KLICZKO: POZOSTANĘ OBYWATELEM UKRAINY

Mający status "emerytowanego" mistrza świata WBC wagi ciężkiej Witalij Kliczko, który ze względu na swoje zaangażowanie polityczne w trwającym właśnie na Ukrainie konflikcie prawdopodobnie nie powróci już na ring, powiadomił o zrzeczeniu się niemieckiej karty stałego pobytu. Ma to związek z przyszłorocznymi wyborami prezydenckimi na Ukrainie, w których lider partii UDAR (pol. Cios) zamierza wystartować. Ukraińskie prawo zabrania startu w wyborach osobom posiądającym prawo stałego pobytu za granicą.

- Miałem prawo pobytu w Europie, jednak dziś już go nie mam. Od czasu ogłoszenia niepodległości byłem i pozostaję obywatelem Ukrainy. Nie posiadam karty stałego pobytu w Niemczech. Poprzez zmiany w ustawie podatkowej władze starają się zniszczyć swych konkurentów politycznych. Poprawka w ustawie o podatkach ma kontekst polityczny i jest wymierzona we mnie - oznajmił Kliczko, który według sondaży ma szansę na pokonanie obecnego prezydenta Wiktora Janukowycza w drugiej turze przyszłorocznych wyborów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Champion20
Data: 16-02-2014 15:45:54 
Podziwiam Kliczkę, ja na jego miejscu za żadne skarby świata nie pchał bym się w to gówno zwane polityką szczególnie na Ukrainie. Kasy mu nie brakuje pieniądze w polityce są małe w porównaniu z tym co kosił w boksie ma kasę zeby na emeryturze rozwijać duże biznesy a on zaczyna karierę w polityce. To ciekawe. Jedno jest pewne kazdy obywatel Ukrainy wie ze Kliczko nie pcha się w polityke z chcęcia brania łapówek i dorobienia się bo on ma zielonych pod dostatkiem dlatego też wiec ma ogromne szanse znowu zwycieżyc
 Autor komentarza: bak
Data: 16-02-2014 15:46:54 
To Kliczko był Niemcem tylko na potrzeby kariery bokserskiej. No ale w sumie dobrze, bo jakoś nie lubię specjalnie Niemiec.
 Autor komentarza: Overfull
Data: 16-02-2014 15:47:43 
Nie trudno być demokratą, większość jest, nie trzeba mieć lotnego umysłu, by nim zostać.
 Autor komentarza: endriu
Data: 16-02-2014 16:00:11 
Hugo Boss; zatwardziały nazista zaprojektował i wyprodukował mundury dla SS
Vitali współpracował z jego firmą godnie reklamując jego logo na swojej klacie przez ładnych parę lat
Prawie jak patriota
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 16-02-2014 16:00:15 
Przeciez on zostal wybrany przez bogow pieniadza ,ma Nazwisko ktore cos w swiecie znaczy ,wcale nie jestem przekonany ze te zmiany beda pozytywne dla spoleczenstwa Ukrainskiego ,napewno zyska na tym Ameryka kktora pociaga za sznurki i manipuluje opozycja .Ukraina jeszcze nie zostala obrabowana przez syndykaty bankstersko korporacyjne ,glownym zadaniem jest destabilizacja sytuacji u naszych sasiadow .Zreszta jak to jest w syrii ,Iraku ,libii, Afganistanie ,a bola ich jeszcze kraje poludniowo Amerykanskie jak Boliwia i Wenezuela
 Autor komentarza: RSC2
Data: 16-02-2014 16:02:19 
Co prawda nie jest to obywatelstwo Niemiec, jednak nie zgadzam się z Kliczką ,że ta ustawa zabraniająca kandydowania na prezydenta osobie posiadającej kartę stałego pobytu za granicą jest polityczna i wymierzona przeciwko niemu.
Prezydent kraju musi być „czysty jak żona Cezara”
Dbanie o interes kraju nie może mieć żadnych podtekstów.
[Czy ktoś zagłosowałby na Michalczewskiego jako prezydenta Polski? ]
 Autor komentarza: bak
Data: 16-02-2014 16:04:39 
@RSC2

