TOMASZ ADAMEK O WALCE Z TONYM GRANO

Nasz reporter Marcin Filipowski odwiedził z kamerą Tomasza Adamka (48-2, 29 KO), który przygotowuje się do pojedynku z Tonym Grano (20-3-1, 16 KO). Zakontraktowana na 10 rund walka odbędzie się 3 sierpnia w Mohegan Sun Casino w Uncasville (Connecticut). "Góral" opowiedział o najbliższym występie oraz planach na kolejne miesiące. Zapraszamy do obejrzenia wywiadu.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 05-07-2013 10:48:19 
Ale on chudy :O
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 05-07-2013 10:49:07 
adamek to diabeł czerwony jak ściana!wyszło ze diabeł opętał górala :P

A tak na poważnie wywiad jak zawsze o tym samym o niczym konkretnym tak naprawdę...Dowiedziałem się tylko tyle ze Grano będzie w formie życia.

O zmianach stylu przez Rogera i o tym że adamek twierdzi ze raz czysto został trafiony w HW brak komentarza każdy zna prawdę.Wszyscy się o Rogera bija hehe wiem ze mój komentarz jest taki trolowaty ale nie da się inaczej odnieś do pewnych fragmentów.
 Autor komentarza: Nightmar3
Data: 05-07-2013 10:51:49 
Fakt Roger Cię zmienił na kloca który mało się rusza i stracił swoje najważniejsze atuty.
 Autor komentarza: bleef
Data: 05-07-2013 10:54:30 
"Przez 3 lata nie przyjąłem żadnych ciosów"

Adamkowki od przyjętych ciosów na głowę chyba już faktycznie odjęło rozum,a co gorsza pamięć.

Nie wspominając już o walce z Kliczko,Chambersem,Cunningham II to Adamka obrona polega na amortyzowaniu ciosów głową, od początku jego drogi w heavyweight
 Autor komentarza: STX
Data: 05-07-2013 10:58:43 
"Nie wstawił się na konferencji", hehe :)
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 05-07-2013 11:05:42 
Autor komentarza: bleef
Data: 05-07-2013 10:54:30
"Przez 3 lata nie przyjąłem żadnych ciosów"

Adamkowki od przyjętych ciosów na głowę chyba już faktycznie odjęło rozum,a co gorsza pamięć.

Nie wspominając już o walce z Kliczko,Chambersem,Cunningham II to Adamka obrona polega na amortyzowaniu ciosów głową, od początku jego drogi w heavyweight


Pewnie chodziło o to, że raz był tylko na deskach
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 05-07-2013 11:42:01 
"Roger to od razu widzial..."

"Roger zmienił mnie zupelnie..." ;)

"Roger mnie nauczył wiele...;)"

"Roger to świetny nauczyciel...;)"

"Roger nie lubi rozmawiac o przyszłości.. ;)"

Otwieram lodówkę a tam Rodzer ;) swoją drogą to symaptyczny starszy Pan, ale niestety jego mysl trenerska wg mnie odbiega od predyspozycji takiego zawodnika jakim jest Tomek a szkoda...


czyli Roger mieszka z Adamkiem w tym samym domu ?:D
 Autor komentarza: bak
Data: 05-07-2013 11:43:15 
W swojej karierze przyjął naprawdę dużo ciosów na głowę, nie mówiąc już o walce z Kliczko. Ma naprawdę dobrą odporność na ciosy. Ale co z tego skoro w hw nie ma już ciosu, refleksu i zatracił szybkość? Moim zdaniem może nawet zrzucić do 95 kg a i tak niestety już młodszy i lepszy nie będzie. Ale powodzenia dla Górala.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 05-07-2013 12:05:19 
ma tyle milionow na koncie niech konczy kariere bo szkoda zdrowia
 Autor komentarza: hajek
Data: 05-07-2013 12:20:00 
http://i2.sportfan.pl/spof394/8bda7a0b002d53134e6c9156
"Przez 3 lata nie przyjąłem żadnych ciosów"
 Autor komentarza: pismen
Data: 05-07-2013 12:20:13 
Adamek Adamkiem, ale u konkurencji piszą o potencjalnym title shot dla Jonaka, news, że prawie się zesrałem ze śmiechu
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 05-07-2013 12:23:38 
Adamek wie kiedy skonczyc kariere w przeciwnienstwie do Gołoty jest duzo bardziej inteligentny , więc błędu dziadka nie popełni. Został jakies 4 walki Adamka niech ładnie walczy i odchodzi
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 05-07-2013 12:32:32 
realdollar

