FROCH WYGRYWA PRZY POMOCY SĘDZIEGO

Słynne "angielskie przerwania" wypaczyły wyniki wielu pojedynków, ale zwykle chodziło w nich o to, by pomóc swojemu zawodnikowi. Sędzia Howard John Foster kierował się jednak wyłącznie sympatią do Carla Frocha (32-2, 23 KO), który po ośmiu rundach przegrywał ze świetnie dysponowanym George'em Grovesem (19-1, 15 KO) ale w dziewiątej zranił pretendenta, a wtedy włączył się Foster, który poddał "Świętego", choć ten odpowiadał i nawet szedł do przodu.

Groves rozpoczął bez respektu dla utytułowanego rywala. Froch kilka razy złapał go lewym prostym w pierwszej minucie, ale w ostrej wymianie to George trafił straszliwą bombą i Carl padł na deski po raz drugi w karierze. Do gongu zostało tylko kilka sekund, ale "Święty" zdołał jeszcze poprawić i mistrz wracał do narożnika na niepewnych nogach. Choć nikt nie zakładał tego przed pierwszym gongiem, to pretendent był stroną atakującą, a twardziel z Manchesteru cofał się i oddawał inicjatywę. W drugiej rundzie obydwaj zawodnicy mieli swoje momenty, ale przeważał Groves.

W trzeciej odsłonie Froch w końcu trafił mocnym ciosem, ale Groves szybko doszedł do siebie i wygrał również to starcie. George złapał rywala lewym sierpem, a chwilę później poprawił prawym overhandem i kilkoma lewymi prostymi. W pewnym momencie wpuścił też Carla w liny, zgrabnie uciekając pod jego ręką. Początkowa faza walki to popis pretendenta i bezradność championa.

Sfrustrowany Froch zaczął faulować i kilka razy uderzył po komendzie stop, ale sędzia był pobłażliwy dla mistrza. Tempo opadło w piątej rundzie. Pojedynek zaczął się wtedy wyrównywać, ale Groves nie dawał sobie zrobić żadnej krzywdy, a Froch nie miał pomysłu, jak dobrać się do skóry młodego rodaka. W szóstym starciu pretendent trafiał prawym sierpowym z chirurgiczną precyzją. Najpierw dwa razy w akcji lewy-prawy, a potem kilkukrotnie w otwartej wymianie. Froch zaatakował w końcówce, ale Groves przyjął jego ciosy i odpowiedział swoimi - celniejszymi i mocniejszymi.

To nie był dzień "Kobry" z Nottingham. Mistrz nie był w stanie złapać pretendenta, a ten walczył fantastycznie i udowadniał każdą akcją, że jego miejsce jest wśród najlepszych pięściarzy wagi super śedniej. Ósma runda była prawdopodobnie najlepszą w wykonaniu Frocha, ale pokazała też jego desperację. Przez moment Groves wydawał się być zraniony, a czujący swą szansę Carl znów pozwolił sobie na faule, za co sędzia po raz kolejny nie chciał go karać. W dziewiątej odsłonie rozgorzała prawdziwa wojna i Froch w końcu zranił Grovesa. George był wyraźnie zamroczony, ale klinczował i odpowiadał, a sędzia ringowy wyraźnie pomógł "Kobrze", poddając wygrywającego ten pojedynek pretendenta.

Publiczność i angielscy dziennikarze byli oburzeni tym pokazem braku profesjonalizmu. W wyniku jawnej niesprawiedliwości Groves przegrał najważniejszą walkę życia, choć wcześniej udzielał utytułowanemu mistrzowi prawdziwej lekcji boksu i miał duże szanse na dowiezienie zwycięstwa do samego końca.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: bosz
Data: 24-11-2013 00:34:17 
Bardzo lubie Frocha, ale sędzia to ku*wa zwykła. Froch na tle Grovesa wolny. Zobaczymy czy będzie rewanż.
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 24-11-2013 00:34:35 
Co za walka! co za sedzia! ku..a !
 Autor komentarza: bratmateo
Data: 24-11-2013 00:34:58 
Jak mozna bylo zjebać tak epicki bój mieliśmy klarowny przykład masakra
 Autor komentarza: CELko
Data: 24-11-2013 00:35:03 
Froch ustrzeliłby go wiec dobra decyzja
 Autor komentarza: przyczajony
Data: 24-11-2013 00:35:28 
Szkoda, obóz Grovesa powinien walczyć o zmianę werdyktu i doprowadzenie do szybkiego rewanżu. Tacy sędziowie niszczą ten sport ...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 24-11-2013 00:35:32 
SĘDZIA ODDAJ MOJE PIENIĄDZE ZŁODZIEJU !!!PO DUPIE BYM CIE SKOPAŁ GDYBYM SPOTYKAŁBYM TAKIEGO ZŁODZIEJA MENDA,WRZÓD NA DUPIE,JUDASZ ZA FUNTY,GNIDA,ROBAK NĘDZNA KREATURA ŚCIERA DO PODŁOGI I PADALEC SPRZEDAJNA DZIWKA!!!
 Autor komentarza: shinoda
Data: 24-11-2013 00:35:49 
powiem tak. nie wierzyłem w Dżordza, ale walczył rewelacyjnie. zadziwia mnie ile Froch może przyjąć strzałów na ryj i stać dalej. przerwanie bezsensowne. sądzę, że rewanżu nie będzie, bo Kobra zbierze się na emeryturę
 Autor komentarza: werus
Data: 24-11-2013 00:35:50 
SZOK!!!! i SKANDAL!!! Osobiście bardzo lubię Frocha, ale Groves to wielki talent, a po decyzji sędziego chce się wymiotować !!!
 Autor komentarza: FloroFlores
Data: 24-11-2013 00:36:06 
DAWNO NIE WIDZIAŁEM CZEGOŚ TAKIEGO WAŁ NICZYM U SAUERLANDA GDZIEŚ MAM TAKI BOKS!!!
 Autor komentarza: DeeJay
Data: 24-11-2013 00:36:07 
Moim zdaniem to tam byloby KO.
Ile ludzi tyle opinii
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 24-11-2013 00:36:21 
Kolejny sedzia ktory zniszczyl wielkie widowisko….brawo Groves.
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 24-11-2013 00:36:21 
Szkoda, że sędzia został głównym aktorem bo walka niesamowita, myślę, że Froch by go jednak skonczył ale niestety się już nie przekonamy. Trzeba czekać na rewanż
 Autor komentarza: Ramirez82
Data: 24-11-2013 00:36:44 
Kapitalna walka, szachy, wymiany, emocje, dosłownie wszystko! No i niestety, pozostawiające niesmak zwycięstwo. Piękny nokdaun w pierwszej rundzie.
 Autor komentarza: die
Data: 24-11-2013 00:36:48 
Najwiekszą porażka tej walki był sedzia oboje sie faulowali wzajemnie a ten k... nic... skad oni go k.. wzieli do takiej walki albo mowienie komendy STOP i nie wchodzenie miedzy zawodników... i na koniec jeszcze to bez tego pewnie groves by poszedl na deski
 Autor komentarza: lecho9
Data: 24-11-2013 00:37:02 
lol, wpierdzielal sie co chwilę jakby chcial byc gwiazdą wieczoru, no no i został. primadonna lafirynda j===ebana! przeciez on się nawet nie zachwiał, odpowiadał ciosami...
 Autor komentarza: heinz
Data: 24-11-2013 00:37:04 
Sędzia się pospieszył. Ciekawe czy Froch by go dopadł, czy jakoś by Groves dotarł do ostatniej rundy-plecy miał już sine, kondycyjnie niknał w oczach. Mimo tego wyglądał lepiej od Frocha.

Po Mago inaczej patrze na takie przerwania. Fakt że sędzia patrzył przez palce na wyczyny Frocha, jednak zdrowie jest tylko jedno.

