SZPILKA vs ZIMNOCH W LUTYM NA POLSAT BOXING NIGHT

Próbując potwierdzić nasze informacje na temat okoliczności odwołania listopadowego terminu walki Artura Szpilki (14-0, 11 KO) z Krzysztofem Zimnochem (15-0-1, 11 KO) skontaktowaliśmy się z Tomaszem Babilońskim, promotorem Zimnocha, który poinformował nas, że właśnie spotkał się z szefem stacji Polsat Sport Marianem Kmitą i podjęto wstępne ustalenia w sprawie nowego terminu tego oczekiwanego przez wielu kibiców w Polsce pojedynku.

Do walki Szpilki z Zimnochem może dojść podczas kolejnej gali z cyklu Polsat Boxing Night w połowie lutego przyszłego roku. Rozważane są różne lokalizacje, m.in. Ergo Arena w Gdańsku oraz Atlas Arena w Łodzi, które znakomicie sprawdziły się już w trakcie poprzednich imprez tego cyklu. Starcie Szpilki z Zimnochem byłoby walką wieczoru na gali Polsatu.

- Przeczytałem na bokser.org informację o astronomicznej kwocie, oczekiwanej przez Szpilkę. Nie chciałbym tego komentować, natomiast chcę mocno podkreślić, że dla Krzyśka walka ze Szpilką ma przede wszystkim wymiar ambicjonalny. Tu nie chodzi o pieniądze, ale jest to dla niego sprawa honoru, zwłaszcza po tych obraźliwych nagraniach video, prezentowanych przez Artura w internecie. Zimnoch po prostu chce wyjść do ringu i pokazać Szpilce gdzie raki zimują. Jestem właśnie po spotkaniu z panem Marianem Kmitą i doszliśmy do porozumienia, które mam nadzieję zaakceptuje też Szpilka i dojdzie do tej oczekiwanej przez kibiców walki na wielkiej arenie w ramach kolejnej gali Polsat Boxing Night. Nie chcąc wchodzić w niuanse finansowe na tym etapie negocjacji mogę powiedzieć tylko, że Polsat podchodzi realistycznie do tej kwestii. Jak sądzę ta walka ma wymiar równie ambicjonalny dla Szpilki, zresztą wielokrotnie o tym mówił, więc teraz obu zawodnikom pozostaje jedynie wygranie ich najbliższych pojedynków i mogą spotkać się w ringu w lutym. Nie będzie to więc znaczące przesunięcie w czasie, czego się obawiałem i mamy szansę zaprezentować się w znacznie lepszej lokalizacji, biorąc pod uwagę spodziewaną frekwencję kibiców na tej walce. Wierzę, że więcej zmian terminu już nie będzie - stwierdził w rozmowie z naszym serwisem Tomasz Babiloński.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Frog
Data: 29-05-2013 10:04:16 
Ciekawe, czy będzie PPV. Pewnie niestety tak, a szkoda, bo byłaby okazja na promocję dyscypliny. Wolałbym obejrzeć na żywo zamiast powtórki, ale cóż...
Mam nadzieję, że nikt tego nie wykupi i pomysł wprowadzania PPV w Polsce upadnie.
 Autor komentarza: royalDzordz
Data: 29-05-2013 10:07:28 
Fajnie by było aby Babilon przed walką Zimnego ze Szpilą wziął jeszcze jakiegos doswiadczonego pięsciarza z nazwiskiem dla Krzysia np. Michaela Granta albo Francisa Bothe. Bo Holyfield to pewnie kaczka dziennikarska.
 Autor komentarza: awel
Data: 29-05-2013 10:09:51 
pozyjemy zobaczymy juz na jedna gale bilety sprzedawali
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 29-05-2013 10:09:53 
A co będzie walką wieczoru?
 Autor komentarza: Zakrza2
Data: 29-05-2013 10:12:05 
A sorry, jest w tekście, że to ma być walka wieczoru. Coraz żałośniejsze te walki wieczoru. W PBN IV będzie pewnie Najman-Gołota, a w V przegrany z tej walki vs. Mateusz Borek.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 10:14:47 
Walka wieczoru
Krystyna z gazowni vs Monika z elektrowni.
A tak powaznie to od dłuszego czasu jest to wszystko niepoważne.

