STEVENSON ZNOKAUTOWAŁ DAWSONA!

Niespełna 70 sekund potrzebował Adonis Stevenson (21-1, 18 KO) na sprawienie sensacji i znokautowanie faworyzowanego mimo wszystko Chada Dawsona (31-3, 17 KO). Tym samym Kanadyjczyk został nowym mistrzem świata federacji WBC wagi półciężkiej.

Obrońca tytułu zaczął potyczkę długim prawym prostym, ale Kanadyjczyk wyczekał odpowiedni moment, skrócił dystans swoim prawym i z doskoku huknął lewym sierpowym w okolice ucha. Chad co prawda zdołał z trudem powstać na osiem, lecz sędzia Michael Griffin patrząc mu głęboko w oczy dwukrotnie spytał "W porządku", po czym  przerwał rywalizację. Obóz Amerykanina z nim samym miał oczywiście pretensje, jednak widać było jeszcze kilkanaście sekund później, że decyzja ringowego była jak najbardziej słuszna.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 09-06-2013 05:54:42 
Cios na ucho czysty ale Dawson wstał szybko nie był zamroczony nie ''tańczył'' według mnie zbyt szybko przerwana walka!
 Autor komentarza: canuck
Data: 09-06-2013 05:56:53 
Superman pokazal nam wszystkim co to jest "czyscioch" w boksie!

Jeden potezny cios na szczeke albo skron, no i jest po wszystkim. Dawson co prawda wstal po tym ciosie, ale zupelnie nie wiedzial o co chodzi. To bedzie jeden z nokautow roku!
 Autor komentarza: Krzych
Data: 09-06-2013 06:18:45 
No to Dawson może się pożegnać z wielkimi walkami na wielkich stacjach na jakiś czas. Chyba, że będzie rewanż. Pewnie jest w kontrakcie. Niepokoiła mnie ta walka od początku bo skoro Chad tak łatwo padał na deski z Wardem to co by było ze Stevensonem? I już wiemy co
 Autor komentarza: KratoZ
Data: 09-06-2013 06:58:49 
Cios nie byl czysty, zeslizgnal sie po barku Dawsona(takie moje wrazenie). Doszedl w czule miesjce - mianowicie tam, gdze szczeka dotyka podstawy czaszki. Z tego co pamietam, po takim niepozornym uderzeniu Thompsona, David Price wywinal orla i juz nie wstal. Inna sprawa, ze Dawson wstal, ale wzrok mial metny i malo rozumiejacy, w kazdym razie cos tam kiwal glowa jakby slyszac z oddali komendy sedziego, ale w ogole nie patrzyl mu w oczy, kierujac wzrok skierowany gdzies w niewiadomy punkt... Ringowy dlug sie wahal, niemniej decyzja podyktowana ochrona zdrowia zawodnika. Gdyby Stevenson trafil po raz kolejny, nie byloby co zbierac.
 Autor komentarza: Boban81
Data: 09-06-2013 07:08:09 
Mógł sędzia jeszcze puścić walkę. Na tym poziomie, pozwala się na ciut więcej. Moim zdaniem oczywiście.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 09-06-2013 07:12:49 
"Gdyby Stevenson trafil po raz kolejny, nie byloby co zbierac."

Dokładnie. Dawson nie kontaktował. Jak on miałby się obronić przed huraganowym atakiem Stevensona jak "na trzeźwo" przyjął taki cios?
 Autor komentarza: rumburak
Data: 09-06-2013 07:13:12 
Dawson zjebał mi kupon:) Zauważcie ,że zaczyna protestować dopiero jak doszedł do siebie...
 Autor komentarza: Boban81
Data: 09-06-2013 07:21:13 
@rumburak

"Zauważcie ,że zaczyna protestować dopiero jak doszedł do siebie... "

Ciężko jest protestować będąc zamroczonym.

Mimo wszystko ja bym jeszcze walkę puścił.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 09-06-2013 07:37:11 
Boban81 Data: 09-06-2013 07:21:13

"Ciężko jest protestować będąc zamroczonym.

Mimo wszystko ja bym jeszcze walkę puścił."