Za kilka miesięcy znowu miliony funtów do zarobienia.
 Autor komentarza: Mikson
Data: 24-11-2013 00:37:07 
Walka roku zabita przez sędziego. Prawda jest taka, że Groves był już ładnie podłączony, wystarczyło mu dać się przewrócić, wyliczyć i tyle. W tam tym momencie Groves odpowiadał na ciosy, więc wskakiwanie i przerywanie zanim poleciał na deski było totalnie niesprawiedliwe, bo w każdej chwili mógł jeszcze trafić frocha, albo uciec jakimś cudem spod ostrzału. Mimo, że jestem fanem Frocha to szacunek dla Grovesa. WALKA ROKU.
 Autor komentarza: docarol
Data: 24-11-2013 00:37:11 
Kolejny sędzia, któremu powinno się wyrwać jaja!!!
Albo przekupiony, albo zza bardzo wrażliwy!!! W każdym bądź razie, nie nadaje się do sędziowania!
Skur...!
 Autor komentarza: milek762
Data: 24-11-2013 00:37:15 
dobra decyzja sedziego groves zataczał się zamroczony był niepotrzebnie poszedeł groves na wymianę odkrył i nadział\ sie ciosy bite z całą siłą Frocha.
 Autor komentarza: hayabooza
Data: 24-11-2013 00:37:37 
Zgadzam się.
Betonowy Froch zbierał dużo, ale Groves zaczął w ósmej puchnąć. Po tych 4 ciosach które wyłapał przed zakonczeniem walki już też był mocno spuchnięty.
Czy sędzie by puścił czy nie, Froch wygrałby to przez ten nokaut.
Chętnie obejrzę rewanż, niesamowita wojna, Groves bardzo mocny, potwierdza w ringu co mówi. Mocna szczęka, potężny cios, bardzo szybki. Będzie w przyszłości mistrzem.
 Autor komentarza: CELko
Data: 24-11-2013 00:38:10 
Po co miał walczyc skoro zostalby ciezko znokautowany, byla sytuacja z Mago i teraz sa tego efekty.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 00:38:10 
Skandaliczne przerwanie walki! Wymiana jakich pelno bylo w calej walce. Groves balansowal, robil uniki i próbowal kontrować, a ten cymbal lapie go pod pache i przerwy!

Ringowy ewidentnie ustawiony pod Frocha, który sfrustrowany swoją nieporadnością non stop faulowal, a ten gbur ringowy nawet nie odjąl mu punktu!

Ringowy za takie sędziowanie i przerwanie walki powinien zostać dożywotnio zdyskwalifikowany!!!
 Autor komentarza: gerlach
Data: 24-11-2013 00:38:18 
Przerwac taka jatke to skandal, za to wlasnie ludzie placa $ ! Ale obiektywnie z drugiej strony Froch by go w tej akcji wykastrowal, juz siadly 4 potezne dyszle, a poszlyby jeszcze ze 2-3. WALKA KAPITALNA. Rewanz zapowiada sie smakowicie i kasowo.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 24-11-2013 00:38:45 
Froch zbierał łomot życia. Co prawda z Wardem w ogóle nie wiedział co sie dzieje, ale Groves bije mocniej. Groves prowadził według mnie 79-71, w 6 rundzie młody zmasakrował Carla. Przerwanie walki to skandal, w takim razie mógł sędzia przerwać walke kilka razy jak Froch zbierał bomby. Froch stracił dzisiaj mnóstwo zdrowia, niech kończy karierze bo wyglądał bardzo kiepsko, a rewanż moze sie dla niego skończyć tragicznie.
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 24-11-2013 00:38:50 
Opinia opinią ale to styl Frocha czyli przyjmę przyjmę a później go zapierdolę i szykowało się KO na Grovesie - fakt sędzia sie pośpieszył ale wiadomo że Froch by go zbił na koniec.
 Autor komentarza: voutan
Data: 24-11-2013 00:38:52 
Anglicy - naród, który ma rewelacyjnych pięściarzy, gale organizowane na światowym poziomie, najlepszych kibiców na świecie, a także najgorszych sędziów.
 Autor komentarza: Addy
Data: 24-11-2013 00:39:13 
Również sądzę że Froch przełamałby Grovesa, ale cokolwiek by na ten temat nie sądzić - przerwanie było zdecydowanie zbyt wczesne. Szacunek dla obu pięściarzy za wspaniałą wojnę, no i w tym przypadku chyba nie ma innego godnego uwagi rozwiązania jak rewanż.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 00:39:38 
Dajcie spokój z tym Mago! Ogarnijcie się!
 Autor komentarza: voy
Data: 24-11-2013 00:39:45 
Nareszcie jakas super walka,sedzia moze i zawalil,ale byc moze uratowal mlodego zawodnika od powaznej kontuzji.Czekam na rewanz!!!!
 Autor komentarza: benwetz
Data: 24-11-2013 00:39:47 
Tak , tak dobrze , żę sędzia przerwał .. Wiadomo walke przerywa się przy pierwszym zamroczeniu i to po jakiś 10 sekundach, przypominam, że Groves wtedy nawet porządnie nie zatańczył, ani nie poszedł na deski, Ale tak dobre zatrzymanie, bo Froch by napewno wykończył, oj ci nasi bokserorg eksperci.
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 24-11-2013 00:39:52 
Nie jest to pierwsza i niestety nie ostatnia walka gdy gowniany sedzia psuje wszystko, jak taki koles moze byc dopuszczany do walk na takim poziomie, on sie nadaje do boksu amatorskiego a nie walk pro o tytuly. Jak mozna takie individum porownac do Resa (sedzia z walki Warda z Rodrigezem)? Groves wygrywal do momentu przerwania, Carl okazal sie wolny i troche bez pomyslu, jak zamachowe nie wchodzily to nie wiedzial chlopina co robic.
 Autor komentarza: Szkodniqq
Data: 24-11-2013 00:39:57 
Sędzia w Angielskim stylu przerwał walke Groves wygrywał na punkty i szkoda troche że sędzia popsuł widowisko. Można gdybac teraz co by było gdyby walki nie przerwano. Jedno jest pewne że George pływał po 4 może 5 bombach które przyjął bez odpowiedzi. Może sędzia oglądał walke Mago vs Perez ? Rewanż obowiązkowy a walka to murowany kandydat do walki roku!
 Autor komentarza: drozdi
Data: 24-11-2013 00:39:58 
Jaka dobra decyzja. Froch pływał połowe walki, groves tak jak sądziłem udzielił mistrzowi lekcji boksu, był nieuchwytny, szybki. Taki boks chce sie oglądać. Team froch myslał ze przejada sie po młodzieniaszku a on wyszedł i obnażył wszystkie braki utytułowanego przeciwnika.Jestem pod ogromnym wrażeniem tego c pokazał groves. Zero szacunku . Ten dla mistrza, wyszedł poto zeby nie tyko wygrac ale by złamać Frocha. Sedzia okradł dzisiaj lepszego zawodnika, a widać ze to wszystko było od poczatku szyte grubymi nicmi, pobłażliwosc na faule frocha az raziła. Mam nadzieje ze w rewanzu groves zaprezentuje sie jeszcze lepiej bo toco dzisiaj pokazał to było mistrzostwo. Ten chłopak to ścisły top.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 24-11-2013 00:40:01 
Liczyłem na Grovesa i byłem bardzo dobrze nastawiony do tego pojedynku i jako jeden z niewielu wierzyłem w jego wygraną.Sędzia to skur...n jeb...y.Powinien dostać perma na sędziowanie.To są jaja.To jest po prostu ustawa,czysty kryminał.Wczoraj na złość oglądałem materiał godzinny o przekrętach w sporcie itd.Jebani frajerzy.Dlatego nie warto stawiać kasy.Chciałem stawiać,bo kurs był bodajże 4.20,ale co kur...a z tego.Najgorzej jest w Nevadzie,Mayweathera prawie oje...li ostatnio Hendricka z GSP,makabra.Jeb... zero!Świetnie walczył Groves i gdzie ta szklana szczęka o której tutaj ludzie mówili??Chyba w Waszych snach dzieci.
 Autor komentarza: InAGaddaDaVida
Data: 24-11-2013 00:40:02 
Bzura, Groves dostał ze 3 czyste ciosy, groziło ciężkim KO. Nie co ma do tego dotychczasowy przebieg walki. Sędzia ma chronić zdrowie zawodników a nie pieniądze obstawiane w zakładach..

