ROACH: NIE SKREŚLAJCIE BRADLEYA!

Zdecydowana większość ekspertów i kibiców spodziewa się dość łatwego zwycięstwa Juana Manuela Marqueza (55-6-1, 40 KO) nad Timothym Bradleyem (30-0, 12 KO). Na meksykańską legendę stawia też słynny szkoleniowiec Freddie Roach, który stał w narożniku ostatnich rywali "Dinamity" i "Pustynnej Burzy".

Twórca Wild Card Gym, który przebywa obecnie na Filipinach, gdzie trenuje Manny'ego Pacquiao (54-5-2, 38 KO), przestrzega jednak wszystkich przed skreśleniem Bradleya, który jego zdaniem potrafi boksować na bardzo wysokim poziomie i stać go na sprawienie niespodzianki.

- Nie skreślajcie Bradleya. Oczywiście większe szanse daję Marquezowi, ale nie skreślam Bradleya, bo Marquez to counter-puncher, który ostatnio bije się zdecydowanie bardziej ofensywnie dzięki tym wszystkim nowym mięśniom, a Bradley naprawdę potrafi boksować. Przystosował się nawet do stylu Manny'ego i w końcówce walki radził sobie całkiem nieźle, na pewno lepiej niż na początku. W walce z Rusłanem też przebudził się po drugiej rundzie i wygrał chyba 5-6 starć z rzędu. To naprawdę dobry bokser, daję mu szansę. To pojedynek bez faworyta - powiedział Roach.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: urodzonyekspert
Data: 12-10-2013 20:26:27 
Właśnie, jak dla mnie Bradley faworytem. Co z tego że pokonał Pacquiao? Bradley będzie trudniejszym rywalem niż Manny bo on go pokonał.
 Autor komentarza: Mats
Data: 12-10-2013 20:32:34 
Dawno się tu nie odzywałem, bo jakoś zabrakło motywacji. Teraz chciałbym wyrazić opinie na temat tego pojedynku. Marquez zdecydowanym faworytem ? Śmiech na sali. Dla mnie to gładka wygrana Bradleya nie będzie żadnym zaskoczeniem. Ten pięściarz jest niedoceniany, a Dinamita wielce przeceniany. Dziś wstanę około 5:00, aby zobaczyć wygraną Desert Storma.
 Autor komentarza: cop
Data: 12-10-2013 20:47:47 
Roach zna potencjal Bradleya, wiec zgadzam siez jego opinia. Spodziewam sie bardzo wyrownanego pojedynku dwoch piesciarzy umiejacych doskonale walczyc z kontry, czyli walki technicznej i niezbyt widowiskowej, aczkolwiek istnieje opcja gdzie Bradley i Marquez wejda w wymiany, ktore porwa publike.
Stawiam na zwyciestwo Tima Bradleya, pomimo iz Juan Manuel Marquez jest jednym z moich ulubionych piesciarzy w ostatnich dwoch dekadach.
 Autor komentarza: urodzonyekspert
Data: 12-10-2013 20:48:31 
Bradley na punkty lub Marquez przez KO. Tyle w temacie.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 12-10-2013 20:56:59 
urodzonyekspert
Taki z Ciebie urodzony ekspert, a nie potrafisz nawet jaśnie się określić...
 Autor komentarza: cop
Data: 12-10-2013 21:03:04 
Napisalem juz wczesniej, ze jestem odrobinke zaskoczony, iz nie tylko bukmakerzy ale rowniez znaczna czesac tzw. "bokserskich ekspertow" uwaza Marqueza za zdecydowanego faworyta dzisiejszej nocy. To co powszechnie nazywane jest "bukmacherskim obstawianiem" jest niczym innym jak zwyklym przelewaniem pieniedzy przez nielegalne organizacje przestepcze, jak rowniez sprytnymi zabiegami polegajacymi na manipulowaniu nastrojami mas przed walkami, szczegolnie tymi wielkimi. Nic to tak naprawde nie ma wspolnego z tym, co widzimy w ringu, nawet jak te "obstawiania" sie sprawdzaja. Nigdy do tego nikt w branzy nie przyklada uwagi, gdyz byloby to smieszne.
Dlatego tez te "sympatie" do JMM sa niczym innym, jak odpowiednia strategia biznesowa, a nie zadnym realnym odzwierciedleniem sytuacji mogacej zaistniec w ringu. Oczywiscie do tego dochodzi olbrzymia niechec do Bradleya, ktory chyba jest naszym najbardziej nielubianym piesciarzem, co dla mnie osobiscie jest niezwykle dziwne. Bradley ma olbrzymi talent i determionacje, obawiam sie jednak iz czasami daje poniesc sie emocjom towarzyszacym walce w ringu. Gdy Tim jest opanowany i wykonuje polecenia naroznika i nie oddala sie zbytnio od obranej strategi, bardzo ciezko jest go pokonac. Ponadto, JMM to nie Hopkins, wiec i te 40 lat nalezy brac pod uwage.
 Autor komentarza: dzzem
Data: 12-10-2013 21:07:48 
Ktos ogarniety niech napisze o ktorej bedzie walka
 Autor komentarza: RSC2
Data: 12-10-2013 21:15:24 
cop.
Co ty za teorie wymyślasz?
Oczywiście że kursy bukmacherskie nie muszą mieć odzwierciedlenia w ringu.
Ponieważ są one ustalane przed walką a nie po walce.
To oczywista oczywistość i nie trzeba do tego dorabiać dodatkowych teorii.

