WASZYM ZDANIEM: CLEVERLY-KOWALIEW
Redakcja, Informacja własna
2013-08-17
Trwa gala w Cardiff. W tym temacie możecie wymieniać się swoimi opiniami na temat całego wieczoru, a w szczególności walki Nathana Cleverly'ego z Siergiejem Kowaliewem. Zapraszamy do dyskusji!
Też tak myślę.
Dzięki za dodanie "Waszym zdaniem..."
Teraz walczy "Big Mac"
szacunek dla walijczyka że podjoł takie wyzwanie!
Obecnie dobra walka 'Big Macca' z McKenziem!
Tak jak już niejednokrotnie tu pisalem w walce wieczoru obstawiam zwycięstwo 'Cleva' jednoglośnie na punkty bądź przez TKO w ostatnich rundach!
Trzymaj @jogozilla.
Moim zdaniem walka zakończy się w 9 rundzie, Sergei przez KO wygra
Ja mam Polsat Sport, więc oglądam w TV, ale myślę, że na boxingguru może być stream z BoxNation. Często są.
Wie ktoś ile walk jeszcze do głównego dania ?
Obawiam sie tez ze bedzie walek, ciezko mi sobie wyobrazic ze Nathan przegrywa u siebie na pkt
'Macca' byl już kilkakrotnie ciężko nokautowany i stąd taka wrażliwość na przyjmowane ciosy, ale to kozak i ma mój szacunek! Mam nadzieję, że ogra McKenziego!
Myślę, że jeszcze jedna, choć boxrec twierdzi, że dwie
Wiem , po nokaucie z Frenkelem miał nawet chyba jakieś problemy neurologiczne .
Taka to miłość do tego sportu , znajomi czekają od 40 minut , a ja siedzę i czekam na walkę :D
Tylko to co na meczyki.pl czyli bodajże 3 streamy. Ja oglądam wlaśnie na goodcast i trochę przycina, ale to zawsze polski komentarz! Na walkę wieczoru być może odpalę streama boxnation, o ile tam hula lepiej!
Ja mam wrażenie,że to taki sam bijok jak Abdusalamov.
Trochę również przypomina mi sztywnego Frocha.
weeb.tv Ci nie śmiga ?
Szkoda że nie ma nic innego. Aktualnie oglądam na weeb.tv ale tu jest limit...
http://www.streamhunter.eu/other-live-streaming-video.html
Nie dziala. Pewnie na boxnation obejrzę glówną walkę!
http://norwaysport.co.uk/stream1.html
Dobra jakość jak na streaming
Data: 17-08-2013 23:11:04
Kovalev jest poprawny technicznie dosc szybki nie ma" takich dziur
w obroni jak Abduslamow takie moje zdanie
i duzo szybsze rece niz jego krajan z ciezkiej
Cleverly odrobine lepszy technicznie ale lubie czasem prowkowac jak z Belllew podnosic rece.
mysle ze Cleverly bedzie trzymal sie planu taktycznego ale i tak Kovalev upoluje gdzies ok 6 rundy lub puzniej
Steven Smith Gary'ego Bucklanda
dzięki
Kowaliew prezentuje się świetnie, ale Clev to też niezły skurczybyk. Ze względu na siłę ciosu daje 55-45 dla Rosjanina. Jeśli zniszczy rywala, to jest prawdziwym terminatorem LHW.
Wielki plus za muzyke dla Waliczyka!
beda grzmoty :)
To się zgraliśmy ;
Niestety nie znam jej nazwy, ale jest to z OSTA do rosyjskiego filmu o nazwie "Brat". Tak poza tematem polecam ten film - dobre kino.
Data: 17-08-2013 23:54:04
a jaką kovalev miał nutę?
----
Zombie Nation - Kernkraft 300
Zombie Nation - Kernkraft 400
Dzięki!
10-9 Kovalev niestety.
Clev chce chyba przeczekać szturm:)
kovalew jest jednak naprawde prawie takim terminatorem jak ggg tylko technika troszeczke gorsza
W końcu pocisnęli tego Flusia z Walii
Zarozumiały walijski dupek dostał w mazak :D
szacunek dla Walijczyka ze podjol takie wyzywanie!!
do 3 rundy walczyl walijczyk w miare wyrownanie!!!
No i niestety się nie myliłem...
Ringowy dał dupy że nie przerwał pod koniec 3 rundy.
