JANIK I RUSIEWICZ STAWIAJĄ NA DIABLO, MASTERNAK NA CZAKIJEWA

Wszyscy kibice odliczają już godziny do hitowej potyczki pomiędzy Krzysztofem Włodarczykiem (47-2-1, 33 KO) a Rachimem Czakijewem (16-0, 12 KO). Łatwo wychwycić dwa najpopularniejsze scenariusze. Jedni skłaniają się ku opinii, że "Diablo" nie sprosta ofensywnemu arsenałowi pretendenta i pas mistrzowski zmieni właściciela, inni zaś spodziewają się, że to Polak wzniesie się na wyżyny swoich możliwości i w drugiej połowie walki przechyli szalę zwycięstwa na swoją korzyść.

Poprosiliśmy o opinie trzech polskich cruiserów. Pierwszy z nich, Łukasz Rusiewicz (13-15, 6 KO), doskonale zna obydwu zawodników. Z Czakijewem stoczył nawet dwie walki, gdy Rachim rozpoczynał swoją przygodę z boksem zawodowym i budował rekord. Ceniony polski journeyman gościł też u mistrza olimpijskiego na sparingach, a tam podobno bywało różnie...

- Znam dobrze obydwu. Jeżeli Włodarczyk nie popełni błędu w pierwszych czterech rundach, to myślę, że spokojnie wygra przed czasem w drugiej połowie walki - ocenia Rusiewicz.

Więcej wątpliwości ma Łukasz Janik (26-1, 14 KO), ostatni pogromca Rusiewicza, a także sparing partner i kolega Krzyśka. "Lucky Look" jest przekonany, że najlepsza wersja "Diablo" wystarczy na pokonanie Czakijewa, lecz nie jest pewien, czy Włodarczyk zniesie psychicznie ciężar wydarzenia.

- Ja bardzo wierzę w Krzyśka, który jest lepszym pięściarzem zawodowym. Jeżeli tylko wytrzyma psychicznie i zaboksuje na swoim poziomie, powinien wygrać tę walkę. Ma szczelną obronę i naprawdę bardzo dobrze się rusza. Wszystko zależy od psychiki - powiedział nam Janik.

O zdanie musieliśmy też zapytać Mateusza Masternaka (30-0, 22 KO), który od dłuższego czasu głośno domaga się walki z "Diablo" Włodarczykiem o tytuł mistrza świata federacji WBC w limicie 200 funtów. "Master" obawia się, że jego niedoszły rywal straci swój pas.

- Mój typ to wygrana Czakijewa na punkty. Wydaje mi się, że Włodarczyk jest dla niego zbyt pasywny. Czakijew jest mańkutem, a to dodatkowy atut. Jeżeli wygra Włodarczyk, czapki z głów - kończy Masternak.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: atmel
Data: 21-06-2013 15:40:05 
to Ja czekam kiedy Master zawalczy z kimś sensownym.Bo jak na razie to tylko holowanie .
 Autor komentarza: atmel
Data: 21-06-2013 15:44:55 
Troszke nie rozumiem Masternaka z tymi jego wypowiedziami . Z jednej strony atakuje Krzyśka od dawna ale z drugiej strony jak mu Huck ubliżył w wywiadzie to tylko polizał mu dupe .
Teraz Diablo bierze wielkie sportowe wyzwanie na barki a Master chrzani coś że niby tylko o kase chodzi .Coś z tym Masterem jest nie tak , jak na razie poczekam i zobacze co zrobi gość który poniewierał Huckiem na sparingach . :) .
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 21-06-2013 15:49:08 
atmel zgadzam sie z Toba odnosnie Masternaka

Uwaga konkurs: Pytanie brzmi kto jest "miszczem: trzeciego planu na zdjęciu :D ??
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 21-06-2013 15:50:41 
mine zrobił jak by stal face to face z Lebiediewem :D
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 15:51:38 
Własnie widziałem na poslat news , meldunek z Moskwy redaktora Mateusza Borka:

