ROWER BĄDŹ GAMACHE ZASTĄPIĄ GMITRUKA W ROLI SZKOLENIOWCA MASTERNAKA

W piątek odbyło się spotkanie Mateusza Masternaka (30-1, 22 KO) ze swoimi promotorami z grupy Sauerland Event. Zdetronizowany na początku miesiąca z tronu mistrza Europy kategorii junior ciężkiej wrocławianin usłyszał zapewnienia, że potężna niemiecka stajnia wciąż zamierza w niego inwestować, a tamtejsi ludzie wierzą, że pewnego dnia "Master" zdobędzie tytuł mistrza świata.

Jak wiadomo 26-letni Polak rozstał się po ostatniej walce ze swoim długoletnim trenerem - Andrzejem Gmitrukiem. Początkowo spekulowano w mediach, że jego miejsce w narożniku Mateusza mógłby zająć Michael Timm, lecz dziś już wiadomo, że taka opcja nie wchodzi w grę.

Krąg potencjalnych szkoleniowców ograniczył się na chwilę obecną do dwóch osób. Tak oto w narożniku Masternaka stanie Niemiec Karsten Rower albo Amerykanin, w przeszłości mistrz świata dwóch kategorii - Joey Gamache. Ostateczna decyzja ma zapaść wkrótce.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 27-10-2013 16:59:34 
Pamiętam Gamache i jego walkę (rzeźnie ) z Gattim . Jeden z najbardziej brutalnych nokautów jakie widziałem i z tego co czytałem , Gamache do dzisiaj odczuwa skutki tej walki
 Autor komentarza: GaD1
Data: 27-10-2013 17:09:29 
Rover do 3rzędny trener w tej stajni,prowadził Sylvestra. Gamache jako trenera nie znam zupełnie i obawiam się,że Masternak też go nie zna. Nie widzę tej zmiany trenera zupełnie,skok po ciemku na głęboką wodę.Można popływać albo złamać kręgosłup.
 Autor komentarza: eltestosteron
Data: 27-10-2013 17:33:43 
rower? hahahahahahahahahahaha
 Autor komentarza: nik
Data: 27-10-2013 17:33:58 
I gdzie mu tam do Wlodarczyka.
 Autor komentarza: DanseMacabre
Data: 27-10-2013 17:45:35 
http://m.youtube.com/watch?v=ijLl3i3NGF4&gl=PL&client=mv-google&guid=&hl=pl
 Autor komentarza: DanseMacabre
Data: 27-10-2013 17:56:25 
Gamache po walce z Gattim skladal pozwy jakoby Arturro miał bardzo przekroczyc limit wagi w czasie walki czy cos takiego.W sumie tak to wygladalo jakby Thunder byl ze 2 kategorie wyzej w tej walce
 Autor komentarza: MLJ
Data: 27-10-2013 18:03:20 
Nie Karsten Rower tylko Karsten Röwer

Druga liga trenerska, poziom Łapina, albo i gorzej..
 Autor komentarza: cop
Data: 27-10-2013 18:10:19 
Masternak byl i wciaz jest jednym z nielicznych paru polskich bokserow, ktorych kariery sledzilem/sledze. Ostatni pojedynek dal mi duzo materialu do analizy i musialem zweryfikowac swoje podejscie do tego piesciarza. Czy zmiana trenera jest rozwiazaniem w sytuacji jak zaistniala? Czasami tak, ale Gmitruk to prawdziwy fachowiec i niestety ale tacy jak Gamache czy Rower nie dorastaja Polakowi nawet do piet. Mysle, ze to duzy blad. Masternak podpisujac kontrakt z Sauderland Event postapil slusznie, ale najwyrazniej znalazl sie obecnie w takim miejscu swojej kariery, gdzie kazda drobna decyzja musi byc przemyslana. Niestety, ale wybor nowego trenera jest zbyt powaznym krokiem, by zrobic blad. Masternak ma olbrzymi talent, dobre warunki fizyczne ale obawiam sie iz zauwazylem pewne psychjologiczne uwarunkowania, ktore moga spowodowac, ze jego bokserskie zycie nie bedzie uslane rozami.
Obym sie mylil, gdyz zycze mu naprawde sukcesow. To bardzo interesujacy piesciarz i z przyjemnoscia ogladam jego walki. Niestety ta z Drozdem byla jego najslabsza w karierze (z tych co znam).
 Autor komentarza: cop
Data: 27-10-2013 18:13:14 
"nik Data: 27-10-2013 17:33:58
I gdzie mu tam do Wlodarczyka."

