MAYWEATHER: PACQUIAO MIAŁ SWOJĄ SZANSĘ

Floyd Mayweather (44-0, 26 KO) nadal upiera się przy swoim i zapewnia, że pojedynek z Mannym Pacquiao (54-5-2, 38 KO) nigdy nie dojdzie do skutku. Mimo porażek Filipińczyka w dwóch ostatnich walkach, "Pac-Man" wciąż pozostaje chyba najbardziej atrakcyjnym przeciwnikiem dla amerykańskiego gwiazdora i króla P4P oraz PPV.

- On nie dostanie już szansy - zarzeka się "Money". - Miał szansę ze mną walczyć, ale zmarnował ją. Bywa.

Za kilka tygodni 36-letni Mayweather zmierzy się w Las Vegas z Saulem Alvarezem (42-0-1, 30 KO). Floyd jest oczywiście faworytem tego pojedynku, ale wiele osób uważa, że "Canelo" może mu zawiesić poprzeczkę naprawdę wysoko.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-08-2013 09:21:41 
Ciekaw kiedy? Gdy oferował mu śmieszne 40mln?
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 18-08-2013 09:22:27 
Najlepiej skomentował to sam Paciao: "skoro tak, to walcz ze mną i zarób łatwe pieniądze" :)
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 18-08-2013 09:54:01 
Smieszne 40 mln ? Aha...
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-08-2013 09:56:24 
No śmieszne skoro Floyd zgarnąłby ze 100 albo i wiecej.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 18-08-2013 10:01:44 
spękał przed Paciem i tyle ...lol
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 18-08-2013 10:05:17 
Mayweather moze sobie miec ten rekord
ale jego sie beznadziejnie oglada
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-08-2013 10:25:55 
po prosty boi się panicznie utraty zera w rekordzie
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 18-08-2013 10:34:39 
Mayweathera sie beznadziejnie oglada ? Lol
Pokaz umiejetnosci na najwyzszym poziomie nie moze sie beznadziejnie ogladac.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 18-08-2013 10:39:52 
@ThaRealest Data: 18-08-2013 10:34:39

w dodatku okrutna wata w rekach
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 18-08-2013 11:06:39 
ThaRealest
Włodzimierz Kliczko również daje pokaz umiejętności na najwyższym poziomie, ale jest wszem i wobec uznawany za nudziarza (i słusznie).
 Autor komentarza: Blancos
Data: 18-08-2013 11:21:15 
Też Panowie macie wrażenie, że Money ma kompleks Paca?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-08-2013 11:27:25 
Pewnie ze ma kompleks, Pacman w pewnym momencie był większa gwiazda i przyćmil Floyda.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 18-08-2013 11:31:24 
3 lata temu walka bez faworyta teraz to niewiem .
czy ma sens

ale kto wie moż za rok Jak pacman wygra z Riosem
ale wątpliwa sprawa!
 Autor komentarza: Blancos
Data: 18-08-2013 11:36:16 
MrAdam