I sam sobie odpowiedziałeś ,że sędzia dobrze zrobił.
 Autor komentarza: awel
Data: 09-06-2013 08:19:39 
Wariat ogladales inna walke :-) ale i tak najbardziej blyskotliwe stwierdzenie to ze zaczal protestowac jak doszedl do siebie hahahahahah a co mial robic wczesniej jak nie wiedzial gdzie jest po co i co sie dookola dzieje :-0
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 10:00:04 
Był zamroczony i to mocno to fakt...ale był jeszcze na ten moment mistrzem....sędzia powinien mu dać szanse kontynuowania walki i być bardzo ale to bardzo blisko aby ją natychmist przerwać gdyby nawet gardy nie mógł podnieść....choć deyzja słuszna to jednak mistrz powinien dostac szanse na kontynuowanie walki nawet kosztem ciezkiego ko.
 Autor komentarza: bambam
Data: 09-06-2013 10:09:53 
polakmaly3, dawson nie wiedzial kim jest i gdzie jest, jesli sie stoi w pierwszej rundzie pol metra od typa ktöry prawie wszystkie walki wygrywa przez ko i ma sie dlonie prawie na jajach i do tego sie spi to czas myslec o innym zawodzie, przeciez taki zawodnik jak adonis automatycznie bije w otwarta przestrzen, dlatego sie opuszcza dlonie, dla podpuchy, albo z glupoty.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 10:37:24 
Autor komentarza: bambam
Data: 09-06-2013 10:09:53
polakmaly3, dawson nie wiedzial kim jest i gdzie jest, jesli sie stoi w pierwszej rundzie pol metra od typa ktöry prawie wszystkie walki wygrywa przez ko i ma sie dlonie prawie na jajach i do tego sie spi to czas myslec o innym zawodzie, przeciez taki zawodnik jak adonis automatycznie bije w otwarta przestrzen, dlatego sie opuszcza dlonie, dla podpuchy, albo z glupoty.

Tak masz rację, ze sedzia postąpił słusznie....jednak to temat dyskusyjny...powinien dać mu dosłownie 2 sekundy na kontynuowanie walki...mistrz to mistrz....widziałem kilka takich sytuacji juz w boksie...gdzie walka powinna być zastopowana tak jak tutaj...a tak nie było....fakt konczyło się wkroczeniem sedziego doslownie 2 sekundy od ponownej komendy boks...ale mistrz zasługuje na troszkę wiecej. Choć sedzia podjął słuszną decyzję bez watpienia...ale zasady czasem mozna nagiąć.
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 10:38:09 
Tak jak mówiłem - Dawson nie ma prawa być nazywany najlepszym półciężkim. Z Hopkinsem miał dużo szczęścia i było w tej walce mnóstwo przypadku. Ward i Stevenson pokazali mu miejsce w szeregu. Pojedynek zakończony w odpowiednim momencie, w przypadku jego kontynuowania bylibyśmy świadkami ciężkiego nokautu. W ewentualnym rewanżu Stevenson ponownie znokautuje Dawsona. To samo by się stało w ewentualnym rewanżu z Wardem. To samo by się stało w przypadku walki z Kovalewem. "Bad" jest przeceniany: jest niezły technicznie ale tylko tyle - nie ma siły ciosu, nie ma przesadnie dobrej pracy nóg, ma "kiepską" szczękę, ma problemy z wieloma drobnymi elementami sztuki bokserskiej.

Kanadyjczyk po zakończeniu pojedynku wzywał wyżej wymienionego Hopkinsa do walki unifikacyjnej. Na pewno byłoby to ciekawe wydarzenie, jednak uważam że B-Hop wypunktowałby "Supermana".
 Autor komentarza: albert223
Data: 09-06-2013 10:38:25 
Walka jest dla mnie przerwana zas wcześnie wtedy, kiedy zawodnik, który wstał ma po werdykcie pretensje do sędziego.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 10:42:06 
Autor komentarza: albert223
Data: 09-06-2013 10:38:25
Walka jest dla mnie przerwana zas wcześnie wtedy, kiedy zawodnik, który wstał ma po werdykcie pretensje do sędziego.




Sedzia postąpił słusznie wg protokołu/regulaminu....Chad nie odpowiedział na 2 razy zadane pytanie czy wszytsko okej dlatego sedzia rzerwał walkę....i nie można mieć o to pretensji...Ja będąc ringowym dałbym mu szanse ale bym bardzo blisko aby to natychmiast przewac gdyby chad nie probował sie nawet bronić.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 10:48:53 
Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 10:38:09
Tak jak mówiłem - Dawson nie ma prawa być nazywany najlepszym półciężkim. Z Hopkinsem miał dużo szczęścia i było w tej walce mnóstwo przypadku. Ward i Stevenson pokazali mu miejsce w szeregu. Pojedynek zakończony w odpowiednim momencie, w przypadku jego kontynuowania bylibyśmy świadkami ciężkiego nokautu. W ewentualnym rewanżu Stevenson ponownie znokautuje Dawsona. To samo by się stało w ewentualnym rewanżu z Wardem. To samo by się stało w przypadku walki z Kovalewem. "Bad" jest przeceniany: jest niezły technicznie ale tylko tyle - nie ma siły ciosu, nie ma przesadnie dobrej pracy nóg, ma "kiepską" szczękę, ma problemy z wieloma drobnymi elementami sztuki bokserskiej.