To faktycznie nie był dzień Frocha. W walce z Bute trafiał bezbłędnie, dziś nie mógł się wstrzelić, ale od początku było wiadomo, że pierwsza udana seria zniszczy Grovesa.

Poza tym nie podobało mi się że Groves w sytuacjach kryzysowych schylał się i odwracał tyłem, tak jak zresztą w końcówce..
 Autor komentarza: BeyrootPl
Data: 24-11-2013 00:40:04 
Panowie wydaje mi sie, ze w takiej dyspozycji Froch nie ma czego szukac z Golowkinem. Pozamiatalby nim rowno.
 Autor komentarza: Deter
Data: 24-11-2013 00:40:06 
Jednym słowem - tragedia.
Jedna z piękniejszych walk ostatnich lat... koncertowo spartolona przez sędziego.
 Autor komentarza: hugues
Data: 24-11-2013 00:40:52 
Pierwsza runda praktycznie ustawila walke, gdyby po piatej rundzie Groves nie zaczal pajacowac i konsekwentnie walczyl tak jak do tej pory, nie bylo by praktycznie szans dla Frocha, Sedzia niestety pomogl Frochowi, chociaz wcale nie jest powiedziane, czy by nie wygral przez TKO w kolejnej rundzie.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 24-11-2013 00:41:12 
To jest po prostu kpina. Na stryczek z nim. To nie jest jakieś pierdolone przedszkole tylko walka o mistrzostwo świata boksu zawodowego. Nie mówiąc już o tym, że Groves prowadził wysoko na punkty, a przynajmniej tak powinno być, i Froch został zwyczajnie uratowany. To był nie pierwszy i nie ostatni raz kiedy Froch rozkręcał wiatrak i jakby tak za każdym razem przerywać walkę to nikt by z nim nie wygrał. Wstyd i zażenowanie. Groves by to wygrał. David Haye wagi średniej. Zajebisty. 100% efektywności i efektowności jednocześnie. Ta walka powinna zostać unieważniona
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 24-11-2013 00:41:40 
na sedziego naslal bym "kibicow" z krakowa - tak dla jaj.....
 Autor komentarza: adekw
Data: 24-11-2013 00:41:42 
Huja by mu Froch zrobił, taka prawda. Ledwo stał na nogach, napierdalał cepami w powietrze, Groves przetrzymał by ten atak, cały czas oddawał przecież...
 Autor komentarza: fightfan
Data: 24-11-2013 00:41:54 
Wygrałby albo by nie wygrał...Tego się już nie dowiemy...Równie dobrze mogę sobie gdybać co by było gdyby Groves przetrwał tą rundę i następne
 Autor komentarza: lubieprad
Data: 24-11-2013 00:42:11 
powinien być taki przepis ze jezeli zawodnik chce na wlasne ryzyko kontynuować to niech kontynuuje, bo w takim razie po cholerę organizować boks, skoro się może komuś krzywda stac... ale może też być tak że to prmotorzy z sedzia ustawili i teraz dojdzie do rewanzu (pewnie nie od razu) a Grooves który nie okazal sie balonikiem został zweryfikowany pozytywnie bardziej znany niż byl wcześniej - Froch jako Champion nie traci swojej pozycji i popularności.
 Autor komentarza: Veyron
Data: 24-11-2013 00:42:37 
odechciewa sie ogladac boks przy takich decyzjach sedziego. to skandal. swoja droga piekna walka..
 Autor komentarza: benwetz
Data: 24-11-2013 00:42:47 
Nie mówiąc o tym, że w walce przewage miał Groves i on wygrywał większość rund. Więc nie było powodu do przerwania walki z powodu jakiejś niesamowitej przewagi Frocha, więc wynik jest skandaliczny. No jak można przerwać walke po pierwszym "zamorczeniu" żeby Groves wtedy jakoś bezwładnie osiadł na linach , czy coś , ale no on oddawał ciosy i nawet próbował klinczować.
 Autor komentarza: endriu
Data: 24-11-2013 00:43:02 
Świetna walka!!
Frcz został niestety złamany tymi dechami bo mogło być jeszcze ciekawiej Sedzia zjebał sprawę ale... Wydaje mi sie że mogło by to sie skończyć nokautem Karol odzyskiwał wigor i pewnie by go i tak dopadł bo na punkty przegrywał
Komentatorzy bezbłędni)))

Będziemy mieli rewanża :-)!
 Autor komentarza: kochamboks1
Data: 24-11-2013 00:43:14 
Groves powinien przyklęknąć, dać się policzyć, brakło cwaniactwa


http://kochamboks.blogspot.com/2013/11/froch-wygra-ale-rewanz-musi-byc.html
 Autor komentarza: oxy10
Data: 24-11-2013 00:43:54 
Takie gdybanie co by było gdyby.."Sedzia" dał dupy po całości i mówienie, że Grooves by i tak został znokautowany to takie gówniane gadanie.Może by się przykleił i jakoś dotrwał do końca rundy a następnie do końca walki..może,gdyby.Tak samo jakby "sędzia" przerwał po deskach Frocha i co by było gdyby..Byłem za Frochem, ale taka wygrana to przesada i rewanż wedłgu mnie obowiązkowy.
 Autor komentarza: KnockKnock
Data: 24-11-2013 00:43:59 
Z drugiej strony to moze I tak powinno byc w boksie (szybkie przerwania) - moze udaloby sie uniknac takich historii jak z Mago.....
 Autor komentarza: Tokio
Data: 24-11-2013 00:44:09 
zastanawiałem się czemu Froch wyglądał tak słabo, ale dochodzę do wniosku, że wcale jednak słabo nie wyglądał, walczył jak zawsze, tylko Groves był lepszy, szybszy, precyzyjniejszy
Frochowi zupełnie nie wchodziły jaby, za mało prawej ręki, agresji no i obrony
jednak wydaje mi się, że byłaby powtórka z z walki z Włodarczyka z Greenem i tym ruskim, w końcu Froch by go ustrzelił
a co do wyniku, to wał straszny, wg mnie przy kontrowersyjnych wynikach powinna zostać powołana specjalna komisja, która zmieniały by wynik walki
a co do sędziów to pozbawienie wypłaty i zawieszenie
tak tego nie ma i mamy skutki, że okularnica punktuje walkę dla Bradleya i Alvareza, mimo, że przegrali
 Autor komentarza: Faraon
Data: 24-11-2013 00:44:11 
Smutne to że tak sędziowie grają w kulki.
 Autor komentarza: sickboy
Data: 24-11-2013 00:44:40 
to teraz tylko czekac na rewanz w ktorym froch znokautuje tego fana cwelsea. ps. panowie bukmacherzy rzadko sie myla.
 Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 00:44:48 
Kto następny dla Frocha? Mam proozycję, pod warunkiem, że pretendent wygra 21 grudnia w Ghanie- http://m.wm.pl/2012/02/n/opalach-88990.jpg
 Autor komentarza: gerlach
Data: 24-11-2013 00:44:50 
MrAdam, piszesz jak dzieciak. Jaka wina Frocha, ze idiota przerwal walke roku? Dzieki tam ludziom jak m.in Froch boks zyje i porywa. Mozesz lubic/nieznosic goscia, ale jakis obiektywizm wskazany. Zwroc uwage na jeszcze jeden aspekt, gosc padl na dechy w 1 rundzie i dal swietna walke mimo, ze nie jest wirtuozem, a rywala mial z najwyzej polki. MINIMUM SZACUNKU wskazane. Jest sakramenckim fighterem, wiec moze ty "zakoncz swoja kariere" lub infantylne komentowanie. Ja czekam na REWANZ (i nie jestem kibicem zadnego z nich)
 Autor komentarza: adam77
Data: 24-11-2013 00:44:55 
Zajebista walka!Nie sądziłem ze ten młodzik może być tak przygotowany do walki,tak naprawdę Froch nic nie pokazał i dostawał baty. To powinna być ostania walka dla sędziego, nie dość ze gość stoi to jeszcze odpowiada na cios a on przerywa walke..
 Autor komentarza: Lombard
Data: 24-11-2013 00:45:27 
Ale ta kobitka Frocha to no no no nadrabia błędy sędziego.
 Autor komentarza: fightfan
Data: 24-11-2013 00:45:30 
Jedno jest pewne rewanż powinien się odbyć obowiązkowo...Po tym co widzieliśmy dzisiaj sprzeda się koncertowo więc to chyba najlepsze i najbardziej opłacalne wyjście na kolejną walkę
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 24-11-2013 00:45:42 
Groves był na dechach po tym prawym przy linach i właśnie tylko liny go uratowały, potem poszedł odruch aby oddać ale to Froch trafił trzy razy potężne bomby. Sędzia złapał Georga w momencie gdy ten leciał z głową przy kolanach na drugą stronę ringu, byłby pewnie nokdaun a potem znając styl Frocha kolejna nawałnica i tu właśnie jest ten języczek uwagi... styl Frocha to furia więc Groves który szybciutko po przerwaniu doszedł do siebie po wyliczeniu mógł ściąć Carla. Sędzie zawalił na całej linii
 Autor komentarza: loku64
Data: 24-11-2013 00:46:12 
Groves prowadził na punkty; sędzia rzeczywiście za szybko skończył, ale w sumie kandydat na walkę roku. Było wszystko w niej , mistrz na deskach w 1szej rundzie wiele walki fauli i zwrot akcji a na sam koniec kontrowersyjne zatrzymanie przez sędziego. Za to chłopacy w wywiadzie po walce obydwoje wyrazili chęć rewanżu, więc pewnie do takiego dojdzie. Tak poza tym to kibice gwizdali na sędziego przed walką, więc chyba coś już na rzeczy z nim było.
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 24-11-2013 00:46:31 
To, że Groves prowadził dość pewnie nie ulega wątpliwości, ale Froch miał go już rozpracowanego i kwestią czasu był nokdaun. A czy Froch by go skończył tego nie wiadomo. Na pewno walka by się wyrównała i tak kontrowersje jakieś by zaistniały, a tak mamy skandal.
 Autor komentarza: slayer85
Data: 24-11-2013 00:47:24 
Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 00:44:48
Kto następny dla Frocha? Mam proozycję, pod warunkiem, że pretendent wygra 21 grudnia w Ghanie- http://m.wm.pl/2012/02/n/opalach-88990.jpg

