EBU: PULEW PIĘŚCIARZEM ROKU 2012

Europejska Unia Boksu Zawodowego uznała Kubrata Pulewa (17-0, 9 KO) za Boksera Roku 2012. Bułgarski pięściarz królewskiej kategorii odebrał dziś tę nagrodę w Wiedniu.

- Takie wyróżnienie wiele dla mnie znaczy i jestem szczęśliwy z tego powodu. Dla mnie bycie mistrzem Europy to powód do dumy - powiedział niedoszły rywala naszego Tomka Adamka, aktualnie notowany na pierwszym miejscu w rankingu federacji IBF.

- Kiedy jestem dobrze przygotowany, w ringu widać tę formę. Po zdobyciu pasa EBU nie mogę już zejść poniżej pewnego poziomu. Ale ja i tak zawsze daję z siebie wszystko, zarówno podczas treningów, jak i w trakcie oficjalnych występów. Zdominowałem rynek w Europie, więc teraz przyszedł czas na zdobycie mistrzostwa świata - dodał Pulew.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: zimnochrzondzi
Data: 01-06-2013 20:18:05 
Zdominowałem rynek w Europie..... taaa zdominowales , wez sie rumun ogarnij , bo pieprzysz straszne glupoty waciaku
 Autor komentarza: atmel
Data: 01-06-2013 20:19:37 
Zgłaszam sprzeciw i proponuje Tomasza A.
 Autor komentarza: zimnochrzondzi
Data: 01-06-2013 20:20:39 
actimel na prezydenta !!!!!
 Autor komentarza: atmel
Data: 01-06-2013 20:21:46 
Co do samego Pulewa , bardzo rzetelny zawodnik i tyle w temacie .
 Autor komentarza: zimnochrzondzi
Data: 01-06-2013 20:24:28 
atmel

moze i rzetelnu ale pierdolic ze sie rynek europejski zdominowalo to troszke przesada , jak on taki dominator to zapraszam go do niemiec czy rosji i niech tam udowodni swoja dominacje
 Autor komentarza: un4given
Data: 01-06-2013 20:26:02 
Nikt z gosciem nie chce walczyc bo nikomu sie nie oplaca. Fury bardziej boi sie wpierdolu od Wlada po ewentualnej wygranej z Pulevem niz samego Bulgara. Poza tym wszystko wskazuje na to ze szykuje mu sie kasowa walka z Hayem w UK. Bułgar moze nie znaleźć dobrego przetarcia przed Kliczko. Wyjdzie do Wladka, dostanie oklep życia i prawdopodobnie będzie to jego koniec.
 Autor komentarza: zimnochrzondzi
Data: 01-06-2013 20:29:01 
un4given

z taka wata jak ma bulgar , zadne przetarcie nie pomoze . Wpierdol jest pewny .
 Autor komentarza: bak
Data: 01-06-2013 20:48:43 
Pulev to najlepszy mistrz Europy ostatnich lat ;)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 21:09:09 
Nieprawda bo Artur Szpilka.
 Autor komentarza: lebkebuhalter
Data: 01-06-2013 21:14:09 
Według mnie to Pulew ma największe szanse na pokonanie Władimira, bo jak nie on to kto? Haye? Już raz pokazał co może zrobić mistrzowi, nawet dwa razy - z olbrzymem Valuewem też dał rade.
Adamek też jakoś mi sie nie widzi jako pogromca Kliczki, też pokazał na co go stać.
Kto jeszcze?
Price - nieee...
Fury - chyba też nie, po tym ciosie USS padł, to Władek by go chyba zabił, ale w sumie on jest nieobliczalny i może jakby wpadł na Kliczke z jakimś wariackim atakiem, to może by go znokautował, ale na to są małe szanse.
Jennings - może... ale chyba nie.
Kto jeszcze?
Wilder - ten to będzie obijał bumów, kelnerów, fryzjerów i innych takich chyba dotąd aż obaj bracia odejdą na emeryture.
Szpilka - dobrze mu życze pomimo jego licznych idiotyzmów i wybryków, dlatego wolałbym nie stawiać go na przzeciw Władimira.
Helenius - wypadł już raczej z gry
Chisora - też
Mike Tyson - będzie u Wojewódzkiego :D
Najman - nie opłaca mu sie walczyć z takim słabiakiem :D
Hukić jak przejdzie do HW - ma cios, jest szybki, chaotyczny to może być dobry sposób na Władka, ale myśle, że Władimir jest za inteligentny na taki szarpany styl i wogóle prędzej on znokautuje Muamara niż odwrotnie...
Kto jeszcze?
 Autor komentarza: atmel
Data: 01-06-2013 21:14:51 
zimnochrzondzi Data: 01-06-2013 20:20:39
actimel na prezydenta !!!!!
...
Ja sie nie nadaje . Nie wiem jak wyprowadzić ten kraj z dołka .
 Autor komentarza: lebkebuhalter
Data: 01-06-2013 21:19:48 
Aha i jeszcze Powietkin mi został, on też raczej nie zaskoczy...
 Autor komentarza: atmel
Data: 01-06-2013 21:21:55 
lebkebuhalter Data: 01-06-2013 21:14:09
Według mnie to Pulew ma największe szanse na pokonanie Władimira, bo jak nie on to kto? Haye? Już raz pokazał co może zrobić mistrzowi, nawet dwa razy - z olbrzymem Valuewem też dał rade.
Adamek też jakoś mi sie nie widzi jako pogromca Kliczki, też pokazał na co go stać.
Kto jeszcze?
Price - nieee...
Fury - chyba też nie, po tym ciosie USS padł, to Władek by go chyba zabił, ale w sumie on jest nieobliczalny i może jakby wpadł na Kliczke z jakimś wariackim atakiem, to może by go znokautował, ale na to są małe szanse.
Jennings - może... ale chyba nie.
Kto jeszcze?
Wilder - ten to będzie obijał bumów, kelnerów, fryzjerów i innych takich chyba dotąd aż obaj bracia odejdą na emeryture.
Szpilka - dobrze mu życze pomimo jego licznych idiotyzmów i wybryków, dlatego wolałbym nie stawiać go na przzeciw Władimira.
Helenius - wypadł już raczej z gry
Chisora - też
Mike Tyson - będzie u Wojewódzkiego :D
Najman - nie opłaca mu sie walczyć z takim słabiakiem :D
Hukić jak przejdzie do HW - ma cios, jest szybki, chaotyczny to może być dobry sposób na Władka, ale myśle, że Władimir jest za inteligentny na taki szarpany styl i wogóle prędzej on znokautuje Muamara niż odwrotnie...
Kto jeszcze?
....

