ROY JONES: COTTO MUSI OSTRO ZAATAKOWAĆ MARTINEZA OD SAMEGO POCZĄTKU

Dawny mistrz czterech kategorii wagowych, legendarny Roy Jones Jr (57-8, 40 KO), wypowiedział się na temat walki Sergio Martineza (51-2-2, 28 KO) z Miguelem Cotto (38-4, 31 KO). Pojedynek prawdopodobnie odbędzie się 7 czerwca w Madison Square Garden w Nowym Jorku.

Taktyka dla Martineza:

- Żeby wygrać, Martinez musi trzymać Cotto na dystans i bić swoim prawym prostym. Musi robić uniki z rękoma w dole, tak jak zawsze. To on jest większy. Musi sprawić, że to będą bokserskie szachy i nie dopuszczać Cotto do siebie, bo on jest niebezpieczny w półdystansie - ocenia Jones.

Taktyka dla Cotto:

- Cotto musi zrobić to, co Freddie Roach nakazał mu ostatnio. Musi wyjść do ringu i zacząć z agresją. Od razu musi bić na tułów i głowę. Musi cały czas atakować i nie dać Martinezowi odetchnąć, bo on jest coraz starszy - wskazuje legenda boksu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Fryto666
Data: 04-01-2014 16:44:53 
Jeśli Martinez będzie w formie zrobić taką formę jak z walki z Williamsem to żadna taktyka Cotto nie pomoże. Przegra i w dystansie i w półdystansie też, nawet szybciej.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 04-01-2014 17:01:00 
jak się zacznie kopać z większym, cięższym i silniejszym gościem też blado to widzę.
 Autor komentarza: un4given
Data: 04-01-2014 17:03:45 
Jak dla mnie to jest lekki freak fight. Cotto jest maluuutki. Jest kwadratowy 170x170. Martinez to spory średni. W ogóle w jakiej wadze ma to sie odbyć ? Jakiś catchweight ?
 Autor komentarza: Emsiem
Data: 04-01-2014 17:20:20 
@un4given
Dokładnie, dla mnie walka trochę bez sensu.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 04-01-2014 17:27:05 
Jaki Freak fight??
Ludzie no co wy? Cotto ma ogromną szansę. Ma uderzenie, technikę. Duran miał tyle samo wzrostu a wygrywał z Iran Barkleyem i Sugar Rayem, którzy byli zdecydowanie więksi niż martinez. To wspaniała walka będzie. Moc Sergio spadła z wiekiem tak jak jego odporność na ciosy i cała reszta też BTW. Zgadzam się z Royem, że ciężko będzie wygrać Cotto na punkty w bokserskich szachach i musi ostro ruszyć od początku.

Wielkie WIELKIE brawa dla Miguela Angela Cotto za podjęcie takiego wyzwania.

Dołączy do wąskiego grona razem z Duranem, Jose Napolesem, Homicide Hankiem i Kid Gavalinem. Noo a jak wygra to będzie w bardzo wąskim gronie w parze z Duranem :D

Osobiście uważam, że nie ma na horyzoncie większego wydarzenia niż to.
Noo chyba że B-Hop z unifikuje tytuły w półciężkiej

Un4given
Martinez nie jest sporym średnim. Spory średni to był Hopkins albo Murray, Chavez.
 Autor komentarza: un4given
Data: 04-01-2014 17:31:52 
Jabba

Dobra ale nie jest najmniejszy poza tym dużo wiekszy od Cotto. Jeszcze jak Martinez będzie musiał zbijać do junior średniej to już całkiem nie ma sensu. Junito może wygrać jedynie jeśli Martinez już całkiem się zestarzał, zabije go zbijanie wagi itp. W innym wypadku Miguel dostaje KO.
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 04-01-2014 17:32:54 
Miguel Cotto wzrost 170cm walczył z Antonio Margarito 180cm.
Tak samo jak Martinez ,który jest niższy bo posiada 178cm czyli porównywalny z ostatnim przeciwnikiem Cotto D.Rodrigez 179cm.
Więc gdzie widzicie tą przepaść?
 Autor komentarza: Emsiem
Data: 04-01-2014 17:37:53 
Wzrost to nie wszystko, tu chodzi o rozmiar. Np. Chisora jest o 6 cm niższy od Oosthuizena do niedawna super średniego.
 Autor komentarza: abrakadabrorr
Data: 04-01-2014 17:46:29 
Emsiem

