JONAK: DUŻA WALKA, ALBO REZYGNUJĘ

W minioną sobotę Damian Jonak (37-0-1, 21 KO) zanotował kolejne zwycięstwo. Rekord ma imponujący, lepszy niż niektóre gwiazdy boksu zawodowego, ale próżno w nim szukać wielkich nazwisk. A nawet jak znajdą się się bardziej znane, to były już trochę przebrzmiałe. Polak od lat istnieje w dziesiątce rankingów najpotężniejszych federacji, jednak jest zbyt ambitnym człowiekiem by dalej w ten sposób prowadzić swoją karierę i stawia ultimatum - Albo duża walka, albo koniec z boksem.

Pięściarz ze Śląska już kilka razy rozważał taką możliwość, jednak promotorzy odżegnywali go od tych pomysłów. Ambicja i sportowa złość nie pozwalają Damianowi dalej trwać w martwym punkcie, o czym klarownie powiedział w rozmowie z Tomaszem Kalembą.

- Chciałbym walczyć z rywalami z najwyższej półki. (...) Jeżeli nie dostanę dużej walki w przyszłym roku, to zrezygnuję z boksu. Nie chcę już czekać. Staram się wywiązywać ze swojej pracy jak najlepiej. Daję z siebie naprawdę dużo, a nie zawsze wygląda to wszystko tak, jakbym chciał. Chcę się sprawdzić i chcę boksować z najlepszymi. Takie walki pokażą, czy jestem zawodnikiem stworzonym do mistrzowskich pojedynków, czy może jednak jestem średniakiem - nie ukrywa Jonak.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: AnanRukan
Data: 25-11-2013 17:45:46 
Hm ciekawe może Pacman albo Canelo z drugiej strony jak Floyd z nim nie zawalczy będzie się to za nim ciągnęło do końca kariery nawet jeśli odjedzie niepokonany
 Autor komentarza: Janusz1970
Data: 25-11-2013 17:51:00 
ja mysle , ze powinni zrobic taki turniej Super Four jako elimator do Jonaka :) Cotto vs Canelo i Pacman Vs Floyd. Najlepszy z tej czwórki jesli się odważy może wyjsc do nadzieji solidarnosci :)
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 25-11-2013 17:53:36 
Wasyl zalatwi no problem
 Autor komentarza: Krzych
Data: 25-11-2013 17:57:52 
To jest przynajmniej dobre podejście. Obija średniaków ale jest świadom tego, że nie jest jeszcze sprawdzony i nie wykrzykuje, że zostanie mistrzem świata bo znokautował paru bumów tak jak to robi Szpilka. Jonak ma przynajmniej coś w głowie i to jest pozytywny objaw bo ludzie typu Szpilka są już zdyskwalifikowani na stracie ze względu na swoją głupotę co Jonaka nie dotyczy. A skoro Janik, Kołodziej i Wawrzyk dostali swoje szanse to Jonak jest zapewne następny w kolejce. Poza tym go się nawet nie opłaca trzymać i pompować bo to nie jest jakiś celebryta zarabiający dla Wasilewskiego krocie na głupkach kupujących bilety na jakieś cyrki bokserskie. Tak więc jedynym sensownym rozwiązaniem jest puszczenie go na jakiś title shot. Lub chociaż walkę z kimś znanym gdzie nie będzie faworytem. Wóz albo przewóz, najwyższy czas
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 25-11-2013 17:59:12 
Trochę lipa bo Wasyl mu tego nie załatwi raczej,a Jonak jaki jest taki jest ale ambicje sportowe ma na pewno.
 Autor komentarza: przemekw33
Data: 25-11-2013 18:04:40 
śmiać sie z niego można że Floyd przed nim ucieka itp., ale przynajmniej jego boks jakoś wygląda z średniakami nie to co Kołodzieja,Szpilki i Wawrzyka swego czasu. Może wkońcu doczeka się jakiejś wiekszej walki wiadomo szanse ma minimalne ale lepsze to niz bicie sie w remizie na wsi z tłumem dracym jape na cały regulator
 Autor komentarza: triper
Data: 25-11-2013 18:09:27 
może chociaż za dobrą kasę sprzedadzą ten jego rekord. Nie oszukujmy się, w stajni Wasyla nie ma talentów :) już Kołodzieja to strasznie ciężko się patrzy. Sierpy jak z pod remizy, a proste to jakby z łuku strzelał. tragedia.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 25-11-2013 18:15:06 
Śmieje się sporo osób z Jonaka, ale chłop przynajmniej ambitny i głośno mówi co mu na sercu leży. On chce po prostu dużej walki.