Tak, wiem. Ale nie rozumiem czemu on nie chce do niego wyjść. Ponoć pieściarz z doskonałą obroną zawsze sobie poradzi z agresorem, mimo że bardzo cenię PacMana i dawałbym mu szanse na wygraną przed czasem.
 Autor komentarza: Baboon
Data: 18-08-2013 11:49:40 
Black pussy.
 Autor komentarza: beniaminGT
Data: 18-08-2013 12:04:15 
Floyd pomylił boks zawodowy ze związkami uczuciowymi. Organizuje się takie walki, jakie chcą widzieć kibice, a jeśli się tego nie robi, nie zasługuje się na szacunek. Każda wypowiedź Mayweathera o Pacquiao tylko pogarsza jego i tak marną opinię.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 18-08-2013 12:10:27 
Nie rozumiem, dlaczego Floyd nie chce zarobić łatwych pieniędzy?
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 13:25:44 
Władek Kliczko jedyne co pokazuje to lewy prawy i klincz. To jest jego cały boks. Porównywanie go do takiego geniusza jak Floyd który potrafi wszystko woła o pomstę do nieba.
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 18-08-2013 13:32:37 
Dokładnie . Porównanie skilli Włada z Floydem to jak gówno z czekoladą
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 13:42:47 
Okrutną watę w rękawicach to ma Malignaggi. Floyd nokautował ludzi w niższych wagach. W półśredniej ma cios przeciętny ale po części wynika to też z jego problemów z dłońmi.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 18-08-2013 13:48:34 
niestety musze sie zgodzic z un4givenem a latwo mi to nie przychodzi , Floyd ma scpecyficzny genialny styl , mnie w ringu nie nudzi choc jak wielu z Was bardzo go nie trawie i czekam na 1 porazke
 Autor komentarza: Kojotowski
Data: 18-08-2013 13:50:04 
Nie ma sie co oszukiwac, styl Mayweathera zmienil sie z biegiem lat, Floyd nie jest juz tak efektowny jak kiedys, nie bije tak niesamowitymi seriami, nie jest tak lotny na nogach, nie tanczy w ringu... dzis po prostu robi swoje, bez dodatkowych fajerwerkow- tak, jest nudniejszy nic dawniej. Amerykanin ma przeciez 36lat, a co za tym idzie nie moze fizycznie dorowanac samemu sobie sprzed powiedzmy dekady. Swojego prime nie da sie zatrzymac do konca kariery. Czy jednak jest nudny? Co kto lubi, dla mnie Floyd wzgledem efektownosci pojedynkow, to poziom Rigo, ktory tez nie porywa tlumow(choc jest to nie do konca prawda), ale jest do bolu skuteczny.
Ja lubie technicznych piesciarzy, wiec mam frajde ogladajac Floyda, Rigo, Hopkinsa, czy Warda.
Pacquiao-Mayweather?? Nie wiem po co do tego wracac, dla mnie wiekszy i mocniejszy fizycznie mlody Alvarez, to duzo wieksze wyzwanie niz maly bedacy u schylku kariery Manny. Rowniez Matthysse, postrzegam jako wieksze zagroznie dla Floyda, niz dzisiejszego Pacquiao.
 Autor komentarza: bak
Data: 18-08-2013 13:59:49 
Nigdy tak Alvarezowi nie kibicowałem jak w tej walce. Niech się skupi na walce z Saulem gwiazdor i niech trenuje a nie gada w kółko i obraża Manny'ego.
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 14:02:10 
"Pacquiao-Mayweather?? Nie wiem po co do tego wracac, dla mnie wiekszy i mocniejszy fizycznie mlody Alvarez, to duzo wieksze wyzwanie niz maly bedacy u schylku kariery Manny. Rowniez Matthysse, postrzegam jako wieksze zagroznie dla Floyda, niz dzisiejszego Pacquiao. "

Jedyna rozsądna wypowiedź dotycząca głównego tematu. Brawo ! :)
 Autor komentarza: DinamitaCK
Data: 18-08-2013 14:13:16 
jedyna szansa na to, żeby to tej walki doszło to porażka floyda z rudym i jednoczesna wygrana paca nad riosem. wtedy floyd inaczej by śpiewał
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 14:14:34 
Jedyna szansa żeby doszło do tej walki to odejście Pacmana od Aruma i wszystko w tym temacie :)
 Autor komentarza: Alonzo1
Data: 18-08-2013 14:16:43 
Szczerze mówiąc już mam dosyć tych pyszałkowatych wywodów Floyda i całej tej żałosnej telenoweli z Mannym.

