DROZD vs WŁODARCZYK NA JESIEŃ W MOSKWIE?

Grigorij Drozd (38-1, 27 KO) ma już na rozkładzie jednego świetnego Polaka, a teraz zagiął parol na naszego jedynego mistrza świata.

Rosjanin na początku października pozbawił niepokonanego w trzydziestu walkach Mateusza Masternaka tytułu mistrza Europy kategorii junior ciężkiej. Obronił go miesiąc temu błyskawicznym nokautem nad Francuzem Jeremy Ouanną, a teraz zapowiada, że na jesień odbierze pas mistrza świata federacji WBC, Krzysztofowi Włodarczykowi (49-2-1, 35 KO).

Drozd zapewnia, że trwają już poważne rozmowy z obozem "Diablo", który pas WBC piastuje od blisko czterech lat. Do ich walki miałoby dojść w stolicy Rosji - Moskwie.

- O ile mi wiadomo, to strona polska jest już po rozmowach i oni są bardzo zainteresowani takim pojedynkiem. Jeszcze do rozstrzygnięcia są pewne sprawy finansowo-organizacyjne, ale do walki miałoby dojść na przełomie września i października. Włodarczyk to silny i groźny pięściarz, jednak na tym poziomie są już tylko tacy. Jestem więc gotowy na tę walkę - zapewnia Drozd.

Przypomnijmy, że Krzysiek po raz ostatni bronił pasa WBC na Mikołajki, kiedy zastopował w przerwie pomiędzy szóstą a siódmą rundą Giacobbe Fragomeniego. Dla Polaka była to już szósta skuteczna obrona tego tytułu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-04-2014 12:01:23 
Jak to mówią za oceanem - "izi money" dla Krzysztofa. Promotor Rosjanina jest w stanie zapłacić bardzo duże pieniądze, a Krzysztof jest jednym z nielicznych MŚ w skali światowej, którzy nie boją się wyjazdów na teren rywala i podejmuje każde ryzyko. Drozd bardzo mocno przereklamował się tym zwycięstwem nad przecenianym Masternakiem i zyskał w Polsce status gwiazdy kategorii cruiser, którą na pewno nie jest, co bardzo łatwo udowodni Krzysztof Diablo Włodarczyk.
 Autor komentarza: jassin
Data: 15-04-2014 12:10:52 
Easy money na pewno nie. KRASAVCIK jest dosc mocny i lotny na nogach. Ale diablo to diablo. Trafia i rywal idzie spac.
 Autor komentarza: ramzesik
Data: 15-04-2014 12:38:37 
drozd jest szybki i lotnyh
zeby nie bylo ze obskoczy naszego diablo ale jednak daje 65/35 dla diablo
z tym młotkiem w ręku i bardzo szczelną podwójną gardą powieninen w pożniejszych rundach wyłożyc Drozda do spania
 Autor komentarza: Jose17
Data: 15-04-2014 12:43:06 
Jedno jest pewne Diablo zarobi na tym pojedynku,ale czy wróci do Polski z pasem? Głowy za to nie daję. Co prawda Krzysiek już nie raz udowadniał,że jednym ciosem może wygrać walkę tylko że Drozd to nie Czakijew i napewno się nie wystrzela do 6-7 rundy.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 15-04-2014 12:47:15 
Drozd jest twardy szybki i on potrafi boksować będzie cięzko gdyby Diablo to wygrał to dla mnie jest na liście najlepszych bokserów w historii Polski:
1.Adamek
2.Włodarczyk
3. Gołota
..ale to jakby wygrał
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 15-04-2014 12:56:00 
Z całym szacunkiem do Mastera ale świetny to nie jest...

Kasa będzie się zgadzać.Drozd na pewno nie rzuci się z gradem ciosów jak Czakijew.Na nogach na pewno jest lepszy od Włodarczyka ale jak przyjmie lewy sierpowy może być nie wesoło dla niego. faworytem dla mnie diablo wiadomo.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-04-2014 13:30:13 
Autor komentarza: WARIATKRKData: 15-04-2014 12:56:00
Na nogach na pewno jest lepszy od Włodarczyka ale jak przyjmie lewy sierpowy może być nie wesoło dla niego.

