WITALIJ KLICZKO ZAATAKOWANY GAŚNICĄ

Wczoraj w Kijowie doszło do poważnych starć między protestującymi demonstrantami i siłami policyjnymi. W centrum zamieszek podobnie jak w minionych tygodniach znalazł się Witalij Kliczko, który próbował rozdzielić walczące strony i apelował o to, aby nie zaogniać konfliktu. Niestety tym razem pięściarz i jeden z liderów ukraińskiej opozycji sam został zaatakowany gaśnicą proszkową. Tego samego dnia Kliczko spotkał się z prezydentem Janukowyczem, wzywając go do przedterminowych wyborów i ostrzegając, aby nie szedł drogą Kaddafiego.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: bak
Data: 20-01-2014 08:50:30 
Nie rozumiem po co mu to. Vitali jest za uczciwy na politykę i jeden człowiek świata nie zmieni, ani nawet sytuacji na Ukrainie. Tam Janukowycz ma za dużo do gadania- zfałszuje wybory i nadal będzie się panoszył a Witalija wsadzą za niewinność jak Julię Tymoszenko do więzienia i będą jak na niej przeprowadzać tam tortury. Vitali powinien jeszcze te 2-3 lata zostać w boksie, jeszcze ma formę, mógłby zarobić kilkadziesiąt milionów euro na walkach, jedyny kto mógłby mu zagrozić to Stiverne, który i tak z racji wzrostu nie miałby większych szans z nim.
 Autor komentarza: salt8
Data: 20-01-2014 09:00:09 
wystarczy zobaczyć film kliczko by zrozumieć dlaczego stoi na majdanie, dyktatura zabrała mu ojca, który ślepo wierzył w system który oddelegował go do Czarnobyla podczas awarii. Z pewnością nie chodzi mu o kasę, nie musi walczyć ma łeb na karku i potrafi inwestować (przeciwieństwo większości bokserów)pamięta jak było ciężko i chce innym pomóc się podnieść. Jak dla mnie w chwili obecnej toczy najważniejszą walkę w życiu
 Autor komentarza: Clevland
Data: 20-01-2014 09:12:25 
Patriota.
Niech kamizelkę kuloodporną sobie kupi i wynajmie ochronę..
 Autor komentarza: vysogota
Data: 20-01-2014 09:18:59 
Nie rozumiem, po co on się w to gówno ładuje
 Autor komentarza: Pismen
Data: 20-01-2014 09:21:52 
Naiwniacy tylko mysla, ze rewolucje dzieja sie ot, tak sobie :)
W wiekszosci przypadkow sa to sterowane dzialania, majace na celu osiagniecie konkretnych korzysci.
Warto poszperac zeby dowiedziec sie kto ma w tym interes, czyje tak naprawde interesy reprezentuje Witek (podpowiadam - nie Ukraincow).
Delikatnie mowiac, to nie jest dobry czlowiek.
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 20-01-2014 09:30:57 
@Pismen
Kogo sugerujesz? Ruskie, USA czy żydzi?
 Autor komentarza: grzemill
Data: 20-01-2014 09:33:05 
właściwy człowiek na właściwym miejscu (polityka). Tak jak zdobywał wpływy w organizacjach bokserskich i organizował walki sobie i bratu z kelnerami tak teraz podobnymi metodami bawi się w politykę.Z tym że łatwiej ściemniać widowni bokserskiej niż wku..nym ludziom na ulicy.
 Autor komentarza: Pismen
Data: 20-01-2014 09:41:05 
Rezjjel89
trzecie jest wieksze niz drugie i pierwsze ;)
to sa uklady ponadnarodowe
to co widzimy w telewizji to tylko teatrzyk dla mas
Kliczko stoi po zlej stronie mocy
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 20-01-2014 09:47:58 
@ Pismen
Zawsze było tak, że garstka ludzi ponad wszystkim mieszała się gdzie tylko mogła. Ile to już rządów zostało obalonych przez elity? Żydomasoneria miesza się tam gdzie są z tego korzyści i to jest chyba oczywiste. Ludźmi niestety można łatwo manipulować. Wystarczy spojrzeć na polskie podwórko. Jesteśmy szczuci na siebie i w kraju są podziały. Jesteś POwcem albo pisiorem.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-01-2014 10:05:51 
http://img98.imageshack.us/img98/4176/videocallsnapshot8mini.jpg
 Autor komentarza: Martinez1985
Data: 20-01-2014 10:10:06 
nie robcie z niego nie wiadomo jakiego bohatera jak się uda to będzie miał z tego olbrzymie profity boks przy tym co nic myślicie ze komuna upadla w Polsce bo Walesa tak chciał i narod , nie to garstka ludzi się zorietowala ze upadek komuny to lepsze zycie(pieniądze)w bardzo szybkim czasie
 Autor komentarza: Pismen
Data: 20-01-2014 10:12:29 
Matys90
Dobre! Pozdrawiam kumatego kolege
Martinez1985
Magdalenka. gwiazdki zamiast sierpa i mlota.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-01-2014 10:22:36 
Sorry, ale ja sobie jaja z was robię ;) Kliczki to tak naprawdę jaszczuroludzie.