Sporo napisałeś lecz popełniłeś zasadniczy błąd w pierwszym zdaniu .
oczywiście to tylko moje zdanie , osoby która nie wie nic . Pulew niema żadnych szans pokonania Władimira .
następny błąd to lekceważenie Haye . ale tu też sie nie narzucam bo co ja tam wiem - nic .
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 21:22:05 
lebkebuhalter
Elegancko to opisałeś i podobnie myśle.

Kto jeszcze?
Krystyna z gazowni.
 Autor komentarza: lebkebuhalter
Data: 01-06-2013 21:36:34 
@atmel
Nie mówie, że Pulew pokona Władimira, ale ma na to największe szanse z wszystkich przeze mnie wymienionych, a Haye nie lekceważe, on ma umiejętności zajebiste, cios też ale jak pisałem wcześniej pokazał co jest wart w starciu z mistrzem.
 Autor komentarza: atmel
Data: 01-06-2013 21:40:14 
lebkebuhalter Data: 01-06-2013 21:36:34
@atmel
Nie mówie, że Pulew pokona Władimira, ale ma na to największe szanse z wszystkich przeze mnie wymienionych, a Haye nie lekceważe, on ma umiejętności zajebiste, cios też ale jak pisałem wcześniej pokazał co jest wart w starciu z mistrzem.
...
luzik , kolego że tak sie wyraże . A swoją drogą nie musisz sie tłumaczyć z tego co napisałeś , masz prawo mieć zdanie w temacie !.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 01-06-2013 21:50:59 
Taki on słaby a jednak już kolejny bokser ucieka od walki z nim mimo iż jest ona ostatnim krokiem do walki o mistrzostwo świata.
Zgadzam się z tezą że ma być może największe szanse na pokonanie Włada aczkolwiek szanse te nie są olbrzymie.
Bardzo chciałbym zobaczyć jego walkę z Davidem. Ciekawe kto by takie starcie wygrał.

No jeszcze Krystyna z gazowni może dobry boks pokazać.

Co do Haye to ostatnio w dyskusji zdałem sobie sprawę że bardziej kontrolował wydarzenia w ringu niż mi się wydaje. Wydawało mi się że wypadł słabiej. Władimir musiałby zrobić dużo więcej by pokonać go przed czasem, a to zawsze większe ryzyko, pamiętać jednak trzeba że Haye jako główny cel postawił sobie przetrwanie w ringu i walkę z kontry co efektu w postaci wygranej nie przyniosło.
Z tej dwójki to więc on musiałby zrobić coś więcej, inaczej.
Czy to możliwe?

Kubrat wydaje się twardy więc być może nie miałby takich oporów by Włada "przycisnąć".
 Autor komentarza: atmel
Data: 01-06-2013 21:56:44 
jeśli ktoś lubi muzyke Italo Dosco to fajny mix
italo disco video mix 80's.
http://www.youtube.com/watch?v=r35k9idspWI
....
Boks (sporty walki, nun-chako), muzyka , i jeszcze pare spraw mnie kręci :).
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 21:57:58 
BlackDog
Krystynka to taki żarcik he he!!
Ale wielu niedocenia Kubrata oj wielu.
Podobnie było z Corrie Sandersem,wiem,wiem to co innego ale mimo to coś bułgar ma w sobie że daje mu kredyt zaufania.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 21:59:05 
atmel
Najlepsze itolo mixy to italo boot mix
 Autor komentarza: bezimienny90
Data: 01-06-2013 22:05:22 
Jak nie Bułgar to kto? Haye już swoje pokazał, choć na pewno dostanie kolejną szansę, jak nie w erze Kliczków to po niej.