*
*
*
*
*

Masz rację drogi kolego. Siła lewego sierpowego Włodarczyka jest okrutna, a na dystansie 12 rund Diablo prędzej czy później trafi co skończy się dla Drozda okrutnie.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 15-04-2014 13:46:41 
Jeżeli dojdzie do walki to przewiduje że pas zmieni właściciela. Drozd UD
 Autor komentarza: glaude
Data: 15-04-2014 13:51:38 
Drozd w walce z Masterem wcale nie pokazał mistrzowskich możliwości. To Master wypadł źle, począwszy od założeń taktycznych, poprzez spaprany trening (za dużo siłki) i jednowymiarowość techniczną w tej potyczce.
A na dodatek Grisza nie potrafił skończyć tak słabego i pokiereszowanego na twarzy Matiego. To niezbyt dobrze o nim i jego sile świadczy- jest za to plusem dla Polaka (za odporność).

Jeśli Drozd będzie miał kondychę z walki z Masterem, to Diabeł może go nie złapać do końcowego gongu- bo trzeba przyznać, że Krasawczik miał wtedy "biegane". Inna sprawa, czy nie "suplementował" się przed tą walką czymś niedozwolonym?
Jeśli będzie kontrola dopingowa na światowym poziomie, to typuję: Diabeł w II części walki- KO.
 Autor komentarza: marcinekk19
Data: 15-04-2014 13:57:38 
Ja uważam że nie byłaby to dla Diablo łatwa walka Drozd pewnie wygrywałby wyraźnie na punkty dopóki jednak tylko do momentu kiedy Krzysiek by go nie trafił.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-04-2014 14:16:01 
Autor komentarza: marcinekk19Data: 15-04-2014 13:57:38
Ja uważam że nie byłaby to dla Diablo łatwa walka Drozd pewnie wygrywałby wyraźnie na punkty

*
*
*
*
*

Właśnie o takim skrzywionym postrzeganiu Drozda jako ścisłą czołówkę junior ciężkiej pisałem wcześniej. Drozd przereklamował się tym zwycięstwem nad uważanym za mega talent w Polsce Mateuszem Masternakiem i okrutnie to zwycięstwo niektórzy przeceniają. Drozd nie pokazał w tej walce niczego wybitnego, to Mateusz zaprezentował się bardzo słabo.

Drozd nikogo tak naprawdę nie pokonał. W jego rekordzie próżno szukać dużych nazwisk, a jedynym pięściarzem, na którego warto zwrócić uwagę jest Firat Arslan. Obejrzyjcie tą walkę, Turek z łatwością zajechał Drozda wygrywając przed czasem. Po tej przegranej mamy masę anonimowych pięściarzy, jednego solidnego Simmsa oraz rozbitego Halla. Nagle (!!!!) bokser który zamierzał już kończyć karierę, po pokonaniu Masternaka według kibiców z bokser.org staje się czołówką cruserweight i jest według nich faworytem (!!!!) z Krzysztofem Diablo Włodarczykiem uznawanym za TOP3 swojej wagi. PARANOJA.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 15-04-2014 14:46:59 
Autor komentarza: marcinekk19
Data: 15-04-2014 13:57:38
Ja uważam że nie byłaby to dla Diablo łatwa walka Drozd pewnie wygrywałby wyraźnie na punkty dopóki jednak tylko do momentu kiedy Krzysiek by go nie trafił.


Drozd trzymający się założeń taktycznych mógłby powtórzyć wyczyn Palacisoa z pierwszej walki z Włodarczykiem, i wygrałby wysoko na punkty. Szans Polaka szukałbym w nokaucie.
Z punktu widzenia biznesowego to dobra okazja dla 'Diabła' by dużo zarobić przed emeryturką.Nawet jak przegra w Rosji,to w kontrakcie na 99,9% będzie klauzula o rewanżu,wiec wypłaty będą dwie.W przypadku dwóch porażek zawsze zostanie Krzyśkowi pożegnalna walka w PL z innym znanym Polakiem gdzie będzie zrobione ppv, i znów Polak załapie się na kolejną wypłatę.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 15-04-2014 14:48:26 
Drozd będzie lał Włodarczyka jak Czakijew, tyle że przez całą walkę.

Kondycji mu na pewno starczy, skoro w walce z Masternakiem skakał jak bokser wagi średniej.