"Gorąco jest w Moskiwe w ringu też tak ma być. Najdroższe bilety po 50 tys rubli. czyli 5 tys zł co pokazuje ,że naród Rosyjski jest zamożny" ( a w Tv nie oglądają PPV ). "Forma jest, kasa się zgadza, tak więc czekamy na wielką walkę w ringu"
 Autor komentarza: piotrek884
Data: 21-06-2013 15:51:53 
oczywiscie mistrzem 3 planu jest nie jaki zawijacz lucznik pawel speed kolodziej swiatowy prospekt z ktorym najwieksze firmy boja sie boksowac lol :D
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-06-2013 15:54:19 
Masternak to zdrajca i żółte ma jajca ... he he
a tak naprawdę żal dupę sciska bo Diablo z duzym prawdpodobienstwem da walki roku w Polsce z Czakijewem a wielki Master daje walki o poziomie emocji podobnej do odcinków M jak Milosc z zawodnikami pokroju Corbina czy Happoji

Włodara tylko zwyciestwo , hej Włodar tylko zwycięstwo !!!!
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 21-06-2013 15:54:28 
piotrek884 dokladnie :D

Oby stał w narożniku krzyska to Racim bedzie sie bał go uderzac :D
 Autor komentarza: weentM
Data: 21-06-2013 15:56:16 
jakies streamy?
 Autor komentarza: xRocky
Data: 21-06-2013 15:57:49 
MA KTOŚ JAKIEGOŚ STREAMA NA TĄ GALE?
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 21-06-2013 15:58:02 
only in PPV :D
 Autor komentarza: raVadrian
Data: 21-06-2013 15:58:48 
Słuchajcie, o której mniej więcej jest walka?
 Autor komentarza: piotrek884
Data: 21-06-2013 16:00:38 
ok 20.00
 Autor komentarza: bullmania
Data: 21-06-2013 16:17:59 
xRocky
ja za radą kolegi dzejmsblant, korzystam z Sopcast, nie zawiodłem się jeszcze a linki masz np. na sooccer-live:) w zakładce inne sporty oczywiście only in PPV(FOC):):):)
WAR DIABLO!
 Autor komentarza: bullmania
Data: 21-06-2013 16:18:41 
*soccer - oczywiście:)
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 16:21:07 
Moja opinia jest taka sama jak ta Rusiewicza. Diablo sam mówi że włączy wyższy bieg dopiero gdzieś po 3 rundzie. Monobrew jak nie znokautuje Krzyśka w pierwszych 6 rundach to potem spuchnie kondycyjnie i przegra przed czasem.
 Autor komentarza: theeredh
Data: 21-06-2013 16:24:54 
un4given, naprawde myslisz że Rusek ma kondycje 45 letniego boksera?
 Autor komentarza: bullmania
Data: 21-06-2013 16:25:47 
un4given
podpisuję się:) ale jakoś obawiam się o psychę Krzyśka i o to, że po raz kolejny zobaczymy na ringu biznes a nie sport....
 Autor komentarza: bullmania
Data: 21-06-2013 16:27:27 
theeredh
ruski sporo zbijał w dość krótkim czasie i to właśnie może zaważyć na jego wydolności, poza tym jego styl jest dużo bardziej forsowny
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-06-2013 16:29:08 
Autor komentarza: theeredh
Data: 21-06-2013 16:24:54
un4given, naprawde myslisz że Rusek ma kondycje 45 letniego boksera?