Sąsiad sąsiada okradnie i też jest żydomasoneria. Rozumiem, że to jest w jakiś sposób podniecające myśleć, że jest się ponad plebsem i zna się wiedzę tajemną. To by było przecież za proste gdyby przyjąć, że człowiek jest z natury egoistą, musi za tym stać ideologia.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 20-01-2014 10:38:48 
Piamen zgadzam sie z Toba ,a tak na marginesie to Ukraina jest podzielona ,Glownie za EU jest zachodnia czesc ,reszta jest pro rosyjska.
a tu taki artykulik
http://wolnemedia.net/polityka/new-world-order-ostateczna-rozgrywka-rozpoczela-sie/
 Autor komentarza: Pismen
Data: 20-01-2014 12:04:14 
Oj Matys Matys. To nie jest wiedza tajemna tylko ogolnodostepna.
Wyskakujesz z jaszczurami, ale nie trzeba byc fanatykiem teorii spiskowych zeby widziec kto rzadzi na swiecie, kto trzyma kase, gdzie zadluzaja sie cale kraje, kto to za ryj trzyma. USA od czasow Nixona poplynela z debetem tak, ze dlug ktory Maja jest NIESPLACALNY, mozna go tylko rolowac. Komu wisza kase? Jaszczurom? Mysl czlowieku.
W Polsce ministrem finansow zostaje Koles ktory nie ma nawet polskiego paszportu, jezdzi na spotkania grupy Bilderberg, zadluza nasz kraj na 400 mld czy ile tam, po czym spierdala. Kto nam pozyczyl ta kase? Mozna tak dlugo wymieniac. Np co laczy kraje bliskiego wschodu typu Iran Irak, Syria etc, gdzie sila wprowadza sie demokracje? Ze nie sa zadluzeni, no gdzie?
 Autor komentarza: Pismen
Data: 20-01-2014 12:04:16 
Oj Matys Matys. To nie jest wiedza tajemna tylko ogolnodostepna.
Wyskakujesz z jaszczurami, ale nie trzeba byc fanatykiem teorii spiskowych zeby widziec kto rzadzi na swiecie, kto trzyma kase, gdzie zadluzaja sie cale kraje, kto to za ryj trzyma. USA od czasow Nixona poplynela z debetem tak, ze dlug ktory Maja jest NIESPLACALNY, mozna go tylko rolowac. Komu wisza kase? Jaszczurom? Mysl czlowieku.
W Polsce ministrem finansow zostaje Koles ktory nie ma nawet polskiego paszportu, jezdzi na spotkania grupy Bilderberg, zadluza nasz kraj na 400 mld czy ile tam, po czym spierdala. Kto nam pozyczyl ta kase? Mozna tak dlugo wymieniac. Np co laczy kraje bliskiego wschodu typu Iran Irak, Syria etc, gdzie sila wprowadza sie demokracje? Ze nie sa zadluzeni, no gdzie?
 Autor komentarza: Pismen
Data: 20-01-2014 12:10:04 
tak mozna dlugo jeszcze. Jaki ci sie to nie uklada w Jakis wzor, to nie jest to myslenie zdroworozsadkowe, jak sugerujesz ale albo nieznajomosc tematu albo nieumiejetnosc logicznego myslenia.
O boksie gadasz z sensem, wiec zakladam ze to pierwsze.
 Autor komentarza: PoloniaWarszawa
Data: 20-01-2014 12:20:55 
Wiadomo, że Kliczko trzyma z Niemcami ale też nie ma powodów sądzić, że jest takim samo zależny jak nasz poodel Angeli. Najlepszym dowodem jest to, że nasz by nigdy nie wyszedł do takiej sytuacji. Inaczej mówiąc - owszem koncert mocarstwa trwa ale Ukraińcy mogą zyskać więcej samodzielności rozgrywając trzech głównych graczy tj. lokalną oligarchię, Rosjan i Niemców. Póki co USA nie mają żadnego interesu na Ukrainie więc zostaje ta trójka.
Piszecie, że Kliczko idzie w to dla kasy ? Nawet jeślij(lub taka jest motywacja jego zaplecza) to i tak dobrze, że jest i działa - dla Ukraińców i dla nas.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-01-2014 12:47:22 
http://www.filmweb.pl/person/Michael+Jackson-46553/discussion/DOWODY+%C5%BBE+JACKSON+%C5%BBYJE-1193052

Wszystko układa się w jakiś wzór.

Śmiejecie się, że telewizja i media nami manipulują (zgoda), ale nikt nie bierze pod uwagę, że manipulować może każdy i prawie każdy to robi. Wystarczy nazwać się niezależnym i już głosi się tylko prawdę objawioną? :)

Wszystko to i tak wypowiadanie się o rzeczach, o których de facto nie ma się pojęcia. Głuchy telefon. Imperia, cesarstwa, cywilizacje upadały i będą upadać, bo tak to działa, bo tak pokazuje historia. Oczywiście, że zawsze były, są i będą elity, szare eminencje. Tyle, że podciąganie wszystkiego pod iluminatów, nwo, żydomasonerię jest infantylne, naiwne.