Kluczem jest ile wytrzyma Włodarczyk i na ile starczy siły Drozdowi.

Opadła mi szczęka jak patrzyłem na skaczącego Drozda w walce z Włodarczykiem.
Nawet Gmitruk wieścił że Drozdowi nie starczy sił.

Droz miał:
-super masę mięśniową. Nieczęsto się spotyka tak napompowanych bokserów.
-super kondycję. Tak skaczącego (praca nóg) boksera wagi junior średniej chyba nie widziałem.
Na czym on jechał?


Diablo niech testów antydopingowych zażąda !
 Autor komentarza: albert223
Data: 15-04-2014 14:54:23 
Po co w ogóle walczyć jak "NietrzezwyTomasz" już wszystko wie. Wytypuj jeszcze Kowaliow-Stevenson i Gołowkin-Ward, bo mi brakuje do P4P.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-04-2014 15:04:06 
Autor komentarza: albert223Data: 15-04-2014 14:54:23
Po co w ogóle walczyć jak "NietrzezwyTomasz" już wszystko wie. Wytypuj jeszcze Kowaliow-Stevenson i Gołowkin-Ward, bo mi brakuje do P4P.

*
*
*
*
*

Sprzeciwiam się po prostu kolego nazywaniem zielonego Drozda, który wygrał z przecenianym w Polsce Masternakiem i jest to jego jak do tej pory najcenniejsze zwycięstwo w karierze, faworytem w starciu z takim starym wyjadaczem jak Krzysztof Włodarczyk!

Gołowkin-Ward? Ward UD.
Stevenson-Kowaliow? Kowaliow przed czasem.

Proszę.
 Autor komentarza: albert223
Data: 15-04-2014 15:10:42 
"Sprzeciwiam się po prostu kolego nazywaniem zielonego Drozda..."

O to, to! Dlatego proponuję Włodarczyk - Fragomeni IV lub Wlodarczyk - Palacios III.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-04-2014 15:20:34 
Autor komentarza: albert223Data: 15-04-2014 15:10:42
O to, to! Dlatego proponuję Włodarczyk - Fragomeni IV lub Wlodarczyk - Palacios III.

*
*
*
*
*

Nie zrozumiałeś. Drozd jest zielony nie dlatego, że nie jest po czterdziestce, a dlatego że walczył tak naprawdę z jednym zawodnikiem zaliczanym do czołówki kategorii junior ciężkiej, czyli Firatem Arslanem, z którym przegrał gładko przed połową dystansu. Żaden z pozostałych jego rywali nie był realną czołówką, a więc wyciąganie wniosków na podstawie tego jak prezentował się w tych walkach Drozd i przekładanie tego na walkę Włodarczyk-Drozd jest błędem. Drozd mógł skakać przez cały dystans z Masternakiem i wyglądać jak milion dolarów, co nie znaczy, że tak by było z Włodarczykiem. Masternak nie sprawiał, że Drozd musiał uciekać po ringu, Rosyjski pięściarz nie czuł też respektu przed ciosem Polaka i wchodził w półdystans bez żadnego problemu, bo w tym elemencie Masternak jest naprawdę słaby. Nie było też dla niego problemem znalezienie głowy Mateusza, który również w tym elemencie w przeciwieństwie do szczelnej zasłony Włodarczyka jest daleko z tyłu. Zobaczymy czy Drozd będzie tak "skakał" po przyjęciu mocnych ciosów Włodarczyka, będąc spychanym pod liny przez tnącego ring Polaka.
 Autor komentarza: marinero
Data: 15-04-2014 15:37:29 
Dla mnie jesli by do to jej waliki doszło .to Włodaar 90% na wygrana .Ale ruski moga na punkty cos zrobic.kasa sie rabienskiemy zgadzac chociaz tyle ma
 Autor komentarza: marinero
Data: 15-04-2014 15:38:18 
Dla mnie jesli by do to jej waliki doszło .to Włodaar 90% na wygrana .Ale ruski moga na punkty cos zrobic.kasa sie rabienskiemy zgadzac chociaz tyle ma
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 15-04-2014 15:50:57 
Spokojnie. Diablo po Czakijewie zwrócił uwagę na siebie i potencjalni przeciwnicy pewnie też wyciągają wnioski. Diablo nigdy nie jest i nie będzie ogromnym faworytem walk z topem. Taki Drozd już wie, że nie ma się co na niego za ostro porywać, walka w dystansie, Diablo jest malo aktywny, wyprowadza mało ciosów, łatwo go wypunktować. Żeby pokonać Diabła (u siebie) wystarczy tak zawalczyć aby absolutnie się nie odkrywać. Sędziowie w Moskwie nie przeszkodzą i ocenią sprawiedliwie UD Drozd po mega nudnej walce.

