FRANS BOTHA DLA WAWRZYKA!

Były mistrz świata Frans Botha (48-10-3, 29 KO) będzie najbliższym rywalem Andrzeja Wawrzyka (28-1, 14 KO). Panowie skrzyżują rękawice 15 marca dojdzie do gali "Wojak Boxing Night" w Arłamowie, o czym poinformowano na stronie promotora Polaka, Andrzeja Wasilewskiego.

"Biały Bawół" z RPA osiemnaście lat temu sięgnął po pas federacji IBF wagi ciężkiej po zwycięstwie nad Axelem Schulzem, lecz kilka tygodni później odebrano mu tytuł po wykryciu u niego niedozwolonych środków wspomagających. Potem jeszcze trzykrotnie nieudanie podchodził do walki o mistrzostwo świata wszechwag, ulegając takim gwiazdom ringów zawodowych jak Michael Moorer (TKO 12), Lennox Lewis (TKO 2) i Władimir Kliczko (TKO 8).

Botha sięgnął jeszcze po pas mało znaczącej organizacji WBF, lecz ostatnie dwa lata były dla niego fatalne. Przegrał pięć kolejnych potyczek, w tym trzy przed czasem. W wieku 45. lat przy sporej nadwadze nie powinien już być realnym zagrożeniem dla naszego "Guliwera", ale nazwisko w rekordzie będzie dobrze wyglądało

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 20-02-2014 14:25:03 
Jak się Wawrzyk nadzieje to będzie miał po karierze
 Autor komentarza: Znafca
Data: 20-02-2014 14:26:14 
kelnerzy się skończyli...czas na emerytów i rencistów. jak dobze pódzie wkrótce będziemy ali'ego na wózku oglądać z którymś z "prospektów"
 Autor komentarza: andrew86
Data: 20-02-2014 14:26:56 
http://www.youtube.com/watch?v=BcyzTuxeEj4
 Autor komentarza: basu00
Data: 20-02-2014 14:27:50 
....ale nazwisko w rekordzie będzie dobrze wyglądało....
 Autor komentarza: andrew86
Data: 20-02-2014 14:28:18 
Znafca z tym Ali to dojebałeś. Myślałem że padne hahaha
 Autor komentarza: andrew86
Data: 20-02-2014 14:29:46 
Tak myśle że jednak z McCallem to Wawrzyk by miał duże kłopoty
 Autor komentarza: basu00
Data: 20-02-2014 14:36:25 
jak tak dalej pójdzie z doborem zawodników to nie długo Tysona ściągą....
 Autor komentarza: wwww
Data: 20-02-2014 14:36:38 
Szykuje się 17 kolejnych walk na odbudowanie
 Autor komentarza: awel
Data: 20-02-2014 14:47:08 
przynajmniej kazdy emeryt bedzie wiedzial gdzie jest polska i ze tam sie fajne pieniazki zarabia na starosc:-0
 Autor komentarza: MLJ
Data: 20-02-2014 14:49:23 
W Przypadku wygranej, to kolejni rywale Wawrzyka
- Beck
- Maskajew
- Liachowicz
- Lamon Brewster (Nie widzi na jedno oko, więc spora szansa na wygraną i zemsta za "Andrew")
- Rewanż z Sidonem
- Oliver McCall (bardzo duże ryzyko, więc za jakieś 3 do 5 lat)
-
 Autor komentarza: Barni
Data: 20-02-2014 14:49:48 
a najsmieszniej będzie jak emeryt pokroju Bothy go usadzi bo w takiej sytuacji wymówke cięzko znalesc
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 20-02-2014 14:58:44 
"Były mistrz świata Frans Botha (48-10-3, 29 KO) będzie najbliższym rywalem Andrzeja Wawrzyka (28-1, 14 KO)."

W skrócie: Yale odgrzebał kolejną "skamieliną" bokserską. I pompowania rekordu ciąg dalszy (jeszcze z 4-5 Williamsów / Bothów i walka z Władem gwarantowana).

