GOŁOTA: 'NIE ZRZEKAM SIĘ OBYWATELSTWA'

Niedawno "Super Express" jako pierwszy poinformował o przyjęciu obywatelstwa USA przez jednego z nabardziej popularnych polskich pięściarzy Andrzeja Gołotę. Były czterokrotny pretendent do tytułu mistrza świata wagi ciężkiej skomentował to wydarzenie.

- Po 30 latach walki w ringu w polskich barwach, gdy moja kariera bokserska dobiega końca, z zadowoleniem przyjmuję obywatelstwo amerykańskie. Jednocześnie chcę podkreślić, że nie zrzekam się obywatelstwa polskiego. Jako że nasze dzieci przyjęły obywatelstwo polskie sześć lat temu, każdy członek naszej rodziny jest głęboko związany z Polską. Tam ja oraz moja żona się urodziliśmy i wychowaliśmy. Jesteśmy też związani ze Stanami Zjednoczonymi, gdzie urodziły się i dorastają nasze dzieci. Z radością zatem przyjmuję wszystkie obowiązki i przywileje związane z obywatelstwem Stanów Zjednoczonych. Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom uroczystości, a szczególnie sędziom Petrosowi Kocoras oraz Richardowi A. Posner za zaszczycenie nas swoją obecnością na ceremonii - powiedział Andrzej Gołota.

Amerykańskie obywatelstwo przyznano Gołocie podczas prywatnej ceremonii w Sądzie Federalnym w Chicago. Polski pięściarz otrzymał obywatelstwo z rąk federalnego sędziego Charlesa Petrosa Kocorasa, który jest także profesorem na uczelni, gdzie studiuje prawo córka Andrzeja, Aleksandra. Gościem honorowym był federalny sędzia apelacyjny Richard Allan Posner, uważany za jednego z najlepszych amerykańskich prawników. Uczestnikami i świadkami uroczystej ceremonii byli także: żona Andrzeja Mariola z dziećmi, Aleksandrą i Andrzejem, siedmiu pomocników sędziów, oficer urzędu imigracyjnego oraz adwokaci imigracyjni Andrzeja: James Hallagan i Margaret McCormick z firmy Minsky, McCormick & Hallagan w Chicago. Obydwaj sędziowie przez wiele lat kibicowali Andrzejowi w ringu i w życiu prywatnym.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: jasin
Data: 31-08-2013 19:21:48 
"Jako że nasze dzieci przyjęły obywatelstwo polskie sześć lat temu.."- fiskus już zaciera ręce. D
 Autor komentarza: jasin
Data: 31-08-2013 19:22:36 
Dzieci nie wiedzą w co się wpakowały....
 Autor komentarza: Sajgonski
Data: 31-08-2013 19:39:34 
Jasin

Pieprzysz jak potłuczony. Poczytaj najpierw o prawie podatkowym, zasadzie rezydencji itd. Później się wypowiadaj.
 Autor komentarza: yuri
Data: 31-08-2013 19:39:38 
Endriuuuu, kaman!
 Autor komentarza: tomi500
Data: 31-08-2013 20:05:39 
Endriu zawsze orła miał na klacie i tak też pozostało.Odnośnie podatków to Mariola już się tym zajmuje i nieda się oskubać.dlaczego Endriu jest milionerem?Mariola potrafi inwestować i uciekać od podatków doskonale
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 20:19:30 
McCormick? To Kenny z South Park ! :DD
 Autor komentarza: zimnochrzondzi
Data: 31-08-2013 20:20:17 
tomi500

kogo obchodzi gdzie ten nieudacznik mial orla ? dla mnie i pewnie wielu innych nie liczy sie czy go mial , tylko jak reprezentowal nasz kraj . A robil to bardzo slabo zarowno pod wzgledem sportowym jak i jako obywatel . Wiec rownie dobrze zamiast tego orla na klacie mogl sobie wydziarac delfinka lub biedronke na dupie
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 20:22:56 
@tomi500

Dokładnie. Można było w tamtych czasach nie zrzekać się swojej polskości zarobić sporo pieniędzy, występować w HBO i walczyć o mistrzostwo świata. Dlatego argument odnośnie Michalczewskiego "A bo Dareczek chciał zarobić na chleb, w tamtych czasach nie można było być Polakiem, tylko przyjęcie niemieckiego obywatelstwa gwarantowało sukces" mnie nigdy nie przekona.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 31-08-2013 20:25:48 
''powiedział Andrzej Gołota.' - Tak jasne, a swojego Bloga prowadzi osobiście Tomasz Adamek :D
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 20:29:38 
Obywatel Rzeczypospolitej Polski może mieć tylko jedno obywatelstwo , więc racja , nie zrzeka się , pozbawiają go .
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 20:32:24 
@bak
Nie znasz całkowicie sytuacji , nie chciał zarobić na chleb , tylko chciał wyżywić rodzinę z dwójką dzieci .
Bez obywatelstwa niemieckiego nie mógł boksować , poza tym pozbawili go Polskiej licencji na boksowanie.

Gołota nawiał z Polski , bo mu groził wyrok , za udawanie kozaka na mieście , a Michalczewski , jak wyżej wspomniałem . Czujesz różnicę ?
 Autor komentarza: zimnochrzondzi
Data: 31-08-2013 20:39:09 
szansepromotions

o co Ty bakusia podejrzewasz ,o to ze zrozumie ?
Dla takich oslow Golota zawsze bedzie idolem , a Michalczewski niemcem
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-08-2013 20:47:28 
To jest podstawowa różnica między Gołotą i Michalczewskim. Michalczewski był niemcem dopóki się sprzedawał i miał publikę. Gołota nigdy nie wyszedł pod paskami i gwiazdami do ringu, a Michalczewski pod wroną wychodził bardzo chętnie.
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-08-2013 20:51:45 
Jak widzę pokrętne tłumaczenie Michalczewskiego to śmiać mi się chce. Co stało na przeszkodzie, aby u szczytu kariery wrócić do polskiej flagi? Miał już pozycję, siano. Zwykły volksdeursxh najgorszego gatunku dla mnie. Kliczki też boksowały w Niemczech, nie miały siana, a pozosyały przy narodowych barwach.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 21:22:21 
Kliczki pojechały do Niemiec legalnie z wolnego kraju , Michalczewski uciekł tam za komuny .
Przecież wrócił poza tym .

Gołota nie wychodził z paskami , bo inaczej Polonii by nie ściągnął na trybuny .
Poza tym , według waszych kryteriów , też już powinien być zdrajcą i nie Polakiem , bo nie ma Polskiego obywatelstwa
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-08-2013 21:26:38 
Jesteś głupszy, niż ustawa przywiduje.

Gołota jako amerykańska nadzieja białych sprzedałby się 4x lepiej, miałby innych menadżerów, przychylnych sędziów i pewnie zostałby mistrzem świata.

Dla mnie symbolem Michalczewskiego jest pierwsza walka z Rockym. Zdrajca i komediant.
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-08-2013 21:28:27 
Kliczki wyjechały z wolnego kraju :) Udajesz idiotę, czy nim jesteś? Z lemingami dalej nie dyskutuję, bo sprowadzą do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 21:30:57 
Wielka nadzieja białych dla Gołoty , to termin używany w Polsce .

Wielką nadzieją białych był Tommy Morrison w tamtym czasie.

Chyba nie za bardo wiesz co piszesz, baza kibiców taka jak mniejszość etniczna ( Polonia , Latynosi , Czarna ) , to podstawa w boksie , by ściągać ludzi na trybuny .

