SZPILKA: BĘDĘ GO TŁUKŁ AŻ PADNIE

- Nigdy w życiu nie trenowałem tak mocno jak teraz. Tylko dieta i trening. Ciężko go znokautuję - zapowiada niezwykle zmotywowany Artur Szpilka (16-0, 12 KO), który 25 stycznia w Nowym Jorku stanie do walki na antenie stacji HBO z nadzieją amerykańskiej wagi ciężkiej, Bryantem Jenningsem (17-0, 9 KO).

- Zawsze miałem wysokie ambicje i celował najwyżej jak się da. Cieszę się więc, że dostałem taką szansę. Jak będzie taka konieczność, to postawię wszystko na jedną kartę. Będzie tak, że albo on, albo ja - deklaruje charyzmatyczny pięściarz z Wieliczki.

Polak docenia klasę swojego przeciwnika, lecz to nie zmienia faktu, że jest przy tym bardzo pewny siebie. W sparingach pomagać mu będzie między innymi mocny Kevin Johnson (29-4-1, 14 KO), dawny pretendent do pasa WBC.

- Jennings ma dobrą obronę. Długie ręce też mu pomagają, ale my postaramy się mu to wszystko utrudnić i wciągać na jakąś kontrę. Przyjedzie podobny do niego Kevin Johnson. Miał być również Steve Cunningham, jednak odpuścił, bo ma w styczniu swoją walkę. Jestem naprawdę podekscytowany. Będę go tłukł na korpus tak długo, aż w końcu padnie. Mam tylko nadzieję, że Jennings nie wymiga się i tuż przed startem nie wymyśli jakiejś kontuzji - zakończył Szpilka.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 22-12-2013 21:19:01 
Bla Bla Bla. Szpilka po tej walce będzie jadł rurką
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 22-12-2013 21:21:38 
Widać że Szpila zaczyna już budowanie atmosfery przed walką :)
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-12-2013 21:22:44 
Kingpin moze byc wartosciowym sparingpartnetem,bo sporo umie.Szczegolnie w obronie.Zeby mu sie tylko chciało
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 22-12-2013 21:25:27 
Cunnigham to byłby idealny sparingpartner , warunki podobne, styl podobny.
Kingpin zadaje za mało ciosów i jest ogólnie defensywnym zawodnikiem by mógł imitować Jenningsa
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 22-12-2013 21:27:06 
Póki fajne kursy warto zaryzykować parę groszy.
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 22-12-2013 21:28:43 
Chłopie lepiej żebyś dotrzymał słowa.
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 22-12-2013 21:29:25 
"Będzie tak, że albo on, albo ja " - Szpila błyskotliwie przewiduje, że w tej walce najprawdopodobniej nie będzie remisu.

Zgadzam się, że Johnson to nie najlepszy sparingpartner. W walce jest mało aktywny a co dopiero na sparingu, może dać fałszywy obraz bo zapewne szpila będzie go obijał jak worek treningowy. Za to Cunn faktycznie byłby świetnym sparingpartnerem, i w formie z racji zbliżającej się jego walki.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 22-12-2013 21:30:37 
Szpila , troche sie splamiłeś tymi akcjami pod adresem Zimnocha ale wierze w ciebie , wiem że dasz z siebie wszystko .Życze wygranej .
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 22-12-2013 21:33:26 
Cunn i Jennings sa chyba kolegami,wiec Stev nie bedzie pomagał jego rywalowi
Kingpin w defensywie jest lepszy niz Jennings,ma lepszy jab i jest doswiadczony.Ma zblizone warunki fizyczne,do Bryanta,szybkosc,prace nog.To bardzo dobry sparingpartner
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 22-12-2013 21:34:49 
Nagle wszyscy lubią Szpilkę :) Jest jaki jest i nie mnie go oceniać bo nie znam go osobiście ale show potrafi robić co jest bardzo mile widziane w kontekście boksu zawodowego. Boję się, że walka skończy się źle dla Artura z racji słabej obrony a i rozpaczliwe ataki też mu nie pomogą. Oczywiście będę mu mocno kibicował i aż miło pomarzyć co by było jakby Szpilka jankesa ustrzelił, to by było coś pięknego dla polskiego boksu.
 Autor komentarza: clit
Data: 22-12-2013 21:35:27 
Szkoda że Cunningham nie jest dostępny bo byłby idealny, ale kingpin też pasuje w miarę.
Nie chciałbym być w skórze jennangsa 25 stycznia, Szpila go zabije na śmierć, załatwi tą hamerykańską nadzieję. Szpilka na pewno nie pozwoli sobie na przegraną, jak będzie wiedział że przegrywa na punkty to weźmie podejdzie do tego jennagsa i tak mu z dyńki przyfasoli że, albo odgryzie mu ucho tak jak legendarny Mike Tyson, albo mu po prostu zrobi dziecko.

