CZAKIJEW: WALKA BĘDZIE BEZKOMPROMISOWA I OKRUTNA

W najbliższy piątek - 21 czerwca w Moskwie - dojdzie do jednej z najciekawszych walk ostatnich lat w wadze cruiser. Mistrz świata WBC, Krzysztof ''Diablo'' Włodarczyk (47-2-1, 33 KO) zmierzy się z mistrzem olimpijskim z Pekinu, Rosjaninem Rachimem Czakijewem (16-0, 12 KO). Wartość sportowa tej walki jest bardzo duża, a emocje powinny być niezapomniane. Posłuchajmy, co miał do powiedzenia Czakijew na kilka dni przed pojedynkiem.

- W oczach Włodarczyka podczas konferencji prasowej w Warszawie wyczytałem pewność siebie. To umocniło mnie w przekonaniu, że walka będzie bezkompromisowa i okrutna. Jestem również pewien, że wystarczy mi sił na dwanaście rund. Uwielbiam narzucać ostre tempo, ten zwyczaj pozostał mi jeszcze z czasów amatorskich, jednak w zawodowym boksie taki sposób walki nie zawsze pomaga. Muszę odpowiednio rozłożyć siły i realizować założenia taktyczne.

- Nie walczyłem od listopada, to nie jest normalne, ale z powodu przedłużających się negocjacji z obozem Polaka nie stoczyłem walki w Marcu. Teraz mogę tylko wierzyć, że ciężka praca podczas treningów przyniesie rezultaty. Czuje się wielkie zainteresowanie, jakie ta walka wzbudza w Moskwie, choć czerwiec nie jest najlepszym miesiącem dla boksu - wielu ludzi wyjeżdzą wtedy nad morze. Mimo to moją walkę zobaczy duża publiczność, w tym prezydent Inguszetii, Junus-bek Jewkurow.

- Włodarczyk ma przewagę doświadczenia, chociaż wszystko jest względne (śmiech). Wiem, że Włoadarczyk cieszy się z walki z Czakijewem, który ma na koncie tylko szesnaście pojedynków. Więcej zależeć będzie moim zdaniem od woli zwycięstwa. Ten, kto bardziej tego pragnie, otrzyma prawdziwą przewagę. Bardzo szanuję Włodarczyka - to typ zimnokrwistego drapieżnika. Często spotykałem polskich bokserów, mają wiele wspólnego. Są uparci i odważni, ale nasz kaukaski duch walki jest zbyt silny...

- Włodarczyk i ja posiadamy charyzmę, nie musimy walić się w piersi i krzyczeć o swojej wielkości. W ringu okaże się, jakie są słabości mojego przeciwnika. Będę szedł do przodu i atakował, nie ma innej opcji. Jego długie ręce nie pozwolą mi na walkę z defensywy. By wygrać, muszę być agresorem.

 

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Adamis
Data: 17-06-2013 14:46:01 
Kursy na Włodarczyka skoczyły do 2,50-2,70 prawdę mówiąc zaczynam się zastanawiać czy nie postawić na niego jakieś stóweczki, żeby ciekawiej się oglądało. Choć z drugiej strony klauzula o obowiązkowym rewanżu daje do myślenia.
 Autor komentarza: UrbanHorn
Data: 17-06-2013 14:56:14 
Szanse Djablo są niewielkie.

Na punkty raczej nie wygra - walczy na obcym gruncie, a ponadto "słynie" z.. walki bez walki, czyli z jednego, dwóch ciosów na rundę.

Przez KO? - Mało prawdopodobne. Czakijew to nie Green, to kawał odpornego na ciosy chłopa, który swą aktywnością dodatkowo zmniejszy i tak niską aktywność Włodarczyka.


Osobiście obstawiam taki rozkład prawdopodobieństwa wyniku:

