THOMPSON DLA SOLISA?

Tureckie media informują, że jeden z największych niespełnionych pięściarzy kategorii ciężkiej - Odlanier Solis (20-1, 13 KO), powróci na ring w marcu. Kubańczyk (WBC #10, IBF #5) pozostaje nieaktywny od lipca, kiedy zastopował w siódmej rundzie Yakupa Saglama.

Stawką pojedynku będzie należący do Solisa interkontynentalny pas organizacji IBF. Rywal jeszcze nie został oficjalnie potwierdzony, ale wszystko wskazuje na to, że może nim być dwukrotny pretendent do tronu wszechwag, doświadczony Tony Thompson (38-4, 26 KO).

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: meh
Data: 31-12-2013 15:37:09 
Taką walkę biorę w ciemno. Widziałem ostatnio filmik z treningu Solisa i widać, że sporo zrzucił. Niech Thomson jeszcze się przygotuje, żeby postawić jakiś opór.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 31-12-2013 15:41:40 
Nie wiem czy będzie założony odpowiedni temat, więc chciałbym tutaj złożyć najlepsze życzenia z okazji Nowego Roku dla Redakcji i wszystkich Użytkowników Orga. Oby lepszego 2014!
 Autor komentarza: TonySoprano
Data: 31-12-2013 16:00:47 
Również życzę wszystkim najlepszego w nowym roku,byśmy zachwycali się świetnymi walkami,a redakcja miała o czym pisać.

A jak Tony wygra(wcale nie takie Sci-Fi) to co? Kolejna walka z Kliczko?
 Autor komentarza: Gogolius
Data: 31-12-2013 16:15:01 
Na tym zdjęciu wygląda jak Ronaldo : P
W sumie Thompson to takie sito, cerber stojący na straży czołówki HW. Pulev go ograł, ale Price'a już zastopował. Dobry pojedynek dla Solisa, który jeśli zrobi formę to będzie faworytem
 Autor komentarza: meh
Data: 31-12-2013 16:18:44 
TonySoprano Data: 31-12-2013 16:00:47


No wiesz, zostaja jeszcze bokserzy przed Solisem. Jesli Thompson znowu dopchał by się do 1 miejsca, to nikt nie moze zabronić mu chęci i domagania się kolejnej walki. Świadczyć to będzie jedynie, że Thompson, który nie ma szans z Klitchko, jest najlepszy z pretendentów...


Wrzucam link z treningów Solisa z grudnia chyba, tak dla ciekawostki http://www.youtube.com/watch?v=BmKn56Byk40#t=77
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 31-12-2013 16:35:55 
meh Data: 31-12-2013 16:18:44
Dzięki za linka .
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 31-12-2013 16:42:35 



Mozna pisac o Solis'ie wiele rzeczy, ze jest gruby, leniwy, ze zadko wychodzi na ring, ze sie marnuje na wlasne zyczenie....Byc moze to wszystko prawda - ja jednak jako jeden z najwidoczniej niewielu "boxing purest" jak najbardziej go szanuje. Z czysto technicznego punktu widzenia ten facet bije na leb na szyje 99% obecnej wagi ciezkiej, takich kombinacji jak Solis nie bije praktycznie nikt w tej kategorii wagowej. Mozna go krytykowac ale polecam czasami przyyjrzec sie mu troszeczke uwazniej - mozna sie od tego lenia i grubasa calkiem sporo nauczyc.....


 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 31-12-2013 16:42:49 
meh Data: 31-12-2013 16:18:44
Są tam też treningi Rigo :) To duża przyjemność widzieć jak sie rusza nawet na treningach .
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 31-12-2013 16:50:55 
meh

jak on sporo zrzucil to ja jestem murzynem:)
 Autor komentarza: bak
Data: 31-12-2013 17:01:03 
Jak Solis będzie w takiej formie jak z Larsenem (którego oszukali na punkty) to Thompson może wypunktować dużo mniejszego, cięższego Solisa. Również będzie miał przewagę wzrostu i siły, bo jak wiadomo wzrost warunkuje siłę ciosu.
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 31-12-2013 17:09:38 
Solis to świetny pięściarz, mówcie co chcecie. Jeśli zrobi formie, nie ma szans żeby Thompson wygrał.
Z wielką chęcią zobaczę tę walkę i mam nadzieje, że do niej dojdzie.
 Autor komentarza: meh
Data: 31-12-2013 17:11:10 
lukaszbiszczu Data: 31-12-2013 16:50:55


Uwierz mi, że wyglądał gorzej.
 Autor komentarza: meh
Data: 31-12-2013 17:11:59 
Autor komentarza: UsAtmel Data: 31-12-2013 16:42:49

"meh Data: 31-12-2013 16:18:44
Są tam też treningi Rigo :) To duża przyjemność widzieć jak sie rusza nawet na treningach ."



