KAWULSKI: GOŁOTA TO JEST DZIADEK, KTÓRY NIE UMIE SIĘ JUŻ BIĆ

Swego czasu sporo mówiło się o możliwych występach Andrzeja Gołoty (41-9-1, 33 KO) w MMA. Maciej Kawulski w rozmowie z Faktem zdradza, że kontaktował się w tej sprawie z ludźmi polskiej legendy boksu, ale porozumienie było niemożliwe.

Andrzej Gołota to najsłynniejszy z polskich byłych przedstawicieli sportów walki ostatnich dwóch dekad, który nie wyszedł do pojedynku w MMA. Jak ujawnia Kawulski, poważne próby w tym kierunku były jednak podejmowane. Za każdym razem nie udawało się przebić przez gąszcz menedżerów i promotorów.

– Najlepsze jest to, że sam zawodnik potwierdza, że każdy z tych ludzi prowadzi jego interesy. Zaczynasz negocjacje, masz w głowie mętlik. Kończysz, dalej masz mętlik. I dalej nic nie załatwiłeś – mówi Kawulski. W międzyczasie chęć na Gołotę przeszła zarówno jemu, jak i drugiemu współwłaścicielowi federacji Martinowi Lewandowskiemu.

– Myśleliśmy o nim w czasach, kiedy był boom na "Pudziana", a później jeszcze przed bokserskim pojedynkiem Gołota – Saleta. Pieniądze nie były problemem. Można się przecież wesprzeć zagwarantowaniem mu procentowego udziału w zyskach z imprezy. Gorzej, że jego ludzie, a prawdopodobnie nawet on sam, nie mieli pewności, co w ogóle robić. Kiedyś dostałem od Main Event propozycję zrobienia walki Andrzeja Gołoty z Riddickiem Bowem w formule... amerykańskiego wrestlingu. Sami widzicie, na jakim on musi być etapie świadomości. Dziś to temat zamknięty. On do ringu powinien już wychodzić tylko po to, żeby wręczać puchary – komentuje Kawulski.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 08-10-2013 13:44:27 
Kawulski już zes pan obaził kibiców nazywając gamoniami tych którzy nie kupują PPV hehe 40 dychy za freak show jest żałosne dziad Jay Silva rozbija wielkiego mistrza Materle , Pudzian wygrywa z gosciem bez kondycji ktory nic poza dzwignią na reke nie potrafi to ma byc poziom??
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 08-10-2013 13:51:55 
A pewnie sam zarywał nocki żeby obejrzeć Gołotę.
 Autor komentarza: Jajunio
Data: 08-10-2013 14:00:38 
Kawulski to żyła. Go nie interesuje sport tylko wynik finansowy i żeby jak najwięcej pseudogwiazd przyszło na jego zasrane gale.
 Autor komentarza: MagicFighter
Data: 08-10-2013 14:04:38 
nie wiem po co redakcja wrzuca tutaj , takie artyykuły.
Jakiś kłamca , i cwaniaczek jeden z drugim , kogo w ogóle obchodzi ich opinia na temat Gołoty , i mma?
W POlsce mma , to jest po prostu chlew w porównaniu z Usa.
I oni ten chlew robią.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 08-10-2013 14:12:16 
@Krzyzak

tak tak Materla wielki mistrz mial isc do UFC ale zostal znokautowany przez buma Jaya Silve :D
 Autor komentarza: noclipek
Data: 08-10-2013 14:18:02 
Wypowiedzi tych panów powinny być przepuszczane przez dział PR-u, bo to nie pierwsza wypowiedź, która pokazuje, że w polsce takie rzeczy leżą i kwiczą.
 Autor komentarza: iwoiwo
Data: 08-10-2013 14:25:02 
Być może słowa w jakiś sposób, bądź intencje Kawulskiego zostały wyciągnięte z kontekstu, jeżeli jednak nie, to na usta ciśnie mi się tylko jeden zwrot, wypowiedziany wcześniej przez nieżyjącą już osobę jest to: "spieprzaj dziadu". Gołocie to on może ręcznik trzymać, o ile ten mu pozwoli.
 Autor komentarza: Clevland
Data: 08-10-2013 14:28:46 
Gołota nie dał KSW zarobić, to jeżdżą po nim !