A kiedy Gołota miał nieprzychylnych sędziów? jak nie mógł trafić Byrda ? czy jak przespał pół walki z Ruizem ? albo menadżerów ? Zarobił miliony ( mimo ucieczek i przegranych w pierwszej rundzie ) przecież , nikt go na hajs nie oszukał
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 21:34:20 
Możesz mnie nazwać lemingiem , co nie zmienia faktu , że mogli normalnie wyjechać .
Wyjechali na stałe do Niemiec koło 1996 , jeśli wtedy nie było wolnej Ukrainy , to nie wiem kto Cię historii uczył
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 21:36:45 
@zimnoch

A Twój guru dał wyrónaną walkę z 50 letnim emerytem i nie mógł ubić gościa co miał 5 walk zawodowych. A teraz zawalczy z gościem, który jest znany tylko z tego, że przegrał z Mollo i to ostatnio się o Binkowskim zrobiło głośno. I kto tu jest patałach? :)

@szanse

Jak nie lubię Szpilki tak ma rację że Michalczwski dzisiaj tylko UDAJE wielkiego Polaka a z całej hali najgłośniej "Deutchland uber alles" śpiewał.
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 21:36:45 
@zimnoch

A Twój guru dał wyrónaną walkę z 50 letnim emerytem i nie mógł ubić gościa co miał 5 walk zawodowych. A teraz zawalczy z gościem, który jest znany tylko z tego, że przegrał z Mollo i to ostatnio się o Binkowskim zrobiło głośno. I kto tu jest patałach? :)

@szanse

Jak nie lubię Szpilki tak ma rację że Michalczwski dzisiaj tylko UDAJE wielkiego Polaka a z całej hali najgłośniej "Deutchland uber alles" śpiewał.
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-08-2013 21:37:22 
Dalej nic nie rozumiesz. Gdyby za Mayweatherem stali tylko czarni, to jego największym sponsorem byliby windykatorzy hipoteczni :) Mniejszości etniczne liczą się na etapie rozwoju kariery, na poziomie mistrzowskim to jest % dochodów.

Pobroń trochę Michalczewskiego, bo chętnie posłucham pokrętnych wymówek i wybielania rzeczywistości Donku.
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 21:38:42 
@szanse

Nie czujesz jak Michalczewski próbuje w każdej wypowiedzi ośmieszyć Polskę? Z jego wypowiedzi widać że on czuje się Niemcem, który gardzi Polską, polskim boksem i obraża polskich mistrzów by umniejszyć ich osiągnięcia i swoje zawyżyć. Dla mnie ten gościu powinien tylko w RTL, ARD i ZDF się wypowiadać a nie w polskich mediach.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 31-08-2013 21:39:05 
Dla przypomnienia Andrzej Gołota do II walki z Bowem wchodził do ringu pod flagą AMERYKAŃSKĄ!!!
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-08-2013 21:45:06 
http://www.youtube.com/watch?v=1h7WC0gcZ9o Następny klakier. Ukraina jest tak wolna, jak zarobki w Polsce. Niby można zarobić, ale 3/4 dostaje minimalną. Jesteście dorobkiem rewolucji francuskiej o ile zrozumiecie aluzję.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 21:46:12 
Bardzo lubię ten argument o śpiewaniu hymnu niemieckiego , znajdź mi proszę tą walkę , bo obejrzałem wszystkie i na żadnej nie śpiewał , może masz jakiś walki poza rekordem gdzieś nagrane.

Jakie wypowiedzi, jak mówi , że mało mamy bokserów na dobrym poziomie w Polsce ?( nieprawda?) czy jak to , że mówi , iż Gołota przegrał wszystko co było do przegrania ( polecam jego walkę w półfinale z olimpiady , już wtedy było widać ten słynny wzrok " to jak to , oni też mogą bić ?")

Mniejszości to cholernie duży procent dochodów , trzeba być naprawdę dużą gwiazdą by sobie bez nich radzić , jak właśnie mayweather , czy del hoya ( chociaż też nie do końca , zobacz , że money walczy w zasadzie z samymi latynosami ), myślisz , że te 1,5 mln PPV z Cotto , to kto inny niż Portorykańce wykręcili ?

Możesz mieć nazywać Donkiem , lemingiem jak chcesz, ale to nie zmienia niektórych rzeczy ( poza tym, chyba nie za bardzo wiesz jak i kiedy używać tych zwrotów )
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 21:48:22 
http://www.youtube.com/watch?v=b-jpYXHEilU

Chyba jesteś nienormalny , że stawiasz znak równości między Ukrainą lat 90 , z której można normalnie podróżować po świecie , a Polską za komuny
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-08-2013 21:53:10 
Jakby Portorykanie wykupili 1,5 mln PPV to licząc ich mniejszość w USA i liczebność kraju - łącznie ok. 6 mln ludzi - musieliby kupować po 2 dekodery na rodzinę. Ekonomia Vincenta i Donka i ile podatków z tego :)

Takie bajki możesz opowiadać młodszemu bratu, ewentualnie w rodzinie lemingów. Swiadomi ludzie sprawdzają źródło i umieją liczyć.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 21:53:44 
http://www.youtube.com/watch?v=Q4PnPe7i5Vk

http://www.youtube.com/watch?v=HV8A7jCf4Cg

http://www.youtube.com/watch?v=XoTHENdnulk

http://www.youtube.com/watch?v=abtB63FkJy0

http://www.youtube.com/watch?v=fP0_M-_Hc2M

Proszę , całka kwintesencja Gołoty
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 21:56:10 
@szanse

W tematach Michalczewskiego się nie zgadzamy ale chyba w tematach o Chisorze w 100 % się zgadzamy ;p
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 21:56:29 
Bez Portorykańców ile by sprzedali ? 400 tysięcy ?
Czarni i Portorykanie , niech Ci będzie plus jakiś tam odsetek białych , ale jak wspominałem , Floyd to mega gwiazda
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 21:58:07 
@bak
Nie 100 % , bo ja uważam , że Vit żadnej kontuzji nie miał, a Chisora to dobry zawodnik, tylko musi walczyć z dwumetrowcami , bo inaczej to słabo mu idzie ( no i oczywiście , to , że Dereck wygrał z Helleniusem )
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 21:58:48 
@BoksPoznan
Dalej nie wiesz jak i gdzie używać słowa leming
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-08-2013 21:58:52 
88 rok to chuj a nie komuna, każdy wiedział, że się sypie i każdy rwał ile mógł. Gdyby uciekł w 52' będąc w konflikcie z włdzą, to szacunek. O historii bym chętnie porozmawiał na żywo, tym bardziej, że mam wykształcenie związane ze wschodem i jazyk toże, także o Kliczkach mi nie mów. Oni są na takim poziomie, że choćby na Ukrainie była faszyzokomuna, to złego słowa publicznie nie powiedzą. Co to za ptak co w swoje gniazdo sra.
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 22:03:00 
@szanse

No to 90 %.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 22:03:24 
Komuna to Komuna , żadne widzi misie tego nie zmieni .
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 22:04:19 
Porozmawiaj z rodzicami , jak bardzo wszyscy wiedzieli , że komuna się sypie , jeszcze w latach 90 ludzie się bali , że ruscy wrócą
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-08-2013 22:08:57 
Gościu nie chcę robić wykładu teoretycznego, ale gospodarka centralnie planowana jebła się wraz ze śmiercią Gierka. Następnie byli sekretarze na przeczekania, aż do Jaruzelskiego. Do władzy dochodzą wojskowi, gdy już wszystko się sypie. Kartek już nie było, Pewex funkcjonował - miałem stamtąd matchboxy w 87'. Swoboda obywatelska większa niż obecnie. Patrząc na Twoją pozorną wiedzę - byłeś wtedy w planach lub nasrałęś włąśnie w pieluchę tetrową, bo pumpersów nie było.
 Autor komentarza: robson28
Data: 31-08-2013 22:11:16 
O widzę że znowu znalazło sie paru ekspertów co pie...lą na temat Michalczewskiego i Gołoty jacy to oni nie są...wyrzekli sie Polski itd.!!!!!!!!!do ekspertów debili:Polski sie nie wyrzekli ale mieli ku..a racjie ze z niej wyjechali i mają teraz wyje..ne na nasz kraj.Nasi Dziadkowie w grobach sie przewracają jak widzą to dziadostwo pt. POLSKA.Mam wyj..ne na nasz kraj dla mnie mógłby nieistnieć!!!!!!!!!!!!!nic mi nie daje a co raz wiecej zabiera.Szacunek dla madrych ludzi którzy opuscili ten burdel bez przyszłości!!!!
 Autor komentarza: Baboon
Data: 31-08-2013 22:14:56 
@szansepromotions
Obywatel Rzeczypospolitej Polski może mieć tylko jedno obywatelstwo , więc racja , nie zrzeka się , pozbawiają go .

