HOLYFIELD KRYTYKOWANY ZA WYPOWIEDŹ O GEJACH

Były czterokrotny mistrz świata wagi ciężkiej, mający status żyjącej legendy zawodowego boksu Evander Holyfield ściągnął na siebie lawinę krytyki po jego krytycznej opinii na temat gejów, którą wygłosił w telewizyjnym programie "Big Brother Celebrity". Holyfield zdecydował się na udział w programie, aby podreperować swój budżet obciążony wysokimi kosztami alimentów.

W trakcie rozmowy z jedną z uczestniczek programu, zapytany czy zna jakiegoś pięściarza, który publicznie przyznał się do tego, że jest gejem, Holyfield zaprzeczył (w rzeczywistości jest nim choćby Orlando Cruz, niedawny pretendent do pasa WBO w wadze piórkowej, znany ze swego coming outu - przyp. Red.). Ponadto stwierdził, że homoseksualizm nie jest naturalną normą i według Biblii oceniany jest jako zło. Podkreślił także, że skłonności homoseksualne mogą podlegać terapii.

- Jeśli rodzisz się z wykręconą nogą co robisz? Idziesz do lekarza i ją naprawiasz - stwierdził były czempion, gdy jego rozmówczyni zwróciła mu uwagę, że orientacja homoseksualna nie musi być nabyta, lecz niektórzy już tacy się rodzą.

Wypowiedzi Holyfielda odbiły się szerokim echem wśród widzów programu, którzy domagają się usunięcia go z domu "Wielkiego Brata". Pięściarz został wezwany na rozmowę do "pokoju zwierzeń", w którym usłyszał stanowczą reprymendę i ostrzeżenie, aby nie wypowiadał się w podobny sposób. Holyfield bronił się stwierdzeniem, że wyrażał jedynie swoje poglądy, ale zgodził się dostosować do reguł panujących w programie, zakazujących m.in. krytyki homoseksualizmu. Można się jednak spodziewać, że wojowniczy "The Real Deal" nie powiedział jeszcze ostatniego słowa w walce z polityczną poprawnością, a tego typu kontrowersje są tak naprawdę na rękę producentom programu, przyciągając uwagę telewidzów.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 06-01-2014 18:34:18 
Brawo Holy mniej gdzieś panujące chore konwenanse mów to co myślisz :)))Świetna wiadomość STOP HOMOSEKSUALNEJ I TĘCZOWEJ PROPAGANDZIE !!!
 Autor komentarza: zgredzik
Data: 06-01-2014 18:36:18 
i brawo j...ac multi kulti ciapatych i inne odchyly niedługo trzeba będzie chodzic na manify pod tytułem jestem hetero i się nie wstydze
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 06-01-2014 18:38:55 
Telewizja kłamie a Gość miał prawo wypowiedzieć sie .
 Autor komentarza: maniekz
Data: 06-01-2014 18:42:16 
Gdzie ta "wolność słowa"?

Chory świat w którym racje chcą mieć ci co głośniej krzyczą od innych...