Tobie się naprawdę to nie znudziło? Masz 12 lat, czy co?
 Autor komentarza: SkazanyNaInstynktSNI
Data: 24-11-2013 00:47:50 
Dirrell tez sposcil wpierdol Frochowi, i tez go przekrecili...
Walki nie ogladalem niestety, ale glos ludu wyraznie przekonuje mnie, ze Carl ponownie dostal prezent.. normalnie na gwiazdke kurwa ;)
 Autor komentarza: endriu
Data: 24-11-2013 00:48:03 
Bukmacherka przepłaciła walkę to przecież proste
 Autor komentarza: rakowski
Data: 24-11-2013 00:48:05 
kochamboks1

Groves powinien przyklęknąć, dać się policzyć, brakło cwaniactwa.

Chyba sobie żartujesz.W walkach o taką stawkę z 1 odjętego punktu robi się 4.Jeśli to zrobiłby nie wygrałby tego pojedynku na kartach tym bardziej,po za tym w jakiś sposób pokazałby słabość,co Frochowi dałoby więcej pewności.Groves chciał pokazać charakter,ambicje i wielkie umiejętności i to pokazał.Brawo dla niego.To,że nie został oficjalnie mistrzem świata nie znaczy,że nie walczy na tym poziomie.Trzeba o tym pamiętać,bo będziemy widzieć takie sytuacje coraz częściej.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 24-11-2013 00:48:06 
ile nowych pierwszy raz na orgu trolli co bronią frocha i sędziego czego sie nie zrobi by zaistnieć zwrócić na siebie uwagę chociaż na 1 minute hehe żenada takie osobniki
 Autor komentarza: InAGaddaDaVida
Data: 24-11-2013 00:48:36 
Ludzie, boks to nie szachy, sędzia ma ułamek sekundy na podjęcie decyzji. Nawet jak nie jest pewien, to lepiej niech się pomyli niż komuś coś się ma stać.

Zresztą obejrzyjcie powtórki, Groves miał już ręce nisko i się nie bronił. Jak ktoś już tu napisał, tylko przyklęknięcie mogło go uratować..
 Autor komentarza: grajus
Data: 24-11-2013 00:48:42 
Na mojej karcie był remis.Ale faktem jest że sędzia przerwał to zbyt szybko. Myśle wystarczyłoby jednak ze 20s dwa trzy czyściochy i Groves sam by sie przewrócił. Rewanż wskazany.
 Autor komentarza: vysogota
Data: 24-11-2013 00:48:53 
Dudas, trochę Cię emocje poniosły, Froch też miał swoje momenty. Szkoda, ze sędzia przerwał widowisko. Ciekawe na ile wpływ na decyzję miały ostatnie wydarzenia z Abdusalamowem. Froch ma łeb z żelaza, byle kto nie wyszedłby do 3 rundy. Cholernie szkoda końcówki, taka walka nie zdarza się często.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 00:49:01 
@sickboy
"to teraz tylko czekac na rewanz w ktorym froch znokautuje tego fana cwelsea. ps. panowie bukmacherzy rzadko sie myla."

Co za żalosny hejt! Skąd się tu chlopczyku znalazleś? Nie pomylileś stron? Uciekaj na pudelka!
 Autor komentarza: Deter
Data: 24-11-2013 00:49:11 
Sędzia powinien SĘDZIOWAĆ, a nie przerywać walki. Pomysł, że sędzia może kończyć walkę jest poroniony. Od tego jest narożnik.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 24-11-2013 00:49:17 
Gerlach
Gdzie ja obwiniam Frocha ? Mi wisiało kto wygra ta walke, groves i Froch sa mi kompletnie obojętni. Froch wyglądał słabo, nie ma co sie oszukiwać, jest juz stary, a przy jego stylu to wiek jest największym wrogiem. Zebrał tyle, ze kilka walk by obdarował. Dostawał łomot życia i piperzenie ze skończył by Grovesa to jest dopiero dziecinne gadanie.
 Autor komentarza: lecho9
Data: 24-11-2013 00:50:28 
widać,że obrońcy sędziego to prawdziwe wróżki... 1 walkę w życiu oglądacie? przecież jedna bomba grovesa i za 5 sekund mogłobyć odwrotnie...
 Autor komentarza: kartofelek
Data: 24-11-2013 00:50:37 
sędzia słabowity ale to jedyny realny przegrany(miejmy nadzieje ze ktos go podsumuje za ten pokaz słabego timingu)

natomiast zawodnicy raczej wygrani - rewanz wisi w powietrzu, kasa bedzie sie zgadzac, Groves bedzie miał mocniejsza pozycje przy negocjacjach po tym co pokazał dzisiaj
 Autor komentarza: dzzem
Data: 24-11-2013 00:51:27 
Szkoda, że przerwane bo za 10 sekund Groves'a by znosili na noszach, a to byłby miły widok
 Autor komentarza: drenq1607
Data: 24-11-2013 00:52:14 
Świetna walka, szkoda tylko końcówki. Chętnie obejrzę rewanż. Wymiany w pewnych momentach były nieziemskie, a KO wisiało w powietrzu.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 00:53:13 
Tu nie chodzi panowie tylko o skandaliczne przerwanie walki! Tu chodzi także o ciągle faulowanie Frocha! Jedną ręką trzymal drugą bil i to niejednokrotnie w tyl glowy! Ringowy stal z boku i się tylko przypatrywal! Gdyby odjąl punkt Cobrze ten by już inaczej walczyl (na pewno czyściej!). Gdyby to sędziowal Jack Rees nie bylo by takiego poblażania!