Ehh ja rozumiem ze po deklasacji z Powietkinem Wawrzyk potrzebował walki łatwej (Danny Wiliams) ale to już się robią kpiny z kibiców (z drugiej strony pupilek Ameryki - Deo Bumobijca Wilder doszedł taka drogą do miejsca nr 3 w rankingu federacji WBC).

Biznes is biznes...niestety :/
 Autor komentarza: krystek78
Data: 20-02-2014 15:02:01 
Guliwer to kaleka pierwsza liga typowy piesciarz.nie wiem w jakim stanie musi byc bota zeby to przegrac.chyba agonalnym
 Autor komentarza: Marcin77
Data: 20-02-2014 15:09:36 
Mój dziadek po wojnie był zawodnikiem Prosna Kalisz.W wadze ciężkiej w swoich latach odnosil sukcesy.Dzisiaj ma 94 lata,lekarz powiedzial ze jest w dobrej formie.

Czekamy na propozycje z Teamu Wawrzyka.
 Autor komentarza: bak
Data: 20-02-2014 15:19:52 
Przypominam, że Frans Botha rok temu znokautował na stojąco 23 letniego, silnego fizycznie i obdarzonego mocnym ciosem (fakt, to jedyne jego atuty) Australijczyka Sonny Bill Williamsa. Gdyby nie skrócono z 12 do 10 rund w trakcie pojedynku to Frans uniósłby rękę w górze i miałby w dorobku KO na prospekcie z Australii. Wiem, że ta walka to żaden wyznacznik, aczkolwiek przygotowany Botha jest w stanie to samo zrobić z Andrzejem "Nic nie mówię, nie było żadnej walki z Powietkinem" Wawrzykiem. Oby był przyzwoicie przygotowany, bo jednak do walki z Pianetą wyszedł okropnie otyły.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 20-02-2014 15:40:36 
Nie będę pisał o walkach z Tysonem,Lewisem czy troszkę mniej odległej z Władimirem bo to były czasy kiedy dinozaury panowały.A tak poważnie Biały Bawół znokautowany przez Granta i Takama porażka po okrutnie słabej walce z Pianeta i ostatnio z młodziutkim Parkerem 45 lat nadwaga chyba problemy z finansami.Wawrzyk ma szanse znane nazwisko dopisać do rekordu nawet może przed czasem jak dystans będzie dłuższy liczyć że Botha padnie kondycyjnie.
 Autor komentarza: Szancu
Data: 20-02-2014 15:53:09 
To powinno potrwać bardzo krótko. Botha jest w fatalnej formie.
 Autor komentarza: bak
Data: 20-02-2014 15:55:31 
Offtop:

Walka Najmana z Sosnowskim nie odbędzie się 15 marca w Arłamtówku... ale może do niej w innym terminie bo El Hormon organizuje 12 kwietnia galę w Częstochowie i twierdzi, że potrzebuje 2 miesięcy (wtf?) na to by przygotować się na Sosnowskiego. Podobno promotorzy nie wykluczaja tej "walki" w innym terminie.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 20-02-2014 16:21:06 
Nie wiem po co te krytyki. Rywal nie może być mocny bo nie można ryzykować. A jak można sprowadzić kogos znanego to bardzo dobrze. Andrzej Wawrzyk musi wygrać jeszcze z 9 walk żeby mieć szanse walki o pas.
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 20-02-2014 16:29:45 
Nie zapomnijcie, ze Wawrzyk to Vice mistrz świata z Moskwy... :)
 Autor komentarza: Milan
Data: 20-02-2014 16:37:07 
dobry rywala , Sasz przejchal sie mocno po cycu i potrzebne jest odbudowanie
ja nie placze , kolejny rywal powinnien byc juz mocniejszy co nie zmienia faktu ze kariera cyca mnie za bardzo nie inetresuje bo i tak wiadomo ze poziomu srednika nie przeskoczy nigdy
 Autor komentarza: Corduroy
Data: 20-02-2014 16:50:47 
Ja uwazam ze akurat rywal dobry dla cyca w sam raz zobaczymy czy jest w stanie zafundowac kolejnemu emerytowi czasowe , jezeli to zrobi mozna myslec o lepszych rywalach
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 16:50:51 
Najman jak by nabrał masy metodą Przemka a nie był otłuszczonym półciężkim to by miał z AW szanse...