Holy powiedział co myślał i tylko krzywulce spinają poślady.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-01-2014 18:45:03 
Pedaly kontraatakuja
To jeden z powodow,przez ktory cywilizacja zachodnia upadnie,jak kiedys Rzym
Drugi to ze czani i muzulmania koca sie jak kroliki.W Zachodniej Europie bedzie jak teraz w Kosowie.Gdzie etnicznych mieszkancow Serbow,naplywowi Albanczycy "pobili" liczebnoscia i stworzyli panstwo kosowskie.Sztuczny twor utrzymywany przez U.K i Niemcy
 Autor komentarza: Veyron
Data: 06-01-2014 18:47:42 
dobrze pojechal z pedałami.. swieta racja..
to sie leczy!
 Autor komentarza: zbychter
Data: 06-01-2014 18:49:21 
Bardzo dobrze powiedział. "Każdy ma prawo do swojego zdania, oby tylko był w mniejszości" to własnie zasada wspołczesnej demokracji. Homoseksualiści to do cholery mniejszość, tolerancja tolerancją, ale tutaj odniosę się do genezy słowa tolerancja, czyli wytrzymywać,zność. Co nie znaczy akceptować i dawać prawa wbrew woli większości społeczeństwa.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-01-2014 18:50:15 
fajnie, ciekawe czy słyszał o chorobach nieuleczalnych?
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 06-01-2014 18:53:17 
przez to glupia propagande wahadlo wychyli sie w druga strone i zwykli homoseksualisci ktorzy nikomu nic nie zawinili beda dostawac po mordach na ulicach.
 Autor komentarza: Saian
Data: 06-01-2014 18:57:47 
bardzo dobrze powiedział, jakby ktoś mnie o coś takiego zapytał to bym praktycznie to samo powiedział. Nie rozumiem dlaczego jeszcze za swoje zdanie musiał przepraszać.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 06-01-2014 18:57:54 
z tym leczeniem to troseczke sie zagalopowal
 Autor komentarza: Imperator
Data: 06-01-2014 18:57:58 
Mamy na świecie teoretyczną wolność słowa. Bo w praktyce należy mówić to co poprawność polityczna nam nakazuje. Jeśli się z nią nie zgadzamy to jesteśmy wypychani poza margines. Nie ma tolerancji dla ludzi inaczej myślących. Jeśli myślisz inaczej to jesteś ksenofobem, rasistą, nacjonalistą, homofobem, antysemitą, szowinistą i zacofańcem średniowiecznym. Bo przecież kto współcześnie czyta lub też stosuje się do treści Biblii.

Już teraz nas zmuszają, abyśmy wierzyli w coś co się z nami wewnętrznie kłuci. Często z naszą religią, naszymi wewnętrznymi przekonaniami, naszą moralnością czy etyką.

Za parędziesiąt lat będziemy prześladowani i wywożeni do obozów pracy za karę, że mamy swoje zdanie.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 06-01-2014 19:03:45 
Imperator Data: 06-01-2014 18:57:58
Za parędziesiąt lat będziemy prześladowani i wywożeni do obozów pracy za karę, że mamy swoje zdanie.
///
już kiedyś tak było a wiec to nie jest utopia .Nie jest dobrze .
 Autor komentarza: samcro82
Data: 06-01-2014 19:05:15 
ku... to juz nic nie wolno powiedziec na homoseksualistow?przeciez ich nie obrazil. chore to jest.ten swiat sie konczy
 Autor komentarza: zgredzik
Data: 06-01-2014 19:05:22 
panowie chyba żadnemu z nas nie przeszkadzaja zwykli ciepli bo ich nie widac ale k...wa wypinanie sie na platformie w rytm techno juz mnie wkkkkia, ja mam bardzo liberalne poglady w zakresie społecznym ale mam tez bardzo tradycyjne co wcale się nie wyklucza pewnych rzeczy zeszmacic nie dam jak flaga, przysięga wojskowa moja rodzina i zwykła ludzka uczciwość może i patetycznie ale taka prawda nie przeszkadzają mi dopóki nie próbuja mnie przekonać że to normalne, a jak próbują to trudno..... ogień wypali każdą gangrenę
 Autor komentarza: karat
Data: 06-01-2014 19:07:25 
Ktoś kto natłukł sobie do głowy, że pedalstwo jest nieuleczalne i zaraża tym przesłaniem innych to propaganda. Człowiek, który się narodził ma czystą kartę i wpieranie, że ktoś od początku ma predyspozycję do bycia gejem jest krzywdzące dla wszystkich ludzi. Idąc za ciosem, można stwierdzić, że ktoś w momencie narodzin staje się złodziejem, terrorystą czy poetą jest nonsensem. Wiecie co mam na myśli? Nie usprawiedliwiajmy głupoty, bo to głupota staje się nieuleczalna. Nie zrozumcie mnie źle. Chcą żyć w taki sposób to ich sprawa, ale nie znoszę propagowania takich anomalii i wpierania, że te odstępstwa są czymś normalnym - bo nie są. I uważam, że w tej sytuacji Holy został pokrzywdzony, bo został storpedowany za to, że wyraził swój pogląd.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 06-01-2014 19:09:57 
Kiedys zapytano Eltona Dzona o Kim Kardaszan ,stwierdzil ze nie bedzie sie na jej temat wypowiadal ,bo to jest przeciez zwykla kurwa
(akurat to mi sie podobalo ),ale co by bylo gdyby tak powiedzial celebryta hetero?
Pedal chyba nie moze obrazac tylko zydow np Giuliani ,bo z nim pojeczali
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 06-01-2014 19:14:28 
"Wypowiedzi Holyfielda odbiły się szerokim echem wśród widzów programu, którzy domagają się usunięcia go z domu "Wielkiego Brata"."