Zero szacunku.
Kawulski niech wyjdzie do dziadka Gołoty...

Na taką walkę Gołota zapewne się zgodzi.

Kasa tylko przez tych ludzi przemawia.
Żeby tylko się nie przejechali.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 08-10-2013 14:34:19 
Dla mnie te całe KSW to mało śmieszna parodia UFC. Zresztą Ci dwaj panowie w gajerkach. Blondynek z ironicznym uśmieszkiem i brunecik ze świecącymi oczkami wydają się nieciekawymi typami.

Zrobili coś z niczego. MMA w Polsce. fajnie. Ale te ppv i te walki sa na poziomie co najmniej 2+ w szkolnej ocenie.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 08-10-2013 14:35:11 
Oby temat Gołoty w kontekście jego "wielkich powrotów " ucichł już na zawsze . Ten facet nie ma za grosz honoru i wstydu
 Autor komentarza: SLY21FOX
Data: 08-10-2013 14:48:02 
obecnie KSW miażdży BOKS.
 Autor komentarza: Addy
Data: 08-10-2013 14:55:41 
Prawdę mówiąc - jest w tym wiele racji. Może powinno to zostać powiedziane w sposób zdecydowanie łagodniejszy, gdyż każdemu należy się szacunek - jednak obecny poziom sportowy Andrzeja Gołoty najlepiej jest pozostawić bez komentarza.
 Autor komentarza: Homer
Data: 08-10-2013 14:58:39 
dlaczego, gdy słyszę nazwiska kawulski/lewandowski, to mam przed oczami obraz wijących się, syczących żmij?...
Gołota vs kawulski+lewandowski w ringu, i tych panów znoszą sanitariusze szybciutko. taki to dziadek jest z tego Andrew. :)
poziom ksw, samouwielbienie do tego "dzieła", i ta cała parówkowo-discopolowa oprawa, to mnie przygniata. ponad moje siły. :D
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 08-10-2013 15:08:10 
Jak ja tych skurwysyńskich Włodarzy KSW nienawidzę, Kawulski Gołota nie umie się bić? To może zawalcz z nim w ringu w tym swoim komercyjnym cyrku zwanym KSW?
Najlepiej zróbcie Bracia mroczek vs Bracia Kliczko, albo Mama Madzi vs Kasia Cicopek
 Autor komentarza: Homer
Data: 08-10-2013 15:12:18 
oni dla kasy to by nawet zrobili "Mama Madzi vs Madzia". niestety...
 Autor komentarza: Homer
Data: 08-10-2013 15:14:21 
ps. ale Mameda cenię, jako człowieka. może nie jest to czołówka światowa, ale świetny fajter. no i nie wozi się, przynajmniej publicznie. spoko gość.
 Autor komentarza: shirley89
Data: 08-10-2013 15:46:26 
blackdog to wojadzer-to ta sama osoba, zalozyl konta dwa i pisze sam do siebie, ubostwia kliczkow celowo,zebyscie odpisywali, zatem ignorujmy trolla ok?
 Autor komentarza: RSC2
Data: 08-10-2013 15:53:51 
A co to jest KSW?
Czy ktoś to ogląda?
Czy to jest to gdzie występuje wszystkowiedzący Borek?

A Kołtoń tam jest?
 Autor komentarza: BlackDcg
Data: 08-10-2013 15:54:23 
Zgadzam się. Najlepszy ciężki w historii polskiego boksu to Przemek Saleta bo zdeklasowal Gołotę.
 Autor komentarza: RSC2
Data: 08-10-2013 16:05:01 
Zapomniałeś o Najmanie.
 Autor komentarza: BlackDcg
Data: 08-10-2013 16:08:37 
RSC akurat Saleta 2 razy znokautował Najmana na zasadach MMA...lol...
 Autor komentarza: atmel
Data: 08-10-2013 16:31:08 
BlackDcg
Data: 08-10-2013 15:54:23
Zgadzam się. Najlepszy ciężki w historii polskiego boksu to Przemek Saleta bo zdeklasowal Gołotę
///
wEŻ tY CZŁOWIEKU ZMIEŃ Nick i zacznij normalnie pisać , jest szansa na to?
 Autor komentarza: RSC2
Data: 08-10-2013 16:35:53 
Najman twierdzi co innego.
 Autor komentarza: Miro
Data: 08-10-2013 16:43:52 
Pisze tak, bo pewnie zły, że nie udało się mu wycisnąć kasy na Gołocie. I tak wszyscy w czasie tej długiej kariery Andrzeja chcieli się do niego podklejać i wyciskać szmal ile się da. A najwięcej to chyba dziadek King. Ten to wyjątkowo kochał Endrju a raczej kasę organizując mu 4 walki o mistrzostwo świata. Chciał i piątą z Vałujewem ,gdyby Andrzej wygrał w Chinach z Austinem.
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 08-10-2013 16:51:38 
Autor komentarza: SLY21FOX
Data: 08-10-2013 14:48:02
obecnie KSW miażdży BOKS.