Styl kreuje widowisko. Wciaz sadze, ze w bezposredniej konfrontacji Masternak pokonalby Wlodarczyka a to glownie za sprawa kombinacji i mobilnosci. Nawet ten Masternak z walki z drozdem mialby szanse.
Dodam, ze moja opinia o Wlodarczyku po walkachj z Greeenem i Chakhievem jest znacznie lepsza niz 3-4 lata temu i zaczalem go nalezycie doceniac. To twardziel.
 Autor komentarza: nik
Data: 27-10-2013 18:34:48 
cop

Szanse by mial ale z odpornoscia na ciosy u niego nie najlepiej. Czakijew tez zadawal kombinacje, dwoil sie I troil a jak sie skonczylo to wiemy. Powtorze ze na dzien dzisiejszy z Diablo by przegral zdecydowanie, w dodatku na taka walke musialby sobie zasluzyc.
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 27-10-2013 18:40:55 
Masternak vs Włodarczyk to zdecydowanie za wcześnie
dla Masternaka zwłaszcza po jego ostatnim występie w Moskwie.
Niewątpliwie ze sportowego punktu widzenia
(zwłaszcza w Polsce) taka walka wywołałaby duże emocje.
O wiele wiele większe niż czekające nas zapewne żenujące
widowisko w postaci 3-ej walki z Fragomenim
 Autor komentarza: Rogs
Data: 27-10-2013 18:53:09 
Włdarzczyk ze swoim stylem idealnie nadawałaby sie na gwiazdę Sauerland Event, cały czas podwojna garda, zrywy w koncówkach rd, ew w ostatnich rd jakis nokaut i do przodu.
W sumie na takim czymś swoją karierę zbudował Abraham w średniej i stał się gwiazdą w Niemczech
 Autor komentarza: cut
Data: 27-10-2013 18:57:20 
ja rozumie, ze master nie wybiera sobie trenera:) co za paranoja, ja widzialem co master ostatnio wyprawial, i tu zaden trener nie pomoze, jak masz wolne rece i calkowity brak agresji, to wybacz, ale daleko w boksie nie zajdziesz, master potencialnie powinien ostatnia walke wygrac, ale cal sie ruskiemu obic jak dziecko, nie ma trenera na swiecie, ktöry nauczy cie wygrywac bez checi wygrywania.
 Autor komentarza: cut
Data: 27-10-2013 19:04:18 
cop to ty ciekawym ekspertem jestes, Master wlasnie przegral przez tko w pierwsze obronie pas ME, i mialby szanse z MS ktöry wlasnie rozjebal przez KO silnego jak czolg przeciwnika. Dobrze ze kuzwa za bukmacherke sie nie bierzesz, przewidywalbym bankructwo na wysoka skale:):):)
 Autor komentarza: cop
Data: 27-10-2013 19:07:54 
"nik Data: 27-10-2013 18:34:48
Powtorze ze na dzien dzisiejszy z Diablo by przegral zdecydowanie, w dodatku na taka walke musialby sobie zasluzyc."

Z tym "zasluzeniem" to doskonale zdajesz sobie sprawe jak to jest, nieprawdaz? Fragomeni sobie zasluguje trzykrotnie...lol...
Ja rowniez powtorze, ze styl kreuje widowisko i jak analizuje Wlodarczyka i Masternaka, to mlodszy z nich wygrywa IMHO zdecydowanie na punkty.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 27-10-2013 19:08:49 
IMO Masternakowi zdecydowanie brakuje tzw: "błysku", tej kropki nad i. Wszystkie inne aspekty wyglądaj dobrze i są na wysokim poziomie. CZy jest wstanie to poprawić, nie wiem. Wielu było bokserów z potencjałem a nie potrafili wykorzystać, bo brakowało do układanki jednego elementu. Masternak ma szanse, ale sporo zmian przez nim, czy podoła? Jest młody napewno będzie ze swoim sztabem próbował.
 Autor komentarza: cop
Data: 27-10-2013 19:12:16 
"cut Data: 27-10-2013 19:04:18
cop to ty ciekawym ekspertem jestes, Master wlasnie przegral przez tko w pierwsze obronie pas ME, i mialby szanse z MS ktöry wlasnie rozjebal przez KO silnego jak czolg przeciwnika. Dobrze ze kuzwa za bukmacherke sie nie bierzesz, przewidywalbym bankructwo na wysoka skale:):):)"