Kwestią czasu jest również walka o Pas dla Bułgara, również w niego wierzę, bo to twardy gość z dobrą techniką i świetnym jabem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 01-06-2013 22:07:50 
Coś w nim na pewno jest skoro już drugi pięściarz z wysokiej półki ucieka od walki z nim mimo że wygrana daje możliwość walki z Władem z pozycji obowiązkowego pretendenta...

Kubrat by obu pokonał, Adamka z większą łatwością a Fury mógłby dzielniej walczyć ale też nie sądzę by wygrał ostatecznie.
No cóż zobaczymy jakie mają plany ludzie Kubrata. Wład teraz zawalczy z Aleksandrem więc czas na jeszcze jedno starcie by miał.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 22:08:57 
BlackDog
Właśnie o to mi chodzi i poczekajmy.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 01-06-2013 22:14:05 
@lebkebuhalter
Hahaha, z tym Tysonem i Najmanem to ładnie dowaliłeś. Plus dla Ciebie.
 Autor komentarza: bezimienny90
Data: 01-06-2013 22:14:51 
Fury jest dziurawy jak sito, pokazał się "najtechniczniej" w walce ze śpiącym niedźwiedziem, ale gdy miał naprzeciw siebie Cunna to wyglądało strasznie komicznie. Zajechał USSa fizycznością i tyle, to było do przewidzenia...

BardZo chciałbym tej walki, (Kubrat vs Tyson) gdyż pokazałaby ona gdzie faktycznie jest miejsce Furego i ten może by przestał obrażać czołówkę na jakiś czas.

Przypominam, że już zrezygnował z Price, teraz z Kubrata... On wie, że jest młody i przeczeka erę Kliczków, mówię Wam. Jesli natomiast spotka się z Władkiem to ten mu zapewni młuckę nie z tej ziemi.
 Autor komentarza: atmel
Data: 01-06-2013 22:16:19 
Faraon Data: 01-06-2013 21:59:05
atmel
Najlepsze itolo mixy to italo boot mix

....
generalnie to świetna muza i to pisze człowiek wychowany na bluesie i rocku :) tAK JAK I W MUZIE TAK I W BOKSIE nie ważna polityka , ważne ile
jest w tym emocji ,zaangażowania ,autentyczności.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 01-06-2013 22:17:04 
@BlackDog
Tak na pewno, dużo w nim jest. Nie zapominaj, że Pulev dawał właściwie remisową walkę z Dimitrenko lub nawet ją przegrywał do momentu nokautu... właściwie to nie był nokaut, to Dimitrenko posypał się psychicznie. Walki z Ustinovem nie będę komentował... Ustinov był świetnym kick-bokserem, ale do boksu to on się nie nadaje.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 22:18:21 
atmel
Lubie blusa a italo to dla mnie najlepsze lata ale i tak jestem fanem Depeche Mode od 1985.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 22:18:21 
atmel
Lubie blusa a italo to dla mnie najlepsze lata ale i tak jestem fanem Depeche Mode od 1985.
 Autor komentarza: AdamekFightPL
Data: 01-06-2013 22:19:52 
Z Kliczkami ma szanse tylko Haye... połączenie mega szybkości z kosmicznym palnięciem. Minus to słaba szczęka niestety... gdyby Haye był te 3-4 cm wyższy i miał o kilka cm dłuższy zasięg ramion to takim Władimirem pozamiatałby ring :P
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 01-06-2013 22:24:34 
Na co ten Pulew czeka. Niech wyłoży kasę i zawalczy z naszym rodakiem.

Wach to przecież doskonały materiał na przetarcie, a i świetna okazja aby przećwiczyć kilka akcji na Władka.
Mariusz w kontrakcie gwarantuje że ciosy będzie blokował twarzą i nie padnie do końca walki.

Mocno przeceniacie wszyscy Pulewa.
Dobrze przygotowany Fury z rękami w górze, który będzie faulował może położyć każdego małego ciężkiego, bo to jest wielki chłop. Mało umie i waciany, ale wielki i nieobliczalny.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 01-06-2013 22:27:22 
@AdamekFightPL David niech lepiej ćwiczy jakieś sztuczki i nieszablonowe akcje, bo w innym wypadku nic nie zdziała.
Fizycznie musi być lepiej przygotowany i szybszy na nogach.
 Autor komentarza: atmel
Data: 01-06-2013 22:28:56 
Faraon Data: 01-06-2013 22:18:21
atmel
Lubie blusa a italo to dla mnie najlepsze lata ale i tak jestem fanem Depeche Mode od 1985.
...
normalnie rozbroiłeś mnie .... przypomniałeś mi jak siedziałem przy radio i nagrywałem piosenki DM w 80tych latach .
w taki razie to dla Ciebie ! Depeche Mode - Get The Balance Right. Top Of The Pops 1983
http://www.youtube.com/watch?v=SCH1BttfHT8
zajebisty utworek którego nigdy sie nie zapomina .
 Autor komentarza: maciekk1984
Data: 01-06-2013 22:31:22 
atmel
czego ty chlopie sluchasz to gorsze jest niż smerfne hity :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 01-06-2013 22:34:20 
Lol
Jakoś z powodu twojego nicku nie umiem potraktować tego co piszesz poważnie///

Zresztą te opisy walk. Patrząc takim spojrzeniem na np pięściarza którego nazwisko masz w nicku żadna jego walka nie byłaby jakaś dobra i nie można by było za żadną go pochwalić.
Bo co pokonał jednego Arreole a z resztą czołówki z którą się mierzył albo przegrywał albo dawał wyrównane boje mimo bardzo sprzyjających okoliczności.