Swoją drogą AW sporo mięśnia(z 5 kg) złapał widocznie się przełamał i zaczął "soki pomarańczowe" pić...
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 16:54:24 
@Milan
"bo i tak wiadomo ze poziomu srednika nie przeskoczy nigdy"

Szpilka poziomu średniaka nie przeskoczy nigdy (od lat to mówię). Wawrzyk nigdy nie osiągnie.
 Autor komentarza: Milan
Data: 20-02-2014 16:56:11 
piotr
Szpilka juz przeskoczył poziom sredniaka , nie skompromitował sie BJ zawonikiem z czolowki , Wawrzyk jest przecietny i tyle
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 17:04:55 
@Milan
"Szpilka juz przeskoczył poziom sredniaka , nie skompromitował sie BJ zawonikiem z czolowki,"

Zobaczymy czy BJ jest zawodnikiem z czołówki, niech wpierw z kimś z top 20 (Adamek, Cunn, Areola, Fury, Darek Czisora, Powietkin, Haye, Stiverne, Helenius, Pulev, Perez, Solis, Bamks... ) wygra.
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 17:06:26 
i jeszcze Tony Thompson i Kevin Johnson.
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 17:20:19 
Powiem więcej, niech BJ choćby zawalczy z kimś top 20...
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-02-2014 17:26:56 
;)..Musza chlopaka podbudowac troche..Po tej walce Wawrik bedzie pogromca pogromcy Tysona i pogromca bylego mistrza swiata;)..a z Povietkinem przegral bo mu ruskie pewnie cos do kolacji dosypali..Warik juz jest szykowany na kolejna wielka...porazke;)
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 17:31:57 
@Milan
Tak jak skrzypkiem wybitnym nigdy nie będziesz rozpoczynając granie w wieku 25 lat, tak samo wybitnym sportowcem w technicznym sporcie jak boks tez nikt nie będzie. BJ nigdy nie będzie tak dobry jak ktoś kto przed 20 zaczął trenować...

BJ wygrał z Szpilką dlatego, że Szpilka nie jest i nigdy nie będzie bokserem, zawsze będzie w nim siedział ustawkowy zabijaka...
Nigdy tych odruchów ulicznego zabijaki Szpilka się nie pozbędzie.
 Autor komentarza: Milan
Data: 20-02-2014 17:52:58 
piotr
celowo obnizasz klase BJ wo wygrał ze Szpilka , BJ jest bardziej niz solidny w dzisijeszych zcasach to szeroka czolowka HW , taki BJ w latach 90-tych nie mialby czego szukac w rankingach ale na dzisiaj jest w czolowce
a na ocene Szpilki jeszcze za wczesnie, ptanie w jakim stylu wroci po tej przegranej , moim zdaniem ostatniego slowa jeszcze nie powiedzial
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 20-02-2014 17:56:38 
Autor komentarza: lukaszenko
Data: 20-02-2014 17:26:56
;)..Musza chlopaka podbudowac troche..Po tej walce Wawrik bedzie pogromca pogromcy Tysona i pogromca bylego mistrza swiata;).


Nie będzie a już jest "pogromcą pogromcy Tysona", był również challengerem do pasa mistrzowskiego w wersji WBA regular a teraz ma szanse zostać pogromcą byłego mistrza świata WBF który do ringu wychodził min z Lewisem, Tysonem, Briggsem, Grantem, Morrerem, Holyfieldem, Kliczką.