Umysł człowieka odruchowo boi się, że może to być takie proste. Zbyt proste jest by człowiek zginął w wypadku, bo przecież to by oznaczało, że każdy z nas może za chwilę kopnąć w kalendarz, umysł broni się stwierdzając, że nic nie jest przypadkowe.

Czy nie ma opcji, że Witalij po prostu chce władzy? Władza to coś, czego pragnie chyba każdy, a zwłaszcza ten, który już ma pieniądze. Nie ma opcji, że reprezentuje swoje własne interesy, musi się za tym kryć światowy spisek.

Daj mi teorię, a ja dopasuję do niej fakty (albo "fakty").
 Autor komentarza: Pismen
Data: 20-01-2014 12:57:15 
Sory ale to ty gadasz, jakbys sie podniecal ze "jestes ponad plebsem i znasz się wiedzę tajemną"

"nikt nie bierze pod uwagę, że manipulować może każdy i prawie każdy to robi"

To wez pod uwage, ze owszem biore :)

Podniecasz sie ze rozgryzles zagadke ktorej rozwiazaniem jest jej brak...

Tylko powiedz mi, czemu za kazdym przpadkiem ktory wymienialem wczesniej stoi albo zyd albo mason albo jedno i drugie?

Czyja wlasnoscia jest Bank Swiatowy. Zlych ludzi? No wlasnie nie tylko.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-01-2014 13:01:30 
Nie, ja po prostu przyjmuję do wiadomości, że w dupie byłem i gówno widziałem :) Czy masoni to mają jakoś na czole wytatuowane, że są masonami? Jak ich rozpoznać? No, a żydem to jak czytam komentarze jest co drugi człowiek na świecie. Nawet w Kościele katolickim podobno większość władzy to żydzi.
 Autor komentarza: Pismen
Data: 20-01-2014 13:33:01 
Czesto nie kryja sie z przynaleznoscia, mowia o tym wprost, jest tez masa fotek ktora to potwierdza.
Ja nie twierdze ze jestem alfa i Omega,po prostu staram sie myslec samodzielnie. Nie lykam wszystkiego jak Pelikan, tylko dlatego ze jest publikowane poza mainstramowymi mediami, mysle ze na tym to polega, zeby na wlasny rozum oceniac informacje.

Co do tego co drugi, to zwaz, ze komentarze sa na temat osob publicznych. Jaki procent ogolu spoleczenstwa to osoby publiczne? :)
Ja nie mam paranoii, ale jak ktos sie nazywa Blumstein ma duzy nos i zajmuje sie bankowoscia to udawanie ze to nie ma zwiazku to naiwnosc :)
Pozdrawiam kolego.

A jesli chodzi o teorie spiskowe to, nie jestescie zaniepokojeni brakiem Wariatakrk? nie ma go tu od tygodni.......
 Autor komentarza: nanmin
Data: 20-01-2014 13:44:40 
Do WSZYSTKICH, którzy nie rozumieją po co i dlaczego on to robi:
Dlatego właśnie w naszym kraju jest jak jest i nic się tu NIGDY nie zmieni. Mamy taką mentalność i dopóki ona się nie zmieni to możemy sobie tylko ponarzekać. Jak widać sytuacja w której człowiek robi coś bezinteresownie i chce dobrze dla ludzi jest w Polsce niezrozumiała. No bo przecież jak to?! Gość ma miliony i nagle dba o interesy biednych? Tak, wyobraźcie sobie, że są na świecie tacy ludzie, którzy w przeciwieństwie do Was widzą coś więcej niż własne koryto i własne korzyści. Vitali jest spełniony sportowo, finansowo też jest ustawiony, więc co ma robić? Chce pomóc swoim rodakom, bo sam pamięta czasy swojego dzieciństwa gdzie nie miał łatwo. Jeśli jego postawa kogoś zaskakuje no to naprawdę nie widzę przyszłości naszego kraju ... skoro bezinteresowność jest czymś niesamowicie dziwnym i zaskakującym.

Aha, możecie mnie za ten post linczować, nie zamierzam wchodzić drugi raz do tego tematu, bo wystarczający wysiłek podjąłem , aby napisać te kilka zdań. Merytorycznie robi się tutaj onet, więc dalsza dysputa nie ma najmniejszego sensu.
Bez odbioru.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 20-01-2014 13:47:11 
Spoko, ale jak dla mnie to równie dobrze Jehowi mogą rządzić światem. To, że żydzi od wieków byli bankierami to wiedza powszechna, od wieków także byli uznawani za tych złych i źródło wszelakich nieszczęść, nawet jak jeszcze wolnomularstwa nie było, o nwo nie wspominając.

Co do Wariata:
http://www.bokser.org/content/2014/01/08/223613/index.jsp
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 20-01-2014 14:00:30 
Jedyne co rządzi na świecie to kasa , kto ją ma ten jest na szczycie , kto jej nie ma ten upada, wystarczy zobaczyć , że wszystkie imperia podupadały , bo im się pieniądze skończyły .
Kasa nie zna narodowości ani rasy .
Don King i Bob Arum dawno już to zrozumieli :D
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 20-01-2014 14:03:13 
@Matys90
+10 za Jaszczuroludzi :D
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 20-01-2014 14:03:43 
a za Adamka to z 1000 :D
 Autor komentarza: Pismen
Data: 20-01-2014 14:14:34 
"No, a żydem to jak czytam komentarze jest co drugi człowiek na świecie."