Kogoś jednak ciosy doprowadziły do tego że Dimitrienko nie wytrwał do końca. To samo tyczy się Ustinowa, a obu przecież tak nie wiele brakowało...
Kubrat jest bardzo dobrym pięściarzem i tyle. Napisz jeszcze że Adamek zrezygnował z walki bo Bułgar jest za mało znany i w ogóle nie będę tracił na Ciebie czasu.

Widzę że w ogóle jesteś fanem cruserów w Hw szczególnie dwóch.
Opis Haye. Bezcenny :D
Ciekawe że by pozamiatał ring Władem. W takim razie twoim zdaniem jedyne w czym jest gorszy to wielkość??
Kto by kim wtedy pozamiatał nie wiemy bo Haye byłby wtedy wolniejszy, a Wład bombę ma jeszcze mocniejszą.
;D
Zresztą nie lubię powtarzanie frazesów. Nie stawiałbym Bułgara na przegranej pozycji w walce z Hayem.
W ogóle docenić go trzeba ale trochę na wyrost jest stawianie go przed wszystkimi bokserami. Jest w grupie pięściarzy B. dobrych z kilkoma innymi a kto jest z nich najlepszy to już sprawa nie do przewidzenia.
 Autor komentarza: atmel
Data: 01-06-2013 22:38:48 
: maciekk1984 Data: 01-06-2013 22:31:22
atmel
czego ty chlopie sluchasz to gorsze jest niż smerfne hity :)
...
maciek , to jest kwestią gustu , wyrobienia muzycznego , itd .
Nie będe ciebie łajał za to co napisałeś ! :)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 22:39:22 
maciekk1984
A ty czego słuchasz?

Atmel
Wszystko to mam i najnowsza płyta Delta Machine to powala na kolana.

maciekk1984
Jeszcze jedna kwestia poczytaj książke Obnażeni a potem się udzielaj w tej kwesti.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 22:43:52 
Atmel to dla ciebie.
http://www.youtube.com/watch?v=_wlQn6E3DeI
 Autor komentarza: atmel
Data: 01-06-2013 23:19:28 
Faraon Data: 01-06-2013 22:43:52
Atmel to dla ciebie.
http://www.youtube.com/watch?v=_wlQn6E3DeI
...
fajny koncert , może to nie jest DM z lat 80 tych ale nadal doskonała muza .Dm zawsze pozostanie w moim serduszku . Na dziś słucham troszke innej muzy :)
To dla ciebie Faraon ale tak od serduszka ... szukam numeru odpowiedniego ....
To może być .. choć ... niech będzie
Mop Mop - Locomotive

http://www.youtube.com/watch?v=OuTMpA32HiA&list=PL75234613AE959A6C
....
tak wstawie coś jeszcze innego zespołu ...
The Apples - Chemical Sniffer
http://www.youtube.com/watch?v=L3EgqYe9UnA
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 23:26:16 
Atmel ciekawa muzyka i dziekuje.
Tamten link co dałem to tak naprawde zapowiedż koncertu
Dobitna transmisja to 101
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 23:28:11 
Atmel polecam.
http://www.youtube.com/watch?v=_gjATOKzb_A
 Autor komentarza: atmel
Data: 01-06-2013 23:32:06 
: Faraon Data: 01-06-2013 23:26:16
Atmel ciekawa muzyka i dziekuje.
...
spoko , nie musi sie tobie spodobać , poprostu pokazałem czego słucham obecnie .
 Autor komentarza: un4given
Data: 01-06-2013 23:35:09 
Zarówno Władek jak i Haye zrobiliby buma z Puleva i znokautowali go do 10 rundy. Jestem tego pewny.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 23:35:45 
atmel
Ale ciekawa jest i lubie rózną muzyke.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 23:36:17 
un4given
Ale nie Fury.
 Autor komentarza: un4given
Data: 01-06-2013 23:39:16 
Pulev miałby duże szanse wypunktować Furego ale Tyson też ma jakąs szanse znokautowania Kubrata.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 01-06-2013 23:40:10 
un4given
Każdy z nich ale bardziej stawiam na bułgara.
 Autor komentarza: lebkebuhalter
Data: 02-06-2013 00:02:22 
@AdamekFightPL
no gościu lubie twoje filmiki, ale nie mów, że Haye pozamiatałby ring Władimirem gdyby tylko był nieco większy - nie przesadzaj, bo skoro przed użyciem Kliczki w roli mopa ograniczają go tylko gabaryty to przy obecnym wzroście i zasięgu powinien był co najmniej wygrać.
Chociarz gdyby był większy i wciąż tak szybki, zwinny i z takim ciosem to jego szanse znacznie wzrosłyby, jednak nadal nie byłby faworytem w starciu z żadnym z braci.
Takie mam zdanie.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-06-2013 00:03:08 
Nie zgadzam się z tym bumem i znokautowaniem. Tzn Wład jak najbardziej ale czy David byłby w stanie tego dokonać?
Ja w roli minimalnego faworyta widziałbym właśnie Kubrata aczkolwiek mogę się mylić. Co za nim przemawia w ew starciu?
-siła fizyczna
-twardość
-odporność
-dobra technika
Haye musiałby w ew walce dużo atakować, a Kubrat raczej tak słaby jak Chisora nie jest by dać się tak naciąć na czyściochy w szczenę (i to kilka pod rząd)/
Lewy prosty Kubrata by stanowił jakąś tam przeszkodę.
Kto wie.
W sumie nikogo podobnego Kubratowi Haye nie pokonał. Ja stawiam ich w jednej grupie.
Wład zaś to Wład.
Krzywdy Davidowi co prawda nie zrobił nadzwyczajnej ale Kubrat to bardziej statyczny cel który dążył by do wymian zapewne. Wład mógłby go rozwalić prawym, ale kto wie ile jest w stanie przyjąć bułar? Jak na razie pokazuje się jako twardziel.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 02-06-2013 00:07:12 
AdamekFightPL
Gdyby Pavlik nie lubił wódki z colą to, by pewnie pokonał Martineza a tak to wyszedł z odwyku prosto na walkę i zabrakło mu paliwa
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-06-2013 00:15:13 
BlackDog

