KIBICE Z REMIZY W KOPALNI SOLI

Można było spodziewać się, że walka Krzysztofa Zimnocha (17-0-1, 11 KO) w rodzinnej miejscowości jego głównego medialnego adwersarza Artura Szpilki (16-0, 12 KO) wywoła spore emocje i miejscowi kibice dadzą w dosadny sposób wyraz swoim sympatiom. Niestety doping części widzów zgromadzonych dziś w największej sali kopalni soli w Wieliczce sięgnął poziomu, z którym do tej pory spotykaliśmy się raczej na stadionach piłkarskich. Co gorsza, obecny wśród kibiców Szpilka, swoim zachowaniem i obscenicznymi gestami jeszcze te reakcje fanów podsycał.

Ludziom, którym imponuje więzienna subkultura i szczycą się grypsowaniem trudno oczywiście wytłumaczyć, że okrzyki "konfident" pod adresem Zimnocha, są po prostu żenujące. Pięściarz z Białegostoku zeznając w procesie przeciwko pospolitym bandytom zachował się tak, jak każdy normalny człowiek powinien. Niestety dla Szpilki i jemu podobnych stało się to pretekstem do chamskich ataków, dodatkowo prowokowanych także przez dzisiejszego rywala Zimnocha Artura Binkowskiego (16-4-3, 11 KO). Choć boks jest brutalnym sportem i nie ma tu miejsca na sentymenty, to jednak w odróżnieniu od meczów piłki nożnej, na galach bokserskich nie pojawiało się zjawisko tzw. kibolstwa, a jeśli już, to w ograniczonej formie i w wyjątkowych sytuacjach (m.in. pamiętne rozruchy po walkach Gołoty). Nawet dosadny doping, gdy kibice dopominali się, aby ich faworyt "rozwalił" swojego przeciwnika, mieściły się w brutalnej poetyce tego sportu. Jednak dziś, na eleganckiej gali w Wieliczce, mającej wizerunek ekskluzywnej imprezy dla wąskiego grona kibiców, pojawiły się zachowania, które stanowczo należy napiętnować, gdyż skoro w tych okolicznościach było to możliwe, to czego możemy spodziewać się po imprezie w dużej hali, na którą zjadą kibice Szpilki z całej Polski? Z pewnością ostatnią rzeczą, której potrzebuje wciąż z trudem rozwijający się boks zawodowy w Polsce jest stadionowy bandytyzm. A to właśnie reprezentują ludzie, którzy dziś bezmyślnie obrzucali obelgami Krzysztofa Zimnocha.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: jasin
Data: 20-10-2013 01:26:09 
Zimnoch jedyne co ma to mocna szczeke. Wszystkie inne atuty po stronie Szpilki, ktory dzisisj zrobil z siebie idiote i posmiewisko. Chyba sie nachlal troszeczke, bo w studio przed gala mowil calkiem rozsadnie.
 Autor komentarza: nik
Data: 20-10-2013 01:28:33 
Szpilka nie ma ani umiejetnosci ani mentalnosci na mistrza, w dodatku zaliczal glebe z kelnerami, zenada.
 Autor komentarza: CiemyKlucz
Data: 20-10-2013 01:30:27 
Szpilki matke napadli , wszystko widzial ale tez nie zeznawal i sprawe umorzyli
 Autor komentarza: nik
Data: 20-10-2013 01:31:59 
buahahah
 Autor komentarza: jasin
Data: 20-10-2013 01:32:22 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik jasin piszący z IP: 178.42.114.216 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


Poza tym Zimnoch mogl sie spodziewac takiego zachowania po robolach z wieliczki. Chlopek od plugu oderwany, NA GALE SOBIE POSZEDL. Szkoda ze w tak ladnym miejscu sa takie prymitywy na gali boksu. Sorry, ale wiesniaki z Krakowa czy innej dziury powinni miec zakaz wchodzenia na wieksze imprezy. A w Warszwie takie wsiury sa jebanymi sloikami, ktorzy gnija w 15 w 1 pokoju i spia na materacach by do pracy pojsc w stolicy. Sorry ale wracajcie do domow, do swojego bydla, nie robcie tego w Warszawie, nie chcemy tego tutaj. Powinno sie dla chamow ze wsi wprowadzac wizy przy wiezdzie do Warszawy, np turystyczną, badz okolicznosciową. A nie wpierdala sie tu cale bydlo z calej Polski i probuje robic druga Wieliczke. Dziekuje.
 Autor komentarza: HIghlander
Data: 20-10-2013 01:33:15 
Zachowanie szpilki nie powinno nikogo dziwić,nie od dzisiaj wiadomo że to zwykły prostak z marginesu.
 Autor komentarza: bak
Data: 20-10-2013 01:34:26 
Zimnoch potrafi przyjąć, Szpilka nie. Dalej jestem zdania, że jak Szpilka nie poprawi obrony to po celnym ciosie Zimnocha może pocałować dechy, bo na Szpilkę wystarczy Zimnoch w trochę lepszej formie niż w dzisiejszej walce. Szpilka tymi gestami poza ringiem w stronę Zimnocha udawał chyba Mike'a Tysona. Dno i wodorosty on i ci jego kolesie, mam nadzieję że w listopadzie 2014 dojdzie do walki Wach vs. Szpilka i Mariusz uciszy tego pajaca chociaż trochę.
 Autor komentarza: nik
Data: 20-10-2013 01:36:30 
Na powyzszym zdjeciu Szpilka wyglada jak pajac.
 Autor komentarza: jasin
Data: 20-10-2013 01:37:28 
dobra, sorry.. ponioslo mnie...
 Autor komentarza: nik
Data: 20-10-2013 01:39:42 
"Autor komentarza: jasin