Kovaliev elegancko.
hahaha dobre :)
A później dadzą mu Rogera Bloodwortha, nabierze masy przejdzie do ciężkiej i zawalczy z Wladimirem ;p
Super, od razu polubiłem go tak jak Lebedieva
Wyobraźcie sobie teraz co by zrobił Kovaliev z Fonfarą......."
Niestety, ale masz absolutna racje. Taka walka bylaby niemalze wiernym odzwierciedleniem dzisiejszej.
Jebany kacap, jak ja ich nie lubię! Dobrze choć Krzysiu pokazal miejsce w szeregu Czakijewowi!!!
cop-ula1990
Przeciętne to są Twoje komentarze.
Szkoda mi 'Cleva' chcial udowodnić, że jest prawdziwym czempionem i wziąl bestie na przeciwnika choć wcale nie musial! A Ci którzy piszą, że balon pękl to coś nie tego mają z glową chyba! Balon to Szpilka, a nie byly już niestety mistrz WBO!
O tak, Ward ma tytanową szczękę i wypunktowałby Rosjanina ;p
Stevenson-Kovalev chcę widzieć"
To z pewnoscia kazdy chce zobaczyc, ale nie sadze by bardzo wielowarstwowy technicznie Kovalev pozwolilby sobie na zrobienie bledu w takim ewentualnym pojedynku. Z pewnoscia jednak wytrzymalosc na ciosu obydwu bylaby kluczem do analizy takiej walki.
Kathy Duva w pigułce
Fonfara już ma pewnie pełne gacie
No tylko tego tytułu nie wywalczył pokonując mistrza. Cleverly to był dla mnie taki właśnie naciągany mistrz. Ale balon to faktycznie chyba za dużo powiedziane ;)
Mam nadzieję, że Nathan się odbuduje! Szkoda mi chlopaka niesamowicie!!!
Chyba każdy promotor boksu zawodowego w pigułce ;D
Kowaliew bardzo przyzwoita technika nie zucil sie na rywala!
sedzia mogl przerwac walke w 3 ciej rundzie
to moglo sie skonczyc tragicznie
juz jeden bokser nie przezyl
nie ma zartow
unifikacja z Stevensonem bylaby rewelacyjna
dobrze ze fonfara unikal campilloo
Znając Amerykańskie realia teraz tylko i wyłącznie będą szukać dla niego dużych nazwisk, niestety z całym szacunkiem dla Fonfary on nie będzie brany pod uwagę."
Hopkins z pewnoscia nie zawalczy z Kovalevem w najblizszym czasie i juz wlasnie Fonfara bylby faworytem na miejsce kolejnego przeciwnika legendy. Bernard bardzo czesto w swojej karierze walczycl z tymi, ktorzy pomimo braku wielkich nazwisk, byli wyznaczani na obowiazkowych przeciwnikow. Przejrzyjcie tylko rekord Hopkinsa by znalezc potwierdzenie.
Data: 18-08-2013 00:26:45
Myślicie,że Shumenov jest gorszy od Nathana ?
Ciezko powiedziec, mogliby zawalczyc o tytul WBA:)
Co do Fonfary jako oponenta do SK to nie widze tego, Fonfara to bardzo solidny rzemieślnik z mega sercem do walki, ale to nie jego liga.
Data: 18-08-2013 00:19:27
Nie lubie gosci ktorzy wygrywaja przez walki i udaja.niewiadomo kogo ;/ teraz czekam az. Hucka spotka to samo
co chcesz od Hucka? Swietny, widowiskowy bokser. Z Powietkinem dal walkę życia.
Hopkins był nastawiony na Cleverlego za duże pieniądze pod koniec kariery i dla tego wybrał Murata. Murat i Fonfarą są tej samej klasy więc dwa razy pod rząd nie będzie walczył bokserami z 2 ligi.
Tylko teraz pytanie czy wybierze Stevesona czy Kovaleva ? choć ja mam taką cichą nadzieję że Murat łatwo skóry nie sprzeda
ula1990
Hopkins był nastawiony na Cleverlego za duże pieniądze pod koniec kariery i dla tego wybrał Murata. Murat i Fonfarą są tej samej klasy więc dwa razy pod rząd nie będzie walczył bokserami z 2 ligi.