obecnie coś zmiażdzyło twój mały rozumek.
BOKS TO SZLACHETNY SPORT
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 08-10-2013 16:55:09 
"KAWULSKI: GOŁOTA TO JEST DZIADEK, KTÓRY NIE UMIE SIĘ JUŻ BIĆ"

Gdzie on coś takiego powiedział? Gdzie w ogóle sugerował coś takiego?
 Autor komentarza: 80olsen
Data: 08-10-2013 16:59:52 
Clevland,Miro dokładnie,nie udało się zarobić ogromnych,łatwych pieniędzy,to zaczęła sie jazda,za cienki ten kawulski troszkę jest,wielu by chciało,nie wielu może.P,S ten wyższy to jeszcze ujdzie,ale ten mały,to porażka,
 Autor komentarza: Miro
Data: 08-10-2013 17:00:05 
shirley89,ja już dawno rozszyfrowałem BlackDcg. Tylko nie wiem czy jest to tylko cynik , intrygant, piszący celowo z sarkazmem czy też na prawdę jest nieszczęśliwy czyt.chory. Jeśli to drugie, to trzeba tylko współczuć, bo on jednak wszystko postrzega inaczej. Ale takie są objawy tej choroby.Może też to być zwykły szczeniak, który podnieca się jak ludzie prowadzą z nim konwersacje. Wtedy czuje się dowartościowany, jest kimś w tej swojej żałosnej postawie. Tak więc tak jak proponujesz, nie odpowiadać mu na "głupkowate zaczepki". Bo on nie oczekuje poważnej dyskusji, tylko celowo robi takie wrzutki kontrowersyjnych zdań z głupoty, dla zabawy, albo to jest skutek choroby, która go dopadła.
 Autor komentarza: milek762
Data: 08-10-2013 17:01:45 
Kawluski to taki cwaniaczek promotor Śliski strasznie mnie wkurwia koleś.

jak jest taki "wiraszka " to niech tak powie Gołocie prosto w twarz

gdzie był ten lamus Kawaluski jak Gołota walczył z Bowem
 Autor komentarza: damos
Data: 08-10-2013 17:31:19 
Kawulski lamus straszny od sparingpartnerow goloty by zaliczyl glebe po 1 ciosie i to slabsza reka i to na dol! frajer bedzie nam tu legende obrazal!
 Autor komentarza: Matys90
Data: 08-10-2013 17:40:59 
Jak słusznie zauważył Cooperek tytuł newsa nijak się ma do samej wypowiedzi Kawulskiego. A w komentarzach płacz, lament, tragikomedia. Nie dość, że artykuł z FAKTU, to jeszcze nagłówek zupełnie też rodem z FAKTU.