Poza tym Zimnoch mogl sie spodziewac takiego zachowania po robolach z wieliczki. Chlopek od plugu oderwany, NA GALE SOBIE POSZEDL. Szkoda ze w tak ladnym miejscu sa takie prymitywy na gali boksu. Sorry, ale wiesniaki z Krakowa czy innej dziury powinni miec zakaz wchodzenia na wieksze imprezy. A w Warszwie takie wsiury sa jebanymi sloikami, ktorzy gnija w 15 w 1 pokoju i spia na materacach by do pracy pojsc w stolicy. Sorry ale wracajcie do domow, do swojego bydla, nie robcie tego w Warszawie, nie chcemy tego tutaj. Powinno sie dla chamow ze wsi wprowadzac wizy przy wiezdzie do Warszawy, np turystyczną, badz okolicznosciową. A nie wpierdala sie tu cale bydlo z calej Polski i probuje robic druga Wieliczke. Dziekuje."


sorry ale Warszawa to tez wies, kto by chcial tam jechac? Ja znam duzo lepszsze miejsca.
 Autor komentarza: bak
Data: 20-10-2013 01:40:02 
@nik

Ja się zastanawiam kiedy on wyglądał a przede wszystkim zachował się inteligentnie. Jak już to próbował udawać normalne zachowanie, ale strasznie było widać po nim jak się męczy i że na końcu języka ma to co naprawdę chce przekazać, ale nie wypada mu bo presja Wasilewskiego, Łapina i psychologa go ograniczała. Ten człowiek raczej nigdy nie zmieni swojego postępowania, to że pracuje trochę nad elokwencją w swoich wypowiedziach i nad wyważaniem swoich słów nie oznacza jeszcze że terapia daje pożądane efekty. "Efekty" widać właśnie w takich sytuacjach gdy Zimnoch pozdrawia go z ringu a Szpilka pokazuje na swojego członka i chce się rzucić do bójki. Jego łatwo jest po prostu wyprowadzić z równowagi a Szpilka nie panuje nad gwałtownymi emocjami.
 Autor komentarza: jasin
Data: 20-10-2013 01:40:23 
poprostu jak sie widzi takie zachowANIE TO sie czlowiek naprawde wkurza i od razu kojarzy to z pewnymi wydarzeniami. Ok, wyzylem sie. Przepraszam.
 Autor komentarza: docarol
Data: 20-10-2013 01:40:33 
CiemyKlucz@

Ty to jesteś CiemnaMasa, a nie CiemyKlucz. Kryminogenne poglądy prosto z rynsztoku.
Co do szpili, to przez moment myślałem że się powoli zmienia, a tu się okazuje że to zwykły kibol. Dać mu do łapy maczetę, to będzie ganiał jak neandertalczyk po mieście. W dodatku TCHÓRZ!!!
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 20-10-2013 01:41:59 
zgadzam sie z tym artykulem!jak ktos kto byl w wiezieniu jest powazany a ten co zeznaje w procesie przeciwko bandytom nie to o czym tu mowa!
 Autor komentarza: oldschool
Data: 20-10-2013 01:43:01 
BRAWO DLA REDAKCJI !!!


Co do walki Szpilka - Zimnoch - niech się odbędzie i wtedy nie będzie potrzeby już gdybać kto jest lepszy / kto wygra.

A PROMOTORZY Szpilki:

Są zwykłymi TCHÓRZAMI i OSZUSTAMI

-tchórzami bo boją się ewentualnej przegranej pupila
-oszustami bo oszukują kibiców...

a SZPILKA jak ma jaja to niech powie promotorom, że albo walczy z Zimnochem albo nie walczy wcale


pozdrawiam
 Autor komentarza: muszka9811
Data: 20-10-2013 01:43:12 
i tu sie zgodze ze szpilka psuje ten sport swoim zachowaniem kibicowskie zagrywki ..ale i tak zimnoch go pozamiata
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 20-10-2013 01:43:51 
I za takie nazywanie rzeczy po imieniu najbardziej ten portal lubię.

Chociaż nie, u mnie w remizie na wsi aż takich buraków się nie znajdzie.
 Autor komentarza: DQPiczko
Data: 20-10-2013 01:45:03 
Cieszę się, że redakcja potrafi nazwać rzeczy po imieniu, gratulacje za artykuł, panie Ratajczak.
 Autor komentarza: Zoran
Data: 20-10-2013 01:45:34 
Poniższa wiadomość łamie postanowienia regulaminu. Użytkownik Zoran piszący z IP: 178.183.148.108 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.


OjciecZradioMaryja
twoje syfaiste komentarze powoduja tylko odruchy wymiotne wiec zamilcz po wsze czasy kanalio.
 Autor komentarza: docarol
Data: 20-10-2013 01:46:14 
BRAWA dla redakcji!!!
 Autor komentarza: oldschool
Data: 20-10-2013 01:48:47 
Aha, dodam tylko, że najbardziej z całej gali podobała mi się walka Jackiewicza.

Sam Jackiewicz chyba najprzyjemniejszy ze wszystkich bokserów Wasilewskiego. Miewał też kiedyś różne dziwne akcje ale za to z szacunkiem do przeciwnika i do sportu.

Wojownik / Zawodnik / Przyzwoity koleś :)

Życzę sukcesów w KSW :)

pozdrawiam i dobranoc wszystkim
 Autor komentarza: Tomasz (Redaktor bokser.org)
Data: 20-10-2013 01:50:59 
Donxxx1987 - słowa "remiza" użyłem jako czytelnej metafory prymitywizmu i celowo nie posługiwałem się określeniem "wiejska", gdyż nie chcę stosować krzywdzących uogólnień. Jak większość Polaków sam mam pochodzenie częściowo wiejskie i nie uważam, aby należało się tego wstydzić. Równie wiele chamstwa można przecież zaobserwować także w wielkomiejskich klubach. Dlatego jeśli to określenie obraziło naszych Czytelników mieszkających na wsi, serdecznie przepraszam, ale lepszego nie znalazłem. Pozdrawiam!
 Autor komentarza: wojt986
Data: 20-10-2013 01:53:03 
Gdyby można było zestawić szpilke z walki z saulsberym z dzisiejszym binkowskim to postawiłbym na ringowego..
 Autor komentarza: lukaszbiszczu
Data: 20-10-2013 01:53:50 
chamstwo mozna bylo obejrzec patrzac na Szpilke pokazujacego glupie gesty w kirunku Zimnocha.
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 20-10-2013 01:54:07 
@Tomasz (Redaktor bokser.org)

Absolutnie nie brałem tego osobiście, to był taki żart sytuacyjny. Jeszcze raz wielki plus za nazywanie rzeczy po imieniu.
 Autor komentarza: nik
Data: 20-10-2013 01:58:54 
Konfidenci to byli w czasie wojny czy komuny, obecnie nie ma czegos takiego.