50 Czakijew na punkty
20 Czakijew przed czasem
20 Djablo przed czasem
10 Djablo na punkty

...czyli 70%, że wygra Czakijew, który jest najciekawszym od czasów Cunna przeciwnikiem. Nawet ciekawszym, bo z kowadłem w łapie, a walka odbywa się na jego gruncie.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 17-06-2013 15:00:39 
Imho Diablo na punkty to abstrakcja już większe szanse są na remis.
 Autor komentarza: Adamis
Data: 17-06-2013 15:06:54 
Dokładnie, jak już to liczę jedynie na KO/TKO w końcowych rundach. Jakby u mojego buka był taki zakład, to bym stawiał właśnie na to, tym bardziej, że kurs na takie zdarzenie byłby jeszcze większy.
 Autor komentarza: black111
Data: 17-06-2013 15:17:38 
Wierzę że Krzysiek zwycięży, on na wyjazdach jest dobry i potrafi się skoncentrować. Nie mniej jednak trudne zadanie
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 17-06-2013 15:18:00 
za stówkę jest 2500 zł za remis
 Autor komentarza: boksjor
Data: 17-06-2013 15:20:11 
Niem pamiętam kiedy tak czekałem na walkę Diablo. Spodziewam się grzmotów bo jak czakijew przyciśnie Włodarczyk nie pozostanie mu dłużny.
 Autor komentarza: Wojtek
Data: 17-06-2013 15:22:10 
Włodarczyk przegra przez ciężkie KO i tyle będzie. Już pasa mistrzowskiego długo nie zobaczymy.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 17-06-2013 15:23:09 
Włodarczyk ma charyzmę...
Ciekawe stwierdzenie.

Co do walki. Walka powinna być łatwa dla Czakijewa, który bije często i punktuje. Włodarczyk jak będzie chciał znów przechodzić 10 rund i czekać do końca na jakiś "niezawodną i legendarną" petardę to zostanie ośmieszony punktacją niestety.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 17-06-2013 15:28:11 
Na punkty ma szanse tylko wtedy gdy walkę bedą punktowych : Jankowiak, van der Wiele(?) i ten nowy mistrz Molendo czy jak mu tam.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 17-06-2013 15:28:36 
punktowali*
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-06-2013 15:29:17 
MrAdam
He he dobre!
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-06-2013 15:30:08 
"Będę szedł do przodu i atakował, nie ma innej opcji. Jego długie ręce nie pozwolą mi na walkę z defensywy. By wygrać, muszę być agresorem."

Krzysiowi powinno to bardzo pasować ;) Diablo skosi monobrewa lewym sierpem. Tak coś czuję ;)
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-06-2013 15:31:43 
Zapomnijcie o zającach Greenie i Palaciosie. Monobrew to zupełnie inny zawodnik i to będzie zupełnie inna walka.
 Autor komentarza: jasin
Data: 17-06-2013 15:41:23 
to bedzie walka.... kurcze szkoda, ze w PPV... moze na weeb puszczą.... Snilo mi sie, ze monobrew znokautował naszego Wlodarczyka i był rewanż w Polsce...
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 17-06-2013 15:41:28 
Co do kursów to kurs na Rachimka spada bardzo szybko. Co więcej kilka buków wycofuje tą walkę jako ciężką do szacowania. Tak jak ktos napisał wyzej. Boją się klauzuli o nawet 3 walkach.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 17-06-2013 15:45:22 
... z tym, że 3 raczej 3 walk nie będzie, bo jeśli 1 walka nie będzie ustawiona na remis to Czakijew spokojnie to wygra i będzie 2 walka, w której Krzysiek tez zostanie obity, ale dostanie więcej talarów. Przejdzie do HW ze względu na niemożność zbjania i tam zacznie się brazyliana od nowa...
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 17-06-2013 15:55:23 
un4given
a zdziwisz się jak ten Twój Włodarczyk będzie lądował na macie w końcowych rundach:).
Czakijew nie odpuści , Kłoda nie wytrzyma takiego naporu siły , agresji , kombinacji , będzie tylko myślał jak zablokować jego ciosy , o tych jego i tak pojedyńczych lewych (bo prawe to od świeta ;] ) nie będzie nawet pamiętał , a może nie o pamięcć będzie chodzic a o chęci .
I tylko w narożniku polaka będzie słychac "ZADAWAJ CIOSY KURWA!"
I tak do 10 rundy , a potem bum , na mate , i za pół roku Borek anonsuje " Wielki Rewanż".
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 17-06-2013 15:59:45 
Kurs na naszego Diabła ciągle rośnie i mocno mnie korci, aby postawić na Krzysia przed czasem. Zauważyłem, że wielu userów tutaj strasznie przecenia Rahima 'szalone brwi' Czakijewa. Przecież gość jeszcze z nikim pokroju Włodara nie walczył! Ja przewiduję, że walka będzie miała podobny przebieg do tej z Greenem i Diablo ustrzeli Rosjanina w ostatnich rundach ciężko go nokautując. Diablo ma świetną kondycję, bardzo dobrą obronę i kowadło w łapie. Pojedynczym ciosem potrafi odwrócić losy walki. Czakijew też mocno bije, ale jego rozkładówka nie porywa...