Rozmiar powiadasz. Margarito ,który również walczył z Martinezem nie był za duży dla Cotto. A Martinez na pewno nie przerasta rozmiarem gipsiarza.Więc czemu nie?
 Autor komentarza: Adih4sh
Data: 04-01-2014 17:52:34 
Z Cotto zrobiło się teraz kawał faceta. Na Rozdrigezie wykazał wiele czego nie zrobił nasz polski Wściekły Byk. Ciężko będzie stwierdzić kto wygra ten pojedynek bo nikt nie wie w jakiej formie będzie Martinez ale tak czy siak czuję niespodziankę i będzie to wygrana młodego Cotto.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 04-01-2014 17:54:23 
un4given

no wiadomo w porównaniu np. z takim Proksą to mimo, że mają prawie ten sam wzrost to Grzegorz wygląda jak półśredni. No ja mam nadzieje że żadnych catchweightów nie będzie i walka odbędzie się w średniej.
Zgadzam się, że w swoim prime Martinez prawdopodobnie by znokautował Cotto a na pewno wysoko wypunktował. No ale już w swoim prime nie jest, wrakiem też nie jest. Cotto ma szansę, a na pewno lepsze wyzwanie niż walka Mayweathera z Canelo.
 Autor komentarza: Emsiem
Data: 04-01-2014 17:55:07 
@abrakadabrorr

Ale oni walczyli w 2000 roku w półśredniej :). Od tamtego czasu Martinez się rozrósł i zaadaptował fizycznie do średniej. Fakt nie jest za duży, ale podobnie jak Cotto, który jest małym jr średnim. Może trochę przesadziłem z tym "bez sensu walka". Zobaczymy jak do niej dojdzie. Pozdrawiam.
 Autor komentarza: un4given
Data: 04-01-2014 17:55:46 
"Z Cotto zrobiło się teraz kawał faceta."

Waży więcej ? Nie.

Urósł ? Nie

Cotto to kwadrat 170 na 170. Kurdupel po prostu żadne kawał faceta :) Już przy Troucie w ringu wyglądał jak dzieciak. Ale umie skracać dystans więc może może jeśli Martinez będzie cieniem samego siebie to ma szanse ;)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 04-01-2014 17:57:36 
Martinez na dystans utrzymał wielkiego kloca Chaveza to Cotto tym bardziej .
 Autor komentarza: miguelangelcotto
Data: 04-01-2014 18:03:07 
Z tym że Cotto to nie żaden kloc, tylko bardzo sprytny bokser, który się potrafi dostosować w ringu. Do tego nie jest słaby fizycznie i ma wole walki. Pytanie co zostało z "Maravilli", którego również bardzo lubię.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 04-01-2014 18:22:06 
P.Martinez nie jest dużym średnim. Nie ma znaczenia ile bokser waży między walkami. Istotne jest to ile wnosi do ringu, a On przybiera mniej niż 10 funtów od ceremonii ważenia.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 04-01-2014 19:24:22 
ale w jakiej wadze?
dla mnie obaj sie wypaleni
 Autor komentarza: adekw
Data: 04-01-2014 20:13:42 
Martinez ma bardzo duzy zasieg ramion. W porownaniu do Delvina Rodrigueza i Cotto to ok 20cm. To bardzo duzo
 Autor komentarza: Srogi
Data: 04-01-2014 20:32:55 
Szczerze mówiąc to przebieg tej walki jest dla mnie wielką zagadką. Obaj prezentowali ostatnio bardzo nierówną formę, z lekka tendencją spadkową. U Martineza, którego styl opiera się na atletyzmie, refleksie i szybkości, daje znać o sobie wiek. Z kolei Cotto zebrał w swojej karierze sporo ciosów, a w ostatnim czasie zmieniał kilka razy trenera.

Nie odważyłbym się stawiać kasy na któregokolwiek z nich. Tym niemniej jak zawsze jestem za Cotto.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2014 20:34:57 
Ladies & Gentlemen, witam wszystkich serdecznie w nowym 2014 roku. Nie mialem nawet czasu by wpasc tutaj i pozyczyc wam szczesliwego nowego roku, ale robie to teraz z odrobinka spoznienia. Jak wam sie udaly noworoczne imprezki? Mam nadzieje, ze bawiliscie sie dobrze do samego ranka i to w doborowym gronie? Ja dopiero wczoraj wrocilem z Montrealu, wciaz jeszcze w nastroju celebracyjnym. Anyway...
Wszystkiego naj w 2014. Konstruktywnych i kulturalnych polemik, ale wypelnionych ogniem intelektualnych zmagan :-)
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2014 20:38:22 
"Srogi Data: 04-01-2014 20:32:55
Szczerze mówiąc to przebieg tej walki jest dla mnie wielką zagadką..."

Nie tylko dla ciebie. Mysle, ze Sergio bedzie rowniez oczekiwal tych pierwszysch sekund w ringu, by sprawdzic jak jego organizm i psychika zareaguja na przeciwnika pokroju Cotto. Gdyby ta walka byla dwa lata temu, faworytem bylby dla mnie Martinez, dzisiaj to jak juz wspomniales - WIELKA ZAGADKA.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2014 20:41:04 
"miguelangelcotto Data: 04-01-2014 18:03:07
Z tym że Cotto to nie żaden kloc, tylko bardzo sprytny bokser, który się potrafi dostosować w ringu. Do tego nie jest słaby fizycznie i ma wole walki. Pytanie co zostało z "Maravilli", którego również bardzo lubię"

Dokladnie. Jak wielokrotnie bywa w tym biznesie, dwa wielkie nazwiska spotykaja sie zbyt pozno ze soba, by pojedynek ten byl ekscytujacy tak, jakby mogl byc lata temu. Obaj sa juz niestety po przekroczeniu bariery czasu, ktora tak naprawde niewielu piesciarzom w historii boksu zawodowego udalo sie pokonac.
Mowiac to, bedzie to wciaz interesujace widowisko.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2014 20:43:11 
"MrAdam Data: 04-01-2014 17:57:36
Martinez na dystans utrzymał wielkiego kloca Chaveza to Cotto tym bardziej."