Nie musisz sie naprawde przejmowac o moja sytuacje finansowa ani i moje zdolnosci analizowania tego, co sie dzieje w bokserskim swiecie. Dodam tylko, ze twoja logika opierajaca sie na stwierdzeniu, ze Masternak przegral w obronie pasa europejskiego a Wlodarczyk pokonal Chakhieva i to ma byc podwalina twojej opinii dotyczacej ewentualnej walki Polakow i jej rezultatu, jest delikatnie mowiac pozbawiona sensu. od kiedy to analizujemy boks na podstawie takich wlasnie porownan???
 Autor komentarza: cop
Data: 27-10-2013 19:14:33 
"Scumbag Data: 27-10-2013 18:40:55
Masternak vs Włodarczyk to zdecydowanie za wcześnie "

Oczywiscie, teraz taka potyczka nie ma przeciez zadnego sensu, a nasze rozwazania sa czysto hipotetyczne. Mowiac to, gdyzby do takiego pojedynku doszlo przed walka z Drozdem, wiekszosc by chetnie zobaczyla a ja faworyta upatrywalbym wlasnie w Masternaku.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 27-10-2013 19:15:24 
Gamache był trenerem Patricka Nielsena przed walką z Majewskim, Nielsen był bardzo dobrze ustawiony taktycznie i Gamache dobrze spisywał się w jego narożniku. Na dodatek amerykańska szkoła Gamache bedzie bardziej pasować Masterakowi niż Niemiecka Rovera.
 Autor komentarza: cop
Data: 27-10-2013 19:17:47 
"Rogs Data: 27-10-2013 19:08:49
IMO Masternakowi zdecydowanie brakuje tzw: "błysku", tej kropki nad i. Wszystkie inne aspekty wyglądaj dobrze i są na wysokim poziomie. CZy jest wstanie to poprawić, nie wiem. Wielu było bokserów z potencjałem a nie potrafili wykorzystać, bo brakowało do układanki jednego elementu. Masternak ma szanse, ale sporo zmian przez nim, czy podoła? Jest młody napewno będzie ze swoim sztabem próbował."

Dobry komentarz. Tym "blyskiem" nazwalbym umiejetnosc zakonczenia swoich kombinacji ciosami, ktore by byly bardziej argumentem koncowym w walce, niz tylko zakonczeniem akcji. Masternakowi brakuje tej umiejetnosci przyspieszenia i zakonczenia pojedynku seria lub pojedynczym ciosem. Oczywiscie mentalny aspect dostosowania sie do sytuacji w ringu jest jak bylo widac w Moskov rowniez niezbyt mocna strona mlodego Polaka.
 Autor komentarza: cop
Data: 27-10-2013 19:20:36 
"horhe88 Data: 27-10-2013 19:15:24
Gamache był trenerem Patricka Nielsena przed walką z Majewskim, Nielsen był bardzo dobrze ustawiony taktycznie i Gamache dobrze spisywał się w jego narożniku. Na dodatek amerykańska szkoła Gamache bedzie bardziej pasować Masterakowi niż Niemiecka Rovera"