Rusek wie jak niebezpieczne sa ciosy diablo w koncowej fazie walki , kiedy bokser jest juz zmeczony i refleks spada dlatego postawil na wydoilnosc co pokazuje jego waga , ciekawe jak ropopcznie walke czy rzuci sie na Włodarczyka czy bedzie czekłą na to co zrobi Nasz mistrz
jak sądzicie ?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-06-2013 16:32:47 
Autor komentarza: bullmania
Data: 21-06-2013 16:27:27
theeredh
ruski sporo zbijał w dość krótkim czasie i to właśnie może zaważyć na jego wydolności, poza tym jego styl jest dużo bardziej forsowny

bingo , wlasnie bardzo czesto jest tak ze zbyt duze zbijanie wcale dobrze nie musi wplynac na organizm , rowniez uwazam ze rusek spuchnie i dostanie ko pod koniec wlaki :)
 Autor komentarza: bullmania
Data: 21-06-2013 16:33:52 
milan1989
ja widzę Rachima właśnie w początkach walki, będzie starał się zapunktować uzyskać optyczną przewagę, potem siądzie i skoncentruje się na obronie...wiadomo ściany pomagają, więc taka taktyka wydaje mi się słuszna, Krzysiek szans na punkty raczej w Rosji nie ma, zostaje mu KO w końcowej fazie walki, liczę na powtórkę z Greena, chociaż Czakijew na to nie pozwoli....ale po cichu liczę na to:)
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 16:34:48 
theeredh

Czakijew nie potrafi rozkładać sił na 12 rund. W ciosy wkłada max siły dlatego szybko puchnie to widać w jego walkach. On jeszcze całkowicie nie przestawił się z amatorki. Czy tym razem będzie inaczej ? Wątpie. Rahim będzie najgroźniejszy w początkowych rundach.
 Autor komentarza: atmel
Data: 21-06-2013 16:35:27 
Może nie podawać adresów z transmisjami zbyt wcześnie ponieważ mając namiar przeciwnik potrafi je zablokować albo przynajmniej spowolnić .
 Autor komentarza: bullmania
Data: 21-06-2013 16:35:39 
milan1989
wiem coś o tym zbijałem, zbijałem i to dużo:):):):):):) po prostu w pewnym momencie nawet nie jesteś zmęczony ale zabiera prąd i tyle:)
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 16:37:07 
milan

Czakijew będzie szedł po nokaut, będzie atakował bo tylko to potrafi. Być może pierwsza runda będzie badawcza ale wątpię że będzie walczył zachowawczo przez cały pojedynek to nie w jego stylu.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 16:37:38 
Wasnie podczas meldunku redaktora Borka powiedzial jedną rzecz ktora może być lekkim zmartwieniem. Chodzi o rewanż i w ew. zarobek Diablo, który ma być 2 razy wiekszy niż ten dzisiejszy czyli 400 tys dolarów.
Perspektywa takich pewnych pięniędzy jest wysoka i obawiam się ,ze tak własnie dzisiaj moze być. Rosjanin wygrywa i potem zapisany rewanż ,za który Diablo zgarnia większą kase, czyli za 2 walki jest wstanie wzuaść 600 tys dolarów. Sam przyznawał ,że kasa jest teraz dla niego najwazniejsza, mam nadzieje że te moje przypuszczenia nie okaża się prawdą za 4-5 h. Chodz taki przebieg jest niewykle kuszący finansowo.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-06-2013 16:38:35 
bullmania
milan1899 nie 1989 ( chcialbym miec tyle lat ;) )

rowniez uwazam ze pierwsza faza walki bedzie kluczowa , jesli Włodar nie zlapie czegos glupiego , sam kilka razy skontruje to od polowy dystansu swoja konsekwencja powinjien zyskiwac psychiczna przewage
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 16:41:30 
Rogs

To jest kompletnie nieistotne bo jak Diablo wygra to czekają go jeszcze większe pieniądze.
 Autor komentarza: raVadrian
Data: 21-06-2013 16:42:14 
@piotrek884 Dzięki
 Autor komentarza: bullmania
Data: 21-06-2013 16:43:56 
milan1899
hehe ja w sumie też:) ech:)
też obawiam się właśnie jakiegoś takiego głupiego ciosu na usztywnionym Krzyśku, chyba, że naprawili mu głowę......jakoś fizycznie o Diablo się nie obawiam....ale tak jak piszesz jak parę czystych wejdzie w Rachima to myślę, że Diablo się zbuduje....przynajmniej na to liczę:)
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 21-06-2013 16:44:31 
@atmel a wiesz co Huck - schizofrenik, mówił o Mastrze po jego walce?