Taka walka po prostu musi sie sprzedac ;-)


ps. co do Szpilki to HW nie zwojuje , jedyna szansa na sukces mistrzowski to zejscie do kategorii cruiser
 Autor komentarza: maniekz
Data: 20-02-2014 18:01:41 
@Milan
Szpilka juz przeskoczył poziom sredniaka , nie skompromitował sie BJ zawonikiem z czolowki , Wawrzyk jest przecietny i tyle


buhahaha

Już Wach więcej zrobił, bo przynajmniej raz trafił Władka rozcinając go. To Ty wypisujesz te herezje pod każdy tematem że Szpulka jest silny fizycznie?

Szpulka razem z Proksą mogą tańczyć w ringu, ale nie walczyć na wysokim poziomie.

Uciekanie przed rywalem i wata w rękach to jest poziom Najmana, a nie bycie średniakiem. On w tej walce nie zrobił nic.

Między poziomami w sporcie jest duża przepaść i trzeba latami zapieprzać aby coś ugrać, a nie po jednym obozie liczyć na sukcesy.

Woźny który pracuje po 8h jest lepiej fizycznie przygotowany bo tego twojego idola. O czym to świadczy?

Co tutaj dużo mówić.

Włodarczyk idealnie podsumował kolegę w programie As Wywiadu.
Gdzie to serce do walki, największego dresa na polskiej scenie?
 Autor komentarza: maniekz
Data: 20-02-2014 18:04:29 
@Milan Wazeliniarzu polskiego Don Kinga, oglądaj to zanim będziesz siał herezje.
https://www.youtube.com/watch?v=HYo5BmCizd8
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 18:09:48 
Milan

"celowo obnizasz klase BJ wo wygrał ze Szpilka"

Szpilkę to ja bym po 2 latach treningu (+ przywrócenie 80% sprawności lewej nogi) bym być może wypunktował.

NIKT NIGDY nie pozbędzie się w pełni nawyków nabytych w młodym wieku...
Ani Gmitruk ani Roach ani ten dzieciak od Haye'a by Szpili nie pomógł... Nigdy z niego nie zrobi się boksera na top 15.


Sorki BJ to mi nie imponuje. Bajeczny zasięg i brak bardzo dobrego jaba? WTF???
 Autor komentarza: bak
Data: 20-02-2014 18:10:42 
@Milan

Nie wypadł źle? Bez żadnego hejtowania prawda jest taka, że wypadł tragicznie- zresztą tak jak było do przewidzenia. Poza tańczeniem i balansowaniem przy linach i klepaniu po rękawicach Bryanta nie zrobił nic by dać dobrą walkę.
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 18:15:09 
@maniekz

"Woźny który pracuje po 8h jest lepiej fizycznie przygotowany bo tego twojego idola. O czym to świadczy? "

Każdy kto trenował jakikolwiek sport wie jak ciężko pogodzić trening z pracą na etacie!

Milan trenował se hobbystycznie w gimie w Don Wasyla i się z chłopakami zaprzyjaźnił...
 Autor komentarza: maniekz
Data: 20-02-2014 18:18:49 
@piotr
Jennings to w jedną noc zrobił by Szpulkę i Cyca Wawrzyka.
Jeden się przewraca po pierwszym lepszym sierpowym, a drugi po kilku prostych.
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 18:19:59 
@maniekz

"Woźny który pracuje po 8h jest lepiej fizycznie przygotowany bo tego twojego idola. O czym to świadczy? "

Moim zdaniem to świadczy, że Szpilka ma za słabe serducho na swoją wagę i powinien do CW wracać...
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 18:24:39 
@maniekz

"Jennings to w jedną noc zrobił by Szpulkę i Cyca Wawrzyka.
Jeden się przewraca po pierwszym lepszym sierpowym, a drugi po kilku prostych. "

Wawrzyk to wyjątkową łamaga, z taką koordynacją w ogóle nie powinien uprawiać boksu.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 20-02-2014 18:27:32 
@piotr pisałem od początku że Szpulka ma słabą psychę, to mnie chcieli tutaj zlinczować.

Na średnim poziomie są tacy zawodnicy co umieją przyjąć i oddać.