Eddie Hearn ustawil sędziego pod Frocha! Inaczej tego nie da się opisać! Przecież Coba to wielka rozpoznawalna gwiazda na Wyspach i światowy p4p! Jak byto wyglądalo gdyby przejebal na punkty z takim mlokosem??? Ta parówa ringowa, która przerwala walke obrabowala Grovesa z szansy na wygraną! Przecież Froch sromotnie przepierda*** na kartach punktowych!!
 Autor komentarza: CELko
Data: 24-11-2013 00:53:32 
Froch trafiłby z 2-3 mocne ciosy i Groves miałby po karierze
 Autor komentarza: benwetz
Data: 24-11-2013 00:53:58 
Redakcjo mam nadzieje, że zajmiecie się Autor komentarza: dzzem , bo cieszy się z niszczęścia innych :(
 Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 00:54:20 
Ja jestem zdania, że Opalach z ostatniej walki z Frochem w takiej formie miałby szansę dać całkiem dobrą walkę
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 00:54:44 
*by to
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 24-11-2013 00:54:55 
Lukaszz
i mnie okradł bo na Groversa postawiłem
 Autor komentarza: rakowski
Data: 24-11-2013 00:54:58 
Lukaszz

Te faule były już w poprzednich walkach,a z Lucianem Bute było to najlepiej widać-mistrz może więcej.
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 24-11-2013 00:55:14 
WARIATKRK
Frocha można bronić bo On nic nie zawinił
 Autor komentarza: sickboy
Data: 24-11-2013 00:55:29 
Lukaszz no czekalem na cos takiego. froch to boxer z ktorego niejeden gnoj moze brac przyklad i mam nadzieje ze w rewanzu zje tego twojego pudelka skadinad rudego. chlopaczku.
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 24-11-2013 00:55:31 
Froch moim zdaniem skończył by swojego rywala przez ciężkie KO
gdyby walka trwała dłużej, ale do momętu przerwania zbierał równo po twarzy...

twardy skurczybyk
 Autor komentarza: DeeJay
Data: 24-11-2013 00:55:42 
rozumiem ze Groves nie faulowal?
odwracanie sie plecami do przeciwnika jest dozwolone, tak?
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 00:56:01 
bak
Zmień dilera! Twój idol po jednym strzale leżalby na macie ringu. Co Ty masz z tym Opalachem???
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 24-11-2013 00:56:13 
bak
nie pisz już o Opalchu bo kompromitujesz się już nikt cie nie traktuje poważnie tylko.Taki nie szkodliwy mały troll taka masz opinie na własne życzenie...
 Autor komentarza: slayer85
Data: 24-11-2013 00:56:26 
Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 00:54:20
Ja jestem zdania, że Opalach z ostatniej walki z Frochem w takiej formie miałby szansę dać całkiem dobrą walkę

Dobra, rozumiem. Jesteś zidiociałym trollem. Pozdrawiam
 Autor komentarza: benwetz
Data: 24-11-2013 00:57:14 
Oczywiście najlepsze prowokacje zawsze Autor komentarza: bak tak śmieszne, że ja już od 10 minut się łapie za brzuch bo nie moge wytrzymać. Śmiesznie mówi o tym Opalachu, że niby taki dobry , a naprawdę bo on słabiutki jest , tak nas wkręca XD. Nieźle co ziomki , ten bak to niezły wariat , piszcie
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 00:58:14 
sickboy
Rzeczywiście można brać przyklad z Frocha na to jak: blokować ciosy glową i jak faulować w ringu. "Chcesz się uczyć takich rzeczy? Ucz się od najlepszych - od Carla Frocha."
 Autor komentarza: heinz
Data: 24-11-2013 00:58:41 
Kto wtopił-kilka głębokich oddechów i organizować kasę. Buki muszą z czegoś żyć.

Bardzo szkoda tego przerwania. Ale kasa znowu zaczyna się rozkręcać, tym razem jeszcze lepsza.
 Autor komentarza: sickboy
Data: 24-11-2013 00:58:58 
dokladnie tak. przed grovesem dluuuuuga droga.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 24-11-2013 00:59:04 
Uwielbiam takie walki gdy młodzieniaszek uczy pokory pyszałka.Świetnie balansem unikał tych ciosów Frocha przy linach,nokdaun w pierwszej rundzie kapitalny,czysto na szczękę.Myślę,że mimo bardzo dobrego występu Groves przegrałby to przez KO w końcowych rundach.Wielki talent i pokazał,że jest twardy,świetnie karcił Frocha tymi prawymi.A kobra strasznie drewniany,ten lewy prosty w ogóle nie dochodził,sposób boksowania prosty jak budowa cepa,ale skuteczny i konsekwentny w tym jest.Froch stracił teraz sporo sympatii i kibiców przez ten werdykt,ale tak działa karma,na konferencjach nie miał szacunku do młodego.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 24-11-2013 00:59:07 
Lukaszz
szkoda czasu na dyskusje to trolle które teraz się pojawiły bo chcą mieć swoje 5 min by zaistnieć zwrócić na nich uwagę.
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 24-11-2013 00:59:38 
to nie Froch przerwałwalkę tylko sędzia wiec nie rozumiem krytyki w
kierunku Frocha!!!

Świetna walka - Froch to kozak i nikogo w swojej karierze nie unikał.

Życzyłbym sobie więcej takich pięściarzy...ech
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 01:00:22 
@ rakowski
Dokladnie! Dziś zasada, że misztrz może więcej sprawdzila się! W walce z Bute wprawdzie nie mial pasa misztrowskiego, ale walczyl u siebie w domu, dlatego też przymykali na to oko. Smutne...
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 01:01:46 
@Wariat
Zgadzam się z Tobą. A już za chwilę bak, sik-boy i paru innych pójdzie spać, a na Pac-Mana zostaną prawdziwi kibice boksu i przynajmniej na poziomie będzie można podyskutować!
 Autor komentarza: Deter
Data: 24-11-2013 01:02:02 
dzzem
To boks - nie szachy.
 Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 01:02:05 
Przecież Przemysław Opalach to polski Carl Froch- tytanowa szczęka, mocny cios, serce do walki. Wiadomo że by przehgrał ale kilka bąb od Carla by ustał.
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 24-11-2013 01:02:16 
Rewanż jest pewny jak zmarszczki po pięćdziesiątce
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 24-11-2013 01:02:18 
Scumbag
Krytyka w kierunku Frocha nie ma nic wspólnego z przerwaniem. Po prostu Froch wyglądał słabo, moze juz go wiek złapał.
 Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 01:02:37 
Ja będę na Pac-Rios :D
 Autor komentarza: benwetz
Data: 24-11-2013 01:03:05 
Autor komentarza: bak
Hahahaha znów rozwaliłeś , niezła prowokacja , hahah nabrałem się , jesteś niesamowity. Piszcie , że beka.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 01:03:49 
O, bak, nie wierzę!
Jednak masz dwa razy w roku zezwolenie:
- na walkę Pac-Mana,
- na walkę Mayweathera.

SUPER!!!
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 24-11-2013 01:04:10 
MrAdam
Froch wg mnie wyglądał tak jak zawsze, nigdy obroną i szybkościa nie zachwycał, dzisiaj miał po prostu rewelacyjnego przeciwnika
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 24-11-2013 01:04:12 
Sędzia kalosz!
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 24-11-2013 01:06:01 
"Autor komentarza: Siwy1
Data: 24-11-2013 01:04:10
MrAdam
Froch wg mnie wyglądał tak jak zawsze, nigdy obroną i szybkościa nie zachwycał, dzisiaj miał po prostu rewelacyjnego przeciwnika"

Dokładnie.
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 24-11-2013 01:06:10 
WARIATKRK Data: 24-11-2013 00:59:07

Lukaszz
szkoda czasu na dyskusje to trolle które teraz się pojawiły bo chcą mieć swoje 5 min by zaistnieć zwrócić na nich uwagę.


WARIATKRK - uszanuj zdanie innych. Nikt tu nie odejmuje Groversowi - walczył świetnie. Tylko po co tak krytykować Frocha??
On już tak walczy jak wojownik - padłw pierwszej rundzie, zbierał lanie ale się nie poddał.
Wielu pięściarzy po takim początku zwątpiłoby co do dalszej walki np.naszGołota i wielu innych, a co zrobił Froch?? Śmiem twierdzić że
znokałtowałby ciężko swojego młodszego rywala i to ciężko.
 Autor komentarza: leonidas793
Data: 24-11-2013 01:06:38 
h.. z tym sedzia, groves ta przegrana walka i tak wygrał wiecej niz froch, chyba mam nowego ulubionego zawodnika
 Autor komentarza: un4given
Data: 24-11-2013 01:06:45 
bak znów o swoim chłopaku Przemku pisze.
 Autor komentarza: sickboy
Data: 24-11-2013 01:07:06 
a takie dobre kursy byly........ FUCK CWELSEA.
 Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 01:08:20 
Wiadomo, że Froch nienajlepszy technicznie, ale za to niezły z niego puncher i wojownik.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 24-11-2013 01:08:39 
Siwy1
Na pewno Groves tez sprawił, ze Froch na jego tle wyglądał kiepsko, ale zauważ jakie karygodne błędy popełniał Froch, zreszta wielokrotnie został za nie skarcony
 Autor komentarza: canuck
Data: 24-11-2013 01:09:06 
Niesamowita walka!