"Mateusz ma świetną technikę, to wielki wojownik..."

Polecam program "Master - Europa to za mało"
Co o nim mówią Abraham, Huck, Hernandez i Mamed.

A słowa Hucka udzielającego wywiadu dla RingWioska są tyle samo warte co Szpulki.

@milan1899 a ile Włodar dał dobrych walk?

czekaj czekaj, nie pisz... bo mi palców brakło...
 Autor komentarza: atmel
Data: 21-06-2013 16:44:37 
Rogs
Data: 21-06-2013 16:37:38
Wasnie podczas meldunku redaktora Borka powiedzial jedną rzecz ktora może być lekkim zmartwieniem. Chodzi o rewanż i w ew. zarobek Diablo, który ma być 2 razy wiekszy niż ten dzisiejszy czyli 400 tys dolarów.
Perspektywa takich pewnych pięniędzy jest wysoka i obawiam się ,ze tak własnie dzisiaj moze być. Rosjanin wygrywa i potem zapisany rewanż ,za który Diablo zgarnia większą kase, czyli za 2 walki jest wstanie wzuaść 600 tys dolarów. Sam przyznawał ,że kasa jest teraz dla niego najwazniejsza, mam nadzieje że te moje przypuszczenia nie okaża się prawdą za 4-5 h. Chodz taki przebieg jest niewykle kuszący finansowo.
...
To samo mam na myśli ale widząc jako wynik dzisiejszej walki remis .
To dopiero jest kasa dla tych wtajemniczonych .
 Autor komentarza: atmel
Data: 21-06-2013 16:51:57 
ManiekZ
Data: 21-06-2013 16:44:31
@atmel a wiesz co Huck - schizofrenik, mówił o Mastrze po jego walce?

"Mateusz ma świetną technikę, to wielki wojownik..."

Polecam program "Master - Europa to za mało"
Co o nim mówią Abraham, Huck, Hernandez i Mamed.

A słowa Hucka udzielającego wywiadu dla RingWioska są tyle samo warte co Szpulki.
...
oki , ja mam dystans do tej otoczki słownej, tak pisze dla wyjaśnienia . Wszystko weryfikuje walka w ringu i odpowiedni przeciwnik dlatego jakoś strasznie nie krytykuje Mastera a głównie czekam na jego następne walki . Po prostu troche dystansu mam.
 Autor komentarza: atmel
Data: 21-06-2013 16:59:40 
ManiekZ
...
Czytając moje wpisy zawsze pamiętaj że zrobił je tylko sympatyk boksu a nie osoba która rości sobie jakiekolwiek prawo do krzewienia prawdy albo do narzucania innym Jedynej Prawdy .
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 21-06-2013 17:00:07 
@atmel też mam dystans. Master nie walczy mega widowiskowo, ale to najlepszy zawodnik w CW z pretendentów.
Dostanie szansę walki o pas, to przekonamy się na co go stać.

Uważam że Głowacki i Kołodziej również dali by dobre walki, ale nie u takiego trenera jakim jest Łapin.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 21-06-2013 17:03:27 
@atmel lubię zdrową dyskusje i nie musi nikt mi przyznawać racji.