A taki Kołodziej i to jego bełkotanie, że gdyby nie kontuzja to dziś zamiast w Jastrzębiu walczyłby w Niemczech w ringu z Hernandezem o mistrzostwo świata. A tu psikus, pierwsza runda i 'Harnaś' na deskach. Ciężko się Kołodzieja ogląda. Skoro on się czaił do wirtuoza boksu, Prince'a Ikei z wyprowadzeniem ciosu, to już to widzę jakby walczył z Hernandezem. Cały czas w defensywie, schowany za podwójną gardą. Śmieszny chłop z Kołodzieja. Kiedyś go broniłem, ale Paweł niczego specjalnego sobą nie reprezentuję. Myślę, że Głowacki czy Janik mieliby spore szanse, aby go znokautować. Wszak szczęka Kołodzieja jest tylko minimalnie lepsza od tej Wawrzyka, a użytku ze swoich świetnych warunków fizycznych kompletnie nie potrafi zrobić...
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 25-11-2013 18:30:46 
A tam pożyjemy zobaczymy. Wasyl wie na jakim etapie kariery jest Jonak i na ścięcie go nie wystawi. W średniej ma większe szanse na dobre walki ale kariery nie zrobi bo czołówka poza zasiegiem.
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-11-2013 18:32:32 
A Ja lubie Jonaka , fajny normalny chłopak . Mistrzem fechtunku na pięści to on nie jest ale to nie przeszkadza lubić .Szanse Damiana na jakąś kasowną walke są niewielkie , dywizja wypełniona po brzegi gwiazdami aż sie przelewa a Damian ostatnio niestety daje słabe walki .Ale widze promyczek nadziei np. zejść z zawodowego ringu mając powiedzmy 45 walk i zachować zerowe konto porażek , to byłoby coś wielkiego .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-11-2013 18:45:22 
Tak sobie przywołalem w pamięci heroiczny bój Damiana z Maxelem. Na swoje potrzeby nazwałem przeciwnika Jonaka młodszym bratem Moneya ,
Damian bił , uderzał ,atakował , zaskakiwał a ciosy niechciały dojść .
 Autor komentarza: awel
Data: 25-11-2013 18:47:38 
tak jak juz napisano przynajmniej jeden swiadomy, ze poki co nic wielkiego nie pokazal i chce konkretnej walki, dobrze rozumie ze woz albo przewoz ale tez rozumie ze rekord 37;0 a 50;0 i konkretna walka tak naprawde nic mu nie zmienia i nie chce mi sie juz sluchac tych bajek jak to 40 potencjalnych przeciwnikow obsralo zbroje lub zakonczylo kariery na dzwiek nazwiska jonak zatem damian powodzenia
 Autor komentarza: Wojtek
Data: 25-11-2013 18:51:14 
Już to widzę jak Jonak zawiesza rękawice na kołku. Zwykłe pijarowskie gadanie. Jeszcze przez 10 lat tak będą smucić, aż w końcu Jonak zakończy karierę z rekordem 70-0-1.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 25-11-2013 18:56:47 
Zawsze sie smialem ze Jonak to pogromca ogorkow ale moze akurat nigdy nikt mu nie Dal szansy walki z kims solidnym . Damian powinien wziac sprawy w swoje rece, zebrac kolegow z solidarnosci I spalic kilka opon przed siedziba wbc, ibf itd wtedy nopewno Floyd jest jego
 Autor komentarza: gluton
Data: 25-11-2013 19:00:44 
hahaha.Focha strzelił nie ma co:)
 Autor komentarza: SportoweLata90te
Data: 25-11-2013 19:07:43 
Zdrowe podejście do tematu. Szkoda, ze cała kasa w stajni jest pompowana w "Chuligana Prokreatora" czy Rockyego z Węgierskiej Górki...
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 25-11-2013 19:14:01 
Jonak i Diablo to jedyni zawodnicy wasyla ktorzy zasluguja na szacunek
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-11-2013 19:20:52 
Szacunek jak najbardziej .
 Autor komentarza: Matys90
Data: 25-11-2013 19:37:13 
SportoweLata90te

Że niby KP pompuje cokolwiek w Proksę? Coś ci się kolego mocno pomieszało. Co do Chuligana to on jest tam na razie kurą znoszącą złote jaja i głównym koniem pociągowym grupy, który zresztą sam siebie napompował. Jonak boksuje od wyjścia gita z więzienia czy może trochę dłużej? Kto mu wtedy w stajni przeszkadzał?