Oby tak nie było.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-04-2014 15:55:00 
Przede wszystkim nie wiadomo czy do walki w ogóle dojdzie. Pan Andrzej Wasilewski na swojej stronie twierdzi, że Drozd unika naszego jedynego mistrza świata.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 15-04-2014 15:55:47 
Nie widzę szans dla Drozda. Owszem obił bardzo słabego w obronie Masternaka ale Krzysio to zupełnie co innego. Włodarczyk nie jest wybitny jeśli chodzi o pracę nóg ale ręce ma szybkie i bije bardzo precyzyjnie. Poza tym tak jak Tomasz wspomniał wystarczy spojrzeć na przeciwników obu panów i widać kto jest faworytem.
 Autor komentarza: milek762
Data: 15-04-2014 16:15:45 
hmm bardzo ciekawa walka , druga sprawa prawdopodobnie duża kasa dla Diablo może i najwieksza w karierze, Promotorem Drozdza zważywszy jest ten oligarcha Riabiński,
Co do samej walki nie skreślam Drozda jak będzie w formie takiej jak Masterem nie będzie łatwy do trafienia.ale jeden lub pare czystych strzałów może spowodować nokaut na rusku.
 Autor komentarza: ArturSzklankaSzpilka
Data: 15-04-2014 16:30:11 
No to super ale nie będzie tak lekko jak z Czakijewem. Przeciwnik dużo bardziej doświadczony ale też do przełamania.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 15-04-2014 16:35:58 
Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
czyli Firatem Arslanem, z którym przegrał gładko przed połową dystansu.


:) :) Masz ciekawe spojrzenie na boks.:P Jak to 'gładko przegrał,i kiedy była ta walka?
Przecież w opiniach większości obserwatorów do momentu zakończenia walki to Drozd wygrywał na punkty.Gładko to Mayweather rozbił Gattiego tu nic takiego nie miało miejsca.
Rosjanin dzisiaj to zupełnie inny zawodnik,bardziej doświadczony i kompetentniejszy,a przykładem była miedzy innymi walka z Masternakiem,gdzie kondycji nie zabrakło Drozdowi jak w walce z Arslanem.Progres więc jest i nie wiem jak można tego nie dostrzec? Powoływanie się walkę sprzed blisko dekady,to niedorzeczny argument,i nie da się traktować go poważnie.Jeżeli byłoby inaczej to zaraz bym dal argumenty na to że Kliczko nie jest żadnym wielkim zawodnikiem bo X czasu temu został ciężko nokautowany.
Ostatnie walki potwierdziły,że Grigory dojrzał i jest gotowy na większe wyzwania,a rozdłubywanie walki sprzed 8lat, może jedynie świadczyć,że nie widziałeś ostatnich kilkunastu walk Drozda,bo to właśnie na nie trzeba się powoływać przy ocenie obecnych możliwości,a nie cofać się do dalekiej przeszłości.

Jestem prawie pewny,że jak dojdzie do walki to Drozd wyboksuje Włodarczyka,podobnie jak zrobił to Palacios w pierwszej walce.
 Autor komentarza: StasioKolasa
Data: 15-04-2014 16:41:06 
Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 15-04-2014 15:55:00
Przede wszystkim nie wiadomo czy do walki w ogóle dojdzie. Pan Andrzej Wasilewski na swojej stronie twierdzi, że Drozd unika naszego jedynego mistrza świata.