Kryminalisci czy kibole to nieudacznicy I probuja oskarzac w ten sposob praworzadnych obywateli.
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 20-10-2013 02:04:08 
Abstrahując od niechęci jaką darzę Szpilkę twierdzę że Zimnoch przegra przed czasem w ewentualnej ich konfrontacji.
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 20-10-2013 02:06:46 
Konfident to dla mnie ktoś taki który szanuje reguły ustanowione przez państwo prawa.
 Autor komentarza: wojt986
Data: 20-10-2013 02:09:11 
nik
Data: 20-10-2013 01:58:54
Konfidenci to byli w czasie wojny czy komuny, obecnie nie ma czegos takiego.

A sytuacja w której donosi na mnie inny pracownik do naszego wspólnego przełożonego że powiedziałem coś czego nie powiedziałem albo zrobiłem coś niewłaściwego czego nie zrobiłem to jest chyba jednak konfidenctwo Nie musi zawsze chodzić o donoszenie na policje
 Autor komentarza: endriu
Data: 20-10-2013 02:12:39 
A tak naprawdę ten pojedynek wzbudził zainteresowanie więc i Polsat miał dużą oglądalność najlepsze w tej walce było serce do walki Artura
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 20-10-2013 02:15:12 
Dawne znaczenie słowa konfident to osoba godna zaufania.
 Autor komentarza: jasin
Data: 20-10-2013 02:18:00 
te chujki ktore krzyczaly konfident konfident, ku uciesze zawiewajly Szpilki sami pewnie by sie rozpruli na kazdym lepszym dolku. Dramat ta gala i tyle. Tyle chamow pod ziemia to ewenement chyba tylko na cmentarzu mozna by znalezc wiecej.
 Autor komentarza: drcoola
Data: 20-10-2013 02:19:07 
Widzę po tytule, że niedługo rejestracja na tym portalu będzie uwarunkowana miejskim pochodzeniem...
Autor zapewne nie zdaje sobie sprawy, że w Polsce ciągle wiejskie remizy są ośrodkami kultury(!) w małych miejscowościach a nie chamstwa, które zaprezentowali koledzy Szpilki na dzisiejszej gali.
 Autor komentarza: wojt986
Data: 20-10-2013 02:20:11 
karpiomaniak
Data: 20-10-2013 02:15:12
Dawne znaczenie słowa konfident to osoba godna zaufania.

no prosze nie wiedziałem tego:)
 Autor komentarza: SportoweLata90te
Data: 20-10-2013 02:22:21 
Dla redaktorków bokser.org:
Poziom spotykany "na stadionach piłkarskich" różni się tym od czczego teoretyzowania na stronach www, że my tenże boks trenujemy w klubach, a później praktyzujemy.

Powodzenia w wirtualnym życiu dla twórcy tego gównaniego tekstu.
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 20-10-2013 02:22:24 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik mistrznokautu piszący z IP: 79.175.254.87 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: Tomasz (Redaktor bokser.org)
Data: 20-10-2013 02:26:22 
drcoola - użycie słowa "remiza" wyjaśniłem w komentarzu powyżej. Nie miałem zamiaru nikogo obrażać. Dobrze zdaję sobie sprawę, czego ośrodkami są wiejskie remizy, gdyż podobnie jak większość Polaków, mam krewnych mieszkających na wsi i często ich odwiedzam. Nie przyszłoby mi też do głowy, że pochodzenie ze wsi może być powodem do wstydu.
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 20-10-2013 02:28:41 
To jest fakt że poziom kibicowania był żenujący, a podobno miała to być elitarna impreza tak twierdził pan Kostyra.
 Autor komentarza: bratmateo
Data: 20-10-2013 02:37:18 
Zimnoch zmasakrował u konkurecji padłem
 Autor komentarza: jasin
Data: 20-10-2013 02:44:26 
I PANIE REDAKTORZE tOMEK zes przesadzil z tym najezdzaniem na remizy i wies. jest poruszenie i gniew. heh
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 20-10-2013 02:44:48 
i bardzo dobrze patologie trzeba tepic
 Autor komentarza: marioO
Data: 20-10-2013 02:47:45 
Żenująca gala dla kryminalistów i pseudo celebrytów oraz pseudo dziennikarzy,którzy w takich miejscach szukają poklasku.Nie żałuję ani jednych ani drugich,bo nie wiedzą co to prawdziwe życie i praca,żyją w swoich chorych światkach i żerują na innych.Co do walki to ten Binkowski powinien bić sie ,ale w tundrze kanadyjskiej,prowokant i intrygant,do tego wypowiedzieć sie w j.polskim nie potrafi.Zimnoch zasłużenie wygrał i ze Szpilą tez mu życzę wygranej bo kryminalizmu nie pochwalam!!!Sądzę,ze nasz Ł.Rusiewicz powaliłby Szpilę na ulicy.Pozdro dla Ruska.
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 20-10-2013 02:48:42 
Zostawmy grypserę dla marginesu kryminalne i przestańmy się z tym półświatkiem utożsamiać.
 Autor komentarza: CiemyKlucz
Data: 20-10-2013 02:48:54 
@docarol

to byl sarkazm
 Autor komentarza: Donxxx1987
Data: 20-10-2013 02:59:25 
heh ale Krzysztof poleciał na rp jest video. Kurde szkoda mi strasznie chłopaka i chciałbym żeby to on był większym prospektem niż Szpila ale niestety tak nie jest.
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 20-10-2013 03:06:25 
Szkoda bo ta paradoksalna walka przyćmiła wcześniejsze ciekawsze i odważniej prowadzone.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryja
Data: 20-10-2013 03:07:13 
http://aliez.tv/live/1_25858/ ufc lombard wychodzi do oktagonu
 Autor komentarza: slayer85
Data: 20-10-2013 03:19:02 
Tomasz Ratajczak nazywa rzeczy po imieniu. To po prostu było prymitywne zachowanie, a ekipę Szpili nie podejrzewałbym o nic innego.