Jezeli juz tylko sposrod tej dwojki ma masternak wybierac, to prawdopodobnie masz racje, ale niestety obaj trenerzy to daleka liga w porownaniu z wiekszoscia tych, ktorzy trenuja liczacych sie piesciarzy swiata. Jezeli juz nie Gmitruk, to jaki sens cofac sie w rozwoju z kims takim jak Rower czy Gamache???
 Autor komentarza: horhe88
Data: 27-10-2013 19:30:08 
Napisane jest że Masternak ma wybierać z tej dwójki. O tych obu trenerach nie wiem zbyt wiele bo Rovera widziałem kilka razy i niezbyt mi się podobał natomiast Gamache widziałem raz i podobał mi się. Co nie oznacza że jest dobry ale w tej walce Nielsena z Majewskim spisywał się dobrze i dobrze poustawiał Nielsena. Po trzecie w Europie nawet poza tą dwójką nie ma wielkiego wyboru, a Gamache może okaże się dobrym szkoleniowcem.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 27-10-2013 19:36:08 
polskie cw to diablo i goral
master mial byc zbawca ,mial skladac mistrzow swiata a okazalo sie ze pewnego poziomu nie przeskoczy ,rozwazajac szanse z diablo nie sposob nie widziec wpotencjalnej walce mateusza na deskach
z masterem okazalo sie to co wielu wiedzialo juz od dawna , szcegolnie ejgo sparingpartnerzy ,master nie ma ciosu , nie lubi dostawac po dolach , ni jest szcegolnie szybki

walka mastera z diablo jest pozbaona sensu ,po co Mateuszowi ciezkie ko , master niech walczy z Kolodzijemto jego poziom i weznie za trening wtedy moze za pare lat szanse na walke o tytul i godziwy zaorbek
 Autor komentarza: cop
Data: 27-10-2013 19:50:55 
"milan1899 Data: 27-10-2013 19:36:08
walka mastera z diablo jest pozbaona sensu ,po co Mateuszowi ciezkie ko , master niech walczy z Kolodzijemto jego poziom i weznie za trening wtedy moze za pare lat szanse na walke o tytul i godziwy zaorbek"

Kolodziej to poziom Masternaka??? Nawet ta porazka z Drozdem nie moze zaslepic trzezwo patrzacych na polska scene "cruiserweight division" do tego stopnia by mogli tak pisac. Z jednym sie zgadzam, ze w chwili biezacej pojedynek Wlodarczyk-Masternak nie ma zadnego sensu i Masternak musi sie odbudowac i pokazac na co go stac w kolejnych kilku walkach.
 Autor komentarza: nik
Data: 27-10-2013 19:54:44 
"Autor komentarza: cop Data: 27-10-2013 19:07:54
"nik Data: 27-10-2013 18:34:48
Powtorze ze na dzien dzisiejszy z Diablo by przegral zdecydowanie, w dodatku na taka walke musialby sobie zasluzyc."

Z tym "zasluzeniem" to doskonale zdajesz sobie sprawe jak to jest, nieprawdaz? Fragomeni sobie zasluguje trzykrotnie...lol...
"


Nie mam nic przeciwko jak Masternak zdobedzie status obowiazkowego pretendenta WBC ale jak przegrywa z Drozdem I to w taki sposob to nie wiem czy to sie kiefykolwiek stanie...lol



"Ja rowniez powtorze, ze styl kreuje widowisko i jak analizuje Wlodarczyka i Masternaka, to mlodszy z nich wygrywa IMHO zdecydowanie na punkty."