Wczoraj info że Szpilka chce 900000tyś zł za pojedynek a dzisiaj że już luty he he he!
 Autor komentarza: Matys90
Data: 29-05-2013 10:17:00 
Oczywiście, że będzie PPV. Na dodatek obstawiam, że sprzeda się lepiej niż Gołota-Saleta.
 Autor komentarza: kryxa
Data: 29-05-2013 10:21:36 
Musi być PPV i mam nadzieje że za jakieś 100 - 200 zł, niech płacą debile, dla takiej walki, zresztą jak i każdej innej...:D
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 29-05-2013 10:24:00 
@Faraon a gdzie tutaj jest napisane że Szpilka zgodził się na ten pojedynek?


Uwierzę w tą walkę jak zobaczę podpis na kontrakcie.

Posłańcy od Wasyla widać że dziś będą bardziej aktywni, obstawiam że w ich gronie jest ten redaktorek z RP co czyta przed kamerą.


Niech Zimnoch wyśle Szpulce "Ulrich" von Jungingen "dwa nagie miecze" skoro mu odwagi brakuje.

hehe
 Autor komentarza: Ajemdeczempion3
Data: 29-05-2013 10:27:19 
nawet jak zobacze podpisy na kotrakcie to i tak nie uwierze, widzielismy juz przecie Mollo z kontraktem Babilona na walke z Zimnochem i co ?????Zobaczył to Wasyl i wymyslił se jakiś aneks do rewanzu :-D

Do tej walki dojdzie za 20l u schyłku karier obu Panów jako Starcie Tytanów II :):):)

Nie inaczej !
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 10:30:23 
ManiekZ
Ogólnie Maniek ogólnie.
Poprostu jaja z kibiców.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 29-05-2013 10:34:26 
gdyby nie Tomasz Adamek to nie byloby ppv w Polsce :(
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 10:35:53 
ShaneMosley150
To fakt.
 Autor komentarza: gregor07
Data: 29-05-2013 10:36:11 
,,Byłaby to walka wieczoru na naszej październikowej gali w Wieliczce, której termin musiałby zostać trochę przesunięty tak, aby Krzysiek Zimnoch miał czas na regenerację i przygotowanie do walki ze Szpilką, która jest już prawie pewna i odbędzie się 29 listopada na Torwarze, oczywiście jeśli obaj wygrają swoje wcześniejsze pojedynki." Cytat z Babilona... ze wczoraj ;)
 Autor komentarza: royalDzordz
Data: 29-05-2013 10:52:32 
Po co bić piane? Ten pojedynek to nie jest walka floyd-manny, że "musi się teraz odbyć". Niech walczą za rok. Patrzę na to z innej strony. Ja się cieszę, że dzięki tej scysji ze Szpilą (być może to polsat wyreżyserował- jesli tak to w szlachetnym celu) wypłynął na szersze morze Zimnoch. Dzięki Zimnochowi pokazał się Rekowski itd. Ważne jest także, że na ringach prezentuje się coraz więcej polskich zawodników walczących z wymagającymi rywalami. Można zatem obejrzeć jakies ciekawe gale (np. Legionowo)
 Autor komentarza: costa
Data: 29-05-2013 10:56:01 
@ShaneMosly150

To sami Polacy zgotowali sobie taki los. Widocznie Polska nie jest taka biedna, bo nawet na najgorszy shit te 100 tysi PPV sie sprzedaje i wychodza na tym lepiej niz jakby puscili w otwartym z reklamami. A Ci "inteligentni inaczej" ludzie gdyby przez chwile pomysleli, ze jesli w Polsce za pierwszym razem nie daliby zarobic na PPV, to dzisiaj mielibysmy wszystkie PBN, Wawrzyk Show, bez PPV... Widac ze Polska jednak nie jest tak biednym krajem na jaki wyglada, tzn jest ale coraz bardziej rozlamuje sie na tych co maja na wszystko i jara ich wyrzucanie wlasnych pieniedzy w bloto i na tych co nie maja co do garnka wlozyc na dzisiejszy obiad.
 Autor komentarza: endriu
Data: 29-05-2013 11:11:08 
I było tyle wyzywac Szpilkę w poprzednim niusie?
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 29-05-2013 11:12:30 
costa Data: 29-05-2013 10:56:01

