SCHAEFER: REWANŻ Z MAIDANĄ JEST NIEBEZPIECZNY DLA BRONERA

Szef potężnej grupy Golden Boy Promotions, wpływowy Richard Schaefer, podziwia ducha walki Adriena Bronera (27-1, 22 KO), który oświadczył, że interesuje go tylko jeden pojedynek - rewanż z Marcosem Maidaną (35-3, 31 KO).

- Czy to mnie dziwi? Nieszczególnie. Znam Adriena Bronera. Najpierw coś mówi, a potem to robi. Chce pokazać z czego jest zrobiony i wszystko wyjaśnić. Można to zrobić na różne sposoby. Broner może od razu wziąć rewanż i tego właśnie chce. Mógłby też zejść do junior półśredniej i zdobyć tam tytuł, a potem wrócić do półśredniej, bo rewanż zawsze będzie na niego czekał - powiedział Schaefer.

- W ringu on jest sprytnym człowiekiem. Wie, co ma robić. Jestem przekonany, że przeanalizował pierwszą walkę i dokładnie wie, co ma zrobić w rewanżu, żeby nie skończyło się tak samo. Jego ringowa inteligencja jest bardzo wysoka i on prawdopodobnie zdaje sobie sprawę, że niektóre rzeczy się nie sprawdziły. Nie muszę ich wskazywać, on pewnie wie to lepiej. Oczywiście, że walka z Maidaną jest niebezpieczna. To igranie z ogniem. Chyba tak powinniśmy nazwać tę galę - kończy promotor.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Blancos
Data: 12-01-2014 17:05:13 
KO
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 12-01-2014 17:06:36 
Mam nadzieje, ze chociaż podział kasy bedzie sprawiedliwy tzn~75-25 dla Marcosa.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 12-01-2014 17:10:15 
MrAdam
i to nazywam sprawiedliwością :D

Broner niech zmierzy się z Matthysse i będzie po problemie :P
 Autor komentarza: arpxp
Data: 12-01-2014 17:14:59 
I po Bronku
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 12-01-2014 17:16:47 
I Broner lepiej juz niech nie spuszcza w kiblu tych 20$, bo niedługo max banknoty jakie bedzie widział to góra 5$. Moze bedzie lokajem u Floyda ?
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 12-01-2014 17:17:30 
znowu dostanie
 Autor komentarza: Addy
Data: 12-01-2014 17:17:37 
Bardzo ciekawi mnie ten rewanż. Mnóstwo emocji gwarantowane - nic dodać, nic ująć.
 Autor komentarza: Pret
Data: 12-01-2014 17:19:04 
Broner w rewanżu z Maidaną wychodzi spięty i sztywny i przegrywa do 4 rundy.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 12-01-2014 17:20:02 
I tak Broner będzie faworytem. Dla Maidany to walka za milion baksów, a jak wygra to czeka na niego jakieś pięć baniek od Floyda.

Co istotne to fakt, że niedługo Floyd pokłóci się z Bronerem i zapragnie z nim walki. PPV się sprzeda i będzie miodzio. Ich przyjaźń to taki pic na wodę celem wzrostu zainteresowania ich osobami.
 Autor komentarza: robsonpodlasie
Data: 12-01-2014 17:24:26 
Moim zdaniem jeśli Broner nie zrewanżuje się teraz Maidanie w każdej następnej walce może mieć problem w głowie i to przełoży się na jego postawę. Co prawda nie podejrzewam go o tak skomplikowaną psychoanalizę, ale może tak myśleć.
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 12-01-2014 17:32:52 
Khan - Maywether bardzo ciekawa walka pod względem styli obu pięściarzy w dodatku generująca dużą kase. Chętnie obejrzek, Floyd może w końcu dopisze jakieś KO bo już dawno nikogo nie znokautował.