Kanadyjczyk po zakończeniu pojedynku wzywał wyżej wymienionego Hopkinsa do walki unifikacyjnej. Na pewno byłoby to ciekawe wydarzenie, jednak uważam że B-Hop wypunktowałby "Supermana".



Szczerze powiem, ze nie znałem tego suermena...ale walka z b-hoem...o mój boże..nie to bedzie koniec Hopka niestey.
ten stevenson jest supersredniej podobno jesli tak no mamy potencjalny hit na HBO superman vs GGG
 Autor komentarza: kubanczyk
Data: 09-06-2013 10:50:35 
wszystkie mędrki, ktore by poscily walke. chuja byscie zrobili, spoczywala by na was odpowiedzialnosc to inaczej byscie gadali.

ale coz w poslce jest 38 mln trenero, 38 mln sedziow, ktorzy wszystko wiedza, robia najlepiej.
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 10:51:13 
Bardzo nie lubię przedwczesnego kończenia walk, ale w tym przypadku jedynym logicznym dalszym ciągiem tego pojedynku był ciężki nokaut na Dawsonie, a więc jedynym plusem kontynuowania tej walki była szansa na zobaczenie KO roku 2013.
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 10:56:24 
@PolakMaly3
Nie będzie to koniec Hopkinsa z bardzo prostego powodu: Bernard ma dużo lepszą defensywę od Dawsona i jest zdecydowanie bardziej mobilny na ringu (lepsza praca nóg). Jednocześnie Hopkins potrafi bardzo skutecznie prowadzić walkę w dystansie. To wszystko pozwoli mu konsekwentnie punktować Stevensona, zaś Kanadyjczyk przez całe 12 rund będzie musiał liczyć tylko i wyłącznie na jakiś jeden "lucky punch", a Hopkins jest zawodnikiem którego będzie mu trafić najtrudniej spośród wszystkich możliwych przeciwników, właśnie z racji wyżej wymienionej mobilności i kontroli dystansu.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 10:58:55 
Autor komentarza: kubanczyk
Data: 09-06-2013 10:50:35
wszystkie mędrki, ktore by poscily walke. chuja byscie zrobili, spoczywala by na was odpowiedzialnosc to inaczej byscie gadali.

ale coz w poslce jest 38 mln trenero, 38 mln sedziow, ktorzy wszystko wiedza, robia najlepiej.



Mała poprawka 38mln544tysiace trenerów...lol
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 11:00:26 
Autor komentarza: canuck
Data: 09-06-2013 05:56:53
Superman pokazal nam wszystkim co to jest "czyscioch" w boksie!

Jeden potezny cios na szczeke albo skron, no i jest po wszystkim. Dawson co prawda wstal po tym ciosie, ale zupelnie nie wiedzial o co chodzi. To bedzie jeden z nokautow roku!


Jaki nokaut roku???? Jak tu bylo TKO...lol
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 11:03:18 
Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 10:56:24
@PolakMaly3
Nie będzie to koniec Hopkinsa z bardzo prostego powodu: Bernard ma dużo lepszą defensywę od Dawsona i jest zdecydowanie bardziej mobilny na ringu (lepsza praca nóg). Jednocześnie Hopkins potrafi bardzo skutecznie prowadzić walkę w dystansie. To wszystko pozwoli mu konsekwentnie punktować Stevensona, zaś Kanadyjczyk przez całe 12 rund będzie musiał liczyć tylko i wyłącznie na jakiś jeden "lucky punch", a Hopkins jest zawodnikiem którego będzie mu trafić najtrudniej spośród wszystkich możliwych przeciwników, właśnie z racji wyżej wymienionej mobilności i kontroli dystansu