smiac mi sie wlasnie chce kiedy ogladam walki ufc na zywo i za darmo
a walka Wawrzyk vs Povietkin jest za 40zl hahahahahahaha
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 29-05-2013 11:18:33 
Szkoda ,że ta strona ma taką bandę niedorozwiniętych kretynów. Wczorajszy temat o Szpilce to potwierdził już ostatecznie.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 29-05-2013 11:18:59 
Fajnie fajne, ale uwierzę jak ich zobaczę w ringu, a przed ich walką chętnie zobaczę Rekowskiego z McCallem seniorem, oraz walkę Kołodzieja z kimś z ambicją i umiejętnościami,
 Autor komentarza: Ajemdeczempion3
Data: 29-05-2013 11:34:37 
Kołodziej z kimś z ambicją ....

-niedoczekanie :)

Kolodziej to Wawrzyk , nadmuchany rekord , na dłuzszym dystansie Kolodziej przegrywa z dobrze przygotowanym Rusiewiczem ,

Własnie , Kołodziej-Rusiewicz 12 rund -testem dla Kolodzieja !!!ale 12 rund ! nie 6 jak z Janikiem czy z Izu ,
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 29-05-2013 11:45:35 
Frog
"Mam nadzieję, że nikt tego nie wykupi i pomysł wprowadzania PPV w Polsce upadnie. "

Będziecie to powtarzać przez najbliższe 15 lat? :D Jakie wprowadzanie PPV, to już zostało wprowadzone i ma się dobrze.
 Autor komentarza: bak
Data: 29-05-2013 12:04:27 
Jak już zwlekają i przesuwają na następny rok to niech wyłożą postarają się
o naprawdę extra fighty np. o Wolak vs. Jonak, Główka vs. Janik no i o Rafała Jackiewicza!
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-05-2013 12:06:47 
Tomek Babiloński jednak nie zaprzeczył temu że Szpilka żądał 900 tyś zł. Ja się wcale temu nie dziwię - bo jest to bardzo prawdopodobne. Artur siedział w więzieniu za ciężkie pobicie i kradzież telefonu komórkowego, a to świadczy o tym że ten człowiek dla pieniędzy zrobi wszystko!!! Jeżeli on za 200-300 zł potrafił ciężko pobić człowieka to co on zrobi za 900 tyś zł?
 Autor komentarza: bak
Data: 29-05-2013 12:08:06 
wyłożą kasę*
 Autor komentarza: bak
Data: 29-05-2013 12:18:37 
Polsat wyrasta nam na takiego polskiego HBO. Wspomaga przy organizacji wielkich gal bokserskich, MMA, to oni mają włpyw prawie na wszystko od nich zależni są promotorzy i to oni ustalają reguły ;) a Orange Sport to takie ESPN- pokazuje czasem ciekawe walki bokserskie- Kliczków, Adamka, pokazuje UFC ale raczej nigdy nie będzie miała w połowie takich wpływów jak Polsat. Oczywiście tych porównań nie bierzcie dosłownie bo do takiego HBO można tylko ShowTime porównać na poważnie ;)
 Autor komentarza: un4given
Data: 29-05-2013 12:20:14 
Babilon nie potwierdza nie zaprzecza, a w każdej plotce jest ziarnko prawdy ;) Choć w te
900 tys. nie wierze. Może 90 to już prędzej.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 29-05-2013 12:21:13 
szpilka na fb napisal ze szuka sponsora na plecy
 Autor komentarza: Blancos
Data: 29-05-2013 12:40:41 
Za bardzo się panowie jaracie i to nakręca atmosferę. Jestem pewny, że ta walka będzie w PPV i sprzeda się prawie tak dobrze jak Adamek - Kliczko. Jestem także pewny, że wiele osób które tutaj tak szydzą z PPV, w dniu walki i tak zakupią transmisję ...
 Autor komentarza: Frog
Data: 29-05-2013 12:53:24 
Autor komentarza: Cooperek
Data: 29-05-2013 11:45:35
Frog
"Mam nadzieję, że nikt tego nie wykupi i pomysł wprowadzania PPV w Polsce upadnie. "

Będziecie to powtarzać przez najbliższe 15 lat? :D Jakie wprowadzanie PPV, to już zostało wprowadzone i ma się dobrze.

