SZPILKA vs JENNINGS: ZOSTAŁO 50 BILETÓW

Artur Szpilka (16-0, 12 KO) jednego może być pewien. Jego sobotni pojedynek z Bryantem Jenningsem (17-0, 9 KO) obejrzy komplet około sześciu tysięcy kibiców nowojorskiej Madison Square Garden Theater.

- Ludzie w Nowym Jorku zainteresowali się tą galą. Zostało już mniej niż 50 ostatnich biletów, w dodatku tylko dlatego, że początkowo je cofnęliśmy, a teraz przywróciliśmy. Prawdopodobnie kiedy mówię o tym, to właśnie kibice je wykupują do reszty. Tutejsi fani nie są głupi i nie dadzą się zrobić w balona, tylko oczekują spektaklu na wysokim poziomie - powiedział na dzisiejszej konferencji prasowej promotor całego wydarzenia, sławny Bob Arum.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Paula
Data: 23-01-2014 20:29:43 
Fajnie dużo Polaków będzie
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 23-01-2014 20:57:33 
https://www.youtube.com/watch?v=GPZOgM_2Xlk
-bokser.org to jest?
-NIE, hitfirstboxing.org kurde, jak ci zaraz dam!
xDDD
Standardowo jest też coś o zabiciu Jenningsa...
 Autor komentarza: meh
Data: 23-01-2014 21:03:26 
Wystarczy tylko, że Szpilka przekroczył granice i bilety sie rozeszły jak bułeczki. Dla wieu to własnie Jennings - Szpilka skradną widowisko wieczoru.
 Autor komentarza: foxta123
Data: 23-01-2014 21:21:49 
Jeżeli gale organizuje Bob Arum to szpilka nie ma szans wygrać tego na pkt...
 Autor komentarza: Patriota
Data: 23-01-2014 21:23:19 
@foxta123

Ktokolwiek nie byłby organizatorem szpilka i tak nie miałby większych szans wygrać na punkty z BJ'em. I nie wygra.
 Autor komentarza: meh
Data: 23-01-2014 21:26:21 
Czy nikomu z was nie zaleciało pychą w wypowiedzi By-bya? Można być pewnym siebie, ale gadanie o tym, że wszyscy mnie pokochacie, zobaczycie talent itd, dla mnie śmierdzi pychą. Ogóknie jestem doskonały itp... O talencie to mogą polemizowac eksperci, on niech lepiej wyjdzie do ringu. Nie wiem kto wygra tą walkę, ale oczywiście kibicuje Szpilce i chciałbym zobaczyć wywiad z Jenningsem po przegranej z Arturem.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 23-01-2014 21:26:40 
zeby tylko nie bylo tak jak czasem u goloty (lewis, brewster)

bo osobiscie bardzo jestem ciekawy glownej walki wieczoru garcia-burgos.......jezeli (nie daj bog) szpilka przegra to glupio bedzie sie ogladalo nast. pojedynek.....prawdopodobnie bedzie rowniez tak ze nikt nie bedzie pisal o rundach walki garcia-burgos tylko analizowane beda przyczyny porazki (lub zwyciestwa) szpilki (chociaz mysle ze wiekszosc w razie wygranej szpilsona pomysli "no to teraz moge sobie na spokojnie ogladnac garcie")