B-hope jest stary....ok jest sliski i jest spryciarzem....ale puncherów to niech lepiej unika....bo jak ostatnio mówił ze zmienił przydomek na obcy bo jest z innej planety...to po walce z kimś takim pierwsze co usłyszy jak sie obudzi po ciezkim Ko to będzie Witamy na lanecie ziemia...lol
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 11:05:16 
plancie...klawa mi sie psuje...za co przepraszam...lol
 Autor komentarza: MLJ
Data: 09-06-2013 11:08:05 
Przypuszczalem że tak to sie skonczy, ale nie że tak szybko. Z Belewem może być wojna, bo Tony tez lubi przyjąc i oddać ale Stevenson to naprawde jest mocarz.
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 11:08:16 
@PolakMaly3
Nie patrz na wiek, tylko na umiejętności. Tavorisa Clouda można uznać za "punchera", ma podobny procent nokautów do Stevensona, tylko przeciwników (prócz Dawsona) lepszych.
 Autor komentarza: zin
Data: 09-06-2013 11:10:08 
jakoś nie wyobrażam sobie B-hope znokautowanego, nawet nie wyobrażam go sobie poobijanego, podobnie ja Floyda :)
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 09-06-2013 11:53:16 
WARIAt
"Cios na ucho czysty ale Dawson wstał szybko nie był zamroczony "

Nie był zamroczony? To jakimi kryteriami oceniasz kiedy pięściarz jest "zamroczony", bo tutaj Dawson był już znokautowany, spał.

Nie liczy się, że bokser szybko wstał, oni wszyscy szybko wstają bo to odruch bezwarunkowy. Pamiętacie nokauty Tysona? Wszyscy wstawali, ale taczali się po ringu, upadali, znowu wstawali i tak w kółko.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 12:00:24 
Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 11:08:16
@PolakMaly3
Nie patrz na wiek, tylko na umiejętności. Tavorisa Clouda można uznać za "punchera", ma podobny procent nokautów do Stevensona, tylko przeciwników (prócz Dawsona) lepszych.



Nie jestem hejterem..choć b-hop mnie nie grzeje...ale wieku nie oszukasz...to już jest dziadek i wierz lub nie ale karierę skończy w bardzo przykrym stylu...Niech odejdzie w chwale....
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 09-06-2013 12:08:29 
PolakMaly3
"choć b-hop mnie nie grzeje...ale wieku nie oszukasz...to już jest dziadek "

W kółko powtarzane argumenty, które argumentami nie są bo fakty pokazują coś zupełnie odwrotnego. Tak, Hopek oszukał wiek i nie, nie jest dziadkiem.
 Autor komentarza: rakowski
Data: 09-06-2013 12:09:58 
Dla jedynch niespodzianka,a dla niektórych na pewno nie.Ja byłem ciekawy jak zareaguje Dawson na pierwszy mocny cios Stevensona i się dowiedziałem.Nie można po ciężkiej przegranej przed czasem brać gościa,który bije jak młotem.Adonis technicznie jest naprawdę bardzo dobry w końcu praca ze Stewardem przyniosła efekty.Ja stawiałem na Adonisa,ale wiele opinii było za Chadem.Jego walka z Pascalem,Hopkinsem czy Wardem pokazała,że jego czas mija,a Stevenson to nowa gwiazda wagi półciężkiej(mistrz świata WBC).Marzy mi się jego walka z Bute.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 12:25:57 
Autor komentarza: Cooperek
Data: 09-06-2013 12:08:29
PolakMaly3
"choć b-hop mnie nie grzeje...ale wieku nie oszukasz...to już jest dziadek "

W kółko powtarzane argumenty, które argumentami nie są bo fakty pokazują coś zupełnie odwrotnego. Tak, Hopek oszukał wiek i nie, nie jest dziadkiem.



Zmienisz zdanie jak b-hope przeszrażuje i skonczy jak np lemon brewster czy RJJ którego nawet waciany Głaz przestawiał po ringu.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 12:30:07 
A Dawson niech idzie do Cruzier...wszyscy sie smiali z wypalonego uss gdy pisałem, ze bedzie groźniejszy niz wCW...fakty pokazaly kto miał rację pokonał Adamka i prawie pokonał Furego...lol
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 12:32:25 
Autor komentarza: rakowski
Data: 09-06-2013 12:09:58
Dla jedynch niespodzianka,a dla niektórych na pewno nie.Ja byłem ciekawy jak zareaguje Dawson na pierwszy mocny cios Stevensona i się dowiedziałem.Nie można po ciężkiej przegranej przed czasem brać gościa,który bije jak młotem.Adonis technicznie jest naprawdę bardzo dobry w końcu praca ze Stewardem przyniosła efekty.Ja stawiałem na Adonisa,ale wiele opinii było za Chadem.Jego walka z Pascalem,Hopkinsem czy Wardem pokazała,że jego czas mija,a Stevenson to nowa gwiazda wagi półciężkiej(mistrz świata WBC).Marzy mi się jego walka z Bute



Walka z Bute...o mój boże skonczy się chyba jeszcze szybciej....Ten stevenson cały czas chodził w półcieżkiej??? bo Ja bym go zobaczył z Wardem albo z GGG w SS
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 13:41:33 
@PolakMaly3
Rok 2001: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins demoluje Trinidada.
Rok 2003: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins pokonuje Joppy'ego.
Rok 2004: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins nokautuje De La Hoyę.
Rok 2006: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins demoluje Tarvera.
Rok 2007: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins pokonuje Wrighta.
Rok 2008: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins demoluje Pavlika.
Rok 2011: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins pokonuje Pascala.
Rok 2013: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins pokonuje Clouda.