Będę o tym pisał przy każdej okazji, gdy będziemy rozmawiać o wydarzeniach sportowych w Polsce. Jeżeli ktoś dzięki temu pomyśli i nie da się oskubać, to uznam, że było warto.
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-05-2013 13:12:14 
HEHEHEHE. Szpilka już skasował ogłoszenie z Facebooka o "wynajmie" miejsca reklamowego na swoich plecach. W końcu jak chłopak zarabia 900 tyś za walkę to co on tam będzie się wygłupiał z jakimiś mazankami na plecach:)))
 Autor komentarza: voutan
Data: 29-05-2013 13:20:55 
Andrzej Wasilewski twierdzi teraz, że o pieniądzach w ogóle nie było rozmów, z kolei Babilon w jednym z wcześniejszych wywiadów mówił, że oczekiwania finansowe Szpilki są zbyt wygórowane. Z oczywistych względów skłaniam się ku wersji Babilona, choć nie wiem na ile kwota 900 tys. zł jest prawdziwa. Nie zmienia to jednak faktu, że dres ma pełne prawo domagać się dużych pieniędzy za tą walkę i takie żądania świadcza jedynie, że jego ludzie mają głowę na karku.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 29-05-2013 14:05:56 
Ja pier..e telenoweli ciąg dalszy,ale dyskusja o PPV jak najbardziej,niech sobie w dupe wsadzą te ppv.
 Autor komentarza: Teken
Data: 29-05-2013 14:12:16 
A pro po ewentualnego PPV, to zapraszam do polubienia mego obywatelskiego projektu precz-z-ppv.pl :). Czara goryczy przelała się podczas walki wawrzyka z povietkinem. Niby taka ranga walki a nikt o niej nie wiedział, chodziłem o pubach i wszyscy "jaka walka" "jakie ppv" i "jaki wawrzyk". Jak można za taki chłam żądać dodatkowych pieniędzy!!!
 Autor komentarza: zeitgeist
Data: 29-05-2013 14:31:09 
Temat PPV juz powinien byc zamkniety ,bo co tu plakac NAD rozlanym mlekiem ,trzeba bylo myslec jak Tomek nam sprowadzal Ameryke ,jeszcze wypada zmienic schabowego na burgera I bedziemy mieli prawdziwe US.
Na mnie nie zarobia ,bede kradl z internetu ,nawet jak zblokuja to plakal nie bede.
Co do tej walki ,to jest ona tak odlegla ze do tego czasu moze sie wszystko stac wiec narazie trraktuje na jak sf
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 29-05-2013 14:33:29 
werwoolf

masz racje telenowela.....od wczoraj ludzie masturbuja sie nad niepotwierdzona informacja o tych 900 tys zl....inni znow powtarzaja po 20 razy ze szpilki nikt na wisle nie zna a chlopak juz wypowiedzial sie na ten temat i na temat jakie to byly ustawki wiec naprawde nie rozumiem czesci komentarzy.............