Powinno być: Wypowiedzi Holyfielda odbiły się szerokim echem wśród jednego procenta widzów programu, którzy domagają się usunięcia go z domu "Wielkiego Brata"

No, chyba, że oglądają to same pedały?!
 Autor komentarza: otke
Data: 06-01-2014 19:16:26 
jakiś czas temu na Discovery oglądałem program o różnych skłonnościach(alkoholizm, narkomania, choroby psychiczne itp). Podobno wiele tych kwestii zależy od chromosomów. Może tak samo jest z homo..
Holy wie co robi, a tak na marginesie jego 2 krotny przeciwnik był podejrzewany o homoseksualizm. Lennox Lewis
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 06-01-2014 19:17:47 
otke Data: 06-01-2014 19:16:26
///
najwiecej pedałów jest w Niemczech .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 06-01-2014 19:18:35 
otke
weż przestań .
 Autor komentarza: oxy10
Data: 06-01-2014 19:19:23 
karat

Dokładnie.Dobry przykład, ale propaganda pedalstwa zaraz powie ze są to następstwa genetyczne a bycie np. złodziejem zależy od czynników zewnętrznych np.środowisko w którym się wychowała.
W Holandii nawet był pomysł aby ludzi nie akceptujących pedałów zamykać w gettach, ale akurat ten kraj jest ośrodkiem światowej patologii.
Tolerancja tak promowana w dzisiejszych czasach oczywiście wobec tylko biednych pokrzywdzonych wiecznie mniejszości jest głównym narzędziem do robienia Evandera czy mających takie zdanie o tym ludzi nienormalnych.Czasy normalnych nienormalnych.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 06-01-2014 19:20:01 
niekoniecznie ,bo jest wielu nadgorliwych propagatorow teczowego terroru.
Pamietam spora czesc naszych celebrytow ,ktora stanela w obronie pedofila polanskiego
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 06-01-2014 19:27:26 
Cały problem nie w homoseksualiżmie który był jest i będzie dopóki ludzkość istnieć może lecz w tym że wykożystuje sie ten fakt w celach manipulowania ludzmi . Czarnych napuścić na białych , białych na muzułmanów i tak dalej , jak jest kocioł to zawsze łatwiej kraść i zaszczuwać ludzi i zawsze o to chodzi .
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 06-01-2014 19:28:26 
karat:

"Ktoś kto natłukł sobie do głowy, że pedalstwo jest nieuleczalne i zaraża tym przesłaniem innych to propaganda. Człowiek, który się narodził ma czystą kartę i wpieranie, że ktoś od początku ma predyspozycję do bycia gejem jest krzywdzące dla wszystkich ludzi. Idąc za ciosem, można stwierdzić, że ktoś w momencie narodzin staje się złodziejem, terrorystą czy poetą jest nonsensem."

Skłonnościi seksualne nie są zależne od woli. Facet, któremu podobają się piersiaste kobiety, nie może zadecydować, że będą mu się od teraz podobać kobiety z małymi piersiami, bo taką znalazł żonę.
Trudno też sobie wyobrazić terapię, która miałaby się okazać skuteczna w takich kwestiach.