Bzdura! Obywatel RP może mieć tyle obywatelstw ile chce. Konstytucja Rzeczypospolitej wyraźnie mówi, że polskie obywatelstwo można stracić wyłącznie dobrowolnie się go zrzekając.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 22:18:22 
Nie cytuj mi tu danych z podręcznika , bo dla mnie spoko, ja to wiem , tylko jakoś mój Wujek nie mógł wyjechać na zachód , ponieważ był ideologicznie niepoprawny .

Piszę , jeśli wg Ciebie Polska za komuny w 88 to to samo co Ukraina lat 90 , to nie mamy o czym rozmawiać .

@Robson
Ty też mógłbyś nie istnieć i nic by się nie stało
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 22:23:29 
Nie może używać obywatelstwa Polskiego , albo Amerykańskiego , jak chce , musi wybrać
Zagadnienia nabycia obywatelstwa polskiego i jego utraty reguluje ustawa z dnia 2 kwietnia 2009 roku o obywatelstwie polskim (Dz.U. z 2012r. poz. 161).
 Autor komentarza: bokspoznan
Data: 31-08-2013 22:24:06 
Widzisz myślisz jak nasze elyty. Jakby wujek wyjechał, to byłoby ok. Domena polskiego grajdołka - dotarłeś do meritum - jak Kaliemu dają, to jest ok, ale jak nie dają to jest komuna. Myślenie niczym moi wykładowcy.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 22:27:52 
Jakby wyjechał to dalej by było to samo , pokazuję tylko przykład , czego najwyraźniej nie możesz zrozumieć .
 Autor komentarza: jasin
Data: 31-08-2013 22:37:43 
o co wy sie w ogole klocicie? Golota wyjechal jakims cudem (bo do USA wbrew pozorom ciezko wyjechac, chyba ze na vise studencką, nie mowie o ucieczce na B1/B2) i tam sie ostal. Po czasie dostal green card a teraz zdal test, choc wedlug mnie ktos pisal go za niego. Bo ten test teoretycznie jest wymagajacy. Mariola mu pomogla ze wszystkimi papierami i ma obywatelstwo.
 Autor komentarza: Baboon
Data: 31-08-2013 22:40:41 
@szansepromotions

Art. 34 p. 2 konstytucji RP stanowi: Obywatel polski nie może utracić obywatelstwa polskiego, chyba że sam się go zrzeknie.

Jeżeli znasz jakiś akt prawny, który jest sprzeczny pod tym względem z konstytucją, to go zacytuj. Ja znam ludzi o podwójnym obywatelstwie i nikt się niczego nie zrzekał, ani nie wybierał.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 22:45:00 
Konstytucja oczywiście tak mówi , ale ustawa którą zacytowałem , wskazuje , że trzeba wybrać którym obywatelstwem się posługujemy

http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20120000161
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 22:45:07 
art 3
 Autor komentarza: horhe88
Data: 31-08-2013 22:46:33 
Ideały ideałami ale życie to inna bajka. Michalczewski miał do wyboru albo wziąć obywatelstwo Niemieckie i mieć szanse zrobić karierę w dziedzinie w której był dobry albo zostać np. murarzem i dziadować resztę życia w Polsce lub Niemczech marnując swój bokserski talent. Wybrał tak jak powinien wybrać. Można siedzieć sobie w ciepłym kurwidołku i się wymądrzać przed komputerem ale będąc na miejscu Michalczewskiego 100% ludzi postąpiło by tak samo bo z Polskiej flagi obiadu dla rodziny się nie zrobi. Gołota i USA to zupełnie inna bajka, rynek amerykański działa na innych zasadach niż europejski i tam nie ma parcia na występy pod amerykańską flagą ponieważ w przeciwieństwie do Europy rzadko kiedy przynosi to korzyści w postaci większej oglądalności. Gołota walcząc w kraju w którym jest o wiele mniejsze parcie na występy pod barwami tego kraju, wchodził do walki z Bowem pod flagą amerykańską, dlatego można wnioskować że gdyby Golota był na miejscu Michalczewskiego to do KAŻDEJ walki (jeżeli Niemcy sobie by tego życzyli) wchodziłby przy fladze Niemieckiej. Szkoda że losy obu pięściarzy potoczyły się jak się potoczyły, bo dla Polaków o wiele lepsze byłoby to aby to Michalczewski występował pod flagą Polską natomiast Gołota pod Niemiecką, a tak to jako Polak zapadałem się pod ziemię po każdej większej walce Gołoty a to jak się poddawał Grantem a to jak wycierali nim ring w 90 i 53 s Lennox i Brewster a to jak spierdalał niczym tchórzofredka przed Tysonem. Gołota to Wstyd i żenada. Jedyny argument przemawiający na korzyść Gołoty a niekorzyść Michalczewskiego jest taki że Michalczewski był prowadzony dużo bezpieczniej niż Gołota ale mimo wszystko i tak jego resume jest dużo lepsze niż Resume Gołoty.
 Autor komentarza: jasin
Data: 31-08-2013 22:56:15 
Autor komentarza: horhe88
Data: 31-08-2013 22:46:33
Ideały ideałami ale życie to inna bajka. Michalczewski miał do wyboru albo wziąć obywatelstwo Niemieckie i mieć szanse zrobić karierę w dziedzinie w której był dobry albo zostać np. murarzem i dziadować resztę życia w Polsce lub Niemczech marnując swój bokserski talent. Wybrał tak jak powinien wybrać. Można siedzieć sobie w ciepłym kurwidołku i się wymądrzać przed komputerem ale będąc na miejscu Michalczewskiego 100% ludzi postąpiło by tak samo bo z Polskiej flagi obiadu dla rodziny się nie zrobi. Gołota i USA to zupełnie inna bajka, rynek amerykański działa na innych zasadach niż europejski i tam nie ma parcia na występy pod amerykańską flagą ponieważ w przeciwieństwie do Europy rzadko kiedy przynosi to korzyści w postaci większej oglądalności. Gołota walcząc w kraju w którym jest o wiele mniejsze parcie na występy pod barwami tego kraju, wchodził do walki z Bowem pod flagą amerykańską, dlatego można wnioskować że gdyby Golota był na miejscu Michalczewskiego to do KAŻDEJ walki (jeżeli Niemcy sobie by tego życzyli) wchodziłby przy fladze Niemieckiej. Szkoda że losy obu pięściarzy potoczyły się jak się potoczyły, bo dla Polaków o wiele lepsze byłoby to aby to Michalczewski występował pod flagą Polską natomiast Gołota pod Niemiecką, a tak to jako Polak zapadałem się pod ziemię po każdej większej walce Gołoty a to jak się poddawał Grantem a to jak wycierali nim ring w 90 i 53 s Lennox i Brewster a to jak spierdalał niczym tchórzofredka przed Tysonem. Gołota to Wstyd i żenada. Jedyny argument przemawiający na korzyść Gołoty a niekorzyść Michalczewskiego jest taki że Michalczewski był prowadzony dużo bezpieczniej niż Gołota ale mimo wszystko i tak jego resume jest dużo lepsze niż Resume Gołoty.