Po co w kółko powtarzać te same farmazony ? Szkoda, że media wciąż relacjonują kolejne odcinki tej niekończącej się dziecinady.
 Autor komentarza: rumcajsik
Data: 18-08-2013 14:20:52 
Alvarez zagrożeniem? przestancie już tak wywyższać tego bumobijce wypromowanego jak balonik przez GBP. W czym ma Floydowi on niby zagrozić? wolny fizol co człapie w ringu, do bólu przewidywalny i w połowie walki łapie zadyszkę spowodowaną pewnie zbijaniem wagi i odwodnieniem do granic wytrzymałości. Floyd na wstecznym obije mu tak tą mordę, że ten nie będzie wiedział co się dzieje. On dla niego jest banalnym przeciwnikiem,a marketingowo idealny bo ma pełno meksyków za sobą, jest napompowany super rekordem. Z kim on poważnym wygrał? Tylko z Troutem, w ringu to jeszcze chlopakowi siądzie pewnie dodatkowo psycha i będzie nawet sztywniejszy niż zwykle. Jedyne zagrożenie dla Floyda to własnie PAcman i to wie każdy co się na tym zna. Jego atuty są niebzpieczne dla takiego zawodnika jak Mayweather, szybkie nogi, refleks, dobre kombinacje, psychika, odwrotna pozycja, niesamowite tempo walki itp Co ma rudy? cios? przy tym jego ciosie to Floyd może sie oprzec całą runde o narożnik i ten go nawet nie trafi, gdyby naprawdę stanowil on realne zagrożenie to by walki nie było. Realnym zagrożeniem dalej jest Pacman, no ale po co do niego wychodzić i dawać mu pol na pol czy nawet teraz pewnie zgodzilby sie na duzo mniej, jak można kase zarobić dużo prościej.
 Autor komentarza: rumcajsik
Data: 18-08-2013 14:25:43 
Tak najlepiej jakby Pacman odszedł od Aruma i na klęczkach przeszedł do Mayweather promotions :D Wy to naprawdę łykacie wszystko co piękniś wymyśli
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 14:27:36 
Co ma Rudy:

- świetną obronę
- przemyślany atak
- kombinacje i bodyshots
- kilkanascie lbs więcej podczas walki

Co ma Pacquaio

- dziury w obronie
- chaotyczny atak
- problemy z kontrbokserami

Każdy kto choć odrobinę zna się na boksie wie że ktoś kto ma te dwa "atuty" Pacmana nie może wygrać z Floydem Mayweatherem Juniorem :)
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 14:29:02 
Nie musi przechodzić do Mayweather Promotions. Wystarczy że będzie sam dla siebie promotorem (podobnie jak np. Cotto) lub podpisze kontrakt z ODLH :)
 Autor komentarza: bak
Data: 18-08-2013 14:36:16 
@un4

Przecież Gayweather Promotions to ściema. Floyd jest tak naprawdę zawodnikiem GBP.
 Autor komentarza: bak
Data: 18-08-2013 14:36:50 
sorry to do rumcajsa
 Autor komentarza: rumcajsik
Data: 18-08-2013 14:38:18 
Rudy świetną obronę hahahah te jego nieudolne uniki przy linach w walce z Troutem to ta świetna obrona? kombinacje i bodyshots przetestowane na bumach na ktorych rownie dobrze moglby wystarczyc lewy prawy, I co mu to da te pare kilo wiecej jak od 6 rundy nie bedzie mogl Floyda nawet dogonić. To będzie egzekucja na tym rudzielcu, ale naiwnych nie brakuje jak widać. Co do Pacmana ok, ale i tak dalej jest najpowaznieszym zagrozeniem z obecnie dostepnych opcji. Nie walczenie z nim to zwykle unikanie zagrozenia. A jeśli nie to cytujac slowa Mannyego jak tak prosto by z nim wygral to niech zawalczy.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-08-2013 14:40:09 
Mayweather Promotions to prawdopodobnie firma od której Money sobie dopisuje podatki. Niech sie wypowie ktoś kto ogarnia prawo w USA.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-08-2013 14:40:32 
Odpisuje*
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 14:42:37 
bakuś