Calkiem prawdopodobne, ze masz racje. Jedna istotna niewiadoma jest dyspozycja Sergio ma swoje lata i nie walczyl juz dosc dlugo, wiec taki powrot na ring niesie ze soba zawsze duze ryzyko.
 Autor komentarza: Srogi
Data: 04-01-2014 20:53:03 
Cop, mam dziwne przeczucie, że będzie to nie tylko interesujące widowisko, ale wręcz jedna z ciekawszych walk w tym roku. Czuję w powietrzu fajerwerki ;)
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2014 20:55:50 
"Srogi Data: 04-01-2014 20:53:03
Cop, mam dziwne przeczucie, że będzie to nie tylko interesujące widowisko, ale wręcz jedna z ciekawszych walk w tym roku. Czuję w powietrzu fajerwerki ;)"

Styl kreuje widowisko, wiec absolutnie sie z toba zgadzam, ze ten wlasnie pojedynek ma wszystko by byc hitem roku 2014. Wciaz, walka ta dwa trzy lata temu bylaby znacznie bardziej interesujaca, ale jest to co jest, wiec cieszmy sie.
 Autor komentarza: adekw
Data: 04-01-2014 21:09:35 
2 lata temu ta walka nie bylaby interesujaca, bo Sergio zdemolowalby Miguela. Dzis szanse sie wyrownaly i ich pojedynek jest o wiele ciekawszy.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 04-01-2014 21:13:02 
witaj cop , jakie kłamstwa dziś nam sprzedajesz ?
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 04-01-2014 21:14:26 
Cop , jakie przeszkolenia przeszedłeś w kwesti sprzedaży margaryny?
 Autor komentarza: Clevland
Data: 04-01-2014 21:28:16 
Cotto jest sztywny, za podwójną gardą.
Uniki, zakroki, ruszanie głową? Bardzo słabe.

Wystarczy celować w głowę, ona zawsze tam jest.
Dla Martineza to wymarzony przeciwnik - worek idący do przodu.

Nie ujmuję Martinezowi, ale na niego trzeba coś więcej.

Wszystko zależy od formy w jakiej będzie Martinez.
Z wiekiem szybkość (refleks) odchodzi pierwszy.
Anderson Silva się o tym przekonał gdy został znokautowany.
Dłuższa kombinacja jest receptą na takich co ręce na jajach mają.
Przed pojedynczymi ciosami się obronią, ale nie długą kombinacją.

Przekonał się o tym np. Grzegorz Proksa w walce z GGG.
Na deski leciał po kilku ciosach w kombinacji.
Pojedynczych ciosów umiejętnie unikał.
 Autor komentarza: cop
Data: 04-01-2014 21:38:39 
"Clevland Data: 04-01-2014 21:28:16

Wszystko zależy od formy w jakiej będzie Martinez.
Z wiekiem szybkość (refleks) odchodzi pierwszy."

Dokladnie. Czy Martinez zestarzeje sie nagle jak np. Great Roy czy tez bedzie to proces bardziej dlugotrwaly? Znakomity refleks to bardzo ceniony atrybut, ale moze rowniez okazac sie zdradziecki i opuscici piesciarza w najbardziej nieodpowiednim momencie.
 Autor komentarza: Kadej
Data: 04-01-2014 23:12:57 
Bardzo ciekawa walka, mimo wszystko Martinez faworytem.

cop
Na kogo stawiasz?
 Autor komentarza: Vroo
Data: 04-01-2014 23:16:33 
"Musi cały czas atakować i nie dać Martinezowi odetchnąć, bo on jest coraz starszy" - o proszę, Jones zauważa, że ktoś jest starszy. Ciekawe, co myśli o sobie. :)
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 05-01-2014 00:02:22 
Vroo
Pewnie to samo, ale tego nie powie.
 Autor komentarza: Milan
Data: 05-01-2014 14:14:19 
cotto jest bez szans , mam nadzieje ze dojdzie do tej walki bo z racji ogromnej popularnosci Miguela kursy pewnie beda wyrownane i beda to jedne z najłatwiejszych pieniedzy w tym roku
 Autor komentarza: batledarf
Data: 05-01-2014 15:01:47 
martinez przed czasem jeśli się na tym ringu nie posypie. Cotto nie wytrzyma lewych od martineza.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.