Nie zmienia to jednak faktu, że promocja gejozy jest kwestią wyboru. A że jest to rzecz z natury zła, to sodomitów i gomorytów, którzy się tej antyspołecznej afirmacji dopuszczają, należy zwalczać.

Wszak, skłonnościi homoseksualne mają w określonych osobach różne nasilenie. Jeśli u kogoś są niedostatecznie silne, presja społeczna może je zdusić.
 Autor komentarza: KapralWiaderny
Data: 06-01-2014 19:31:53 
Pięściarz został wezwany na rozmowę do "pokoju zwierzeń", w którym usłyszał stanowczą reprymendę i ostrzeżenie, aby nie wypowiadał się w podobny sposób.


Takich to chorych czasów dożyliśmy że już nawet pedalstwa nie można skrytykować :)
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 06-01-2014 19:39:47 
To się w głowie nie mieści! Świat staje na głowie, nie mam słów. Myślę dokładnie tak samo jak Holy, świetnie to ujął. Kiedyś myślałem, że jestem bardzo liberalny, bo wg. mnie nie powinno się zabijać ani torturować za homoseksualizm jak robi się to w krajach arabskich, ale nie żeby uznawać tą orientację za lepszą i uprzywilejowaną. Teraz powiedzieć, że homoseksualizm jest nienaturalny to niemalże przestępstwo, w jakich czasach ja żyję, co to za cywilizacja, to nie jest moja cywilizacja, to wszystko się przepoczwarzyło, to wszystko niedługo pierdolnie... Aż mnie trzęsie na myśl o tych małpach szastających na wszystkie strony słowem "tolerancja" i wprowadzających krok po kroku do świadomości społecznej swoje chore idee. Życzę tym kurom śmierci! Chętnie bym ich osobiście pozabijał. Nie mówię o normalnych, chorych na homoseksualizm ludziach nie obnoszących się ze swoimi sprawami intymnymi, których jest garstka i którzy są normalni. Chodzi mi to tych śmieci propagujących dewiacje oraz tych stojących na straży tej propagandy.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-01-2014 19:40:30 
Tu nie chodzi o sam homoseksualizm, tu chodzi o leczenie, które nie istnieje. Tak samo jak Holy od dostawania po głowie bedzie miał Alzheimera to tez niech mu powiedzą " idź do lekarza, wylecz sie". Nikt nie bedzie oburzony ?
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 06-01-2014 19:41:32 
UsAtmel:

"Cały problem nie w homoseksualiżmie który był jest i będzie dopóki ludzkość istnieć może lecz w tym że wykożystuje sie ten fakt w celach manipulowania ludzmi . Czarnych napuścić na białych , białych na muzułmanów i tak dalej , jak jest kocioł to zawsze łatwiej kraść i zaszczuwać ludzi i zawsze o to chodzi ."

To też prawda. Politykę afirmacji pedalstwa i innych zboczeń uprawiają wszak nie tylko sodomici i gomoryci. Owszem, na wysokich szczeblach władzy roi się od pederastów, ale myśl przewodnia jest inna - zniszczyć rodzinę. Wymóg konieczny do zapanowania pełnego totalitaryzmu. Państwu ( świątyni szatana ) udało się zniszczyć rodzinę pokoleniową ( poprzez ZUS, państwową służbę zdrowia, a nawet podatki spadkowe ) a teraz niszczy nawet substytuty rodziny. Rodzina - jak źródło prawa prywatnego i wszelkiego indywidualizmu - musi zostać zniszczona. Dlatego napuszcza się dzieci na rodziców, małżonków na siebie. Dlatego bredzi się, że celem zawarcia małżeństwa jest szczęście osobiste ( przez co ludzie nie osiągający szczęścia w małżeństwie uważają za słuszne rozbicie go i szukanie szczęścia gdzie indziej ).
 Autor komentarza: Jackass
Data: 06-01-2014 19:42:04 
Ja tez się brzydzę gejozą i co z tego, każdy ma prawo do swojego zdania do puki nie łamie prawa, tak?
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-01-2014 19:48:41 
MrAdam
Skad wiesz,ze nie mozna wyleczyc sie z homoseksualizmu.Probowales?
 Autor komentarza: boxingfan00
Data: 06-01-2014 19:53:26 
To jest w końcu pastor, to niby co miał powiedzieć o gejach. Ekscytujecie się jakby to było niewiadomo co...
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 06-01-2014 19:57:25 
andrewsky xDDDD padłem, riposta miesiąca na bokserze xD