W KTÓRYM MIEJSCU KAWULSKI OBRAZIŁ TUTAJ GOŁOTĘ?
 Autor komentarza: coolpix
Data: 08-10-2013 17:41:28 
wielu zieje tutaj jadem na mma,ksw aż żal patrzeć,bo pewnie wiedzą o tym sporcie chuja po prostu.kawul powiedział prawdę,goły to już wrak nie trzeba być ekspertem.do tego tym niezorientowanym powiem,że maciek kawulski całkiem nieźle radził sobie na macie.spymatia lub antypatia to jedno,krytyka rzeczowa drugie a internetowe buraczane napinactwo to coś zupełnie innego.
 Autor komentarza: BlackDcg
Data: 08-10-2013 17:52:59 
Przemek Saleta przyznał iż to Gołota nadal jest najlepszym polskim ciężkim w historii, jednakże nie uważał tak naprwadę tylko Przemek to lizus, podlizał się Polsatowi, więc czemu nie miałby się podlizać ulubieńcowi polskiej publiczności Andrzejowi? Nie mógł napisać że to on jest najlepszy dzięki tej walce, gdyż nie wypadało mu po prostu. Wiedział iż publiczność niezależnie od wyniku nadal będzie po stronie Gołoty a wygrana Salety sama w sobie ich rozwścieczy. Jak Przemek powiedziałby coś niekorzystnego dla Gołoty, powiedziałby prawdę (co publiczność odebrała by jako "przemądrzanie się") to publiczność całkiem by go znienawidziła. A jak zachował się z kulturą, z klasą i skromnością to publiczność nagrodziła go gromkimi brawami i owacją na stojąco i poza klasą sportową i spektakularnym zwycięstwem docenili go jeszcze za wielką kulturę osobistą i dżentelmeństwo, zresztą Przemek taki jest. A przecież każdy wie iż to była WALKA O NUMER 1 W HISTORII POLSKIEJ WAGI CIĘŻKIEJ ...lol...
 Autor komentarza: RSC2
Data: 08-10-2013 18:27:34 
Ale chyba oldbojów.

Mistrzem Polski oldbojów w piłce noŻnej jest Tur Turek.

Więc co to oznacza?

Że to najlepsza drużyna piłkarska w Polsce?
 Autor komentarza: BlackDcg
Data: 08-10-2013 18:39:16 
@RSC2

Gołota i Saleta od zawsze ze sobą rywalizowali o miano nr. 1 wagi ciężkiej w Polsce. Saleta od zawsze z nim chciał walki, ale Gołota jej unikał. Mieli walczyć ze sobą w 2000 i 2005 roku ale Gołota 2 razy sie przestraszył i odwołał walkę. Ich potyczka, która miała raz na zawsze wyłonić najlepszego polskiego zawodnika wagi ciężkiej w historii doszła ostatecznie do skutku w 2013 r. i Przemek Saleta zdeklasował Andrzeja Gołotę. Więc wygraną zapewnił se 1 miejsce w historii polskiej wagi ciężkiej.

Zresztą wg boxrec to Przemek jest najlepszym polskim ciężkim w historii- http://boxrec.com/ratings.php?country=PL&sex=m&division=Heavyweight&status=E&SUBMIT=Go
 Autor komentarza: rogal
Data: 08-10-2013 18:51:21 
Puchary powinien wręczać już po walce z Mollo, przecież już wtedy kompletnie nie nadawał się do boksu.

Niesamowity pięściarz, ale wyjątkowo przykro zestarzał się boksersko.

Zostawcie go już w spokoju.

Wiedziałem, że Saleta wygra przed czasem, ale o to dziś może pokusić się z Gołotą prawie każdy, normalnie wiadomo że dzieliła ich przepaść.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: BlackDcg
Data: 08-10-2013 18:52:56 
@rogal

Gołota i Saleta byli w jednym wieku czyli zawsze mieli takie same szanse jak w dniu walki lutowej. Poza tym Saleta miał 1 nerkę.
 Autor komentarza: rogal
Data: 08-10-2013 19:01:00 
Do Pana powyżej: nie dam się wciągnąć w taką dyskusję.

Pozdrawiam
 Autor komentarza: BlackDcg
Data: 08-10-2013 19:37:13 
@rogal

Zabrakło już argumentów? Najlepiej stwierdzić iż się nie dasz wciągnąć w merytoryczną dyskusję bo niby to ja gadam głupoty i prowokuję, ale argumenty merytoryczne ci od tego nie przybędą hehe
 Autor komentarza: RSC2
Data: 08-10-2013 19:39:26 
A Trevor Berbick pokonał Muhammada Ali.

I co to oznacza?