Tylko czy zwycięstwo Diablo w Rosji nie przekreśla kolejnych dwóch walk? Trochę to wszystko zawiłe i nie do końca jasne...
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 17-06-2013 16:00:09 
ech już się nie mogę doczekać tego zdesperowanego krzyku Łapina do Diabla o ciosy hehe , za to go uwielbiam ;]
 Autor komentarza: Szyman99
Data: 17-06-2013 16:01:19 
Sorry za offtop, ale jakoś się trzeba zareklamować, gdy dobrze idzie.

Interesuje cię Bukmacherka sportowa ? sprawdź, mojego autorskiego bloga poświęconego temu tematowi - www.bookiesport.blogspot.com
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-06-2013 16:02:27 
ozi

Nie no lubie Diablo, wydaje się spoko gość. Poza tym lubie puncherów bo w każdej chwili jednym ciosem mogą skończyć walkę. No a Krzysiu ma czym uderzyć ;) Poza tym jest Polakiem i jasne że jemu będę kibicował. Przecież nie jakiemuś odyńcowi monobrewowi z Rosji który na zawodowstwie jeszcze nic specjalnego nie pokazał. Oczywiście wszystko może się zdarzyć gdy walczy dwóch mocno bijących zawodników ale ja wierze w Naszego ;)
 Autor komentarza: basu
Data: 17-06-2013 16:13:07 
jestem pewien wygranej Czakijewa,na punkty chodz bardzo dużo siły wkłada w ciosy...czekam na walka krzyśka jak nigdy...
 Autor komentarza: voutan
Data: 17-06-2013 16:14:39 
El Diablo jest tak samo przereklamowany jak jego silny cios. Postawiłem na wygraną Czakijewa po kursie 2.0, dzisiaj ten kurs wynosi 1.50. To tylko pokazuje ile ludzi wyczuło zysk z obstawienia wygranej Czakijewa. Szkoda tylko, że mój buk nie przyjmuje zakładów na porażkę El Diablo przed czasem, bo moim zdaniem taki wynik jest najbardziej prawdopodobny.
 Autor komentarza: Imperator
Data: 17-06-2013 16:27:17 
Przez ten przymusowy rewanż trochę nie wiem jak mam ta pierwszą walkę obstawiać. Myślę, że będzie jednak remis.
 Autor komentarza: djpioter
Data: 17-06-2013 16:38:05 
Wasz pesymizm poraża.
 Autor komentarza: bigdaddy
Data: 17-06-2013 17:08:30 
Kibicuję Diablo, mam nadzieję, że wygra zasłużenie. Nie znam i nie oceniam go jako człowieka, ale sportowcem jest bardzo przyzwoitym i za to szacunek.
 Autor komentarza: atmel
Data: 17-06-2013 17:25:39 
CZAKIJEW: WALKA BĘDZIE BEZKOMPROMISOWA I OKRUTNA
.....

Na to liczymy .
 Autor komentarza: atmel
Data: 17-06-2013 17:31:34 
Stawiam na Diablo .
...
PS Jak myślicie ? czy słabe występy podopiecznych ŁAPINA nie wpływają właśnie na zmiany kursów na te walke ?
 Autor komentarza: atmel
Data: 17-06-2013 17:34:01 
A inna kwestia , też pytanie . Podobno Diablo został ukształtowany przez innego trenera , nie Łapina . Czy to prawda ? To by tłumaczyło sytuacje że Włodarczyk walczy inaczej niż reszta komandosów .
 Autor komentarza: hatsan1000
Data: 17-06-2013 17:53:41 
Wg mnie walka będzie ciekawa i takim moim skromnym zdaniem stawiam 60 do 40 dla "Cyklopka"
 Autor komentarza: voutan
Data: 17-06-2013 17:53:44 
actimel

"Jak myślicie ? czy słabe występy podopiecznych ŁAPINA nie wpływają właśnie na zmiany kursów na te walke ?"

Na zmianę kursów wpływa to, że wiele osób stawia kasę na Czakijewa.

"Podobno Diablo został ukształtowany przez innego trenera , nie Łapina . Czy to prawda ?"

Poprzedni trener Diablo powiedział coś w stylu, że z Diablo, który był maszynką do zabijania Łapin zrobił drewniaka.

"To by tłumaczyło sytuacje że Włodarczyk walczy inaczej niż reszta komandosów ."

