Adamek już nie jest zalany tłuszczem, ?? Czy mnie oczy mylą ?? Poszedł po rozum do głowy i waga będzie 98 kg ??
Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 11-07-2013 18:23:12
Głazkov dobry sparingpartner dla Adamka.
mała zagadka:
Co łączy Głazkova i Adamka?
Autor komentarza: ziomal993
Data: 11-07-2013 18:26:53
Będą walczyć na tej samej gali 3 sierpnia ;]
Autor komentarza: Splint3rPL
Data: 11-07-2013 18:30:28
O cholera, Adamek naprawdę nieźle wygląda. Nie wiem jak będzie jeśli chodzi o sprawy czysto bokserskie, ale wygląda na to że Tomek fizycznie będzie przygotowany bardzo dobrze.
Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-07-2013 18:30:37
Rzucił adamek kg :)Fajnie ale i tak już starego adamka nie będzie...
Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 11-07-2013 18:36:05
Na facebooku ktoś z redakcji napisał, że Adamek wygląda najlepiej od lat. Czy ta osoba miała na myśli wygląd zewnętrzny czy ogólną formę i prezentowanie się w ringu? bo jeżeli chodzi o to pierwsze to wcale nie widzę aż takiej dużej poprawy. Oczywiście Adamek kilka kg schudł, ale do formy fizycznej z przed walki z Arreolą czy Kliczko Adamkowi dużo brakuje.
PS. Co tam robi Canelo Alvarez?
Autor komentarza: ManiekZ
Data: 11-07-2013 18:39:41
Fajnie że nareszcie postarali się o wrzucenie przynajmniej kilku zdjęć.
Bardziej niż te kilogramy i wygląd u Tomka zastanawia mnie praca nóg którą miał teraz szlifować. Czy będzie poprawa?
Różnica 5Kg nic nie da jeżeli u Górala nie wrócą nogi.
Autor komentarza: provokator
Data: 11-07-2013 18:40:01
Toć on tu waży z 96 kg... Rzeźby nie ma, ale to jeszcze prawie miesiąc do walki...
Autor komentarza: Mati1908
Data: 11-07-2013 18:45:35
Dobrze wygląda. Bardzo jestem ciekawy, jak się zaprezentuje. A tak w ogóle, to myślę, że Adamka wiele osób doceni dopiero jak ten zakończy karierę. Bo można go nie lubić, ale kiedy doczekamy kolejnego Polaka w królewskiej kategorii, który walczy i może zawalczyć z niemal każdym bokserem ze światowego topu? I nie będzie z tego farsy, jak w przypadku Wawrzyka. Bo jeśli zamiast tego mamy się emocjonować zaciętymi ringowymi wojnami z Minto czy Mollo, to będzie trochę szkoda.
Autor komentarza: leonidas79
Data: 11-07-2013 18:45:53
Ma ktos jakas potwierdzona informacje co do wagi? Czy wszyscy znowu maja wage w oczach i ważą zdjecia?
Autor komentarza: bezimienny90
Data: 11-07-2013 18:50:08
waga faktycznie w okolicach 100, może ciut mniej. Oby Adamek wniósł 96-97 kg! Zobaczymy wówczas na co go jeszcze stać. W sumie to dalej mu kibicuje, ale w nocy już wstawać nie będę na jego walki.
Autor komentarza: un4given
Data: 11-07-2013 18:57:44
No nieźle Góral wygląda ale zobaczymy na co jeszcze go stać w ringu.
Autor komentarza: kapitanbomba
Data: 11-07-2013 18:58:54
Na pierwszej fotce sparingpartnerzy adamka, wnoszą dużo świeżości i dają przedsmak walki.
Autor komentarza: pyra90
Data: 11-07-2013 19:11:59
Książka "Tomasz Adamek Historia Prawdziwa" znowu w sprzedaży !
Autor komentarza: Imperator
Data: 11-07-2013 19:15:43
ManiekZ
Jeśli dla Ciebie różnica 5kg nic nie da to by świadczyło, ze Tomasz jest już stracony. Osobiście uważam, że jeśli Góral wzniesie na wagę max 98kg to jestem przekonany, iż będzie lepiej się poruszał w ringu i będzie bardziej dynamiczniejszy/mobilniejszy. 5kg to sporo.
