MARQUEZ: TO BĘDZIE WOJNA!

Juan Manuel Marquez (55-6-1, 40 KO) znajduje się już u kresu swojej wspaniałej kariery, ale zapewnia, że stać go jeszcze na wiele. "Dinamita" zapowiada, że stoczy niezapomnianą wojnę z Timothym Bradleyem (30-0, 12 KO). Ich pojedynek odbędzie się 12 października w Thomas & Mack Center w Las Vegas.

- To będzie wspaniała walka. Coś takiego, jak kiedyś dali kibicom Leonard i Duran. Leonard był trudny do złapania i szybki, a Duran dążył do wymian. To może być tego typu walka, więc spodziewam się trudnej przeprawy - powiedział blisko 40-letni Marquez.

- Zapraszam wszystkich fanów. To będzie wojna. To będzie ważna, ciężka, trudna walka. Kibicom na pewno się spodoba. Będą wracać w myślach do pojedynków Durana z Leonardem, Leonarda z Tommym Hearnsem albo Haglera z Leonardem. To wspaniała kombinacja - dodaje meksykański wojownik.

- Będę gotowy na wszystko - zapewnia Marquez. - Przygotuję się na jego szybkość, jego agresję, na wymiany. Będę gotowy na wszystko, co on będzie chciał zrobić. Mam nadzieję, że będzie chciał się bić. Jeśli nie, sam go znajdę. To będzie jak partia szachów. Kluczowa będzie strategia.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: JAx00
Data: 17-07-2013 15:15:14 
mysle z Bradley to wygra przed czasem .
 Autor komentarza: Champion20
Data: 17-07-2013 15:17:03 
"Będę gotowy na wszystko - zapewnia Marquez. - Przygotuję się na jego szybkość, jego agresję, na wymiany. Będę gotowy na wszystko, co on będzie chciał zrobić. Mam nadzieję, że będzie chciał się bić. Jeśli nie, sam go znajdę. To będzie jak partia szachów. Kluczowa będzie strategia" A na końcu i tak Cię oszukają i przekręcą wynik. Pierwsza i trzecią walke z Pacquiao wygrałeś też szkode ze jest na odwrót w rekordzie
 Autor komentarza: Dudas (Redaktor bokser.org)
Data: 17-07-2013 15:32:27 
Champion20 - pierwsza to ta, w której ledwo przetrwał początek i wyciągnął remis tylko dzięki błędowi sędziego, który nie umiał dodawać. O walkach Pacquiao z Marquezem będzie się dyskutowało jeszcze latami i w przypadku trzech pierwszych pewnie każdy wynik dałoby się obronić, ale ja w żadnej nie dałem wygranej Dinamicie, a jestem ogromnym fanem meksykańskiego boksu. Zawsze mi się wydawało, że tutaj wchodzi w grę wizerunek pokrzywdzonego Juana, który za każdym razem był bliski celu, ale czegoś tam brakowało. Dopiero ten nokaut rozwiał wątpliwości, a mnóstwo ludzi mogło krzyczeć, że sprawiedliwości stało się zadość.