Diablo walczy dokładnie tak jak reszta komandosów - podwójna garda, mało ciosów i ljewy prosty.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 17-06-2013 17:59:06 
Przed chwilą obejrzałem walkę Czakijewa z Rusiewiczem. I powiem wam, że ten Czakijew to mniej więcej poziom Łukasza Janika (jak był w formie). Jak zadaje ciosy to się strasznie odsłania. Łapcie krótkie a więc garda marna. Jedyna szansa Czakijewa to zaatakować od samego początku jak jeszcze Diablo będzie "zimny" i ustrzelić Diablaka zanim ten zacznie oddawać. Czym dłuższa walka tym prawdopodobieństwo, że na szczęce Rachima wyląduje lewy Krzysztofa będzie wzrastać. A jak wyląduje to nawet kaukaski duch bojowy nie pomoże.
 Autor komentarza: Adamis
Data: 17-06-2013 18:03:41 
Ale z tego co pamiętam, to Czakijew też raczej długo się rozkręca, także trudno się spodziewać jego mocnego ataku od samego początku.
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-06-2013 18:04:27 
wszawypomiot

Widzę kolego że znasz się na rzeczy ;) Prawa ręka Diablo to szpital a lewej to on sam się boi ;) Przypomnę tylko że niepozornie wyglądający Krzysiu ma 43 cm w lewym bicepsie. Monobrew poczuję tę moc :D
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-06-2013 18:04:55 
poczuje*
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 17-06-2013 18:11:14 
un4igven
nie ma na pewno 43 w bicu. To by było nieosiągale biorąc pod uwage jego wzrost i wagę. Chyba że miedzy walkami , w sumie to on walczy raz na rok także po tych 6-7 miesiącach luzu jak przybiera na masie może miec.
Tak dla przykładu Ali miał 41cm w bicu. Ofc nie uważam że jest on jaimś wyznacznikiem jesli chodzi o mięśnie.
 Autor komentarza: atmel
Data: 17-06-2013 18:14:04 
voutan
Data: 17-06-2013 17:53:44
////
Najprawdopodobniej tak jest jak napisałeś z tymi kursami na walke , to jest logiczne .
....
Co do stylu Włodarczyka to jednak różni sie od pozostałych wychowanków Grupy . Przynajmniej ja to tak widze . Ciekawi mnie dlaczego ? Może to po prostu indywidualne cechy samego Diablo .
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-06-2013 18:19:59 
ozi

Czytałem to kilka razy, raz o 42 cm raz o 43 cm więc chyba nikt nie wymyśla sobie bajek. Widać że Diablo ma większy ten lewy biceps od prawego i mały on nie jest tak na oko patrząc ;) Sam mu go nie mierzyłem więc na 100% nie mogę powiedzieć :) Wzrost nie ma kompletnie znaczenia a waga ? No tutaj to niech się wypowie jakiś pakier czy ktoś kto ma o tym pojęcia, ale nie wydaję mi się żeby ponad 90 kg to było za mało zeby miec taki obwód bica. Haye waży nie wiele więcej i też ma duże łapska.
 Autor komentarza: atmel
Data: 17-06-2013 18:20:38 
wszawypomiot
Data: 17-06-2013 17:59:06
...
Faktem jest że Czakijeew w innych walka bardzo odsłaniał sie i zbiera dużo nawet od słabszych .
 Autor komentarza: voutan
Data: 17-06-2013 18:23:12 
No ale czym twoim zdaniem styl Diablo różni się od pozostałych komandosów? Popatrz sobie chociażby jak walczył Jackiewicz - podwójna garda i bicie pojedynczych, mocnych prostych, czyli dokładnie to co u El Diablo. Jedyny zawodnik wśród komandosów, który odróżnia się stylem to właśnie Szpilka i może dlatego, że jest przestawiany na styl Łapina dochodzi do takich zgrzytów.
 Autor komentarza: voutan
Data: 17-06-2013 18:27:59 
un4given

Ja trenując regularnie na siłowni 2x w tygodniu po godzinie mam 41 cm przy wzroście 182 i wadze 88 kg, a wyglądam normalnie, więc te 43 cm Diablo są jak najbardziej realne.
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-06-2013 18:31:33 
voutan