PS.
Lombard w UFC nieźle pozamiatał :)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-10-2013 03:27:41 
Ci kibice powinni za takie chamskie zachowanie wydobyć swoimi dłoniami 1000 ton soli a następnie sprzedać i zapłacic grzywne.
To nie kibice tylko trolle.
Dobranoc.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 20-10-2013 03:28:46 
Krzysztof jestem z tobą i nadal tobie kibicuje.
Powodzenia.
 Autor komentarza: Tarciu
Data: 20-10-2013 03:46:11 
Krzysiek Zimnoch to kozak.
Z gołymi rękami postawić się grupie łysoli z nożami i maczetami, w obronie kolegi. W dodatku ich natrzaskać. To jest charakter!
A nie, kurwa, macanie się po jajkach i wrzucanie prymitywnych monologów na youtube...

Szkoda, że te mendy dostały tak śmieszne wyroki - powinni zaliczyć po 25 lat za usiłowanie zabójstwa.
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 20-10-2013 03:57:29 
Wiadomość została ocenzurowana, ponieważ jest niezgodna z regulaminem. Użytkownik Matitbg91 piszący z IP: 83.28.159.86 dostaje ostrzeżnie. Jeśli będzie dalej łamał regulamin, zostanie usunięty ze społeczności użytkowników serwisu.

 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 20-10-2013 04:36:00 
Artur Szpilka: "Fajnie, że wogóle poruszyliście ten temat. Tak,bardzo chcę walki z Wachem. Mariusz to mój kolega, ale czego nie? Ale przed tą walką chcę oczywiście testy olimpijskie, bo Mariusz to wielki chlop..."

Pinezka już się porywa z motyką na księżyc. Wasilewski i Werner nie puszczą go nawet na Zimnocha, a ten skompli o walce z Wachem :)

Za kilka miesięcy uslsyszymy o tym, że Artuś gotów już jest na Kliczkę!
 Autor komentarza: Boder
Data: 20-10-2013 05:15:20 
Brzydkie zachowanie Szpilki nie podlega wątpliwości ale, o takich samych przypadkach można by zapisać kilka tomów.To jest boks. Awantury i wszelkiego rodzaju ekscesy towarzyszą temu sportowi od początku. Można by nawet powiedzieć ze jest to jeden z elementów tego sportu. Podgrzewanie atmosfery ,nakręcanie kibiców.Nie widzę najmniejszego powodu żeby wynosić Szpilkę na tron samego diabła.Dla mnie liczy się przede wszystkim to co jest w ringu ,kto daje emocje.A te daje z tej dwójki tylko Szpilka. Co do ich walki to nie bardzo widzę jak miałby Zimnoch zagrozić Szpilce.Artur jest lepszy na każdej płaszczyźnie. Szpilka może podegrać tylko wtedy kiedy da się sprowokować. Oglądam właśnie UFC i walka Melendez vs Sanchez to było coś niesamowitego a za chwile Velasqez vs Santos ,zapowiada się prawdziwa wojna na wyniszczenie,takie walki można oglądać w nieskończoność .W boksie mamy obecnie niestety budowanie rekordów w stylu Wawrzyka albo walki o pasy w stylu Kliczki.Bleee
 Autor komentarza: karpiomaniak
Data: 20-10-2013 06:39:48 
czekam na walę dwóch tytanów a z tego co widać to Monay nie ucieka przed nikim bo to prawdziwy mistrz dojdzie do tej walki i ON go oszmieszy.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-10-2013 07:28:27 
CYTAT:
"Jednak dziś, na eleganckiej gali w Wieliczce, mającej wizerunek ekskluzywnej imprezy dla wąskiego grona kibiców, pojawiły się zachowania, które stanowczo należy napiętnować..."

Hahaha.

No tak,przepraszam,ale Panie Tomku,ekskluzywna impreza - no tak - OK!

Dla wąskiego grona? Hmmm,no nie wiem,no nie do końca TAK!;-) I co?

Kto w tym "wąskim gronie się znalazł?

Fajne te "grono" ,nie ma co!



Cytat:"Jednak dziś, na eleganckiej gali w Wieliczce, mającej wizerunek ekskluzywnej imprezy dla wąskiego grona kibiców, pojawiły się zachowania, które stanowczo należy napiętnować, gdyż skoro w tych okolicznościach było to możliwe, to czego możemy spodziewać się po imprezie w dużej hali, na którą zjadą kibice Szpilki z całej Polski? Z pewnością ostatnią rzeczą, której potrzebuje wciąż z trudem rozwijający się boks zawodowy w Polsce jest stadionowy bandytyzm. A to właśnie reprezentują ludzie, którzy dziś bezmyślnie obrzucali obelgami Krzysztofa Zimnocha."

Czy Pan Panie Tomku mysli,że napiętnowanie tych zachowań coś pomoże?

A poza tym właśnie o to chodzi,niestety,ale właśnie o to chodzi,żeby zjechali się kibice Szpilki z całej Polski na dużą halę ,czy stadion.Właśnie o to w tym sporcie,czyli biznesie chodzi!

Panie Tomku ,ja wiem,że Pan chce dobrze,ale niestety rzeczywistość jest całkiem inna i rządzi się innymi ,swoimi prawami,szczególnie jeśli chodzi o sztuki,sporty WALKI!o których Pan z całą pewnością wie...

