buterbean to średni...Po za tym Cris od początku kariery zawodowej walczył z dużymi chłopami w HW,więc jego ciało mimo dużej ilości tłuszczu trudno mi nazywać sztucznie nabitym półciężkim.A tak to troszkę zabrzmiało w kontekście owej wypowiedzi kolegi @rafaltheo.
 Autor komentarza: Deter
Data: 25-04-2014 09:46:29 
TonySoprano
Walczył w ciężkiej bo tam jest kasa większa. Paradoksalnie to jest mało ważne w jakiej kategorii się walczy jeśli mówimy o optymalnym poziomie.
 Autor komentarza: TonySoprano
Data: 25-04-2014 10:04:34 
Deter
Ja wiem że tak jest,przecież wielu zawodników robi "lekką ręką" 6 czy 8 kilo od ważenia,to czasem 2 kategorie wagowe.
Ale ja miałem na myśli wtedy tylko to że kolega napisał że Chris chodził w półciężkiej,znam karierę pro Chrisa i wydało mnie się to dość zabawne,ale jak widać sporo prawdy w tym było.
 Autor komentarza: Kadej
Data: 25-04-2014 17:07:27 
No i co z tego? Adamek w amatorce w średniej walczył.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.