Z nim jest jak z osiedlowym dresem, silny w grupie, a jak przyjdzie w neutralnych warunkach bez kolegów to gość się moczy i chce się dogadać.


a By-By wciąż nie jest sprawdzony i czas pokaże czy jest wstanie się postawić gdy ktoś przetestuje jego obronę.

O wiele bardziej chciałby jego w walce z Władkiem niż kolejnego typa do rekordu.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 20-02-2014 18:31:03 
Następny który będzie bezradny jak dziecko we mgle, a jest uważany za silnego jest Głowacki.
Walczy liniowo, emocjonalnie, bez pomysłu i kondycji, której brak na ciężkie boje.

Huck mu szybko wybije z głowy marzenia o pasie.


Gdyby nasi pięściarze tak poważnie trenowali jak zawodnicy MMA to były by nadzieje na sukcesy, a tak pozostaje liczyć na to że jakiś rodzynek się uchowa.
 Autor komentarza: Wojtek
Data: 20-02-2014 18:31:35 
Liczę, że będzie to ostatnia walka w karierze Bothy, zwycięska dla niego.
 Autor komentarza: bak
Data: 20-02-2014 18:34:09 
Ja bym chciał walki Pianety z Wawrzykiem.
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 18:44:41 
@maniekz
"pisałem od początku że Szpulka ma słabą psychę, to mnie chcieli tutaj zlinczować. "

Ja sądzę odwrotnie. Dla mnie Szpila lubi przyjmować i to przyjmować na twardo! On w ogóle nie ma żadnych odruchów gdy leci cios. Żadnych.

To nawyk z ustawek gdy bił się będąc nastolatkiem z cherlawymi dzieciakami... Wtedy mógł od dziecka przyjąć, uśmiechnąć się i oddać!
Teraz walczy z dorosłymi sportowcami.
Tego nawyku nigdy nie wypleni.
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 18:46:30 
Po drugie Szpilka nie umie słuchać się trenera.
Na 100% Łapin karze mu, by miał non stop obronę jak Diabeł...
Szpilka zamiast słuchać Łapina udaje RJJ/Allego. :D
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 18:47:58 
*każe
 Autor komentarza: Milan
Data: 20-02-2014 18:48:35 
oj hejterki
a gdzie ja napisałem ze zawalczył dobrze ? ale chyba jest roznica miedzy poazka np Majewskiego z Stevensem a porazka Szpilki z BJ
prawda jest taka ze jak Szpilka mial sily i dobrze chodził do BJ nie mogl sie do niego dobrac
reasumujac walka slaba ale nie tragiczna
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 20-02-2014 18:56:34 
"prawda jest taka ze jak Szpilka mial sily i dobrze chodził do BJ nie mogl sie do niego dobrac"

I co z tego że nie mógł się dobrać?? Wład do Haye też nie mógł się "dobrać" ale bez problemu rundy wygrywał. Gdyby Szpilka chciał wygrywać starcia dużo szybciej wyłapał by coś na pysk i dobrze o tym wiesz.
Nie rozumiem umniejszania obu panom po walce. Jennings już jest bardzo dobry (prawdopodobnie pokonałby każdego Polaka w Hw) a Szpilka to średniak z plusem. Poziom dzisiejszego Mollo plus jakieś 10-15%.

Jeśli zaś chodzi o Wawrzyka to nie ma o czym pisać. Myślałem że będzie zapychaczem gal i tak jest i będzie. Nie ma co w ogóle żądać dla niego nawet minimalnie lepszych rywali niż dzisiejszy Botha bo byłby koniec marzeń i tyle.
Pianeta? Jego ostatnia walka wskazuje na to że by Wawrzyka zdjął trochę później niż Aleksander.
Nie ma o czym gadać.