Szpilka to nieobliczalny kryminalista i dlatego go warto oglądać, tak samo gwałciciela Mike Tyson'a czy niestabilnego emocjonalnie Tysona Furyego a nie jakiegoś "profesora" kliczkarza

Boks to współczesne walki gladiatorów
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 22-12-2013 21:44:47 
gdyby szpila wychodził np. do Aureoli to bym to czarno widział ale Jennings jest do ugryzienia .
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 22-12-2013 21:47:35 
Ciągle niestety przeraża mnie widok jak Szpila prędzej czy później staje nieruchomo przy linach, nogi w miejscu ręce na dole no i aż się prosi o czyściocha. Jak wyeliminuje takie błędy to można mieć nadzieję.
 Autor komentarza: Emperror
Data: 22-12-2013 21:49:58 
Nie moge sie doczekac tej walki bardzo jestem ciekaw widowiska:)
Nie ktorym widze gorzej:)
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 22-12-2013 21:54:53 
njawiększy problem Jenningsa to brak przełamywującego uderzenia .
 Autor komentarza: canuck
Data: 22-12-2013 22:04:14 
No i jak to nie lubic Szpilki. Wlasciwie mamy juz tylko jego!

Duzo naszych czolowych bokserow HW dalo ciala, takze Szpilka wyrasta na ulubienca mediow. A co inni:

= Wach "Duzy polski Dzieciak ktory zawsze chcial byc Vikingiem" caly czas zastanawia sie na swoja przyszloscia, bokser czy Viking?

= Sosna "Pobity przez Taksowkarza" zarzeka sie, ze do taksowki w Anglii juz nigdy nie wsiadzie.

= Tomek "Jak Bog pozwoli oraz Zdrowie Dopisze" wciaz czeka na swoja wielka szanse dostania sie do oltarza od strony zachrystii.

= Zimnoch "Czlowiek ktory pokonal Polsko-Kanadyskiego" podstarzalego zula", caly czas mysli o wielkiej karierze.

Czy kogos znaczacego pominolem. Zakladam ze Golota, Saleta, Najman sa juz na emeryturze. Rex, Letr, inni czyba sie juz nie licza!

Jest niedobrze poza Szpilka, czyba ze, nas nieustraszony "Harnas" przejedzie do wagi HW, aby sie w koncu zrealizowac swoj prawdziwy potencjal jako zawodowy bokser, dominator oraz mezczyzna.
 Autor komentarza: clit
Data: 22-12-2013 22:05:06 
@UsAtmel
a weźmy pod uwagę że nikt nie zamroczył Szpilki, nawet jak Szpilka dostał od McCline'a cios który mu złamał szczęke to od razu wstał i walczył dalej. ciosy jennagsa będą jak ugryzienia komara w porównaniu do ciosów McCline'a i Molla, możecie mówić że są dziadkami ale akurat siłę ciosu się traci najpóźniej.
Ta walka będzie jak Fury vs Cunningham, uciekający jennangs punktujący ale w końcu zostanie zagoniony pod liny i tak szpilka mu lewym sierpowym że mu połamie kręgosłup
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 22-12-2013 22:10:19 
@Canuck - jak zwykle trafny wpis i podsumowanie. Kiedyś jeszcze zobaczymy Włodara w hw może już niedługo. Chciałbym natomiast zobaczyć Rexa w jakiejś dużej walce.
 Autor komentarza: nanmin
Data: 22-12-2013 22:16:40 
@clit

"Gwałciciela Tysona"? Widać, że masz marne pojęcie na temat biografii Żelaznego oraz sytuacji, do której próbowałeś sie odnieść ;) Polecam się dokształcić ;)
 Autor komentarza: klopotynajmana
Data: 22-12-2013 22:30:49 
Cały czas tłukło, ale to tak tłukło...
 Autor komentarza: GYGY
Data: 22-12-2013 22:31:33 
Wierzę, że Szpila to wygra i to w sposób efektowny (Lewy hak na wątrobe mmm), lubię go od samego początku, jednak moim skromnym zdaniem wszystko dzieje się za szybko.. załóżmy że wygra z Jenningsem i co dalej ? Wskakuje na jego miejsce czyli 4 WBC, nagle staje się łakomym kąskiem dla każdego ciężkiego z czołówki. Z całym szacunkiem, ale nie wyobrażam sobie Artura w walce powiedzmy ze Stivernem, Arreolą, Wilderem, Perezem czy Chisorą. Nie piszę tego złośliwie, sam jestem jego fanem, ale jest on za mało "obity". Powiedzmy, że top 10 to zawodnicy po trzydziestce, doświadczeni, potężne chłopy, a tu nagle wskakuje taka owieczka jak Szpila, to może się po prostu dla niego źle skończyć gdyż fizycznie i psychicznie może nie być gotowy na taką walkę i po ewentualnej przegranej po prostu się "zaciąć".
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 22-12-2013 22:38:14 
@clit

Trollujesz, czy naprawde jestes takim psychofanem?