Broner - Maidana 2 - także świetne zestawienie. W rewanżu postawie na Bronera, faktycznie ma twardą szczękę, jeśli zaboksuje mądrze a przede wszystkim nie spanikuje tak jak w pierwszej walce to wygra na PTS.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 12-01-2014 18:06:11 
pfffff...walic Broner

dzis urodziny obchodzilby JOE FRAZIER!!!!!!!!!!!!!!!!
RIP CHAMP!!!
 Autor komentarza: cop
Data: 12-01-2014 18:19:05 
"MrAdam Data: 12-01-2014 17:06:36
Mam nadzieje, ze chociaż podział kasy bedzie sprawiedliwy tzn~75-25 dla Marcosa"

Gdyby ten biznes rzadzil sie etycznymi zasadami i wartosciami czysto sportowymi, z pewnoscia mialbys racje, ale niestety jest to branza pograzona w tylu roznych niescislosciach i klinczowana ukladami, ze te 75-25 dla Maidany jest niemozliwe do osiagniecia i to z wielu powodow.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-01-2014 18:21:29 
Dla mnie wynik i sm przebieg walk Maidana - Broner byl najwieksza niespodzianka roku 2013. Jezeli dojdzie do rewanzu i Adrien dalby d**y ja za pirwszym razem, jegokariera leglaby w gruzach. Na dzien dzisiejszy moze wmawiac wszystkim, iz to byla tylko WPADKA.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-01-2014 18:30:05 
"Addy Data: 12-01-2014 17:17:37
Bardzo ciekawi mnie ten rewanż. Mnóstwo emocji gwarantowane - nic dodać, nic ująć"

Dokadnie. Mm tylko nadzieje, ze tym razem zobaczymy w ringu Bronera profesjonaliste a nie Bronera idiote. Pierwszy pojedyne byl interesujcy, aczkolwiek zaskoczyl wszystkich przebiegiem, wic drugi moze byc rowniez calkiem fajna dawka emocji.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 12-01-2014 18:45:48 
Profesjonalista czy też idiota Broner wyprowadził 2 razy mniej ciosów niż Maidana i ponad 300 mniej niż Malinaggi. Nie mam pojęcia jak w tym momencie miałby tego Maidanę pokonać. Maidana przechodził do półdystansu kiedy chciał i Broner ze swoją marną pracą nóg nie był w stanie nic z tym zrobić. Jeżeli walka miałaby się odbyć w najbliższym czasie to Broner ją ponownie przegra. Chyba, że zaryzykuje i pójdzie na wojne z Maidaną w pierwszych rundach i ją wygra .. albo jakiś szczęśliwy cios. Moim zdaniem zwalanie winy na słabe przygotowanie to tylko mydlenie oczu. Na chwilę obecną Maidana jest dużo lepszym bokserem i zleje Bronera.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-01-2014 18:51:08 
"wszawypomiot Data: 12-01-2014 18:45:48
Profesjonalista czy też idiota Broner wyprowadził 2 razy mniej ciosów niż Maidana i ponad 300 mniej niż Malinaggi. Nie mam pojęcia jak w tym momencie miałby tego Maidanę pokonać."

Poruszyles prawdopdobnie najbardziej istotny problem. Masz absolutna racje, ze glownym mankamentem Bronera jest jego aktywosc. Niestety w wyzsych katgoriach wagowychjego ciosynie waza juz tyle a on wciaz jednak walczy w taki sposob jakbyw kaej chwili mogl znokautowac swojego oponenta w ringu.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-01-2014 18:55:23 
"wszawypomiot Data: 12-01-2014 18:45:48
Na chwilę obecną Maidana jest dużo lepszym bokserem i zleje Bronera"

Nie dzielmy skory na niedzwiedziu. Lubie Maidane, ale powiedzmy sobie szczerze, to bardzo prymitywny bokser, aczkolwiek z duza determinacja, znakomitym przygotowaniem kondycyjnym i z pewnoscia odwaga. Broner ma niesamowity talent, ale cos jest niezbyt OK z jego psychika i slepym zauroczeniem swojej doskonalosci. By byc FLOYDEM trzeba to udowodnic w ringu, a jak na razie to okreslenie "Floyd dla ubogich" pasuje dla Bronera znakomicie. Wszystko zalezy od niego, czy chce byc profesjonalna gwiazda, czy tez tylko ciekawostka z przeszlosci.
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 12-01-2014 19:08:59 
"Lubie Maidane, ale powiedzmy sobie szczerze, to bardzo prymitywny bokser, aczkolwiek z duza determinacja, znakomitym przygotowaniem kondycyjnym i z pewnoscia odwaga."

Racja, jest bardzo (z braku lepszego słowa) jednopłaszczyznowy, ale nadrabia to właśnie przymiotami które wymieniłeś. Takiego boksera po prostu nie da się nie lubić, ostatnie rundy oglądałem na stojąco przed ekranem komputera xD Taki styl berserkera zawsze wzbudza w kibicach emocje i z Maidaną nie jest inaczej, rewanż powinien być jedną z najlepszych walk roku.