Kozak:)
 Autor komentarza: gerlach
Data: 31-12-2013 17:18:52 
Nie bede "szkodowal", ale gosc nie stoczyl powaznej walki od 2 lat, a jakby tego bylo malo z Larsenem meczyl sie straszliwie (w sumie meczyl sie bardziej sam soba i swoja forma fizyczna, ale takich czasow doczekal na wlasna prosbe). Solis, talent mial, ale kondycyjnie nie ma szans z dobrze przygotowanymi zawodnikami, wiec to jest takie odcinanie kuponow juz tylko (w sumie z nijakiej kariery profesjonalnej)
 Autor komentarza: Kadej
Data: 31-12-2013 17:24:27 
bak

Skoro wzrowt warunkuje siłe ciosu to dlaczego Tyson miał lepszy cios niż Adamek?
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-12-2013 17:35:55 
jest to wręcz nieprawdopodobne że gość który bił Felixa Savona przed jego trzecią Olimpiadą mógłby dziś bić się ze Szpilką i nie było by to żadne nieporozumienie ehhh
 Autor komentarza: drenq1607
Data: 31-12-2013 17:45:24 
KnockKnock

Zgadzam się z Tobą w 100 procentach. Solis ma naprawdę ogromny repertuar ciosów i kombinacji. Potrafi świetnie dopasować się do tego co się dzieje w ringu i czasami odnoszę wrażenie, że niektórych akcji przez niego prezentowanych nie widziałem nigdzie (bądź nie były na tyle efektywne jak u Odlaniera żeby zwróciły moją uwagę). Jedynym jego minusem jest to, że on stara się wygrywać rundy minimalnie, przez co niektórzy po prostu go nie oglądają. Ja nadal w niego wierzę i życzę mu mistrzostwa.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-12-2013 18:03:32 
drenq1607 - on nie stara się wygrać rund minimalnie tylko musi!!! gdyby mając 20 kg nadwagi chciał wygrać rundę efektownie to w następnej by zdechł.

Zgadzam się że talentem Solis góruje nad resztą HW o dwie klasy. Jednak lenistwem wyprzedza najgorszych obiboków HW o cały kosmos.
 Autor komentarza: przemekw33
Data: 31-12-2013 18:09:34 
Niby schudł tylko ze przed walka z Larsenem i innymi wczesniej były zdjecia Solisa w koszulce na których to niby był w super formie bo był spocony a jak wyszedł do ringu to brzuch do pasa. Zreszta i tak widac na tym filmiku ze jeszcze ma spory brzuch takze nie ma sie co podniecac
 Autor komentarza: leonidas793
Data: 31-12-2013 18:15:00 
Zgadzam sie w 100% solis pod wzgledem talentu i czysto bokserskim to całkiem inna liga niż dzisiejsza czołówka hw. Dobrze przygotowany solis i haye sa dla mnie poza zasiegiem całej czołówki hw (nie pisze o wladku bo on startuje w boksozapasach). Walka marzenie dla mnie haye-solis.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 31-12-2013 18:15:42 
Waga to nie jest największy problem. Solis wygląda generalnie jakby nie miał motywacji do boksowania. On ważąc ponad 120 kilo wyglądał lepiej z Barrettem czy Drumondem niż będąc parę kilo lżejszym z Airichem, Larsenem czy Saglamem. W ostatnich walkach wygląda jak znudzony księgowy.