Ja nie, bo Michalczewski to pajac. Taki mały Tyson Fury- obrazić, opluć kogoś (najlepiej cały zarząd PZB i wszystkich polskich bokserów) byle by było o nim głośno.
 Autor komentarza: Waters
Data: 16-02-2014 16:07:00 
Champion20
Ty naprawdę myślisz, że Kliczko nie pcha się tam dla pieniędzy? Mylisz się. Pamiętam kiedyś słowa Michalczewskiego. W jednym z wywiadów zapytany po co mu biznesy skoro zarobił tyle pieniędzy w boksie, że nie musi pracować ani on ani jego dzieci i pewnie wnuki odpowiedział: Znam wielu bardzo bogatych ludzi, ale nie znam żadnego, który by miał wystarczając dużo pieniędzy... Rozumiesz teraz dlaczego Kliczko idzie do polityki?
tak poza tym, to przy innych mocnych politykach z Ukrainy Klik to "biedny żuczek".
Pieniądze w polityce na takiej Ukrainie to nie kilka mln euro.. To miliardy ojro :-)
 Autor komentarza: horhe88
Data: 16-02-2014 16:10:25 
To że Kliczko walczył w Niemczech to dla postbanderowców powód do chwały i dumy. Banderowcy i Niemcy mają bogatą wspólną historię między innymi w mordowaniu Polaków. Już podczas II WŚ "Kozacy" wstępowali do SS, a po opuszczeniu SS wstępowali do OUN UPA. Janukowicz (z pochodzenia częściowo Polak) dobrze wie co to za bydło i może byc wdzięczny losowi , że np nie został wypruty z łona swojej ciężarnej matki tylko dlatego że wyszła za mąż za Polaka.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 16-02-2014 16:19:15 
A skąd wy możecie wiedzieć po co on się pcha do polityki? Byliście z nim na piwku wczoraj i wam powiedział?
 Autor komentarza: marcinm
Data: 16-02-2014 16:26:14 
nie trzeba być na piwku z blondynką, żeby stwierdzić że nie jest szatynką ;). Podobnie w przypadku Vita widać; mając troche wiedzy latwo stwierdzic ze jest marionetką w rekach masonów z jednej z lóż ; ) a gadanie o 'nie potrzebnych pieniadzach' swietnie skwitowal jeden z uzytkowników cytujac michalczeskiego. nawet Ty majac dzisiaj 10zl w portfelu i bedac bogatszy o 10zl od kogos kto nie ma nic bedziesz chcial miec 20zl.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 16-02-2014 17:21:00 
Proszę oświeć mnie i napisz która masoneria, z której loży, ile pieniędzy wyłożyła na akcję na majdanie i skąd wzięli tylu statystów do tych zamieszek :)
 Autor komentarza: marcinm
Data: 16-02-2014 17:25:16 
nie zamierzam oswiecac POwców :D ps. nie jestem kaczorem i staram sie byc apolityczny, jednak warto poczytac od czasu do czasu troche faktów zamiast karmic sie papką z TV :)
 Autor komentarza: marcinm
Data: 16-02-2014 17:27:22 
swoja droga jestes takim samym statysta :) jezeli uwazasz, ze Pan V. Kliczko (ktory byl znakomitym bokserem) jest zbawicielem 'wolnej ukrainy'
 Autor komentarza: horhe88
Data: 16-02-2014 17:59:09 
marcinm
"nie zamierzam oswiecac POwców"

Przede wszystkim to należało by w tej kwestii oświecac Pisówców.

Oto kolega Kaczyńskiego Bronisław Wildstein - Żyd, Mason (min francuskiej loży Kopernik do której należał również wój Antoniego Macierewicza - Jan Winczakiewicz)lobbuje na Majdanie na rzecz UE.
http://static.kresy.pl/image/x/c826bde0b142fb7cc6b1aad72e478b81.jpg

Razem z banderowcami krzyczy hasło "Sława Ukrainie", hasło to wykrzykiwali banderowcy w trakcie mordowania Polaków na kresach. Całe hasło brzmi "sława Ukrainie, śmierc Lachom". To samo hasło ramię w ramię z postbanderowcem-Tiahnybokiem wykrzykiwał "wielki patriota" J.Kaczyński.
http://wolna-polska.pl/wp-content/uploads/2013/12/r101.jpg
 Autor komentarza: horhe88
Data: 16-02-2014 18:02:50 
*wuj nie wój
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 16-02-2014 18:25:17 
Kaczynski to hipokyta i nawet tego nie ukrywa ,jednego dnia mowi w Polsce ze UE odbiera suwerennosc ,adrugiego dnia krzyczy ze jedyna sluszna droga dla Ukrainy to UE

a tak swoja droga ,czy ktos slyszal o akcji na Okeciu ze zostalo przejete przez Mosad na kilka godzin i pracownicy musieli opuscic stanowiska pracy ,gdzies o tym czytalem i nie wiem ile w tym prawdy
 Autor komentarza: Overfull
Data: 16-02-2014 18:26:48 
PiS, czy PO. Co za różnica, jedni i drudzy przy korycie tylko doją, a sami wiele od siebie nie dają - chociaż na parę poczynań godnych pochwały się posilili.

