GROVES: JESTEM OFIARĄ MOJEJ REPUTACJI

George Groves (19-1, 15 KO) jest wielkim poszkodowanym tego weekendu. "Święty" dał walkę życia ze znakomitym Carlem Frocha (32-2, 23 KO) i po ośmiu rundach prowadził na punkty, ale w dziewiątej odsłonie z pomocą "Kobrze" przyszedł sędzia ringowy, który zdecydowanie zbyt wcześnie poddał pretendenta.

Załamany Groves ze łzami w oczach dziękował swojemu trenerowi Paddy'emu Fitzpatrickowi i doszedł do wniosku, że przegrał ze względu na swoją reputację "szklanego".

- Uważam, że sędzia popełnił błąd - powiedział 25-letni Anglik. - Ta walka nie powinna zostać przerwana. Ciężko mi to przełknąć. Wydaje mi się, że jestem ofiarą mojej reputacji "szklanego" i domniemanej siły Frocha. Będziemy to analizować i zobaczymy, czy da się coś zrobić. Nie będzie mi łatwo się z tym pogodzić.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: cop
Data: 24-11-2013 17:36:54 
Powtorze: Carl Froch - George Groves to najlepsza walka roku 2013. Zobaczylem ja dopiero dzisiaj rano. Pisalem o Saint George kilkanascie miesiecy temu, ze to znakomity piesciarz a wczoraj to udowodnil. Czego mu brakuje, to doswiadczenia. Walka mogla byc zatrzymana odrobine pozniej, kiedy George zaliczylby dechy, gdyz oficyjalne zakonczenie odrobinke przedwczesne. Niepotrzebne kontrowersje, ale najwyrazniej te przedwczesne zatrzymywania walk to juz "brytyjska tradycja"...
 Autor komentarza: karat
Data: 24-11-2013 17:44:42 
Czy się po ciosie stoi czy się leży - wałek się należy :D
 Autor komentarza: cop
Data: 24-11-2013 17:48:32 
@karat - moze nie walek ale minimalnie przedwczesne przerwanie walki pozostawilo drobny niesmak. Patrzac jednak na sytuacje takie jak ta z Abdusalamovem, zastanowic sie rowniez nalezy nad kwestia odpowiedzialnosci sedziow ringowych za sytuacje, ktore moga okazac sie zbyt drastyczne w skutkach.
 Autor komentarza: DeeJay
Data: 24-11-2013 17:50:15 
Przeciez w momencie przerwania walki Groves padal na deski a sedzia go zlapal chroniac przed tym upadkiem.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 24-11-2013 17:51:25 
Sędziowie powinni mieć g*wno do gadania. Decyzję kontynuowania dalszej walki przez zawodnika powinien mieć tylko i wyłącznie naróżnik.
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 24-11-2013 17:51:34 
http://www.youtube.com/watch?v=kXw3oYKKN3A Groves był już nieźle obity, ale moim zdaniem wytrzymałby do końca tej rundy. CZy do końca walki to już zagadka.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 24-11-2013 17:52:04 
Na wielu bokserów potrafiących się bronić mówi się, że są szklani. Mają obronę to już od razu jakieś insynuacje, że mają słabe szczęki. To źle, że nie chcą blokować twarzą i spędzić większości życia na wózku inwalidzkim? Chyba nie... Jakby Groves był szklany to by w tej 9 rundzie padł nieprzytomny.
 Autor komentarza: cop
Data: 24-11-2013 17:57:57 
Jak juz wspomnialem, przerwanie walki wydawalo sie przedwczesne, ale sedzia byl blizej i widzial lepiej. Zreszta ta walka nie potrwala by wiele dluzej, gdyz Froch by nie pozwolil Groves przetrwac. Mlody opadal z sil blyskawicznie i pomimo, ze prowadzil na kartach sedziowskich, to niewielkie mialo to znaczenie.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 24-11-2013 17:58:35 
Wystarczy odpowiedzieć sobie na pytanie: Komu bardziej zależy na zdrowiu pięściarza: Sędziemu? Czy sztabowi ludzi, związanemu z tym pięściarzem?
 Autor komentarza: cop
Data: 24-11-2013 17:59:18 
Rewanz nieunikniony a i pieniadze z pewnoscia jeszcze wieksze, wiec wszystko OK. Just business.
 Autor komentarza: DeeJay
Data: 24-11-2013 18:05:59 
@cop
Zgadzam sie w 100 %
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-11-2013 18:30:33 
Ma ktoś video z walki aleksjejew-hernandez?
 Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 24-11-2013 18:40:34 
O mały włos nie zadałem pytania roku: Groves ma w rekordzie porażkę/ Z kim on przegrał?
Tak naprawdę chciałem o to zapytać.
 Autor komentarza: arpxp
Data: 24-11-2013 18:41:06 
@Pyskaty

Masz rację, ale sędzia mógł gościa wyliczyć do ośmiu na stojąco. Groves z kolei mógł przyklęknąć i chwilę odetchnąć. Ale w sumie kto myśli racjonalnie, gdy toczy się taka ringowa wojna.
 Autor komentarza: cop
Data: 24-11-2013 18:44:09 
"arpxp Data: 24-11-2013 18:41:06
Groves z kolei mógł przyklęknąć i chwilę odetchnąć."

