WASILEWSKI NIE WIDZI SZANS NA WŁODARCZYK vs ADAMEK

Chętnych do spotkania z Tomaszem Adamkiem (49-3, 29 KO) jest wielu, ale teraz - po sobotniej porażce z Wiaczesławem Głazkowem, bardziej realna staje się potyczka "Górala" z jednym z jego rodaków.

Naprzeciw Adamka bez zastanowienia - o ile oczywiście będzie odpowiednia gaża, wyjdzie nasz jedyny obecnie mistrz świata, lider federacji WBC kategorii junior ciężkiej, Krzysztof Włodarczyk (49-2-1, 35 KO). "Diablo" nie zamierza jednak na stałe przenosić się do wagi ciężkiej i oddawać swój pas. A niestety taki byłby warunek, jeśli chciałby rywalizować z Adamkiem.

- Chcemy, by jesienią Krzysiek bronił pasa, dlatego o jego pojedynku z Adamkiem możemy zapomnieć. Obecnie najciekawsza byłaby walka Tomka ze Szpilką, ale Artur na razie potrzebuje na razie łatwiejszego rywala na odbudowanie się po porażce z Jenningsem i takiego prawdopodobnie dostanie 7 czerwca w Rzeszowie - nie ukrywa promotor Włodarczyka i Szpilki, Andrzej Wasilewski.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-03-2014 12:15:44 
To przecież normalne. Jak się chce to można wyskoczyć na jedną walkę do HW. Huckic z wujkiem bez problemu to zalatwili.

Wasyl nikogo nie wystawi ze swoich żołnierzy. Coś mi się jednak wydaje ze zaraz wyskoczy z Zimocha dla Adamka.
 Autor komentarza: CroCop90
Data: 20-03-2014 12:27:16 
Jeszcze niedawno Wasyl i Włodar sami proponowali walkę Adamkowi , bo wiedzieli , że ten jej nie przyjmie ,natomiast , gdy teraz jest realna szansa na jej organizację , to Wasyl stchórzył . To było do przewidzenia . Bokserów UKP wszyscy się boją , Huck dostaje dreszcze na samo słowo "Diablo". Zresztą ciekawe z kim Krzysiu stoczy tą "wielką " obronę ..
 Autor komentarza: Imperator
Data: 20-03-2014 12:33:45 
szkoda Włodarczyka bo u boku Wasyle zarobi 1/3 z tego co by mógł zarobić, gdyby był lepiej prowadzony.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 20-03-2014 12:38:54 
Oni chcą dać Adamkowi Szpilkę? No to niech dadzą, będzie ubaw a Tomek zakończy karierę z 50 zwycięstwami.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 20-03-2014 12:40:45 
Mięso armatnie do Szpilka,Wawrzyk i Sosnowski razem wzięci dla Adamka.Jeśli ktoś tego nie rozumie,to niech zacznie lepiej "czytać" walki,bo wielu jest z tym na bakier.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 20-03-2014 13:06:33 
Adamek zgodzi się tylko na walka z Włodarczykiem jakies leszcze jak Szpilka czy Sosnowski Wach itd nie wchodza w gre . Tylko Diablo ze wzgledu ze to mistrz
 Autor komentarza: maniekz
Data: 20-03-2014 13:32:20 
Wach przy takiej wytrzymałości powinien uczyć się kombinacji, a nie bicia i szukania lewego który u niego jest za krótki z racji kontuzji.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-03-2014 13:34:56 
często jechałem po Wasilewskim jak po burej kobyle Teraz przyznaję mu rację!!!

Wasilewski patrzy dalekosiężnie na kariery Diablo i Szpilki -
Na walce Adamek - Diablo może jednorazowo zarobić kupę Forsy ...ale co dalej? Diablo może przegrać, a wygrana z kończącym się bokserem niewiele mu daje, a traci z pół roku w cruiser gdzie może jeszcze parę lat mieszać !
Adamek - Włodarczyk miała by sens gdy Adamek był na topie - a ewentualna wygrana wybiła by Włodara wysoko w HW. Ale wtedy Adamek nie miał czasu na "Diabłów smoków i inne stwory". Teraz Diablo nie ma czasu na Tomaszów czy innych Adamków

Szpilka Adamek - to znowu wielka kasa, ale i koniec Szpilki. A Artur może powalczyć jeszcze parę lat może nie na światowym poziomie ale Europejskim. Walka dla s Szpilki ma sens gdy Adamek straci formę a on się odbuduje - 2-3 lata.