Gorzej jak dyskusja sprowadza się do wyzwisk, jednak komentarze milan1899 momentami są na poziomie gimbusa. - sorry
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 17:04:44 
Transmisja rozpoczeta :D
Prowadzi Wójcik :(
w Studio: Pindera,Głażewski i chyba Babiloński
 Autor komentarza: black111
Data: 21-06-2013 17:06:00 
o ktorej jest walka? wg polskiego czasu?
 Autor komentarza: tapir
Data: 21-06-2013 17:08:47 
Co wy z tymi kalkuacjami, że Diablo opłaca się przegrać żeby odbył się rewanż. Który sportowiec, mistrz świata, zdobyłby sie na taki krok? Napewno wychodzi by wygrać. Pozatym po wygranej z takim zawodnikiem ma gwarancię różnych ciekawych opcji również taką jak ponowna walka z Czakijewem. Wierzę w sportowy wymiar tej walki.
 Autor komentarza: RealDolar
Data: 21-06-2013 17:08:49 
Panowie jesli diablo odda pierwszy 3 - 4 rundy i nie znokautuje ruska to przegra sprawa prosta....
ale swoja droga jest dobry kurs na remis:P
 Autor komentarza: Paula
Data: 21-06-2013 17:09:23 
Walka ok. 20
Rogs kupiłeś transmisje?
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 17:11:38 
Paula
Nie , na weeb tv oglądałem, teraz coś wyskauje słaby sygnał, ale myśle ,że do odpowiedniej pory uporają się z tą usterką
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 17:11:51 
tapir

Dokładnie o tym wchodzeniu żeby przegrać to są jakieś nieprzymyślane fanaberie co poniektórych tutaj ;)

Rogs

Na weeb.tv oglądasz ? Jaki kanał ? Czekam na kod premium ale jeszcze coś nie ma :/
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 21-06-2013 17:12:38 
naprawdę świetne bezstronne opinie! proponuję zapytać jeszcze kto wygra - żonę Włodarczyka i jego rodziców! a dla kontrasty np. kolegę ze szkoły którego pobił. Ciekawe jak odpowiedzą?
 Autor komentarza: krab13
Data: 21-06-2013 17:16:08 
jest burza w Warszawie to i ppv nie działa, Polsat ma słabe centrum nadawcze w przypadku burz.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 17:16:10 
un4given

Kanał nazywa się : Czakijew VS Włodarczyk HD
Obecnie mają jakieś problemy z sygnałem. Nie wiem czy to od nich , czy od wspaniałego PPV polsatu, bo ostatnio na KSW też były problemy techniczne ze strony Polsatu cyfrowego o których się głośno nie mówiło. O której wykonałeś przelew?
 Autor komentarza: grzemill
Data: 21-06-2013 17:16:16 
Paula
"Walka ok. 20"

Dzwoniłem przed chwilą do CP, walka Włodarczyka odbędzie się "nie wcześniej niż o 22.00 - tak twierdzą organizatorzy".
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 17:17:22 
grzemill

Zauważ ,że organizatorzy mogli podać czas Moskiewski, a tam 2 h do przodu?
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 17:18:15 
Rogs

Wczoraj po północy. To tego kanału bez premkum chyba nie ma...
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 17:18:24 
*premium
 Autor komentarza: black111
Data: 21-06-2013 17:18:35 
grzemill

czasu polskiego?
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 17:19:40 
un4given

Napisz maila, najlepiej z potwierdzeniem przelwu, zebyś zdarzy otrzymać ten kod zanim się walka zacznie.
Obecnie transmisja na weeb działa ponownie jest studio.
 Autor komentarza: Mats
Data: 21-06-2013 17:21:21 
weeb.tv nigdy nie zawodzi :) Piękna transmisja.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-06-2013 17:21:36 
Autor komentarza: ManiekZ
Data: 21-06-2013 17:03:27
@atmel lubię zdrową dyskusje i nie musi nikt mi przyznawać racji.

Gorzej jak dyskusja sprowadza się do wyzwisk, jednak komentarze milan1899 momentami są na poziomie gimbusa. - sorry

rzekł gimbus lol
a pzreparszac to powinniens pzredwsztskim za to ze sie wogole zalogowałeś , z gory przepraszam za bark dalszych odpowiedzi w toja stroen gimbusie hehe

Dajesz Włodar
 Autor komentarza: zdravko
Data: 21-06-2013 17:25:29 
może mi ktoś dokładnie powiedzieć o której godzinie będzie walka???
 Autor komentarza: Clevland
Data: 21-06-2013 17:26:57 
Diablo ma duże szanse pokonać Czakijewa.
Wszystko zależy od tego czy wyjdzie zupełnie drewniany, czy taki jak w ostatniej walce z Pała_ciosem.