Jakim cudem skoro Masternak jest podatny na kontuzje a Diablo bije zbyt mocno i precyzyjnie, w dodatku obrona Mastera pozostawia wiele do zyczenia.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 27-10-2013 20:13:18 
a co sadzicie o Cieslaku
mnie chlopsk na maksa zainteesowal ,szybkie rece , dobre warunki , ringowa naturalna agresja , dla mnie on moze zastapic diablo
 Autor komentarza: LataraNapysk
Data: 27-10-2013 20:15:15 
Masternak przegrał przez swoją głupotę. Poprostu odpuścił nie atakował i to jest tylko i wyłącznie jego wina. Niech nie zwala jej na trenera.
 Autor komentarza: cop
Data: 27-10-2013 20:17:03 
@nik - no coz, Wlodarczyk pokazal serce i pojedyncze silne uderzenia w walkach z Greenem i Chakhievem, ale jednoczesnie udowodnil, iz ma duze problemy z utrzymaniem odpowiedniego tempa walki w kazdej z rund tych pojedynkow. Efektowne wygrane na wyjezdzie sie licza i dlatego zmienilem swoja opinie o tym piesciarzu, ktorego zawsze uwazalem raczej za rzemieslnika, aczkolwiek dobrego. Teraz sadze, iz ma cos wiecej co pozwala mu przeskakiwac kolejne bariery. Masternak zawiodl mnie swoja postawa w Moskow, wiec jest to oczywiscie zly moment by nawet o takiej ewentualnej walce wspominac. mowiac to, wciaz widze w Masternaku olbrzymi talent i duze mozliwosci. Nie wiem czy bedzie go stac by przelamac sie i zaczac pracowac na swoimi bledami, czy tez odejdzie w zapomnienie, ale jakbym mial postawic swoje pieniadze na ktoregokolwiek z piesciarzy w takiej konfrontacji, stawialbym na Masternaka. Oczywiscie nie oceniam osiagniec i tego kto pokonal kogo, a raczej potencjal, talent i to, co w bezposrednim spotkaniu liczy sie zawsze najbardziej - styl krujacy walke.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 27-10-2013 20:19:20 
Nie znam osiagniec tych trenerow.ale to nie jest raczej pierwsza liga trenerska.Moze Sauerland wbrew temu co glosno mowi,postawil krzyzyk na Mateuszy i potrzyma go tylko,zeby mu sie splacil.

Ktos powiedzial,ze Master ma tak duza wiedze o boksie,ze moglby na ten temat pisac ksiazki,wiec trener raczej bedzie mu zawadzal...
 Autor komentarza: maniekz
Data: 27-10-2013 20:30:59 
@cop
też tak myślałem, a teraz jestem przekonany że gdyby Krzysiek zrobił formę, to na mocnej presji posadził by Masternaka.

Mateusz gubi się w obronie, a nie widzę szansy na to, by był wstanie zrobić Krzywdę Włodarczykowi.

Od momentu gdy Masternak podjął decyzje że sam jest dla siebie trenerem, jego kariera i wizja boksu rozjechała się kompletnie.

Teraz zero siłowni, pakowania i łykania super witamin przez 2-3 lata, to przy klasycznym treningu bokserskim może wróci do formy.

To doskonały przykład na to że przy braku zaufania i dobrych relacji z trenerem nie zbuduje się kariery.

Tak się kończy jak zamiast myśleć o szybkości to chce się nokautować mułami.
 Autor komentarza: BlacK1111
Data: 27-10-2013 20:34:31 
Rany to ko na Gamache wygląda okrutnie...thx za linka. Lata świetności Gattiego. Ale wracając do wątku głównego trochę boję się o przyszłość Mastera aby nie stał się 5 kołem u wozu w stajni sauera.
 Autor komentarza: cop
Data: 27-10-2013 20:46:52 
"maniekz Data: 27-10-2013 20:30:59
@cop
też tak myślałem, a teraz jestem przekonany że gdyby Krzysiek zrobił formę, to na mocnej presji posadził by Masternaka."

Nie wiemy w jakiej kondycji psychicznej jest Masternak, to fakt. Mowiac jednak o umiejetnosciach, talencie i stylach obu piesciarzy, wciaz podtrzymuje swoja opinie, ze w przypadku ewentualnej potyczki, stawialbym na Masternaka. Mowiac to, masz racje iz mlody piesciarz popelnil wiele bledow w swoich przygotowaniach i rozbracie z Gmitrukiem, ktore to moga naprawde wplynac niepozytywnie na rozwoj dalszej kariery. Najwyrazniej juz widac, ze kroki w kierunku nowych szkoleniowcow sa juz niezbyt przemyslane.
Mam do was pytanie: czy Masternak posluguje sie niemeickim albo angileskim?
 Autor komentarza: nik
Data: 27-10-2013 21:38:07 
cop