tak, adamek mowil o tym juz 2 tygodnie temu ze radzer przeprowadza sie do niego (moze rodzer nie mial na czynsz i wyrzucili go z chalupy)
 Autor komentarza: tenarus
Data: 05-07-2013 12:48:56 
Szkoła amerykańska
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 05-07-2013 12:58:01 
nie wiem tylko czy ojciec tak ma czy inni bracia tez ale kazdy wywiad toma irytuje ojca od jakiegos czasu no coz bracie tom chyba nielubimy sie
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 05-07-2013 13:10:48 
Ojciec Ty mnie też irytujesz ale i tak mniej niż Jonak który najpierw pokona Top swojej wagi a potem przechodzi do HW zeby pokonac Adamka i Kliczków
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 05-07-2013 13:21:19 
LegiaPany Data: 05-07-2013 12:32:32


chyba masz racje... ciekawe czy Rodzer podsłuchuje Tomka wieczorami w sypialni? hmmm
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 05-07-2013 13:25:23 
Tomek musi walczyc z Grano ostro a nie jak maruder w wyścigu pokoju...;)
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 05-07-2013 13:26:33 
a teraz na rozluznienie mala zagadka... co mają ze soba wspolnego

Price
Canelo
oraz Fonfara?
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 05-07-2013 13:27:24 
krzyzak nie znam cie nie kojarze wiec sory ale nie moge ci sie zrewanzowac tym samym ale bog zaplac za dobre slowo do ojca
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 05-07-2013 13:33:51 
RealDolar

rudy zarost
 Autor komentarza: endriu
Data: 05-07-2013 13:37:59 
Ta "nie pozwalam sie mocno trafiać" dla tego się nie jakam Ten to zawsze potrafi dowalić drugiemu
Czyli Vitek jego zdaniem mocno go nie walił tylko Walkerowi sie ta sztuka udała :)))
"Walkę z cunem wygrałem bo zadawałem silniejsze ciosy" chipokryzja lepiej nie komentować
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 05-07-2013 13:44:17 
boksfaner Data: 05-07-2013 13:33:51

dokladnie a swoją drogą Fonfara ile ma wzrostu? bo cos czuje ze za jakis czas moze pojsc kategorie wyzej...
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 05-07-2013 13:45:05 
endriu hipo:)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 05-07-2013 13:45:43 
188
 Autor komentarza: boksfaner
Data: 05-07-2013 13:46:13 
Fonfara jest wzrostu zbliżonego do Adamka
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 05-07-2013 13:46:24 
endriu Vitek pojedynczy cios podejrzewam ze ma nieco słabszy niż Walker który ściął z nóg i Adamka i Arreole. Co nie oznacza ze Adamka glaskał.
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 05-07-2013 13:47:40 
a kto jest wyzszy ale tak realnie szpila czy fonfara bo mnie sie wydaje ze fonfara...
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 05-07-2013 13:54:07 
Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa Data: 05-07-2013 13:45:43