:D
 Autor komentarza: meh
Data: 23-01-2014 21:34:11 
Patriota


Ja tam wstrzymałbym się z drukowaniem wyniku w tej walce. Zarówno Jennings jak i Szpilka pierwszy raz znalezli się w tym miejscu gdzie są i jednemu z nich będzie dane tam zostac. Owszem Jennings ma naprawdę dobra obronę i boksuje mądrze, natomiast nie potrafię zrozumieć ludzi którzy się nim zachwycają. Z jednej strony mam wrażenie że sporo się nauczył jak na 5 lat boksowania, ale z drugiej strony mam wrażenie, że własnie widac tez u niego tak krótki staz w tym sporcie. Jak dla mnie to on w ogóle ma bardzo duże problemy z koordynacją swojego ciała i nioe wiem czy to przez krótki staż, długie łapy, albo za dużo mieśni albo wszystko na raz. Zarówno taki Jennings jak i Szpilka nie przebili by się do czołówki w poprzednich latach, a że poziom dzisiaj jest jaki jet to wstrzymałbym się z takim prorokowaniem wyniku.
 Autor komentarza: panradek
Data: 23-01-2014 21:37:47 
Szpulka dostanie w cytryne i sie usztywni w stylu marchewki, a po zejsciu z ringu beda go pomidorami obrzucac i strzeli buraka. Co tu wiecej mowic...
 Autor komentarza: maniekz
Data: 23-01-2014 21:39:10 
@meh a słowa "znokautuje go..." to co najskromniejszy tekst roku?

Zaraz zaczniecie ludziom wmawiać że Szpulka jest czarny, urodził się na Brooklynie i ma luzu więcej od swoich amerykańskich kolegów.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 23-01-2014 21:39:32 
hahahahaahaha
 Autor komentarza: un4given
Data: 23-01-2014 21:42:11 
Szpulce luzu nie brakuje ma go nadmiar :) A to że giba się bez pomysłu to wina Łapina :D
 Autor komentarza: meh
Data: 23-01-2014 21:46:11 
maniekz Data: 23-01-2014 21:39:10



"znokautje go" to normalne zapewnienia, które często stosują bokserzy. To jest właśnie pewnośc siebie, a Jenning przekroczył jak dla mnie granice z pewności siebie w pychę. aAle to tylko takie odczucie moje, nic nie wnoszące do widowiska na jakie czekamy. Pozdrawiam
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 23-01-2014 21:50:40 
Dokładnie, to nawet bracia Kliczko udawali, że rozpracowali przeciwnika i że "wszystko się może zdarzyć". Wiadomo, że mówili tak aby zachęcić kibiców do gównianej walki z jakimś leszczem, ale nawet w sytuacji kiedy są stuprocentowymi faworytami nie wozili się tak jak Jenings.
Bryant jest rozpieszczony, Amerykanie nawciskali mu do łba że jest nadzieją wagi ciężkiej i chyba chłopak w to uwierzył. Jest bardzo dobry, ale podobnych jemu kilku by się znalazło, więc nie jest taki wyjątkowy jak mu się zdaje.
 Autor komentarza: foxta123
Data: 23-01-2014 21:51:07 
Może i szpilka jest trochę słabszy boksersko, chociaz nie można tego jednogłosnię stwierdzić bo obydwoje obijali powiedzmy przecietnych zawodników... Ale to jest waga ciężka i szpilka z pewnością jest w stanie go znokautować jak zaboksuje agresywnie od pierwszej minuty..
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 23-01-2014 21:53:16 
OMG!
Meh ty to chyba promieniejesz jeszcze po spotkanku w aucie Szpilki po jego treningu. Nie czytuję orga tak często ale wpadnę od czasu do czasu i za naczelnymi lizusami Artura którzy zamilkli dopiero jak Usyk szczerze Szpulkę podsumował to twoich wpisów na plus o Arturze jest tak dużo że się to aż dziwnie czyta.

Tak masz rację. Artur opowiadający od początku że tego Jenningsa rozniesie (grrrrr) to normalne teksty ale Jennings mówiąc o swoim talencie to odpłynął...
Lol stary zluzuj trochę bo jak stanie się to co jest najbardziej prawdopodobne czyli to że Artur wyraźnie przegra to będziesz się go starał pocieszać bardziej niż jego dziewczyna i team...
heh.
Chyba to spotkanie na zawsze odmieniło twoje życie...
Bez urazy.
To tak pół żartem.
Co do samej konferencji to nie miałem dane oglądać. Widać jednak że Jennings to też nie żadna miękka pała jak to tu wróżono. Ale cóż czasami lepiej popatrzeć na coś z boku zamiast wczytywać się w wpisy Milana że Szpilka dużo większy (bo to takie dziwne w przypadku koszulki vs bluzy i kurtki....), czy że Szpilka wyższy choć widać co innego.
Pozdrawiam i do usłyszenia kiedyś tam po walce:D
 Autor komentarza: maniekz
Data: 23-01-2014 21:54:55 
nie wierze w to co czytam... magia HBO!