Autor komentarza: Imperator
Data: 11-07-2013 19:20:00
PS: Administrator wytłumaczy mi dlaczego na stronie widniejesz jeszcze plakat promujący galę 29.06 w Ostrudzie?
Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 11-07-2013 19:24:37
@pyra90
Masz dobrą okazje żeby ją kupić!
Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 11-07-2013 19:33:09
wow Adamek w koncu dobrze wyglada
Autor komentarza: ManiekZ
Data: 11-07-2013 19:34:14
@Imperator pozwól że nie będę komentował twoich pomysłów.
Nie rozumiesz o jakiej pracy nóg mówię i od czego jest uzależniona.
Adamkowi daje się we znaki wiek i zmęczenie materiału, co ma przełożenie również na regenerację. Mimo że ma twardą głowę, to swoje na głowę przyjął. HW to walczył bardzo często i to ma przełożenie na regenerację.
Mam wrażenie że Adamek usztywnił się znacznie i za dużo czasu spędzał na siłowni chcąc poprawić siłę ciosu i nadrobić fizycznie nad resztą HW.
Liczę na to że Tomek będzie miał pomysł na walkę i będzie raz na jakiś czas sypał kombinacjami.
Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 11-07-2013 19:44:56
Mogliby wrzucić jakiś filmik, wtedy łatwiej by było coś powiedzieć na temat aktualnej formy Tomasza. Adamek na fotach źle nie wygląda, ale może to photoshop ;)
Autor komentarza: Krzyzak
Data: 11-07-2013 19:44:57
Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 11-07-2013 18:36:05
Na facebooku ktoś z redakcji napisał, że Adamek wygląda najlepiej od lat. Czy ta osoba miała na myśli wygląd zewnętrzny czy ogólną formę i prezentowanie się w ringu? bo jeżeli chodzi o to pierwsze to wcale nie widzę aż takiej dużej poprawy. Oczywiście Adamek kilka kg schudł, ale do formy fizycznej z przed walki z Arreolą czy Kliczko Adamkowi dużo brakuje.
Popatrz na zdjęcie sprzed walki Z cunnem Adamek był tam zalany tłuszczem , teraz jest inaczej o to chodzi po zdjeciach można troche wywnioskować jesli ktoś oczywiście nie jest kanapowcem tylko ma pojęcie o szeroko pojętym treningu
Autor komentarza: Imperator
Data: 11-07-2013 19:46:43
ManiekZ
Oceniasz Adamka po jego ostatnich walkach, w których nie prezentował się rewelacyjnie (fakt), ale pamiętaj, ze w każdej z tych ostatnich 5 walk ważył ponad 100kg.
Od czasu walki z Arreolą czy Grantem trochę już minęło i trochę przez ten czas dostał po facjacie, ale 5 kg zrzucić w tym wieku to jest naprawdę wielka ulga dla stawów jak i dla lepszego kooperowania nogami. Adamek musiał więcej uprawiać ćwiczeń na siłę niż na masę i oby miało to odzwierciedlenie w ringu lepszą mobilnością.
Mówisz o regeneracji. Czyli, ze lepiej mieć 5 kg więcej, pić piwko, mieć brzuch jak maciora (jak wcześniej miał) bo tak czy siak w tym wieku 9Twoim zdaniem) parę kilo w ta czy wew tą nie zmienia niczego?
Nie zgadzam się.
Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 11-07-2013 19:48:23
@Krzyzak
Znam Adamka sylwetkę na pamięć. Jego wagę potrafię ocenić nawet po otłuszczonej twarzy i podbródku, oczywiście nie dokładnie.
@TomekNieAdamek
Photoshop to na pewno nie jest, ale wszystko zależy od zdjęcia. Na jednym człowiek wyjdzie chudziej, na drugim grubiej itd. :)
Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 11-07-2013 20:00:20
@AdamekFightPL
dzięki uspokoiłeś mnie, bo już myślałem, że chcą mnie zmanipulować ;)
Autor komentarza: k1ornel
Data: 11-07-2013 20:01:02
Tomek nie powiedział jeszcze ostatniego słowa, widać że ta przerwa była mu potrzebna, oby wrócił w dobrym stylu i zmotywowany do dalszych walk miejmy nadzieje że do walk o pasy :)
Autor komentarza: rakowski
Data: 11-07-2013 20:16:27
O to chodziło.Też 2,3 kg mniej będą dla Adamka zbawienne.Czekam na dobrą wal kę.Jeszcze zobaczymy niezłego Tomasza.Jeszcze z 3 walki w US A i i jeden nokaut w Polsce i zakończenie espanialej kariery.Pisze z tel., sory.