dokladnie- koniec tematu. Golota to miernota. Michalczewski mimo wszystko mistrzem byl, a Golota to seria zawodow i porazek.
 Autor komentarza: Baboon
Data: 31-08-2013 22:56:53 
@szansepromotions
Niczego nie trzeba wybierać. Wspomniany przez Ciebie artykuł mówi o tym, że prawa i obowiązki obywatela polskiego nie zmieniają się po nabyciu obywatelstwa innego państwa.
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 23:00:18 
@jasin

Michalczewski srał ze strachu przed RJJ a Gołota wychodził do największych legend w historii boksu zawodowego- Bowe, Lewis, Tyson, Byrd, Ruiz.
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 23:01:22 
poza tym w latach 90-tych walki w heavyweight liczyły się 100 razy bardziej niż w jakiejś półśmiesznej
 Autor komentarza: BESTIA
Data: 31-08-2013 23:02:48 
jasin
Po chuj tak zaśmiecasz temat, musiałeś kopiować tak długi tekst?

Co do twojej wypowiedzi to zostawię ją bez komentarza.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 31-08-2013 23:07:12 
bak
Taki był odważny szczególnie z Tysonem że już po pierwszej rundzie chciał spierdalać z ringu. Lennox i Brewster nie dali Gołocie szans na ucieczkę bo złatwili go do pierwszej przerwy:)) Żadne to kozactwo skasować kilka mln $ i spierdalać po 6 minutach z ringu albo przegrać jak cipa w 90 i 53 sekundy. Za 5% tych pieniędzyco dostał Gołota za te walki sam wyszedł bym do ringu z tysonem Lennoxem i Brewsterem i kurwa niewykluczone że dałbym im lepsze walki niż zrobił to Gołota...
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 23:39:28 
@horhe88

No tak, lepiej obijać kelnerów w Niemczech i rozbite ofiary po Royu Jonesie Jr... najwięksi rywale na rozkładzie Michalczewskiego Hill i Griffin. A poza nim? Barber, Giovanni, Rochiggianix2, De grandis (WTF!?)... rzeczywiście same asy p4p ever. Normalnie The Ring Magazine umieści Darka na 1 miejscu w historii... chyba jak Kohl przejmie ten magazyn :)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 23:40:53 
@baboon
Mówi , że nie można się posługiwać jednym bądź drugim .

Liczyły się bardziej ? no nie wiem , czy bycie długoletnim mistrzem , wygrywanie z dobrym przeciwnikami męczenie się Journeymanami ( wojna z Sandersem )
I co z tego , że wychodził jak wycierali nim ring ? jak ktoś potrafił oddać , to Goły kupa strachu na karku , zwinięcie kwitu i do domu .

Ta lekko półśmieszna , to była bardzo dobra waga , to , że dla większości januszy jak ktoś nie walczy w ciężkiej to nie istnieje , tego nie zmieni
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 23:40:55 
@horhe

Tak? To chętnie zobaczyłbym Cię w "akcji" chociażby z Najmanem lub Bazelakiem... hahahah :)
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 23:42:27 
W ogóle co to za pasek WBO w latach 90-tych? To chyba Kohl go stworzył dla Michalczewskiego. W USA w tamtych czasach się w ogóle nie liczył jako oficjalny pas. Był tym czym dzisiaj IBO czyli praktycznie niczym.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 23:43:42 
W swoich czasach Dariusz był notowany tuż za royem , z top 10 wypadł dopiero po 2 porażce .

Hill , Hall , Griffin , Thadzi , wszystkie wygrane .
Gołota : Bowe , Lewis, Tyson , Brewster , Ruiz , Byrd , 1 remis, reszta przegrane ( 3 kompromitujące )
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 23:43:54 
notowany w the ring oczywiście
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 23:45:27 
@bak
Chyba po słowach Gołego tak twierdzisz, WBO to była normalna organizacja , o którą walczył chociażby Eubank czy twoi bogowie, Kliczko czy Calzaghe
 Autor komentarza: Matys90
Data: 31-08-2013 23:46:19 
Nie chcę się babrać w tym temacie, ale razi mnie pisanie głupot i zgadzam się z szansepromotions.

A to już jest wzięte rodem z faktu "Jak nie lubię Szpilki tak ma rację że Michalczwski dzisiaj tylko UDAJE wielkiego Polaka a z całej hali najgłośniej "Deutchland uber alles" śpiewał.

Deutschland uber alles przestało być hymnem w 1945, nie widziałem nigdy by Michalczewski jakikolwiek hymn niemiecki śpiewał.

"poza tym w latach 90-tych walki w heavyweight liczyły się 100 razy bardziej niż w jakiejś półśmiesznej"

To też ogromne nadużycie, jeśli półciężka jest półśmieszną - to raz, dwa - wagi jeszcze "śmieszniejsze" sprzedawały PPV (De La Hoya), trzy rozumiem, że Roy Jones Jr był anonimem, bo walczył w jakiejś półśmiesznej.
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 23:48:39 
@szanse

Kliczko jest mistrzem WBO, ale jest jednym z wielu pasów których broni- poza nim ma WBA Super Champion, IBO, IBF (którego broni najdłużej) i przede wszystkim The Ring. Joe został niekwestionowanym mistrzem super średniej, zdobył wszystkie pasy i walczył w USA z B-Hopem i Royem o The Ring w półćiężkiej. Prestiż tej federacji został zwiększony dopiero później gdy inni mistrzowie właśnie tacy jak Joe, Kliczko, Pacquiao i inni o niego walczyli.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 31-08-2013 23:50:17 
VIt Kliczko go zdobył i bronił od 1999
Joe od 1997 bodajże.
Jeśli by nie miał prestiżu to myślisz , że by go bronili ?
 Autor komentarza: horhe88
Data: 31-08-2013 23:52:25 
bak
Hill, Griffin Vs ucieczka przed Tysonem, Grantem, 90 sekund z Lennoxem i 53 z Brewsterem? Michalczewski wygrywa. To że Gołota wychodził do znanych zawodników NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA. Marcus Rhode pod tym względem bije Gołotę na głowę. I co z tego? Nic. Wyjść i narobić siary takiej jaką robił Gołota potrafiłby zrobić każdy, nawet ja w tym momencie gdybym poderwał dupsko sprzed komputera i poszedł bić się z ww, zapewne gorzej bym nie wypadł niż Gołota. Wychodzić do ringu z kimś tam to żaden powód do dumy chwały i uciechy, bo jeszcze coś trzeba pokazać w tym ringu. Marcus Rhode nie był tak żenujący jak Gołota chociaż w swojej karierze spotkał się z wiele wiekszą ilością klasowych zawodników niż Gołota i wg. logiki którą ty stosujesz, to Marcus Rhode powinien cieszyć się większym uznaniem niż Michalczewski...Bzdura.
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 23:54:16 
@szanse