Co do przekrętu - Bradley nie ma fanów i ludzie za nim nie przepadają, więc kasy też nikt na nim nie zbije, a to oznacza, że Top Rank wcale nie będzie naciągał werdyktów, żeby go pompować. Minął rok od tej nieszczęsnej pomyłki z Pacquiao, a ja jestem przekonany, że sędziowie Duane Ford i C.J. Ross po prostu źle przeczytali walkę. Nie było sensu sprzedawać "Pacmana" komuś takiemu jak Bradley. Szybciej mogliby to zrobić z Riosem, który chociaż miał swoich kibiców i mógł zostać gwiazdą dużego formatu.
 Autor komentarza: Jabba
Data: 17-07-2013 15:40:10 
Dudas
Popieram każde słowo.
 Autor komentarza: raVadrian
Data: 17-07-2013 15:45:20 
Co do Marquez- Pacquiao to co by nie mówić, JMM na końcu wymiękł. Wszyscy chcieli 5 walki, poza nim, bo widział, że do momentu nokautu walka była wyrównana jak zawsze, a nawet wygrywał Pacman. I piąta wojna byłaby kolejną mordęgą i to Marquez wymiękł. Bo powtarzam, 5 walka byłaby czymś naturalnym- zaineresowanie ogromne, kasa ogromna, sportowo wciąż elektryzująca, nazwiska cały czas na topie. Lucky punch, jeden cios dał Marquezowi świetne alibi do tego, żeby już więcej z filipińczykiem nie cierpieć w ringu. Tylko, że można go nazwać prawdziwym wojownikiem. A takich pieniędzy już nigdy nie zarobi.
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 17-07-2013 15:45:30 
Wiadomo co z Proksa? Po porazce z Mora chyba nie bylo zadnych wywiadow ani z Proksa, ani z Lapinem na ten temat.
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 17-07-2013 15:46:07 
Uwazam, ze Bradley to wygra. Marquez mogl odejsc po IV walce z Pacmanem i nikt by sie go nie czepiał. Arum chce zrobić z Bradleya konia pociągowego jak Manny odejdzie, wiec na pkt Dinamicie wygrac nie pozwolą. Przejechali sie na walku wąsacza z Pacmanem bo wszyscy tam widzieli, ze byl walek, a Bradley zamiast fanow nie zyskal. Dopiero z Provodnikowem dal efektowna walke.

@Champion20 i @Dudas
Ja punktowalem w I walce 114-111 dla Paca, w II 114-113 dla Paca, w III wyszedl mi remis. Starałem sie sedziowac obiektywnie. Tak naprawde pierwsze dwie walki ustawily knockdowny, przez ktore Marquez musial odrabiac straty.
 Autor komentarza: raVadrian
Data: 17-07-2013 15:46:26 
*tylko CZY można go nazwać prawdziwym wojownikiem
 Autor komentarza: KratoZ
Data: 17-07-2013 15:53:30 
@Dudas

Zgadzam sie w zupelnosci z pierwszym akapitem. Nie wierze natomiast w bezstronnosc i obiektywizm punktowych w walce Pacmana z Bradleyem. Osobiscie przyznalem Timowi zaledwie 2 rundy, byli tacy, ktorzy dawali mu 4. Niech bedzie. Ale dawno juz nie widzialem tak przekonujacego zwyciestwa na punkty, jak to Filipinczyka nad Bradleyem(a jakie statsy!). I nie daje wiary w to, ze Bob 'trzy slepe myszy' Arum nie ingerowal w koncowy scenariusz. No bo kto zostanie nowa gwiazda TopRank? Bradley? Wciaz na dorobku, jak trafnie zauwazasz - bez odpowiedniej bazy kibicow. Rios? Na podobnej zasadzie dostal prezent w walce z Abrilem. Donaire? Bo przeciez nie pogromca Flasha - Szakal Rigondeaux. On rozumie boks podobnie do Andersona Silvy z mieszanych sztuk walki: "Wygralem? Waygralem. A ze nie bylo widowiska? Co z tego, w koncu jestem najlepszy". Ostatnio jednak cos sie zmienilo. Zarowno wynik walki Rigo z Nonito nie wzbudzil watpliwosci, podobnie jak efekt pracy 'olowkow' podczas starcia Riosa z Alvarado. Byc moze to efekt dzialan stanowych komisji sportu, bo wczesniej wygladalo to tak, jakby promotor koniecznie chcial zagospodarowac wole sedziego, "bo jesli nie on, wowczas zrobi to ktos inny" - czego przykladem wynik Khana w pojedynku z Petersonem w niegoscinnym dla niego Waszyngotnie. Odchodzac od sedziowania, a wracajac do glownego watku: jesli Bardley pojdzie na wojne - zapewne przegra. Jesli zaboksuje nudnie i technicznie, powinien zapisac punktowe zwyciestwo.
 Autor komentarza: Dudas (Redaktor bokser.org)
Data: 17-07-2013 15:57:11 
http://www.bokser.org/content/2012/12/07/211847/index.jsp
http://www.bokser.org/content/2012/12/08/155100/index.jsp
http://www.bokser.org/content/2012/12/08/225338/index.jsp
W pierwszej walce miałem 114-111, w drugiej 114-113, a w trzeciej 115-113 - za każdym rzem dla Pacquiao, choć nie tak wyraźnie jak Harold Lederman z HBO. Też uważam, że Bradley dość łatwo ogra Marqueza, jeśli będzie pamiętał, że nie ma się bić.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 17-07-2013 16:00:08 
dudas