Czakijew jeszcze nie dojrzał w pełni na zawodowych ringach.
Potencjał ma duży, ale jeszcze musi się dużo nauczyć.

Np. w walce z Huckiem, Lebiediewem miały 30% szans.

Rusiewicza nie mógł pokonać, walka była wręcz wyrównana.

Zwycięstwa przed czasem ciężko od Diablo wymagać.
Na punkty nie ma raczej szans- mogą go oszukać.

Niech narożnik Diabla sprawdzi dokładnie owijki i rękawice Czakijewa.
Ruscy mogą chwytać się różnych sztuczek.

Testów antydopingowych chyba nie robili ?
 Autor komentarza: atmel
Data: 21-06-2013 17:26:57 
@atmel lubię zdrową dyskusje i nie musi nikt mi przyznawać racji.

Gorzej jak dyskusja sprowadza się do wyzwisk, jednak komentarze milan1899 momentami są na poziomie gimbusa. - sorry
....
Tak sie składa że nie zaliczam Milana do osób które nadużywają mocnych słów .W żadnym przypadku nie nakłaniam żebyś zmienił zdanie . Milana pamiętam od okresu kiedy zaczołem czytać orga z setek bardzo odważnych,sprawdzających sie i grzecznych wypowiedzi .Po prostu on reaguje kiedy zaatakowano go bezkompromisowo , a jakiś czas temu tak było .
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 17:26:59 
Pokazują teraz Włodarczyk-Fragomeni II skrót.

I Diablo atakuje, niezapomniany Jerzy Kulej: "Tym atakiem zaskoczył nawet swój narożnik" :-)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-06-2013 17:34:38 
Tak, 200-funtowy Czakijew miał ponad 2 tygodnie temu 5 kilo więcej, więc zbijanie wagi go po prostu zabije :) Kij, że 5 kilo to mikrusy w super koguciej w jedną dobę robią między ważeniem a walką, bez większych komplikacji, ale dla Ruska to niewyobrażalne obciążenie organizmu, hehe.
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 17:35:17 
Pany dajcie jakiegoś linka do ppv polsat...
 Autor komentarza: milan1899
Data: 21-06-2013 17:37:36 
Matys90
bagatelizujesz bardzo wazny elemnt jakim jest przygotowanie wydolnosciowe
ja tylko stawiam hipoteze ze zmiana trybu przygotowan i polozenie nacisku na zbijanie wagi celem poprawienia wydolnosci moze odbic sie w druga strone
pisze ze moze tak byc choc wcale nie musi i moze okazac sie ze organizm czakijewa zawsze chciał takiej wagi i teraz bedzie to jego najlepsza wersja , juz za pare godzin przkonamy sie jak bedzie
jedno jest pewne duze zmiany w przygotowaniach do tej walki w teame Ruska sa bardzo odwzne
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 17:40:46 
rumburak

Dzięki :)
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 21-06-2013 17:46:24 
dlaczego nie ma Borka w studiu,znowu tego pizdusia wzieli ?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-06-2013 17:46:39 
Czakijew po prostu zrobił najlepszy obóz w karierze, bo do walki o pas mistrza, taka jest moja hipoteza. Nie sądzę, żeby się przetrenował.

Trzymam kciuki za Krzyśka, ale przewiduję, że niestety dostanie wpierdziel, mam nadzieję, że się grubo mylę. To nie chodzi o umiejętności stricte bokserskie, ale obawiam się, że psychika znowu zawiedzie, co by yale i koledzy nie mówili, a Czakijew to nie półciężki Green, nie widzę tego nokautu w końcówce na Rusku.
 Autor komentarza: Osvald7
Data: 21-06-2013 17:47:28 
Mati w Moscow. Wójcik niesamowity dyletant
 Autor komentarza: Mats
Data: 21-06-2013 17:48:27 
Matys90