Szpulka bardziej skromny przed walką od Adamka. hahaha

Poprawiacie mi humor, nie ma co...


a może git siedzi ciocho, bo wie co go czeka po porażce?
 Autor komentarza: meh
Data: 23-01-2014 22:02:53 
BlackDog Data: 23-01-2014 21:53:16


No to powiedz mi kolego gdzie sa takie wpisy same na 'plus'. Bronie swojego zdania, ze w tej walce nie ma wyraźnego faworyta. Wyrywając wpisy z rozmowy i z całego kontekstu, to można rzeczywiście mieć wrażnie ze tylko wychwalam Artura albo coś, ale wcale tak nie jest. Nawołuje DO ROZSĄDKU. Jestem realistą i widze realne szanse Polaka w takiej walce. Jak niektórzy piszą, że Artur ma 5 % szans to śmiać mi isę chce. Nie mówię kto wygra walkę, ale na papierze jak dla mnie akcje obydwu stoją na równym poziomie.
 Autor komentarza: maniekz
Data: 23-01-2014 22:03:06 
@Cooperek tam nikt nie udaje. Witalij potraktował Adamka bardzo poważnie i nie był w takiej formie od starcia z Lewisem.

On dokładnie znał błędy Tomka i przygotował mu piekiełko.

Tak samo było by z Hayem, którego uważam że mógłby trafić ciosem z dołu, bo to jedyny zawodnik który bije ciosy w nietypowych płaszczyznach. Starszy Kliczko to w pełni ukształtowany i świadomy zawodnik. Jak go ktoś naciśnie to odda dwa razy więcej.

Władek to jest Robocop, wyszkolony do perfekcji, ale nie ma tego czegoś co ma jego brat. Witek nigdy nie pękł psychicznie.
Przegrał słusznie dwa razy, ale ze swoim ciałem, ale nigdy z przeciwnikiem który byłby go wstanie złamać.

Stawiam że Witek zniszczył by Tysona, za to Władek by przegrał, chyba że zrobił by powtórkę z Saszą.
 Autor komentarza: meh
Data: 23-01-2014 22:06:24 
BlackDog Data: 23-01-2014 21:53:16



"Tak masz rację. Artur opowiadający od początku że tego Jenningsa rozniesie (grrrrr) to normalne teksty ale Jennings mówiąc o swoim talencie to odpłynął..."



Bardziej miałem na myśli "pokochacie mnie" itp.


Widzisz problem wielu z was jest taki, że zadałem pytanie"Czy nie uważacie, że wypowiedź Jenningsa zalatywała pychą", a kilku z was, zamiast odpisać "Nie mam takiego wrażenienia", tylko odpowiadacie krytukując moje zdanie jeszcze z elementami kpiny. Żal dupę ściska.
 Autor komentarza: Milan
Data: 23-01-2014 22:09:27 
vitek przygotował forme zycia na Gorala , Boze widzisz a nie grzmisz
Vitek z walki z Adamkiem był juz w daleko posunietym past prime , walka wygladala jak wygladala bo Tomek sie nie zdazyl zaaklimatyzowac choc problemu z wiza nie miał
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 23-01-2014 22:09:45 
Oko w oko chyba dla Jenningsa...