Z Larsenem przegrał dwie, góra trzy rundy, bak już chyba w ogóle w palnik dał: "Również będzie miał przewagę wzrostu i siły, bo jak wiadomo wzrost warunkuje siłę ciosu.", dobre ;))
 Autor komentarza: leonidas793
Data: 31-12-2013 18:23:51 
Słuszna uwaga solis poprostu dostosowuje sie do poziomu zawodnika z ktorym walczy co wlasnie wynika z braku motywacji, czym lepszy przeciwnik tym lepszy solis, moim zdaniem w takiej dyspozycji jak był na kliczke to i tak byłby dla mnie faworytem z dzisiejsza czołówka hw. Na którym on jest miejscu w rankingu wbc?
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 31-12-2013 18:25:49 
bak Data: 31-12-2013 17:01:03

Jak Solis będzie w takiej formie jak z Larsenem (którego oszukali na punkty) ...
///
Przywołujesz jedną z najgorszych walk Solisa ale wygraną przez niego jako wzorzec . Problem w tym że przywoływanie najgorszych walk nigdy ale to powtórze - nigdy nie świadczy o prawdziwym poziomie boksera . Świadczy o tym nie jedna walka lecz pewna średnia wyciągnięta z kilku walk . Rozumiem że zjakiś tam powodów chcesz żle pisać o Solisie i nawet nie jesteś osamotniony w tym ale zawsze są także ludzie którzy nadal z przyjemnością śledzą walki Solisa . Niewystarczy napisać coś negatywnego o danym bokserze aby on zaczoł przegrywać walki :). Solis pomimo złego promotora oraz braku przez jakiś czas motywacji nadal jest w ścisłej czołówce wagi cieżkiej . I nadal posiada te swoją bajeczną wrecz jak na wage cieżką technike . ja ciesze sie że moge tak
finezyjnie walczącego boksera widzieć w HW . A narzekania innych nie odbiorą mi tej przyjemności napewno .
 Autor komentarza: tysiok
Data: 31-12-2013 18:30:07 
leonidas793
IBF 5 i mistrz international
WBC 10
moj ranking 1


Autor komentarza: StonkaKartoflana Data: 31-12-2013 18:03:32

Zgadzam się że talentem Solis góruje nad resztą HW o dwie klasy.

No nareszcie to przyznales

bak chyba nacpany
masz moj skrot z tej walki
https://www.youtube.com/watch?v=IdioQvl-1LQ
 Autor komentarza: leonidas793
Data: 31-12-2013 18:34:20 
Jest 10 w wbc to moze uda sie go doprowadzic do walki o pas, wtedy byłby dobrze zmotywowany, pytanie tylko czy zdazą przed tym jak klinczko dopcha sie do pasa wbc co całkiem zabije dzisiejsza hw.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 31-12-2013 18:34:37 
tysiok - dlaczego nareszcie??? piszę o tym od pojawienia się Solisa na zawodostwie. A to że największy talent przygnieciony przez 20kg tłuszczu jest gówno wart to inna sprawa.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 31-12-2013 18:58:11 
StonkaKartoflana Data: 31-12-2013 18:34:37
A to że największy talent przygnieciony przez 20kg tłuszczu jest gówno wart to inna sprawa.
///
Nie zgodze sie z tym co napisałeś , Ten gość nawet z nadwagą jest niebezpiecznym przeciwnikiem dla całej czołówki HW. Nierozumiem dlaczego napisałeś słowa - gówno wart ... Niewiem jak to odnieś do twojej osoby piszącej na orgu , czy jesteś tak głupi czy też tak wyrachowany ?
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 31-12-2013 18:59:27 
StonkaKartoflana Data: 31-12-2013 18:34:37
A to że największy talent przygnieciony przez 20kg tłuszczu jest gówno wart to inna sprawa.
///
Nie zgodze sie z tym co napisałeś , Ten gość nawet z nadwagą jest niebezpiecznym przeciwnikiem dla całej czołówki HW. Nierozumiem dlaczego napisałeś słowa - gówno wart ... Niewiem jak to odnieś do twojej osoby piszącej na orgu , czy jesteś tak głupi czy też tak wyrachowany ?
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 31-12-2013 19:00:27 
StonkaKartoflana Data: 31-12-2013 18:34:37
A to że największy talent przygnieciony przez 20kg tłuszczu jest gówno wart to inna sprawa.
///
Nie zgodze sie z tym co napisałeś , Ten gość nawet z nadwagą jest niebezpiecznym przeciwnikiem dla całej czołówki HW. Nierozumiem dlaczego napisałeś słowa - gówno wart ... Niewiem jak to odnieś do twojej osoby piszącej na orgu , czy jesteś tak głupi czy też tak wyrachowany ?
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 31-12-2013 19:06:12 
StonkaKartoflana Data: 31-12-2013 18:34:37
A to że największy talent przygnieciony przez 20kg tłuszczu jest gówno wart to inna sprawa.
///
Nie zgodze sie z tym co napisałeś , Ten gość nawet z nadwagą jest niebezpiecznym przeciwnikiem dla całej czołówki HW. Nierozumiem dlaczego napisałeś słowa - gówno wart ... Niewiem jak to odnieś do twojej osoby piszącej na orgu , czy jesteś tak głupi czy też tak wyrachowany ?
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 31-12-2013 19:15:15 
StonkaKartoflana Data: 31-12-2013 18:34:37
A to że największy talent przygnieciony przez 20kg tłuszczu jest gówno wart to inna sprawa.
///
Nie zgodze sie z tym co napisałeś , Ten gość nawet z nadwagą jest niebezpiecznym przeciwnikiem dla całej czołówki HW. Nierozumiem dlaczego napisałeś słowa - gówno wart ... Niewiem jak to odnieś do twojej osoby piszącej na orgu , czy jesteś tak głupi czy też tak wyrachowany ?
 Autor komentarza: canuck
Data: 01-01-2014 00:28:54 
To bardzie bardzo dobra walka. Przekonamy sie o tym, co tak naprawde moze dokonac w HW Solis. Tony to doskonaly tester dla kazdego boksera ze scislej czolowki.