MrAdam Chodzi o to, że nie można się obnosić z chorobą psychiczną, jaką jest homoseksualizm, tak jak nie krzyczymy na cały świat, że np jesteśmy chorzy na cukrzycę itp. Jeśli komuś jest z tą chorobą dobrze, to jego sprawa, niech się nie leczy. Tak samo głuchoniemi często nie chcą odzyskiwać słuchu, nawet jak pojawiły się dla nich takie możliwości techniczne, medyczne.
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 19:58:09 
Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-01-2014 19:48:41
MrAdam
Skad wiesz,ze nie mozna wyleczyc sie z homoseksualizmu.Probowales?


owned :D
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 06-01-2014 19:59:45 
Każdy normalny, który uprawia, ogląda sztuki walki sra na pedałów, no chyba, że kibicuje Orlando Cruzowi:)
 Autor komentarza: un4given
Data: 06-01-2014 20:00:37 
Pedały były i będą byleby się z tym nie afiszowali i dzieci nie chcieli adoptować.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-01-2014 20:02:37 
Nie kretynie, ale studiuje medycynę i jakieś pojęcie mam. Z tego co wiem to otyłość da sie wyleczyć wiec zacznij od siebie.
 Autor komentarza: boxingfan00
Data: 06-01-2014 20:02:47 
Jajunio

Raczej prosto w oczy byś mu nie powiedział, że srasz na niego...
 Autor komentarza: pyra90
Data: 06-01-2014 20:05:27 
To jest właśnie tolerancja .
Tolerancja to słowo z łaciny "tolerantia" i oznacza coś co musimy wycierpieć ,ścierpieć i wytrzymać .
Dlaczego mam reflektować coś co narzuca mi mniejszość , w tym wypadku pedalstwo?
Mam to scierpieć i wyprzeć się swojego światopoglądu bo ktoś tego chcę ...bezsensu
Tolerancja jest zestawiana na równi z akceptacją i takie zrównanie jest bardzo niebezpiecznie i fałszywe .
Tolerancja to zło
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 06-01-2014 20:08:55 
MrAdam
To masz zadatki na kolejnego konowała o ciasnym umyśle:(
 Autor komentarza: arpxp
Data: 06-01-2014 20:15:21 
"zgredzik
i brawo j...ac multi kulti ciapatych i inne odchyly"


Dokładnie! Jebać ciapatych!! Chuj w dupę Holyfieldowi! :D (wat?)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 06-01-2014 20:25:50 
Pewnie lepiej miec ogromna wiedzę jak Ty. O niczym.
 Autor komentarza: Milan
Data: 06-01-2014 20:26:38 
k...a dożyliśmy czasow gdzie RJJ kręci tyłkiem przed rosyjskimi oligarchami a Holy musi sie tlumaczyc ze nie toleruje pedalstwa

masakra ze taki mistrz musi brac udzial w takim gownie bo nie ma pieniedzy , wielki smutek i zal
 Autor komentarza: boxingfan00
Data: 06-01-2014 20:27:26 
MrAdam

