WŁODARCZYK NIE LEKCEWAŻY FRAGOMENIEGO

Krzysztof Włodarczyk (48-2-1, 34 KO) jest zdecydowanym faworytem przed trzecią potyczką z Giacobbe Fragomenim (31-3-2, 12 KO), lecz pomimo 44. lat Włocha nasz mistrz świata federacji WBC nie lekceważy najbliższego rywala.

- Będzie starał się wygrać tę walkę, bo jest to jego ostatnia szansa, żeby jeszcze zaistnieć i też coś zarobić. (...) Wytrzymałość zostaje i na pewno taki w tej walce będzie. Moim zdaniem jest zawodnikiem który, zajeżdża kondycyjnie, idzie do przodu i bije. Nie są to ciosy mocne, ale wkurzają. Gdzieś tam można się zdenerwować, tym ciągłym biciem i tą niemocą. Wiadomo, że on próbuje oddać, jeden, dwa, trzy ciosy zaczepi i bije. No jest takim nieprzyjemnym zawodnikiem - powiedział "Diablo" w rozmowie z Eurosportem.

Przypomnijmy, że starcie 6 grudnia będzie dopełnieniem trylogii pomiędzy tymi zawodnikami. Za pierwszym razem padł remis, lecz w rewanżu Polak nie dał już przeciwnikowi żadnych szans i zastopował go w óśmej rundzie.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 04-11-2013 17:41:38 
Włodar pierwszą walkę przejebał z kretem , natomiast w drugiej Frago zapomniał zabrać jaja do ringu i zrobił quita . Walka kompletnie bez emocji , jeśli Włodarczyk nie skończy starego makarona w 3-4 rundy to będzie kompromitacja
 Autor komentarza: skechers
Data: 04-11-2013 17:54:41 
mało mnie to obchodzi
 Autor komentarza: addam23
Data: 04-11-2013 17:56:04 
Głupie są gadki o kompromitacji jeśli ktoś kogoś nie skończy do którejś rundy.
Jak pokazują przykłady kilku totalnych journeymenów - można nie podejmować walki i nie dać sobie zrobić krzywdy.
A jak zawodnik na siłę będzie szukał KO to walka dopiero kiepsko wygląda i chaotycznie.

Z wiekiem też bywa różnie.
Nie ma co o Hopkinsie mówić nawet... No ale taki Arslan z wali z Huckiem np?

No i najważniejsze - nigdy nie wiadomo kto w jakiej formie do ringu wyjdzie.
Nigdy więc nie można z góry mówić - jak ktoś z kimś nie wygra/nie wygra szybko to będzie to kompromitacja.
A może ktoś akurat forme życia zrobi?

Po co więc tak pieprzyć?
 Autor komentarza: addam23
Data: 04-11-2013 17:58:35 
BTW
W 1 walce też punktowałem zwycięstwo włocha.
Tam coś z kondycją Diablo nie wypaliło i od połowy walki ledwo oddychał i klinczował.
Inna sprawa - dziwne zachowanie arbitra podczas liczenia Fragomeniego.
 Autor komentarza: lukaszenko
Data: 04-11-2013 18:15:47 
Nie lubilem Diablo ale po tym co pokazal u Ruskich to naprawde szacunek;)
 Autor komentarza: 666
Data: 04-11-2013 18:26:11 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik 666 piszący z IP: 83.4.26.175 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: 666
Data: 04-11-2013 18:27:23 
Użytkownik 666 piszący z IP: 83.4.26.175 został zablokowany za wielokrotne łamanie postanowień regulaminu.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 04-11-2013 18:31:30 
Łatwa walka dla Diablo. Po Ruskim należy mu się łatwy przeciwnik, ale troszkę z Frago to są jajca. Już lepiej jakby Włodarczyk zwalczył z jakimś młodym nieopierzonym bokserem, który ma nieskazitelny bilans. Medialnie lepiej by to wyglądało a i stary kotlet z Italiano nie byłby odgrzewany.