Nie spodziewałem się że kiedykolwiek to napiszę !! Brawo Panie Andrzeju - świetne decyzje!
 Autor komentarza: marinero
Data: 20-03-2014 13:38:02 
jak Tomek wróci to mysle ze nie z pinezka. dla cyca jest za młody nie ten wiek moze za piec lat!Mysle ze Diablo w końcu z Drozdem w moskwie za dobra kase i znowu bylby lucky punch!
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 20-03-2014 13:41:02 
Mario1977

chłopie nie widzisz różnicy między WBC i WBO to oglądaj szachy.
 Autor komentarza: voutan
Data: 20-03-2014 13:41:28 
Kieliszek prędzej (jeśli zawalczy z Włodarczykiem), czy później (jeśli ze Szpilką) dostanie oklep w Polsce, mniejsza z tym. Ważniejszą informacą z tego newsa jest to, że Diablo wróci na ring dopiero jesienią, no niebywałe. Jedyny polski MŚ, w prime, obecnie nr 1 polskiego P4P, a walczy raz na półtora roku (cyrku z Frago nie liczę). Aż żal patrzeć jak jego potencjał się marnuje, tym bardziej, że po odejściu Adamka wytworzy się na rynku bokserskim luka, którą Diabeł mógłby wypełnić/
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 20-03-2014 13:41:49 
Włodar gdyby mógł wyskoczyć wyżej zostając mistrzem nawet mimo porażki to by to zrobił.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-03-2014 13:53:16 
voutan - oczywiście ! walki polsko - polskie -to wielka kasa, zupełnie nieadekwatna do sportowej rangi wydarzeni. A ile obecnie może dostać Adamek np za Chagajeva???
 Autor komentarza: voutan
Data: 20-03-2014 13:57:06 
StonkaKartoflana

Mylisz się, spójrz na kazus Hucka - przeszedł do heavy, przegrał, wrócił do cruiser i nic się nie zmieniło. Włodarczyk w przypadku porażki z Adamkiem nic nie traci, bo cała jego marketingowa wartość to zielony pas, który bez względu na wynik zachowa. Sądzę nawet, że porażka z Adamkiem mogłaby mu w jakimś sensie pomóc, bo wielu zawodników dostałoby nagle jaj, widząc że nie taki diabeł straszny i mogłyby się posypać ciekawe propozycje.
 Autor komentarza: takietam
Data: 20-03-2014 14:04:19 
A mi się marzy turniej HW polskich ciężkich. Sytuacja nigdy nie była i pewnie już nie będzie bardziej sprzyjająca:
Adamek, Diablo, Szpilka, Wawrzyk, Sosnowski, Wach. Każdy na jakimś tam zakręcie kariery, większość praktycznie ku jej końcowi. Taki turniej sprzedałby się jak złoto, bo szanse bardzo wyrównane.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 20-03-2014 14:09:21 
voutan Huck zaatakował wtedy Powetkina - najpoważniejszego kandydata do Walki z Kliczką, boksera bez przegranej -gdzieś czwartego wtedy w HW.

Włodarczyk walczyłby z 38 latkiem zdeklasoway przez Witalija, po kilku słabych walkach i przegranej z "przeciętniakiem" z dalszej czołówki - różnica spora.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 20-03-2014 14:15:21 
StonkaKartoflana

I co z tego, że mógłby przegrać?
Z Diablo zawodnicy chcą walczyć tylko i wyłącznie dlatego, że ma pas WBC, kasy z niego żadnej nie ma, bo to jego oponent musi ją zagwarantować. On nie ma nazwiska, które przyciąga tłumy, więc porażka nic nie zmieni. Pas wciąż będzie miał, a tylko dzięki tytułowi dostaje od czasu do czasu ciekawsze walki. Porażka nijak nie wpłynie na jego pozycję w CW.
 Autor komentarza: voutan
Data: 20-03-2014 14:26:22 
Powtórzę - jedyną wartością marketingową Diabła jest jego pas WBC. Od Hucka kibice się nie odwrócili, bo dał dobrą walkę z topowym zawodnikiem, ale od Diabła, niezależnie od jego postawy, kibice również się nie odwrócą, bo on ich po prostu nie ma. Diabeł nawet przestał występować w Polsce, myślisz, że porażka (nawet kompromitująca) sprawi, że Drozd, Czakijew czy Caleverly, nagle nie będą chcieli z nim walczyć? Oczywiście, że nie, sądzę nawet że ich menadżerowie widząc słabość El Diablo będą chcieli skonfrontować z nim swoich zawodników, aby uczynić ich mistrzami w jak najłatwiejszy sposób . Przecież tak nawet było po walce Włodar-Palacios I, gdzie Diablo wypadł fatalnie, a walke później zgarnął wypłatę życia od Greena, który chciał sobie "kupić" pas WBC.
 Autor komentarza: marinero
Data: 20-03-2014 14:56:52 
Nie zapominajcie czy nam sie to podoba czy nie.ale Włodar aktualnie jest naszym jedynym mistrzem swiata.i nie zanosi sie żeby to sie zmieniło.Kiedys w Grzesia wierzyłem po walce z sebastianem.ale to idzie w innym kierunku.fonfara dostanie becki przez k.o. Kto ma szanse z Polaków na mistrza /realne/?
 Autor komentarza: UsAtmeI
Data: 20-03-2014 15:17:39 
Autor komentarza: marinero
Kto ma szanse z Polaków na mistrza /realne/?