A czy Vitka jako wielkiego mistrza będą pamiętali za posiadanie paska WBO? Wielka kariera Kliczki zaczęła się od walki z Lewisem a prawdziwe mistrzostwo zdobył pokonując Corrie Sandersa w walce o pas WBC. Będzie pamiętany jako dominator wagi ciężkiej i mistrz świata WBC. WBO to tak naprawdę był wtedy pasem mistrzem Europy. Federacja niemiecko-angielska.
 Autor komentarza: jasin
Data: 31-08-2013 23:55:20 
Golote lubią osoby, ktore same poniosly w zyciu porazki i identyfikuja sie z Andrzejem. Jest dla nich idealnym wzorem i wytlumaczeniem ich wlasnego pizdzielstwa. Golota nigdy nie byl sportowcem, a juz na pewno bokserem. Nie wiem, czy wiecie, ale Golota zaczynal jako zolnierz, mial rozne nieciekawe kontakty. Mial psycjike gangstera a nie boksera. Mniejszych od siebie to lal i straszyl, ale do kogos jego gabarytow to juz sie sral wyjsc. Co potwierdza zreszta Dariusz Michalczewski. Wspominal o tym kiedy byli razem na obozie sportowym.
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 23:56:42 
@horhe

Tylko że porażki nie oddawały prawdziwego potencjału Gołoty. Jego przegrane walki (Bowe, Grant) były najbardziej emocjonujące i te, w których został oszukany z Byrdem i Ruizem. Ciekawe czy gdyby nie oszukano go i pozwolono zdobyć mu te pasy to czy ludzie też zaniżali by jego osiągnięcia i pisaliby że nic nie potrafił bo 4 lata wcześniej uciekł przed Tysonem a 7 lat wcześniej został znokautowany przez Lewisa...
 Autor komentarza: bak
Data: 31-08-2013 23:58:08 
@jasin

A skoro Gołota to nikt i "piździelec" a Michalczewski taki wielki geniusz to czemu to on zawsze zaczyna psychopatyczne ataki na jego osobę i dobija leżącego?
 Autor komentarza: Baboon
Data: 31-08-2013 23:58:53 
@szansepromotions
Mówi , że nie można się posługiwać jednym bądź drugim .

A co w Twoim rozumieniu znaczy "posługiwać się obywatelstwem"? Bo po uzyskaniu drugiego obywatelstwa nie ma obowiązku dokonywania żadnych oświadczeń czy wyborów. Po prostu skutki uzyskania drugiego obywatelstwa nie mogą być sprzeczne z prawem polskim.
 Autor komentarza: Wolfchen
Data: 31-08-2013 23:59:52 
Przepraszam ze się wcinam - ale jak rozumiem wielki czempion Dariusz M. skończył karierę w mrocznej komunie? Czy wy uważacie że w latach 90tych nie mógł walczyc pod Polska flagą?
Mógł ale nie chciał - Niestety to już jest kasa :)
 Autor komentarza: DanseMacabre
Data: 01-09-2013 00:00:08 
Skoro wbo bylo normalna organizacja w latach 90 to dlaczego HBO niechciało uznać walki Herbiego Hidea z Bowem mistrzowskom mimo iz pas byl na szali?
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 00:00:45 
jak ktoś jest słabszy i mniej osiągnął to jak mistrz ma klasę to nie znęca się psychicznie nad nim. to świadczy o prawdziwym mistrzu
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 00:01:33 
bo go wkurwia nastawienie Polakow, caly czas byl tylko Golota i Golota, a Michalczewski, choc byl mistrzem to zawsze jakby w cieniu. Nie docenialismy jako narod jego tytulow. Narod wielbil nie tego co trzeba bylo. Nie mowie ze Golota to pizdzielec zyciowy, bo sie swietnie ustawil, ale sportoey, tzn bokserski. Tyle szans ile on zmarnowal, to chyba nikt. A wychwalanie jego pojedynkow z Bowie to sobie daruj, tylko idiota by sie chelpil waleniem drugiego po jajach. I mowil jakie to emocjonujace.
 Autor komentarza: Wolfchen
Data: 01-09-2013 00:02:38 
kurde dopiero teraz spojrzałem - prawda że debiut zawodowy Darek miał w 1991? jesli tak to co wy pierd***** że nie mógł wchodzić pod Polską flagą
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 00:02:46 
@jasin

A jakie ma być nastawienie Polaków jak wszystkie osiągnięcia Michalczewskiego są przypisane na konto niemieckiego sportu? Co mnie obchodzi co osiągnął Schmidt i Hannavald skoro to Małysz jest najlepszym polskim skoczkiem w historii?
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 01-09-2013 00:03:51 
Ah ten potencjał , ah gdyby nie psychika , a gdyby wygrał , a to Ci sędziowie a gdyby babcia miała wąsy .

Na obozie sportowym Goły zawsze rzucał się do mniejszych , i raz się rzucił do Michalczewskiego ( wtedy średnia ) , Tigier nie pękał więc się pobili , kto poszedł na skargę do trenera? Goły ( wiem to ze stuprocentowego źródła ).
Nawet Zatyka o tym mówił w wywiadzie dla Orange sport http://fun-raport.orangesport.pl/ogladaj/odcinki/Fun-raport-Henryk-Zatyka/%5B269351,1102%5D/wiadomosc.html

Poza tym o czym tu mówimy, Goły siedzi w stanach i wydaje hajsy polonii , a Michalczewski w Polsce gdzie inwestuje i wspiera młodzież .
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 00:04:25 
ja się jakoś nie znęcałem nad słabszym i nie naśmiewałem że ktoś nie ma czegoś co ja mam tylko się cieszylem z tego co osiągnąłem. A taki mistrz jak Michalczewski powinien tym bardziej szanować słabszych od siebie.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 01-09-2013 00:05:01 
@Wolfachen
Uciekł w 1987 , stracił licencję Polskiego związku bokserskiego , poza tym nie dostał by pozwolenia na pracę z Polskim obywatelstwem
 Autor komentarza: Wolfchen
Data: 01-09-2013 00:05:50 
jasin doceniam Dariusa ale jako Niemca - wiesz moja ciotka mieszka w Niemczech 30 lat - zazwyczaj zaczyna: A unas w Hajmacie:)

Jasin a mam się spuszczać nad Zimnym co obija emerytów? Nad Adamkiem co twierdzi że gdyby nie aklimatyzacja to Kliczko by leżał?

Nad Wachem na prochach? Szpilką w niemęskich galotach?

i mogę tak długo
 Autor komentarza: Wolfchen
Data: 01-09-2013 00:07:45 
Ale zaczał w 1991 roku na zawodowym - PRZY WOLNEJ POLSCE !!!! więc nie gadaj mi że nie mógł - tyle że promotor by kaska nie sypnął.....
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 01-09-2013 00:08:50 
Pozwolenie na pracę w 1991 dalej obowiązywało , dopiero niedawno zostało zniesione
 Autor komentarza: Wolfchen
Data: 01-09-2013 00:09:57 
Jasne Kliczko zaczynał w 1996 i jakoś to ominął:)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 01-09-2013 00:10:26 
No i Polskiej licencji nie miał , bo mu jej nie przywrócili
 Autor komentarza: Wolfchen
Data: 01-09-2013 00:10:51 
w 1996 2 Kliczków zaczynało kariere w niemczech....... ciekawe walczyli pod wrona?? A jednak się da......
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 00:11:08 
ci co krytykuja Michalczewskiego maja troche racji w tym, ze byl... bezpieczniej prowadzony. Faktycznie wielkich nazwisk nie obijal, ale byly wtedy takie? I nie mowcie RJJ, bo akurat Tiger chcial tej walki. W sumie nikt nie wie czemu do niej nie doszlo... Poza tym spojrzcie gdzie jest teraz Golota- USA, obywatelstwo,a gdzie jest Tiger? w Gdansku, inwestuje, robi interesy itp. Wiec go nie wyzywajcie od zdrajcow. w 1991 r nie mogl walczyc jako Polak, bo by nie dostal pozwolenia na pracę, poza tym zostal pozbawiony polskiej licencji bokserskiej. Wiec czemu mial walczyc dla kraju ktory go "wydziedziczyl"?
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 00:11:24 
@jasin