Brak doswiadczenia. O tym wspominano w studio w czasie rozmow po zakonczeniu walki.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 24-11-2013 18:49:18 
W tym wszystkim szkoda mi bardzo samego Frocha któremu dopingowałem.W przekroju walki faworyt był zdominowany i momentami deklasowany przez niezwykle utalentowanego acz niedocenianego Groovsa.Pomimo niekorzystnego przebiegu starcia Froch nawet przez moment nie tracił wiary i niezłomnie dążył do przełamania rywala.Wydaje się ,że był tego bardzo bliski i gdyby nie feralna decyzja sędziego byłby teraz bohaterem "ludu" jak już wielokrotnie miało to miejsce w jego walkach.Kto wie czy decyzja sędziego nie była błogosławieństwem dla Groovsa który teraz w oczach ludu stał się bohaterem w dodatku "oszukanym"....Froch stracił najwięcej bo gdyby wykończył rywala(a w mojej subiektywnej opinii na to się zanosiło) po tak straszliwej wojnie byłby niczym Rocky Balboa...
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 24-11-2013 18:50:46 
szansepromotions

http://www.youtube.com/watch?v=EaPdOiUEtZk
 Autor komentarza: karat
Data: 24-11-2013 18:50:47 
Bzdety wypisujecie. "Sędzia widział lepiej" - widać było, że Groves się nie przewróci, a z równowagi wyprowadził go sam sędzia w momencie łapania. Groves walczył fantastycznie i obijał Carla jak dzieciaka. A ten z kolei walił cepami w przypływie agresji - szkoda, że Groves tak uparcie dążył do zwarcia, był zdecydowanie szybszy i mógł go punktować a nie wdawać się w otwarte wymiany.
 Autor komentarza: cop
Data: 24-11-2013 18:56:23 
"karat Data: 24-11-2013 18:50:47
Bzdety wypisujecie. "Sędzia widział lepiej"

Chcesz powiedziec, ze sedzia ringowy nie widzial lepiej od ciebie???
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 24-11-2013 18:58:38 
ja mimo, że kibicowałem Świętemu to jednak uważam, że sędzia nie postąpił skandalicznie, może jedynie za wcześnie przerwał tę walkę. Wydawało mi się, że Groves rzeczywiście opadł z sił, a Froch wyglądał dużo lepiej w ostatniej fazie walki, więc możliwe, że skończyłby Grovesa w tej rundzie, albo w następnej, a tak sędzia uratował skórę Grovesa przed ewentualną porażką przed czasem. "skandaliczna" decyzja sędziego może przyczynić się do zbudowania legendy Grovesa, który został skrzywdzony przez sędziego. W obecnej sytuacji rewanż wydaje się być sprawą konieczną, a Groves będzie raczej tego beneficjentem, bo czas gra na jego korzyć, nie zaliczył brutalnego nokautu i jako młodszy może wyciągnąć więcej wniosków z tej walki niż Froch. Dlaczego uważam, że Groves mógł opaść z sił? styl jaki wszczepił w niego Adam Booth jest nie tylko efektowny i skuteczny, ale i również bardzo energochłonny. Trzeba mieć na prawdę stalową kondycję, żeby walczyć tak jak Groves przez 12 rund.
 Autor komentarza: karat
Data: 24-11-2013 19:08:32 
Jeżeli chcecie każdą kretyńską decyzje usprawiedliwiać to gratuluje. Froch notorycznie faulował i sędzia nic z tego nie robił a koniec podarował jeszcze prezent.
 Autor komentarza: KOSTROMA
Data: 24-11-2013 19:54:06 
karat szkoda ,że nie widziałeś jak sędzia kilkakrotnie przerywał gdy Froch był w natarciu a Grooves w głębokiej defensywie przy linach.Decyzja sędziego to tragedia i była krzywdząca jak już wspomniałe dla obydwu pięściarzy a kto wie czy nie bardziej dla Frocha który być może w tym momencie odwrócił by losy niefortunnej dla siebie walki...Rewanż konieczny ale na Boga nie z takim sędzią!
 Autor komentarza: werus
Data: 24-11-2013 19:56:25 
Po zakończeniu tej walki do tej pory aż mnie mdli. Pisząc wprost: rzygać się chce na tego typu sytuacje.
 Autor komentarza: muszka9811
Data: 24-11-2013 20:06:17 
JAK ZWYKLE WSZYSTKIM SIE ZADZA PIENIADZE NAWET W BOKSIE IDZIE WALKI ZROBIC
)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 24-11-2013 21:15:55 
@Ghostbuster
Dzięki
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.