Nie rozbrajaj mnie :D Pulev ma wacisko w łapie i Haye mógłby robić co by chciał. Kubrat wcale nie ma takiej dobrej odporności. Nie wiem skąd taki wniosek. Po cepie od Ustinova zatańczył lekko. Poza tym na celne ciosy Haye nie ma odpornych co już pokazała walka z Chisorą. Jego rekord też chyba mówi wszystko. 26 zwycięstw 24 przed czasem. Hayemaker jest w stanie znokautować każdego. David radził sobie z lewym Władka który jest mistrzem w tym elemencie to nie poradziłby sobie z Pulevem ? Bez jaj.

Tak jak mówie Haye skończyłby Kubrata przed czasem i jestem tego więcej niż pewien. Szkoda że dalej nie potrafisz docenić tak świetnego zawodnika :P
 Autor komentarza: lebkebuhalter
Data: 02-06-2013 00:15:27 
@CzarnyPies
Doba technika niekoniecznie przemawia za Pulewem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-06-2013 00:21:33 
Oj nie chodzi o brak docenienia. Pytanie tylko kto z nas przesadza Ty czy Ja?/?

Bo mimo iż musiałem przyznać że walkę z Władem lepiej kontrolował niż mi się wydawało to trzeba pamiętać że skupił się na przetrwaniu a nie na wygranej.
Mam całkowicie inne zdanie temat ich ewentualnej walki i wcale nie uważam by cios Kubrata był na tyle słaby by David mógł robić co chce.
Odporność myślę że ma przynajmniej b. dobrą.

Co do ciosu Haye to może i masz rację, gdyby się ustawić tak jak Chisora zdjąłby wszystkich może poza Vitalijem ;D
Tyle tylko że nie każdy da mu taką możliwość jak fatalnie walczący niezbyt przygotowany Dereck który i tak jest bardzo przeceniany na czym złapałem się i ja.

Co do jabu to wcale sobie tak świetnie nie radził, był on trudną przeszkodą do przejścia co podkreślali komentatorzy mówiąc że chyba nie spodziewał się że jab Włada jest tak szybki.

Haye doceniam ale nie przeceniam. Ma jeszcze szansę pokazać mi że się mylę.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-06-2013 00:23:12 
"Doba technika niekoniecznie przemawia za Pulewem."

Nie chodzi bynajmniej o to że jest w tym elemencie lepszy od Haye, a raczej o to że jest również bardzo dobry, w przeciwieństwie do np Chisory.
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-06-2013 00:33:53 
W ogóle go nie doceniasz jak uważasz że wygrałby z Hayem. Mówisz że w ich pojedynku dawałbyś większe szanse Bułgarowi. To jest jakieś nieporozumienie z Twojej strony :D Ty nie doceniasz Haye'a a przeceniasz Puleva.