Widzisz przyznałeś że "Michalczewski był jakby w cieniu". Bardziej niż jakieś tam pasy liczy się pamięć kibiców, sympatia, sentyment. Michalczewski w Polsce nigdy nie będzie miał takiego sentymentu (chyba że u koneserów) jak Andrzej. Ale sam sobie winny tym że zrzekł się obywatelstwa i w każdej wypowiedzi wychwala Niemcy a Polskę poniża.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 01-09-2013 00:12:11 
Co do tego co piszę Bak o pasie WBO to trzeba się zgodzić. WBO w czasach w których posiadał go Michalczewski to był gówno warty pasek. Teraz WBO jest więcej warte ale to i tak najmniej prestiżowy spośród głównych pasów. Zresztą o prestiżu tego pasa świadczy to z jakimi zawodnikami tego pasa bronił, na 26 walk o pas WBO, takie federacje jak IBF czy WBC dałyby zgodę może na 1/3 tych pretendentów z ktorymi mierzył się Michalczewski. Poza tym historia pasa WBO w wadze półciężkiej jest jeszcze bardziej wyjątkowa. Ten pas od 1994 do 2010 (16 lat) był w rękach Klausa Petera Khola i nawet raz nie wyjechał poza Niemcy. Przypadek? Nie - odpowiedni/bezpieczny dobór oponentów, sędziów i tak to przez 16 lat się kręciło.Dopiero jak się Universum rozpadło, pasek stał się bezpański i trafił do Cleverlego.a i tak poziom pretendentów do tego pasa poza Kovalievem był równie słaby co większości pretendentów za czasów Michalczewskiego czy Erdeia.
 Autor komentarza: Wolfchen
Data: 01-09-2013 00:12:19 
A Darkowi zostało w 1996 - 10 lat najlepszej kariery...... i on bardzo chciał z Orzełkiem ale Niemcy takie niedobre się nie zgodzili.......
 Autor komentarza: Wolfchen
Data: 01-09-2013 00:15:56 
Jasin nie gadaj - wrócił do Polski bo w Niemczech nie ma czego szukać - nikt go tam teraz już nie chce. Tutaj robia z niego eksperta (w boksie jest) i celebrytę (zdecydowanie BLEEEEE) pokazówki w Fakcie sa naprawdę fajne;)
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 00:20:55 
bak

Michalczewski nie gnoi Polski, tylko faktycznie podkresla, ze w Niemczech mial lepsze perspektywy i ze tam ludziom sie latwiej wybic.. To nie ma nic wspolnego z gnojeniem i ponizaniem Polski. Polska i Niemcy to 2 rozne kraje. Niemcy choc przegraly wojne to komunizmu nie zaznaly (poza nrd), a Polska jak dluga i szeroka dostala po dupie z kazdej strony i 50 lat kajdan komunizmu. I niestety ale Tiger ma racje- w Niemczech generalnie latwiej zyc i robic kariere, czy to sportowca, czy zwyklego pracownika.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 01-09-2013 00:25:19 
Czy całe 100 komentow jest na temat najlepszego polskiego boksera Michalczewskiego i jego występowania pod niemiecka flaga?
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 00:28:59 
@MrAdam

Polskiego? Przecież Michalczewski dla polskiego boksu nie osiągnął nic (takie są fakty, wszystkie jego osiągnięcia idą na konto niemieckiego boksu). Jest Polakiem jako człowiek, ale Niemcem jako sportowiec. Tak samo jak Podolski, Klose, Trochowski itd. Dla polskiego boksu pasy mistrza świata zdobyli Adamek i Włodarczyk. Pasy mistrza europy Saleta, Sosnowski, Masternak, Proksa, Jackiewicz.
 Autor komentarza: Wolfchen
Data: 01-09-2013 00:29:26 
MrAdam jednego z lepszych Niemieckich Bokserów - Tiger to też nie po polsku;)
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 01-09-2013 00:30:31 
Nie wszystkie są jeszcze komenty na temat najlepszego pięściarza świata Andrzeja "53 sekundy " Gołoty .

Czyli wg bak , Perquis i Obraniak , to Polacy , bo mają obywatelstwo
 Autor komentarza: horhe88
Data: 01-09-2013 00:31:26 
Warto również wspomnieć że Michalczewski zaczął walczyć pod flagą Polską w wieku 33/34 lat i był wówczas w dalszym ciągu mistrzem świata. Wiek całkiem przyzwoity, który rokował na kolejnych kilka lat niezłej kariery. No ale jak Michalczewski zmienił barwy to skończyło się holowanie i już Khol, WBO, Niemieckie telewizje, Niemieccy kibice i sędziowie nie patrzyli na Michalczewskiego Polaka tak łaskawym okiem jak na Michalczewskiego Niemca.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 01-09-2013 00:34:13 
bak
podolskiego to my sami wypieprzylismy do Niemiec taka prawda bo PZPN go nie chciał i podobnie jest z Michalczewskim, nie miał tutaj perspektyw. Niemcy dali im możliwość to sie jakoś musieli zrehabilitować. Podolski jest bardzo fajnym gościem.
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 00:34:57 
@szanse

Oglądanie przez Polaków walk i osiągnięć Michalczewskiego to jak pocałunek przez szybę lub oglądanie drogich sukienek z Paryża na wystawie- widzieliśmy jak sobie radzi a niestety nie mogliśmy się z tego cieszyć bo to szło na konto Niemiec. Niestety.

A z tym ubliżaniem Gołocie "53 sekundy" mógłbyś się powstrzymać. Chciałbyć być pewnie chociażby zawodowym bokserem, nie mówiąc już o byciu 4 krotnym pretendentem do pasa hw lub byciem w czołówce najlepiej obszadzonej hw.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 01-09-2013 00:36:53 
W jakiej czołówce , o czym ty gadasz? czołówka walczyła i wygrywała ze sobą , a Goły dostawał po dupie i kompromitował siebie i po części Polaków
I co z tego , że był pretendentem , Sosna i Adamek też byli i jakoś do CV sobie tego nie wpisują
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 01-09-2013 00:37:19 
Gołota był ówczesną średnia
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 01-09-2013 00:37:30 
średnią *
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 01-09-2013 00:42:32 
Jedyne co mogę oddać Gołocie , to to , że rozpropagował u nas boks , dzięki czemu , do dzisiaj się u nas dobrze trzyma
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 00:43:14 
@szanse

Był prospektem przed 96, pokonał na HBO Dannela Nicholsona należącego do czołówki. Po walkach z Bowe'm dostał szansę od LL bo Lewis dobrze wiedział że przegrane z Bowe'm w rekordzie gówno znaczą. Był pretendentem i powinien zostać mistrzem tylko go sędziowie pozbawili tamtej szansy- takie rzeczy też należy brać pod uwagę a tylko suche fakty wyssane z BoxRec i z wypowiedzi Michalczewskiego. Pisanie że Gołota był nikim i podniecanie się kpinami Michalczewskiego to obraza.

Powiedz mi, co Ty lepszego w boksie osiągnąłeś niż Gołota?
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 00:43:49 
a nie tylko*
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 01-09-2013 00:56:34 
TO nie jest porównanie ja vs Gołota, tylko Gołota vs uznawanie go za legendę .