Tylko teraz pytanie czy wybierze Stevesona czy Kovaleva ? choć ja mam taką cichą nadzieję że Murat łatwo skóry nie sprzeda"
Oscar wspomnial ostatnio, ze wierzy iz Bernard odejdzie od czynnego uprawiania boksu jako mistrz. Znaczy to, ze plany juz sa jak prawie piedziesiecioletniego pana utrzymac na tym tronie przez najblizsze pare walk. Moj typ to wlasnie:
Murat
Fonfara
...i moze pod koniec nastepnego roku jeszcze jeden mniej grozny piesciarz, ale nie sadze iz zobaczymu mojego ulubionego BHopa z Kovalevem czy Stevensonem. Nie mialoby top zbyt diuzego sensu dla Bernarda, ktory jest niezwykle inteligentnym gosciem, umiejacym ocenic siebie samego w odpowiedni sposob.
co chcesz od Hucka? Swietny, widowiskowy bokser. Z Powietkinem dal walkę życia."
Moze nie swietny bokser, ale masz racje iz widowiskowy. Taki "niemiecki" odpowiednik Szpilki. Male umiejetnosci, ale odpowiednio zestawiony, potrafi wyjreowac naprawde interesujace widowiska.
Co do Fonfary jako oponenta do SK to nie widze tego, Fonfara to bardzo solidny rzemieślnik z mega sercem do walki, ale to nie jego liga."
Dokladnie. Nic dodac, nic ujac.
Jeśli Murat przegra odpada z gry i jestem przekonany że na jego miejsce o pas interim Ibf skoczy właśnie Cleverly.
Huck odpowiednikiem Szpili? To jest nr. 1 wagi cruiser, mistrz WBO co obronił pas 10 razy i gościu który mógł spokojnie zostać mistrzem świata wagi ciężkiej WBA. To Szpila może być polskim Hukicem...
A sędzia chciał mieć chyba na sumieniu Cleva skoro widział jak obrywa."
Niestety, ale sedziowanie w GB jest takie jakie kazde widzi. To smutne, ze korupcja, a czasami wrecz nieumiejetnosci sedziow ringowych czy punktujacych, sa powodem naszej frustracji. Mielismy ostatni przyklad w koncowce walki Chisora-Malik.
ula1990
Jeśli Murat przegra odpada z gry i jestem przekonany że na jego miejsce o pas interim Ibf skoczy właśnie Cleverly."
Posune sie do stwierdzenia, ze Cleverly juz nigdy nie osiagnie pulapu w ktorym znalazl sie przed walka z Kovaevem. Rosjanin go obnazyl i to w sposob jaki przewidzialam ja, jak zreszta wielu innych rowniez.
Huck swietny ??
to zwykly mitoman i cepiarz ktory pas powinienstracic juz kilka razy 1 i 2 walka z afolabim, z lebiedevem z Arslanem, a z .Povietkinem jedyne co pokazal to cepy i faule ,a walke slusznie przzegral
@cop
Huck odpowiednikiem Szpili? To jest nr. 1 wagi cruiser, mistrz WBO co obronił pas 10 razy i gościu który mógł spokojnie zostać mistrzem świata wagi ciężkiej WBA. To Szpila może być polskim Hukicem.."
Dziekuje ci za porownywania do copa, to mile. Mysle jednak, iz skoro chcesz zwrazac sie do MNI to uzywaj Ula. Thanx dude.
Odpowiadajac jednak, mysle iz nie sugerowalam nikomu porownywania osiagniec a raczej rzeczywistych zdolnosci obu piesciarzy i chcialam podkreslic, iz czasami dzieki znakomitemu prowadzeniu przez promotorow, nawet przecietni piesciarze maja szanse osiagnac sukcesy lub zdobyc popularnosc mas
No to jest oczywiste, patrz Wawrzyk, i jego walka o mistrzostwo z Povietkinem.
ok, racja ale porównując Nathana z Fonfarą, Brahmerem czy Dowsonem on nie stoi na straconej pozycji i stąd ta moja uwaga i po za tym ma wpływowego promotora
Nie pisz bzdur, że Cleverly już nigdy nie osiągnie pulapu w którym znalazl się przed walką z Kowaliewem! Skąd Ty możesz wiedzieć copie jak się potoczy kariera Nathana po tej porażce?! To jest mlody chlopak 26-letni i żaden balon jak to większość go po tej walce określila (balon to np. Szpilka i przede wszystkim balon nie jest mistrzem świata i nie bierze sobie na przciwnika groźnego punchera!). 'Clev' ma wplywowego promotora co też nie jest bez znaczenia! Nathan na pewno odbuduje swoją pozycję czy to Ci się podoba czy też nie!