Że Berbick jest najlepszym ciężkim na świecie?
 Autor komentarza: BlackDcg
Data: 08-10-2013 20:39:17 
@RSC2

Nic nie rozumiesz! Ali był DUŻO STARSZY od Berbicka a Saleta i Gołota są w tym samym wieku!
 Autor komentarza: RSC2
Data: 08-10-2013 20:44:32 
No to w takim razie zamieniam Berbicka na Kena Nortona.

I wytrącam Ci argument różnicy wieku.

I co teraz?
 Autor komentarza: SLY21FOX
Data: 08-10-2013 20:55:52 
Krzyzak

Autor komentarza: SLY21FOX
Data: 08-10-2013 14:48:02
obecnie KSW miażdży BOKS.

obecnie coś zmiażdzyło twój mały rozumek.
BOKS TO SZLACHETNY SPORT

wymień mi chociaż jedną lepszą gale boksu w Polsce od gali ksw!!!!
 Autor komentarza: RSC2
Data: 08-10-2013 21:16:46 
Wszystkie gale boksu były lepsze od ksw
 Autor komentarza: SLY21FOX
Data: 08-10-2013 21:28:04 
pod jakim względem ?
 Autor komentarza: RSC2
Data: 08-10-2013 21:30:02 
Pod każdym względem.
 Autor komentarza: SLY21FOX
Data: 08-10-2013 21:38:08 
haha
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 08-10-2013 21:46:00 
Porównaj sobie sprzedaż PPV na galę np Adamek-Kliczko a każdą inna galę cyrku KSW ;)
 Autor komentarza: 80olsen
Data: 08-10-2013 21:46:12 
Żadne ksw,ufc czy inny wynalazek nie przebije boksu,to piękna dyscyplina z ogromnymi tradycjami,
 Autor komentarza: RSC2
Data: 08-10-2013 21:49:30 
@SLY21FOX
Tak sobie żartuję.
No bo o czym to jest dyskusja?
Czy zupa pomidorowa jest lepsza od grochowej?

TY wolisz KSW a ktoś inny galę bokserską.
Jeden woli córkę a drugi teściową.

Dlatego takie pytania co jest lepsze gala czy KSW są bez sensu.
 Autor komentarza: SLY21FOX
Data: 08-10-2013 21:54:18 
najlepsze są te puste hale na galach bokserskich :)
 Autor komentarza: SLY21FOX
Data: 08-10-2013 22:03:59 
jeśli chodzi o mma i boks, to obie dyscypliny są mi tak samo bliskie .
tylko ze nasze gale bokserskie to jest totalne nieporozumienie , organizacyjnie i sportowo też pozostawia wiele do zyczenia.
 Autor komentarza: valmont
Data: 08-10-2013 22:09:31 
Kawulski ma rację. Nie chodzi o to, że na Gołocie nie zarobił, ani nie zarobi. Andrew już dawno powinien zakończyć karierę. Nie powinien już wychodzić do Adamka. Wszyscy widzimy, że z jego ręką nie będzie lepiej, dla mnie Gołota jest w pewnym sensie inwalidą, a i widoczne są coraz bardziej problemy z mówieniem. Gołota powinien od dawna zaszczycać galę bokserskie swoją obecnością i wręczać na nich puchary, a nie być ich uczestnikiem przede wszystkim dla swojego dobra.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 08-10-2013 22:16:16 
Tu powiedział: http://sport.fakt.pl/golota-to-dziadek-nie-umie-sie-bic-,artykuly,422245,1.html
 Autor komentarza: Malinowy
Data: 08-10-2013 22:44:54 
Autor komentarza: Matitbg91 Data: 08-10-2013 21:46:00
Porównaj sobie sprzedaż PPV na galę np Adamek-Kliczko a każdą inna galę cyrku KSW ;)

Porównaj sobie sprzedaż PPV na BYLE JAKĄ galę KSW a galą Povietkin-Wawrzyk, Diablo-Czakijew, Głażewski-RJJ.