nizkle gowno pod kazdym tematem o szpilce
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 29-05-2013 14:47:45 
un4given - a 90 tysi to dla ciebie duzo ? za wal;ke z ppv dotego chyba teraz najbardziej wyczekiwana w polsce i na wielkiej gali tv i walke wieczoru (wiadomo ze musza dobrze chlopaki zarobic za ta walke bo nie dosc ze jest to chyba narazie polski hit do tego bedzie bankowo ppv i wyklada kase polsat (w innej tv zarobili by wiecej ale niestety dla nich ani babilon ktory dopiero zaczyna z polsatem wspolprace ani wasyl ktory ma tendencje spadkowa niemoga za bardzo przegiac negocjacji z kmita bo wiedza jaka moze byc kara za zachlannosc ) dla ojca walka napewno sie odbedzie bo polsat i kmita tego chca i wierze ze odbedzie sie to na PBN bo tak sobie to wymysli pewnie solorz z kmita a w tym wypadku ani babilon ani nawet don wasyl (ktory juz raz z polsatem i kmita zadarl lekko i spotkalom sie to z fuknieciem na wasyla przez kmite za odwolanie walki wiec watpie zeby wasyl drugi raz zawiodl polsat tym bardziej ze jak wlodarczyk straci np pas to bez polsatu wasyl i jego komandosy beda osiedlowa grupa bijaca sie w ringu w bidronce lub pod mc donaldsem w ringu w soboty )tak wiec ojca zdaniem na nastepnej gali olsatu walka sie odbedzie chlopaki zarobia niezla kase ale nie kokosy bo zaden z dwoch promotorow nie bedzie sie targowal na 100 procent gdyz maja za mala karte przetargowa i wiele do stracenia jakby sie niezgodzili pan z wami ojciec rzekl
 Autor komentarza: Ajemdeczempion3
Data: 29-05-2013 14:49:42 
a tam wawrzyk z povietkinem i tak sie w miare oplacił , zlozylismy sie we 4 z kumplami na ppv i wykupilismy to w Barze , wiec zajebali mu pałki przy okazji obejrzeli dobrą walke Jonesa z Denisem, na walce Cyca z Szaszą miałem sraczke i zapychałem namietnie toy toya przez 10minut ale widziałem jak schodził biedak po 3 rundach obity jak wieprzek :)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 29-05-2013 14:55:01 
Ajemdeczempion3- to ze sie w miare oplacilo kupienie wawrzyka tobie bracie tlumaczy cie tylko ze byles w barze i kupowales to jak byles najeb... czyli miales bracie ograniczona swiadomosc czynu :)kazdy sad w takim wypadku jakbys teraz wniosl o odszkodowanie z powodu wyludzenia przez polsat uznalby twoje racje szczegolnie po walce
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 15:16:39 
mam jedna prośbe do redkacji :
zapyatac Pana Kmite czy dali warunek że walka Szpilka vs Zimnoch ma sie odbyc na PBN 3 ?
wtedy zaczne sie wypowiadac i komentowac

druga sprawa kim jets ten Krzysiu Zimnoch zeby sobie nim tyle głowe zawracac ???
 Autor komentarza: royalDzordz
Data: 29-05-2013 15:47:46 
milan
druga sprawa kim jets ten Krzysiu Zimnoch zeby sobie nim tyle głowe zawracac ???

To taki zawodnik co ma na rozkladzie Wildera, McCalla i jeszcze paru innych rywali.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 15:48:41 
milan1899
A kim ty jesteś żeby takie głupie pytania zadawać?

Milan kiedyś cię lubiałem ale po powrocie z rp zbłażniłeś się.
No chyba że to nie ty?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 29-05-2013 15:50:21 
milan1899

niestety....gosciem ktory ma 50 % szans na wygrana ze szpilka (atawiam 50/50 jezeli ta walka miala by sie odbyc jutro)
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 29-05-2013 15:51:35 
milan1899 a na ring...- milan przeciez pisales ze masz juz dosc orga po jakiego grzyba blagales redakcje o zwrot nica wracaj bracie do korei polnocnej zwanej tez rin...
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 15:53:17 
OjciecZradioMaryjaa

święta racja.
 Autor komentarza: un4given
Data: 29-05-2013 15:54:51 
OjciecZradioMaryjaa