Interesy Floyda prowadzi Al Haymon podobnie jak kilku innych znanych zawodników. To ten facet rozdaje karty w tym biznesie. Maywetaher Promotions to żadna ściema,promuje przecież kilku zawodników jak np. J'eon Love. Floyd jest sam dla siebie promotorem ale współpracuje z GBP bo z kimś musi przecież żeby był dobry undercard chociażby. Gdyby mógł wszystko robić sam to pewnie by robił bo po co dzielić się z kimś kasą ?
 Autor komentarza: WielkiPies
Data: 18-08-2013 14:48:42 
@rumcajsik - uważam, że masz całkowitą rację! (może troszeczkę zaniżasz wartość Canelo, bo oceniasz go przez pryzmat jego dotychczasowych dokonań, a on jest b. młody, zmienia się, rozwija i z walki na walkę może być coraz lepszy). Tym niemniej Manny stanowi ciągle realne (jedyne?) zagrożenie dla tego okrąglutkiego zera w rekordzie Floyda.On o tym wie i stąd prawdopodobnie ta ciągła jego frustracja na dźwięk nazwiska Filipińczyka. No nic. Różnie jeszcze może być. Zwłaszcza jak Pacquiao rozjedzie Riosa, a Alvarez da wyrównaną walkę Floydowi (lub nawet zwycięży - jak pisze dynamitaCK).
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 14:51:53 
Nie doceniasz Rudego - trudno. W walce z Troutem Alvarez pokazał świetną obronę o czym świadczy chociażby niska skuteczność ciosów Austina. Jedynie co do tych problemów z kondycją mogę się zgodzić. Ale na Floyda Saul zrobi pewnie formę życia. Ja obstawiam 50 na 50. To nie będzie spacerek dla Moneya.
 Autor komentarza: rumcajsik
Data: 18-08-2013 15:00:54 
Poza tym wybiegnijmy troche w przyszłość. Załóżmy Ze Floyd wygra z Alvarezem (dla nie to pewniak ale nieważne) z kim będzie miał nastepna walkę, by ogladalnośc była dalej na stałym poziomie i dorównała tej co będzie z rudym? Będzie wynajdywał jakichś argetyńczyków? może zrobi sztuczny konflikt z jego nieudolną kopią Bronerem? Albo Oscar zrobi come back i przejadą wszystkie stany z szyldem rewanż wszechczasów? A ma jeszcze 4 walki w kontrakcie z tego co się orientuje. Według mnie wcześniej czy poźniej musi się spotkać z PAcmanem bo inaczej nie wykręci dobrego show, a jego ostatni pojedynek był już może nie klapą, ale dużo poniżej oczekiwań oglądalności
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 15:04:41 
Szkoda że bajceps tutaj już nie pisze. Byłoby śmiechowo :D
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 18-08-2013 15:18:21 
Dziwne
Wszystko wskazuje na to że Maywether po
prostu pęka przed Mannym.
Dziwne bo to wielki mistrz i walczył z różnymi
kozakami a Mannyego unika.
No chyba że tu chodzi o inne aspekty.
Zazdrość sportowa, nie chce dać mu zarobić.....
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 18-08-2013 15:25:22 
" Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 13:25:44
Władek Kliczko jedyne co pokazuje to lewy prawy i klincz. To jest jego cały boks. Porównywanie go do takiego geniusza jak Floyd który potrafi wszystko woła o pomstę do nieba. "

Raczej brak umiejętności czytania ze zrozumieniem woła o pomstę do nieba. Gdzie porównałem ich style? Stwierdziłem jedynie, że obaj prezentują boks na najwyższym poziomie. Możesz twierdzić sobie co chcesz, nawet że boks Włodzimierza jest ograniczony, ale to co prezentuje wystarcza to zdominowania rywala i wytrąceniu mu z ręki wszystkich atutów.
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 15:32:23 
"Mayweathera sie beznadziejnie oglada ? Lol
Pokaz umiejetnosci na najwyzszym poziomie nie moze sie beznadziejnie ogladac. "

"Włodzimierz Kliczko również daje pokaz umiejętności na najwyższym poziomie, ale jest wszem i wobec uznawany za nudziarza (i słusznie). "