Ignoruj to. Zawsze znajdą się ludzie, którzy przecież lepiej wiedzą. Nie dlatego, że się na czymś znają. Po prostu lepiej wiedzą, bo tak i już...
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 06-01-2014 20:35:55 
@boxingfan00
Tylko, że to nie jest kwestia medyczna, ale polityczna i kulturowo-obyczajowa. No i wymaga trochę logicznego myślenia, ale jak widać ta zdolność cierpi u ciebie i MrAdama na deficyt.
 Autor komentarza: boxingfan00
Data: 06-01-2014 20:41:27 
Jak to nie jest kwestia medyczna skoro chcecie to leczyć. :D

Żeby nie było od razu uprzedzę: dewiacją i wynaturzeniem to jest chociażby przyzwolenie na adopcję dzieci przez homoseksualistów, bo to rzeczywiście chore i szkodliwe.

Ale dwóch dorosłych ludzi, robiących coś dobrowolnie nie zasługuje na bycie obrażanym ze względu na bycie innym. Mówię tu o zwykłych gejach, a nie aktywistach chcących legalizacji małżeństw homoseksualnych i generalnie uczestników homoseksualnych parad.

"Żyj i daj żyć innym"
 Autor komentarza: Popiol
Data: 06-01-2014 20:43:22 
Milan

Zapomniałeś o Tysonie który jeździ po całym świecie i pajacuje za pieniądze. A jeszcze był Gołota udający tancerza. Też uważam, że to smutne.

I jednocześnie tym bardziej podziwiam innych pięściarzy, np Lewisa którzy nie muszą błaznować na stare lata.

A co do homoseksualistów to mam takie samo zdanie jak kolega un4given: jest był i będzie. Niestety trzeba tolerować, ale nie można pozwalać na paradowanie po ulicach i tym bardziej, o zgrozo, na próby adopcji dzieci.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 06-01-2014 20:50:05 
Wiele osób zdaje się nie rozumieć, że tu nie ma ograniczania wolności słowa. Najzwyczajniej na świecie zasady programu są takie a nie inne. Holy się na nie zgodził przystępując do gry.
 Autor komentarza: karat
Data: 06-01-2014 20:53:40 
Nie rozumiem jednej kwestii, dlaczego ja mam być tolerancyjny względem ludzi (którzy w mojej ocenie) są skrzywieni emocjonalnie. Natomiast oni z kolei nie potrafią przyjąć tego, że dla wielu innych ludzi są niesmaczni i mam prawo wyrażać swoją opinię. Ludzie błędnie postrzegają miłosierdzie. Myślą, że będą lepsi pozwalając innym na robienie tego co chcą, żeby udowodnić, że są dobrzy, bo tolerancja i akceptacja kojarzy im się z czymś pozytywnym. Wszystko musi mieć swoje granice. Dla przykładu: Rodzic który kocha swoje dziecko nie pozwoli mu na ćpanie po mimo jego słów: Ale tato, to jest fajne! Ludzie mają wystarczająco rozczepione umysły. Zauważyliście, że ostatnio zaciera się granica pomiędzy tym co stosowne i niestosowne? A to dlatego, że jest na to społeczne przyzwolenie. Kiedyś uważano, że palenie pogan jest słuszne, bo jest zgodne z tym co jest powszechnie przyjęte. Zobaczycie skutki propagandy współczesnego świata za parę lat. Podaję różne przykłady, ale mechanizmy manipulacji wciąż pozostają te same.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 06-01-2014 21:00:49 
@karat
Z tym paleniem pogan to ostro popłynąłeś.
 Autor komentarza: DaWeed
Data: 06-01-2014 21:26:34 
W Polsce w glowie sie nie miesci. Sa kraje, ktore jednak homo rewolucje maja juz dawno za soba. W samych stanach temat byl przerabiany juz w latach 70 wiec nie dziwne, ze obecnie normą jest brak przyzwolenia na takie prymitywne wypowiedzi jakie glosi Holy. Polske tez to nie ominie, bo swiat idzie do przodu czy Wam sie to podoba czy nie.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 06-01-2014 21:50:25 



Holy ma racje.