Po obiciu Nicholsona miał być czołówką? nasłuchałeś się Pindery.
To co w takim razie możemy powiedzieć o Tua'le , o Ibeabuchim , o Ruizie ( chociaż go nienawidzę ) , Morrisonach , Mercerach , Moorerach ? najlepsi mistrzowie w historii ?

Chodzi Ci może , o to , że to Dannel był faworytem w starciu z Gołym i wtedy go pokonał.

Gołota był w programie młode gwiazdy HW HBO , razem z Tuą , Grantem , Vitem itp , i może o to chodziło. Nikt poważny nie uznaje Andrzeja za czołówkę , a jak dziennikarze bawią się w fantasy matchups ( udawane pojedynki ), to jak przychodzi temat Gołego , niemal zawsze jest jeden wynik : przegrana w pierwszej rundzie
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 01:05:55 
A wracając do Gołoty i Michalczewskiego to Michalczewski miał po prostu więcej szczęścia, lepszego NIEMIECKIEGO promotora (a wiadomo jak oni hodują mistrzów) i walczył w słabszej wadze. O swoje pierwsze mistrzostwo walczył z jakimś Barberem, w starciu którym był faworytem. Gołota miał pecha walczyć o mistrzostwo z samymi wielkimi mistrzami Lewisem, Brewsterem, Byrdem, Ruizem a mimo to w 2 walkach powinien zostać mistrzem.
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 01:10:48 
Tu już nie chodzi o robienie z Gołego legendy ale po prostu o jakiekolwiek zdobycie pasa- nie miał szczęścia do doboru przeciwników przez promotorów. Na bycie jednorazowym mistrzem przy racjonalnym doborze i przy odrobinie szczęścia stać go było.
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 01:15:00 
bak nie masz racji. Nie mozesz deprecjonowac talentu MichALCZEWSKIEGO mowiac, ze byl on holowany, ze byl mistrzem tylko dzieki promotorowi itp. Gdyby byle kto mogl zostac mistrzem to Niemcy by tak nie nalegali na pozyskanie Tigera a zrobili mistrzem jakiegos pierwszego lepszego Helmuta czy Hansa. Mial Darek talent, taka prawda. Macie mu za zle, ze nie walczyl dla Polski. Nie walczyl, bo nie mogl wykonywac zawodu, bo zabrali mu licencje.
 Autor komentarza: Calaf
Data: 01-09-2013 01:23:05 
Baku,akurat lepszych szans na pas niż Byrd i Ruiz Gołota dostać nie mógł..Wątpię czy w niższych wagach wypadałby lepiej skoro się naciągał z journeymanami.Tiger a Gołota jako zawodowcy to mimo wszystko przepaść,rozumiem kult Gołego ale bądźmy uczciwi.Norris,Whiterspoon,Sanders-gdygy Gołota był taki jaki chcesz żeby był to by z nimi robił co chciał.A Andrzej to po prostu materiał na przysłowiowego jednorazowego mistrza.
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 01:24:08 
@jasin

Zgadzam się. Ale gdyby nie Kohl i Kluch to Michalczewski samemu mógłby sobie mistrzem na podwórku zostać. On powinien im dozgonnie dziękować a nie jeszcze krytykować Kohla (tak jak świeżo po upadku Universum wykorzystał okazję by swojemu chlebodawcy i "twórcy" ubliżyć).
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 01:41:20 
powiem tak- Myslalem, ze na bokser.org nie znajde zbyt duzo przeciwnikow Goloty, a jednak okazalo sie, ze to nie jest portal onetowski czy jakis interiowski i jest tu duzo osob znajacych temat i znajacych przeszlosc Goloty i jego osiagniecia. BTW. KTO STAL U GOLOTY W NAROZNIKU PODCZAS WALKI Z WITHERSPOONEM? I w ogole jak doszlo do tego, ze temat obywatelstwa Goloty stal sie tematem Golota vs. Michalczewski?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-09-2013 01:58:12 
jasin

bo tak zawsze jest :))))

faktem jest ze tiger byl bardzo dobrym bokserem ale gadanie z jego strony ze walka z royem nie odbyla sie z takich lub takich powodow to bzdura.....byl nr.2 ale ewidentnym numerem 1 byl ROY JONES ktory powiedzial przeciez "mam 5 pasow (w tym ring magazine) - ty masz 1 - ja mam jechac do ciebie po 1 pas ( do niemiec!!) czy ty masz przyjechac do mnie po 5 pasow???"

po prostu wiedzieli ze nie ma szans a jest nawet ryzyko ze roy osmieszy tigera

to ze tiger ostatnio (moralnie) zachowuje sie jak kolek to juz inna sprawa
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-09-2013 02:01:19 
a tak w ogole to przestancie pier.....c, andrew rowny gosc :)
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 02:03:49 
ja nie mowilem ze nie jest rowny gosc, tylko krytykowalem jego postawe sportowa, zyciowo w koncu wyszedl na ludzi, choc na poczatku zmierzal bardziej na Bialoleke niz na ring... Nie mniej gosc osiagnal sukces finansowy, choc nalezy potepiac jego rozwoj sportowy.
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 02:05:22 
panowie za 3h jest rocznica napasci Niemiec na Polske. Ide flage wywiesic.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-09-2013 02:08:08 
technike tez mial fajna :) czasem probuje sobie na worku te jego kombo lewy sierp na dol- lewy sierp na gore - prawy prosty (lub sierp)

nie wyszlo mu (za tak powiem) i tyle

nota bene zaznacze ze chociaz baaaardzo lubie golote i szanuje go takze jako sportowca to wedlug mnie NIE WYGRAL ani z byrdem ani z ruizem (chociaz tam wynik naprawde mogl isc w obie strony)

punktowalem sobie z ciekawosci kilka miechow temu :/
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 02:09:50 
legiapany jedziesz do Rzymu?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-09-2013 02:19:14 
chyba na ryby :)) teraz juz zadne wyjazdy (przynajmniej staram sie nie angazowac juz AZ TAK bardzo) w ogole staram sie nie kibicowac juz az tak bardzo (w pilce) bo mecze ze steaua pokazaly mi ze lepiej nie tracic juz nerwow - ale czesto nie daje rady... :(
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-09-2013 02:20:46 
moze jezeli byli by w polfinale czegos to pojechal bym gdzies...ale tak to nie
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 02:22:12 
przerzestan. Kibicem juz jestes cale zycie- masz to w sercu i tyle. Przynajmniej powinienies. Jak kazdy legionista. Ja jezdze za naszymi wszedzie gdzie moge. Nie mamy moze gwiazd, ale kibicowsko jestesmy super. Nie ma w Polsce lepszej ekipy.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-09-2013 02:25:08 
juz mam troche za soba...wystarczy
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 02:26:04 
a jakie wyjazdy i "eventy" zaliczyles jak mozna spytac?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-09-2013 02:30:34 
od polska-luxemburg :P w 99 wiekszosc waznych (jezeli moglem bo wiekszosc czasu musialem dojezdzac z wiednia) imprez do 2008 (klagenfurt ;) )
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 02:33:08 
ale mi chodzi o Legie. byles na wszystkich meczach u nas od 1999? i na wyjazdach? Mecze repry to co innego przeciez.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-09-2013 02:33:56 
takto zürich, barcelona, hehe oczywiscie wieden, ateny, gelsenkirchen, udine...

w kraju z racji czasu oraz dojazdu mniej wyjazdow
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 02:35:34 
@Legia