"Don King i Bob Arum dawno już to zrozumieli :D "

pozdro ^^
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 20-01-2014 14:14:52 
Biedny Kliczuś, ofiara totalitarnego systemu. A dookoła, przypadkiem, dziesiątki aparatów ( dobra fota, to podstawa w dzisiejszym świecie ).

Teraz tylko czekać aż go wsadzą do jakiegoś sanatorium na 3 tygodnie, żeby uwiarygodnić tego pionka bez kręgosłupa wśród ludu pracującego miast i wsi. Żałosny klaun.

Pismen,

nie daj się wpuścić w maliny. Problemem nie jest żaden mason czy żyd. Pochodzenie nie ma znaczenia. Wiele zła jest na świecie. Zło w bankowości opanowali "żydzi", bo mają do tego smykałkę. Ale jak będziesz chciał z'organizować jakieś szwadrony śmierci, to lepszym wyborem byliby Ukraińcy.

Problemem jest idea państwowości, a dokładnie pozytywizmu prawnego. Czyli to, że ktoś może komuś drugiemu nadawać "prawa". Reszta, to tylko konsekwencja.

W świetle prawa naturalnego umowa pożyczki, która przewiduje, że będzie ją spłacał ktoś, kto nie jest jej sygnatariuszem ( czyli umowa rządu o pożyczkę z bankiem, którą spłaci społeczeństwo ) jest nieważna. Ale jeśli uznajemy, że prawo można tworzyć, to uznajemy, że takie umowy można uznać za legalne. Dalsza katastrofa, to tylko konsekwencja.

Istnieje tylko jeden wróg ludzkości - idea prawa stanowionego. Nie żaden człowiek, żyd czy mason, ale sam Szatan i jego największe dzieło: Państwo - dysponent przywilejów, instrument dyskryminacji, właściciel ludzi.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 20-01-2014 14:18:04 
Pismen

Nie wiem skąd tyle wiesz ale wygląda na to że masz racje bo to co piszesz ma logike, ja mam wrażenie że intencje tam nie są czyste już od początku flagi banderowców budziły nie pokój
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 20-01-2014 14:48:17 
ale jaja
 Autor komentarza: Kronk
Data: 20-01-2014 14:52:47 
Śmiejecie się, że telewizja i media nami manipulują (zgoda), ale nikt nie bierze pod uwagę, że manipulować może każdy i prawie każdy to robi. Wystarczy nazwać się niezależnym i już głosi się tylko prawdę objawioną? :)

Wszystko to i tak wypowiadanie się o rzeczach, o których de facto nie ma się pojęcia. Głuchy telefon. Imperia, cesarstwa, cywilizacje upadały i będą upadać, bo tak to działa, bo tak pokazuje historia. Oczywiście, że zawsze były, są i będą elity, szare eminencje. Tyle, że podciąganie wszystkiego pod iluminatów, nwo, żydomasonerię jest infantylne, naiwne.

"Umysł człowieka odruchowo boi się, że może to być takie proste. Zbyt proste jest by człowiek zginął w wypadku, bo przecież to by oznaczało, że każdy z nas może za chwilę kopnąć w kalendarz, umysł broni się stwierdzając, że nic nie jest przypadkowe.

Czy nie ma opcji, że Witalij po prostu chce władzy? Władza to coś, czego pragnie chyba każdy, a zwłaszcza ten, który już ma pieniądze. Nie ma opcji, że reprezentuje swoje własne interesy, musi się za tym kryć światowy spisek.

Daj mi teorię, a ja dopasuję do niej fakty (albo "fakty")."

Matys90
Świetnie napisane serio. Zgadzam się z Tobą całkowicie.
Szanuję poglądy innych ale niektórym przydałby się kubeł zimnej wody żeby ochłonęli. Widzę że tylko ten kto wierzy w teorie spiskowe tajne układy jest oświeconym facetem po jasnej stronie mocy. Ci co myślą trzeźwo to zwykłe głupki zmanipulowane przez system i masonerię ;)
Podpowiem że czasem z teorii spiskowych się wyrasta ;)
 Autor komentarza: Pismen
Data: 20-01-2014 14:56:15 
beniaminGT