@canuck

Ja mam nadzieje, ze wygrana Szpilki otworzylaby furtke do walki z Adamkiem, bo wtedy uwierzylbym, ze jest w stanei w ogole podjac takie wyzwanie, a na polskim - i nie tylko - rynku sprzedaloby sie to znakomicie.
 Autor komentarza: lubieznyzenon
Data: 22-12-2013 22:41:39 
A co do trash talkingu i tworzenia atmosfery przed walka - Szpilka jest bardzo pewny siebie i tak byc powinno. Nie lubie go na naszym podworku, bo nie przekonal mnie swoimi umiejetnosciami, a w tej walce jest calkowitym underdogiem, ale bede mu kibicowal jak tylko moge i zarwe nocke.
 Autor komentarza: GYGY
Data: 22-12-2013 22:57:21 
Ogólnie śmieszna jest sytuacja z Adamkiem i Szpilką gdy ten pierwszy mówił że mierzy w górę i nie będzie się bił ze słabymi, a po ewentualnej wygranej tego drugiego nie dość że stanie się ciekawszym produktem marketingowym to jeszcze przeskoczy Tomka w rankingach. Szpilka - Adamek eliminator do WBC ? Każdy by to chciał zobaczyć, ale jest kilka ale:
- Przede wszystkim najpierw Artur musi pokonać Jennings
- Tomek z tego co ostatnio czytałem celuje bardziej w IBF
- Ewentualna porażka Tomka z Arturem całkowicie skreśliłaby jego szansę na wypłatę od Kliczki
- Walka Adamka ze Szpilką kiedy ten pierwszy już polegnie z Władem będzie czymś na wzór Adamek - Gołota czyli po prostu wypromowanie młodszego rodaka.