Na dzien dzisiejszy Diablo bije Mastera I to na niego bym postawil kase, o przyszlosci mozna gdybac.
Masternak ma talent I umiejetnosci ale zeby byc mistrzem brakuje mu kilku rzeczy min. mocnego ciosu, odpornosci na ciosy/kontuzje, szczelnej obronyl, doswiadczenia... ponadto uwazam ze mozliwosci Masternaka sa lekko nadmuchane tzn. jest takim troche balonikiem.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 27-10-2013 23:04:08 
jezeli bedzie röwer to katastrofa
 Autor komentarza: karule
Data: 27-10-2013 23:08:25 
cop

Chyba nie zdajesz sobie sprawy, że Masternak półtora roku temu, a dziś to dwaj zupełnie inni pięściarze. Niestety Mateusz zmienił się przez ten czas na gorsze. Stał się bardziej kulturystą niż pięściarzem, on już nie jest wyrzeźbiony, tylko przypakowany, przez to się usztywnił, szybkość się zmniejszyła, jak również siła ciosu.

Przykre, ale cóż.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 27-10-2013 23:13:18 
Master z Wlodarczykiem wg mnie przegrywa ,Mateusz lubi przyjac od czasu do czasu na twarz a jeszcze z ta sztywnoscia z ostatniej walki to diablo szybko go uspokaja swymi mloteczkami .Zmiana trenera ? jak zmieniac to na lepszego ,moze niemiec w Masterze nie widzi potencjalu i przeznaczaja go na odstrzal ,a bylo by szkoda bo to chyba jeden z nielicznych naszych ktorzy mogli by cos probowac ataku na pas
 Autor komentarza: Razparuk
Data: 27-10-2013 23:16:27 
Master ma troszke zbyt niska odpornosć na ciosy co pokazał Drozd. W pojedynku z Włodarem zostałby rozbity bo nie przedstawia Mateusz odpowiedniej agresji i siły.
Technika Mastera dobra choć obrona do poprawki, dobra kondycja i koordynacja lecz brak bardzo mocnego pojedynczego ciosu w połaczeniu z specyficznym lekko wycofanym stylem daje do myślenia .
Zmiana dobrego fachowca na "kogos" to chyba jednak będzie regres- tutaj duze znaczenie bedzie mieć nastawienie mentalne i motywacja do dalszej pracy
 Autor komentarza: maniekz
Data: 28-10-2013 00:28:14 
Niestety wychodzi na to że Masternak bardziej gra niż jest mentalnie mistrzem.
Całe to jego napięcie podczas wywiadów w walce zabiera mu jego atuty.


Psychika niestety leży u 90% polskich sportowców.

Albo ktoś jest zbyt pewny siebie, albo przegrywa z presja i strachem.


Małysz i Kubica to sportowcy którzy wypracowali niesamowity spokój, dzięki któremu wykorzystywali swoje możliwości do granic.
Możliwe że wynikało to również ze świadomości, że bez koncentracji nie ma wyników, bo decyduje automatyzacja ruchów(charakter sportu), gdzie nie ma czasu na decyzje.

Ilu pięściarzy zdaje sobie sprawę z tego że automatyzacja prowadzi do sukcesu. Zapewne niewielu...
 Autor komentarza: maniekz
Data: 28-10-2013 00:36:09 
@cop
Wszystko jest ok, dopóki nie zostaniesz trafiony.

Masternak pokazał że jak ktoś go przyciśnie i trafi to jego cały plan taktyczny przestaje istnieć. Nie słuchał Gimitruka, bo uważał że wie lepiej, to teraz ma to co chciał.

Adamek wygrywał, bo nigdy nie zwątpił w to co mu mówił Gimitruk. Nawet jak miał złamany nos.

Włodarczyk wygrał, bo był konsekwentny i ten jego uśmiech w narożniku po nokdaunie to nie był przypadek. On wiedział że plan jest realizowany w 100%.

Gołota też nie chciał słuchać i przegrywał wszystko jak leci.

Młodzi polscy zawodowcy nie słuchają trenera, podpalają się i daję średnie walki myśląc że wiedzą lepiej.