bardzo madre slowa, szczegolnie ostatni akapit.
Co do malin to trzymam sie z daleka, nie mam obsesji na punkcie zydomasonerii, po prostu ich dzialania sa bardzo widoczne, Maja ogromny wplyw na to co dzieje sie na swiecie. Z tego co czytalem to Vit jest w to rowniez zamieszany a nawet jesli nie, w co nie wierze, to poprzez idee ktore glosi chcac nie chcac wspiera tych a nie innych.
Wypowiedziales sie jak osoba inteligentna, z duza wiedza, mysle ze wieksza niz moja. Nie uwazam siebie za lepszego, madrzejszego, jasnie oswieconego, przyjmuje do wiadomosci ze gowno wiem.
Ja jestem zwyczajnie przerazony tym dokad zmierza ten swiat i jak ludzie przechodza obok tego obojetnie i bez cienia refleksji. To czy to dzielo tych czy innych to naprawde rzecz wtorna
 Autor komentarza: tomek90
Data: 20-01-2014 16:16:20 
Ukraińcy walczą o swoją wolność tak jak Polacy w 1956, 1968, 1970 i 1981. To jest walka przeciwko władzy, która chce wsadzać ludzi do więzienia za zwoływanie mitingów przez internet, to jest walka przeciwko ludziom, którzy niszczą demokrację i wolność. Policja strzela do ludzi, bicie to jest normalka. Szary obywatel nie ma ŻADNYCH praw. Mogą z nim zrobić co zechcą. Chcielibyście żyć w takim kraju? Wiecie, że Ukraińcy zarabiają średnio 3 razy mniej od Polaków? Wiecie, że wszystko w kraju mają drożej oprócz papierosów, benzyny i gazu? Nawet wódkę mają już drożej.

Ukraina chce do Unii Europejskiej ze względu na to, że Unia wymusi na tym państwie przeprowadzenie rynkowych reform, których w Ukrainie nie było od ogłoszenia niepodległości od ZSRR. Janukowycz wziął od Putina 15 miliardów dolarów kredytu i zobowiązał się, że żadnych reform nie będzie. Przy okazji, wprowadził szereg nowych ustaw niszczących wolności obywatelskie. Spróbujcie kupić kartę sim w Ukrainie. Bez paszportu i dowodu osobistego nie sprzedadzą, bo władza musi wiedzieć do kogo należy telefon.
 Autor komentarza: tomek90
Data: 20-01-2014 16:19:46 
Jeszcze słówko odnośnie tego dlaczego zaatakowano Kliczkę.

Witek próbuje być liderem opozycji, jednak nie ma poparcia wśród ludzi. Tłum chciał przebić się przez barykadę, a Witek przeszkadzał. Wiele razy prosili go żeby sobie poszedł, ale nie robił tego. Efekt? Dostał gaśnicą. Chcieli go pobić, ale na szczęście znaleźli się odpowiedzialni ludzie w tłumie, którzy odciągnęli Kliczkę. Kim są ludzie, którzy zaatakowali Kliczkę? Ukraińscy nacjonaliści chcący obalić rząd Janukowycza. Kliczko nazywa ich PROWOKATORAMI. Dzięki tym prowokatorom Europa mówi o tym, co dzieje się na Ukrainie. Dzięki prowokatorom prezydent Janukowycz zgodził się w ogóle rozmawiać z Witkiem przy okrągłym stole. Jak Kliczko będzie fikał, to po prostu dostanie zakaz przychodzenia na majdan. Dla Polaków, kibiców boksu, to może brzmieć naprawdę dziwnie i nieprawdopodobnie, ale tak właśnie jest. Byłem tam już dwa razy.

Слава Україні! (Sława Ukrainie! - pozdrowienie ukraińskich patriotów)
 Autor komentarza: Dominic
Data: 20-01-2014 16:19:58 
Mam nadzieję, że Vitkowi nie pomyliło się życie boksera z realem, bo w tym drugim kupka ludzi, może mu po prostu zrobić krzywdę !
Za duże wpływy Rosji są na Ukrainie, aby coś tam zwojować, Putin za dużo kasy tam przelał aby miał stracić kontrolę nad podległym mu krajem.
 Autor komentarza: tomek90
Data: 20-01-2014 16:26:09 
Dominic, Putin może w każdej chwili stracić kontrolę nad Ukrainą. Opozycja domaga się rozpisania wyborów parlamentarnych i prezydenckich. Jeśli opozycja wygra - Putin straci Ukrainę. To leży w naszym polskim interesie narodowym i oby tak właśnie było, oby wolność Ukrainy zwyciężyła, bo nie chcę mieć za 10 lat na wschodniej granicy ZSRR 2.0. Popatrz na wschodnią granicę - północ obwód kaliningradzki, wschód Białoruś i Ukraina. Miło? Nie sądzę.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 20-01-2014 17:00:35 
A ja wam powiem tak układy sa i zawsze beda i widome jest ze Kliczko sam nie działa i reprezentuje strone Europy ale Ukraina nie powinna isc w strone Rosji zdecydowanie Unia jest dla Ukrainy szansa bez wzgledu na to ze beda musieli zainwestowac podporzadkowac sie przepisom otworza sie na swiat prace w Uni jak my bysmy poszli w strone Rosji ojj nie chcieli byscie zyc w kraju pod tym układem Kliczko chce dobrze bo Rosja to perespektywa dla grupy rzadzacej
 Autor komentarza: Srogi
Data: 20-01-2014 17:14:11 
@Pismen
"Ja jestem zwyczajnie przerazony tym dokad zmierza ten swiat i jak ludzie przechodza obok tego obojetnie i bez cienia refleksji. To czy to dzielo tych czy innych to naprawde rzecz wtorna"

Chyba zawsze tak było, że drobna część ludzi rządziła światem (w tej czy innej formie), część w widziała w tym zło i obawiała się tego co przyniesie przyszłość, a olbrzymia masa kompletnie nie wiedziała co się dzieje. Czyż tak nie było 100, 200, 500 i 1000 lat temu? Przykładowo wiedza chłopów przez setki lat ogranicza się do obrębu ich wioski. Nie potrafili czytać i pisać, a co dopiero mówić o refleksji o tym dokąd zmierza świat.
 Autor komentarza: addam23
Data: 20-01-2014 18:32:47 
Kliczko idąc do polityki albo okazał się idiotą, albo ma coś grubszego zaplanowane, mając też mocne plecy.
Jak jest - okaże się pewnie niedługo.

