BOREK: PZB TRZEBA ZAORAĆ

Popularny dziennikarz sportowy Mateusz Borek skomentował na twitterze skandaliczne wydarzenia z udziałem członków zarządu PZB. Przypomnijmy, że w poniedziałek po odprawie przed wylotem naszej kadry pięściarskiej na turniej do Debreczyna, doszło do awantury, której szczegółow na razie nie znamy. Wiceprezes PZB Mustafa Kocinoglu w stanie silnego upojenia alkoholowego zaatakował nożem sędziego międzynarodowego Zbigniewa Zagrodnika, zadając mu ciężką ranę brzucha oraz rany cięte twarzy. Prezes PZB Zbigniew Górski wydał w tej sprawie oświadczenie, przepraszając za całe zajście oraz informując o dyscyplinarnym zawieszeniu nożownika.

- Dziś PZB to trzeba wypalić, zrównać z ziemią, zaorać i budować od początku. Prezes Zbigniew Górski powinien podać się do dymisji. To on wprowadził Kocinoglu do PZB i zrobił wiceprezesem. Jego oświadczenie jest śmieszne. Zawieszony czasowo? Wstań, powiedz: mój człowiek zawiódł, spakuj biurko i koniec - napisał w stanowczym tonie Borek.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 05-02-2014 12:44:07 
Nic dodać nic ująć - popieram.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 05-02-2014 12:58:56 
Ma rację, ale z drugiej strony to taki zwykły populista.
 Autor komentarza: Dixell
Data: 05-02-2014 13:12:53 
nie lubie tego cygana-celebryty, ale zgadzam sie z nim w tej kwestii.
 Autor komentarza: Ned
Data: 05-02-2014 13:13:28 
Popieram.

Dziennikarzy proszę jeszcze o zainteresowanie się tematami:

1. Skąd Kucinoglu miał kasę, w jakich ilościach wpływała ona do PZB i jak te środki rozchodziły się w strukturach związku.
2. Kto pomógł w umieszczeniu Kucinoglu na tak wysokim stanowisku i czy wzbogacił się na tej pomocy.
3. Kto i dlaczego chronił Kucinoglu w strukturach związku.

Przecież oczywistym jest, że normalne, zdrowe środowisko nie pozwoliłoby na funkcjonowanie takiej osoby w swoich ramach. Zatem kto z władz związku należy jeszcze do tej szemranej siatki niejasnych powiązań? No i co można zrobić, żeby to szambo jakoś oczyścić?
 Autor komentarza: Clevland
Data: 05-02-2014 13:20:30 
Prezes napisał w swoim oświadczeniu:
"bezwarunkowym zawieszeniu w czynnościach służbowych"
http://www.bokser.org/content/2014/02/04/135431/oswiadczenie.jpg

Zapewne dopiero zarząd może podjąć decyzję o usunięciu wiceprezesa, a nie prezes.

Gdzie w piśmie jest mowa o "zawieszeniu czasowym" o którym mówi Matusz Borek?

Czy prezes ma ponosić odpowiedzialność za kryminalny czyn wiceprezesa?
Szczególnie takiego "kalibru".

Prezes może ponosić odpowiedzialność gdyby:
-powołał człowieka mając wiedzę iż takich czynów (albo podobnych) dopuszczał się w przeszłości.
-sprawy dotyczyły działalności w PZB którą się zajmuje czyli finansami.

Nie wiem, nie znam się, poprawcie się jeżeli się mylę.

Dla mnie ogólnie poziom boksu amatorskiego jest bardzo niski w porównaniu do lat wcześniejszych (brak kwalifikacji olimpijskich wśród mężczyzn) i to jest powód do zmian.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 05-02-2014 13:35:10 
Kocinoglu...hehehe...zajebi@te nazwisko,jak je czytam to gęba sama mi się śmieje,nie wiem dlaczego tak mam.Śmieszne nazwisko,no i na dokładkę ten Mustafa - jajca,normalnie XD.