a wiesz ze papiez Franciszek uznał cud Jana Pawał II?
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 05-07-2013 14:04:43 
Jeszcze się nie nauczyliście, że każdy przeciwnik Adamka jest w formie życia? Jak nie to w powyższym wywiadzie on wam o tym przypomni. Żebyście nie zapomnieli czasem. I jeszcze wam przypomni, że z Cunnem wygrał bo zadawał mocniejsze ciosy. Gdzieś mu umknęło, że to były ciosy w powietrze ale jakie to ma znaczenie. Przecież były mocniejsze.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 05-07-2013 14:06:18 
Panowie przepraszam za spam,ale potrzebuję pomocy,zapłacę 50zł,proszę o kontakt GG: 5638865
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 05-07-2013 14:20:28 
RealDolar Data: 05-07-2013 13:54:07 ojciec z jedynego polskiego medium tez pewnie dzieki swojej moherowej rodzinie bedzie blogoslawiony najpierw a kto wie kto wie:) zreszta ojciec juz przez wiekszosc sluchaczy jest kochany i blogoslawony
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 05-07-2013 14:22:45 
Autor komentarza: tomek9876 Data: 05-07-2013 14:06:18 bracie to niemasz dziewczyny albo chlopaka jak wolisz zeby tu skladac takie niemoralne propozycje tym bardziej za tak niemoralna kwote
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-07-2013 14:36:20 
Hahahah Roger to zaraz widział...
Zupełnie jak kontuzję Eddiego.
Dobra nie chce mi się hejtować wszystkiego choć prawie każde słowo to ta sama bzdura. Obalę tylko jedeną ostatnio powtarzaną ściemę Adamek Team.
Tomek Adamek nie był przemęczony ilością startów ponieważ już w 2 walce wyglądał identycznie jak w 4. Teoria obalona. Dziękuje...
 Autor komentarza: DavidTua
Data: 05-07-2013 14:37:42 
Może nie każdy przeciwnik jest w formie życia w walce z Adamkiem, ale ewentualna wygrana z nim windowałby przeciwnika tak, że mógłby przebierać w ofertach od czołowych bokserów HW z ofertami walk o pas włącznie.

Nie należy zapominać, że wygrało z Tomkiem tylko dwóch bokserów - Dawson, który po tym zwycięstwie przez jakiś czas dominował w LHW i Vitalij - jeden z dwóch dominatorów w HW
 Autor komentarza: bonkers
Data: 05-07-2013 14:38:13 
objawem przyjęcia zbyt wielu cisów jest cały ten wywiad
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-07-2013 14:41:58 
Nie wygrał także z nim Steve Cunningham w 2 walce.
To że ogłoszono inny wynik nic tu nie zmienia bo jakoś nikt nie uznaje wygranej Bradleya nad Pacmanem...
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 05-07-2013 14:43:37 
@BlackDog
Dokładnie.. w walce z Chambersem przyjął chyba nawet więcej takich soczystych strzałów prawą nad lewą ręką niż w walce z Cunnem. To, że w ogóle komentujemy tu jakieś wywiady z Adamkiem zawdzięczamy tylko i wyłącznie kontuzji Chambersa. Gdyby nie to, było by 108:120 i po karierze.
 Autor komentarza: DavidTua
Data: 05-07-2013 14:48:25 
Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-07-2013 14:41:58
Nie wygrał także z nim Steve Cunningham w 2 walce.
To że ogłoszono inny wynik nic tu nie zmienia bo jakoś nikt nie uznaje wygranej Bradleya nad Pacmanem...


Cunningham to na pewno wygrał z Diablo w pierwszej walce, ale po co o tym dyskutować, werdykt był jaki był, wynik poszedł w świat a Cunn i tak udowodnił w drugiej walce kto jest lepszy
 Autor komentarza: Karule
Data: 05-07-2013 14:51:54 
BlackDog

Porównywanie werdyktu Adamek-Cunningham II z Pacman-Bradley to już szczyt zaślepienia i hejterstwa z Twojej strony.