Wracając do Szpilki. Nie wejdzie na poziom wyżej walcząc w Hw. Nie tu powinien się uczyć itd. Ale to mnie mało obchodzi. Całe szczęście Jennings przymknął choć na trochę gębę tym którzy go przeceniali i tyle.
Nie ma o czym pisać. Gdyby zaś był kozakiem walczyłby z Zimnochem który również miałby duże szanse na pokonanie go.
Dodam tylko że Szpilkę tłumaczy się teraz za dużą utratą wagi. Heh/ I w tą stronę źle i w tą. W końcu dopakuje jak Wawrzyk/ 2 kg :O hehhe.
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 19:01:10 
@BiackDog

"Nie rozumiem umniejszania obu panom po walce. "

Ja piszę to samo co pisałem przed.

Piszę mało i moje teksty nie zapadają w pamięć...
Szkoda, że płatni marketingowcy, tacy jak Cecylia O. Potocka tyle leją wody...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 20-02-2014 19:07:21 
Nie wiem czy to akurat ty. Nie piszę o Tobie ale o ogólnych trendach. Jakiś tam możliwości Szpilce odmówić nie można. Tyle.
Zaś za często ostatnio również słyszy się o tym że Bryant pracuje w banku (cieć, manager, zarządca). Słyszy się coraz więcej określeń i wspominania o tym. To było wiadomo już przed walką. Każdy sensowny wiedział jak najprawdopodobniej będzie to wyglądało.
To że Amerykanin pracuje normalnie i dodatkowo osiąga to co osiaga świadczy tylko o tym że jest o wiele bardziej utalentowanym zawodnikiem niż większość chłopaków z Pl którzy mając warunki wręcz idealne przez wiele, wiele lat nie osiągną tego co Bryant nigdy.

By By może osiągnąć naprawdę fajne rzeczy. Z wieloma pięściarzami mógłby sobie poradzić już dziś. Chłopak ma też sporo czasu jeszcze. Jedyne do czego musi się śpieszyć to Wład bo piniędzy potrzebuje.
Tyle.
Największym plusem Brytna jest to że ma zdolność do nauki. Staje się coraz lepszy czego o niektórych powiedzieć nie można.
Pozdrawiam i uciekam do sklepu.
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 19:15:53 
@BlackDog

"Nie wiem czy to akurat ty. Nie piszę o Tobie ale o ogólnych trendach. Jakiś tam możliwości Szpilce odmówić nie można. Tyle.
Zaś za często ostatnio również słyszy się o tym że Bryant pracuje w banku (cieć, manager, zarządca)."

Policz sobie. 8 godzin pracy+ przerwa na obiad + dojazd do pracy = 10 godzin zostaje 14 na sen, trening, jedzenie, odpoczynek, rozmowę z żoną...

Gdyby nie musiał pracować to by mógł jeszcze lepszą formę zrobić.
Ty cokolwiek trenowałeś?
Boks zawodowy (12 rund) wymaga kosmicznej wydolności/kondycji. To nie są skoki narciarskie.
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 19:21:19 
@BiackDog

Przeczytałem cały twój post. Cofam to, co napisałem powyżej.
:D
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 20-02-2014 19:27:45 
Dlatego pisałem podajże użytkownikowi Endriu że to twardziel który postawił sobie cel i do niego dąży z wielką determinacją (podajże Endriu próbował upatrywać przewagi Szpilki w tym że jest twardszy bo Jennings to poukładany pan z pracą...) i być może go nawet osiągnie.

Już dawno podczas komentarzu podajże BjFlores śmiał się z innym komentatorem zastanawiając się kiedy ten człowiek śpi.
Bryant to tytan pracy co można zobaczyć choćby na każdym ważeniu. Ma doskonałą obronę, jest szybki, ma w miarę przyzwoity cios. Fantastyczny zasięg z którego też mimo sugerowania że nie czasami potrafi skorzystać. Wszystko wskazuje na to że jego szczęka jest co najmniej solidna itd. Ten bokser w najgorszym wypadku to bokser klasy "4"/
Jak dla mnie "5" to grupa w której go widzę.

Co do kondycji Bryanta to polecam pośledzić jego choćby Instagram. Gość chwilkę po walce z Szpilka zasuwa na sali jeszcze bardziej niż wcześniej :D Dodatkowo przecież krążyły w sieci jego niewiarygodne wyniki z biegania. Ten koleś kondycją zajeżdża takiego Chisorę np bez problemów. Jest w czołówce pod tym względem.