Autor komentarza: ManiekZ
Data: 11-07-2013 20:36:31
@Imperator muszę cię zasmucić. Adamek walce z Arreloą to pozostałość po Gimitruku.
Zawsze oceniam zawodnika po trzech ostatnich pojedynkach.
Jeżeli myśli że walczy się wyglądem to popatrz na zdjęcie z USS na ważeniu i to jak leżał na deskach.
Wyrzeźbiony zawodnik to mit kibiców, którzy naoglądali się filmów z naoliwionymi fighterami.
Liczy się jakość mięśnia i jego struktura, a nie ilość tłuszczu, którego nie trzeba dotleniać. Problem pojawia się jeżeli tłuszcz zaczyna przeszkadzać.
Cain Velasquez nie wygląda jak model, a ma najlepszą kondycje pośród zawodników HW.
Aspekt wyglądu jest ostatnim z możliwych jakie należy brać pod uwagę.
Już nie będę się rozpisywał o tym jak ważne jest przy regeneracji są np. nerki i inne organy.
mój sposób patrzenia na sporty walki zmienił się i od dawna nie patrzę na to jak na papierek od cukierka.
Autor komentarza: bambam
Data: 11-07-2013 20:50:22
po pierwsze to sie ch...ja znacie, po drugie grano ma po zamiatane, nie chodzi o kg, adamek ma znowu ogien w oczach i ja stawiam pewniaka na adamka.
Autor komentarza: bambam
Data: 11-07-2013 20:51:38
a tej jebanej lewej reki to juz kurwa nigdy nie podniesie
Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 11-07-2013 20:52:58
Po co ma podnosić lewą rękę skoro ma szczękę z betonu
Autor komentarza: provokator
Data: 11-07-2013 20:58:25
Mam wrażenie, że szczególnie ostatnia walka dała Tomkowi do zrozumienia, miało być miło, łatwo i przyjemnie a prawie przegrał. Teraz przerwa, mniejsza waga, chyba inne nastawienie... Z Kliczkami bez szans, wiadomo, ale może dać jeszcze parę świetnych walk i spokojnie skończyć karierę, jako zdecydowanie najlepszy polski bokser zawodowy ostatniej dekady, a może i w historii.
Autor komentarza: bambam
Data: 11-07-2013 21:01:40
Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 11-07-2013 20:52:58
Po co ma podnosić lewą rękę skoro ma szczękę z betonu
ty powaznie möwisz (piszesz)?
Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 11-07-2013 21:04:26
przecież wiadomo,że nie zmieni już swojego stylu,czyli lewa nisko. a co do szczęki to chyba mi nie powiesz,że jest szklana
Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-07-2013 21:09:08
http://kwejk.pl/obrazek/1850686/szpilka-dbz.html
nie na temat ale teraz przeglądałem i spotkałem Szpile :)
Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-07-2013 21:09:20
http://kwejk.pl/obrazek/1850686/szpilka-dbz.html
nie na temat ale teraz przeglądałem i spotkałem Szpile :)
Autor komentarza: beniaminGT
Data: 11-07-2013 21:14:28
Grano to ten w zielonej koszuli i w berecie?
Autor komentarza: Imperator
Data: 11-07-2013 21:22:54
ManiekZ
Zgadzam się z tym, ze wygląd w boksie ma drugo jak nie trzeciorzędne znaczenie. Tak samo w MMA. Wg mnie Górala waga to max 97/98. Im więcej tym bardziej wydaje się nabitym mięsem no i są problemy z kondycją (dotlenieniem). Jasne.
Natomiast tak jak napisałeś, to powtórzyłeś to co ja napisałem wcześniej, ze Adamek miał zbędne parę kg. Co było widać ewidentnie w czasie walki z Walkerem czy z USS-em.