Adamek wygrał z Cunem całkowicie sprawiedliwie. To Adamek nacierał, zadał więcej soczystych, silnych ciosów. USS tylko skakał po ringu i go "miział".
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-07-2013 14:54:28 
Karule
Gdybym miał gorszą pamięć zaraz wdałbym się w dyskusję, bo nie wierzyłbym że ktoś może tak pisać. Całe szczęście kojarzę twój nick z typowym przykładem psychofana więc nawet cię z błędu nie będę wyprowadzał.
Adamek przegrał tamtą walkę.
Pomijam już że jest toporny i do końca nie zda sobie sprawy z żałosności swoich wypowiedzi...
 Autor komentarza: Karule
Data: 05-07-2013 14:58:17 
BlackDog

Dobrze, że Twój nick wszyscy kojarzą z naczelnym hejterem i szczekaczem, który jak nie ma argumentów, to podkula ogon i ucieka.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 05-07-2013 15:06:34 
Z naczelnym hejterstwem owszem może i mnie tacy jak ty kojarzą zaś w dalszej części coś ci się pomyliło. Nigdy nie uciekam i nigdy mi nie brak argumentów, a gdy ktoś ma rację a ja się mylę potrafię to przyznać.
Także chłopku roztropku dalej wierz w słowa o soczystych ciosach i wygranej Górala. Ciekawe że 90% fachowców też się myli. Musisz dać im znać jak sędziuje się pojedynki...
 Autor komentarza: rocky86
Data: 05-07-2013 15:30:54 
Ja po dziesiątej rudndzie Adamek-Cunn punktowałem 94 do 96 na korzyść Cunna. W moim pezekonaniu ostatnie dwie rundy wygrał nieznacznie Tomek, więc finalnie typowałem remis. Nie wiem, czy byłem całkowicie obiektywny, ale jak dla mnie remis byłby sprawiedliwy.
 Autor komentarza: os8
Data: 05-07-2013 15:33:04 
Ja napiszę coś, co już wcześniej parę razy pisałem. Za Adamkiem jeszcze będziemy tęsknić. Zwłaszcza, ten ostatni tzw. "odsiew w polskim boksie zawodowym" doprowadził do tego, że moja złość na Adamka mi przeszła. Na światowym poziomie póki co, mamy tylko jego i Włodarczyka. Więc niech wyciśnie chłop ze swojej kariery ile da radę. Zasłużył. A tak abstrahując od boksu, ja widzę w tym wywiadzie coś nowego. Jakby Tomek trochę spuścił powietrze i był mniej odęty niż wcześniej. Dla mnie wywiad na +.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 05-07-2013 15:33:05 
115-113 cunn moze nawet 116-112
 Autor komentarza: tenarus
Data: 05-07-2013 15:34:13 
Jak podaje Compubox, Tomasz Adamek (44-2, 28 KO) przyjął podczas wczorajszej gali tylko 1, podczas gdy mistrz świata WBC wagi ciężkiej Witalij Kliczko (43-2, 40 KO) otrzymał 89 trafnych ciosów.

Wszystkie ciosy:
Tomasz Adamek 301 wyprowadzonych/89 trafionych
Witalij Kliczko 608/1

Silne ciosy (power punches):
Tomasz Adamek 135/35
Witalij Kliczko 194/0

Ciosy proste przednią ręką:
Tomasz Adamek 166/54
Witalij Kliczko 414/1

Jak widać Tomek może mieć rację, sam Kliczko nie potrafił zadać ani jednego mocnego ciosu w ich walce. Prawdziwa amerykańska szkoła.
 Autor komentarza: rocky86
Data: 05-07-2013 15:36:24 
Hubosz

Nie hejtuj. Adamek wygrał tą walkę i tyle, To, że Eddie popsuł sobie rączke nic nie zmienia. To jest sport walki, czyli bezpośredne starcie dwóch zawodników, to że jednemu rączka strzeliła nie umniejsza zwycięstwa drugiego. Ciało nie wystrzymało starcia i tyle. Jak było tak źle, to mógł nie wyjść do kolejnych rund. Adamek kiedyś walczył ze złamanym nosem i wygrał. Vit też przegrał z LL przez kontuzje i co z tego? Przegrał i tyle.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 05-07-2013 15:39:40 
Co on pierdzieli?