Takie są fakty, tak właśnie było.
 Autor komentarza: Dominic
Data: 09-06-2013 14:01:04 
Czysta bomba i również się zgadzam, że to może być nokaut roku.
Bardzo dobra robota sędziego i chwała Bogu, że nie puścił tej walki, bo Stevenson zrobiłby rzeźnie.
 Autor komentarza: albert223
Data: 09-06-2013 14:13:18 
Jeśli Dawson nie odpowiadał to walka przerwana słusznie, ale niech nikt nie pisze o jakiejś wielkiej odpowiedzialności spoczywającej na sędziach, bo największą odpowiedzialność za swoje zdrowie bierze przede wszystkim sportowiec. Nikt nikogo nie wpycha siłą na ring.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 15:42:14 
Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 13:41:33
@PolakMaly3
Rok 2001: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins demoluje Trinidada.
Rok 2003: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins pokonuje Joppy'ego.
Rok 2004: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins nokautuje De La Hoyę.
Rok 2006: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins demoluje Tarvera.
Rok 2007: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins pokonuje Wrighta.
Rok 2008: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins demoluje Pavlika.
Rok 2011: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins pokonuje Pascala.
Rok 2013: Hopkins za stary, odpowiedź: Hopkins pokonuje Clouda.

Takie są fakty, tak właśnie było.




Tak masz rację...że ten argument podnoszono już wielokrotnie nie neguję tego...ale kiedyś przyjdzie kryska na matyska....co Ty myślisz, że On będzie bronił pasów do wieku emerytalnego czyli nie wiem ile to jest w us u Nas w PL 67 lat.....
Kiedyś się na tnie i konsekwencję bedą dla niego opłakane....i wcale nie chodzi mi tu o stratę paska czy wstyd, ze przegrał.
Na dzień dzisiejszy jest kilku zawodników którzy go mogą bardzo mocno zdemolować....tylko prosze nie pisz mi jacy...
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 15:50:58 
braehmer, sukhotsky, kovalev, froch, bellew , stevenson a w super sredniej golovkin, andre ward itd itd.


napisałem bo i tak zapytasz

pozdrawiam
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 16:10:40 
@PolakMaly3
Wystarczy że jest najstarszym w historii rywalizującym na tym poziomie w jakimkolwiek sporcie, nie tylko boksie. To co już osiągnął jest niebywałe, a jak obroni tytuł mając np. 50 lat to bycie kosmitą przez Hopkinsa zostanie empirycznie udowodnione.

Nie da się uniknąć tego jacy. Bo oczywistym jest że nie ma żadnego zawodnika który mógłby go zdemolować, a pokonać mogliby go jedynie Ward (do tej walki nigdy nie dojdzie, ponieważ darzą się oni wielkim szacunkiem, a Andre jest tak jakby uczniem Bernarda) i Dawson (styl stworzony idealnie jako niepasujący Hopkinsowi, do walki numer 3 nie dojdzie) - z tym że Chad jest dużo gorszy w rywalizacji z innymi stylami, np. Stevenson czy Ward. I obie te walki: Hopkinsa z Wardem i Hopkinsa z Dawsonem - byłyby szalenie wyrównane. Z Dawsonem (druga walka): B-Hop był kontuzjowany (bark z pierwszej walki), a co za tym poszło: był gorzej przygotowany (widać to było po wyglądzie Hopkinsa, po raz pierwszy w karierze nie zaprezentował idealnej sylwetki i jej brak nie był kwestią wieku, co pokazał z Cloudem), a w trakcie pierwszej ich walki - moim zdaniem - Hopkins po wyrównanej pierwszej rundzie dominował nad Dawsonem w drugiej, w której to ta walka zakończyła się faulem Dawsona i ostatecznie No Contest. Zaś z Wardem walka byłaby brzydka i tu mógłby zadecydować wiek, większa energia. Jednak nie widzę tu możliwości całkowitej dominacji, Hopkins moim zdaniem pozostaje sprytniejszy.