Jeżeli Drozd unika, to Włodarczyk musi dążyć do tej walki(pierwsze słyszę,by Krzysiek celował tak uparcie w Rosjanina)zabawne jest jak się czyta,że liczący się w rankingach bokser unika walki o.. tytuł jednej z najbardziej prestiżowych federacji.:) Andrzej Wasilewski już wiele razy mówił rzeczy które nie trzymają się kupy.
 Autor komentarza: zombi
Data: 15-04-2014 18:43:45 
Nietrzeźwy musisz wytrzeżwieć. Styl robi walkę, a styl drozda nie pasowałby naszemu mistrzowi. Diablo już miał mega kłopoty nie z takimi zawodnikami jak drozd. Taki robinson, czy palacios w mojej ocenie są gorsi a sporo krwi napsuli włodarowi (palacios nawet wygrał).

Co do drozda to bardzo dobry zawodnik. Przegrana z arslanem z tego co kiedyś pisali wynikała bardziej z jego kłpotów zdrowotnych, z powodu których musiał na jakiś czas nawet zawiesić rękawice. Więc nie oceniałbym jego możliwości w oparciu tylko o ten jeden pojedynek. To że nie walczył jeszcze z najlepszymi nie czyni go od razu słabym, przeciętnym itp. Realnie oceniajac diablo nie miałby łatwo i według mnie z uwagi na styl, dobrą kondycję drozda przegrywa taką walkę na pkt. Oczywiście zawsze jest wariant trafienia mocnym ciosem, ale nie zawsze to wychodzi.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 15-04-2014 18:52:18 
mysle ze Wlodarczyk wygra to starcie przez KO ,o ile do tego dojdzie .
Drozd wcale nie jest jakims swietnym zawodnikiem ,jest poprostu ceniony po pokonaniu Masternaka ,bo skoro obil Mastera to musi byc kozak ,a to poprostu Mateusz jest za cienki na mistrzow
 Autor komentarza: Milan
Data: 15-04-2014 21:19:00 
@clevlend chyba jest z rodziny Mastera lol
ogolnie roznica zasadnicza miedzy Masterem a Diablo jest taka ze ciosy Mateusza glaszcza a ciosy Diablo zabieraja chec do dalszego boksowania
Drozd moze miec kondycje jak z Masterem ale Diabeł mozolnie bedzie tego powera zabijał az w koncu ruska dopadnie i ubije
ale do walki niestety daleko bo Drozd walki na dzisiaj nie chce o czym pisze od dawna
 Autor komentarza: sliver84
Data: 15-04-2014 22:18:44 
Włodarczyk przed czasem, Drozd to zawodnik dążący do półdystansu czyli dokładnie taki jacy leżą Diablo. Zresztą nawet jak by próbował walczyć na dystans to dostał by łomot, zwyczajnie nie ta klasa. Bardziej się martwiłem przed walką z Chakijewem który wytarł by ring Drozdem. Po przegranej pupila bokser.org chyba nie którym padło coś na głowę i robi teraz z Ruska nie wiadomo kogo. A prawda jest taka że to nie Drozd był taki dobry tylko Masternak przeciętny, pamiętam jak kiedyś chyba z Milanem pisaliśmy żeby się wstrzymać z tym hajpem na Mastera, że to zawodnik schematyczny z dziurawą obroną i żeby poczekać na walkę z kimś dobrym a nie wrakami typu Sims bo na razie to za dużo niewiadomych. No ale była "era mastera"...
 Autor komentarza: przemyto
Data: 15-04-2014 23:13:13 
Po pierwsze drozd pokonał Masternaka, a to swiadczy o nim, że ma dobry cios i jest szybki, dobry w półdystansie. Fakt, że nie jest to pięsciarz błyskotliwy i genialny artysta, a raczej porzadny solidny rzemieslnik to fakt. Masternak zlekcewazyl go, strasznie zawiódł w obronie, coś nie tak było z kondycją i dlatego przegrał. Raczej nie jest przeceniany wbrew temu co tutaj zostało napisane. Zgodzę się z faktem, że diablo w formie zdmuchnie świeczkę pod tytułem nadzieja drozda na pas wbc, ale pamiętajmy, że ostatnie walki naszego mistrza były delikatnie mowiac przecietne. Mam na mysli bój z Fragomenin, a co do boju z Czakijewem. To prawda, że dostał trudnego przeciwnika, ale nie przesadzajmy z klasa Czakijewa to ta sama liga co Drozd, czyli zawodnika bardzo dobry, ale nie wirtuoz. Mam jeszcze jedną uwage, pamiętajmy, że Drozd przegrał z Arslanem 8 lat temu od tamtej pory poczynił duże postępy. Stawiam jednak na zwycięstwo na punkty dla Włodarczyka.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 15-04-2014 23:35:37 