To chyba jeden z niewielu tematów, w którym nie zgadzasz się ze mną aż tak mocno jak indziej ;p
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-09-2013 02:37:01 
bak

to zobacz sobie jeszcze raz te 2 walki i punktuj przy tym
 Autor komentarza: bodziekpl
Data: 01-09-2013 02:37:10 
@jasin @legiapany
to nie jest czat dla kibiców legii
nie wszyscy chcą o tym słuchać a niektórzy tak jak ja mają z legii nieciekawe wspomnienia (ta sama akcja na 3 kolejnych meczach)
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 02:37:51 
to ty juz dlugo siedzisz w Austri... bylem kiedys za malolata(17 lat) na wyjezdzie do austrii na takim obozie miedzynarodowym i ci powiem, ze byl to najlepszy okres w moim zyciu- dziewcznyny, zabawy i piwo Zwettler, kojrzysz?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-09-2013 02:39:51 
wieden stal sie ch....owy z wiadomych powodow i tyle

od 14 do 21 i od 23 do teraz...chyba tak :/
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 02:42:49 
Wieden moim zdaniem jest najladniejszym miastem w jakim bylem. Poza Salzburgiem, ktory jest jak z bajki, czyli cudowny. Wieden tak czy siak jest b ladny i do tego ma najlepsze wesole miasteczko na swiecie.
 Autor komentarza: bodziekpl
Data: 01-09-2013 02:50:30 
@LegiaPany
wieden stal sie ch....owy z wiadomych powodow i tyle

chodzi o to, że wielu muzułmanów?
ale to i tak lepiej niż w warszawie

we wiedniu nie ma tylu wieśniaków z legii
 Autor komentarza: jasin
Data: 01-09-2013 02:54:45 
Autor komentarza: bodziekpl
Data: 01-09-2013 02:50:30


a co ty masz do Legii? Przeciez nie jestesmy wiesniakami. Najmocniejsza grupa kibicowska w Polsce ktorej wszyscy sie boja i mobilizuja na mecze,tzn na meczach z Legia jest zawsze komplet. sa wszystkie wsiory.
 Autor komentarza: bodziekpl
Data: 01-09-2013 03:08:47 
no właśnie o to chodzi, że się was boją

kilka razy was widziałem jak przyjeżdżaliście do nas robić chlew, piana na pysku, przerywanie meczu, burdy po meczu
a u nas 90% kibiców przychodzi na mecz wypić piwko, posiedzieć spokojnie, jak nudno to w brydża pograć
 Autor komentarza: bak
Data: 01-09-2013 03:42:26 
Legia w tematach o Golocie zgadzamy się bardziej niż w innych*
 Autor komentarza: Miro
Data: 01-09-2013 07:26:01 
Czy ktoś kiedyś widział u Andrzeja zdrową złość w ringu i determinację, żeby zostać mistrzem świata ? Czy ktoś kiedyś widział, żeby to Andrzej pierwszy zaatakował od pierwszych sekund walki jak to zrobił np, Brewster ? Gołota wyczekiwał co zrobi i pokaże przeciwnik w ringu. On zarabiał na walkach w ringu. Kiedyś się przyznał, że tak na prawdę to on nie lubi boksu. A jeśli tak to on nie miał parcia na mistrza świata.Słaba psychika nie wyzwalała w nim siły woli, determinacji, agresji w ringu, żeby tym mistrzem zostać. Wypadek samochodowy spowodował uraz lewej ręki. Później w walkach musiało to go irytować, iż tą lewą to on się podpiera a nie zadaje ciosów. A więc po wypadku to już nie był 100% Gołota jak wcześniej.Szybki nokaut z rąk Lewisa też psychicznie osłabił Gołotę. Po tej walce Gołota też już nie był tym samym pięściarzem co wcześniej.Reasumując Gołota był dobrym pięściarzem, nawet w tych przegranych walkach pokazywał bardzo dobry technicznie boks. Brakowało mu też nokautującego, pojedyńczego ciosu. To też często musiało go irytować, że lutuje, lutuje a przeciwnicy nie padają na dechy.Nie miał zimnej głowy w ringu.Wchodził w bijatyki ringowe w których tracił siły, zamiast przeprowadzić przygotowaną, skuteczną akcję.Ponosiły go emocje stąd te jego słynne akcje/ Nicholsona z główki, Pouhę ugryzł w szyję, Bowe walił po "klejnotach"/. Dostał od dziadka Kinga 4 szanse na zdobycie mistrzostwa świata.Czterech różnych mistrzów świata o różnych umiejętnościach bokserskich , sile fizycznej i gabarytach. Niestety żadna z tych walk nie dała Andrzejowi mistrzostwa. Ja uważam, że obecnie Wach, Adamek czy Sosnowski mają trudniejsze zadanie od Andrzeja, żeby zostać mistrzem świata, bo na ich drodze stanęli i dalej stoją ci sami gladiatorzy -bracia Kliczko. Co więcej mam takie domniemanie , że Ruiza Adamek by wypykał na punkty a Wach by go znokautował.A Gołota dał sobie narzucić w dalszej fazie walki zapaśniczy styl Ruiza, mimo tego, że miał go wcześniej 2 razy na dechach. Gołota to trochę pechowy bokser, nie potrafił wykorzystać swoich szans i dlatego może być go kibicom po ludzku żal.Pamiętam wywiad z Gortatem, który się wypowiedział, że już w amatorce Andrzej miał cykora, strasznie się stresował przed walkami, nie mógł spać, po prostu bał się. I Gortat musiał go podbudowywać tekstami " chłopie czego Ty się obawiasz, masz warunki fizyczne, masz siłę , masz umiejętności" itd. A więc już w amatorce słaba psychika dawała o sobie znać. A bez mocnej psychiki, niestety, nie zostaje się mistrzem.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 01-09-2013 11:40:49 
Autor komentarza: horhe88 Data: 31-08-2013 22:46:33
Można siedzieć sobie w ciepłym kurwidołku i się wymądrzać przed komputerem ale będąc na miejscu Michalczewskiego 100% ludzi postąpiło by tak samo

horhe88

Dobrze piszesz,ale pajace ,niby "wykształcone" debilne pajace pokroju @ bokspoznan tego nie zrozumieją,bo są za tępi po prostu i tyle.Koniec,kropka.
 Autor komentarza: kazah7
Data: 01-09-2013 13:03:03 
coś nie widać tam żygiego..
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-09-2013 16:20:49 
bodziekpl

to prosze wymien te kilka razy.......gdzie ten mecz z naszych powodow byl juz podobno "KILKA razy przereywany....farmazony jak nie wiem co (kilka razy...buhahahah)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 01-09-2013 16:33:19 
bo dla mnie kilka oznacza 4-5 razy

ciekawe gdzie bylismy gdzie mecz przerywany byl juz 4-5 razy? hmmmmm....
 Autor komentarza: bodziekpl
Data: 02-09-2013 01:56:08 
a ile razy przerywaliście na konwiktorskiej od 1991?
 Autor komentarza: canuck
Data: 02-09-2013 02:03:46 
Dlaczego wszyscy kochamy Andrzejka? Trzeba to raz, oraz o konca to wyjasnic!

Potencjalne Mozliwosci:
= Bo jest przystojny, elkowentny oraz jest erudyta;
= Bo reprezentuje wszystko najlepsze co Polska ma do zaoferownia;
= Bo jest wzorem do nasladowania przez wszystkich mlodych Polakow;
= Bo wniesie cos dlugofalowa do Polskiej kultury oraz polskiego boksu;
= Bo nie dawal fanom spac w nocy;
= Bo .....
 Autor komentarza: ZIBI
Data: 02-09-2013 08:36:38 
Autor komentarza: horhe88 Data: 31-08-2013 21:39:05
Dla przypomnienia Andrzej Gołota do II walki z Bowem wchodził do ringu pod flagą AMERYKAŃSKĄ!!!

dla przypomnienia: miał szlafrok z orłem na piersi i wychodził z mazurkiem Dąbrowskiego...
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.