Nie w końcówce, a w 4 rundzie się wszystko zakończy.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-06-2013 17:49:04 
Aż tak źle, mówisz? ;)
 Autor komentarza: Osvald7
Data: 21-06-2013 17:50:40 
Jak dla mnie to walka potrwa pełen dystans. Wynik wiadomy, pas w Rassiji
 Autor komentarza: Osvald7
Data: 21-06-2013 17:52:28 
Kurde, przez te burze sygnał nie wyrabia
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 17:52:55 
To ostre burze w Warszawie ?
 Autor komentarza: Mats
Data: 21-06-2013 17:53:28 
Matys90

Aż tak dobrze !
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 17:54:35 
Matys

Palaciosa tez podłączył w 10 rundzie, brakło czasu żeby skończyć. One-eyebrow-man'a będzie łatwiej trafić ;)
 Autor komentarza: Osvald7
Data: 21-06-2013 17:56:43 
Czakijew przy ataku lubi wchodzić w ciosy rywala, jednak wątpie czy to Łapin miszcz strategii zauważył. Najważniejsze to zakręcać
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 17:59:33 
Rahim przy ataku opuszcza prawą rękę i to jego zły nawyk ruchowy którego już nie wyeliminuje do tego leci z ryjem do przodu nic tylko bić lewy sierp co Krzysiu z chęcią będzie czynił :)
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-06-2013 18:03:47 
Jakby podłączył w 12 rundzie, to można by powiedzieć, że brakło czasu, ale tak? ;) Poza tym, dla mnie Palacios to jest przypadkowa postać w cruiser, nie doceniacie Czakijewa, niebo a ziemia w porównaniu do koszykarza.

Zawsze tak jest przed walką Polaka, że się deprecjonuje przeciwnika, Gołowkin też był bumobijcą przed Proksą, teraz co prawda raczej aż tak źle nie będzie, bo Rachim to jednak nie jest aż taki talent jak Gienek, a i Włodarczyk to nie dziurawy Proksa, ale i tak czarnowidzę.
 Autor komentarza: siarma27
Data: 21-06-2013 18:04:01 
Panowie orientuje sie ktos gdzie mozna obejrzec studio z panem Pinderą,chcialbym wiedziec co on mysli na temat ...dzieki
 Autor komentarza: Osvald7
Data: 21-06-2013 18:04:05 
Kto zamierza oglądać na ruskiej stronie to trza mieć ruskie proxy :)
 Autor komentarza: bak
Data: 21-06-2013 18:04:12 
Czakijew ciężko znokautuje Diavola ;p
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 18:07:19 
Matys

Brakło bo to była końcowka rundy. Palacios był mocno zamroczony, gdyby się nie złapał Diablo poleciałby na mate. Ja myślę że Czakijew jest przeceniany. Widziałeś jego ostania walkę ?
 Autor komentarza: naguso
Data: 21-06-2013 18:07:49 
Nadal trwa konkurs na najlepszy "stream", zapraszam do uczestnictwa, nagrodą... szacunek bokserskiej braci :)
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 18:08:38 
Dobra doszedł kod premium. Jakość HD za 4 zeta :D Oby tylko tak do końca było ;)
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 18:09:53 
Ale życie zniszczyło Wernera przez rok, jeszcze rok temu wyglądał w maire, a teraz wygląda jak pensjonariusz domu starców.
 Autor komentarza: jogozilla
Data: 21-06-2013 18:10:27 
ma ktos jakies linki do sop-casta?
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 21-06-2013 18:12:32 
Włodarczyk sam tytanem kondycji nie jest . Jest stosunkowo swieży i mocny w końcówkach, bo zadaje śmiesznie małą ilość ciosów . W pierwszej walce z Fragomenim rudy był dość aktywny jak na siebie, od pierwszych rund zadawał sporo ciosów , co miała opłakane skutki, bo pływał po ciosach wacianego makarona. Boje się też o szklankę Włodara . Skoro mały , sztucznie napompowany Green o mało nie znokautował Włodarczyka samym lewmy prosty , to kaukaz może go po prostu uspać . Nie kibicuję Włodarczykowi bo to fałszywy , rudy buc i najsłabszy mistrz w boksie . Ciężko indetyfikować się z kimś takim
 Autor komentarza: Matys90
Data: 21-06-2013 18:13:06 
Tak, tak, widziałem, Taylor zranił go w bodajże 7. rundzie, a poza tym przegrał wszystkie pozostałe, samemu będąc kilkukrotnie w dużych opałach.