Wszystkie ciosy:

Tomasz Adamek 301 wyprowadzonych/89 trafionych

Witalij Kliczko 608/230

Ciosy mocne:

Tomasz Adamek 135/35

Witalij Kliczko 194/90

Ciosy proste:

Tomasz Adamek 166/54

Witalij Kliczko 414/140
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 05-07-2013 16:07:36 
Całkowicie zgadzam się z os8. Jak będzie oglądać walki Kołodzieja, Wawrzyka, czy nawet Szpilki to jeszcze zapłaczecie za Adamkiem.
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 05-07-2013 16:24:55 
*będziecie
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 05-07-2013 16:27:10 
Faraon
a co ma powiedziec ? "Witalij zlał mnie jak psa i niemam szans z bracmi Kliczko". Gada aby podtrzymywać zainteresowanie własna osoba, kilka lat sledzisz boks zawodowy wiec takie rzeczy nie powinny Cię dziwić
 Autor komentarza: Waters
Data: 05-07-2013 16:32:00 
Co do Adamka, to zawsze mu mocno kibicowałem i kibicuję nadal. Wywiadów jednak już nie słucham bo niestety, nic w nich ciekawego do powiedzenia nie ma i wręcz "odstrasza" czasem swoimi wypowiedziami. Jak czytam komentarze to wiadomo, że nic się nie zmieniło. Co do wartości sportowej Tomasza to wszyscy wiedzą, że lepszy już nie będzie a moim zdaniem walka z Grano może okazać się strzałem w kolano i Adamek wcale nie jest w niej murowanym faworytem. Niemniej jednak nadal mu kibicuje i życzę mu wygranej. Za to co nam dał, za te emocje, za te nadzieje i w końcu za te rozczarowania. Nadal go bardzo szanuję jako sportowca, jako człowieka osobiście go nie znam.
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 05-07-2013 16:39:59 
sa tez kibice ,ktorzy ogladaja walki z milosci do tej dyscypliny sportowej ,a nie ze wzgledu na Adamka ,Szpilki itd.Oczywiscie fajnie jak Polak daje dobre walki z czolowka lub o tytuly ,ale bez naszych zawodnikow tez ten sport przetrwa ostarczajac wielu emocjii
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 05-07-2013 16:47:17 
zeitgeist
nie dokońca jest tak jak piszesz, ilu meksykanów i amerykanów ogladałby walke np. dwóch rosjan ?? Walke Kliczko-Adamek ogladaly miliony Polaków tylko i wyłacznie ze walczył w niej polak. Boks musi miec lokalnych przedstawicieli
 Autor komentarza: Waters
Data: 05-07-2013 16:53:56 
owenn1988
musi mieć lokalnych przedstawicieli, ewentualnie kibicowi lepiej sie oglada jak ma jakikolwiek stosunek emocjonalny do boksera, lub jest dobry marketing. Patrz finał konfederacji 2013. Brazylia-Hiszpania a u nas w kraju mało kto o tym wiedział i mało kto ogladał. Finał mundialu w takim zestawieniu i lecą rekordy ogladalności. Jest tez sens w tym co napisał zeitgast bo są kibice co ogladają walki bo kochają ten sport. Jest ich zdecydowana mniejszość...
 Autor komentarza: Paulpolska
Data: 05-07-2013 16:54:56 
CO on ma te ściany takie łyse ? :D
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 05-07-2013 16:57:09 
owenn
Dlatego napisalem ze fajnie jak jest Polak w czolowce lub jest mistrzem,ale jak ich zabraknie wcale to nie zmieni mojego podejscia do boksu i dalej bede ogladal walki ,mam wielu zawodnikow ktorym kibicuje.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 05-07-2013 17:02:04 
owenn1988
Nie kilka lat lecz od początku lat 80 czyli gdzieś 30.
Ja rozumiem wszystko ale bez przesady te kłamstwa Górala.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 05-07-2013 17:22:59 
Muszę przyznać ze nie lubie Adamka ale oglądałem ostatnio dokładnie jego walke z Cunninghamem i musze powiedzieć ze Adamek wygrał to jednym punktem, ledwo co ale wygrał takie moje zdanie
 Autor komentarza: bambam
Data: 05-07-2013 17:42:36 
z cunnem wygral, ale zaprezentowal sie fatalnie. Solidny bokser, wytrzymaly, twardy charakter. Dobra technika. Jest okej. Jak na warunki fizyczne i starz to nadal daje rade. A po tym jak go vitek obrobij, to naprawde ma möj szacunek, za to ze poprostu nie sra w gacie przed wladem.
 Autor komentarza: bambam
Data: 05-07-2013 17:46:46 
: owenn1988