Chcę dużej walki, ale przecież nie będę nadstawiał głowy za grosze w jakimś eliminatorze. Co mi da walka z Willie Nelsonem. Po FNFach z "anonimami" też za marną kasę nie ma co próbować. Pan promotor ma załatwić wielką walkę z Cotto, Martinezem i to najlepiej jeszcze w Raciborzu.
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 25-11-2013 19:41:23 
ShaneMosley150
A za cóż to zasługuje Jonak bardziej niz Janik np?
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 25-11-2013 19:42:52 
hahaha ale szantaż! hahaha REZYGNUJ !!!! :d:d:d
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-11-2013 19:51:58 
problemem Damiana jest to że od jakiegoś czasu nie umie efektownie wygrać walki z trzecioligowym przeciwnikiem . Owszem wygrywa ale to mówiąc prostymi słowami niema blasku .Nie przyciąga oka . I przy całej sympatii dla niego to co mówi że chciałby jest tylko jego życzeniem . Może poprostu chce jedynie spieniężyć swoją pozycje i nieskalany bilans .Mógłby dobrze to zakończyć , walką za niezłe pieniądze ale sam musi coś pokazać w ringu a ostatnio słabo to wychodzi .
Może zamiast apelować o wielką walke zaapeluje o poprostu dobrego wymagającego przeciwnika a jesli wygra w fajnym stylu to będzie bliżej swoich pragnień .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-11-2013 19:59:23 
RealDolar Data: 25-11-2013 19:42:52
to nie koniecznie jest szantaż .
 Autor komentarza: un4given
Data: 25-11-2013 20:10:43 
Brawo Damian ! Ileż można się przcierać. Trzeba wyjść w końcu z tej piaskownicy.
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 25-11-2013 20:11:41 
Autor komentarza: UsAtmel Data: 25-11-2013 19:59:23

wali mnie co to jest, to nie ma znaczenia. Z tej mąki...
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 25-11-2013 20:13:52 
Wie że Wasyl robi z niego pośmiewisko opowiadając jak to 40 rywali odmawia z nim walki (każdy się boi) i pewnie facet nie wytrzymał i już podjął decyzje teraz albo mu dadza rywala z topu albo koniec cyrku
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 25-11-2013 20:16:55 
i to mi sie podoba! albo sie rozwijam albo walczcie sami panowie promotorzy,ile mozna stac w miejscu?chlopak ma juz 30 lat niezly bilans i czas na powazne wyzwania.
 Autor komentarza: addam23
Data: 25-11-2013 20:17:32 
Nie rozumiem tej jazdy na Jonaku. Co od niego chcecie? :D To promotor mu rywali załatwia przecież.
A że kontrakt z Wasilewskim zerwać bardzo trudno... Przekonał się o tym nie jeden. Izu. Janik. Jonak również 2 razy próbował się wyrwać. i 2 razy kilka miesięcy wegetował bez walk.

Ja tam nie wątpię, że chłop chętnie pojechał by w świat i powalczył z top 20 swojej wagi.
 Autor komentarza: addam23
Data: 25-11-2013 20:21:42 
Btw
Podobało mi się to co Przemek Majewski mówił w rozmowie telefonicznej na ostatniej gali wojaków.
Pytano się go dlaczego zgodził się na walkę ze Stevensem. I to po ciężkiej przeprawie z Nielsenem.
Odpowiedział, że ma już grubo ponad 34 lata. Nie musi ciągnąć kariery w nieskończoność, a kiedyś ludzie zapytają się go: 'no dobra, a z kim ty w ogóle walczyłeś?" i chce mieć co na to pytanie odpowiedzieć
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-11-2013 20:26:03 
RealDolar Data: 25-11-2013 20:11:41
wali mnie co to jest, to nie ma znaczenia. Z tej mąki...
///
mistrza nie będzie ... Dokładnie a nawet nie będzie kogoś kto zawalczy ciekawie z pierwszą dziesiątką . Co nie oznacza że to jest jakiś szataż ! To równie dobrze jest jasny głos że chce zawalczyć z kimś lepszym !
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-11-2013 20:29:20 
niech Pan Wasyl nie podstawia Damianowi ciołków do pośmiewiska dalszego lecz niech da mu jakiego młodego , gniewnego i bardzo taniego rywala , są tacy !!!!
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-11-2013 20:33:22 
ale to sie żle skończy :)i nawracamy do tego że Damian da sie lubić ale .... wiadomo co .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-11-2013 20:40:54 
no dobra bez sciemy teraz napisze , Damian żąda walki za jakąś większą kaske i chce odejść , To jasne .Taką walke dostali inni u Wasyla więc dlaczego Damian miałby takiej nie dostać , Chce chłopak na koniec zarobić troche i tyle !!! popieram Go jak najbardziej .
 Autor komentarza: UsAtmel
Data: 25-11-2013 21:06:10 
HELL BOY ...
http://www.movie4k.to/Hellboy-watch-movie-2736843.html
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 25-11-2013 21:10:34 
masz racje Damian tylko z Floyd'em I to tylko na śląsku albo koncz kariere...
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 25-11-2013 21:32:15 
Było trzeba tak gadać jakieś 15 walk temu, stawiac ultimatum albo podnosimy poprzeczkę albo rozwiązuje kontrakt a teraz to wyjście po wypłatę i koniec kariery, chociaż z drugiej strony chlop ma tam jakieś ambicje
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 25-11-2013 22:06:42 
śmiejcie się śmiejcie!!!