Pozostali w obrębie: Cleverly, Shumenov, Stevenson, Kovalev, Froch, Pascal, Bute, Golovkin - są jak najbardziej do ogrania przez Hopkinsa - wynika to z konfrontacji stylów. Tak jak przewidziałem nokaut Stevensona na Dawsonie, tak samo przewiduję zwycięstwo Hopkinsa nad każdym z tej ósemki. Tak, nawet teraz - w wieku 48 lat! Bo będąc młodszym, nie mam wątpliwości że zakończyłoby to się nie tylko zwycięstwem, ale po prostu bezlitosną egzekucją nad niektórymi z nich.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 16:14:17 
no okej pozyjemy zobaczymy...lol
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 16:18:18 
Braehmer, Sukhotsky i Bellew?

- Breaehmer polegnie z Cleverlym, bo jest on bodajże oficjalnym pretendentem do tytułu Walijczyka. On plus Sukhotsky - tak statyczni zawodnicy będą kończyli jak Karo Murat 13 lipca.
- Bellew były prosty dla Hopkinsa do kontrowania, wystarczy obejrzeć urywki walki z Chilembą i widać co z nim Hopkins będzie robił.
 Autor komentarza: Corduroy
Data: 09-06-2013 16:23:36 
@ Undisputet

Stary powiedzmy sobie szczrze kazdy z tej ósemki ktora wymieniles jezeli bedzie walczyl z bernardem bedzie to dla nich zaszczyt i to z kim z nich zawalczy bernard zalezy tylko od niego jako ze b-hop ma juz swoje lata bedzie sobie moim zdaniem bezpiecznie dobieral przeciwnikow wiec raczej kandydatura stevensona odpada moim zdaniem po walce z muratem najbardziej prawdopobne jest jego starcie z cleverlym . Najslabszy moim zdaniem mistrz bezpieczna unifikacja . Niestety b-hop nie bedzie chyba dazyl do wielkich wyzwan....
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 16:31:53 
@Corduroy
Masz rację że będzie to dla nich zaszczyt.
Najbardziej prawdopodobnie są walki z Cleverlym (aczkolwiek on ma drugą z rzędu obowiązkową obronę w tym momencie, więc może to się przesunąć w czasie), Frochem (oboje są na tak - Froch chce umownego limitu, ale Hopkins mówi że akceptuje ten warunek), Golovkin (oboje są na tak).

Reszta ma inne plany.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 16:44:40 
Autor komentarza: Corduroy
Data: 09-06-2013 16:23:36
@ Undisputet

Stary powiedzmy sobie szczrze kazdy z tej ósemki ktora wymieniles jezeli bedzie walczyl z bernardem bedzie to dla nich zaszczyt i to z kim z nich zawalczy bernard zalezy tylko od niego jako ze b-hop ma juz swoje lata bedzie sobie moim zdaniem bezpiecznie dobieral przeciwnikow wiec raczej kandydatura stevensona odpada moim zdaniem po walce z muratem najbardziej prawdopobne jest jego starcie z cleverlym . Najslabszy moim zdaniem mistrz bezpieczna unifikacja . Niestety b-hop nie bedzie chyba dazyl do wielkich wyzwan....



undisputed

Przyznałeś rację komuś kto uważa dokładnie to samo co Ja....
przypomina mi sie tylko jeden wyraz taki na litere h...hmmmmmmm jak to leciało, a juz wiem hipokryzja...lol
I nie żebym był mizantropem.
Pozdrawiam
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 16:56:46 
@PolakMaly3
Wydawało mi się że tematem naszej rozmowy było to czy Hopkins ma szansę pokonać czołówkę wagi półciężkiej i okolicznych kategorii wagowych, co w sposób dobitny pokazała jego walka z Tavorisem Cloudem, a nie to czy dla wyżej wymienionych zawodników rywalizacja z B-Hopem będzie zaszczytem, z którym to fragmentem wypowiedzi Corduroya zgodziłem się w swojej wypowiedzi.