Froch potwierdzil to co on nim wiemy, ze wirtuozem boksu to on nie jest, jak tez ma dosc slaba obrone. Ale facet ma wole zwyciestwa (niesamowity walczak), dobra szczeke, swietna kondycje oraz walczy do konca. Dlatego wygral, bo zaczelo sie dla niego bardzo nieciekawie!

Groves pokazal duza szybkosc, bardzo dobra prace tulowia oraz glowy, dobre prawe sierpowe "cepy" nad jabem Froch oraz niezla odpornosc na ciosy. Pewnie, bedzie z niego wielki bokser bo jest jeszcze mlody oraz ma character w dodatku do umiejetnosci.

Co do przerwania walki to bylo to troche kontrowersyjne. Ja wole liczenie na stojaco, pozniej pytanie czy bokser chce walczyc dalej oraz ostrzezenie, ze jak bedzie dostawal "czysciochy" albo nie oddawal to walka zostanie natychmiast przewrwana. Sedzia ringowy musi byc nie tylko sprawiedliwy, ale tez dbac o zdrowie bokseerow.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 01:09:57 
sik-boy
Hejtuj dalej trollu. Tylko to ci zostalo!
 Autor komentarza: sickboy
Data: 24-11-2013 01:10:31 
hejtuj swoja stara.
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 24-11-2013 01:10:36 
wcześniej sędzia 2 razy zatrzymywał akcje Frocha przy linach, wiec tak jakby nie można mówić o jakimś wale,. tak czy inaczzej walka REWELACYJNA, teraz czekamy na PAC-RIOS
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 24-11-2013 01:11:18 
MrAdam

,,Krytyka w kierunku Frocha nie ma nic wspólnego z przerwaniem. Po prostu Froch wyglądał słabo, moze juz go wiek złapał,,



Zgadzam się pięściarsko Froch wypadł słabo na tle Grovesa ale trzeba docenić go za hart ducha i wolę zwycięstwa.
Czy dopadł go wiek???być może więc tym bardziej mi zaimponował że sie nie dał złamać zwłaszcza po tak fatalnym początku walki
 Autor komentarza: karule
Data: 24-11-2013 01:12:23 
Jedno jest pewne. DO REWANŻU MUSI DOJŚĆ!
 Autor komentarza: tapir
Data: 24-11-2013 01:13:53 
Froch nie miał sposobu żeby się dobrać do Grovesa. Przegrywał wyraźnie, a jego obrona była jak zwykle kiepska brak gardy to woda na młyn dla dobrych techników. Nie wiadomo jak by się walka skończyła gdyby sędzia nie przerwał, bo wcale nie jest powiedziane że Cobra by go skończył.
 Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 01:14:16 
Przynajmniej pobiłem copa i jestem teraz większym trollem niż on ^^
 Autor komentarza: Tokio
Data: 24-11-2013 01:14:29 
zastanawiałem się czemu Froch wyglądał tak słabo, ale dochodzę do wniosku, że wcale jednak słabo nie wyglądał, walczył jak zawsze, tylko Groves był lepszy, szybszy, precyzyjniejszy
Frochowi zupełnie nie wchodziły jaby, za mało prawej ręki, agresji no i obrony
jednak wydaje mi się, że byłaby powtórka z z walki z Włodarczyka z Greenem i tym ruskim, w końcu Froch by go ustrzelił
a co do wyniku, to wał straszny, wg mnie przy kontrowersyjnych wynikach powinna zostać powołana specjalna komisja, która zmieniały by wynik walki
a co do sędziów to pozbawienie wypłaty i zawieszenie
tak tego nie ma i mamy skutki, że okularnica punktuje walkę dla Bradleya i Alvareza, mimo, że przegral
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 24-11-2013 01:14:54 
MrAdam
mógł nie wytrzymac psychicznie i nerwy zżerały go od środa, że "młodziak" go bije co skutkowało cepami, zostawionymi nogami i bezsensownymi kombinacjami
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 24-11-2013 01:15:42 
bak

Odstaw alkohol, bo wyraźnie Ci nie służy :)
 Autor komentarza: Deter
Data: 24-11-2013 01:15:48 
canuck
Sędzia jest od sędziowania - nie od dbania. Narożnik w każdej chwili może przerwać walkę.

Kiedy odstawimy emocje i chłodno przekalkulujemy to można zauważyć prostą, acz cenną, zależność - ogromna większość ciężkich nokautów pada podczas "normalnej" walki, a nie takiej pływającej obrony jak Grovesa. Nokauty przy pełnej świadomości i kontroli są częstsze i groźniejsze.
 Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 01:17:16 
@Pyskaty

Nie piłem właśnie dzisiaj o dziwo ;p Ale serio jestem większym trollem niż cop.
 Autor komentarza: un4given
Data: 24-11-2013 01:17:17 
Pyskaty

alkohol ? Chyba Piccolo.
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 24-11-2013 01:17:55 
sedzia niech spada na szczaw! w poprzednich RD tez mial problemy a dal rade Groves.
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 24-11-2013 01:18:32 
bak
Cop udziela sie tylko pod artykulami o Wilderze badz Adamku wiec jako troll az tak nam raczej nie zawadza XD
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 24-11-2013 01:19:29 
tapir Data: 24-11-2013 01:13:53


skończyłby go raczej na pewno - Grovers był zagubiony i nie wiedział
co sie dzieje.
W wywiadzie po walce Froch podkreślał że Groversa
wzrok błądził gdzieś po podłodze w ostatnich sekundach walki i sędzia też to musiał widzieć.
 Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 01:20:55 
@Sajnal11

No właśnie, więc ja jestem bardziej uniwersalny troll :D
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 24-11-2013 01:21:39 
sedzia niech spada na szczaw! w poprzednich RD tez mial problemy a dal rade Groves.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 24-11-2013 01:22:22 
"Autor komentarza: Deter
Data: 24-11-2013 01:15:48
canuck
Sędzia jest od sędziowania - nie od dbania. Narożnik w każdej chwili może przerwać walkę."

Otóż to!

"Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 01:17:16
@Pyskaty

Nie piłem właśnie dzisiaj o dziwo ;p Ale serio jestem większym trollem niż cop."

To tym bardziej mnie martwi Twoje zachowanie :) Do copa to Ci jeszcze trochę brakuję :)

"Autor komentarza: un4given
Data: 24-11-2013 01:17:17
Pyskaty

alkohol ? Chyba Piccolo."