A Damian od Floyda jest
1. wyższy
2. naturalnie cięższy (floyd zaczynał od lekkiej Damian od półśredniej
3. Damian walczył i po 5 walk na rok i jest w ciągłym treningu, Floyd walczy raz na ruski rok
4. Floyd miał przerwy w karierze, Damian nie
5. Floyd był w pierdlu który go psychicznie zniszczył, Damian nie
6. Floyd jest stary ma prawie 37 lat, Damian 30 a to idealny wiek dla boksera.
7. Floyd ucieka przed Mannym, Damian nie ucieka przed nikim
8. Damian NIGDY nie PRZEGRAŁ!!! Floyd przegrał z Casttilo!

Dla mnie zwycięzca może być tylko jeden!
 Autor komentarza: Matys90
Data: 25-11-2013 22:17:16 
Damian ma tatuaże, Floyd nie.
Damian ma orkiestrę, Floyd ma Biebera.


PS żałosne jest dla mnie, że bokser z 38 walkami na koncie nie miał jeszcze nawet NIGDY zakontraktowanej 12-rundówki, ale to pewnie przepisy federacji i ONZ mówią, że walki Jonaka nie mogą trwać więcej niż 10 rund z uwagi na zdrowie przeciwników.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 25-11-2013 22:18:41 
https://www.facebook.com/photo.php?v=10153547639560422&set=vb.264226489085&type=2&theater obczajcie jak gorilla production świetnie zmontował filmik z konferencji z samą walką
 Autor komentarza: karule
Data: 25-11-2013 22:37:25 
A więc odejdzie niepokonany...
 Autor komentarza: Vroo
Data: 26-11-2013 01:03:22 
Chyba problem jest w słowach:

"Staram się wywiązywać ze swojej pracy jak najlepiej. Daję z siebie naprawdę dużo, a nie zawsze wygląda to wszystko tak, jakbym chciał."

i to nie tylko problem Jonaka, tylko wielu chłopaków Wasyla. Oni tam się czują jak na etacie - jest w pracy i ma szefa, może nawet związek zawodowy założy.

Wydaje mi się że to wszystko powinno być bardziej biznesowo i partnersko - Wasilewski jest w tym momencie i managerem i promotorem zawodników, zdrowiej by było gdyby zawodnik miał swojego managera, a W. tylko go promował.
 Autor komentarza: stanislawbiesiada88
Data: 26-11-2013 07:50:38 
Niestety, ale Ci chłopcy Wasyla są zabawni... Promotor im daje kase, umiejętnie ich prowadzi, a oni się buntują... Jonak nie ma żadnych predyspozycji do poważnych walk, by go rzucić do Anglii, czy do USA(bo z każdym lepszym rywalem zostanie zjedzony)..., więc... pozostaje kombinowanie jak go rzucić, albo do łatwego mistrza Europy, czy Świata, albo rzucić go jak Wawrzyka za dobry hajs.
Proksa sobie nie poradził z GGG, a on chce? Litości!
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 26-11-2013 11:22:50 
Jonak zlałby Prokse bez większego problemu
 Autor komentarza: lizbona
Data: 26-11-2013 12:03:03 
Jonak ma ten problem, że ta waga rządzi w USA, a tam go nikt nie zna ;)

Tu za walki przelewają się grube miliony a nikt tyle nie zapłaci (TV, PPV, kibice/bilety) za walkę z NO NAME'em z Tarnowskich Gór który walczy w Europie C w MOSiR'ach.

Gdyby był prowadzony jak Artur "knock-down" Szpilka to może by jakoś doszło do walki z jakimś Cotto... Teraz nie widzę dla niego szansy z TOP'em. Wasyla na to nie stać.
Taki Mosley, który rzekomo chciał 150 000 $, co dla TOP'u tej wagi jest NICZYM.
Dla Wasyla to i tak jak misja na Marsa. "Lepiej zapłacić 50 000 za kogoś z Europy" i tak to się kręci...

Niestety
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.