MASTERNAK TUŻ PO ZEJŚCIU Z RINGU

W sobotni wieczór już kilkanaście minut po północy Mateusz Masternak (32-1, 23 KO) zanotował w Danii kolejne zwycięstwo. Całkowicie zdominował Stjepana Vugdeliję (8-3, 7 KO), kilka razy "podłączył do prądu", ale na dystansie ośmiu rund nie zdołał dokończyć dzieła zniszczenia. Zapraszamy do wysłuchania rozmowy z Polakiem tuż po zejściu z ringu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: paxo
Data: 14-04-2014 10:02:58 
Panowie i Panie z niego nic już nie będzie! Sztywny jak pal Azji w prawie każdej walce-jego nowa taktyka to powrót do obijania bumów. Powinien przeprosić Włodarczyka za te komentarze i utyskiwania bo pięściasz z niego średni nawet bardzo a wydaje mu się ,że może zwojować świat. Surowy Drozd już mu pokazał miejsce w szeregu a w takich walkach jak z Czakijewem, Krzychem czy Lebiediewem to go nie widze czasówa max do 4 rundy. Szkoda bo fajnie się zapowiadał ale za bardzo kozaczył podobnie jak niejaki pompowany nieprawdopodobny Szmina
 Autor komentarza: paxo
Data: 14-04-2014 10:36:15 
Sorry za błąd- pięściarz miało być:)
 Autor komentarza: Barni
Data: 14-04-2014 10:49:43 
sorry paxo ale określenie "surowy Drozd" pokazuje twój poziom wiedzy o boksie, drozd jest wiecej niż dobry technicznie i bardzo szybki jak na cruser a Masternak z lepszymi technicznie zawsze sobie radził gorzej. Okresleniem surowy można nazwać właśnie takiego Czakijewa który moim zdaniem bardzo by Mateuszowi leżał.
 Autor komentarza: paxo
Data: 14-04-2014 11:18:17 
Sorry barni ale skoro zaś Ty uważasz ,że mistrz olimpijski jest surowy no to skończmy tą nierówną polemikę pozdrawiam
 Autor komentarza: Barni
Data: 14-04-2014 11:27:39 
masz racje skoro nie widzisz różnicy w poziomie wyszkolenia technicznego miedzy tymi zawodnikami ani między boksem amatorskim a zawodowym to nie mamy o czym rozmawiac
 Autor komentarza: paxo
Data: 14-04-2014 11:43:01 
Skoro wg Ciebie Drozd to taki super technik to czemu jeszcze nic nie osiągnął??? No poza tym śmiesznym EBU co wywalczył z Masternakiem? Drozd jest szybki i dynamiczny ale surowy technicznie na dodatek bez siły ciosu. Technicznie to dobry jest Włodar,Hernandez czy wspomniany przeze mnie Czakijew ale na pewno nie Drozd no proszę Cie
 Autor komentarza: Whisper
Data: 14-04-2014 11:58:34 
@paxo
Drozd surowy technicznie? Ile jego walk oglądałeś? Co to za bzdury.
 Autor komentarza: cut
Data: 14-04-2014 12:51:24 
wam pajace to dogodzic nie mozna, master ma konskie zdrowie i i jest fizycznie silny jak cholera, te jego miesnie nie sa z silowni, tylko poprostu tak to u niego wyglada po normalnym treningu, w koncu zaczal wykorzystywac swoje gabaryty, moze nie ma kociego refleksu i czy niewiarygodnej szybkosci, ale jest jak tur silny, wiec pressing w jego wykonaniu nie jednemu krwi napsuje, musi uszczelnic jeszcze bardziej garde i bedzie dobrze. Na In i Out jest za sztywny, ale na pressing ma predyspozycje naturalne, wiecej precyzji i daleko zajdzie.
 Autor komentarza: Ketoiks
Data: 14-04-2014 12:53:25 
@paxo
Włodar dobry technicznie? Przecie to drewno, w dodatku trenowane przez Łapina.
 Autor komentarza: paxo
Data: 14-04-2014 13:03:58 
Waszego Drozda Włodar ubija jak pasa do 6 rundy to nie Drozd jest super zawodnikiem tylko Master średnim bumobijcą
 Autor komentarza: Barni
Data: 14-04-2014 13:41:57 
Oczywiście paxo ty masz racje, a tacy mierni znawcy jak Pindera i Gmitruk a nawet Atlas sie mylą co do tego że drozd jest bardzo dobrym technikiem. Kończe z tobą tą polemike.

Master przy swojej kondycji moze wymeczyć rywali ale jak dotąd brakuje mu 1 rzeczy zmian tempa przyspieszeń z dłuższą serią bo cios ma przyzwoity, naprawde nie rozumiem ludzi którzy twierdzą że jest waciany
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 14-04-2014 14:16:05 
Tak obserwuję Waszą gadkę i mam pytanie zasadnicze. Co rozumiecie pod pojęciem dobry technicznie?
 Autor komentarza: Barni
Data: 14-04-2014 15:04:32 
BlacK1111
Jeśli trenowałeś kiedyś boks to wiesz co to znaczy poprawnie technicznie wyprowadzić cios prosty, sierpowy, itp itd. jak przy tym ustawić nogi... wiadomo każdy dobry bokser dostosowuje to do swojej motoryki ale naprzykład olimpijczyk jak czakijew zapomina o podstawach i bije obszerne cepy, nogi przy ataku zostają często z tyłu, przy hakach na korpus unosi brode itp. czyli dla mnie jest gorszy technicznie niż drozd który tych błędów nie popełnia.
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 14-04-2014 18:27:31 
Barni

Nadal trenuję ale już tylko sam dla siebie aby podtrzymać formę i czasem sparuję z kolegami.
Nie zgodzę się że Czakijew bije obszerne sierpy. Ostatnia walka z Włodarem w której imponował świetną techniką, sierpy bite przez niego były bardzo dynamiczne i krótkie, tak samo jak ciosy proste które Czakijew ma gorsze ze wzgledu na zasieg ale bite poprawnie i z duzą dynamiką. Przeanalizuj tą walkę raz jeszcze i zobacz jak ruszał się Czakijew na nogach jak piękne podchodził do Włodarczyka. Może mamy różne definicje słowa "dobry technicznie". Pozdrawiam
 Autor komentarza: paxo
Data: 14-04-2014 21:20:47 
Black1111 masz racjęa Barni i inni zachwycają się tym Drozdem jakby niewiadomo jaki z niego super bokser był-przypominam,że ten chłopak nie ma żadnych znaczących osiągnięć poza wygraną EBU z Masterem i kilkoma paskami od spodni wywalczonymi z jakimiś bumami z Jamajki
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.