Więc albo cała nasza dyskusja dotyczyła czegoś innego niż faktycznie dotyczyła, albo masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem.
 Autor komentarza: odyniec
Data: 09-06-2013 17:13:55 
Hopkins moze sobie jeszcze sprawic wycieczke do Cruiser sprobowac zdobyc pas do kolekcji jak RJJ probowal
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 17:46:09 
Nie. Twoja wypowiedż sprowadzała się do tego aby kazdy uznał b-hopa za goscia z innej planety....jako nadczłowieka.. którego nawet żaden puncher nie zatrzyma....bo starzenie się zdaję się wykluczyłeś...lol
Hopkins to wielki bokser....ale to, że ma ten pas zawdzięcza mądremu prowadzeniu...a wystawianie go na top tych dwóch dywizji skonczy się dla niego bardzo fatalnie.....A ty probujesz udowadniac, ze jest inaczej...pierwszą walkę z chadem by przegrał gdyby nie kontuzja...bardzo kontrowersyjna zresztą....a czołowi puncherzy tych dywizji odsyłają B-hopa z powrotem na planete ziemia, bo z wiekiem nie wygrasz...przekonasz sie wkrótce jaki lomot dostanie Bernard od jakiegoś młokosa
Pozdrawiam
Pozdrawiam
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 17:47:24 
zakładam ze będzie to rzeźnik Froch albo GGG jęlsi faktycznie obydwaj sa na tak.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 17:49:30 
ze o stevensonie od czego zacząłeś nie wspomnę...wiec nie zarzucaj mi braku rozumienia czytanego tekstu...lol
ototo twoj cytat

Nie będzie to koniec Hopkinsa z bardzo prostego powodu: Bernard ma dużo lepszą defensywę od Dawsona i jest zdecydowanie bardziej mobilny na ringu (lepsza praca nóg). Jednocześnie Hopkins potrafi bardzo skutecznie prowadzić walkę w dystansie. To wszystko pozwoli mu konsekwentnie punktować Stevensona, zaś Kanadyjczyk przez całe 12 rund będzie musiał liczyć tylko i wyłącznie na jakiś jeden "lucky punch", a Hopkins jest zawodnikiem którego będzie mu trafić najtrudniej spośród wszystkich możliwych przeciwników, właśnie z racji wyżej wymienionej mobilności i kontroli dystansu
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 17:51:16 
mobilność praca nóg u 48 latka....no niezłe jaja...naprawdę
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 18:12:12 
@PolakMaly3
Nie wykluczyłem starzenia się, ale nie ma ono większego wpływu na jego rywalizację z poszczególnymi zawodnikami. Największe kłopoty z wyżej wymienionej ósemki Hopkins mógłby mieć z Nathanem Cleverlym, a nie żadnym puncherem! Dlaczego? Ponieważ Walijczyk machałby tymi swoimi długimi rękami jak wiatrakami i wysokie tempo mogłoby sprawić Hopkinsowi problemy. Natomiast puncherem był Cloud i przegrał.

Negujesz pracę nóg i mobilność Hopkinsa... obejrzyj sobie walkę z Cloudem. Hopkins non stop chodził na nogach, cały czas się przemieszczał - oczywiście była to bardzo ekonomiczna praca nóg: on chodził a nie biegał - ale jednak w całym pojedynku nie było ani jednej sekundy w której Hopkins stałby w jednym i tym samym miejscu. A Cloud jest zawodnikiem - co słusznie zauważył Andre Ward komentujący tamtą walkę dla HBO - który jest rewelacyjny na stabilnych nogach. I jeżeli ustawiłbyś Cloudowi Chada Dawsona stojącego tak stabilnie w jednym miejscu jak stał on na przeciw Stevensona - to nie mam wątpliwości że Cloud by go znokautował. A Hopkins tak chodził i chodził... i dlatego Cloud nie mógł go trafić! To samo robił Campillo, który sprawił Cloudowi duże kłopoty. Wszystko rozchodziło się o pracę nóg i mobilność z którymi Cloud nie mógł sobie poradzić. Każdy kto stał z nogami w miejscu - był przez Clouda szybko nokautowany.

Bo tak się dzieje że jeżeli ktoś zadaje mocne ciosy to często ukazuje braki techniczne. Tak jest też ze Stevensonem.

I nic nie zmienia faktu że zarzucenie mi hipokryzji pod kątem mojego przyznania racji Corduroyowi a propos zaszczytu walki z Hopkinsem, wynika z niezrozumienia tego co zostało napisane.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 18:30:50 
Ok odpuszczam....moim zdaniem Hopkins niech już kończy bo jego boks jest nudny i brudny trafi na myślącego kozaka to go zdemoluje i tyle....a te historie o obcym te se mogą włożyć w baśnie braci Grimm i wiesz dlaczego tak piszę...bo on nadal uważa, ze pokona kazdego z Topu a tak nie będzie i skonczy się tragicznie.
Pozdrawiam i dziekuje za merytoryczne argumenty.
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 18:41:15 
Obcy to tylko maska, nie traktuj tego tak na poważnie. "Nudny i brudny" był zawsze i krzywda mu się od tego nie stała. Zawsze można zestarzeć się "z dnia na dzień", ale dotychczasowe występy na ringu nie pokazują jego starości. Najbliżej mamy 13 lipca i Karo Murata - jakoś nie mam wątpliwości że Hopkins to wygra, ale każdy może myśleć sobie to co chce.