Z Bronerem też podzielam taką opinię. Ten facet jest chyba na prawdę takim narcyzem, wcześniej byłem pewien, że to taka gra pod publiczkę. Ale wychodzi na to, że gość jest po prostu taki dziwny...
 Autor komentarza: cop
Data: 12-01-2014 19:29:38 
"ogierinho1 Data: 12-01-2014 19:08:59

Racja, jest bardzo (z braku lepszego słowa) jednopłaszczyznowy, ale nadrabia to właśnie przymiotami które wymieniłeś. Takiego boksera po prostu nie da się nie lubić, ostatnie rundy oglądałem na stojąco przed ekranem komputera xD Taki styl berserkera zawsze wzbudza w kibicach emocje i z Maidaną nie jest inaczej, rewanż powinien być jedną z najlepszych walk roku"


Absolutnie masz racje. Slowo "jednoplaszzyznowy" jest wrecz idealnym okresleniem Maidany. Nie ma w tym niczego zlego, gdyz wielu moich ulubionych bokserowblo/jest wlasnie tego typu piesciarzami. Oni dostarczaja nam wiele emocji a to jest w tym biznesie najwazniejsze.
Nie wiem czy lubiles takiego "jednoplaszczyznowego" boksera jakim byl R.I.P. Arturo Gatti?
Marcos Maidana jest wlasnie tego typu bokserem. Trudno go nie lubic, gdyz jest esensyjnym przedstawicielem boksu zawodowego.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 12-01-2014 19:31:33 
Moim zdaniem Maidana jest bardzo niedoceniany. Jakoś tak to już jest, że bokserzy walczący w ten sposób, zadający czasami obszerne ciosy w dziwnych płaszczyznach są uznawani za mniej utalentowanych, prymitywnych, jednowymiarowych a kontrbokserzy zadający ciosy proste z dobrą pracą nóg to są ci zdolni. Moim zdaniem Broner wyróżnia się wielką gębą i stylem mającym przypominać Floyda. Ja wielkiego wielkiego talentu w nim nie widzę. W lżejszych wagach wygrywał bo miał mocny cios. Przeszedł wyżej i okazało się, że cios na cięższych przeciwnikach nie robi wrażenia a umiejętności wybitne nie są. Słaba praca nóg, dziurawa obrona - jeżeli tego nie poprawi wiele nie osiągnie. To nie psychika lub słabe przygotowanie czy też rozbujane ego nie pozwoliło Bronerowi pokonać Maidanę. Maidana obnażył Bronera i pokazał, że jego umiejętności na chwilę obecną są niewystarczające.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 12-01-2014 19:40:09 
Jednopłaszczyznowy możecie mi podać swoją definicję tego słowa jeśli chodzi o bokserów?
 Autor komentarza: batledarf
Data: 12-01-2014 19:41:45 
broner dużo stracił na walce z Maidaną. Okazał się słabszy niż wielu sądziło (w tym ja). Stracił szanse na pompowaniu się na następce Mayweathera.
Co do tematu Maidana już wyżej nie podskoczy, a Broner w tamtej walce robił bardzo dużo błędów. Myślę że murzyn ma większe ambicje niż być wynajmowanym chłoptasiem na imprezach, więc w rewanżu postawiłbym właśnie na niego
 Autor komentarza: cop
Data: 12-01-2014 19:51:52 
"wszawypomiot Data: 12-01-2014 19:31:33
Moim zdaniem Maidana jest bardzo niedoceniany. Jakoś tak to już jest, że bokserzy walczący w ten sposób, zadający czasami obszerne ciosy w dziwnych płaszczyznach są uznawani za mniej utalentowanych, prymitywnych, jednowymiarowych.."