Jeśli chodzi o trenowanie to nie trenowałem boksu bo zapewne o to chodzi. Jestem od wielu lat sympatykiem siłowni i wiem co to znaczy ciężka praca.
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: Milan
Data: 20-02-2014 19:40:44 
mądrze piszecie , tez szanuje BJ ale Szpilki nie skreslam bo nie skresla sie 24 letniego zawodnika z kilunastoma walkami na koncie
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-02-2014 20:06:36 
Cytat:"Były mistrz świata Frans Botha..."

Co to za konfabulacje i koloryzowanie?

Frans Botha był mistrzem świata?

Skoro tak, to 15 marca skrzyżują rękawice dwaj byli mistrzowie świata wagi ciężkiej Andrzej Wawrzyk ,młodzieżowy mistrz świata prestiżowej federacji WBC oraz Frans Botha,mistrz federacji WBF oraz NABA.

Albert Sosnowski też był mistrzem świata,nawet tej samej federacji co Frans Botha - WBF.
Tomasz Adamek również był mistrzem świata wagi ciężkiej-WBO NABO.

Jakby dobrze poszukać to tych mistrzów znalazło by się co nie miara.

Tomasz Bonin - mistrz świata federacji IBC.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 20-02-2014 20:11:21 
Warto będzie to postawić u buka, kursy powinny być wysokie.

Botha jakkolwiek nie wyjdzie do ringu, to cios ma mocny, a i boksowac tez potrafi.
 Autor komentarza: UshiroTobi
Data: 20-02-2014 20:15:54 
przewiduję 8(6?) rund zapasów i biegania na wstecznym po ringu a potem wygraną Andrzeja Wawrzyka na punkty
 Autor komentarza: bak
Data: 20-02-2014 20:20:19 
@LLL

Przemek Opalach jest obecnie mistrzem świata WBF ;)
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 21:07:38 
@bak

"Przemek Opalach jest obecnie mistrzem świata WBF ;)"

Którego?
 Autor komentarza: piotr
Data: 20-02-2014 21:29:36 
http://www.worldboxingfoundation.com/current-wbf-world-champions

http://www.worldboxingfederation.net/wbfchampion.htm
 Autor komentarza: Kadej
Data: 20-02-2014 21:39:59 
Dokładnie, jak poczytałem komentarze z przed roku to wiele osób uważało, że Bryant jako jeden z niewielu ma szansę cokolwiek pokazaćz K2. A tera nagle stał się średniakiem. Szpilka w walce z Jennigsem pokazał serce do walki, cios też ma powyżej przeciętnej, tylko ze z lepszymi zawodnikami często lekko klepie.
 Autor komentarza: milek762
Data: 20-02-2014 22:27:32 
Nie znokałtuje Bothe Wawrzyk , nawet solidny wysoki Painetta tego nie zrobił którey jest lepszy od Wawrzyka
 Autor komentarza: gerlach
Data: 20-02-2014 22:51:02 
Bedzie PPV?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-02-2014 23:14:58 
@piotr

Twój cytat:"
@bak

"Przemek Opalach jest obecnie mistrzem świata WBF ;)"

Którego?"
--------------------------------------------------------------------


Żadnego.

Przemysław Opalach jest mistrzem Asia Pacific World Boxing Foundation,a nie mistrzem świata World Boxing Foundation.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 20-02-2014 23:41:42 
Autor komentarza: bak
Data: 20-02-2014 18:34:09
Ja bym chciał walki Pianety z Wawrzykiem.

Tak całkiem serio to oczywistym jest że od strony sportowej byłby to duzo lepszy rywal.
 Autor komentarza: ekspertinho
Data: 20-02-2014 23:55:29 
Pytanie jest tylko jedno,ile dzisiaj waży Botha. Jeśli poniżej 120 kg to będzie KO na Wawrzyku.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-02-2014 05:50:17 
Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-02-2014 20:06:36
Cytat:"Były mistrz świata Frans Botha..."