Nie skupił się na przetrwaniu tylko miał taktykę walczenia z kontry . Ile razy mam Ci to tłumaczyć ? :D Próbował wciągać Władka w swoją grę ale jak sam widziałeś nie udawało się to bo Władek nie ponawiał ataków, był bardzo oszczędny, ostrożny w ofensywie. Zadowalał się jednym trafianiem, nie szedł za ciosem. Z Jabem Władka Haye radził sobie lepiej niż ktokolwiek inny. Do tego przyjął naprawdę dużo mocnych ciosów Kliczko i ani razu nie był zamroczony a większość przeciwników Władka po jednym takim prawym traciła ochotę do walki lub lądowała na macie. Jeśli Haye potrafił przyjąć ciosy Kliczko to ciosy Puleva będą po nim spływać jak woda po kaczce. A do tego Bułgar nie jest tak szybki jak Władek więc i uniknąć jego ciosów będzie dużo łatwiej.
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-06-2013 00:34:40 
*** jak uważasz że przegrałby z Pulevem - tak miało być ;p
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-06-2013 00:42:24 
Bzdura. To że lekko bezpodstawnie nie stawiam go przed innymi b, dobrymi pięściarzami nie znaczy że go nie doceniam/ To że stawiałbym na Puleva też nic nie znaczy.
Wszystko się zgadza z tą jednak różnicą że jak dajmy na to przez 8 rund taktyka nie działa a ja tracę pas to albo podejmuję większe ryzyko albo coś jednak zmieniam. Myślisz że dlaczego David nic nie zmienił?
Nie ma co ukrywać że nie walczył najlepiej jak się da bo nie tylko ode mnie ale i od ekspertów zebrał całą masę krytycznych głosów.

Nie jest to nieporozumienie bo walczyć z Bułgarem musiałby inaczej. Oczywiście nie da się ukryć że Kubrat tak dobry nie jest jak Wład jest jednak silny, dobry technicznie i twardy. Dodatkowo ma bardzo dobry lewy i jest od Davida większy.
Czy byłoby tak jak piszę nie wiem ale pokaż mi choć jednego tak dobrego przeciwnika jak Kubrat którego pokonał Haye w hw/
A no właśnie. A niektórzy go wyżej stawiają niż Vitalija.
 Autor komentarza: lebkebuhalter
Data: 02-06-2013 00:56:38 
@CzarnyPies
Też denerwuje mnie to, że wielu mówi o Haye jak o lepszym od Vitka, no bo kogo on pokonał w HW tak na prawde?! Śmiać mi sie chce jak niektórzy z taką pewnością i przekonaniem piszą teksty typu "Haye na dzień dzisiejszy pokonuje Vitalija, a może nawet i nokautuje pod koniec walki".
Jak ten gość nie odważyłby sie zaryzykować wyłapanie ciosu na czarny łeb.
A w walce Pulew-Haye szanse oceniam na 55-45 dla Pulewa przez to, że Pulew wydaje sie być bardzo twardy zarówno fizycznie jak i psychicznie, czego nie powiem o Haye'u.
A tak wogóle to chciałbym, żeby ktokolwiek pokonał któregoś z braci, nawet jeśli Kliczko miałby puźniej sie zrewanżować bo taka sytuacja w ciężkiej byłaby arcyciekawa!
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-06-2013 00:56:48 
David miał swój gameplan i do końca wierzył że uda mu się go zrealizować. Zresztą na Kliczke mógł mieć tylko ten jeden plan. Kilka razy udało mu się trafić ale nie na tyle czysto żeby choć zamroczyć Władka. Kilka razy było bardzo blisko trafienia, gdzie ciosy przelatywały nad głową Władka o centymetry. Opinie ekspertów mnie nie interesują. Mam własne oczy i wiem co widzę.

Pulev jest większy ale nieznacznie. Kubrat ma typowy styl walki nic nietypowego w nim nie ma. Tu bardziej pasuje stwierdzenie że to właśnie Bułgar nigdy nie walczył z kimś takim jak Haye. Tak dynamicznym, tak szybkim, tak śliskim i z taką petardą w łapie.

Stawianie w roli faworyta Bułgara to jest nieporozumienie.
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-06-2013 00:58:03 
lebkebuhalter

Pomarzyć zawsze można lol
 Autor komentarza: lebkebuhalter
Data: 02-06-2013 01:06:15 
Mawiają, że marzenia sie spełniają ;)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-06-2013 01:10:25 
Tu też się nie zgodzę.
Oczywiście zależy jak na tą sytuację spojrzeć. Sam Booth miał pretensje do Davida że zbyt rzadko atakował i nie słuchał go w narożniku. David dużo zapowiadał i nie wiele z tego pokryły czyny stąd niezbyt pozytywne opinie po walce.
Czy to była jedyna możliwa taktyka? Atak z kontry. Ok niech będzie ale powinien w między czasie przynajmniej raz na rundę przypuścić szaleńczy atak w przedrzeć się do półdystansu i tam trochę się ewentualnie poszarpać poszukać ciosu nawet w tył głowy :O
A co robił Haye? Główne pretensje to można mieć do niego za te kładzenie się po każdym popchnięciu. To było z jego strony za słabe.
Pewnie zaraz napiszesz że to o czym piszę to samobójstwo by było. A no właśnie albo wóz albo przewóz. Tak jak pisałem pytanie na eastside zostało fajnie wytłumaczone. Davida plan nie zadziałał bo nawet gdyby trafił jeszcze lepiej to jeszcze przed nim długa droga do znokautowania Władimira bo ten nie pada od jednego uderzenia zazwyczaj.
Weźmy np Chisorę którego Haye znokautował tak że się świat zachwycił. Widziałeś jaki skręt robił przy tych uderzeniach? Dodatkowo Dereck został nogami z tyłu i zebrał wszystkie te ciosy na szczękę.
Tak mocnych ciosów nie dałby rady wsadzić Władowi bo raz bije do góry a dwa Wład nie da się tak złapać zabójczymi sierpami z całej siły.
Taktyka Haye mogła być jedyną ale gdyby słuchał Bootha i dużo częściej samemu by atakował stwarzał jakieś sytuację.
Ale jak widać czegoś zabrakło.