Wiem wiem, poniosło mnie, ale nie można wykluczyć że tak będzie :D
 Autor komentarza: PPS
Data: 22-12-2013 22:58:27 
Ja nie skreślam Szpilki w tej walce, bo jedno jest pewne. Będzie walczył do przysłowiowej ostatniej kropli krwi. Czuję, że zadziwi nas, chociaż obawiam się o jego niepewną szczękę i to, że gdy poczuje się pewniej zacznie opuszczać tą prawą witę. Ostatni nokdaun z Mollo mnie niepokoi, natomiast ten właściwy nokdaun z ich pierwszej walki jakoś go zbytnio nie zranił. Jedno jest pewne, betonowej szczęki to on nie ma.
 Autor komentarza: GYGY
Data: 22-12-2013 23:00:00 
@PPS
Szczęka nie jest betonowa, moim zdaniem jest trochę jak Cunningham kiedyś - pada często, ale wstaje nie będąc zamroczonym i walczy dalej.
 Autor komentarza: PPS
Data: 22-12-2013 23:00:13 
I nigdy nie przemawiał do mnie ten Jennings. Oprócz tej obrony nie zauważyłem nic specjalnego w jego boksie, więc czemu miałby nie paść.
 Autor komentarza: PPS
Data: 22-12-2013 23:12:40 
I niestety Szpilka jest słaby fizycznie. A jak widziałem te ich filmiki z siłowni, to pomyślałem, że chłopaki sobie stawy poniszczą zaraz. Powinni zainwestować w dobrego trenera od przygotowania fizycznego, aby nabrać więcej czystej masy mięśniowej, bo po sylwetce widać, że nie stara się na 100 procent. No i tą obronę wbijać do łba nieustannie. I nie gasić jego agresji tylko ją umieć kontrolować. Bo ona dodaje mu sił:D Chociaż zobaczymy, bo wydaje mi się, że Szpilka kozaczył tak jedynie do tych leszczy dla fejmu, który osiągnął. Ostatnich coraz bardziej zaczyna szanować. Mam nadzieję, że przed taką czołówką nie będzie pękał w szatni. Dodatkowa presja kibiców też może spowodować strach, no ale mam nadzieję, że zawsze jest taki pewny siebie.
 Autor komentarza: Miro
Data: 22-12-2013 23:18:28 
Szpilka sam się nakręca gadką. Jak on chce to wszystko zrobić. Mówi tak jakby Jennings miał wejść do ringu, stanąć i wyczekiwać na ruchy Artura. A Amerykanin będzie miał swój plan i będzie chciał go wdrożyć i zrealizować tak samo w ringu.W Arturze zaczyna się odzywać atmosfera z bitki ulicznej z ustawek w których jeszcze tak nie dawno brał udział.To może dodawać odwagi i determinacji ale w ringu musi być bokserem z chłodną głową. Poza tym sprawia wrażenie, czego to on nie dokona, tak jakby naraz akurat już w tej walce miał przeskoczyć kilka szczebli wyszkolenia bokserskiego. Jeśli czegoś do tej pory nie umiał, nie pokazywał w ringu to skąd naraz będzie to potrafił i demonstrował.Cyt"będę go tłukł tak długo na korpus aż padnie" .Pytam się kiedy i kogo bił tak seriami ciosów na korpus ? Tak się nakręca jakby do tej pory był na parterze i naraz wskoczy na drugie piętro i akurat Jennings mu to umożliwi.Oczywiście będę kibicował Arturowi i chciałbym, żeby pokazał wspaniały boks 25.01 i pokonał Jenningsa przez nokaut ale najwyraźniej Łapin musi trochę wylać zimnej wody na głowę Artura. Świetnie , że jest ambitny, ma silną wolę, determinację ale też musi dostrzec umiejętności oponenta i stopień trudności. To nie kolejny Bidenko czy Basille tylko poważna przeszkoda do pokonania, która nie mówię, że nie jest do pokonania przez Artura.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 22-12-2013 23:33:31 
Tluc to sobie mógł Saulsberrego chociaż nawet to mu nie wyszło.
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 23-12-2013 00:29:42 
panowie dla tego was lubie bo na ring cos tam stronie polska pl zamiesciłem post,, i moim zdaniem do walki Szpilki z Janingsem nie dojdzie bo Szpilka za słaby w te klocki i go wielcy promo nie puszcza i wymysla ze kontuzja katar choroba sprawy osobiste i takie tam i mi skasowali konto na ring ,,,,, cos tam polska to ejst legalne??? aa moze sie cos szykuje?? moim zdaniem walki nie bedzie wielki szum i potem szpilka kontuzjowany zobaczysie lub cos tam .... bo Janingsa on nie pokona nawet z wyzutnia rakiet atomowych dla tego do walki nie dojdzie ale panietajcie kto to wam napisał walki nie bedzie Szpilka sie wycofa bo to mistrz fakt mistrz klawiatiru mistrz
 Autor komentarza: Szymonides22222
Data: 23-12-2013 00:33:19 
zeby tak nie tłukł konia bo do walki nie wydzie i tak bedzie bedzie go tłukł az padnie ale nie bedzie nim Janinngs tylko kobyłkła i do walki nie dojdzie zobaczycie a jaka kobyłak ano kon zwierze
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-12-2013 00:50:41 
A ojciec go nielubi i niebedzie mu kibicowal, i ojca zdaniem szpilka nie wie jeszcze w co sie wpier...bo niebedzie to walka z bokserem ktory po 3 rundach bedzie dyszal jak parowoz i potrzebowal karetki z tlenem , ale z mlodym niezle wyszkolonym technicznie niepokonanym glodnym zwyciestwa i kasy chlopakiem co tez zdaje sobie sprawe ze w tej sali i przy tej tv musi wygrac z gosciem z polski zeby miec widoki na przyszlosc i sensowne pieniadze .Bez hejtowania szpilka nie ojca klimaty ,drazni swoja postawa ojca , choc niema ojciec nic do ludzi co mu kibicuja i wierza we wszystkie gadki wasyla i szpili , naszczescie doczekalismy czasow ze jest wolnosc i tak jak golota mial kibicow nie tylko polakow ale i amerykanow tak naszczescie nima przymusu zeby kibicowac komus kogo sie nielubi tylko za to ze jest polakiem. Mit ciosu szpilki jest juz troche zweryfikowany , bo walczac z prawdziwym ciezkim jak mc cline (nawet go nie napoczol jak to sie mowi choc nieraz trafil czysto , po drugie szydzil z adamka ze walki sa nudne bo tylko ucieka, a w walce z lamaczem szczeki sam wlasciwie niepodejmowal walkii mial wielki respekt )potem bylo gadanie przez niektorych ze walczyl madrze a naprawde walczyl tak bo niemial argumentow na wielkiego silnego chlopa , ktory specjalnie nie staral sie zeby wygrac ale tez nie chcial dac sie pobic mlodemu chlopakowi na poczatku kariery .Ojcu chyba najbardziej podobala sie walka szpili z minto ( pelen szacun do tego sympatycznego chlopaka ktory chyba lekko zezloszczony na wasyla na brak szacunku ze ma byc przetarciem przed molo i pomimo ze przylatywal juz na sparingi nie odpuscil szpili i dal naprawde niezla walke w ktorej widac bylo ze chcial wygrac chyba na zlosc wasylowi :)niezaprezentowal sie w niej szpila dobrze a byly momenty przy linach ze ojcu wydawalo sie ze sie obrazi ze minto nieche sie poddac a raz to mine mial taka ze ojciec myslal ze sie rozplacze ( niepamieta ojciec w ktorej rundzie ale naprawde tak bylo :).Walka zapowiada sie bardzo ciekawie gdyz jest ciekawym sprawdzianem dla jednego i drugiego , ale ojca zdaniem jenings wygra zdecydowanie jego zasieg (gosc moze sie podrapac w kolano bez pochylania:)do tego kondycja (jest chyba caly czas w formie w przeciwienstwie do szpili ktory lubi sie zapuscic jak ma przerwe :) mobilnosc szpilki zauwazcie bracia po paru. rundach zdecydowanie spada , tak wiec bez hejtu wygra jenings ojca zdaniem a szpilka w koncu zobaczy jak ciezko jest walczyc z mlodym niepokonanym sredniakiem a co dopiero wyrywac sie na czolowych ciezkich , pan z wami kibicami szpilki itymi co jak ojciec mu nie kibicuja ale niechca zeby skonczyl jak abdusalamow ( a na rin..... juz pisali ze jak wygra z jeningsem to sa opcje na pereza:) czego ojciec nawet niechce ogladac gd5z zyczy mu przegranej z jeningsem ale nie spiaczki z perezem
 Autor komentarza: 4nrpl
Data: 23-12-2013 01:12:12 
Tak bez hejtu....Ojciec nie wiem co ty tam cpasz ale towar masz za...bisty i trzymaj sie tego dilera...takiego towaru juz nie zdobedziesz jak go stracisz...tyle w temacie...
Mi akurat walka z Minto tez sie najbardziej podobala,kazdy spodziewal sie kelnera a tu nagle Brian potrafil co nie co pokazac ;)Nie zmienia to faktu ze Artur ja zdecydowanie wygral...
Mysle ze Artur znajdzie sposob na Jenningsa (od tego zalezy jego kariera ;) wiec jestem przekonany co do jego zwyciestwa...a jak bedzie pokaze czas ....
 Autor komentarza: clit
Data: 23-12-2013 01:13:46 
@nanmin
nie wiem jakie ty źródła czytałeś, ale dla mnie gość który odgryza ucho przeciwnikowi w czasie walki jest zdolny do gwałtu i gorszych rzeczy. no chyba że ten jego gwałt to był gwałt w stylu "gwałtu" jaki zrobił Julian Assange. Możesz mi przybliżyć jak to było?