Uuu to naprawdę słabą główkę ma ten nasz bakuś, skoro ma takie fazy po Piccolo :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 01:22:31 
@Pyskaty, un4given
Dajcie spokój bakowi. Pierwszy raz w życiu się najebal :D
 Autor komentarza: KratoZ
Data: 24-11-2013 01:23:07 
Kapitalne widowisko, czapki z glow dla obu piesciarzy. Chyba nikt nie spodziewal sie tak trudnej przeprawy dla Frocha, zakonczonej w dodatku kontrowersyjnym werdyktem. Niemniej, to Groves postawil na wojne - jedyna opcje w tym pojedynku dla Frocha - bo walczac bezpiecznie i atakujac z doskoku, zapewne dowiozlby swoja bezpieczna przewage do konca.
Mimo to, Saint zdolal ujarzmic Frocha - Kobra nie byl soba, dlugo powstrzymujac sie przed firmowa szarza. To sila i precyzja ciosu Grovesa, a takze rewelacyjny timing spodowaly niepewnosc mistrza i jego wyczekujaca postawe.
Na punkty zdecydowanie prowadzil Groves - mialem podobne odczucia, co ekspert angielskiej tv - przyznajac Frochowi 5 i 8 runde. Zastanawialem sie jeszcze nad 7, ale nie bylo czasu tego roztrzasac. Scenariusz wiekszosci rund byl podobny - apatyczny Froch probowal kasac lewym, tymczasem Groves, wykorzystujac refleks i prace nog, lokowal mocny prawy na szczece Carla. Niemniej, co dalo sie zaobserwowac - ciosy Frocha - choc nieliczne, zadawane podczas chaotycznych wymian, mialy swoja wielka wymowe. Opuchlizna pod okiem Grovesa wykwitla dosc wczesnie, pozniej, po wiekszym zrywie Kobry zapuchlo rowniez drugie oko mlodziana. Widac, ze wiecej energii kosztowal ten pojedynek pretendenta i znacznie lepiej zniosl to szalencze, obiftujace w wymiany tempo Froch.
Co do werdyktu - wielka szkoda, ze sedzia nie pozwolil dokonczyc Carlowi roboty. Tak wlasnie, uwazam, ze Froch znookautowalby mlodego w tej, czy kolejnej rundzie. Mimo wszystko Groves mial prawo zakladac inaczej i z tego powodu czuc sie skrzywdzonym. Rewanz jest wiecej niz oczywisty(ile kapusty z tego bedzie, hohoho).
Podsumowujac - szczeka znow nie zawiodla mistrza, podobnie jak mogl on liczyc na swoje mlotki w rekawicach(mimo wszystko trafial malo - gdyby zadawal takie czysciochy jak Groves, wowczas walka nie potrwalaby pieciu rund). Zostal jednak przez pretendenta obnazony - czy to w kwestii techniki, czy szybkosci, mlodzian gorowal nad doswiadczonym mistrzem. Malo kto spodziewal sie takiej sily w rekawicach Grovesa, malo kto rowniez spodziewal sie jego wyraznej przewagi w poczatkowych rundach. Jednak konskie zdrowie mistrza zadecydowalo. Mlodzian niepotrzebnie staral sie zdominowac(znokautowac?) mistrza, za co zostal niechybnie skarcony. Szkoda tylko, ze przez sedziego, a nie samego Frocha. Swietny fight.
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 24-11-2013 01:24:13 
a tam skonczylby gdyby nie sedzia to moze bysmy sie przekonali
 Autor komentarza: canuck
Data: 24-11-2013 01:24:49 
@Deter: Tylko sedzia ringowy jest dostatecznie blisko bokserow, aby widziec czy bokser moze walczyc dalej, czy nie. Carl powiedzial, w wywiadzie po walce, ze Groves byl zupelnie bezbronny w samej koncowce, takze mogl go bez problemu trafiac "czysciochami." Nie sadze, aby Carl klamal!

Groves jest mlody oraz bardzo utalentowany, takze nie ma powodu, aby przegral przez brutalne KO, rezykujac przy tym swoje zdrowie. Cala kariera jest jeszcze przed nim. A pokazal sie z najlepszej strony!
 Autor komentarza: Hangagod
Data: 24-11-2013 01:24:55 
Cóż, współczuje tylko Wariatowi, który chyba coś tam postawił na Grovesa. Ja oglądałem zwyczajnie, ale byłem w tamtej chwili naprawdę wściekły na "sędziego". Resztę pozostawię bez komentarza.
 Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 01:24:59 
@Pyskaty

No jak to nie? Już zaczynam w swoich postach przebijać baka, zdobywam coraz więcej hejterów, itd. Cop jest przereklamowany i przeceniany po prostu, ja jestem większym trollem.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 01:25:20 
Scumbag
A co innego mógl mówić w wywiadzie ten zarozumialy pyszalek, który od czasu walki z Wardem zbieral kolejne, największe lanie życia?
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 01:27:08 
bak
Odstaw alkohol, bo nie dotrwasz do walki Pac-Mana! :)
 Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 01:28:21 
Cop już jest past-prime, po tym banie sprzed pół roku się wypalił ;p
 Autor komentarza: un4given
Data: 24-11-2013 01:28:25 
Powtórka z Hernandeza się zaczyna na PS
 Autor komentarza: Sajnal11
Data: 24-11-2013 01:29:46 
bak
Pierwszy raz widze zeby ktos tutaj przyznawal sie do bycia trollem,przewaznie trolle uwazaja sie za osoby inteligentne wiec przyznanie sie do bycia idiota(bo trolling i idiotyzm to dla mnie to samo) jest dosc niespotykane,brawo!!!!! XD
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 24-11-2013 01:29:54 
canuck

sedzia powinien przerywac walki w ktorych jeden dostaje mocne ciosy na glowe a sam nie robi nic a nie te w ktorych bokser ma przewage a zaslania sie po niecelnych ciosach
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 24-11-2013 01:29:56 
"Autor komentarza: Lukaszz
Data: 24-11-2013 01:22:31
@Pyskaty, un4given
Dajcie spokój bakowi. Pierwszy raz w życiu się najebal :D"

No nie wiem. Jak dla mnie to on często pisze tak, jakby był pod wpływem :)

"Autor komentarza: bak
Data: 24-11-2013 01:24:59
@Pyskaty

No jak to nie? Już zaczynam w swoich postach przebijać baka, zdobywam coraz więcej hejterów, itd. Cop jest przereklamowany i przeceniany po prostu, ja jestem większym trollem."

Tak bakuś, świetnie, że przebijasz samego siebie :D Trzymam kciuki za Twoją dalszą działalność na orgu. Trolluj bracie! :)
 Autor komentarza: Tokio
Data: 24-11-2013 01:30:15 
Lukaszz Data: 24-11-2013 01:25:20
Nie Ward, a właśnie Groves spuścił największy wpierdol życia Frochowi
ps Froch bredzi, mimo, że go uwielbiam
jedna z najlepszych walk rok i zarazem nanjwiększy wał
 Autor komentarza: Deter
Data: 24-11-2013 01:38:03 
@ canuck
Może kłamał, może nie - tego nie wiemy :)
Ty zakładasz, że boks ma być bezpieczny - w tym problem. Zakładasz również, że bardziej niebezpieczne są sytuacje takie, jak w końcówce walki... a statystycznie częściej kuku bokserzy robią w "normalnej" walce.

Piszesz tak
"Tylko sedzia ringowy jest dostatecznie blisko bokserow, aby widziec czy bokser moze walczyc dalej, czy nie".
Ale to jest sędzia, on ma sędziować, a nie egzekwować swoją "wiedzę" o stanie możności walki zawodników.
 Autor komentarza: grajus
Data: 24-11-2013 01:38:22 
''Froch wg mnie wyglądał tak jak zawsze, nigdy obroną i szybkościa nie zachwycał, dzisiaj miał po prostu rewelacyjnego przeciwnika"

i tu jest zawarta cała prawda o tej walce
 Autor komentarza: canuck
Data: 24-11-2013 01:49:18 
@Deter: Jeszcze raz powtarzam, ze Groves walczyl swietnie, byl bardzo dzielny oraz pokazal, ze bedzie mistrzem, bo jest mlody. Carl dostal tyle bomb, ze pewnie wystarczylo by na kilka walk. Ale ...

W samej koncowce mialem wrazenie, ze jezeli sedzia ringowy nie przerwie walki, to Groves zostanie ciezko znokautowany. Slanial sie juz na nogach oraz nie mial koordynacji ruchow.

Najlepsze bo bylo liczenie na stojaco. Wtedy bylby balans pomiedzy "sprawiedliwoscia ringowa", a dbaloscia o zdrowie boksera. To jest moja opinia!
 Autor komentarza: Rezjjel89
Data: 24-11-2013 01:50:25 
" Autor komentarza: canuck
Data: 24-11-2013 01:09:06
Niesamowita walka!

Froch potwierdzil to co on nim wiemy, ze wirtuozem boksu to on nie jest, jak tez ma dosc slaba obrone. Ale facet ma wole zwyciestwa (niesamowity walczak), dobra szczeke, swietna kondycje oraz walczy do konca. Dlatego wygral, bo zaczelo sie dla niego bardzo nieciekawie!