2 promile i z kosą latał,nieźle tam imprezują,najwyższy poziom,nie ma co ,stara gwardia.
Jak się patrzy na ich zdjęcia to normalnie wyglądają jak jakaś banda przepitych rzezimieszków(Z paroma wyjątkami). :-D

Link do zdjęć tej "ekipy" :

http://www.pzb.com.pl/sklad_zarzadu
 Autor komentarza: Zubr
Data: 05-02-2014 13:35:21 
Panowie jak to jest w końcu - ciapaty duchem dostał zarzuty usiłowania zabójstwa i grozi mu dożywocie, czy 10 lat za spowodowanie uszczerbku na zdrowiu ? bo dwie wersje czytałem i przyznam, że ta druga jest śmieszna. On powinien dostać 25 minimalnie
 Autor komentarza: Imperator
Data: 05-02-2014 13:42:12 
Minister Sportu powinien się tym zjaąć. Wszystkie te moczymordy wywalić na zbity pysk. Tym co nie będą chcieli oddać stołka postawić zarzuty marnotrawienia pieniędzy poprzez brak wyników sportowych.

Dopóki będą rządziły w boksie stare capy dopóty będzie kiła mogiła w Polsce w tym sporcie.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 05-02-2014 13:43:57 
Mustafa Kocinoglu nie jest ciapaty. No chyba, ze wziął przykład z Mikela Jacksona i się troszkę wybielił.
Ale imię to ma Bisurmańskie.
 Autor komentarza: addam23
Data: 05-02-2014 13:55:04 
Nie ma co tak strasznie jechać na tego Mustafe, bo ponoć z własnej kieszeni dawał dużą kasę na polski boks amatorski.
Ponoć sam sfinansował jakieś wyjazdy juniorów i młodzików na mistrzostwa amatorskie...

Nie oznacza to jednak, że nie powinien siedzieć i wylecieć z PZB
 Autor komentarza: ekspert
Data: 05-02-2014 13:56:01 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik ekspert piszący z IP: 86.63.69.86 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: 80olsen
Data: 05-02-2014 13:56:07 
Mateusz ma rację siedzi banda alkoholików i nie robi kompletnie nic,wypierdolić towarzystwo na kopach,Ministerstwo sportu niech się ruszy do roboty,na stypendia nie ma,na obozy nie ma,na trenerów nie ma,ale na chlanie balety i imprezy oczywiście jest,pędzić to gówno.
 Autor komentarza: ekspert
Data: 05-02-2014 13:57:54 
A Kocinoglu wybrali Delegaci na Walnym Zebraniu, a nie Prezes.