@PPS
Zgadza się co do kropli krwi. Skoro Szpilka od razu wstał i walczył po tym jak McCline złamał mu szczękę - co było pewnie najmocniejszym ciosem jaki Szpilka w życiu dostał, to nie wyobrażam sobie co mogłoby go zatrzymać. Chyba tylko cios nokautujący po którym straci przytomność.
Szpilka ma nastawienie jak Perez, Abdusalamov czy Chisora, na pewno nie zrezygnuje choćby miał złamany nos i ręke.
I takim bokserom można kibicować, nawet jak przegrywają to robią to w wielkim stylu.

@GYGY
dokładnie. szpilka nigdy jeszcze nie byl zamroczony. choć to jego padanie jest jakimśtam minusem bo traci wtedy 1 punkt, z drugiej strony dzięki takiemu łatwemu padaniu moze zmniejszyc sobie szanse na zostanie znokautowanym bądź odniesienie poważnych obrażeń - popatrzcie sobie na Abdusalamov - Perez gdzie oboje otrzymywali bardzo mocne ciosy ale żaden nie padał na deski.

@PPS
oni tam wszyscy w tej stajni są bardzo słabi fizycznie. Jedynie Włodarczyk jakoś wygląda. Powinni zaiwestować w jakieś większe dawki sterydów i lepszy trening.

@Miro
Moim zdaniem błędem byłoby na siłe wpajanie Arturowi chłodnej głowy. Nie chodzi o to żeby szedł w furii odsłonięty do przodu i bił cepami ale przesadna chłodna głowa może mu zaszkodzic, chłodna głowa jest przydatna dla bokserów defensywnych bądź punktujących jak jennangs, kieliszek, Cunningham, pulav. Za to innym bokserom lepiej mieć trochę agresji i nieprzewidywalności np.Mike Tyson, Chisora, Szpulka,
choć zgodzę się że czasami Artur się zbyt podpala i odsłania co widzieliśmy np.z Mollo. Ale nie przesadzajmy w drugą stronę i nie kastrujmy Szpilki.