Nie ma co gadać ciągle o tych żydach, masonach i cyklistach.
Jak już ktoś napisał - światem rządzi kasa. A że żydzi często kasę mają...

Możemy tylko się cieszyć, że 'elity' znalazły lepszy sposób na obławianie się od wojen. Lepiej gdy nas (i 10 pokoleń w przyszłość) okradają, niż wysyłają i zabijają nas na wojnach.
W tym względzie świat zmienił się wyraźnie na lepsze.

A że zabierają nam ostatnią szanse na normalny zarobek, bez idiotycznych podatków i składek... No cóż. Kasa im się kończy. Zamiast umów 'śmieciowych' skażą nas wszystkich na umowy gnojowe (a więc - zabiorą nam 33% wynagrodzenia w zamian za prawo do stania w kolejkach do lekarza i emeryturę, której się nie dożyje)
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 20-01-2014 18:41:32 
Srogi:

"Chyba zawsze tak było, że drobna część ludzi rządziła światem (w tej czy innej formie), część w widziała w tym zło i obawiała się tego co przyniesie przyszłość, a olbrzymia masa kompletnie nie wiedziała co się dzieje. Czyż tak nie było 100, 200, 500 i 1000 lat temu? Przykładowo wiedza chłopów przez setki lat ogranicza się do obrębu ich wioski. Nie potrafili czytać i pisać, a co dopiero mówić o refleksji o tym dokąd zmierza świat."

Czyli jest gorzej, bo teraz każdy "wie". Ciemny chłop wiedział, że jest ciemny. Dziś każdy kończy szkołę i myśli, że wie, co się dzieje.


Pismen:

"bardzo madre slowa, szczegolnie ostatni akapit.
Co do malin to trzymam sie z daleka, nie mam obsesji na punkcie zydomasonerii, po prostu ich dzialania sa bardzo widoczne, Maja ogromny wplyw na to co dzieje sie na swiecie."

Owszem mają, ale ich destrukcyjny wpływ nie wynika z tego, kim są, lecz z warunków, które pozwalają im uprawiać zło. A nawet taki Rothschild czy Rockefeller są do pewnego stopnia niewolnikami sytuacji. Jeśli ograniczą swoją bezlitosność, to ktoś ich zastąpi.


Pismen:

"Z tego co czytalem to Vit jest w to rowniez zamieszany a nawet jesli nie, w co nie wierze, to poprzez idee ktore glosi chcac nie chcac wspiera tych a nie innych."

Wystarczy rzucić okiem na karierę Kliczki i jego wypowiedzii, żeby wiedzieć, że nie jest to osoba godna zaufania. Ot, kolejny karierowicz wyznający zasadę: po trupach do celu.

A nawet, gdyby był super uczciwy, to nic dobrego dla ogółu nie zrobi, gdyż jego świadomość jest całkowicie ukształtowana przez socjalizm. Jeśli on widzi szansę dla Ukrainy w UE, w umierającym trupie toczonym przez ostatnie fazy lewackiego raka, to cóż więcej można dodać?!


Pismen:

"Wypowiedziales sie jak osoba inteligentna, z duza wiedza, mysle ze wieksza niz moja. Nie uwazam siebie za lepszego, madrzejszego, jasnie oswieconego, przyjmuje do wiadomosci ze gowno wiem."

Człowiek może przejść w życiu 3 fazy. Pierwsza polega na przyswojeniu sobie cudzej wiedzy. Przyswajamy to, co nam powiedzą rodzice, szkoła, telewizja. Na tej fazie większość ludzi kończy. Druga faza, to faza zwątpienia. Widzimy, że świat nie może działać tak, jak nam to przedstawiono ( rozumiem, że Ty znajdujesz się właśnie w tej fazie ). Przykładowo, wedle powszechnej wiedzy, to państwo ma monopol na emitowanie waluty. A jednak jest coś takiego jak "dług publiczny". Innymi słowy, państwo, które wedle powszechnej opińji mogłoby pokryć swoje wydatki z podatku inflacyjnego ( dodruku pieniędzy ), "woli" te pieniądze pożyczyć. Przecież to bez sensu. To tak, jakbym mógł wydrukować banknoty w domu za cenę papieru i tuszu, a szedł do sąsiada i pożyczał je na procent ( pod zastaw telewizora czy kanapy ). A jednak ludzie nie zadają sobie takich pytań.
Trzecia faza, to ułożenie sobie nowego poglądu na świat. I tutaj pojawia się problem. Ludzie są bowiem dość mocno izolowani od wiedzy. Jest również wielu hochsztaplerów, którzy próbują wykorzystać tą lukę w człowieku i wypełnić ją jakimś swoim szajsem.
Sensowny pogląd na świat nie powstanie również, jeśli nie będziemy potrafili zdystansować się do samych siebie - innymi słowy, jeśli będziemy skłonni wierzyć w to, co nam pasuje.