Również pozdrawiam.
 Autor komentarza: bak
Data: 09-06-2013 18:49:01 
@Polak

No i w 2010 zdemolował Roya Jonesa :)
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 18:58:21 
Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 18:41:15
Obcy to tylko maska, nie traktuj tego tak na poważnie.



nie. to tylko nowa strategia marketingowa....oznaczajaca to co wczesniej napisałem.
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 19:19:37 
Strategia marketingowa czy maska i trochę śmiechu - na jedno wychodzi: nie ma wpływu na kwestie bokserskie. Perspektywą jest tylko walka z Muratem - jedyna pewna na ten moment, jedyna rzeczywista. Więc tylko walka Hopkins-Murat może być w tym momencie realnie rozpatrywana pod względem bokserskim. Jeżeli cokolwiek o Hopkinsie ma być mówione w ciągu najbliższego miesiąca to powinno być to tylko na temat walki Hopkins-Murat. Marketingowo Hopkins może opierać się na swoim wieku i swojej legendzie, aczkolwiek ten facet nie ma problemów finansowych w przeciwieństwie do większości innych mistrzów lat 90 i jest to kwestia któregoś rzędu, zwłaszcza że jako promotor też sporo zarabia. Dlatego pozwala sobie na cele sportowe i obronę tytułu mistrza świata z obowiązkowym Muratem a nie goni za większymi pieniędzmi, które mógłby zarobić za walkę z kimkolwiek - nawet słabym, ale znanym w USA.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 23:13:21 
Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 19:19:37
Strategia marketingowa czy maska i trochę śmiechu - na jedno wychodzi: nie ma wpływu na kwestie bokserskie. Perspektywą jest tylko walka z Muratem - jedyna pewna na ten moment, jedyna rzeczywista. Więc tylko walka Hopkins-Murat może być w tym momencie realnie rozpatrywana pod względem bokserskim. Jeżeli cokolwiek o Hopkinsie ma być mówione w ciągu najbliższego miesiąca to powinno być to tylko na temat walki Hopkins-Murat. Marketingowo Hopkins może opierać się na swoim wieku i swojej legendzie, aczkolwiek ten facet nie ma problemów finansowych w przeciwieństwie do większości innych mistrzów lat 90 i jest to kwestia któregoś rzędu, zwłaszcza że jako promotor też sporo zarabia. Dlatego pozwala sobie na cele sportowe i obronę tytułu mistrza świata z obowiązkowym Muratem a nie goni za większymi pieniędzmi, które mógłby zarobić za walkę z kimkolwiek - nawet słabym, ale znanym w USA.


Tak wiem, ze Bernard to dziany gość a jego oszczędnosć/skąpość obrasta ponoc w legendy...Co nie zmienia faktu, ze jego nudny i brudny styl w pewnym wielu już nie wystarczy i zbierze tak, ze skutki tego odczuwać będzie do konca zycia.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 09-06-2013 23:14:16 
w pewnym wieku..sorry za bledy...burbon ładnie klepie mnie dzisiaj...lol
 Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 23:49:21 
Gdyby styl był inny to nie byłoby go w tym wieku w tym miejscu. Nie demonizujmy tych rzekomych skutków, Amir Khan zebrał więcej w wieku 26 lat i nikt go nie wysyła na emeryturę póki co, a jeszcze pewnie w przyszłości będzie przyjmował. To też jest kwestia stylu.

Kończąc dyskusję powiem że Bernard Hopkins to legenda tego sportu - mimo że to oczywiste.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 10-06-2013 16:19:36 
Autor komentarza: Undisputed
Data: 09-06-2013 23:49:21
Gdyby styl był inny to nie byłoby go w tym wieku w tym miejscu. Nie demonizujmy tych rzekomych skutków, Amir Khan zebrał więcej w wieku 26 lat i nikt go nie wysyła na emeryturę póki co, a jeszcze pewnie w przyszłości będzie przyjmował. To też jest kwestia stylu.

Kończąc dyskusję powiem że Bernard Hopkins to legenda tego sportu - mimo że to oczywiste.



no ok...to idź spuścić łomot 26 latkowi na ulicy a potem 50 latkowi....wiem, ze to głupi argument ale pasujacy do Twojej pokrętnej logiki... i spotem sprawdx kto odzyska zdrowie a kto nie stety juz nie.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.