JENNINGS: ZERO W REKORDZIE SZPILKI MUSI ZNIKNĄĆ

- Pozostawałem w gymie aż od czerwca, więc jestem więcej niż gotów by wyjść do ringu. Pracowaliśmy nad nowymi rzeczami, ale i ulepszaliśmy też to, z czego słynąłem, czyli rozbijania moich rywali. Zdaję sobie sprawę, że Szpilka jest gwiazdą w swoim kraju, lecz jego zero z rekordu musi zniknąć. Jego fani będą zmuszeni pogodzić się z pierwszą porażką w karierze - zapowiada Bryant Jennings (17-0, 9 KO), który liczy na pozytywny obrót spraw i walkę w terminie z Arturem Szpilką (16-0, 12 KO), czyli 25 stycznia w Nowym Jorku.

- Szansa walki na HBO jest dla mnie spełnieniem marzeń, jakie snułem od pierwszego dnia gdy zacząłem trenować. Nadszedł więc czas by pokazać światu na co mnie stać. Jestem zdrowy i czuję, że rozwinąłem swoją ringową inteligencję od czasu ostatnich występów - dodał pięściarz z Filadelfii.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: johny2colty
Data: 14-01-2014 08:53:39 
Dla mnie Yale to miszcz świata , jest młody I jeszcze nam pokaże I będzie o nim głośno w swiatku bokserskim .taii donking to pikuś przy zagrywkach pana dona
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 14-01-2014 09:03:56 
Być może masz rację jednak istnieje między nimi zasadnicza róznica Don King przy całym swoim "skurwysyństwie" był mistrzem w organizowaniu i konfrontowaniu swoich zawodników z najlepszymi możliwymi oponentami Wasilewski jest natomiast mistrzem w unikaniu takich konfrontacji...
 Autor komentarza: juniorc
Data: 14-01-2014 09:05:30 
Chociaż jestem bardzo negatywnie nastawiony do Wasilewskiego i całej jego grupy, nie mogę jakoś uwierzyć że to z jego powodu cofnęli Szpilę. Może to tylko teoria spiskowa, ale nie zdziwiłbym się gdyby stał za tym obóz Jenningsa, który może jednak trochę obawia się Polaka. Nie wiem ile kosztują takie przygotowania, sparingpartnerzy itp, ale nie wiem czy warto byłoby te pieniądze wyrzucić w błoto... tylko po to, żeby Szpilka ewentualnie nie przegrał...
 Autor komentarza: OutLaw
Data: 14-01-2014 09:30:57 
up... ja nie wierzę że była to zagrywka ze strony obozu banana bo Szpilka jedzie tam po wpierdol.
Cała sytuacja przyczyniła się do tego że spoglądam łaskawszym okiem na naszego, NAGRZANEGO patola... kto wie, może nawet nie znajdzie się nazwisko "banana" jako wygranego na kuponie.
Ktoś kręci Ajtujowi aferę ale widać po nim że on, nie ma z tym nic wspólnego. Niestety jego jest tylko serce, bo głowa należy do Yale.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 14-01-2014 09:39:18 
juniorc szczerze mówiąc ja też zawsze pogardzałem wszelkiego rodzaju "teoriami spiskowymi" ale mając w pamięci historię tej grupy,wieczne pompowanie rekordów w walkach z bardzo słabymi przeciwnikami,dklarowana gotowość podejmowania największych wyzwań ale ostatecznie zawsze jakieś "coś" uniemożliwiające ich podjęcie a to kontuzje,a to niekończące się walki na przetarcie ze słabszymi rywalami(tak jak gdyby kiedykolwiek trafiali się silniejsi)To jest biznes zorientowany na rynek lokalny tacy ludzie jak Szpila ,Kostecki to są goście ,którzy budzą pośród niedzielnych kibiców wielkie emocje bo pasują do ich stereotypu pięściarza-rozrabiaki,złego chłopca.Jak rozmawiam z ludżmi np z pracy którzy nie interesują się boksem "głębiej" to przekonuję się ,że oni nie dostrzegaja całej tej sytuacji pomimo ,że ciągnie się ona latami.W ich przekonaniu "komandosi" pokonują zajebistych rywali.Dla nich goście jak Mollo,Hall,Mock,Varga to są czołowi pięściarze swoich kategorii wagowych...A wiecie jaka jest mentalność w naszym narodzie nawet jak jesteś znakomity to jedna porażka i stajesz się dziadem,cieniakiem itp a przecież ludzie Wasyla to tylko solidni średniacy poco więc podejmować niebezpieczne wyzwania i być nienawidzonym "cieniasem" jak swego czasu np Saleta skoro można spokojnie obijać ludzi boksujących rekreacyjnie i cieszyć się wielką popularnością,prestiżem i respektem w oczach większości rodaków przy tym nie ryzykując utraty zdrowia?
 Autor komentarza: johny2colty
Data: 14-01-2014 09:42:00 
Po wpadce z jenningsem I to w kiepsim stylu wartość produktu marketingowego jakim jest Artur Szpilka spada a połowę. Wiec cena sparingpartnerow ii przeloty to nic w porównaniu do tego jak spadla by wartosc szpili w oczach onetowych januszow
 Autor komentarza: OutLaw
Data: 14-01-2014 09:55:52 
a swoją drogą...
Dzisiaj zaczepił mnie sąsiad. Typ "M jak Miłość" i "TVN24" jeśli wiecie o co michodzi. Podbija jak nigdy ( no jakby Papież umarł czy znowu nam Prezydenta o brzozę rozjebali ) i mówi - Słyszał Pan że Amerykańce Szpilke nie wpuścili ? Obiło mi się o uszy - odpowiedziałem. On na to - Boją się że im mistrza świata zabierze !!! TAK TAK. Nie komentuje bo wiecie o co kamon.
No i tak wpadłem że to niezła rekalama dla PPV Polsat.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 14-01-2014 09:59:53 
OutLaw heh dokładnie tak to wyglada...
 Autor komentarza: Karlitopl
Data: 14-01-2014 10:08:45 
Ha! U mnie w pracy to samo. Na każdym wp i onecie można o tym przeczytać, więc stąd zainteresowanie tego typu ludzi. Najgorsze jest to, że jak mówię: Proksa walczy z Golovkinem! Albo Fonfara z Campillo, to patrzą, jak na wariata, ale o Szpilka - Zimnoch wszyscy słyszeli albo Saleta - Gołota i nawet PPV wykupywali. Szkoda, ale niestety i tacy kibice są potrzebni, żeby boks był popularny.
 Autor komentarza: mirco30
Data: 14-01-2014 10:21:33 
Szpili nie wpuścili i poczuł się pewniejszy.
 Autor komentarza: meh
Data: 14-01-2014 11:06:16 
Ludzie, przestańcie już pieprzyć, że to spisek Andrzeja Wasilewskiego, Jeśli już to jego ogromna pomyłka jako prawnika, ale jaki miałby interes w tym, żeby wydać tyle pieniędzy na przygotowania, sparingpartnerów, ktorzy nie sa tani i hotel w USA dla 6-7 osób na dwa tygodnie, do tego bilety samolotowe biznes klasy, które tez nie sa tanie, jeśli planowałby wycofanie się z walki podstępem??!! To nie logiczne!
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 14-01-2014 11:58:37 
meh mam nadzieje ,że masz rację i do walki jednak dojdzie po skorygowaniu nieścisłości...
 Autor komentarza: meh
Data: 14-01-2014 12:05:05 
KOSTROMA Data: 14-01-2014 11:58:37


Czytałem pewne informacje, że błąd polegał na tym, że Szpilka posiadał wizę turystyczną, a powinnien mieć jakąś wize świadczącą o zarobkach, bo nie leci do USA pozwiedzać, tylko zarobić pieniądze i dlatego urzedasy na lotnisku pytali, czy to on walczy na HBO. Nie wiem ile w tym prawdy.
 Autor komentarza: cut
Data: 14-01-2014 12:21:13 
ja mysle, ze wasilewski jest wstanie wiedziec np,ze papier wygasl i nic nie powiedziec.
 Autor komentarza: meh
Data: 14-01-2014 12:32:44 
cut Data: 14-01-2014 12:21:13