 Autor komentarza: arpxp
Data: 06-01-2014 21:52:21 
A January blefuje
 Autor komentarza: InAGaddaDaVida
Data: 06-01-2014 21:59:32 
Brawo Holy! Pokazał że ma jaja, jak w pamiętnej walce z Tysonem. Szkoda że przepuścił kasę i teraz musi uczestniczyć w tym rynsztoku.
 Autor komentarza: ragnos
Data: 06-01-2014 22:09:04 
Panowie, wujek Ragnos powie Wam coś, co może raz na zawsze uzdrowi Wasze umysły od nienawiści do kochających inaczej..

IM WIĘCEJ GEJÓW, TYM WIĘCEJ DOBRYCH DUPEK DLA NAS, PANOWIE!!!! :D

Więc nie spinajcie się, niech gejów będzie coraz więcej, byle by dzieci nie adoptowali i nie chcieli zrównania z prawami rodziny...
 Autor komentarza: Srogi
Data: 06-01-2014 22:13:48 
@ragnos
Te "dobre dupki" to trochę dwuznacznie brzmią w kontekście homoseksualnym ;)
 Autor komentarza: anonim1928
Data: 06-01-2014 22:19:04 
DaWeed - czy ominie czy nie to się okaże z czasem, bo póki co to akurat część krajów wrac do normalności i delegalizuje małżeństwa homoseksualne(vide Australia, Chorwacja), a Rosja nawet karze za promowanie tego zboczenia. Większość społeczeństwa również jest przeciwna temu. Co do tego, że świat idzie do przodu to nawet nie będe komentował bo szkoda klawiatury żeby kłucić się z takim ignorantem jak Ty...
 Autor komentarza: ragnos
Data: 06-01-2014 22:20:02 
@Srogi
Dobre dupki to dobre dupki, każdy normalny wie o co chodzi :)

Ostatnio idę sobie kulturalnie z kobitką po wrocławskim rynku, a tam dwóch facetów idzie sobie za rączkę. Ma luba stwierdziła, że panowie niczego sobie.. A więc dwóch mniej! Także ja jestem za, niech sobie będą homo, czy coś, ja tam wolę swoje whiskey i kobietę, za którą niejeden by się dał pokroić ;)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 06-01-2014 23:09:21 
po prostu powiedzial co mysli....



un4given
Data: 06-01-2014 20:00:37
Pedały były i będą byleby się z tym nie afiszowali i dzieci nie chcieli adoptować.


zgadzam sie z taka wypowiedzia



"...w którym usłyszał stanowczą reprymendę i ostrzeżenie, aby nie wypowiadał się w podobny sposób."

sic!!!!
 Autor komentarza: rocky86
Data: 07-01-2014 08:07:01 
Ja tam nic do Homo nie mam. Niech sobie żyją jak chcą i z kim tylko chcą. To jest właśnie tolerancja. Bo niektórzy mylą pojęcie tolerancji z poparciem, czy przynależnością do danej grupy. Tolerancja nie polega na tym, że popieram inność, tylko wbrew braku poparcia dla tej inności, akceptuje to, że występuje i w żaden sposób jej nie dyskryminuje, to wszystko.
Mamy niby wolność słowa, a jak ktoś powie coś wbrew przyjętej polityce poprawności, to podnosi się wielkie larum, że nie ma prawa do takich, a nie innych poglądów. A najgłośniej krzyczą właśnie te grupy, które najgłośniej żądają tolerancji. Totalna schizofrenia.