Pierwsze 2/3 rundy Makaroniarz coś tam będzie zapewne udawał, że ma kondycje a potem to będzie albo holowanie go przez Włodara do 5/6 rundy i KO, albo przez przypadek Diablo znokautuje Frago jakimś lewym i po zabawie będzie.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 04-11-2013 18:34:49 
Takie walki w obronie pasa nigdy nie powinny mieć miejsca.
Jak tak dalej pójdzie to Krzysio Włodarczyk podobnie jak Michalczewski będzie rekordzistą w ilości obron pasa.
 Autor komentarza: 666
Data: 04-11-2013 18:59:30 
Użytkownik 666 piszący z IP: 83.4.26.175 został zablokowany za wielokrotne łamanie postanowień regulaminu.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 04-11-2013 19:14:47 
ocena, krytyka,fakty,

Jakie to hejtowanie?
 Autor komentarza: Imperator
Data: 04-11-2013 19:26:50 
666

Człowieku wyluzuj. Shogun90 poniekąd ma racje. Dla Diablo, Frago to żaden rywal teraz. Powinien go ubić do 3 rundy tak, aby temu już nawet na myśl nie przyszło zakładanie rękawic.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 04-11-2013 21:17:00 
666 swoje wpisy opiera na emocjach a nie na faktach.
W wadze w której walczy Włodarczyk jest kilku bokserów którzy w ostatnim okresie walczyli o mistrzostwo świata.
Włodarczyk nie walczył z żadnym z nich
Huck
Jones
Afolabi
Lebiedew
Arslan
Hernandez
I jeszcze kilku mniej znanych.

A z kim walczył Włodarczyk?
Tylko z Greenem i Cuninghamem.
Pozostali przeciwnicy Włodarczyka może jeszcze poza Palaciosem mają na rozkładzie albo samych kelnerów albo rekordy żenujące
Więcej porażek niż zwycięstw.
 Autor komentarza: xionc
Data: 05-11-2013 00:06:01 
po pierwsze - Frago jest obowiazkowym pretendentem, wiec mowienie czy ta walka ma sens dla Diablo czy nie jest bez sensu - jesli chce zachowac pas, to musi walczyc, tak samo jak Wlad z Thompsonem musial.
po drugie - Frago wygral eliminator z Silvio Branco, ktory w ostatniej walce pokonal przed czasem przeciwnika Mastera o pas EBU, wiec nie jest zupelnym leszczem
po trzecie w koncu - zaden bokser, nawet Floyd nie wychodzi do ringu z sama tylko czolowka, czasem sie bije Drozda, czasem Poaciosa, a czasem Robinsona lub Fragomeniego.
 Autor komentarza: Ernesto
Data: 05-11-2013 01:16:14 
RSC2

Rossitto, Abdoul, Coelho, Simon, Rudiger May, Mayfield, Alexander, Cunningham, Green, Fragomeni, Robinson, Palacios, Czakijew

Masz racje niewiele tych nazwisk, ale jakby Diablo dopisał tak z 5 bardziej znanych zanim skończy karierę to mógłby ją kończyć z czystym sumieniem, a przynajmniej w CW.
 Autor komentarza: bak
Data: 05-11-2013 10:18:06 
Żadnego rywala nie można lekceważyć. Ale mimo wszystko Włodarczyk TKO do 8 rundy. Fragomeni jest past prime, ale na 2 wojny z Silvio Branco go było stać. Jakby nie patrzeć Diablo ma najlepszy okres w karierze od walki z Czakijewem.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 05-11-2013 22:49:36 
@xionc

Masz rację że :"czasem się bije słabszego a czasem mocniejszego"

Problem w tym ,że Włodarczyk bije tylko "słabszych"

Bo z tymi "mocniejszymi" których wymieniłem on wogóle nie walczy
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.