W ringu się wygrywa sprytem i cwaniactwem ale bardzo rzadko agresją, a tym bardziej nie na wysokim poziomie.
 Autor komentarza: boksjor
Data: 28-10-2013 08:44:04 
maniekz dotknąłeś podstawowej sprawy - psychiki polskich sportowców. Mamy niewielu mistrzów "mentalnych", a ogromna większość wie że nawet jak przegra usłyszy "nic się nie stało" "pokazałaś serce" "próbował ale nie wyszło" itp. Jak ja słyszę po meczach naszych kopaczy nic się nie stało mam ochotę roz... telewizor. Diablo ma mentalność mistrza Master na razie nie więc wynik bezpośredniego starcia na dzień dzisiejszy to wygrana Włodarczyka. Jeszcze rok temu stawiałbym na Mastera, ale walka z Drozdem pokazała czego Mateuszowi brakuje.
milan1899
"z masterem okazalo sie to co wielu wiedzialo juz od dawna , szcegolnie ejgo sparingpartnerzy ,master nie ma ciosu , nie lubi dostawac po dolach , ni jest szcegolnie szybki" - totalna bzdura, ale znajdź mi boksera który "lubi dostawać po dołach" :D Co do Cieślika pełna zgoda, ma chłopak potencjał i bardzo fajnie się jego ogląda. Ciekawe kogo mu dadzą na następną walkę bo bardzo odważnie jest prowadzony. Może Kanieckiego od Ironmena?
 Autor komentarza: krystek78
Data: 28-10-2013 10:22:23 
nie ma psychiki mocnej master sparingi pieknie ale jak walka pospina go i klops.golota i wlodarczyk tez to samo.jedynie goral ma silna psyche ale juz umiejetnosci gorsze.diablo zeby mial leb adamka...
 Autor komentarza: cut
Data: 28-10-2013 10:31:45 
tylko absolutny amator moze wierzyc w wygrana masternaka z wlodarczykiem, nie tyle ze master nie moze pokonac wlodarczyka, problem tkwi w tym, ze latwo ubic masternaka, jest masa sposoböw, nie mozesz wygrac gdy prawie kazdy lepiej przygotowany jest dla ciebie zagrozeniem. Jesli przeciwnik jest silny master ma klopoty, jesli jest szybki master ma klopoty, jesli jest gibki master ma klopoty, jesli jest szybki na nogach, master ma klopoty, jesli jest agresywny, master ma klopoty, master jest okej i ja mu kibicuje, ale nie ma mordercy w sobie, nie szuka drogi to ubicia przeciwnika, bierny w ringu i bierny w zyciu, teraz tez sauerland robi z nim co zechce a on sie potulnie slucha, to ma byc bokser, usmieje sie zaraz.
 Autor komentarza: PoloniaWarszawa
Data: 28-10-2013 15:44:11 
Co Wy z tym Włodarczykiem ? W kontekście Masternaka nie ma co wspominać ich obu, choćby dla dobra Mastera. Który zresztą pewnie bardziej realistycznie ocenia swoją sytuację niż np. cop. Z Mastera jak najbardziej może jeszcze być Mistrz ale zmienić musi dużo w sobie i wokół siebie.
 Autor komentarza: Kadej
Data: 28-10-2013 18:24:20 
Włodarczyk ma mocną psychę jako sportowiec. Miał gorszy okres w życiu (przez to np. dał gorszą walkę z Palaciosem I) ale już z tego wyszedł.
 Autor komentarza: canuck
Data: 28-10-2013 23:48:13 
Master powienien zmienic trenera, ale na trenera z gornej polka. Nowy trener to nowe doswiadczenia. Ale trenerzy z trzeciej czy czwartej amerykanskiej polka to krok do tylu.

Master musi dokonac paru korekt w swoim stylu, aby moc walczyc o mistrzostwo. Poza doswiadczeniem oraz cwaniactwem w ringu, potrzebny mu jest "luz" oraz elastycznosc. Bez tego jego ciosy sa "pchane", takze nie maja swojej "wymowy", kiedy laduja. A usztywnianie sie w ringu, odbiera plynnosc oraz mobilnosc, potrzebne do kontrolowania tempa walki.

Caly czas mi sie wydaje, w kontekscie jego aktualnych potrzeb, ze najlepszym trenerem na teraz dla Master bylby solidny Afro-Amerykanin z przynajmniej 2-giej polki.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.