calkowicie sie z toba zgadzam, sportowa rywalizacja, a szczegolnie boks, jest wyrazem patryjotyzmu, kiedys ludzie prowadzili wojny, dzisiaj masz sport, w cywilizowanych krajach oczywiscie. Bez przedstawicieli lokalnych, zostaje garstka widzow.
 Autor komentarza: nik
Data: 05-07-2013 18:51:47 
Psycho-antyfani Adamka znow sie zala :):)
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 05-07-2013 19:04:55 
Ludzie którzy nienawidzą z zazdrości nigdy nie będą zadowoleni.

Tomek zaprasza na wywiad do swojego domu. Z szacunkiem wypowiada się o trenerze, ci co interesują się boksem dłużej niż walczy Szpulka wiedzą że tak samo Adamek ufał Gimitrukowi.
Góral nie robi wiochy, jest pewny siebie i wierzy w zwycięstwo, a czy komuś to się podoba czy nie to większość przeciwników jest przygotowanych do walki z Adamkiem, bo mają pełny obóz przygotowawczy.

Tam nie Polska, że zawodnik wraca po przerwie, z krótkim treningiem i bez butów klepiąc w pierwszej rundzie.


Jeżeli Adamek jest taki "beee" to jednoznaczne jest to że polski boks jest na dnie.


Szpulki nie lubię, ale nie przeszkadza mi jego pewność siebie, a wszechobecne chamstwo jakie propaguje w tym nienawiść do innych polaków.

Tomek jest najlepszym ciężkim, a lepszy od niego się jeszcze nie urodził.


Z Uss Cunnem był REMIS!
 Autor komentarza: Matys90
Data: 05-07-2013 19:12:27 
Remis to mógł być z Chambersem, z Cunnem była sromotna porażka, ale poza tym zgadzam się resztą posta.

Poza tym, generalnie lepiej wypowiedzi naszych pięściarzy nie oglądać, nie czytać, bo nic dobrego z tego w większości nie wynika ;) To się tyczy zresztą ogromnej większości bokserów w ogóle.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 05-07-2013 20:22:28 
Autor komentarza: JanuszZ Data: 05-07-2013 19:04:55


Szpulki nie lubię, ale nie przeszkadza mi jego pewność siebie, a wszechobecne chamstwo jakie propaguje w tym nienawiść do innych polaków.

Powiedzial "prawdziwy" polak:(:(:(





Z Uss Cunnem był REMIS!

I ty tez sie myslisz,Adamek oficjalnie wygral ta walke


Adamek moze miec problemy z Grano
Ktory prawie pod kazdym wzgledem jest przecietnym zawodnikiem.Ale nie mozna mu odmowic serca do walki i ma calkiem mocny prawy prosty.Ktory od zawsze elegancko wchodzil w Toma Quick Hands,jak zimne piwko w sloneczny dzien...
W razie problemow z Grano,wytlumaczeniem Gorala i jego coraz mniej licznych czirliderek bedzie "dluga przerwa" Tomasza...lol...
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 05-07-2013 21:20:05 
@andrewsky
jeśli myślisz,że byle Grano możne znokautować Górala to się grubo mylisz. Tomek może paść, ale wstanie i będzie walczył, co by o Nim nie mówić,ale łeb ma twardy i ma jaja.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.