Co to za konfabulacje i koloryzowanie?

Frans Botha był mistrzem świata?

Skoro tak, to 15 marca skrzyżują rękawice dwaj byli mistrzowie świata wagi ciężkiej Andrzej Wawrzyk ,młodzieżowy mistrz świata prestiżowej federacji WBC oraz Frans Botha,mistrz federacji WBF oraz NABA.

Jakie koloryzowanie?..Botha pokonal Schulza ale tytul mu zabrali bo wykryli sterydy..walczyl o wakat IBF..
 Autor komentarza: OutLaw
Data: 21-02-2014 09:38:08 
lubieznyzenon
To samo pomyślałem :) Postawie trochę grosza na Bawoła.

Kurde Panowie. Podnosicie że Francis jest emerytem, zapominając że cycu jest KALEKOM. Nie będzie żadnego dopisywania nazwisk po stronie polaka, będzie KO na nim w drugiej części walki.
 Autor komentarza: marinero
Data: 21-02-2014 10:26:04 
wawrzyk to jest bokser dla januszy i pan .W o tym dobrze wie!trzeba go jakos sprzedac.bothe to jeszcze pamietam z walki axelem schulzem w niemczech na rtlu duzo kieliszków poleciało na ring Tylko kiedy to było!
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-02-2014 12:01:51 
@lukaszenko

Twój cytat:"Jakie koloryzowanie?..Botha pokonal Schulza ale tytul mu zabrali bo wykryli sterydy..walczyl o wakat IBF.."

OK.W porządku.
Więc zadam Ci pytanie:czy według Ciebie Frans Botha jest byłym mistrze
m świata?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-02-2014 12:08:48 
@lukaszenko

Idąc Twoim tokiem rozumowania,również James Toney jest byłym mistrzem świata wagi ciężkiej,co nie jest oczywiście zgodne z prawdą.
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 21-02-2014 14:12:46 
Botha wygrał walkę o pas ale potem ją unieważniono. Tak więc nie wiem czy to się liczy że był misttzem świata czy nie
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-02-2014 16:42:23 
LennoxLewisLion
Przede wszystkim moja wypowiedz byla przesmiewcza;)..taki z Bothy miszcz jak z Williamsa pogromca bestii Tysona..
Druga kwestia to Botha pokonal Schulza a ze pozniej wykryto sterydy to juz inna kwestia..a czy Ty myslisz ze inne gwiazdy sa czyste?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-02-2014 17:03:52 
@Niezapominajek

Oczywiście,że to się nie liczy.

@lukaszenko

Twój cytat:"
Druga kwestia to Botha pokonal Schulza a ze pozniej wykryto sterydy to juz inna kwestia..a czy Ty myslisz ze inne gwiazdy sa czyste?"

Oczywiście,że nie.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-02-2014 17:10:14 
LennoxLewisLion
To byl mistrzem czy nie?..
 Autor komentarza: Niezapominajek
Data: 21-02-2014 18:10:51 
To jest dziwne że ten zapowiadacz przed walką z Tysonem mówił że to jest były mistrz świata IBF.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 21-02-2014 19:26:51 
@lukaszenko

Nie był.

@Niezapominajek i @lukaszenko.

Ja osobiście nigdy i nigdzie nie znalazłem w żadnych zestawieniach,rankingach,klasyfikacjach,listach Fransa Botha wśród mistrzów świata wagi ciężkiej,podobnie jak Jamesa Toneya,który pokonał panującego wówczas mistrza świata WBA Johna Ruiza,ale został później zdyskwalifikowany za stosowanie dopingu.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 21-02-2014 21:24:43 
LennoxLewisLion
No to tak jak walka Tyson vs Golota..Byla a nie jest..
Zreszta czy byl czy nie byl to malo istotne..Istota jest to ze Wawrikowi znowu dmuchaja powietrzem w balonik..
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.