Nie twierdzę, że wygrywa się sylwetką, ale na pewno ona tez pomaga. Silny, twardy mięsień to większa obrona dla narządów wewnętrznych, ale tez nie mówimy o jakiś przerośniętych, nadmuchanych mięśniach.
Władymir Kliczko, Mike Tyson, David haye mieli/mają świetną sylwetkę. Ale już np Czagajew, Povietkin, Botha nie za bardzo.
Autor komentarza: Asfalt
Data: 11-07-2013 21:42:32
Brakuje "REMISU" W REKORDZIE GLAZKOWA Z WALKI Z MALIKEM SCOTEM
Autor komentarza: lebkebuhalter
Data: 11-07-2013 21:46:02
@dzejmsblant
Chodzi o te palce???
Apropo Adamka, to widać, że schudł troche, to daje nadzieje na dobrą forme - oby taka była.
Autor komentarza: kazan
Data: 11-07-2013 22:00:37
Tomek w pewnym momencie popełnił jeden, zasadniczy błąd - postawił na ilość walk, a nie na jakość. Nie da się w sporcie takim jakim boks ( i nie tylko boks)walczyć w wieku ponad 35 lat 4 razy w roku, do każdego pojedynku podchodzić z pełną motywacją i przygotować się na 100%. To było widać, jak Góral z walki na walkę był coraz gorszy, coraz bardziej ospały i zrezygnowany. Miał to wypisane na twarzy, chociaż próbował przekonywać wszystkich dookoła i sam siebie, że jest inaczej. Wierzę, że ta przerwa zrobiła mu dobrze, chociaż nie liczę już na to, że zobaczę Tomka z walki z Arreolą. Dzisiaj na miesiąc przed walką wygląda szczupło i widać na jego twarzy znowu to coś :) Liczę jeszcze na pare dobrych walk, bo to już dzisiaj ikona polskiego boksu.
Autor komentarza: shogunteam
Data: 11-07-2013 22:05:56
zdjecie nr 25, szpilka juz teraz podpatruje adamka zza ringu, by w razie ewentualnej konfrontacji byc odpowiednio przygotowanym...
Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 11-07-2013 22:31:19
lebkebuhalter
nie, chodzi o to że obaj wygrali po wałku w swoich ostatnich walkach i obaj z ciemnoskorymi pięściarzami:)
Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 11-07-2013 22:41:05
Kto to jest ten murzyn na 1 zdjęciu?
Autor komentarza: Asfalt
Data: 11-07-2013 22:56:05
Glazkow zremisowal :D
Autor komentarza: BESTIA
Data: 11-07-2013 23:23:09
http://kwejk.pl/obrazek/1850686/szpilka-
dbz.html
Autor komentarza: jonhy2colty
Data: 11-07-2013 23:37:01
Kazan
Dobrze napisane w pełni sie zgadzam
Autor komentarza: Karule
Data: 11-07-2013 23:58:07
To jest 98kg, nie więcej.
Autor komentarza: LegiaPany
Data: 12-07-2013 01:18:04
noooo niezle to wyglada....widac ze tomek jeszcze raz chce udowodnic ze mimo smutnego faktu iz "nasrano mu do glowy", dalej jest konkretnym fajterem ;) spox
Autor komentarza: jowisz881
Data: 12-07-2013 02:52:58
No źle nie wygląda, ale widać, że ma jeszcze z czego zrzucać. Choć oczywiście nic na siłę i nie na raz.
Autor komentarza: wooyo
Data: 12-07-2013 08:32:31
Tomek chyba rzeczywiśćie sie trochę podrasował( ciekawe jakiś środków do tego urzył, nie?), odpoczął i wygląda dużo lepiej.Fajnie byłoby go zobaczyć w takiej formie jak z Arrolą ale to już chyba nie możliwe. Jesli jednak złapałby taką formę ( naprawdę niezła dynamika i dobra praca nóg, ciosy zadawanę kombinacjami a nie tylko lewy lewy i prawy)
to mógłby poskładać jeszcze wszystkich oprócz Braci.I może haye'a. Oczywiście więcej w tych moich słowach jest nadziei niż zdrowego, realnego spojrzenia. Ale co tam chyba znowu zacząłem w niego wierzyć, przynjamniej do walki z Grano.
Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 12-07-2013 09:16:40
36 letni Góral wygląda o niebo lepiej niż 24 letni Szpilmen
Autor komentarza: Ozi1231
Data: 12-07-2013 12:53:05
wooyo
spierdalaj do biblioteki po słownik analfabeto jeden.
URZYŁ? Co to kurna jest?
Autor komentarza: wooyo
Data: 12-07-2013 15:30:24
Do: Ozi1231
faktycznie niezła gafa..ale żeby zaraz spierda.aj analfabeto?
Często piszę komenty na szybko, gdy jestem w pracy.
Zamierzam wyrażać tu swoje opinie, a nie kłócić się z innymi.
Nigdy nie zdarzyło mi się natomiast tak za nie oberwać :)
Zdecydowanie jednak bardziej wolałbym ocenę merytoryczną moich
wypowiedzi.
Chociaż do wyrazów przez mnie pisanych obiecuję się trochę lepiej przyłożyć
Autor komentarza: beniaminGT
Data: 12-07-2013 15:48:00
Ozi1231:
"wooyo
spierdalaj do biblioteki po słownik analfabeto jeden."
Ozi, dymaj po poradnik co robić, by ukryć swoje plebejstwo...
mała zagadka:
Co łączy Głazkova i Adamka?
PS. Co tam robi Canelo Alvarez?
Bardziej niż te kilogramy i wygląd u Tomka zastanawia mnie praca nóg którą miał teraz szlifować. Czy będzie poprawa?
Różnica 5Kg nic nie da jeżeli u Górala nie wrócą nogi.
Jeśli dla Ciebie różnica 5kg nic nie da to by świadczyło, ze Tomasz jest już stracony. Osobiście uważam, że jeśli Góral wzniesie na wagę max 98kg to jestem przekonany, iż będzie lepiej się poruszał w ringu i będzie bardziej dynamiczniejszy/mobilniejszy. 5kg to sporo.
Masz dobrą okazje żeby ją kupić!
Nie rozumiesz o jakiej pracy nóg mówię i od czego jest uzależniona.
Adamkowi daje się we znaki wiek i zmęczenie materiału, co ma przełożenie również na regenerację. Mimo że ma twardą głowę, to swoje na głowę przyjął. HW to walczył bardzo często i to ma przełożenie na regenerację.
Mam wrażenie że Adamek usztywnił się znacznie i za dużo czasu spędzał na siłowni chcąc poprawić siłę ciosu i nadrobić fizycznie nad resztą HW.
Liczę na to że Tomek będzie miał pomysł na walkę i będzie raz na jakiś czas sypał kombinacjami.
Data: 11-07-2013 18:36:05
Na facebooku ktoś z redakcji napisał, że Adamek wygląda najlepiej od lat. Czy ta osoba miała na myśli wygląd zewnętrzny czy ogólną formę i prezentowanie się w ringu? bo jeżeli chodzi o to pierwsze to wcale nie widzę aż takiej dużej poprawy. Oczywiście Adamek kilka kg schudł, ale do formy fizycznej z przed walki z Arreolą czy Kliczko Adamkowi dużo brakuje.
Popatrz na zdjęcie sprzed walki Z cunnem Adamek był tam zalany tłuszczem , teraz jest inaczej o to chodzi po zdjeciach można troche wywnioskować jesli ktoś oczywiście nie jest kanapowcem tylko ma pojęcie o szeroko pojętym treningu
Oceniasz Adamka po jego ostatnich walkach, w których nie prezentował się rewelacyjnie (fakt), ale pamiętaj, ze w każdej z tych ostatnich 5 walk ważył ponad 100kg.
Od czasu walki z Arreolą czy Grantem trochę już minęło i trochę przez ten czas dostał po facjacie, ale 5 kg zrzucić w tym wieku to jest naprawdę wielka ulga dla stawów jak i dla lepszego kooperowania nogami. Adamek musiał więcej uprawiać ćwiczeń na siłę niż na masę i oby miało to odzwierciedlenie w ringu lepszą mobilnością.
Mówisz o regeneracji. Czyli, ze lepiej mieć 5 kg więcej, pić piwko, mieć brzuch jak maciora (jak wcześniej miał) bo tak czy siak w tym wieku 9Twoim zdaniem) parę kilo w ta czy wew tą nie zmienia niczego?