Kursy bukmacherskie to jak prognoza pogody.
Wcale nie musi się zgadzać z tym co zobaczymy na dworze.
Wiec po co robić z tego sensację i encyklopedię wiedzy.
 Autor komentarza: HIghlander
Data: 12-10-2013 21:16:32 
Raczej nie wcześniej niż 5 rano.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 12-10-2013 21:19:16 
Właśnie o ktorej walka (orientacyjnie), bo nie moge zbytnio zarwac nocy
 Autor komentarza: cop
Data: 12-10-2013 21:34:35 
"RSC2 Data: 12-10-2013 21:15:24
cop.
Co ty za teorie wymyślasz?
Oczywiście że kursy bukmacherskie nie muszą mieć odzwierciedlenia w ringu.
Ponieważ są one ustalane przed walką a nie po walce."


Domyslam sie, ze nie zrozumiales nawet jednego zdania z tego co napisalem powyzej.
Pozdrowionka.
 Autor komentarza: urodzonyekspert
Data: 12-10-2013 21:40:02 
Wierzę w Marqueza, niech dokopie Pacquiao i wygra z Bradleyem, który pokonał Pacquiao. Wtedy akcje Meksykanina w historii zawodowego boksu skoczą do góry jeszcze bardziej a Manny już nigdy nie dostanie ostatniej szansy na uczciwe pokonanie Meksykanina.

Wiem iż z wiekiem pewien poziom ciężko przeskoczyć, Marquez szybszy, wytrzymalszy i lepszy kondycyjnie już nie będzie, jednakże im dalsza walka tym Juan bardziej się rozrasta i bazuje na piekielnie mocnym ciosie. Podejrzewam iż w tej walce będzie miał cios mocniejszy niż kiedykolwiek w karierze. Bradley ma twardy łeb, przetrzymał 12 rund z Pacquiao, 12 rund z Provodnikovem, ale po tak ciężkich walkach kolejnych 12 rund z najmocniej bijącym przeciwnikiem w karierze będzie nie tak łatwo już wytrwać.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 12-10-2013 21:43:13 
MrAdam
Jak zawsze przy okazji tego typu Wielkich(!)imprez z Las Vegas zapewne nie wcześniej jak o 6. Ale dla pewności lepiej już od 5.30 śledzić galę!
 Autor komentarza: bak
Data: 12-10-2013 21:46:14 
Marquez to geniusz, wielki pięściarz, który pokonał 1-2 razy Pacquiao i wielu innych znakomitych pięściarzy, jednak dziś ma już swoje lata. Bradley jest w prime i wypunktuje polującego na 1 cios Meksykanina i życzę tego Bradleyowi bo przez Marquezem już nic ciekawego a przed Bradleyem cały wachlarz możliwości i lukratywnych ofert. Ani wygrana ani przegrana Marqueza nie zmieni jego miejsca w historii boksu zawodowego, on już swoje zrobił i ludzie zapamiętają go z IV walki z Pacquiao najbardziej, ten pas WBO bylby tylko ukoronowaniem jego kariery. A "urodzony ekspert" to urodzony kretyn -_-
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 12-10-2013 21:47:35 
urodzonyekspert
Szkoda dyskutować z takim ekspertem jak Ty, który uważa, że Marquez wygral wszystkie cztery walki z Pac-Manem :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 12-10-2013 21:48:55 
bak
Rzadko kiedy, ale tym razem zgadzam się z Tobą w 100% :)
 Autor komentarza: bak
Data: 12-10-2013 21:52:30 
@Lukaszz

Zapomniałeś jeszcze dodać że rzekomo "wygrana nad Bradleyem podniesie miejsce w historii Marqueza bo pokona zawodnika który pokonał Pacquiao" pokonał po wale roku :)))