3 walke wygral jak nic......sorry zobacz jeszcze raz i powiedz mi ktore rundy wygral pacman?????


jak czytam o lucky punchu w 4 walce to nie wiem czy smiac sie czy plakac.......

hehehehehehehe chyba jednak smiac


nakmuay

po takiej minie jaka zrobil proksa po ogloszeniu wyniku, niestety nie za predko uslyszymy wywiad z nim...
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 17-07-2013 16:01:58 
wierze ze JMM to wygra....chyba ze zostanie zwalowany

bradley przed czasem??? buhahahahahahahahahaha.......fajny zarcik
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 17-07-2013 16:08:18 
jezeli bradley to tylko na pkt. po nudnej walce gdzie bedzie tylko punktowal i uciekal....
 Autor komentarza: rakowski
Data: 17-07-2013 16:08:39 
Marquez to twardziel i niesamowity wojownik.Bradley też jest twardy,tylko go łatwiej podłączyć.Szybszy będzie Bradley i powinien to wykorzystać,zobaczymy co wniesie Marquez.Marquez będzie polował na błędy,a Amerykanin będzie punktował.Walka Bradley'a z Pacquiao pokazała,że nie jest go łatwo trafić.Zupełnym kontrastem była walka z Provodnikowem.Bradley'a nie może tak walczyć jak w ostatniej walce,bo przegra przed czasem,z kolei Marquez musi wykorzystywać najmniejsze błędy Bradley'a.Jestem bardzo ciekawy tej walki.
Bradley nie może się bić,a Marquez nie może być zbyt statyczny w swoich próbach.
Bradley na punkty lub Marquez 7-12 runda przed czasem.
 Autor komentarza: Adihash
Data: 17-07-2013 16:12:06 
"utor komentarza: JAx00
mysle z Bradley to wygra przed czasem ."

Proszę...WYJDŹ!
To, że nienawidzisz Marqueza nie musisz być tak skrajnie nieobiektywnym.
 Autor komentarza: Blancos
Data: 17-07-2013 16:23:22 
Bradley, który nie ma nawet 40% nokautów nie ma szans na znokautowanie JMM. Jeśli Marquez będzie w takiej formie jak z PacManem to obstawiam JMM przez KO.
 Autor komentarza: raVadrian
Data: 17-07-2013 16:24:08 
@rakowski Jakby Marquez był prawdziwym wojownikiem to by wziął 5 wojnę z Pacmanem.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 17-07-2013 16:27:52 
raVadrian
Taaak.Wiem,że Marquez nie jest prawdziwym wojownikiem.On się każdego boi,szczególnie rewanżu,rewanżu,rewanżu,rewanż,rewanżu.:P
Ta walka jest niepotrzebna i nikt nie chce oglądać,bo po co?
Spadam na kolarstwo,nq.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 17-07-2013 16:28:42 
ravadrian


uuu widac ze jeszcze nie strawiles porazki pacmana z JuanMA, inaczej bys nie pisal tego w kazdym poscie o marquezie lub pacmanie....

ale oczywiscie raVadrian powiesz ze JuanMA nie jest wojownikiem....BUHAHAHAHAHAHA

oczywiscie frazier pewnie tez nie byl wojownikiem, a gatti mial szklanke jak khan ;)
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 17-07-2013 16:29:13 
rakowski

hahahahaha dokladnie!
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-07-2013 16:55:11 
U mnie 1 walke wygrał Pacman, 2 - remis, 3 - Dinamita

Walka JMM-Bradley jest najbardziej oczekiwaną przaeze mnie walką z zapowiedzianych (pomijając Matthyse-Garcia)