Nie zgadzam się.
Znam Adamka sylwetkę na pamięć. Jego wagę potrafię ocenić nawet po otłuszczonej twarzy i podbródku, oczywiście nie dokładnie.
@TomekNieAdamek
Photoshop to na pewno nie jest, ale wszystko zależy od zdjęcia. Na jednym człowiek wyjdzie chudziej, na drugim grubiej itd. :)
dzięki uspokoiłeś mnie, bo już myślałem, że chcą mnie zmanipulować ;)
Zawsze oceniam zawodnika po trzech ostatnich pojedynkach.
Jeżeli myśli że walczy się wyglądem to popatrz na zdjęcie z USS na ważeniu i to jak leżał na deskach.
Wyrzeźbiony zawodnik to mit kibiców, którzy naoglądali się filmów z naoliwionymi fighterami.
Liczy się jakość mięśnia i jego struktura, a nie ilość tłuszczu, którego nie trzeba dotleniać. Problem pojawia się jeżeli tłuszcz zaczyna przeszkadzać.
Cain Velasquez nie wygląda jak model, a ma najlepszą kondycje pośród zawodników HW.
Aspekt wyglądu jest ostatnim z możliwych jakie należy brać pod uwagę.
Już nie będę się rozpisywał o tym jak ważne jest przy regeneracji są np. nerki i inne organy.
mój sposób patrzenia na sporty walki zmienił się i od dawna nie patrzę na to jak na papierek od cukierka.
Data: 11-07-2013 20:52:58
Po co ma podnosić lewą rękę skoro ma szczękę z betonu
ty powaznie möwisz (piszesz)?
nie na temat ale teraz przeglądałem i spotkałem Szpile :)
nie na temat ale teraz przeglądałem i spotkałem Szpile :)
Zgadzam się z tym, ze wygląd w boksie ma drugo jak nie trzeciorzędne znaczenie. Tak samo w MMA. Wg mnie Górala waga to max 97/98. Im więcej tym bardziej wydaje się nabitym mięsem no i są problemy z kondycją (dotlenieniem). Jasne.
Natomiast tak jak napisałeś, to powtórzyłeś to co ja napisałem wcześniej, ze Adamek miał zbędne parę kg. Co było widać ewidentnie w czasie walki z Walkerem czy z USS-em.
Nie twierdzę, że wygrywa się sylwetką, ale na pewno ona tez pomaga. Silny, twardy mięsień to większa obrona dla narządów wewnętrznych, ale tez nie mówimy o jakiś przerośniętych, nadmuchanych mięśniach.
Władymir Kliczko, Mike Tyson, David haye mieli/mają świetną sylwetkę. Ale już np Czagajew, Povietkin, Botha nie za bardzo.
Chodzi o te palce???
Apropo Adamka, to widać, że schudł troche, to daje nadzieje na dobrą forme - oby taka była.
nie, chodzi o to że obaj wygrali po wałku w swoich ostatnich walkach i obaj z ciemnoskorymi pięściarzami:)
dbz.html
Dobrze napisane w pełni sie zgadzam
to mógłby poskładać jeszcze wszystkich oprócz Braci.I może haye'a. Oczywiście więcej w tych moich słowach jest nadziei niż zdrowego, realnego spojrzenia. Ale co tam chyba znowu zacząłem w niego wierzyć, przynjamniej do walki z Grano.
spierdalaj do biblioteki po słownik analfabeto jeden.
URZYŁ? Co to kurna jest?
faktycznie niezła gafa..ale żeby zaraz spierda.aj analfabeto?
Często piszę komenty na szybko, gdy jestem w pracy.
Zamierzam wyrażać tu swoje opinie, a nie kłócić się z innymi.
Nigdy nie zdarzyło mi się natomiast tak za nie oberwać :)
Zdecydowanie jednak bardziej wolałbym ocenę merytoryczną moich
wypowiedzi.
Chociaż do wyrazów przez mnie pisanych obiecuję się trochę lepiej przyłożyć
"wooyo
spierdalaj do biblioteki po słownik analfabeto jeden."
Ozi, dymaj po poradnik co robić, by ukryć swoje plebejstwo...