@Szymonides22222
Do walki dojdzie na pewno, chyba że jennags będzie kontuzjowany. Gdyby Szpilka został wycofany to mógłby zapomnieć o walkach na HBO. A poza tym on nawet przegrywając w dobrym stylu zyska więcej niż straci.
 Autor komentarza: championn
Data: 23-12-2013 02:49:16 
a to walki z Zimnochem nie bedzie? tyle jest warte slowo gita...
 Autor komentarza: polrex
Data: 23-12-2013 03:36:58 
Szpilka niech nie przesadza z treningiem bo złapie kontuzje,

atletyzm buduje sie latami a on dopiero co z ciupy wyszedł, i zrzucił nadwage co jest oczywiscie plusem ale teraz musi nabrac własciwych szybkich miesni,
jeszcze potrzeba mu minimum 2-3 lata budowania muskulatury,

PS

Ojciez z Radia Maryja, podziel tekst na 3 czesci, tego nie idzie czytac,
 Autor komentarza: polrex
Data: 23-12-2013 03:41:27 
jezeli jakims cudem Szpilka pokona Jeningsa a Adamek przegra szanse na eliminatora to jest szansa ze Adamek sie zgodzi,

o wiele latwiej Adamkowi bedzie boksowac ze Szpilka niz z Wachem...
który wszytsko przyjmuje na twarz ale nic sobie z tego nie robi
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 23-12-2013 08:47:10 
1.Walki nie będzie, bo Wasyl coś wymyśli. Dobry w tym jest.
2. Jeśli do walki dojdzie to tylko dlatego, żeby Wasyl pokazał, że ma takich jeźdźców bez głów z cepami więcej i wrzucił może na HBO choć jednego.
3. Jeśli do walki dojdzie to tylko dlatego że na stole leży naprawdę parę dolarów i zdrowie Szpulki już go nie rusza, bo w Polsce może poobijać jeszcze pary Węgrów.
4. Jeśli do walki dojdzie do Szpulka będzie dryfował tymi cepami we mgle.
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 23-12-2013 09:42:44 
Dziś mi się śniło, że Szpilka to wygrał przez KO, czy to jakiś znak? Trzeba sprawdzić w senniku
 Autor komentarza: sugarleonard
Data: 23-12-2013 11:03:41 
Jeżeli Szpilka to przegra, a jest to bardzo prawdopodobne to na długo będzie mógł zapomnieć o walce o pas.
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 23-12-2013 11:17:20 
szkoda ze Steve nie przylecial na sparringi,pierwszy raz podoba mi sie to co zrobil Szpilka,sam sie dobijal az dostal walke:)
 Autor komentarza: mike1979
Data: 23-12-2013 11:27:03 
a ja mam nadzieję, że Szpila przegra. Po prostu nie lubię byłych kryminalistów, którzy jeszcze się tym chełpią, że siedzieli w bzyku. Nie lubię też kolesi co gnębią młodszych i słabszych kolegów na zgrupowaniach kadry. Fikać nalezy do równych lub silniejszych od siebie. Mam nadzieję, że Szpila w styczniu dostanie lekcje pokory od Jenningsa.
 Autor komentarza: Milan
Data: 23-12-2013 11:43:19 
Autor komentarza: Mario1977
Data: 23-12-2013 08:47:10
1.Walki nie będzie, bo Wasyl coś wymyśli. Dobry w tym jest.
2. Jeśli do walki dojdzie to tylko dlatego, żeby Wasyl pokazał, że ma takich jeźdźców bez głów z cepami więcej i wrzucił może na HBO choć jednego.
3. Jeśli do walki dojdzie to tylko dlatego że na stole leży naprawdę parę dolarów i zdrowie Szpulki już go nie rusza, bo w Polsce może poobijać jeszcze pary Węgrów.
4. Jeśli do walki dojdzie do Szpulka będzie dryfował tymi cepami we mgle.