A mierzyłeś zaraz po treningu jak jesteś na pompie ( :) ) czy normalnie ?
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 17-06-2013 18:32:18 
@Ozi1231
Widać że nigdy nie byłem na siłce bo takich bzdur dawno nie czytałem. Mój kolega: 175cm w kapeluszu, waga 75-80kg łapka 41-43cm
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 17-06-2013 18:33:27 
un4given
właśnie wzrost ma znaczenie jeśli chodzi o wagę. Bo inaczej wygląda facet 170cm wzrostu i 90kg wagi , a inaczej 190cm wzrostu i 90kg wagi. To chyba logiczne. W pierwszym przypadku można osiągnąć praktycznie każde rozmiary. W drugim nie za bardzo bo tego ciała będzie trochę za mało.
Czarni są tutaj złym przykładem , ponieważ oni mają genetycznie lepsze predyspozycje jesli chodzi o kulturystykę.Świetnym przykładem jest Cunningham , wyglądał o wiele lepiej od Hernandeza na wadze , a prawie ten sam wzrost.
 Autor komentarza: atmel
Data: 17-06-2013 18:34:06 
voutan
Data: 17-06-2013 18:23:12
...
Może nie dziś , spożyłem już kilka piwek i mógłby być jakiś problem z precyzyjnym wysławianiem a jak wiadomo już mi sie to przydarzało :)
Dzięki że odpowiedziałeś . Będzie jeszcze na pewno sporo okazji aby powrócić do tych tematów .
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 17-06-2013 18:34:38 
TOmekNieAdamek
No tylko że ten twój kolega idioto ma 175 albo mniej cm wzrostu.
A jeżeli o mnie chodzi to sporo ćwiczyłem , zacząłem chodzić na siłkę mając 15 lat.
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 17-06-2013 18:39:29 
voutan
co to znaczy po godzinie mam 41 cm? Tzn że jak wychodzisz z siłowni to powietrze schodzi i spowrotem 30?Jakoś pompujesz te bicepsy czy jak bo nie rozumiem .
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-06-2013 18:40:58 
ozi

Diablo ma 184-186 cm wzrostu i ta waga 90kg + jest jego naturalną. Wygląda na mocnego fizycznie ale na żywo go nie widziałem... Poza tym już koledzy wyżej odpowiedzieli że te 43 cm w lewym bicu Włodara jest jak najbardziej realne. A z tymi czarnymi to ja słyszałem że po prostu na ciemnej skórze lepiej widać mięśnie ale to tylko tak słyszałem ;)
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 17-06-2013 18:43:21 
Ozi1231
zamiast na siłkę powinieneś poczytać kilka ksiazek albo posłuchac czarnego rapu od 50 centa, to moze nie wyzywałbyś wszystkich od idiotów a każdym kroku
 Autor komentarza: pyra90
Data: 17-06-2013 18:45:00 
Sprawa Genetyki ,Schemling miał 37 ,louis 38 ,przy wadzę blisko 90 kg
Diablo ma tyle spokojnie ,ja przy wadzę 75 kg mam koło 40cm ale nie jestem za wysoki
 Autor komentarza: voutan
Data: 17-06-2013 18:47:12 
Ozi1231, un4given

Nie zrozumieliście mnie przez to, że nie stawiam przecinków. Robię godzinny trening dwa razy w tygodniu. Biceps zmierzyłem teraz, siedząc przed kompem. Włodarczyk jest co prawda ode mnie wyższy o 4 cm, ale ma mniej tłuszczu, a waży w okolicach 95 kg, więc te 43 cm wcale mnie nie dziwią.
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 17-06-2013 18:51:20 
owen1988
W moim wieku mam juz naprawdę niezły wynik jesli chodzi o przeczytane książki.
Nie wiem co dałby mi czarny rap , ale wiem jedno że nie powinieneś innym mówić co mają robić biorąc pod uwage to kim jesteś. A jesteś nikim . Jeśli się wypowiadasz to tylko żeby dogryźć , a nie wyraźić swoją opinię , czy jakoś wzbogacić tą strone żeby nowi użytkownicy mogli się czegoś ciekawego dowiedzieć. Prawdopodobnie amsz co najmniej 26 lat , ja mam 18 lat , kto wypisuje większe głupoty? Ja może pisałem o Mannym i fiftym bo miałem 16 lat , ty masz 25+ i nadal jesteś kretynem. PO prostu wolno przyswajasz , no pracownicy słabo prosperującego biura ochrony zazwyczaj nie należą do ludzi inteligentnych. Ja dla twojej wiadomości chodziłem do 1 lo. Im Stanisława Staszica , pierwsza szkoła w wojewódźtwie jeśli chodzi o wyniki i 18 w kraju.
K.O.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 17-06-2013 18:57:11 
Ja przeczytałem Potop.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 17-06-2013 18:58:00 
Najbardziej podobała mi się Maryna.
 Autor komentarza: motorola3
Data: 17-06-2013 18:58:33 
un4given