Ile jest tak wielkich gal w Polsce jak Adamek-Kliczko?
Albo inaczej: co ile?
 Autor komentarza: BlackDcg
Data: 08-10-2013 22:54:51 
@RSC

Co? Jajco!
 Autor komentarza: BlackDcg
Data: 08-10-2013 23:03:32 
Muhamad Ali pokonał zrewanżował się dwukrotnie Nortonowi i w swojej karierze wielu innych klasowych rywali na najwyższym poziomie światowym Fraziera, Foremana, Listona, Pattersona i Spinksa. Nortona jakkolwiek nie dało się porównać. A kogo pokonał Gołota? No kogo? Wartość pokonanych rywali Gołoty i Salety była zbliżona i jak już Gołota pokonał lepszych rywali to naprawdę niewiele lepszych niż Przemek.

Gołota z dobrych przegrał dwukrotnie z Bowe'm, Lewisem, Grantem, Ruizem, Brewsterem, Austinem i pijaczkiem.

Saleta z dobrych rywali przegrał z Mavrovicem (który dał wyrównaną walkę z Lewisem), z Samilem Samem, rewanż z Krasniqim, z Oliverem McCallem (który pokonał Lewisa).

Z tego tylko wynika iż Gołota tylko PRZEGRYWAŁ z lepszymi rywalami niż jakich miał Saleta, bo w karierze nikogo wybitnego nie pokonał. Równie dobrze można powiedzieć iż Marcus Rhode jest lepszym pięściarzem niż Przemek Saleta gdyż przegrywał z lepszymi rywalami...lol...
 Autor komentarza: BlackDcg
Data: 08-10-2013 23:18:04 
A teraz spójrzmy na solidnych rywali jakich pokonał Gołota:

Dannel Nicholson- okej, walka otworzyła mu furtkę do większej kariery, jednakże Nicholson był mniej więcej na poziomie Krasniqui'ego którego pokonał Przemek.
Corey Sanders- rywal, którego przechwalają fanboye Gołoty. Owszem, walka była świetna i widowiskowa dla oka, jednakże Sanders to był zwykły przeciętny journeyman, absolutnie nie mający najmniejszych szans na dobicie do czołówki. Przed Gołotą pokonał go zawodnik z bilansem 9-23-3, więc to iż Sanders wytrwał i dał wyrównaną walkę Gołocie nie świadczyło dobrze o nim tylko źle o Gołocie...lol...
Tim Witherspoon- kolejna legendarna wygrana Gołoty, którą kibice wiecznie wnoszą na piedestał. Ten "wspaniały" przeciwnik Gołotu w dniu walki miał 42 lata a najlepsze lata miał za sobą. Zwycięstwo punktowe w słabym stylu.
Orlin Norris- zwykły journeyman, w dodatku cruiser. Vitali rok później znokautował go w 1 rundzie.
Mike Mollo- kolejna przeceniana wygrana, ale kim był Mollo? Journeyman dla upadających emerytów (Williamson, Gołota, McCline) i dla młodych celebrytów (Szpilka).

A teraz rywale Przemka:

Dennis Andries- bardzo dobry rywal. Trzykrotny miszcz świata cruiserweight
Asmir Vojnovic- bardzo dobry chorwacki journeyman. Przemek zdobył w walce z nim interkontynentalny pas IBO.
Rodolfo Marin- bardzo dobry rywal. Walczył z Riddickiem Bowe, Frankiem Bruno, Donnovanem Ruddockiem.
Ratko Draskovic- wtedy był bardzo dobrym prospektem z Czarnogóry.
Luan Krasniqi- genialny przeciwnik. Był wtedy niepokonany na fali wznoszącej a Przemek zadał mu pierwszą porażkę na zawodostwie...lol...
Andrzej Gołota- walka o miano najlepszego polskiego ciężkiego w historii pięknym ciężkim nokautem na Gołocie zakończona...lol...
 Autor komentarza: RSC2
Data: 09-10-2013 17:31:17 
@BlackDcg
To ,że Gołota przegrał wszystkie walki z „wielkimi” to sprawa oczywista.

Ale jest też oczywiste ,że Saleta nie walczył z ani jednym „wielkim”

No, bo gdyby walczył to mógłby zostać inwalidą do końca życia.
Przecież zapewne wiesz ,że nie organizuje się walk zawodników o zbyt dużej różnicy w umiejętnościach, bo to grozi śmiercią lub kalectwem.A Przemkowi naklepał nawet pracownik stoczni , który wziął sobie urlop bezpłatny na czas walki.

No i co teraz?

Aaaa wiem.

Jajco.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.