Tony to duzy oraz ciezki mankut, doswiadczony, twardy, silny, odporny na ciosy oraz ma czym przylozyc. Przegral w HW tylko z #1 (2 razy) oraz #2 (raz), takze mozna powiedziec, ze jest dalej scisla czolowka tej wagi. Jedynie co mozna powiedziec negatywanego o nim, to fakt, ze ma swoje lata oraz problem kondycjne. Ale Solis tez ma problemy z kondycja oraz nadwaga.

Ta walka nam odpowie na pytanie, czy z Solis jeszcze cos bedzie!
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 01-01-2014 01:23:51 
nie będzie. 34 na karku, ciągle zapasiony, żadnych poważnych walk, męczarnie z cieniasami
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 01-01-2014 01:34:14 
zresztą jak to kiedyś Haye rzekł, Solis zostanie zapamiętany jako kolejna spasiona dupa czy coś takiego ;]

nie mam nic do Solisa. Przeciwnie, chciałbym żeby namieszał w HW wśród tych Wilderów czy Jenningsów, ale niestety czas szybko mija a on stoi w miejscu.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 01-01-2014 12:31:39 
Solis nie miał ani jednej spektakularnej walki na zawodostwie. Nie walczył z kimś z czołówki, oprócz title shota. W eleminatorze Austin miał ze 100 lat. Z czym do ludzi ? Forma Solisa jest jak ponowne przyjście Chrystusa albo mądra wypowiedz usatmela - wciąż czekamy.
 Autor komentarza: smutny
Data: 01-01-2014 13:03:57 
prawie wszyscy sie tak podniecacie Solisem a niech ktos mi powie w ktorej walce ostatniej byl w formie, chocby w polowie takiej jak w amatorce? Fajnie jest miec nadzieje
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 01-01-2014 13:11:36 
@leonidas793

Twój cytat:"...moim zdaniem w takiej dyspozycji jak był na kliczke to i tak byłby dla mnie faworytem z dzisiejsza czołówka hw..."

No faktycznie,formę miał rewelacyjną...tak kapitalną i najlepszą w swojej zawodowej karierze,że sobie nogi połamał.

Tragedia.

Jak można cały czas katować swój organizm śmieciowym jedzeniem,nie prowadzić zdrowego trybu życia,a potem nagle zrzucić 20 kg fetu/tłuszczu i wyjść do mistrza świata wagi ciężkiej takiego jakim jest profesjonalista Vitali Kliczko?

Kliczko nie zrzuca do walki po 10-20 kg,Kliczko po prostu zawsze mniej więcej tyle waży,ponieważ prowadzi zdrowy tryb życia.
 Autor komentarza: Milan
Data: 01-01-2014 14:29:05 
Ja go jeszcze nie skreslilem sam nie wiem dlaczego

A bak trzyma formę ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.