Delegatów było około 60 u z całej POLSKI.
 Autor komentarza: babilonX
Data: 05-02-2014 14:00:49 
popieram redaktora Matusza Borka Z. Górski powinien podać się do dymisji !!!
 Autor komentarza: marcinekk19
Data: 05-02-2014 14:04:02 
No i bardzo dobrze jakim cudem wogóle jakiś turas jest wiceprezesem PZB???
 Autor komentarza: boruwbc
Data: 05-02-2014 14:04:22 
Już dawno trzeba było zaorać to gówno!
jest tylu bardzo dobrych przed laty pięściarzy w Polsce, a na wysokie stanowiska zaqtrudnia się mafiozów i bandziorów, dziadów nie mających pojęcia o boksie, chcących własne kieszenie napchać, dlatego tyeż mamy taki poziom jaki mamy! przykre i żenujące!
 Autor komentarza: thegreates
Data: 05-02-2014 14:26:28 
PZB to jeszcze większe bagno niż PZPN bo w piłce są jakieś pieniądze a w boksie nie ma w PZB jest dziura budżetowa gorsza niż w naszym rządzie , siedzą stare pryki i tylko czyhają aż im jakieś marne grosze skapną i to jest tak odkąd pamiętam, na turniejach działacze stołowali się jak lordy prawdziwa szlachta ze szwedzkim stołem ... same stare pryki co za kołnierz nie wylewają ... układy układziki i niszczenie tego sportu sprowadzenie go do rynsztoku ,nie bedę rozpisywał się o sędziowaniu bo to odrębny temat. Naprawdę przykro mi się zrobiło gdy pojechałem na gale mma ( amatorską ) almma, i widziałem tamtą organizację skład ład i porządek czuć było ducha walki a nie opary wódki układy i machlojki, żadnej komuny powiew świeżości .dla POLSKIEGO BOKSU AMATORSKIEGO widzę jedno wyjście zniszczyć PZB jak nawołują wszyscy i zbudować nowy związek z całkowitym wykluczeniem osób związanych z obecnym zarządem. Młodzi kreatywni ludzie a nie stare pierniki przyspawane do stołka.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 05-02-2014 14:30:38 
156 bija mu skandal jakieś podwójne standardy każdy obywatel na 100% starowałby z 148 a pewnie adwokaci powalczą o 157 i wyskoczy ten cały prezes po wokandzie jak z dwa trzy lata odsiedzi.
 Autor komentarza: Janusz1970
Data: 05-02-2014 15:05:59 
Pan Borek powinien podac sie do dymisji bo jest niezetelny. Kocioglu to prawy czlowiek i chcial dobrze dla naszych bokseruw , a opinia póbliczna zmanipulowała fakty i teraz robią go winnego :( Mam nadzieje , ze sprawa sie szybko wyjasni i Kocioglu zostanie przywrócony bo nie wyobrazam sobie funkcjonowania PZB bez tego człowieka
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 05-02-2014 15:19:00 
Mam na dzieje że to wydarzenie/usilowanie zabójstwa a nie inaczej/nareszcie otworzy szeroko oczy tym wszystkim ŚLEPCOM co od wielu lat glosuja na ludzi którzy ZNISZCZYLI ten sport.Popieram Pana Borka.Czekam na komentaez Pana Pindery...
 Autor komentarza: BYKZBRONXU2011
Data: 05-02-2014 15:53:30 
Zaorac to jak PZPN
 Autor komentarza: Dumel
Data: 05-02-2014 16:29:13 
brawo Mateusz !
 Autor komentarza: Imperator
Data: 05-02-2014 17:37:11 
Janusz1970

Chciał aż tak bardzo dobrze dla boksu, że wyciągnął kosę i dźgnął sędziego w brzuchola i jeszcze po twarzy mu przejechał. Istny fanatyk boksu...
 Autor komentarza: ekspert
Data: 05-02-2014 17:46:52 
Poszukałem w internecie wypowidzi Pana red. Borka i widzę, że jest on głównie związany z boksem zawodowym. Np na strnie gladiator znalazłem jego zdjecie na prezemeczowej konferencji Wojaka w Opolu w towarzystwie Panów:

Mateusz Borek, Tomasz Babiloński, Piotr Werner, Andrzej Wasilewski i Andrzej KraśnickiFot. Autorem fotografi są p. P. Gromotka, R. Kąkol

Nie mogę jednak znaleźć wypowiedzi p.Borka na temat kulis werdyktu w walce Rekowski-Wiliams- ciekaw też jestem co o tym werdykcie sądzi red. Borek od lat związany przeciez z Boksem Zawodowym.
 Autor komentarza: ekspert
Data: 05-02-2014 17:47:49 
Wyżej nieświadomie zamieściłem link do pewnej wypowiedzi red Borka za co słusznie jak sie okazuje / nie doczytałem regulaminu/ dostałem ostrzeżenie od admina.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 05-02-2014 17:58:05 
Borek to populista, co udaje niezależnego dziennikarza, a jak trzeba to siedzi cicho i klepie się po plecach z promotorami.
Chłop zaczyna przypominać karykaturę dziennikarza, a jeszcze nie zaczął na poważnie.
Nieudany transfer z piłki do boksu.

Co do całej sytuacji, to jedną szansą jest inwestycja w młodych ludzi którzy pozbawieni kompleksów będą działać nie obawiając się błędów.

Te wszystkie stare przesądy, przyzwyczajenia do kolesiostwa i ciągłe klepanie się po plecach niszczą każdą dyscyplinę sportu w PL.