No to jest oczywiste, patrz Wawrzyk, i jego walka o mistrzostwo z Povietkinem."
Wawrzyka pomijam, gdyz jego popularnosc porownac mozna z popularnoscia jakiegos niezlego bramkarza w nocnym klubie. Mowialam bardziej o piescairzach o przecietnym talencie i umiejetnosciach, ktorzy jednak potrafia wykreowac w ringu niezle widowiska. Niech przykladem bedzie wlasnei walka Huck-Povetkin czy wczorajasza Szpilka-Mollo II. Wspomniany Wawrzyk, to sie w czepku urodzil, ze wasilewski doprowadzil go tam, gdzie sie znalazl przez kilkadziesiat sekund.
Nie pisz bzdur, że Cleverly już nigdy nie osiągnie pulapu w którym znalazl się przed walką z Kowaliewem! Skąd Ty możesz wiedzieć copie jak się potoczy kariera Nathana po tej porażce?! "
Masz racje, ze nie wiem. Swoja opinie opieram na historii boksu zawodowego. Niech przykladem w kontekscie naszej rozmowy o przecietnym Nathanie bedzie postac wszystkim znana, czyli Fernando Vargas po walce z Tito. Oczywiscie Vargas mial zabojcza rzesze fanow i byl o niebo lepszym piesciarzemn niz Cleverly. moj punkt odnosi sie stricte do faktu dotkliwej porazki przed wlasna publicznoscia. Jest to aspekt pomijany przez przeciuetnych fanow boksu, ale ma olbrzymie znaczenie w analizach tego co sie naprawde dizeje w tym biznesie.
Cleverly nawet nie zostal ciężko znokautowany przez Kowaliewa, a Ty stawiasz już na nim krzyżyk! Nieomylny cop, który zawsze ma rację! Pięściarze wracali nie po takich porażkach i odnosili kolejne sukcesy!!! Kowaliew to potwór, którego większość będzie unikala, a Ty robisz z 'Celva' po porażce z Ruskim totalnego buma, który najlepsze lata kariery ma już za sobą w wieku 26 lat!!! Zabawny czlowiek z Ciebie wirtualny copie!
Nie polemizuj z Copulą. To schizofrenik..
Clev na pewno powróci, Mysle że w przyszłym roku sie odbuduje. To tytan pracy i ciągle mlody chłopak. Podjął wyzwanie, przegrał, ale nie zdrapywali go z maty. Po jego zachowaniu po porażce, widać że nie powiedzial jeszcze ostatniego słowa.
Rozmawiasz ze mna a nie z copem.
Male wyjasnienie. Ja nie nazwalam Cleverly "bumem" gdyz nigdy tego nie robie w stosunku do piesicarzy. To niezly piescoarz, ktorego promotor powaznie wywindowal. Moim skromnym zdaniem, pomimo mlodego wieku, nathan juz nigdy nie odbuduje sie psychicznie a i nie bedzie mial rowneiz tej aury piesciarza o aspiracjach tak wysokich, jakie mial przed dzisiejsza walka. Nie musimy sie zgadzac, ale to nie znaczy iz nie kozemy miec alternatywnych opinii.
Pozdrowionka i zycze ci bys mial racje co do Nathana.
Łukaszz
Nie polemizuj z Copulą. To schizofrenik.."
Z pewnoscia w wirtualnych sferach mozesz okrselic czy ktos jest schizofrenikiem czy seryjnym morderca na wakacjach. Czy to az tak trudno zaakceptowac, iz to tylko zabawa a my jestesmy tylko komorkami w wirtualnym organizmie. Relax Ladies.
Ponadto, zawsze latwiej napisac cos na temat kogos, by uciec od polemiki polegajacej na argumentowaniu swoich pogladow, nieprwdaz MLJ?
Jak przestaniesz pajacować, pisząc pod nickiem niejakiej uli 1990, rozważe dalszą polemikę z Twoją osobą. Obawiam się jednak że tego nie zrobisz, bo wyszedłbyś na idiotę. Dziwisz sie więc że mam Cię za osobę o zaburzeniu psychicznym ?