Brutalny sport,brutalna,czasem brzydka,chamska,ordynarna rzeczywistość.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 20-10-2013 07:54:54 
I dodam jeszcze,że jeżeli kiedykolwiek dojdzie do walki takiej jak Tomka z Vitalijem to zjedzie się masa,masa kibiców Artura i nic Pan na to nie poradzi.
Już na walce Tomka we Wrocławiu było trochę syfu,ale jakby tam walczył Artur to nie wyobrażam sobie jakie towarzystwo by się tam zjechało i jakiego "bydła" by narobiło.
 Autor komentarza: GaD1
Data: 20-10-2013 08:10:29 
Brawo dla redakcji, Babiloński powinien wywalić tych klaunów z sali skoro miał zamiar robić eksklusiv a wyszła nędza. Współczuje ludziom kulturalnym,którzy zapłacili tyle kasy a musieli z tą hołotą przebywać w zamknięciu. Co do walki to Binkowski pokazał swoim zachowaniem,że jest głąbem,został pokonany bez żadnych wątpliwości i może wracać do Kanady opowiadać jaki to z niego walczak,bo oddał 4celne ciosy.
 Autor komentarza: Frog
Data: 20-10-2013 08:30:17 
Szpilka z kolegami wydzwaniali do Zimnocha z pogróżkami i w nocy nie pozwalali mu spać (wywiad na RP).
Zaczynam rozumieć frustrację tego faceta. Trzeba też przyznać, że mimo prowokacji, zachowuje się o dwa poziomy kultury lepiej niż Pinezka.
 Autor komentarza: cut
Data: 20-10-2013 09:12:52 
jak dzieciaki wychowujesz, badz nie wychowujesz z takim spoloeczenstwem musisz sobie pözniej radzic, to jest normalna Polska. Nie sa wstanie przeskoczyc wlasnego syfu, to ponizaja innych, stara metoda slabych i bezuzytecznych jednostek. Szpila juz wie ze wyzej swojej grubej dupy nie podskoczy to zaczyna przypierdalac sie do innych o nic, dostanie wpierdol od pierwszego lepszego i sie skonczy pajacowanie. Choc nie wiem co jest bardziej zenujace, debil czy kibicujacy debilowi. Cale te bzdety o wiezieniu i grypsowaniu, tym wszystkim mozna sobie dupe podetrzec, ci ludzie nie robia nic co wymaga wysilku, nie robia nic dobrego dla nikoto ani dla siebie samego. Pöl mojego miasta sklada sie z takich wlasnie cudownych.
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 20-10-2013 09:21:57 
Mnie nie interesuje pozasportowa otoczka boksu, przynajmniej coś się dzieje. Po większości wpisów zauważam że najwięcej emocji w walce Zimnoch - Binkowski dał wam nie kto inny jak Artur Szpilka. Oni robią show (jaki kraj taki show). A wy macie gadać i świetnie się w tej roli sprawdzacie. Jeśli chodzi o walkę Szpilka - Zimnoch to uważam że Szpilka wygra ją na pkt, Zimnoch jak dla mnie nie ma w ogóle pracy nóg, dynamikę i szybkość dużo gorszą od Szpilki a i ciosem też nie może się pochwalić. Gdzie ktoś widzi jego atuty w walce ze Szpilką, to że nie jest patolem to chyba jego największy atut...
 Autor komentarza: Ady
Data: 20-10-2013 09:23:34 
Dzisiaj redaktorki piszą o kibicach z remizy i chamstwie Szpilki a jutro będą biegać z mikrfonami za Szpilka. Jedni i drudzy siebie warci. bokser.org.promocja.bydła.pl
 Autor komentarza: Jazziq
Data: 20-10-2013 09:26:16 
Ady - Oni chyba nie nagrywają wywiadów ze szpilką, tak mi się wydaje że jak są na tej stronce wywiady z nim to to nie są ich materiały
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 20-10-2013 09:34:34 
Banda kretynow i nic wiecej,na miejscu K.Zimnocha nie przejmowal bym sie jakas grupka lobuzow,krzyczacych to co im slina na jezyk przyniesie.

Z tego co pisze Tarciu i o ile to jest prawda to K.Zimnoch pobil jakichs bandziorow ktorzy na kogos napadli,chcieli pobic,a pozniej zeznal,powiedzial jak bylo.
Tak to rozumiem.

To co ci idioci krzyczacy"konfident"oczekiwali ze Zimnoch zezna ze to on na nich napadl?
Ktos tu jest chyba nienormalny.
Bardzo dobrze zrobil i kazdy normalny czlowiek postapil by tak samo.
Miejsce takich bydlakow jest za kratami.I trzeba ich tepic,bo w przeciwnym razie bedziemy mieli dzungle w Polsce i czlowiek nie wyjdzie z domu na ulice.
 Autor komentarza: DanseMacabre
Data: 20-10-2013 09:34:40 
Bardzo dobrze ze rzeczy zostały nazwane po imieniu.Takie kozaczki ktorzy krzyczeli ,Konfident' to pewnie ci sami ktorzy pisza na fb Szpilki ,Jestes najlepszy ,masz moc lub najlepsze Polska jest dumna ze ma takiego zawodnika bedziesz mistrzem.Wazelina wazeline pogania...
 Autor komentarza: Zoran
Data: 20-10-2013 09:37:56 
Nie ma czegos takiego jak "Kibole"
po prostu redakcja wchodzi w buty rzadowej narracj a ta aby przykryc kolejne afery kreuje bandycki obraz kibiców, fanatykow czy ultrasow, na tzw kiboli przed ktoymi "polactwo" ma sie bac i reagowac negatywnie .