Strasznie mnie ciekawi to zestawienie, myślę że JMM okaże się jednak dla Bradleya już za wolny i przegra na punkty.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 17-07-2013 16:58:55 
trout - lara bedzie tez gitez! tez oczekuje jak cholera odkad sie dowiedzialem
 Autor komentarza: addam23
Data: 17-07-2013 17:02:35 
@LegiaPany

Również ciekawe zestawienie, ale mnie tak bardzo nie jara, bo obaj często dają nudne walki.
 Autor komentarza: showtime
Data: 17-07-2013 17:10:49 
Bradley przez nokaut przegra. On jest za głupi w ringu,albo zadaje za mało ciosów i kica po ringu jak zająć - walka z Pacqauio ,albo dostaje cepy od prowodnikowa ,który w ogóle nie ma techniki. Marquez jest za mądry dla niego.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 17-07-2013 17:11:35 
addam23

nudne walki? nie kumam ostatnie 3 walki trouta bardzo widowiskowe

a jak lara odprawil angule to az milo bylo patrzyc....precyzja chirurga :)
 Autor komentarza: Kojotowski
Data: 17-07-2013 17:17:13 
Marquez jest niesamowity, uwielbiem boks w jego wykonaniu, i z mojej perspektywy moglby byc jeszcze wyzej ceniony, gdyby nie dyskusyjne werdykty w kilku walkach. Brakuje tez w resume Marqueza walki z Moralesem, ta walka jednoznacznie powiedzialby kto bylby "krolem" Meksyku. Kibice niewatpliwie kochaja Mekykanina, czego nie mozna powiedzioec o sedziach.
Co u mnie zasluguje na szczegolny szacunek, to nie dazenie za wszelka cena do V potyczki z Mannym, a zamiast tego walka z prime Bradleyem(za mniejsze pieniadze!).
Malo walka w 2013 wzbudzi u mnie takie zainteresowanie jak Marquez-Bradley.
 Autor komentarza: William
Data: 17-07-2013 17:34:02 
po Twoim komentarzu można odnieść wrażenie że widziałeś 2 walki tima i to jeszcze w jakimś nie zbyt długim skrócie ,nie wiem jak mozna napisać że jest za głupi w ringu? mozna pisać że nudziarz ale na pewno nie że jest głupi w ringu ,oczywiście po za kilkoma rundami z Provodnikowem gdzie się za bardzo wyluzował i poczuł wojownikiem to zawsze walczył rozsądnie i mądrze taktycznie ,z Mannym przegrał owszem ,po prostu okazal się słabszy tego dnia


Autor komentarza: showtime
Data: 17-07-2013 17:10:49
Bradley przez nokaut przegra. On jest za głupi w ringu,albo zadaje za mało ciosów i kica po ringu jak zająć - walka z Pacqauio ,albo dostaje cepy od prowodnikowa ,który w ogóle nie ma techniki. Marquez jest za mądry dla niego.
 Autor komentarza: JAx00
Data: 17-07-2013 17:35:09 
Adihash

idź sie gościu jebnij w ten głupi łeb. nie nawidze marqueza? po czym tak myslisz ? takie jest moje zdanie co do walki a ty sie gownie plujesz . ;]
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 17-07-2013 17:35:28 
Uważam ,że Bradley wygra wysoko na ptk. Jest bardzo szybki i pracowity niestety często się zapomina jak w walce z Provodnikowem. W tym roku czekam na gale 14 września bo walki na najwyższym poziomie.
 Autor komentarza: Adihash
Data: 17-07-2013 17:37:50 
Morales jest już cieniem samego siebie, weź...proszę...
Walka z Bradleyem będzie o tyle ciekawsza dlatego że Meksykanin udowodnił iż jest w stanie swojej wadze położyć rywala na deski.
Od Provodnikowa jest o niebo technicznie lepszy i przedewszystkim to weteran z doświadczeniem. Sądze, że będzie ultraciekawy pojedynek który trzeba obejrzeć jak ja to mówię: OBOWIĄZKOWO... !
 Autor komentarza: Champion20
Data: 17-07-2013 17:41:39 
Dudas - Bradley wygrał walke z Pacquiao 115-113 według mojej obiektywnej punktacji. Ta pchełka atakowała co prawda i szturmowała przez dłuższy czas każdej rundy Bradleya ale ciosy pruły w powietrze jak samolocik. Za to Bradley kontrował zawsze kilkoma ale celnymi ciosami można to zauwazyc w każdej z rund Moja ocena 115-113 idealna taka jak dwóch sędziów. A ty jesteś dupa nie ekspert
 Autor komentarza: Adihash
Data: 17-07-2013 17:41:51 
"mysle z Bradley to wygra przed czasem"
Po tym zapisie mogę wywnioskować,że