Żaden papier nie wygasł, bo wiza była ważna do 2018, jedyne co to mogła być nieważna z różnych powodów, jednym za takich powodów mogło byc to co napisałem wyżej. Pozdr
 Autor komentarza: Patriota
Data: 14-01-2014 12:41:34 
@meh

Te informacje o wizie masz bardziej pewne niż od samego szpilki?
32 sekunda: http://www.youtube.com/watch?v=IfeiD3vVUfI

Arturowi brakowało waiver'a - co to jest napisałem niżej. Fakty według mnie są dość jednoznaczne, ale uwierzysz w co Ci wygodniej.

"Zgodnie z amerykańskim prawem imigracyjnym istnieje kategoria osób na stałe nie kwalifikujących się do uzyskania wizy imigracyjnej i wjazdu na teren Stanów Zjednoczonych. Osoby te mogą jednakże w szczególnych, określonych prawem okolicznościach ubiegać się o tzw. waiver, czyli uchylenie zakazu wjazdu do USA. Kategoria osób na stałe nie kwalifikujących się do uzyskania wizy obejmuje cierpiących na choroby uważane za zagrażające zdrowiu publicznemu, osoby chore psychicznie z objawami niebezpiecznymi dla otoczenia, narkomanów oraz osoby karane. Każda osoba w przeszłości aresztowana lub karana, niezależnie od tego jak dawno miało to miejsce, powinna poinformować o tym konsula. Określenie czy dana osoba kwalifikuje się od uzyskania wizy imigracyjnej możliwe jest dopiero podczas rozmowy z konsulem."
Więcej w źródle: http://polish.poland.usembassy.gov/waivers_pl.html

Podsumowując mamy informację, że szpilka został cofnięty ze względu tzw. "waiver". Szpilka musiał mieć ten dokument już jak leciał do Mollo bo inaczej by go nie wpuścili. Tak więc dla sztabu UKP nie była to nowość i powinni być odpowiednio przygotowani na to co może czekać artura na lotnisku. Tym razem jednak ktoś zaniedbał sprawę i nie sprawdził terminów ważności dokumentów... Wypadek przy pracy czy celowe działanie? Wg mnie to drugie.
 Autor komentarza: Karlitopl
Data: 14-01-2014 12:57:39 
@Patriota
Skoro tak, to po 5 minutach spotkania z konsulem powinien mieć już ten dokument aktualny i jeszcze dzisiaj wylecieć do US. Jeśli tak się stanie, to znaczy, że promotor to zaniedbał, jeśli nie poleci, to promotor ściemnia.
 Autor komentarza: Patriota
Data: 14-01-2014 13:06:35 
@Karlitopl

Zgadza się.
 Autor komentarza: gutek
Data: 14-01-2014 13:19:14 
Chcialem obstawic wygrana Szpilki i postawic na niego 50zl 122zl do wygrania...postawić? pomóżcie coś
 Autor komentarza: meh
Data: 14-01-2014 13:41:25 
Patriota

Rozmawiamy pod dwoma artykułami, hehe. CHyba o 14 Szpilka jest umówiony w ambasadzie, wiec niedługo powinno się wszystko wyjaśnić. Dzięki za wyjaśnienie czym jest waiver, musiałem przeoczyć Twój komentarz wcześniej. Pozdr
 Autor komentarza: Patriota
Data: 14-01-2014 14:07:45 
@gutek

Chcę postawić tysiaka na Jenningsa jeśli do walki dojdzie. Poważnie - ale nie wiem czy ta informacja Ci pomoże.
 Autor komentarza: Patriota
Data: 14-01-2014 14:08:14 
@meh

Nie ma sprawy. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 14-01-2014 14:16:32 
Oglądam któryś raz wywiad Szpili z pytaniem o gender i cały czas pękam ze śmiechu ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.