Wszedzie na swiecie mniej lub bardziej krewscy kibice powoduka jakies animozje , jakies burdy jakies niesnaski jednak nie jest to powod aby dac sobie wmowic ze 90% kibicow , fanow to potencjalne bydlo czyt "kibole"
Nie dajcie kastrować przez media w kazdym aspekcie zycia... podobno Polska to dumny naród.
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 20-10-2013 09:44:20 
Co tu dużo pisać... zwykły patologiczny burak który na wszystko potrafi reagować jedynie agresją. Dorosły dzieciak który myśli że jest pępkiem świata bo koeldzy mówia mu że jest przyszłym msitrzem świata.
Włożyć mózg szpilki do główki biedronki i będzie grzechotka dla dzieci. Z utęsknieniem czekam na moment aż brutalnie zderzy się z rzeczywistością, a widząc marne umiejętności arturka wcale wielkiego kozaka do tego nie trzeba.
 Autor komentarza: lizbona
Data: 20-10-2013 09:51:52 
Szpilka to absolutny prymityw. Ciesze sie, ze ktos napisal ten artykul i nazwal rzeczy po imieniu...
"Konfident" bo ktos tak powiedzial... Dno i metr mulu...
Zycze temu marginesowi jak najszybszej przegranej bo wstyd mi za tego czlowieka...
 Autor komentarza: mike1979
Data: 20-10-2013 09:57:37 
Szpilka mega frajer, ale Binkowski jeszcze wiekszy. Mendzil przed pojedynkiem o Zimnochu, po pojedynku mu nie pogratulowal a z bezsilnosci nawet gryzl..a jeszcze ten wywiad przed walka - bez ladu i skladu jakby byl niedorozwiniety.
Borek tez sie nie popisal, po kiego wala zaprosil Szpile do komentowania? Po za tym podjudzal Zimnocha na Szpile, podgrzewal i tak juz przegrzana atmosfere...Borek wracaj do pilki bo zenujacy jestes
 Autor komentarza: Ady
Data: 20-10-2013 10:00:54 
Zoran

A tak wystarczy wywiesić napis Żołnierze Wykleci i już jest się patriotą i uczy się naród polskosci. W dupie mam taką dumę jak bydło stadionowe coś tam sobie nasmaruje, ktoś tam strzeli bramkę czy znokautuje przeciwnika. Dumny to ja jestem jak Polak dostanie nagrodę Nobla.
 Autor komentarza: marKO
Data: 20-10-2013 10:02:30 
Proponuję, aby Pan Andrzej Wasilewski przyhamował temperament Artura Szpilki, ponieważ robi się to już niesmaczne. Te wszystkie więzienne wyzwiska przyciągną kilku gamoni, ale niech Pan się zastanowi, jak będą reagować na to sponsorzy.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 20-10-2013 10:09:28 
Szpilka psychoterapia, psycholog mu pomaga, Artur sie zmienił, nie jest już kibolem Wisły. Taki .... ;) w jeden wieczór wszystko w pizdu, człowiek ze wsi wyjdzie, ale wieś z człowieka nigdy. So true.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 20-10-2013 10:13:12 
jasin
Gościu z Warszawy, nie chcę cię wybudzać z zimowego snu, ale sprawy tak wyglądają że CAŁA POLSKA kpi sobie z Warszawiaków. Bo to wy jesteście symbolem wieśniactwa. Bo to co nazywamy "wieśniactwem" nie ma nic wspólnego z prowincją, ale z zachowaniem. A Warszawa stała się ostoją tandety, głupoty, zadufania i odwróconych pojęć. I tak was widzi cały kraj, więc skończ te frazesy o "słoikach" bo ludzi z prowincji szanuję dużo bardziej niż hipsterskich debili z dużych miast.
Obecni mieszkańcy Warszawy nie mają wiele wspólnego z tymi zacnymi przedwojennymi Warszawiakami, których cechowała KULTURA i polski spryt.
To tyle słowami prawdy. Jeśli kogoś uraziłem tym generalizowaniem i uważa że nie zasługuje na taką ocenę to może uznać że to jego nie dotyczy. Ale w oczach Polski taki sobie obraz Warszawy wypracowaliście. I nie, nie jestem ze Śląska, jestem z Kujaw - wszędzie o was mówią tak samo.

"Pięściarz z Białegostoku zeznając w procesie przeciwko pospolitym bandytom zachował się tak, jak każdy normalny człowiek powinien."

Oczywiście że tak!
Słuchajcie, kryminaliści są wrogami społeczeństwa. Nie ważne czy morderca czy drobny złodziejaszek - skala inna, ale szkodzi wspólnocie. Solidaryzowanie się z nimi to głupota.
Sprawa stawiania się policji dotyczy marginalnych przypadków, jak naprzykład sprawa "Starucha", który był więźniem politycznym (polecam szokujący film "Bunt Stadionów") czy akcji przeciwko ludności na zlecenie elit III RP. Ale pospolite "złodziejaszki"? Lać ich ile wlezie.
 Autor komentarza: Vroo
Data: 20-10-2013 10:21:15 
Ja myślę że to tyle jeśli chodzi o promocję boksu w Polsce. Kto pójdzie na galę gdzie non stop wydziera się grupa pijanego dresiarstwa i na której można w ryj dostać?
 Autor komentarza: legos
Data: 20-10-2013 11:19:04 
Dobry komentarz redakcji, banda troglodytów i kryminalistów się kompromituje i jeszcze jeden z drugim gadają o jakiś zasadach itp, śmiech na sali. Jedno mnie tylko wkurza, że nikt tu nie rozróżnia zeznawania od wyjaśnień w sprawie, Zimnoch to nie był świadek tylko podejrzany bo brał udział w bójce, nikt go nie prosił o zeznania tylko został zatrzymany i był wniosek o jego tymczasowe aresztowanie, czy je dostał tego nie wiem, na policję nie poleciał tylko oni przyszli do niego.
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 20-10-2013 11:28:04 
legos

A jako świadek miałby udawać, że nie pamięta. Kozak z niego bo nigdy nie jest łatwo przeciwstawić się bandytom nawet poprzez zeznania.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 20-10-2013 11:36:24 
Niestety ale kolejny komprotiujacy cala Redakcje Orga.tekst redaktora Ratajczaka
W mysli Biblijnego cytatu:"Widzisz zdzblo w oku blizniego,a nie widzisz belki we wlasnym"
Zamiasta biadolic o remizach,to wartalo by sie najpierw uderzyc we wlasne piersi
Niestety ale Org.tez jest odpowiedzialny za podgrzewanie atmosfery,na lini Zimnoch-Szpilka i eskalacje konfliktu
Podobnie jak rozne media zaangazowane po obu stronach wojny PO-PiS
Oby tym razem nie zakonczylo sie ofiarami.Bo juz niewiele brakuje
 Autor komentarza: milek762
Data: 20-10-2013 11:38:34 
Szpilka ty prostaku chamie z Wieliczki to co pokazałaś wczoraj to kolejna żenada i ci jego kumple chamy prymitywy.
kto takich "Chamów " ze wsi wpuścił na gale.
Chamstwo żenada.