Porównałeś umiejętności Kliczki z umiejętnościami Floyda co jest nieporozumieniem. Kliczko jest nudny bo ogranicza sie do dwoch ciosow i klinczy a Floyd nie jest bo potrafi dosłownie wszystko. Może walczyć i w półdystansie i na dystans, jego repertuar ciosów jest znacznie znacznie większy. Plus ta niesamowita defensywa. Naprawdę trafiłeś z tym porównaniem jak kulą w płot :)
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 18-08-2013 15:37:07 
un4given
No ręce opadają. Gdzie porównałem? Pokaż mi gdzie. Stwierdziłem, że obaj mają umiejętności na najwyższym poziomie. Nie pisałem nic, że są do siebie w czymkolwiek podobni. Jeśli źle myślę, to z pewnością jesteś w stanie wskazać zawodnika w wadze ciężkiej, który prezentuje wyższy poziom niż Włodzimierz Kliczko.
Więc sory, ale to nie ja używam złych porównań (bo nie użyłem żadnego!), tylko Ty nie zrozumiałeś tego co było pisane.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 18-08-2013 15:40:51 
Bo boks Kliczki jest ograniczony. Umiejętności a umiejętności to też różnica.
Floyd w jednej walce prezentuje taki wachlarz umiejętności bokserskich, jakich Kliczko nie jest w stanie zaprezentować przez całą swoją karierę. lol
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 15:40:52 
http://www.youtube.com/watch?v=JnlX8RouG0c nudziarz Mayweather w akcji :D

Potem obejrzyjcie sobie jakis highlights z jakiejś walki Kliczki. Proponuje Kliczko-Ibragimov dobre na sen ;)
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 15:44:58 
Chłopie wtrąciłeś Kliczke w temacie o Floydzie, piszesz coś o umiejętnościach a teraz odwracasz kota ogonem. Gdybyś napisał i Floyd i Kliczko prezentują wysoki poziom to OK ale Ty piszesz o UMIEJĘTNOŚCIACH . Nie jasno się wyraziłeś albo po prostu próbujesz teraz wybrnąć z sytuacji :)
 Autor komentarza: Scumbag
Data: 18-08-2013 15:45:34 
ThaRealest

lol



lol
 Autor komentarza: bedril01
Data: 18-08-2013 15:48:04 
Floyd nie może przegrać z Canelo, bo wie że by stracił wszystko co do tej pory zdobył więc doskonale o tym i trenuje jak maszyna.
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 15:49:20 
Kliczko ma dwa ciosy opracowane do perfekcji, klincz i prace nóg na najwyższym poziomie + walczy w bardzo słabo obsadzonej kategorii więc to wszystko pokazuje na tle takich ogórów jak Mormeck czy Pianeta. OK jedna walka z Hayem chyba jego najlepsza ale poza tym lipa...
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 18-08-2013 15:52:38 
"Pokaz umiejetnosci na najwyzszym poziomie nie moze sie beznadziejnie ogladac"

i teraz mój: "Włodzimierz Kliczko również daje pokaz umiejętności na najwyższym poziomie"

Gdzie tu masz porównanie?
Najprościej jak się da: umiejętności, nawet bardzo wysokie, nie muszą być ciekawe do oglądania.


Włodzimierz Kliczko ma wysokie umiejętności. Może nie mieć szerokiego wachlarza uderzeń, uników itd., ale to z czego korzysta opanował do perfekcji. Nie można więc stwierdzić, że nie ma umiejętności na wysokim poziomie. Chyba nie ma nikogo kto twierdzi, że aktualnym mistrzem ciężkiej jest człowiek, który nie ma umiejętności i w dodatku jest szklany...
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 15:58:49 
Dobra to powiedzmy że dla mnie umiejętności to szersze pojęcie. Tak więc czysty skill bokserski Floyd ma zdecydowanie wyższy od Kliczki, jest pięściarzem kompletnym. Kliczko np. w ogóle nie potrafi walczyć w półdystansie i ma ograniczony repertuar ciosów. W porównaniu np. do takiego LL wypada bardzo bardzo blado jesli chodzi o umiejętności. To jednak nie znaczy jednak że nie jest skuteczny w tym swoim ograniczeniu.
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 16:00:54 
*** jedno jednak skreślić ;)
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 18-08-2013 16:04:40 
Cieszę się, że się w końcu dogadaliśmy ;-)
Jak wiele trzeba było napisać, żeby stwierdzić jedynie mało istotne "umiejętności, nawet bardzo wysokie, nie muszą być ciekawe do oglądania"
Tyle.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-08-2013 16:05:48 
Fajnie tylko jak ktoś kto ma 2m i 112kg wagi ma walczyć jak Floyd? Porównanie jest nie na miejscu, oni obaj prezentują najwyższe umiejętności w swoich kategoriach wagowych.
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 18-08-2013 16:06:04 
A ja wam mówię, że jeszcze walka Mayweathera z Pacquiao się odbędzie.
Bo po pojedynku z Canelo naprawdę trudno będzie znaleźć kogoś kto pomoże w wykręceniu dużej oglądalności... Chyba, że jeszcze się coś pozmienia w między czasie ;)
 Autor komentarza: jimmyF
Data: 18-08-2013 16:08:53 
Autor komentarza: un4given Data: 18-08-2013 15:40:52
http://www.youtube.com/watch?v=JnlX8RouG0c nudziarz Mayweather w akcji :D