Szpulka przełykał ślinę jakby trenował juz przełykanie krwi :-)
 Autor komentarza: un4given
Data: 23-01-2014 22:10:10 
maniekz

To nie Witalij był w tak dobrej formie tylko Adamek nie był dla niego żadnym przeciwnikiem. To jest bardzo istotna rzecz ocenić czy to dany zawodnik był taki dobry czy jego rywal tak słaby. W przypadku tej walki to rywal Kliczki był taki słaby.
 Autor komentarza: macko8
Data: 23-01-2014 22:16:56 
no niebywały sukces sprzedać 5 tys biletów w kilkunastu milionowym NY:)
 Autor komentarza: macko8
Data: 23-01-2014 22:20:10 
a tak nawiasem mówiąc ciekawie ile git się uczył na pamięć kwestii po angielsku;p
 Autor komentarza: foxta123
Data: 23-01-2014 22:22:59 
A co ma piernik do wiatraka? Co było to było z góralem, a Jennings to nie Kliczko ktory jest z pewnoscią jednym z najlepszych bokserow w histprii wagi cieżkiej, i ja nie rozumiem jak mozna nie dawac szpilce szans na nokaut? Jennings lśnił w ringu przy emerytach i rencistach jak szpilka ale bj nie jest jeszcze ,,wybitnym zawodnikiem"i nie wiadomo czy nim zostanie...
 Autor komentarza: Patriota
Data: 23-01-2014 22:26:12 
To już wiemy do czego wróci milanek jak szpilka dostanie w "cytrynę" :D Do plucia na znienawizonego Adamka.

@meh
Miałem zamiar napisać coś w podobie do BlackDog bo trochę zajeżdżają hipokryzją te Twoje próby promocji. To nie żaden pojazd po Tobie mam tylko takie wrażenie. Widzisz wybiórczo "pychę" Jenningsa bo powiedział "pokochacie mnie" a jak szpilka mówił "Będę go tłukł aż padnie", wspominał, że zostanie mistrzem świata albo, że jest gotowy na Kliczków to ma się rozumieć była jego pewność siebie... No proszę Cię. To żadna wycieczka personalna tylko stwierdzenie faktu więc nie odbieraj tak tego.
 Autor komentarza: Patriota
Data: 23-01-2014 22:30:17 
Tu jest link do face off z innego ujęcia niż na konkurencji jak ktoś jeszcze nie widział - wg mnie szpilka spięty jak agrafka.
http://www.youtube.com/watch?v=CrWyRS9_XhQ
 Autor komentarza: un4given
Data: 23-01-2014 22:33:37 
Cała konferencja na stronce top rank jakby ktos nie widział. Szpilka się trochę zestresował tym przemawianiem po angielsku ;p
 Autor komentarza: foxta123
Data: 23-01-2014 22:42:09 
Może chciał więcej powiedzieć tylko ze stresu zapomniał:D Notatki zostawił w hotelu i powiedział najkrótsze zdania:D
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-01-2014 22:43:22 
Ostatnio był wywiad z Fresem Oquendo( sparowal z Vitem w 2011 ), który powiedział, ze Adamek miał pecha, bo Klitschko był wtedy rewelacyjnie przygotowany.
 Autor komentarza: macko8
Data: 23-01-2014 22:47:39 
MrAdam
możliwe że był. Jednak Adamek nigdy nie miał i nigdy nie będzie miał szans z żadnym Kliczkom. bardzo dobry, ale mały bokser zawsze przegra z dużym bardzo dobrym bokserem. a tutaj przewaga warunków fizycznych jest przytłaczająca.
 Autor komentarza: foxta123
Data: 23-01-2014 22:52:34 
zgadzam sie z macko8. MrAdam wyobrażasz sobie wogulę jak Adamek walczy jak równy z równym z Kliczką?Adamek może i umie walczyć z dużymi ciężkimi (ale misiami).
 Autor komentarza: un4given
Data: 23-01-2014 23:06:54 
Kliczko bez większego przygotowania po prostu zlałby Adamka.
 Autor komentarza: takisobie
Data: 23-01-2014 23:07:06 
http://www.youtube.com/watch?v=T7tfJEm7O3w wywiadzik z dziś