czekam na moment jak Zimnoch zleje tego gita byłego Kryminalistę!!
 Autor komentarza: ElTerrible
Data: 20-10-2013 11:42:29 
Panie Tomaszu artykuł słuszny, ale o 2-3 dni za późno. Mogliście się odciąć wcześniej i mówić jednym językiem, a tak Pan swoje, Pan Łukasz poprzez namolne wstawianie wywiadów z Binkowskim swoje. Jako redaktorów czołowego portalu o boksie powinien Was łączyć jeden cel, jedna idea: rozwój i dobro polskiego boksu zawodowego. Pamiętajmy że jest to jedna z nielicznych dyscyplin w naszym kraju, która zaczynała po 89 roku z białą kartą (mam na myśli odmiane zawodową) i teraz ta karta jest wypełniana. To jaką będzie posiadała treść zależy także od Was. Drugiej szansy nie będzie!
 Autor komentarza: RSC2
Data: 20-10-2013 11:47:34 
No nareszcie redaktor który potrafi prawidłowo odczytać rzeczywistość.

W przeciwieństwie do redaktora naczelnego Furmana który przeprowadzając wywiad z Binkowskim nie potrafi zadać mu pytania jakiego oczekuje czytelnik .tylko w sposób wazeliniarski pyta go o to co jest dla niego wygodne.
Wystarczyło na początku wywiadu aby usłyszał od Binkowskiego dwa razy „Łukaszku” i redaktorek się rozpłynął.

Natomiast pan Ratajczyk pokazał ,że jest profesjonalista i potrafi wypowiedzieć niezależną opinię.
Obawiam się tylko ,że jak Binkowski dowie się ,że na Bokser.org ukazał się taki artykuł to już do Redaktora Naczelnego przestanie mówić „Łukaszku”
 Autor komentarza: iwoiwo
Data: 20-10-2013 12:07:07 
Przychodzi Św. Mikołaj do Szpuli i mówi: daj mi cynk, czy byłeś git, a teraz na serio: Kibicowałem szpilce bez względu na jego poprzednie ekscesy, ale po tym co widziałem wczoraj, nie będę patriotą i życzę mu potężnego lania niezależnie z kim wyjdzie. A jestem przekonany, że to będzie pierwszy w miarę średni rywal.
 Autor komentarza: Lukasz1991
Data: 20-10-2013 12:30:51 
andrewsky

Polecenia od pana i władcy już wydane ?
Współczuje, bo jak artur zrobi kupe to ty i milan musicie to sprzątać, a jest ich dużo każda kolejna śmierdzi bardziej. Mam nadzieję ze chociaż zarobki macie godziwe.
 Autor komentarza: jacekWroc
Data: 20-10-2013 12:50:01 
przez takiego smiecia jak szplika niedlugo kibolstwo i burackie zachowanie zagosci na stale na galach, po co go Polsat bierze do studia ? jako eksperta..?? od czego? zwykly prostak, powinni go izolowac bo on i jego kolesie to normalni kibice nie sa
 Autor komentarza: lysek32
Data: 20-10-2013 13:25:34 
Szkoda ze podczas gali widzi sie takie coś,boks to piekny SPORT i tego sie trzymajmy..mnie osobiście nie interesuje życie szpilki i zimnocha po za ringiem.STANOWCZE NIE DLA TAKIEGO ZACHOWANIA
 Autor komentarza: oxy10
Data: 20-10-2013 13:35:33 
Jak widać mądre są niektóre życiowe prawdy jak ta, która mówi np. ze złodziej zawsze będzie złodziejem, dziwka dziwką a patol patolem i choćby nie wiem jakby się starano to ukrywać to i tak kiedyś prawda wyjdzie na jaw.Choćby nie wiem jakby starano się ukrywać uliczną czyli patologiczną mentalność Szpilki takimi zagrywkami jak np.praca z psychologiem, pomaganie dzieciom,powstrzymywania się od patologi w wywiadach to i tak zawsze to w nim będzie siedziało.Medialne nakręcenia otoczki wokół Szpilki jako jakiegoś niesamowitego zawodnika z takimi właśnie umiejętnościami sprawiło chyba to ,że on sam zaczął w to wierzyć.Janusz to kupi , ale ktoś , kto trochę więcej się tym interesuje już nie.Jednakże paradoksem jest to ,że nawet promotorzy poznali się na tym Szpilki i boją się walki z Zimnochem.

Miejsce takiej patologi jak Szpilka i jego kumple jest w obozach pracy, które powinny zastąpić więzienia.Więzienie nie resocjalizuje bo taki darmozjad żre i leży za pieniądze podatników i nic nie robi.Praca czegoś uczy i daje szanse na odpracowanie winy i utrzymanie siebie samego.Dlaczego ludzie mają utrzymywać i dawać na szkolenie kolejnych gitów, którzy wychodząc z powrotem do społeczeństwa nadal są zagrożeniem i przekazują patologiczne zachowania?Zarabiaj na sienie resocjalizuj się poprzez prace a jak nie to zdychaj z głodu, bo i tak jesteś gówno warty.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 20-10-2013 14:54:22 
@ oxy10

masz racje ziomuś; do łagru szpilke!
 Autor komentarza: ekspert
Data: 20-10-2013 15:22:04 
Bardzo dobry tekst autora!
 Autor komentarza: docarol
Data: 20-10-2013 16:15:58 
@CiemnyKlucz

zwracam honor
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2013 17:39:06 
ogolnie Szpilka wczoraj pokazał swoja twarz, nie po raz pierwszy nie po raz ostatni , trudno miec do niego pretnensje , kazdy jest jaki jest i faktycznie praca z psychologiem moze pewne rzeczy skorygowac ale fundamnety sa okresone pewnie od urodzenia,
ogolie mialem dzisiaj anpisac cos niepochlebnego o szpilce ale jak patzre w lustro i wdzie kilkurotnie poskaldany nos to sam wiem ze swiety nie bylem i nie bede i chyba jestem ostatnim ktory powinnen moralizowac , trudno szpilka poza ringiem bedzie burakiem ale jesli chodzi o ring to sklada zimnocha w kazdej walce
to co pokzał wczoraj zimnoch z wrakiem binkowskiego woła pomste do nieba , nawoluje walki ze szpilka a nie wie ze w ringu moze stracic zdrowie ,mama nadzieje ze sedzie i ochrona bedzie czujna bo szpilak jest jaki jest i niekoniecznie po deskach zimnocha musi odpuscic