kwinetsencja hejterstwa przez duże H

boli dupa że Szpilka podejmuje wyzwania i dostał walkę na HBO o ktora zabiega kazdy bokser
 Autor komentarza: Milan
Data: 23-12-2013 11:46:35 
zastanawiajace jest też to jak szybkio Jennigs z zawodnika swiatowej czołwki ( wtedy jak miał walczyć góralem ) stał sie zwykłym średniakiem którego jedynym atutem jest młody wiek co nie ojciec ??? he heh eh
 Autor komentarza: Milan
Data: 23-12-2013 11:49:18 
o szklance Szpilki i bralu odpornosci nawet nie chce mi sie dyskutowac bo na orgu pojawiały sie orły twierdzące ze nawet Golot abył szklany lol
Artur ma słaba obroen nad ktora pracuja , niestety ciagle am duze luki przez co pada
akurat w tej walce cios rywala nie jest jego najgroznoiejsza bronia do tego Jennigs sam nie ma mega odporoinosci i daje sie trafiac
szczuply , wytrzymały Szpilka ma szanse skonczyc te walke przed czasem
oczywiscie moze pzregrać to na pkt ale na dzisiaj mam coraz wieksze pzrekoannie ze dopadnie w ringu i znokutuje amerykanina czego sobie i wszystkim zycze :)
 Autor komentarza: Kadej
Data: 23-12-2013 12:42:02 
Szpilka ma lepszy cios, psychikę i jest szybszy. Jennigs z kolei ma lepszą obronę, technikę iwarunki fizyzne. Kondycja, doświadczenie, odporność i siła fizyczna na remis.
 Autor komentarza: Kadej
Data: 23-12-2013 12:42:29 
Szpilka ma lepszy cios, psychikę i jest szybszy. Jennigs z kolei ma lepszą obronę, technikę iwarunki fizyzne. Kondycja, doświadczenie, odporność i siła fizyczna na remis.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-12-2013 12:44:34 
Milan Data: 23-12-2013 11:46:35 bez slabej prowokacji prosze ale ojciec nigdy nie pisal ze jenings to zawodnik swiatowej cvzolowki ,poprostu niemozna byc zawodnikiem swiatowej czolowki niewalczac nigdy z nikim z pierwszej 10 , ojciec wie ze jestes zapatrzony przyjaznie z grupa wasyla ale tak samo ani kolodziej ani cygan nie byli swiatowa czolowka dla ojca choc rankingi mowia w ich wypadku co innego , powinno byc ustalone z gory ze np walke opas dostaje sie z dobrowolnej obrony ok ale zawodnik choc raz musi zawalczyc z kims z 10bo w innym wypadku pozniej mamy takie lipy.Dla ojca jenings jest sredniakiem mlodym glodnym sukcesu i kasy ( napewno bardziej od szpili gdyz prowadzenie wasyla za raczke rozleniwia naszych komandosow :)ale bez hejtu na szpile powinno wystarczyc poprostu jenings musi to wygrac w tej sali i w tej tv zeby myslec o powaznej kasie i karierze a szpilka moze przegrac np na pkt ( byle nie przez ko. lub przez biecie do jednej mordy jak to sie mowi:) ojca zdaniem szpila zderzy sie pierwszy raz z gosciem co bedzie kondycyjnie przygotowany moze lepiej od niego zmotywowany tez nie zaznal porazki i walczyl o przyszlosc do tego z niezla obrona ( zeby narawde obiektywnie stawiac na kogos powinna tu wiekszosc wczuc sie ze stawia kase duza dla siebie ale tak szczerze zeby jej strata bolala i wtedy moze niebyloby tyle wpisow szpilka pokaze polskie pierdol...:) na pewnych portalach tylko stawiali szanse glowa
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-12-2013 12:48:40 
Kadej Data: 23-12-2013 12:42:02 psychike ?:) akurat to jest najwieksza pieta achillesa szpilki ale kazdy ma swoje zdanie pozdro
 Autor komentarza: Milan
Data: 23-12-2013 12:58:24 
ojciec
dziwne ze pomijasz tak ważne aspekty jak siłą ciosu i doświadzcenie
ja w sprawach Spzilki jestem po prostu obiektywny ty jestes niestety hejterem w wyniku pozaringowych zachowac Artura i w tym temacie sie nei spotakmy
najwazniejsze zeby wygrał Polak
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 23-12-2013 13:07:03 
Milanku,

Dupa to może boleć Ciebie od zbytniego nastawiania się takim jak Szpulka. Ja mówię od zawsze, że Szpulka jest dla mnie ograniczonym (umysłowo i pięściarsko) bokserem, ale dobrze promowanym.

W przeciwieństwie do ciebie żadne HBO mnie nie podnieca, bo mnie podnieca boks. Ty podniecasz się również Szpulką, no ale twoja sprawa jaką masz orientację.

Piszę też od początku, że do walki nie dojdzie, bo dla mnie Wasyl to wyzyskiwacz ludzkich kieszeni pieprzeniem o swoich pionkach jako o megabokserach. Tam jest tylko jeden gość na poziomie - Krzycho.

Piszę też, że choć Szpulki nie toleruję i najnormalniej w świecie nie lubię to jeśli jakimś cudem, o których pisałem wyżej dojdzie do walki to będę mu "niestety" :-) kibicował, bo inaczej nie umiem.