Jak to kto? Szpila. Młody, inteligentny, ambitny, z atomowym ciosem, wyśmienitą pracą nóg, nieortodoksyjną defensywą, całkiem dobrą siłą, bardzo dobrą kondycją i końskim zapędem na pasek. Z Jenningsem to była tylko przymiarka a teraz nastąpi prawdziwa eksplozja talentu, unifikacja to kwestia 2 najwięcej 3 lat.
 Autor komentarza: Malinowy
Data: 20-03-2014 15:41:49 
Walka Adamek-Szpilka nie ma sensu, bo obecnie Adamek gładko pokonuje Szpilkę, a później nie ma żadnego celu w tym, żeby Adamek rozmieniał się na drobne
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 20-03-2014 15:45:04 
Usatmel
Unifikacja wszystkich ważniejszych pasów Baltic!


Czy wy też musicie się logować co godzinę???
 Autor komentarza: batledarf
Data: 20-03-2014 15:48:35 
włodarczyk ma ciekawe opcje.
drozd - w zasięgu diablo
hernandez - jeżeli włodarczyk przetrwa pierwsze 5 - 6 rund to z każdą kolejną jego szanse rosną (postawiłbym jednak na hernandeza)
lebiediev i jones - wg mnie poza zasięgiem diablo
z huckiem - walka do wygrania
po każdym takim zwycięstwie hype by rósł. szkoda marnować takie szanse na danie się pobić adamkowi
 Autor komentarza: Imperator
Data: 20-03-2014 16:50:26 
batledarf

Papay Lebiediev miałby być poza zasięgiem dla Diablo? Chyba nie orientujesz się ostatnio za dobrze w cruser.
Diablo co najwyżej mógłby przegrać z Hernandezem i Jonsem. Hernandez wiadomo techniką biłby na głowę Włodarczyka, natomiast Jones to taki taran, który mógłby przełamać Włodara, ale trzeba zauwazyć, że młody już nie jest i czas działa na jego niekorzyść. Natomiast z Huckiem dawałbym 50:50 z przewagą w końcowych rundach dla Diablo.
 Autor komentarza: batledarf
Data: 20-03-2014 17:00:12 
ja jednak postawił bym na lebiedieva. nie sądze by włodarczyk go znokałtował a o wygranej na pkt nie trzeba nawet wspominać.
 Autor komentarza: bak
Data: 20-03-2014 17:05:56 
Wolałbym, żeby Adamek obił gębę Salecie.
 Autor komentarza: batledarf
Data: 20-03-2014 17:07:53 
a tam salecie. czemu nie burneice? to by była dopiero walka
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 20-03-2014 18:24:51 
Podobno Tomek nie będzie sie bił z dziećmi , diabłami i innymi smokami :) zostaje Saleta :).
 Autor komentarza: polrex
Data: 20-03-2014 18:29:56 
jezeli Diablo straci pas to wtedy napewno sie zgodzi, "walka stulecia" na Polsacie, hehe
 Autor komentarza: polrex
Data: 20-03-2014 18:34:06 
dlaczego nie wprowadzic nowej kategorii w boksie, np. walka z trzema przeciwnikami,lub przynajmiej dwoma,

Diablo + Dragon vs Adamek
(Szpilka jako rezerwowy gdyby którys zostal znoautowany przez Aadamka)

to by bylo super urozmaicenie, no maks 3 rindy z kazdym, z w prizefighterze,
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-03-2014 19:28:21 
kapitanbomba czy jak tam ciebie zowią.

Szachy są bardzo dobrą dyscypliną, bo dla ludzi w miarę inteligentnych. Ty chyba nie grzeszysz takim cudem i pieprzysz jak potłuczony.

Różnicy między WBC, a WBO nie ma żadnej. Tu i tam rządzi kasa. Jeśli tego nie potrafisz zrozumieć, zajmij się bierkami. To chyba ogarniesz.