Zgadzam się z horhe88. Polsce już się po dupie ostatnio dostało za wspieranie opozycji - wiadomo od kogo się nam dostało i na jakiej płaszczyźnie gospodarczej. Nie wolno się nam wtrącać, to jest moje zdanie, a jeśli już kogoś wspierać, to Janukowycza.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 16-02-2014 19:03:56 
@marcinm

Widzisz, kolego, jesteś po prostu głupi. Nie dość, że pierdolisz farmazony niepodparte żadnymi argumentami, to jeszcze mówisz że jestem powcem i wyskakujesz z kaczorami, a w dodatku twierdzisz, że jesteś apolityczny :D. Ja nie zająłem żadnego stanowiska i ogólnie rzecz biorąc wyjebane mam na politykę. Stwierdzam jedynie, że żaden z nas (oprócz oczywiście Ciebie) nie wie na 100%, o co Kliczce chodzi. Będę w przyszłości pamiętał, że jesteś upośledzony i oszczędzę sobie kłopotu w prowadzeniu z Tobą dyskusji.
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 16-02-2014 20:37:22 
Dajcie spokój z tą polityką. Sam mam jej dosyć ale to narzekanie jest nie do zniesienia. Politycy są dokładnie tacy jak my, w żadnym stopniu inni, w końcu to ich wybraliśmy. Demokracja ma wady ale nie ma lepszego systemu.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 16-02-2014 23:29:30 
Bunkterek

''W jakimś stopniu'' dobrze to ująłeś ;]

W naszym kraju ludzie są niewykształceni, nie mają szerokiego zakresu wiedzy, jesteśmy karmieni jak owce masą sloganów. Nic nie możemy zrobić sami. Nawet nasze internetowe ''zjeby'' to kopie zagranicznych kretynów. Jeżeli ktoś coś osiąga w tym kraju jest linczowany, w tym kraju sam musisz w siebie wierzyć, inni nie będą - patrz np. na sytuacje na igrzyskach. Ludzie pierdzielą aby sobie popierdzielić, ale to całe gadanie i tak jest puste. Gorzej natomiast jeśli puste gadanie dochodzi do władzy, a w pewnym momencie i nasi politycy dali się temu pustemu gadaniu omamić. Media bardzo manipulują.

W jakimś stopniu - w jakim? Powiedz, ja nie chodzę głosować, ale tym razem pójdę, co to zmieni skoro wszyscy kandydaci to debile? Sam partię mam założyć? U nas niczego nie ma, kocham Polskę, normalnych ludzi, ale najważniejsze jest robienie hajsu, kasa jest najważniejsza. Mając kasy nie wolno tylko zapominać o pewnych wartościach, a nie zapominają o nich mądrzy ludzie. Daj debilowi milion dolarów i tak przepierniczy.
 Autor komentarza: marcinm
Data: 17-02-2014 08:02:38 
@horhe88
ok. dobrze prawisz. absolutnie nie jestem zadnym pisowcem xD bo wtedy bym prawil 'akceptuje pedofili w sutannie' itd. ale jak gość mysli, ze wszystko jest takie jak mowia w tv to zal mi dupe sciska.

@zeitgeist
z Toba mozna podyskutowac chociaz zapewne nie jest to odpowiednie miejsce.