"myślę że Bradley to wygra przed czasem"

A po tym mogę wywnioskować, że albo ktoś nienawidzi Meksykanina albo jest zwyczajną płotką w sprawach boksu, który przyszedł rodem z onetu dziecko neo i po wyglądzie rzeźby ocenia lepszego rywala. Jak się tu nie śmiać - hahaha.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 17-07-2013 17:44:54 
Marquez jest wielki, toczyl wielkie walki i tak na dobra sprawe tylko Floyd go pokonal bo reszta porazek jest juz kontrowersyjna. Ale pewnych granic sie nie przeskoczy. Jezeli wygra z Timem to bedzie kosmos ale to jest chyba niestety niezbyt prawdopobne. Ustrzelic past prime jezdzca bez glowy w czwartej walce z nim to jedno, a pokonac mlodego, szybszego, silniejszego zawodnika w prime w jego wadze to juz inna sprawa. Bardzo mozliwe ze JMM znow zaszokuje ale patrzac na to trzezwym okiem to faworytem jest Bradley.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 17-07-2013 17:45:54 
Bradley wygrał walke z Pacquiao 115-113 według mojej obiektywnej punktacji. Ta pchełka atakowała co prawda i szturmowała przez dłuższy czas każdej rundy Bradleya ale ciosy pruły w powietrze jak samolocik. Za to Bradley kontrował zawsze kilkoma ale celnymi ciosami można to zauwazyc w każdej z rund Moja ocena 115-113 idealna taka jak dwóch sędziów. A ty jesteś dupa nie ekspert
 Autor komentarza: William
Data: 17-07-2013 17:53:05 
Champion nie wiem kto jest dupa a kto ekspert ale 95% bokserskiego światka widziało wygraną Mannego ,5% to pewnie jego rodzina ,może jacyś jego kibice ,on sam przed ogłoszeniem werdyktu nie wygladał na takiego który czuł by się zwycięzcą ,sam nie jestem fanem Mannego ale potrafie obiektywnie przyznać że tą walkę wygrał 116:112 ,117:111 tak ja to widziałem
 Autor komentarza: Krzych
Data: 17-07-2013 17:53:17 
@JAx00

Bradley przed czasem? Podaj nazwisko jednego zawodnika, ktorego on chociaz zranil. Ten czlowiek nigdy nie wygral przed czasem. A tak btw co tam w Pacmanomanii? Juz doszliscie do tego, ze sedzia 4 walce z JMM liczyl za szybko i dlatego Pacquio przegral czy macie cos ciekawszego? Jakis zly kierunek wiatru w zamknietej hali czy cos?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 17-07-2013 17:54:54 
Krzych

hehe super, dawaj dalej....nikt nie obraza Juana Manuela :)

marquez-morales w latach 2004-2007........to bylaby chyba walka stulecia
przynajmniej obaj zawalczyli z barrera :)
 Autor komentarza: Kojotowski
Data: 17-07-2013 18:47:39 
Autor komentarza: LegiaPany Data: 17-07-2013 17:54:54
marquez-morales w latach 2004-2007........to bylaby chyba walka stulecia
przynajmniej obaj zawalczyli z barrera :)


Dokladnie, wlasnie tej walki brakuje mi w resume Meksykanow... Marquez-Morales, a znajac zycie, to na jednaj walce by sie nie skonczylo.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 17-07-2013 22:50:42 
kojotowski

a to 2 moich ulubiencow.....ich walka byla by dla mnie jak urodziny, boze narodzenie i cala noc w burdelu NA RAZ!! ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.