Mysle, ze okreslenie "jednoplaszczyznowy" nie musi miec niepozytywnego wydzwieku. Takim okresleniem obarczylbym wielu znakomitych i slawnych piesciarzy jak: Arturo Gatti, Mickey Ward, Jean Marc Mormeck, Mike Tyson, Tim Witherspoon, Ray Mercer, Tom Morrison i setki innych.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 12-01-2014 19:52:45 
Ja stawiałbym na Maidanę. Maidana obnarzył Bronera podobnie jak kiedyś Salido Juana Manuela Lopeza. Po prostu Broner nie jest tak dobry jak to się wielu wydawało a przewaga Maidany w tej walce była duża. Tylko pojedyńczy, kończący cios mógłby Bronera uratować. Powinien ćwiczyć jakąś akcję którą mógłby Maidanę zaskoczyć i skończyć przed czasem w przeciwnym razie nie widzę szans na zwycięstwo Adriena.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 12-01-2014 20:05:55 
@cop
Jednopłaszczyznowy czyli właściwie jaki ? Bo porównując ostatnie walki Floyda i Maidany to jednopłaszczyznowym nazwałbym Floyda, którego 70% ciosów to były jaby niż Maidanę, który zadawał całą gamę ciosów. Pewnie chodzi o to, że jednopłaszczyznowy to taki, który niezależnie od przeciwnika walczy w tym samym stylu. Tak czy siak wolę tych ofensywnych jednopłaszczyznowych niż tych defensywnych, walczących z kontry ... jednopłaszczyznowo, zawsze tak samo nudno.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-01-2014 20:18:42 
"wszawypomiot Data: 12-01-2014 20:05:55
@cop
Jednopłaszczyznowy czyli właściwie jaki ? Bo porównując ostatnie walki Floyda i Maidany to jednopłaszczyznowym nazwałbym Floyda..."

Mayweather jest prawdopodobnie jednym z kilku najbardziej wielowarstwowych piesciarzy w historii boksu zawodowego. Maidana jest znakomitym przykladem prymitywnego boksu, ktory jest przyjemnoscia dla oka fana boksu. Kunsztem mozemy nazywac to co robo Rigondeaux czy Lara, ale prawda jest taka, ze nikt tego nie chce ogladac, wiec piesciarze pokroju Maidana, Mathysse i wielu innych, maja swoja racje bytu w tym bizmesie. Nie technika a wlasnie umiejetnosc zainteresowania swoimi wystepami publicznosci jest esencja boksu zawodowego
 Autor komentarza: cop
Data: 12-01-2014 20:25:23 
"wszawypomiot Data: 12-01-2014 19:52:45
Ja stawiałbym na Maidanę. Maidana obnarzył Bronera podobnie jak kiedyś Salido Juana Manuela Lopeza"


Dwie zupelnie odmienne sytuacje. JM Lopez byl jednowymiarowym puncherem, ktory nie umial sprostac odpornosci i determinacji piesciarza ze staremksykanskiej szkoly. Brone przegral na wlasne zyczenie, nie dajac sobie zadnych szans w walce Maidana. To nie Argentynczyk pokonal Bronera a raczej Broner nie dal z siebie nic, by byc tym kim chce byc.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 12-01-2014 20:36:39 
A właśnie dla mnie niesprawiedliwe jest określanie takich jak Maidana czy Mathysse jako słabych technicznie osiłków ze słabą techniką i wygrywających tylko siłą. Czyż nie było to prawie poezją jak Maidana trafił Bronera obszernym cepem posyłając go na deski, czy pozbawione techniki są prawe sierpowe Mathysse z "nurknięciem" aby uniknąć kontry czy też podbródkowe Carla Frocha wyprowadzane gdzieś zza dupy. To te ciosy wymagają techniki a nie pukanie jabem. Ale niestety tak jak powiedziałem wcześniej utarł się już taki stereotyp, że bokser który dobrze operuje jabem i ogólnie ciosami prostymi w połaczeniu z dobrą pracą nóg to ten dobry technicznie, utalentowany a ten co idzie do przodu i zadaje sierpowe i uppercuty to prymitywny osiłek. Cóż.. ja tego nie zmienię.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-01-2014 20:44:39 
"wszawypomiot Data: 12-01-2014 20:36:39
A właśnie dla mnie niesprawiedliwe jest określanie takich jak Maidana czy Mathysse jako słabych technicznie osiłków ze słabą techniką i wygrywających tylko siłą. Czyż nie było to prawie poezją jak Maidana trafił Bronera obszernym cepem posyłając go na deski, czy pozbawione techniki są prawe sierpowe Mathysse z "nurknięciem" aby uniknąć kontry czy też podbródkowe Carla Frocha wyprowadzane gdzieś zza dupy. To te ciosy wymagają techniki a nie pukanie jabem. Ale niestety tak jak powiedziałem wcześniej utarł się już taki stereotyp, że bokser który dobrze operuje jabem i ogólnie ciosami prostymi w połaczeniu z dobrą pracą nóg to ten dobry technicznie, utalentowany a ten co idzie do przodu i zadaje sierpowe i uppercuty to prymitywny osiłek. Cóż.. ja tego nie zmienię"