Oczywiście,że na tle ciemnej skóry lepiej widać mięśnie. Popatrz sobie czym się smarują na zawodach kulturystów. 43cm w łapie? też mi coś ..
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 17-06-2013 18:58:35 
Ozi1231
chodziłeś,ale czy zdałeś? Powiem Ci jedno gó.wno wiesz o treningu siłowym. W dużej mierze chodzi o geny, jeden będzie ćwiczył 5 lat i łapa mu urośnie o 5cm, a inny ten sam wynik zrobi w 6 miesięcy i jeszcze będzie miał czas na bro.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 17-06-2013 19:00:33 
Ozi1231
kilka godzin temu pod innym tematem, tez nazwałes mnie idiota, chodz tylko wypowiedziałem swoje zdanie o Pulewie i podważyłem jego bokserskie dokonania. Teraz znowu obrażasz innego użytkownika , dziwne ze jeszcze nie zostałes ponownie zbanowany.
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 17-06-2013 19:02:38 
Pulev jest słaby.
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 17-06-2013 19:04:27 
TomekNieAdamek
Chodziłem , po pierwszym roku sie wypisałem , bo atmosfera nie taka ;/ wszyscy się uważają za jakąs pierdoloną szlachte ,"Staszicowski Ród " jak to mówią. Ale dostalem się na luzie ;]
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-06-2013 19:05:08 
motorola3

No też o tym właśnie myślałem ;)

Ogólnie to nie wierzę w to że każdy czarny to urodzony kulturysta czy że każdy czarny ma z góry lepsze predyspozycje do budowania masy mięśniowej od każdego białego tylko dlatego że jest czarny ;) To zależy tylko i wyłącznie od genetyki a nie od koloru skóry.
 Autor komentarza: Aroo
Data: 17-06-2013 19:07:06 
Wiele można zarzucić Włodarczykowi, ale nie to, że da się wypunktować fizolowi Czakijewowi. To obecnie jedyny polski pięściarz z petardą w łapie, zawodnik twardy i doświadczony, jeśli miałbym na kogoś postawić pieniądze to na Diablo
 Autor komentarza: wszawypomiot
Data: 17-06-2013 19:08:07 
No dobrze wracając do tematu - który ładniejszy Rachmin czy Krzysio ???
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 17-06-2013 19:08:36 
owen1988
Redakcja mnie nie zbanuje , bo oni trzeźwo myślą i widzą kto tylko sie loguje żeby powrzucać , a kto żeby poprowadzić fajne dyskusje.
Ale na twoim miejscu to bym się jednak tego bana obawiał. I co wtedy zrobisz? Nowe konto z aktualną datą urodzenia? A może zrobisz nick Owenn2000 żeby nikt sie nie musiał Ciebie czepiać dlaczego wypisujesz bzdury i jesteś trolem.
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-06-2013 19:09:34 
Krzysio bo ma dwie brwi :)
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 17-06-2013 19:11:09 
@Ozi1231
jak data urodzenia może być aktualna, bądź nieaktualna bo nie kminie?
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 17-06-2013 19:18:53 
TomekNieAdamek
Wątpie że 88 to rok jego urodzenia. Na początku może się tak wydawać , jednak po treści jego wypowiedzi można się domyśleć że data jest zawyżona(więc jest nieaktualna) .Stawiałbym bardziej na coś kolo 2000r , tak jak pisałem wcześniej.
 Autor komentarza: owenn1988
Data: 17-06-2013 19:27:42 
Ozi1231
twoja wysublimowana elokwencja jest wprost oszałamiająca były uczniu Liceum Staszica w Lublinie, ja nie obrazam na kazdym kroku innych tylko dlatego ze maja inny poglądy . Mam nadzieje tylko ze redakcja bedzie po kilku piwkach i cie znowu zablokuje.

"Ale na twoim miejscu to bym się jednak tego bana obawiał. I co wtedy zrobisz"
co zrobie.... popadnę w alkoholizm, popełnie samobójstwo, albo cos gorszego..... :)
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 17-06-2013 19:33:36 
un4given
Kulturyści gdy używają brązu , ich mięśnie bardziej się "świecą" , łatwiej wtedy odróżniać szczegóły co wpływa pozytywnie na sędziach , wszystkie żyłki są wtedy widoczne itd itp.
A czarni mają lepsze genetykę i to jest potwierdzone.
Wiadomo w Afryce jest łatwiejszy dostęp xD do słońca ;]Promienie słoneczne dają nam mnóstwó pozytywnych witamin itd. No nie jestem biologiem także dokładnie Ci tego nie wyjaśnie , ale murzyni dzięki temu w wcześniejszym wieku są w pełni rozwinięci seksualnie , (chodzi o rozmnażanie) , wcześniej dorastają itd itp. Także to nie chodzi jedynie o kolor.
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-06-2013 19:37:05 
ozi1231