@arpxp Data
Widzisz, kolego, jesteś po prostu głupi - 1. udowodnie Ci, ze niekoniecznie.
Nie dość, że pierdolisz farmazony niepodparte żadnymi argumentami - 2. wytlumaczylem Ci dlaczego nie musze/nie chce argumentowac swoich racji.
o jeszcze mówisz że jestem powcem i wyskakujesz z kaczorami, - 3. nie mam pojecia za którym zgrupowaniem jestes, objawiasz jednak oznaki owcy ;) dlatego uzylem tej przenosni
a w dodatku twierdzisz, że jesteś apolityczny - 4. krytyka jednych nie oznacza przynaleznosci do drugich.
Ja nie zająłem żadnego stanowiska i ogólnie rzecz biorąc wyjebane mam na politykę - pkt. nr 3
Stwierdzam jedynie, że żaden z nas (oprócz oczywiście Ciebie) nie wie na 100%, o co Kliczce chodzi - 5. oczywiscie nie wiem :D ale moge zakladac, jak kazdy kto ma troche wyobraźni - Ty nie możesz, przykro mi.
Będę w przyszłości pamiętał- 6. dobrze ze nie w przeszlosci, ale bedziesz.
że jesteś upośledzony i oszczędzę sobie kłopotu w prowadzeniu z Tobą dyskusji. - 7. aby skonczyc punktowanie ... chyba masz ból dupy skoro obnizasz lot do tego typu wypowiedzi. Moge Ci udowodnić, ze nie jestem upośledzony a nastepnie zabiore Cie do ośrodka gdzie tacy ludzie przebywaja, ciekawe czy sie wtedy usmiechniesz pajacu.
 Autor komentarza: kibicfg
Data: 17-02-2014 09:12:44 
Wow widze ze niektorzy mocno sie zagalopowali. Wszystko to jeden wielki spisek oczywsicie staly tekst ze wszyscy to kretyni, owce itp. a tak naprawde to zupelnie ktos inny tym wszystkim steruje i oczywiscie tylko ja i niewielka grupa myslacych tak naprawde wiedza o co chodzi:). Skad w was sie bierze ta glupia wiara we wlasna nieomylnosc? Kliczko nie chodzi o zadne pieniadze te juz ma. Posluze sie cytatem z pewnego polskiego serialu. "Kasa nawet ta najwieksza to jest tylko srodek, srodek to zdobycia wladzy" Co mu z tej kasy. Taka Toyota Land C kazdy moze jedzic. W Dubaju recepcjonistka w Hotelu 3* taka ma. Ile mozna jedzic na wakacje itp. A prezydentem duzego panstwa eurpejskiego moga byc tylko nieliczni. Podobnie z doktoratem. Tak samo jak przecietnego Kowalskiego nie ciesz jazda combi 1,9 Tdi gdyz kazdy moze go miec. Co innego gdy cale miasto jezdzilo maluchami a ktos mercem puchatkiem. Tylko u Kliczko to troche inna skala. a jezeli chodzi o kliczko i jego przywiazanie do Ukrainy i to ze nigdy nie przyjal paszportu niemieckiego. Tu nie ma zadnej ideologii. Planujac kariere polityczna musial tak zrobic. Gdyz przyjmujac obywatelstwo niemieckie musialby oddac paszport Ukrainy. Takie Ukraina ma przepisy w przeciwienstwie do Polski i Niemiec gdzie mozna miec oba paszporty na raz. Gdyby nie to juz dawno paszport niemiecki by posiadal.
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-02-2014 12:08:24 
A kto idzie do polityki dla idei?
Babrać się w tym gównie, walić głową w mur politycznych i finansowych układów?
Kliczko z jednej strony nie ma mocnej pozycji w żadnej frakcji, czy to banderowcy (potraktowali wszak go gaśnicą i wygwizdują), czy cała wschodnia ukraina (są za Janukowyczem przecież, są mocno pro rosyjscy wszak). A i wśród innych frakcji na zachodzie nie ma strasznie dużego wsparcia. No bo tak na prawdę kim on jest, jakie ma kwalifikacje i pomysły na Ukraine?
Tylko półgłówek głosuje na znaną gębę, czy to sportowca, czy jakiegoś celebryty.
Jak wygląda kariera polityczna polskich sportowców, którzy do sejmu się dostają? Przepierdzą w stołek 5 lat, mają najniższe frekfencje obecnosci, raz - dwa przeczytają coś tam z kartki i heja. Byle do wypłaty.

Głosując w wyborach na jakiegokolwiek znanego sportowca trzeba pamiętać o Lato. Przecież sportowiec to wybitny, prawda?
Sport jest korupcją i układami przesiąknięty do szpiku kości. Nie jest dobrym pomysłem wyciągać kogoś z tego bagienka i wysyłać do polityku. Tam to dopiero pokus jest bez liku...
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-02-2014 12:10:35 
Zapomniałem dopisać o drugiej stronie ;)
Z drugiej strony -
Kliczko tak lawiruje i ślizga się, nie opowiadając się radykalnie po żadnej ze stron, że jako 'mniejsze zło' ma szanse coś tam ugrać.
Tyle, że takie postępowanie wybitnie już cechuje pragmatycznych karierowiczów ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.