Ruscy pewnie piszą na forach o Włodarczyku - "widzieliście jego ostatnie walki?" "męczył się z Robinsonem" "widziałeś jego walkę ze starym półciężkim Greenem?", itp ;)
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 18:20:53 
Gala się zaczyna.
4 walki przed walką CZakijew-Włodarczyk.

Czyli głownej walki wieczoru mozna się spodziewać od godz. 20
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 18:21:58 
No ten undercard faktycznie wart tych 4 dych xD
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 18:22:06 
I jest Andrzej "Pajacyk" Kostyra
 Autor komentarza: naguso
Data: 21-06-2013 18:25:33 
Andrzej Kostucha na posterunku
 Autor komentarza: zamek9
Data: 21-06-2013 18:29:16 
http://weeb.tv/channel/boks
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 18:31:41 
Mam dobrą wiadomość dla tych co posiadają telefon komórkowy i chcą obejrzeć walkę w lepszej jakości niż na streamch. Za 3,69 poprzez wysłanie sms moża wykupić dostęp do premium na stronie weeb.tv i za tyle ogladać walkę CZakijew-Włodarczyk, usługa przed momentem udostępniona.
 Autor komentarza: mtvmata
Data: 21-06-2013 18:36:42 
Panowie jakbyście mogli napisać w komentarzu kiedy zaczyna się walka byłoby miło :)
 Autor komentarza: naguso
Data: 21-06-2013 18:39:03 
Ta Svietlana dałaby rade w innych profesjach
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 21-06-2013 18:40:26 
A mnie ostatnio weeb.tv wy*uchało.
Zamówiłem tydzień temu kod premium,nie miałem sygnału,złożyłem reklamację z załączonymi screenami.Powiedzieli,żebym ich w dupe pocałował.Zawsze miałem obraz,tym razem mieli jakąs awarię,poprosiłem o zwrot pieniedzy lub kod premium na nastepny tydzień.Nic z tego,po paru dniach dostałem meila,że reklamacja została zakończona.Wybieram tym razem zwykłego streama.
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 18:41:45 
Ta w czarnych spodenkach to jak jakiś czołg ,dostaje cios za ciosem a idzie do przodu. Oby tylko Svietłana nie opadła z sił ,a ten mutant jej nie załatwił w końcowych rd
 Autor komentarza: un4given
Data: 21-06-2013 18:43:56 
Parodia ta walka.

Zwykły stream to kupa cały czas jakieś reklamy i jakość fatalna
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 18:45:00 
Jakaś królowa w 1 rzędzie, może to królowa Saba??
Na biało ubrana biały welon, wielkie wydarzania skoro jej wysokość zaszczyciła.
 Autor komentarza: DinamitaCK
Data: 21-06-2013 18:46:57 
Rogs
na jakim kanale bedzie walka na tym weeb.tv?
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 18:47:34 
Kuhwa mutant dostał z 250 ciosów na twarz z czego wiekszość sierpowych i z 150 na korpus, a ciągle do przodu i ani jednego ugięcia nóg. Prawdziwy mutant
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 18:47:57 
na tym kanale http://weeb.tv/online/boks
 Autor komentarza: Rogs
Data: 21-06-2013 18:48:26 
Dobra przenosę się do Waszym zdaniem...
 Autor komentarza: Imperator
Data: 21-06-2013 18:56:15 
Ale się baby tłuką ;)
 Autor komentarza: bak
Data: 21-06-2013 19:11:45 
Kibicuję Czakijewowi ;3
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.