Pismen:

"Ja jestem zwyczajnie przerazony tym dokad zmierza ten swiat i jak ludzie przechodza obok tego obojetnie i bez cienia refleksji. To czy to dzielo tych czy innych to naprawde rzecz wtorna"

Obojętnością się nie przejmuj. Walka dobra ze złem to zawsze walka jednej mniejszości z drugą. To dobrze, że ogół jest obojętny, bo jego głupota, to prawie gwarancja, że stanie po stronie zła.
Nie ma większej pomyłki niż ta, że przyszłość zależy od "mas", od ich wiedzy i oświecenia. Głupoty, głupoty i jeszcze raz głupoty. Ogół społeczeństwa działa na zasadzie przystosowania. Nie kwestionuje rzeczywistości, lecz próbuje się w niej odnaleźć.
Wystarczy pokonać złą mniejszość, by zło ( w formie instytucjonalnej ) zostało pokonane. Zwykli ludzie żyją w tym świecie, choć go nie znają, mogą więc żyć w innym świecie, którego też nie będą dogłębnie rozumieć.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 20-01-2014 18:47:44 
addam23:

"Możemy tylko się cieszyć, że 'elity' znalazły lepszy sposób na obławianie się od wojen. Lepiej gdy nas (i 10 pokoleń w przyszłość) okradają, niż wysyłają i zabijają nas na wojnach.
W tym względzie świat zmienił się wyraźnie na lepsze."

Gdyby nie wynalazek bomby atomowej, to byśmy teraz o tym rozmawiali na froncie...

I co chwila ktoś by nam przerywał dysputy: "Bak dostał kulkę". "Kto obstawiał, że Bak nie wróci z rozpoznania?" "Deter" "Stonka, wypłać mu 10 papierosów, trzymasz bank".
 Autor komentarza: Pismen
Data: 20-01-2014 19:03:37 
BeniaminGT nie spodziewalem sie ze przeczytam tu tak ciekawe wypowiedzi jak twoje, dzieki! A tekstem z papierosami zrobiles mi dzien ;-) pozdrawiam
 Autor komentarza: RSC2
Data: 20-01-2014 19:22:59 
@beniaminGT
Myślisz ,że można tak sobie dodrukowywać pieniędzy?

A wiesz skad pochodzą te pieniadze na pożyczki?
 Autor komentarza: tomek90
Data: 20-01-2014 21:09:59 
O co chodzi w 'wojnie domowej' w Ukrainie?

Opozycja chce do UE. UE to wolny rynek, konkurencja i dużo mniejsze możliwości dotowania nierentownych spółek skarbu państwa. Kto trzyma łapy na ukraińskich spółkach przynoszących zyski i tych, które przynoszą straty? Oligarchowie. Jeśli Ukraina wejdzie do UE, to oligarcha, który sprzedaje Ukraińcom Lanosy po 10 tys. dolarów za sztukę nagle zniknie z rynku, bo kto kupi Lanosa za 10 tys. skoro za tę cenę można mieć nawet BMW x5 z Niemiec z 2000-2001 roku?

Teraz jeszcze Janukowycz dostał 15 miliardów dolarów od Putina. Na co? Na "pokraszenie żitia". Unia oferowała pieniądze na reformy, a reformy to wolny rynek, a wolny rynek to... strata rynku dla oligarchów, którzy chcą karmić Ukraińców gównem i otrzymywać za to mnóstwo pieniędzy.

Wiecie, że Ukraina jest biednym państwem, prawda? To teraz zobaczcie ile nowych Lexusów sprzedano w Polsce w 2013 roku, a ile w Ukrainie. Na tej podstawie można by sądzić, że Polska jest biedna, a Ukraina bogata.
 Autor komentarza: Meehaw
Data: 20-01-2014 21:23:39 
Kronk, szacunek za świetny post.
tomek90, w zasadzie wyczerpałeś temat.
Wiadomym faktem jest, że Ukraina stoi w rozkroku między UE, a Rosją. Niestety Rosja ma surowce, którymi może podkarmić, niestety jest w rzeczywistości rządzona przez FSB (czyli KGB) i niestety Rosja ma również swojego człowieka na stołku prezydenta Ukrainy...
 Autor komentarza: Srogi
Data: 20-01-2014 21:49:22 
@BeniaminGT
"Czyli jest gorzej, bo teraz każdy "wie". Ciemny chłop wiedział, że jest ciemny. Dziś każdy kończy szkołę i myśli, że wie, co się dzieje"

Kiedyś też był przekonany, że wie. Tyle, że jego świat kończył się parę kilometrów za jego domem. Teraz nasz świat jest dużo większy. Z wiadomości pozna statystyki ofiar śmiertelnych na drogach, usłyszy o strzelaninie w szkole na drugim końcu świata, o zamachach terrorystycznych na innym kontynencie i, że mieszkańcy jakiegoś miasteczka pobili rekord ginesa w kategorii największy "placek co cygańsku". Szum informacyjny z całego globu, który niewiele wnosi do ich życia.