Tutaj nie trzeba niczego orać, tylko wykopać wielki dół, wywieź ziemię i postawić solidne fundamenty na których będzie się budowało polski boks, cegła po cegle.
 Autor komentarza: ekspert
Data: 05-02-2014 18:51:53 
W dniu dzisiejszym przeczytałem na łamach Boksera org wypowiedz red Mateusza Borka:
Dziś PZB to trzeba wypalić, zrównać z ziemią, zaorać i budować od początku. Prezes Zbigniew Górski powinien podać się do dymisji. To on wprowadził Kocinoglu do PZB i zrobił wiceprezesem. Jego oświadczenie jest śmieszne.

Zacznę może od konca. Faktycznie Prezes Górski nie powinien przepraszac za czyn innego dorosłego człowieka,nie jest przeciez jego prawnym opiekunem, co więcej w chwili zdarzenia był kilka kilometrów od niego.Prezes powinien wyrazić ubolewanie, ze coś tak haniebnego dotknęło "bokserską rodzinę"

Od dziennikarza formatu Mateusz Borek, który jak wiemy od lat związany jest z boksem zawodowym np. uczestniczył w konferencji przed Galą w Opolu/ gdzie niedawno byliśmy świadkami kuriozalnego werdyktu/ powinnismy oczekiwać większej znajomosci tematu, w którym się wypowiada.

Dlaczego? Otóż zacytuję: To on wprowadził Kocinoglu do PZB i zrobił wiceprezesem.

Otóż faktem powszechnie znanym jest to, że najwyzszą władzą w PZB jest:
KONGRES ( tzw,walne zebranie) 55- Delegatów wybranych przez poszczególne okręgowe związku bokserskie na terenie całego kraju_+ 2 z boksu zawodowego- tak było w 2012 roku)

To własnie KONGRES wybiera ze swojego grona PREZESA i pozostałych członków zarządu.

Zatem Mustafę K. nie powołał Prezes Górski, a wybrał go do Zarządu KONGRES PZB. Gdzieś przeczytałem, ze z grona 55 delegatów, około 30 u oddało na niego głos. Zatem to nie Prezes Górski wybrał Mustafę K. a kilkudziesięciu Delegatów. Co więcej kazdy z tych delegatów musiał być wcześniej wybrany w swoim okręgu, więc i na kazdego z nich głosowało np po kilku przedstawicieli klubów bokserskich / przedstawiciele klubów uczestniczyli bowiem w zebraniach okręgowych/


Zatem to nie Prezes Górski jednoosobowo powołał Mustafę K., a uczyniło to poprzez głosy swoich delegatów praktycznie pół środowiska bokserskiego w Polsce.

Takie są fakty...


Oczywiscie do wyrażania poglądu czy kogos rozwiązać, zakopać zdymisjonować itp.. czy nawet pogłaskać każdy z nas prawo, takze red Mateusz Borek, ale warto przy tym bazować na faktach, a nie ferować opinie, ktore choc mają oparcie w faktach, są całkowicie tych faktów pozbawione.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 05-02-2014 20:16:23 
@ekspert schemat załatwiania takich spraw jest prosty. Znaleźć ofiarę i z niej zrobić winnego.

To dla mediów, pod publikę aby nikt nie drążył tematu.
 Autor komentarza: ekspert
Data: 05-02-2014 20:53:00 
Zgadzam się z Tobą @maniekz
 Autor komentarza: fack
Data: 05-02-2014 22:07:20 
Ten Borek coraz bardziej mi się podoba. Robi powoli to, co Boniek w piłce nożnej. Fajna zbieżność nazwisk :) Powodzenia panie Mateuszu, szacun, że odnajduje się pan w świecie boksu coraz lepiej :)
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 06-02-2014 12:30:29 
Borek jest spoko, zna się na rzeczy a tutaj ma rację.
W ogóle jeśli chodzi o dupogniotów to jeśli ich jest za dużo to zawsze jest źle. Zawsze i wszędzie. Czy to w polityce, czy to w takich związkach, czy w firmach. Banda darmozjadów i obigoków, a że muszą udowadniać że są potrzebni raz na jakiś czas wykonują jakiś ruch, i najczęściej szkodzą.
 Autor komentarza: boxing
Data: 06-02-2014 15:14:47 
Redaktor Borek ma absolutna rację inaczej cały wysiłek Polsatu włożony w promocje boksu szlag trafi.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.