Oczywiście Kubrat nie walczył na zawodowych ringach z nikim takim jak Haye ale i on nie walczył w Hw z kimś tak mocnym.
Dodatkowo Kubrat jest bardzo silny w zwarciu i nie dałby się zamęczyć jak Dereck. Nie wierzę że Haye walczyłby inaczej niż chociażby z Chisorą, czyli cofanie się i ataki, ale Kubrat by za nim nie gonił, więc sam musiałby zaatakować.
Nie widzę wtedy tak prostego rozwiązania.
 Autor komentarza: lebkebuhalter
Data: 02-06-2013 01:22:44 
Po dobrym trafieniu Władka droga do nokautu wcale nie taka daleka, ale weź go dobrze traf!!! To jest problem, przy obronie jaką on prezentuje.
Ale myśle, że gdyby Ktoś tak dobry jak Haye naruszył mistrza to potrafiłby wykorzystać sytuacje, bo np. Wach trafił JEDEN raz i Władimir sie zachwiał przy linach, było to dość dobre trafienie, ale co pokazał puźniej? brak doświadczenia i umiejętności, a co pokazał Kliczko? Ogromne doświadczenie i umiejętności w sytuacji zagrożenia.
Myśle jednak, że jakby Haye tak trafił, a ma niewątpliwie lepszy cios niż Wach, to umiałby dokończyć robote...
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-06-2013 01:23:23 
No brakowało większego ryzyka ze strony Haye, ale Władek też go nie podejmował.

Słabe to jest robienia wieszaka, wyciąganie lewego dyszla nawet z takimi Pianetami i Mormeckami tego świata.

Władek składał się już po jednym strzale z Sandersem. Czystego ciosu na szczękę od Haye'a też by nie ustał.

Kubrat jest mocny bo pokonał Dimitrenke i Ustinova ? Na tle tych dwóch pokrak wielu bokserów z czołówki wypadło by bardzo dobrze.

Pulev moim zdaniem nie byłby faworytem nawet w starciu ze Stivernem a i z Arreolą nie byłoby mu łatwo.
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-06-2013 01:24:25 
lebkebuhalter

No i teraz się kolego z Tobą zgadzam :D 100% racji.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-06-2013 01:32:39 
No właśnie daleka/ Bo nawet jak się go dobrze trafi trzeba kilkukrotnie to powtórzyć i nie dać się złapać w klincz itp.
A Haye z atakiem z doskoku chciał Włada bardzo poważnie naruszyć a później co najwyżej dokończyć co moim zdaniem może nie tyle było błędem co miało nikłe szanse powodzenia.
Corrie to zupełnie inna historia i zupełnie inny Władmir. Młodszy, przyjmujący na czysto takie bombki że szok i nie umiejący sobie poradzić z nacierającym pięściarzem.
Nie mam wątpliwości że dzisiejszy Wład by Sandersa znokautował.
A i czy Haye bije tak mocno jak Sanders? Może...


"No brakowało większego ryzyka ze strony Haye, ale Władek też go nie podejmował."
Tyle że to żaden argument bo to co robił Wład wystarczyło do wyraźnego wypunktowania. Zrozum że to żadne wytłumaczenie. Ty bardziej David powinien wykorzystać to że Wład był wyraźnie spięty...

"Słabe to jest robienia wieszaka, wyciąganie lewego dyszla nawet z takimi Pianetami i Mormeckami tego świata."
Hmm, teraz to przypomina z twojej strony licytowanie przedszkolaka. Co to ma do rzeczy??
Nie będę się tak bawił i nie napiszę nic o paluszkach i japonkach specjalnie na konferencję przygotowanych ;D

Kto na tle tych dwóch wypadł by bardzo dobrze?
W ogóle jakoś dziwnie piszesz.
Kubrat jest lepszym pięściarzem od Adamka pod wieloma względami więc nie wiem jak by mógł Arreola zagrozić.
Myślę że mocno go nie doceniasz choć nawet jeśli nie aż tak jak np ja czy Faraon trzeba przyznać że to ścisły top obecnie.
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-06-2013 01:47:28 
Już nie dodawaj sobie że Wład był spięty.

Żadne licytowanie to Ty pierwszy wyjeżdżasz z takimi tekstami. Gdyby Wład się nie wieszał to Haye był nie padał. Zresztą to była bardzo dobra metoda na te nieczyste zagrywki Władka bo David nie dając się na sobie wieszać nie tracił sił. Mówisz nie napisze nic a piszesz haha dobry jesteś. Poza tym co to ma do rzeczy ?

Z Dimitrenko to do czasu nokautu remisował albo nawet i wygrywał nasz Sosna czy trzeba coś jeszcze więcej dodawać ? A Ustinov to karykatura boksera.

Adamka z Arreoli stawiałbym w roli faworyta z Pulevem.