Chętnie bym zobaczył walkę Bradleya z Mayweatherem. Nie byłaby nudna walka, bo chłopak ma serce do walki. No chyba że Floyd zrobiłby formę jak na Canelo i też by go tak zdeklasował.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 12-10-2013 21:58:34 
bak
Ja bym w walce Mayweathera z Bradleyem nie widzial deklasacji. Jestem pewien tego, że Tim pokazalby się z dużo lepszej strony jak wolny jak keczap Rudzielec z Meksyku :) Na Floyda trzeba kogoś kto zbytnio nie odstępuje mu szybkością, a 'Desert Storm' ma zarówno szybkość jak i żelazną kondycję! Dla mnie osobiście ostatnie wyzwania dla Mayweathera to walki z Pacquiao i Bradleyem. Oni mogą dać naprawdę ciężkie walki 'Moneyowi'!
 Autor komentarza: bak
Data: 12-10-2013 22:02:36 
@Lukaszz

Dla mnie ostatnia walka Bradleya dała więcej satysfakcji niż 5 ostatnich walk Moneya. Ja też bym nie widział deklasacji, Bradley w sumie nigdy tanio skóry nie sprzedaje. Pokonał Lamonta Petersona, Devona Alexandra, "pokonał" Pacquiao, pokonał Provodnikova. Umie walczyć z dobrymi technikami i z gości z kowadłem w łapie więc wygra i z Marquezem. Naprawdę minimalnym faworytem jest Amerykanin dla mnie.
 Autor komentarza: bak
Data: 12-10-2013 22:04:48 
Zarzuca się mu brak ciosu ale niestety Timothy miał pecha walczyć z Devonem, Pacquiao, Provodnikovem, którzy mają szczęki zrobione z żelaza :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 12-10-2013 22:05:04 
bak
Jednoglośna decyzja sędziów!

31-0! Tak będzie wyglądal rekord Tima Bradleya po tej walce :)
 Autor komentarza: JasnieOswiecony
Data: 12-10-2013 22:09:07 
Bradley wygra zdecydowanie na pkt. Mnie też bardzo zastanawiają kursy bukmacherów, bo odkad pojawiła się możliwość tej walki byłem i jestem pewny zwycięstwa Tima. Oby moje przewidywania się spełniły, bo wspomniane kursy są bardzo zachęcające ;)
 Autor komentarza: bak
Data: 12-10-2013 22:14:49 
@Lukaszz

Jedyne co urodzony kretyn dobrze powiedział to to że Marquez będzie bazował na sile i na polowaniu na nokaut a mniej skupi się na punktowaniu. Bradley walcząc już z tuzami będzie już wiedział jak go wypunktować by nie nadziać się na kontrę. Niestety mimo sympatii do Pacquiao muszę przyznać, że tylko on mógł być tak głupi by popełniać cały czas ten sam błąd w walce z Dinamitą. Stawiam gdzieś wynik w okolicach 116-112.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 12-10-2013 22:14:55 
To nie pierwszy taki przypadek z tymi kursami. Na Dannego Garcie w walce z Mathysse kurs również oscylowal w granicach 3,00! A byly takie osoby, które trafnie obstawily jego zwycięstwo :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 12-10-2013 22:19:08 
bak
Niestety Pac-Man poczul się za pewnie. On już rozbil tego Marqueza i porozcinal, no i niestety. Opuścil ręce i poszedl do przodu lapiąc się na zabójczą kontrę ;/
 Autor komentarza: bak
Data: 12-10-2013 22:26:54 
@Lukaszz

No cóż ale przynajmniej tą akcją i ryzykiem zdobył dużo więcej szacunku i podziwu niż niestety Wladimir za uwieszanie się na Povetkinie...
 Autor komentarza: kubariddick
Data: 12-10-2013 22:27:43 
A ja obstawilem ze Lomaczenko przegra. To tak z innej beczki. I dlaczego nie ma nic z wazenia Vasyla?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 12-10-2013 22:28:01 
oczywiscie ze ma szanse! ale opinia......kto skresla bradleya chyba nigdy nie ogladal boksu

ale trzeba wierzyc ze JuanMa da ostatnia wielka walke! jestem pewien ze nie da sie bezczynnie wypunktowac......
 Autor komentarza: Sierak2012
Data: 12-10-2013 22:34:28 
"Zdecydowana większość ekspertów i kibiców spodziewa się dość łatwego zwycięstwa Juana Manuela Marqueza (55-6-1, 40 KO) nad Timothym Bradleyem (30-0, 12 KO)."

Nie lubię Bradleya bo to faularz jakich mało w zawodowym boksie a to co robił w walce z Devonem to już szczyt chamstwa... ale WTF ?? Bradley jest zdecydowanym faworytem, powiem nawet że jego porażka to nie będzie niespodzianka a sensacja. Niespodzianką będzie mniejsze zwycięstwo niż 117:111.
 Autor komentarza: bak
Data: 12-10-2013 22:39:03 
"Zdecydowana większość ekspertów?" urodzony ekspert to żaden ekspert tylko troll i pośmiewisko hehehe

Ani Tim nie będzie łatwym rywalem dla Juana ani Juan dla Tima tak samo jak ani Pac dla Marqueza ani Marquez dla Paca. To już poziom mistrzowski a na takim są tylko trudne i zacięte walki.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.