Gorsze jest to, że nawet ktoś, kto próbuje dotrzeć do wartościowych danych i krytycznie je przeanalizować, to najczęściej będzie on skazany na informacje z drugiej lub nawet trzeciej ręki. Większa część naszej wiedzy pochodzi od osób, których osobiście nie znamy. To jest dopiero niepokojące :)

@Pismen
"zrobiles mi dzien"

Okropna kalka językowa, aż oczy bolą ;(
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 20-01-2014 23:55:15 
Pismen:

"BeniaminGT nie spodziewalem sie ze przeczytam tu tak ciekawe wypowiedzi jak twoje, dzieki! A tekstem z papierosami zrobiles mi dzien ;-) pozdrawiam"

Też pozdrawiam.

RSC2:

"@beniaminGT

Myślisz ,że można tak sobie dodrukowywać pieniędzy?"

No, ja nie mogę.

RSC2:

"A wiesz skad pochodzą te pieniadze na pożyczki?"

Wiem. Z niebytu. A dokładnie ze spadku siły nabywczej waluty w jakiej są udzielane (tworzone). Największym "pożyczkodawcą" (choć pośrednio) jest oczywiście Rezerwa Federalna, czyli "bank centralny" Stanów zjednoczonych. Dolar, jakby nie było, jest wciąż walutą światową.

tomek90:

"Opozycja chce do UE. UE to wolny rynek, konkurencja i dużo mniejsze możliwości dotowania nierentownych spółek skarbu państwa."

UE ma tyle wspólnego z wolnym rynkiem, co fakt, że go zwalcza na każdym kroku.

Droga do dobrobytu jest zawsze taka sama: szacunek do własności prywatnej, traktowanie człowieka, jako odpowiedzialnego za swoje czyny, znoszenie wszelkich przywilejów.

Nie trzeba nigdzie wchodzić, zapisywać się, czy uczyć od kogokolwiek. Bogactwo to człowiek wolny, któremu nikt nie przeszkadza korzystać ze swoich zdolnościi; który wie, że nie grozi mu konfiskata owoców jego trudów. I który wie też, że to on będzie odpowiadał za swoje błędy - co go nie przeraża, gdyż rozumie, że tego wymaga proces jego rozwoju i procedura doboru określonych ludzi do różnych zadań w gospodarce kapitalistycznej. W konkurencji nie chodzi bowiem o to, by jedni pokonywali innych, lecz o to, by dopasować ludzi o odmiennych umiejętnościach do zadań, w których okażą się najbardziej przydatni dla społeczeństwa i dla siebie samych.

Jak mawiał JKM: Związki zawodowe bronią niekiedy marnego górnika przed tym, by nie został dobrym handlowcem.

Srogi:

"Kiedyś też był przekonany, że wie. Tyle, że jego świat kończył się parę kilometrów za jego domem."

Niepiśmienny chłop z pewnością nie miał takiej buty jak współczesny "uwolniony" od analfabetyzmu i oświecony przez "edukację narodową" wyborca.
Współcześnie, ktoś wybitny kończy szkołę tak jak inni, i ma jeden głos w wyborach - tak jak inni. Dlatego dla innych jest kimś na tym samym poziomie. Jego butę wspiera również fakt, że niemal wszyscy dookoła myślą tak samo ( oglądają te same "wiadomości" ).

Srogi:

"Gorsze jest to, że nawet ktoś, kto próbuje dotrzeć do wartościowych danych i krytycznie je przeanalizować, to najczęściej będzie on skazany na informacje z drugiej lub nawet trzeciej ręki. Większa część naszej wiedzy pochodzi od osób, których osobiście nie znamy. To jest dopiero niepokojące :)"

Najwartościowsza wiedza nie jest obarczona tym ryzykiem. Możemy podlegać manipulacji, jeśli idzie o fakty historyczne, ale wiedza teoretyczna jest czymś, co jest weryfikowane na poziomie naszego umysłu. Oczywiście można sprawić, że ktoś pod wpływem strachu bądź gratyfikacyj będzie twierdził, że 2+2=5, ale uwolniony od strachu i zachłanności, nigdy się na to nie zgodzi.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 22-01-2014 18:26:55 
beniaminGT

Dodruk pieniędzy jest zabiegiem bardzo ryzykownym.
Potrafię na tą tezę przedstawić takie argumenty ,że raczej nie masz żadnych szans aby obronić to co napisałeś.

Natomiast kredyty to całkiem inna bajka .
Jeżeli twierdzisz że siła nabywcza 1 USD spada to raczej jesteś w błędzie.
Ponadto USA nie są największym pożyczkodawcą a więc także w tym temacie nie piszesz prawdy].

W swojej wypowiedzi pewne „dane” w nieprawdziwy sposób dostosowujesz do swoich teorii.

[Nie wiem czy tu jeszcze zaglądasz do tego tematu dlatego na razie nie napisałem niczego szczegółowego.]
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.