Powtórzę raz jeszcze. Gdyby oba obozy chciały i odpaliły Sulaimanowowi na parę dobrych cygar nie byłoby nawet piśnięcia ze strony WBC.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 20-03-2014 19:32:09 
Co do walki Adamka ze stworami typu Sosnowski to tylko w windzie, bo tylko tam może miałby szanse jakby światło wyłączyli. Jeśli coś miałoby być z walki Tomka z innym Polakiem to tylko z Krzyśkiem. Reszta bez szans. Szpilka niech zawalczy najpierw z Zimnym.
 Autor komentarza: Milan
Data: 20-03-2014 19:45:24 
Adamek vs Włodar dla mnie am sens i nie jest to oopcja nie mozliwa , rywali dla Diabła łatwo sie nie szuka i za pół roku mzoe okazac sie ze od strony kasowej beda na siebie skazni
jesli chodiz o walke ze Szpilka to cąły czas mimo tego ze Tomek jest dawno past prime robi Artura pewnei przed czasem wiec na te walke szans nie widze bo Yale moze spookojnie inaczej kariere Artura ułozyc
 Autor komentarza: batledarf
Data: 20-03-2014 19:53:30 
adamek i artura i włodara robi nawet przy tej formie którą ostatnio prezentuje
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-03-2014 20:11:08 
Dragon z czasow kiedy padla taka propozycja,czyli przed walka z Vitalijem i ciezkim nokautem od Dimitrienki,dalby poczatkujacymi w dywizji hevy Goralowi ciezka walke

Na dzis z Polakow,Wach mialby jakies szanse.Po mojemu 70-30 Adamek.Tylko ze Wach najpierw niech zacznie boksowac
Diablo-Adamek.Adamek ma zbyt dobra kondycje,odpornosc,doswiadczenie,zeby Diablo mogl go zlapac jakims ciosem i skoczyc przed czasem
Do tego styl Adamka nia pasuje Wlodarczykowi
Tom Quick Hand ogralby go na punkty
 Autor komentarza: ekspertinho
Data: 20-03-2014 21:00:20 
Sranie po krzakach:) Adamek mógłby zejśś do cruiser i na koniec kariery pobić Diablo. Czy to nierealne?? Moim zdaniem bardzo realne,jeśli kasa będzie się zgadzać:) Adamek mimo że stary to wypykałby Włodarczyka.
 Autor komentarza: BOXER
Data: 20-03-2014 21:10:45 
Dokładnie.Adamek powinien zejsć do cruiser,zdobyć pas i koniec kariery
 Autor komentarza: Kadej
Data: 20-03-2014 23:02:54 
Tylko, że zejście do cruiser w tym wieku mogłoby się skończyć odwodnieniem.
 Autor komentarza: batledarf
Data: 20-03-2014 23:08:13 
kadej twój post to rozumiem prowokacja?:)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 20-03-2014 23:21:23 
Ja uważam , że Wach by wygrał z Adamkiem , nawet w czasach jego prime w HW .
Z prostej przyczyny , Tomasz nigdy nie miał balansu , a swoje walki z dryblasami opierał na pracy nóg.
Tyle , że jak to wyglądało z emerytami jak Grant czy McBride, to widział każdy. Wachu jednak bądź co bądź jest trochę bardziej ruchliwy .
Na obecną chwilę myślę , że Adamek wygrywa , po w sumie nie za ciężkiej walce z Diabłem.
Każdy technik to koszmar dla Krzysztofa .
Podobnież kiedyś były sparingi obu , i Adamek ( chyba jeszcze jako półciężki ) strasznie obił Włodarczyka , nawet sam to przyznał w Asie Wywiadu .
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 20-03-2014 23:42:10 
Diabeł ma kasowe pojedynki u Rusków z Drozdem i w rajchu wypłata z Hernandezem, który obije Diabła,,Moze wyjazd do usa na walke z Guilermo,,chetnie obejrze jak Jones w stylu mumii bierze strzały na morde i idzie do przodu hehehe
 Autor komentarza: Kadej
Data: 21-03-2014 00:55:04 
batledarf

Nie, zejście w tym wieku to słaba.opcja, Adamek będzie mocno.osłabiony.
 Autor komentarza: Milan
Data: 21-03-2014 09:48:26 
tak szanse były tylko Włodar miał wtedy 18 lat i praktycznie zerowac kariere amatorska wiec nie wiem ajki wiekszy sens jest wogole te sparingi rozpamietywac
Włodar wchodiz w prime a Adamek sie konczy i choc dla mnie rowniez Goral byłby faworytem to nie zdziwlbym sie jakby widzial dechy w tej walce
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.