http://www.youtube.com/watch?v=CrWyRS9_XhQ face to face
 Autor komentarza: un4given
Data: 23-01-2014 23:12:38 
"Jesteś cały czas uśmiechnięty rozpierdala mnie to" - Jeff jak zawsze spoko :D
 Autor komentarza: jorket84
Data: 23-01-2014 23:32:27 
takisobie

tan wywiad jest bez glosu czy tylko ja tak mam ?
 Autor komentarza: jorket84
Data: 23-01-2014 23:39:25 
takisobie

ok obejrzalem wywiad na drugim kompie na pierwszym nie mam dzwieku w wywiadzie ale na face to face juz mam dziwne moze jakies kodeki?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 24-01-2014 00:00:29 
Oczywiście ze Adamek nigdy nie wygrałby z Vitem. Tylko ja nie napisałem o szansach, tylko o przygotowaniu Vita. Imho był swietnie przygotowany i to potwierdził Fres.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 24-01-2014 00:09:44 
Patriota

roznie mozna to odebrac..... przez chwile nie wiedzial kto powiedzial do niego "Artur! jeszcze raz tutaj!"



jeden z najlepszych wywiadow Jeffa :D
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 24-01-2014 00:21:21 
"Haj ewybady!" :D
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 24-01-2014 01:31:17 
Jest to ultraciekawe zestawienie tego roku. Któryś balon pęknie, remis jest niewykluczony.
 Autor komentarza: Storm
Data: 24-01-2014 01:37:41 
Szpilka spiety jak agrafka. Lapin do lodu go I skrencaj w liewo.

Jennings spokojny I bardziej pewny siebie. Ale tym sie walk nie wygrywa.

Zobaczymy na co ich stac.

Artur rozbawiles Aruma angielskim az chcial tlumaczyc na Polski. Polacy nie gesi a nasz jezyk jest najtrudniejszy wiec daj im sie meczyc. Nie rozumieja. Trudno trzeba bylo sie jezykow uczyc. Pawiany opanowaly angielski I poza wlasnym stadem nie wiedza jak sie porozumiewac.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 24-01-2014 02:35:42 
Dokladnie git cos nietego gadal z tym jeffem :)chyba powoli dociera do niego ze nie bedzie to bidenko ani nawet mollo tylko glodny pieniedzy i zwyciestwa sredniak z zajebista kondycja
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 24-01-2014 02:38:48 
I jeno pytanie do wszystkich wy bracia tez tak macie ze jak slucha ojciec jeffa po polsku to sie musi skupiac bardziej zeby go zrozumiec o co kaman niz jakby nawet mowil po angielsku:)?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 24-01-2014 02:43:34 
jennings o szpilce w wywiadzie u jeffa po konferencji

"he has a low IQ, he doesn't have a plan"

"i saw a little boy's face"
 Autor komentarza: Patriota
Data: 24-01-2014 08:04:59 
@LegiaPany

Podasz link do tej wypowiedzi?
 Autor komentarza: Patriota
Data: 24-01-2014 08:06:31 
@LegiaPany

Aj sory jak na konkurencji to nie podawaj, sam znajdę ;)
 Autor komentarza: Miro
Data: 24-01-2014 09:39:46 
Na pewno zauważone przez większość spięcie Artura może wynikać też z nieznajomości języka angielskiego.Wokół większość nawija po angielsku a Artur niestety nie wie o czym mówią, czy na jego temat a może żartują z niego itd. Zobaczcie jak Agnieszka Radwańska nawija po angielsku i ona dlatego czuje się pewnie wszędzie gdzie pojedzie i wywiad przeprowadzany z nią w języku angielskim nie jest dla niej żadnym problemem.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 24-01-2014 12:50:25 
Patriota

nie na konkurencji

u Jeffa Wojciechowskiego

http://www.youtube.com/watch?v=udaNOyCk-h8



jest tez u niego wywiad z lapinem po konferencji
 Autor komentarza: Patriota
Data: 24-01-2014 13:15:48 
@LegiaPany

Dzięki - widziałem już.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.