Moim zdaniem homoseksualizm to pewien "defekt", odchylenie i "błąd" natury, niezależnie od tego jaki wydźwięk niosą ze sobą te słowa. Porównałbym to do każdego innego defektu biologicznego, jedni rodzą się ze zdeformowaną ręką, a inni z niewłaściwym popędem seksualnym i tyle. Homoseksualiści to podobno od 2 do 5 procent społeczeństwa, więc jakby nie patrzeć jest to coś "nienormalnego", swego rodzaju niepożądana przez naturę "anomalia", bo trudno sobie wyobrazić, że natura celowo projektuje osobniki, które z założenia nie będą miały się rozmnażać.
Ja ich nie traktuje, jako gorszych, ale po prostu innych, ale nie ma co ludziom wmawiać, że to jest zupełnie normalne, a tych co uważają inaczej linczować.
 Autor komentarza: glaude
Data: 07-01-2014 09:25:05 
Najlepszy komantarz w tym teamacie, rozbawił mnie do łez:
"Powinno być: Wypowiedzi Holyfielda odbiły się szerokim echem wśród jednego procenta widzów programu, którzy domagają się usunięcia go z domu "Wielkiego Brata"

No, chyba, że oglądają to same pedały?!"

To co się dzieje z homo-lobby w tej chwili nabiera cech cenzury. Na miejscu Evandera wycofałbym się z tego programu. Tylko kasa go w tej chwili tam pewnie trzyma. Jestem za demokracją i wolnością słowa, dla każdego- nawet dla gejów, ale nie kosztem innych (zwłaszcza większych) grup.

Faktem jest, że preferencja seksualna jest wrodzona. U mężczyzn trans i homo jądra INAH-3 i INAH-4 w podwzgórzu są takiej samej wielkości i budowy, jak u kobiet- a nie jak u mężczyzn hetero.
Ponieważ seks to także w dużej mierze zapach, robiono badania odnośnie zerowego nerwu czaszkowego tzw. N0 (inaczej nerwus terminalis- nerw krańcowy).
Ponieważ biegnie z nerwem węchowym u ssaków (jest bardzo stary ewolucyjnie), trudno go wypreparować i zniszczyć bez naruszenia n. węchowego. Natomiast można to zrobić u delfinów, które nerwy węchowe mają szczątkowe. Są też świetnym przykładem, bo u delfinów biseksualizm jest masowy. Okazało się, że po zniszczeniu N0 u delfinów popęd seksualny zniknął całkowicie- czyli nie wybiórczo do żadnej płci- ale kompletnie.
Potwierdza to wrodzoność popędu seksualnego, ale nie usprawiedliwia nietolerancji i prawa go głoszenia własnego zdania!
Holly jesteśmy po twojej stronie!
 Autor komentarza: wojkal
Data: 07-01-2014 11:21:18 
Glaude 100% racji,nic nie mam do homosiów. Ale to ich pierdolenie i lansowanie się ,tak mnie wkur...,że próba każdego urabiania mnie lub mojej rodziny ,a co gorsza próba pouczania i cenzurowania mojego zdania na ten temat może zaowocować ,,bęckami,,dla kogos kto powie mi ,że żle robię lub myślę.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 07-01-2014 13:27:51 
Brawo Holly!
Świat otwiera oczy i otrząsa się z homo dyktatury. Zobaczcie, za jedno zdanie o dezorientacjach seksualnych już jest burza. Taka "wolność i równouprawnienie"...
Tyle złego gnoje narobili na świecie, że ludzie już nie wytrzymują.
 Autor komentarza: Gor
Data: 07-01-2014 15:51:45 
Juz niewielu zostało takich co maja odwagę mówić prawdę
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 07-01-2014 23:23:26 
Brawo Holy za odwagę i szczerość! podpisuję się pod Twoimi słowami obiema rękami. Ja osobiście nie jestem wrogo nastawiony wobec gejów czy lesbijek, ale ta propaganda w mediach promująca tolerancję dla homoseksualizmu, przy jednoczesnym wykluczaniu z debaty publicznej zwolenników tradycyjnego modelu rodziny sprawia, że mam serdecznie dosyć tego lewactwa. Każdy kto ma inne zdanie niż ta "tolerancyjna" mniejszość jest albo faszystą, albo szowinistą, albo zaściankowym ksenofobem. Ja mam dosyć tej gejowskiej "tolerancji".
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.