A ty siej dalej propagandę sukcesu wszystkim od Wasyla
 Autor komentarza: Milan
Data: 23-12-2013 13:15:12 
Mariuszku1977
trudno zeby Wasyl nie chciał osiagac zyskow w dzialnosci ktora prowadzi to raz
dwa tak na polskim rynku w skali swiatowej to jedyny promotor ktory osiaga sukcesy
do walki dojdzie , kkntarkty sa podpisane Artur nie ma nic do stracenia wwszystko do zyskania ,

pierwsze Twoje zdanie zupelnie zbedne jesli chcesz podejmowac dyskusje
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 23-12-2013 14:14:08 
To, że Wasyl osiąga zyski to bardzo dobrze. Nie mam z tym problemu. Mam jednak problem z tym, iż pieprzy o megawalkach, megagwiazdach a kończy się na kelnerach. Przecież wiadomo, że Hutkowski (skonczył zabawę), Kołodziej, Jonak, Myszkin czy Wawrzyk to ogórki i nie mają szans wyżej dupy podskoczyć.

Co do kontraktów to przecież żaden problem. Z Zimnochem te z mieli juz podpisane więc Twój argument pada.

A jeśli do walki cudem dojdzie (Wasyl pozwoli a Szpulka się nie obsra) to Szpulka zostanie prawdopodobnie ośmieszony. Tylko wtedy złota kurka stanie się pośmiewiskiem. I co wtedy Wasyl zrobi. Bo dolary zarobione na tej walce nijak się nie będą miały do tego co by zarobił wożąc jeszcze Szpulkę przez 2 latka.

Może skruszony przeproszą się właśnie z Zimnochem...
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-12-2013 15:30:50 
Milan Data: 23-12-2013 12:58:24 jak ojciec jest hejterem to ty jestes pacholkiem wasyla , a sile ciosu puncher szplka pokazal z mc clinem (fakt to prawdziwy ciezki wielki chlop, :)wiec zly przyklad moze pokazal z minto ( to juz malutki ciezki 96 kg a a jakos nie padal :) tak wiec z tym ciosem to bez przesady Pewnie tez arturo powiesz lepiej smiga na nogsach :) moze tak ale najczesciej okolo 3 rund potem juz nie jest taka lania jak gosc nie pada i chce walczyc dalej i nie dyszy jak parowoz mollo , pozdrowienia dla ciebie TW milan :) piarowcu z rin.....:)
 Autor komentarza: Kadej
Data: 23-12-2013 15:31:03 
OjciecZradioMaryja Data: 23-12-2013 12:48:40

Szpilka jest waleczny, na pewno się nie podda. Będzie walczył do końca. Agresja akurat jest pozytywna w tym wypadku, a już się nie podpala tak jak kiedyś. Szpilka ma nietypową psychikę, ale mimo wszystko lekko na plus.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 23-12-2013 16:02:03 
http://eurosport.onet.pl/boks/jennings-o-szpilce-niech-sie-ten-chlopiec-k-zamknie/xf7xc
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 23-12-2013 16:04:37 
Szpulka inaczej niż na cepy walczyć nie umie. On jest typowym ustawkowiczem. Z ułożonym bokserem nie ma żadnych szans ktokolwiek by nim nie był. Z resztą on ma szanse z dziadkami i ogórkami przy nadziei (Saulseberry) choć tu było gorąco :-)
 Autor komentarza: Milan
Data: 23-12-2013 16:07:10 
ojciec
ty za to jestes idealny przykladaem pachołka wychowanego na orgu ktory lyka tania papke
to ze Artur ma czym przylozyc mowiło tak wielu bokserów ze głupio anwet z tym dyskutowac
trudno zrozumiec ze z Mcclinem taktyka była jak była a z Minto zabrakło dynamiki na skutek kilku czynnikó o których mozesz nie wiedziec
pzdr TW ciemna masa orga lol
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 23-12-2013 16:26:35 
Milan Data: 23-12-2013 16:07:10 wielu bokserow :) tych wwywiadach na rin... co przylatywali na sparingi oplacane przez wasyla :) fakt powinno ci byc glupio dyskutowac o tym przestan sie ludzic szpulka to nie puncher jak chcesz nas tu przekonac,Mcclinem taktyka :)a z minto zabraklo dynamiki na skutek czynnikow wielu:) poprostu kupcie mu na drugi raz laxigen albo walnijcie lewatywe przed walka i bedzie gites bebechy puste szybkosc wroci, a REDAKCJE PROSI OJCIEC ZEBY NIE PISALA TANIEJ PAPKI JAK PISZE MILAN :) BO MY CZYTELNICY TO POTEM LYKAMY
 Autor komentarza: Deter
Data: 23-12-2013 22:01:06 
Odnosząc się do słów Szanownego Artura Szpilki, pragnę odesłać Państwa do multimedialnej wersji zapowiedzi Pana Szpilki.

http://www.youtube.com/watch?v=un1VhJIwnxQ
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.