Groves pokazal duza szybkosc, bardzo dobra prace tulowia oraz glowy, dobre prawe sierpowe "cepy" nad jabem Froch oraz niezla odpornosc na ciosy. Pewnie, bedzie z niego wielki bokser bo jest jeszcze mlody oraz ma character w dodatku do umiejetnosci.

Co do przerwania walki to bylo to troche kontrowersyjne. Ja wole liczenie na stojaco, pozniej pytanie czy bokser chce walczyc dalej oraz ostrzezenie, ze jak bedzie dostawal "czysciochy" albo nie oddawal to walka zostanie natychmiast przewrwana. Sedzia ringowy musi byc nie tylko sprawiedliwy, ale tez dbac o zdrowie bokseerow. "


I wszystko w temacie. To co Froch przyjął na japę w 6 rundzie mogłoby powalić z 20 gości. Twardy jest. Przegrywał walkę wyraźnie. Ja dawałem Carlowi maź 2 rundy a to właśnie jemu kibicowałem. Sedzia przerwał za szybko tę walkę. Mógł zostawić wszystko w rękach Frocha. Groves moim zdaniem mocno spuchł w 8 rundzie i w dalszych rundach mógłby być łatwiejszy do trafienia przez Kobrę ale czy by tak było to się już niestety nie dowiemy. Walka roku jak na razie. Wielkie emocje. Właśnie dlatego kocham boks!
 Autor komentarza: Deter
Data: 24-11-2013 01:58:25 
@ canuck
"W samej koncowce mialem wrazenie, ze jezeli sedzia ringowy nie przerwie walki, to Groves zostanie ciezko znokautowany. Slanial sie juz na nogach oraz nie mial koordynacji ruchow".

Ale w boksie właśnie o to chodzi.
To tak, jakby przerywać mecz piłkarski... bo ktoś chce bramkę strzelić.

"Najlepsze bo bylo liczenie na stojaco. Wtedy bylby balans pomiedzy "sprawiedliwoscia ringowa", a dbaloscia o zdrowie boksera. To jest moja opinia!"

Ale jakim prawem sędzia będzie dbał o moje zdrowie?
 Autor komentarza: canuck
Data: 24-11-2013 03:50:16 
@Deter: To porownanie z meczem pilkarskim jest bardzo kiepskie. Pomysl o tym!?

Jak zespol straci bramke, to nie to samo jak zlamana szczeka, zlamany nos, pekniety oczodol czy wstrzas mozgu.
 Autor komentarza: benwetz
Data: 24-11-2013 04:49:04 
Autor komentarza: canuck
To chyba tylko ty miałeś takie wrażenie. Bo ja tam widziałem około 20 sekund zamroczenia, ale przypominam Groves wygrywał na punkty , oddawał ciosy , jakoś strasznie nie "pływał", przerwanie jest w takiej sytuacji skandaliczne. Ale zresztą to ty jesteś autorem tego rankingu oceniającego siłe ciosu na podstawie liczby KO bokserów ? Z którego wychodziło, że Proksa to jeden z największych panczerów w średniej ?
 Autor komentarza: canuck
Data: 24-11-2013 05:00:38 
@benwetz: przeciez o tych 20-tu sekundach mowimy, a nie o przebiegu walki jako takiej. Groves do 8-mej rundy wygrywal zdecydowanie na punkty oraz byl lepszym bokserem. Przeciez ja tego nie kwestionuje, wprost przeciwnie!

Prosze, przedstaw nam swoja bardzo "naukowa" metode oceniania sily ciosu. Jestem bardzo ciekawy Twojej wersji albo metody!?
 Autor komentarza: gemba
Data: 24-11-2013 09:30:34 
no i powiem tak oszustwo.froch ciesz sie ze ci sedzia pomogl ty krzywa klamo,walczysz jakbys kija od szczotki zjadł gorzej niz amator.i takie wyiki krzywdza caly boks i kibiców
 Autor komentarza: Michalek
Data: 24-11-2013 10:15:13 
PRAWDA JEST TAKA: walka nie powinna być przerwana. To jest boks. Argumenty mówiące o niebezpieczeństwach które rzekomo miały spotkać Grovesa są idiotyczne. Nie wiem jak kibic boksu może takie rzeczy wypisywać. Przecież boks to dyscyplina z bardzo długim rodowodem, i gdyby ci "znawcy" sędziowali najwspanialsze potyczki ostatnich dziesięcioleci byśmy mieli zamiast nich serie kontrowersyjnych wałków.
 Autor komentarza: Spartacus
Data: 24-11-2013 10:48:55 
Wspołczuje Grovesowi, bardzo dobrze sie przygotowal do walki, wygrywal ta walke,a zostal skrzywdzony i oszukany. To daje do myslenia. Mam nadzieje, ze nie bedzie tego przezywal i rozpamietywal, bo to mu nic nie da, tylko bedzie jeszcze ciezej trenowal i wroci jeszcze silniejszy.
 Autor komentarza: Milan
Data: 24-11-2013 11:14:06 
chyba szykuje sie wielkikasowy rewanz Warda z Frochem eh
dla mnei powinnien byc rewanz a Grovesa niby ceniłem a jednak nie docenialem , to naparwde swietny zawodnik
szacunek dla mlodego i lapmka kontrona dla Carla
 Autor komentarza: Clevland
Data: 24-11-2013 11:24:45 
Koniec kariery powinien rozważyć Froch.
Albo zmienić styl- lewa ręka wyżej !

Dostał tyle czystych ciosów.
Prawe sierpy prawie mu głowę urywały.


EEG przy takim stylu już dawno nie wychodzi...
 Autor komentarza: milek762
Data: 24-11-2013 11:54:33 
hmmm może sędzia się pośpieszył z przerwaniem walki ale i tak uważam że Groves był ,zraniony , zataczał się Froch dokończył by go w nastepnej rundzie.

Ale Groves zaimponował powinien celować w Stieglitza i pas Wbo superśredniej.

Niewiem czemu tak bez błysku zawalczył Froch przecież niedawno z Swietnym Kesslerem zawalczył znakomicię i dominował nad Kesslerem.
a teraz okrutnie się meczył z Grovesem.
A kessler jeż równię dobrze wyszkolony technicznie z mocnym ciosem .
 Autor komentarza: Janusz1970
Data: 24-11-2013 12:37:35 
Wariat Krk nie dostanie ostrzezenia za Swoje słowa ? widac ze nie wszyscy sa tu rowno traktowani. Walka jak najbardziej prawidlowo zakonczona bo moglo sie to zakonczyc tragedią tak samo jak u Abdusalamowa
 Autor komentarza: ArturSzklankaSzpilka
Data: 24-11-2013 13:12:39 
Nie rozumiem tego bólu dupy u niektórych. Walka za wcześnie przerwana ale szczęście sprzyja lepszym. KO wisiało w powietrzu.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 24-11-2013 14:21:20 
to jakis wal Groves lal Frocha jak glupka tyle co on zebral czystych bomb ....
 Autor komentarza: Dominic
Data: 24-11-2013 16:19:25 
Froch jest jak czołg, te polskie korzenie w tym typie ewidentnie widać, mega twardziel.
Zgadzam się sędzia dał dupy po całości i powinien za to dostać srogie baty, ale wydaje mi się ,że jakby walka nie została przerwana to Froch by Grovesa przełamał i wygrałby przed czasem.
Carl chociaż wygrał to dostał chyba największe lanie w karierze.
Walka super, rewanż jak najbardziej wskazany!
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 24-11-2013 17:35:25 
Groves bardzo dynamiczny w początkowych rundach. Później polował tylko na prawy nad lewym prostym Frocha. Sędzia rzeczywiście zakończył egzekucję na Grovesie. Moim zdaniem tylko cud mógłby Jerzego uratować. Froch to prawdziwy mistrz i nie wypuściłby zwycięstwa zwłaszcza, że do końca rundy było daleko. Takie jest moje zdanie. Mam żal do sędziego, że przerwał tą walkę i nie pozwolił Frochowi odnieść epickiego zwycięstwa. Swoją drogą zaczynało to przypominać pojedynek Włodarczyk Czakijew. Ale sędzie spieprzył super widowisko.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.