Ojciec uwaza ze dioblowi pasuja zawodnicy ktorzy chca sie bic a nie boksowac , widac to bylo np palacios mu w 1 walce niepasowal jak nic , czakijev pasowal bo w porownaniu z innymi naszymi diobel ma garde jak tarcze , ale gladko moze przegrac na terenie wroga z myslacym zawodnikiem o dobrej kondycji (ojciec ma nadzieje ze wiekszosc z was pamieta walke z australi tam gdyby nie szczescie ze green byl przygotowany slabo sparowal tylko po10 rund i wysiadl kondycyjnie to bez zadnego walka przegralby diobel wysoko na pkt , tak wiec wlodarczyk jest dobry owszem ale jest spokojnie do ogrania co pokazal palacios i green , tak wiec w rosji z drozdem ktory juz ma wlasciwie wszystko podane na tacy jak wygrac patrz palacios lub green jakich bledow nie popelnic patrz :) czakijev madrzejszy o te doswiadczenie drozd moze wypykac wlodara na pkt w rosji nawet bez specjalnej pomocy sedziow gdydiobel juz sie nie zmieni , schowa sie za garda bedzie malo zadawal ciosow i znow moze naroznik krzyczec zeby dal szanse sedziom :) ojca .zdaniem jak nie wygra przed czasem diobel to w rosji drozd wygra na pkt
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 16-04-2014 00:16:48 
Chyba zapominacie, że Drozd walczył z Masterem który przez 90% pojedynku przez kontuzje walczył w nieodpowiedniej dla siebie pozycji i do tego ślepy na jedno oko. Drozd w walce z Diablo może być widziany przez wielu jako faworyt ale nie przez własne umiejętności a styl walki Diablo.
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 16-04-2014 00:24:19 
Myślę, też że aby Krzysiu nie jeździł po świecie trzeba mu zbudować lepszą "publikę" w Polsce. Umówmy się, w ostatnich 7 występach Diablo miał 2 bardzo emocjonujące walki i 5 środków nasennych. U nas wiec na galach nie jest wstanie przyciągnąć dużej publiki. Zastanawiam się więc czy nie byłoby dobrym pomysłem ściągnąc mu kogoś do szybkiego i efektownego nokautu dla odzyskania zaufania wśród Januszowe publiki
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 16-04-2014 08:52:54 
Jak sie czyta niektorych mozna sie tylko usmiechnac. Ruski poknal jednego solidnego przeciwnika ( jak wiadomo jak spotka sie dwoch bumobijcow to najprawdopodobniej jeden wygra lub padnie remis) i robi sie z niego mega gwiazde. Oczywiscie jest 100 razy lepszy od mistrza olimpijskiego Czakijewa. Piszecie ze Diablo mozna wypunktowac jak dziecko tylko ze poki co przegral jedna! walke na punkty z mistrzem swiata i wtedy numer 1 w CW Cunnem. Przyklad Palaciosa jest smieszny po pierwsze obie walki wygral Diablo, pierwsza byla kolo remisu a rewanz nie zostawil juz zadnych watpliwosci. Teksty typy gdyby Green mial kondycje a Diablo nie mial ciosu i obrony pozostawie bez komentarza. Bokser z takim doswiadczeniem mega ciosem, bardzo dobra obrona i umiejetnoscia wygrywania trudnych walk ma szanse polozyc kazdego w CW i w zdecydownej wiekszosci walk jest faworytem. A ze Drozd dobrze wyglada na tle sredniakow. Ja tez dobrze wygladam jak bije mlodszego o 14 lat brata. Diablo powinien brac walke z opcja rewanzu w razie walka.
 Autor komentarza: sliver84
Data: 16-04-2014 10:01:49 
kibicfg
Dokładnie, Drozd walczył z jednym dobrym zawodnikiem Arlsanem i dostał łomot. Dajcie mu Lebiode, Chakijewa czy Jonesa to będą go wynosić z ringu.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.