Potem obejrzyjcie sobie jakis highlights z jakiejś walki Kliczki. Proponuje Kliczko-Ibragimov dobre na sen ;)


jeszcze to był powrót po 20 miesiącach, a wyglądał ostro jak zawsze.
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 16:10:08 
No tak ale właśnie te umiejętności decydują o tym że Floyda moge oglądać non stop i zachwycać się właśnie tymi umiejętnościami a Kliczke obejrzę raz i to wszystko.
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 16:11:41 
MrAdam

No to porównaj sobie do innych cięzkich np. LL czy Bowe'a :) Kliczko jest sztywny jak kij od miotły, nie bez powodu mówi sie o nim RoboWład :)
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 18-08-2013 16:20:15 
Floyd Mayweather Jr Master of Defense

http://www.youtube.com/watch?v=kK9en6g9JTQ

to mówi samo przez siebie ;)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-08-2013 16:53:47 
un4given
Lewis to co innego, Ale Bowe miał tak fantastyczne umiejętności niczym Floyd, ze wszystko zbierał na ryj i ma whiskas zamiast mózgu, a w boksie chodzi o to aby trafić, a samemu nie być trafionym.
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-08-2013 16:58:56 
MrAdam

No tak ale przy podobnych gabarytach mial znakomity poldystans i umiejętności ofensywne. Czyli da sie? Da.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 18-08-2013 16:59:44 
Bowe miał kapitalne umiejętności , tyle , że on po prostu lubił się bić .
Najdobitniej to chyba widać w walkach z Holyfieldem , jak się nie napalał , tylko spokojnie kuł Jabem , to Evander nie za bardzo mógł coś zrobić
 Autor komentarza: Siwy1
Data: 18-08-2013 21:44:03 
MAyweather boi się Paca nie no ludzie co Wy w ogólne piszecie. Floyd dobrze mówi miał swoją szanse, skońcył mu się kontrakt z Arumem mogło dojść do walki niestety wybrał Boba i po sprawie
 Autor komentarza: WielkiPies
Data: 18-08-2013 23:09:46 
Ano - boi się. "Widzielście, co zrobił z ODLH, Hattonem, z Cotto, z Margarito - przecież bez super środków wspomagających tak się zwyczajnie nie da!" - krzyczeli zgodnym chórem - Floyd, jego wój i ojciec. To było przed paru laty. "Nibywspomagany" Pacquiao był za dobry, zbyt niebezpieczny, więc był dyskredytowany, jako używający niedozwolonego dopingu. Teraz... Teraz dwie walki przegrał. Teraz już nie jest sztucznie turbodoładowany, "za dobry". Teraz jest niby za słaby. Niechby Floyd podjął rękawicę. Tylko coś takiego byłoby w stanie maksymalnie Filipińczyka zmotywować. A wtedy Floyd miałby pełne gacie. Manny ma inną mentalność : może dać z siebie wszystko, ale potrafi przyjąć porażkę. Floyd chyba nie.
 Autor komentarza: jimmyF
Data: 19-08-2013 01:51:01 
Floyd nie wyjdzie do gościa, który miał ostatnie 2 przegrane, to byłby skrajny idiotyzm

Pac musi się odbudować żeby było o czym mówić, teraz jakby wyszedł i wygrał to by mówili, że pobił już rozbitego Filipińca, a jakby przegrał to już w ogóle katastrofa.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.