Zobacz na tych Kenijczyków Etipoczyków maratończyków chudzielców xD Nie każdy czarny to urodzony kulturysta - w to nie uwierzę ;]
 Autor komentarza: atmel
Data: 17-06-2013 19:37:48 
wszawypomiot
Data: 17-06-2013 18:57:11
Ja przeczytałem Potop.
...
To dobre , teraz masz doświadczenie ..... :) żartuje .
Ale ty przeczytałeś a ja przeżyłem potop ... też żartuje .
....
o co chodzi w tej całej dyskusji o obwodzie bicepsa ??? Przecież ten obwód o niczym nie świadczy ! :) Byle małpa o małym obwodzie bicepsa a o innych punktach zaczepienia mięśni rzuca człowiekiem jak szmatą !!!
To tylko przykład że sam obwód to nie wszystko .
 Autor komentarza: TomekNieAdamek
Data: 17-06-2013 19:39:14 
kulturysta biały czy czarny i tak musi żreć tyle koksu,że szok. Arnold jest raczej białawy, ale wyglądał imponująco. Oczywiście później przyznał się co "jadł".
 Autor komentarza: Ozi1231
Data: 17-06-2013 19:40:28 
Owen1988
Jestem w stanie wyciągnąć do Ciebie ręke i przeprosić jeśli za mocno pojechałem ( jeśli chodzi o pracę też ). Musisz jednak wiedzieć że byłem sprowokowany przez ciągłe wypominanie mi tematu Mannyego z Fiftym.
Mam nadzieję jednak że przyjmiesz moje przeprosiny. Ja nie po to wchodze na tą stronę żeby się kłócić.
 Autor komentarza: atmel
Data: 17-06-2013 19:41:53 
Kluczem jest zawsze psychika , Diablo w dobrej kondycji psychicznej to dobry znak , nie mylić z psychologiem :).
 Autor komentarza: un4given
Data: 17-06-2013 19:47:31 
actimel

Obwód to nie wszystko ale to że Diablo ma mocną lewą rękę jest widoczne gołym okiem.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_EgkrN1ej_E#t=120s

Moc jak sam skurwysyn.
 Autor komentarza: Norbert
Data: 17-06-2013 20:18:30 
Diabła bedą DWA RAZY znosić na noszach DWAJ Nasi Herosi : Wawrzyk i Kołodziej , heeeheeee
Ale najważniejsze że kasa się zgadza...no i wycieczka do Moskwy z pobytem GRATIS.
Panowie bądźmy poważni : BAAACIOOOOORY - diabeł poleci w kosmoooos !
 Autor komentarza: atmel
Data: 17-06-2013 20:20:14 
un4given
Data: 17-06-2013 19:47:31
actimel

Obwód to nie wszystko ale to że Diablo ma mocną lewą rękę jest widoczne gołym okiem.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=_EgkrN1ej_E#t=120s