Plyniemy wiec na tej samej lodce, w ocene bezresneg debilizmu...lol...
Stereotypy stereotypami, ale prawda jest taka, ze zdolnosci techniczne sa bardzo istotne. Uwielbiam Frocha, Maidane czy matthysse, ale umiem docenic wirtuozow gatunku jak Mayweather czy Hopkins. Co wiecej, umiem docenic takich jak Rigondeaux, aczkolwiek rozumiem dlaczego nikt nie chce go ogladac.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 12-01-2014 20:46:15 
@cop
Z tym Lopezem to masz rację. Ale moim zdaniem Broner pokazał to co w tej chwili potrafił i to co pokazywał we wcześniejszych walkach. Na Maidanę było to za mało. On po prostu na dzień dzisiejszy więcej nie pokaże. To nie był słabszy dzień Bronera to Broner był i jest słaby tzn za słaby na Maidanę i pewnie na wielu innych.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 12-01-2014 20:50:24 
wszawypomiot
Dokładnie. Nazywanie Matthysse czy Maidany słabymi technicznie to nieporozumienie. Sierp Maidanym, który położył Bronera wyglądał jak prosty na korpus i dlatego trafił. Matthysse ma bardzo dużo zagrywek technicznych które pozwalają mu lokować ciosy z różnych kątów.
Niektórzy nie rozumieją, że technika to nie tylko uciekanie na nogach, obrona i ciosy proste.
Jednowymiarowy, jednopłaszczyznowy to głupie słowa. Czy Mosley był jednopłaszczyznowy gdy przegrywał z Forrestem? Może Foreman był jednowymiarowy? Może Moreno przegrywający z Maresem?
Fakt, że bokser dąży do półdystansu i stara się zdominować fizycznie przeciwnika nie świadczy o jego brakach technicznych tylko przekonaniu, że to mu najlepiej wychodzi dlatego to robi.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-01-2014 20:56:01 
"Jabba Data: 12-01-2014 20:50:24

Jednowymiarowy, jednopłaszczyznowy to głupie słowa"

Moze i nie sa adekwatne, ale rowniez nie sa negatywne. Moj ulubiony piesciarz Gatti, byl okreslany takimi wlasnie terminami i wcale nie bylo w nich niczego ujemnego. Dlatego tez kocham boks zawodowy tak bardzo...
 Autor komentarza: Jabba
Data: 12-01-2014 21:23:08 
Gatti? przegrywał każdą ważniejszą walke, a był znany z tego że dawał wojny. Bo zawsze się tylko bił i tylko to umiał. On z nikim dobrym nie wygrał. A przegrywał także wtedy gdy przeciwnik przed nim stawał i walczył na jego warunkach. Tak to jest dobry przykład zawodnika jednowymiarowego - jeżeli jego weźmiemy jako definicję to będzie to tak - Zawodnik zawsze idący do przodu, bez wyrafinowanych umięjętności obronnych, potrafiący zainkasować trzy razy pod rząd ten sam cios, starający się nie upaść i sprawdzić czy jego przeciwnik jest w stanie przetrzymać tyle ciosów co on sam. Sprowadza walkę do wymiany ciosów którą często przegrywa.
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 12-01-2014 21:30:19 
cop
Gatti to kolejny przykład boksera którego stylu nie można było nie lubić. Wielki boker, wielki wojownik.
 Autor komentarza: puncher48
Data: 12-01-2014 21:36:55 
Maidana to czołg, może i z lekkawa toporny ale jak Broner

dalej będzie tak podchodził do swojej kariery

to ten czołg przetoczy się po nim jak walec

i miazga zostanie z kiczowatego następcy Mayweathera jr.
 Autor komentarza: Milan
Data: 12-01-2014 21:59:05 
ekipa Bronera sie pogubiła , za szybko poszli w gore i rewanzem moga zastopowac ta karoere na bardzo długo
moim zdaniem powinnien isc jedna dywizje nizej i tam szukac pasów
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 12-01-2014 22:32:02 
Broner myslal ze Maidana sie przestraszy a tu spotkala go niespodzianka bolesna a teraz pcha sie na mine po raz drugi a jego zachowanie nie mozna zmienic bo debil zostanie debilem.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.