Chciałbym zobaczyć jak Pulev poradziłby sobie z ciągłą presją Chrisa. Swoimi wacianymi ciosami nie byłby w stanie go zatrzymać. Mogłoby być ciekawie. Tak samo zresztą z Chisorą. W obu przypadkach układ styli niekorzystny dla Bułgara.

Ja nie mówię że Kubrat to jest zły zawodnik ale po prostu nie widzę w nim nic szczególnego czym można byłoby się zachwycać. Poza tym on tak naprawdę jeszcze nic nie osiągnął na zawodowstwie żeby go tak gloryfikować.
 Autor komentarza: YHTYTSYDZIT
Data: 02-06-2013 02:00:08 
WLASNIE TAKICH BOKSEROW LUBIE...NIE KRZYCZY NIE OBRAZA TYLKO KONSEKWENTNIE KAZDEGO ROZBIJA KROWA KTORA DYZO RYCZY MALO MLEKA DAJE TYLE W TEMACIE
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 02-06-2013 02:00:24 
Stary nie będę się pastwił ale na szybko tylko to co się nie zgadza.
1. Nie tylko ja uważam że Wład był spięty a duża rzesza użytkowników.
2. Nie ja wyjechałem z tym co mi się fatalnie nie podobało w postawie Haye a ty nagle naskakujesz na Włada chociaż nie było o tym mowy. Nie pogrążaj się. Haye robił głupio bo jeśli byłby inteligentny robił by to chociaż pół na pół z normalną walką w klinczu itp. Tym bardziej że przesadzał na tyle że stracił punkt przez to. Po prostu najzwyczajniej w świecie nie do wytrzymania chciał by Wład stracił punkty. Mało waleczne ale kto co lubi. Niektóre te wywrotki to były tak przyaktorzone że nie dało się nie uśmiechać i irytować po nich/ Także tak nie uważam by najechanie na Włada było zbyt poważne w rozmowie o Davidzie. To było licytowanie i to dosyć dziecinne. A co do tego że pisałem że nie napiszę a napisałem to był to żart sytuacyjny powinieneś zauważyć tym bardziej że dodałem emotionka który na to wskazuje...
3. Czy Sosna wygrywał? Hmm nie sądzę, a nawet jeśli zobacz ile go później cucili. Dimitrienko to przynajmniej solidny zawodnik.
4. Adamek z Arreoli miałby 40% szans z Bułgarem a co dopiero dzisiejszy. Kubrat jest po prostu w wielu aspektach lepszą wersją Adamka.
5. Skoro Adamek z swoją watą dawał radę tym bardziej Bułgar który rozbił by Arreolę dużo szybciej chociażby ze względu na lepszy i dużo mocniejszy lewy prosty/ Kubrat zresztą to silny facet nie musiałby cofać się przez 12 rund.
O Chisorze szkoda gadać. Czy ty oglądałeś jego ostatnią walkę? Zresztą nie ma on nic wyjątkowego. Zostałby wypunktowany.

Pozdrawiam i uciekam.
A Kubrata nie gloryfikuje po prostu widzę w nim kogoś lepszego niż ty. Być może okaże się że to ty miałeś racje/
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-06-2013 02:07:01 
To Ty pierwszy ruszasz ten temat. To Ty naskakujesz na Haye za coś czemu winien jest Władek tak naprawdę. Chambers zrobił jeszce coś lepszego do Haye. Podniosł Kliczke gdy ten próbował się na nim wieszać i cisnął nim z całej siły o mate :) Kliczko miał zabrany punkt za to wieszanie jakbyś zapomniał. Znów widzisz tylko jedną stronę i cięzko się z Tobą dyskutuje o Klitchkos więc może skończmy ten temat ;)

Dimitrenko to jedynie średniak i nic więcej.

Bułgar nie jest tak mobilny jak Adamek był w walce z Arreolą. Chrisa nie zatrzymał nawet taki potwór jak Stiverne więc jak miałby to zrobić waciany Pulev. Rozbić ? Chłopie nie wiesz co mówisz :D
 Autor komentarza: un4given
Data: 02-06-2013 02:12:24 
Dimitrenko przy pierwszym podejściu do Sosny aż zemdlał w szatni i musieli odwołać walkę. Zero psychiki do tego sportu, z Pulevem zwyczajnie się poddał.

Dobrze przygotowany Chisora również napsułby dużo krwi Kubratowi.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 02-06-2013 09:53:12 
kolejna ciekawa dyskusja w ktorą sie nie włączyłem a czytałem z przyjmenoscia , gratulacja Panowie :)

nie byłbym jednak soba gdybym nie wtracił 2 groszy
moim zdaniem paradoksalnie Kubrat ma wieksze szanse z Władem niż z Hayem , dla mnie przegra pojedyneki i z jednym z drugim
w walce z Hayem decydujaca w moim mniemaniu bedzie przewaga szybkosci i siły ciosu Anglika ,
w starciu z Władem po badawczej walce na lewe proste , Wład dzieki zdecydowanej przewadze siły ciosu zacznie uzyskiwac psychologiczna przewage
na koniec dodam ze poza Władem i hayem nie widze rywala z którym mógłby Kubrat na dzisiaj przegrac
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.