Moc jak sam skurwysyn.
...
Gdyby nie miał to Palacios nie skakałby tak po ringu a Green miałby ten tytuł .
Oczywistym jest że niemożna napisać że na 100% Diablo wraca z pasem z Moskwy . walka będzie trudna .
 Autor komentarza: atmel
Data: 17-06-2013 20:21:50 
Wielkim atutem Diablo jest to że przeciwnik nie jest dobry w obronie .Jest dziurawy .
 Autor komentarza: atmel
Data: 17-06-2013 20:28:46 
un4given
licze na zwycięstwo Diabła w Moskwie ale oczywiście zawsze nie można być pewnym na 100% .
 Autor komentarza: Faraon
Data: 17-06-2013 20:30:38 
O co tyle szumu?
na podwórko wypad bo fajna pogoda.
 Autor komentarza: atmel
Data: 17-06-2013 21:20:11 
Faraon
Data: 17-06-2013 20:30:38
O co tyle szumu?
na podwórko wypad bo fajna pogoda.
....
:) może nie na podwórko ale wyciągam wzmacniacz i słuchawki .
http://www.youtube.com/watch?v=iSVBOHsLoPI&feature=related
to video zawsze odpręża mnie .
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 17-06-2013 21:45:32 
Szans na wygranie na punkty Krzychu nie ma , jedynie przez Ko. Jeśli wygrałby na pkt to bym był w większym szoku niż gdyby założył KO. A Czakijew ma przewage będzie bił się
 Autor komentarza: mirco30
Data: 17-06-2013 22:18:57 
Diablo zostanie znokałtowany Czakijew nie będzie się patyczkował z nim ma siłe w obydwu łapach a Diablo juz po ciosie Greena zatańczył.Ma szczęscie ze to nie Hujck bo ten to już wogle fizol do potęgi.
 Autor komentarza: speed
Data: 17-06-2013 22:46:22 
Nie rzucac jedynemu polskiemu mistrzowi klod pod nogi !
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 17-06-2013 22:49:53 
widzę że ciekawa dyskusja się wywiązała, związana z siłownią itd.
Jest niemożliwe by Włodarczyk miał 43 w bicepsie a już na pewno nie w momencie wagi czy walki.
W ogóle to należy zaznaczyć że Włodarczyk jest szczupły a przynajmniej szczupło wygląda.
Dla "udowodnienia" mojej teorii jakoby nie było to raczej możliwe dodam że nie napięta ręka Włodara wygląda chudo.
To raz.
Dwa że porównywanie bicepsa z bicepsem Haye który ma chyba właśnie 43 do bicepsu Włodara to ostre przegięcie. Un4 sam popatrz dobrze na rękę Włodara a później na te zdjęcie które lubisz przesyłać gdzie Haye stoi obok Wildera, już widzę jak mają te same obwody.///
Kolejna sprawa to że Vitali Klitschko ma 43,5 cm. Z pewnością ma większą łapę.
Ostatnio nawet spotkałem się z filmikiem w którym podali że Władimir ma biceps 44 a nie 46 w bicepsie. Nie wiem czy to po prostu w okresie roztrenowania gdzie traci wagę czy co ale w każdym bądź razie załóżmy że się to zgadza to gdzie do Włada Włodarczykowi.
Kolejna sprawa to walka z podajże Greenem. Włodar po wygranej napiął się w narożniku i Kostyra powiedział że to sławny biceps Krzyśka który ma w obwodzie 40 cm. W ogóle była tabelka dokładnego zmierzenia Krzysia i Dannyego przed walką i tam też było 40cm/
To że ktoś mając 175cm ma 43 cm nic nie znaczy bo może mieć kawał grubej wyrobionej łapy. Włodar tyle nie ma chyba że tak rośnie jak waży koło 100...
Ale się rozpisałem ale jako że też lubię tematy kulturystyczne, siłowni itd to chciałem to wyjaśnić.

A co do walki to Czakijew może to wygrać a Włodara uważam za chyba najsłabszego mistrza bez wyraźnego pomysłu na karierę.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 17-06-2013 23:02:20 
Ja również mimo że mam problemy swoje czekam na walke Włodarczyka jak nigdy na ta walke z racji ze rywalem jest Czakijev.
szanse wyrównane 5o na 50
nie skreslam żadnego jednak cieżko będzie Diablo bedziewygrać na punkty w Moskiwe nawet jak jest Mistrzem Wbc.

walka może potrwać cały dystans jak i nokaut i na Włodarczyku i na Czkaijevie
ale fizycznie wiekszy i wydaje się silniejszy Czakijev

wszystko jest możliwe
 Autor komentarza: theeredh
Data: 18-06-2013 01:29:05 
Ljewy Prjawy! łapin go poprowadzi należycie:
 Autor komentarza: theeredh
Data: 18-06-2013 01:36:37 
UrbanHorn*
"Przez KO? - Mało prawdopodobne. Czakijew to nie Green, to kawał
odpornego na ciosy chłopa, który swą aktywnością dodatkowo zmniejszy i tak niską aktywność Włodarczyka."
Chyba włodar nie jest na tyle niemądry aby sądzić że wygra na punkty, musi liczyc na swoj cios w punkt, jesli trafi jestem pewien że Czakijew będzie miał kłopot, wkońcu Włodarczyk coś tam potrafi uderzyć.
 Autor komentarza: zamek9
Data: 18-06-2013 01:43:42 
Nie wiem czy zauważyliście ale Czakijew przy patrzeniu w oczy nerwowo nie wytrzymał i lewa ręką zaczął coś przy spodniach sobie grzebać - 1 pkt dla Diablo :)
 Autor komentarza: damiandamiandamian
Data: 18-06-2013 03:23:20 
Obwod bicepsa ma zero wspolnego z sila ciosu.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 18-06-2013 03:31:43 
powiem wam panowie ze z tym remisem to nie glupi pomysl...chyba postawie cos na x
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.