Krzysiu , bokserze przecietny zacznij brac odpowiedzialnosc za to co mowisz bo kozaczyc mozna ale zdrowie ma sie tylko jedno

od wczoraj bardziej jest mi go zal niz go nie lubie bo skonczy marnie
jedyny pozywtyw z wczoraj to walka ruska z cieslakiem mlody jest ok trzebna go obserwowac , na reszte tzreba spoucic raczej zaslone milczenia
 Autor komentarza: johny2colty
Data: 20-10-2013 17:40:50 
dla mnie proste jeśli redakcja twierdzi ze to chamstwo i prostactwo we wiejskiej remizie to powinniscie zaprzestać pisać o tym GIT_WILCZKU multirecydywie a dziś piszecie że to"be" a jutro będziecie nakręcac atmosfere opisując jego wyczyny,,,, ale i tak to pozytywny krok że to chamstwo zostało dostrzeżone
 Autor komentarza: odyniec
Data: 20-10-2013 17:44:19 
ja się dziwie ze Babilonski jako organizator gali nie poprosil ochrony o wyprowadzenie bydla w pizdu i po temacie
na gale przyszli ludzie w garniakach zapłacili za stoliki i musieli siedzeic i sluchac stadionowo-podworkowego chamstwa
ja bym się wkur...il jakbym zabral swoja kobiete w ladnej sukience na gale, zaplacil za porządny stolik a później musial bym sluchac jak mi się jakies bydle wydziera nad uchem
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2013 17:45:33 
jeszcze jedno red dr ratjczaka nie jest moim ulubiencem delikatnie rzezc mowiac , co moge napisac artykuł jets ok nieprzesadzony i powinnien dac drugiej stronie do myslenie ( stronie Yale ) bo granica zostala pzrekroczona
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2013 17:47:24 
i jeszce jedno w kp12 nikt juz spzili nie ogarnia , mlody chlopak generuje duza kase i dali mu za dlugi lancych , na dzisiaj smutna refleksja jest taka ze jesli nie zmieni otoczenia to nie wyplynie na szersze wody , tylko trener a autorytetem moze tu cos zdzialc inaczej bedzie to niestety zmarnowany talnet
 Autor komentarza: odyniec
Data: 20-10-2013 17:53:42 
tu możecie napisac do redakcji sportowej Polsatu wyrazajac swoje niezadowolenie i dezaprobatę dla zaistniałej sytuacji

http://www.polsatsport.pl/o-nas/kontakt-z-nami.html

jeśli Wasilewski nie umie trzymać tego bydla za ryj to może zrobi to Polsat który rozdaje karty

bojkotujmy bydło bo polski boks zasluguje na cos wiecej
 Autor komentarza: johny2colty
Data: 20-10-2013 17:59:12 
żaden trener z autorytetem tu nic nie zmieni-- pinezka o łapinie zawsze wyraża sie z szacunkiem co swiadczy o jakimś tam autorytecie ,lecz pinezka ma poprostu ciągotki w strone kolegów,przemocy ,hwdp i takie tam,, on nie jest w stanie wznies sie ponad to co go otacza i robic swoje, aludzie czyli normalni kibice znudzą sie i zniesmacza tym jego chamstwem i cwaniactwem .zle to widze ale on taki już jest i nic ani nikt tego nie zmieni
 Autor komentarza: milan1899
Data: 20-10-2013 18:01:51 
up
nie zgadzam sie ale szanuje twoje zdanie , lapin jets jak ich kolega ewentulanie starszy brat , tu potzreba kogos kto odjedzie i powie pjebie marnujesz sobie zycie , bierz sie w gars albo spierdalaj rowy kopac
szpilka jest na rowni pochylej , ani wasyl ani yale sami nad nim nie zapanuja , martwi mnie to bo malo jest bokserow polskich z jakims tama talente i szkoda ze w taki sosob to sie wszystko rozmywa
 Autor komentarza: holy
Data: 20-10-2013 22:03:28 
to nad czym ubolewam jako dlugoletni kibic boksu to to ze ten piekny skadinad sport przyciaga jako kibicow i jako zawodnikow niestety wyrzutkow i margines spoleczny - niewazne w jakich proporcjach
 Autor komentarza: johny2colty
Data: 20-10-2013 22:19:03 
milan1899
ale im czyli promotorom gita własnie taki koleś jest potrzebny,, wiadomo że pewnego poziomu nie przeszkoczy a prawda jest taka że już przyniósł złote góry i jeszcze więcej zarobi,i oni doskonale zdają sobie sprawe że nad szpilą nie zapanują więc plan jest prosty i werner to wczoraj powiedział kilka walk i to nawet nie z zimną tylko jakies bumy ,nabicie rekordu i walka o pas ze klinczką i kasa dla wszystkich,,, plan prosty i czytelny i tak to zrobią, a na dłuższa mete ci prawdziwi kibice nie bedą sie go trzymac bo już przesadza i nie obrania swojego debilnego zachowania postawą w ringu,,, a cte małolaty co mu tak dają lajki na fb szybko o nim zapomną a my prawdziwi kibice chyba zmuszeni jesteśmy prawdziwej nadziei na pasy w HW szukać gdzie indziej
 Autor komentarza: kopernik
Data: 21-10-2013 13:26:51 
Szpilka - chyba zbyt duży wpływ maja na ciebie koledzy? To co robisz poza ringiem jest żałosne. Nie ukrywam, ale odchodzę od kibicowania komuś, kto reprezentuje taką postawę.
To wszystko.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.