Wydaję mi się, że to dość sporo. Może chce więcej ale w 900 tys nie wierze. Ktoś tu pisał że ta walka przebije Adamek vs Kliczko w wyniku PPV a moim zdaniem nie ma na to szans, no ale mogę się mylić ;)

voutan

Faktycznie już wcześniej był ten wywiad z Babilonem o żadaniach finansowych Szpilki więc coś było na rzeczy. I jest trochę racji w tym co piszesz o "łbie na karku". Chłopak ma swoje 5 minut teraz niech ciągnie jak najwięcej, bo za niedługo będzie wpierdol i już mniejsze wypłaty ;)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 15:56:29 
un4given
Masz całkowitą racje!
 Autor komentarza: voutan
Data: 29-05-2013 16:10:43 
un4given
Walka Gołota - Saleta wygenerowała 140 tys. sprzedanych pakietów po 40 zł. Jeśli te dane nie były sztucznie podwyższone, to można przypuszczać, że walka Szpilka - Zimnoch może wygenerować nawet większe pieniądze. Jednak nawet przyjmując, że sprzedadzą tylko 100 tys. pakietów, to i tak dochód z PPV będzie wynosił 4 mln PLN. Niech Szpilka żąda 900 tys., Zimnoch nawet tyle samo, to i tak Polsatowi zostanie 2,2 mln PLN. Czyli tyle, że spokojnie opłacą halę, zawodników, a i tak zostanie worek pieniędzy, no i dojdą wpływy z biletów. Prawda jest taka, że to drechol nadstawia głowę, a po tej walce może spaść w hierarchii tam gdzie są pozostali komandosi Wasyla, więc wole już żeby on sobie napchał kieszenie dzięki tej walce niż by miała to zrobić telewizja.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 16:14:53 
voutan
Niby racja ale włodarze polsatu się nie zgodzą na to i uwierz mi.
A dodam jeszcze tylko przypuszczalnie że jak walka gorzej się sprzeda to nie ma takiej opcji.
 Autor komentarza: un4given
Data: 29-05-2013 16:17:28 
voutan

Może i tak ale nawet pierwsze zdanie Babilona w tym artykule "Przeczytałem na bokser.org informację o astronomicznej kwocie, oczekiwanej przez Szpilkę." mówi że taka kwota jest nierealna.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 16:20:56 
Legia
Skąd te 50 % dla Zimnocha
Obronę maja podobnie słaba a szybkość , siła a nawet doświadczenie jest po stronie szpilki . W jaki sposób Zimnoch ma pokonać Aetura ?
Faraon
To dziwne ze przestales mnie lubić bo wierze w Szpilke i mam swoje zdanie , naprawdę dziwne
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 16:24:03 
milan1899
OK a ja wierze w Zimnocha.
Zauważ że nie ubliżam Szpilce a nie lubie go.
Wracając do meritum to powiem cena jest z kosmosu jak na polskie warunki.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 29-05-2013 16:24:50 
milan1899

bo ma wedlug mnie lepsza szczenke i troche wiekszy repertuar ciosow.....artur jest bardziej dynamiczny wiec gdyby mieli jutro walczyc dawalbym 50/ 50
 Autor komentarza: voutan
Data: 29-05-2013 16:24:59 
Dlatego najlepszym rozwiązaniem byłby procentowy zysk z PPV. Na PBN I był wpływ z reklam 33% Kieliszek, 33% Gołota i 33% Polsat, niech się teraz podzielą podobnie z PPV i każdy dostanie tyle na ile zasłużył.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 16:25:20 
Szpilka przed Mollo dawał średnie sparingi , brakowało świeżości a mimo jednej chwili zagapienia wygrał wyraźnie walkez Amerykaninem
Potem było juz dużo lepiej , dobrze wyglądały sparingi z Aguilera który przecież łatwo nie sprzedał skory Adamkowi
Artur to ciekawy zawodnik który niestety za dużo mówi ,
Luty za pol roku haczykiem wiec nie rozumiem tej śluby tym bardziej ze wyglada na to ze to jednak TV zdecydowała o tym terminie
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 16:25:47 
Jeszcze jedna kwestia milan1899
Nie wspominaj o rp bo tam jest reżizm który widać gołym okiem.
Zmieńmy tony a będzie ok.
Pozdro.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 16:27:47 
voutan
Dodam tylko tyle że podział by na tej gali nie był tylko dla Szpilki no nie?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 16:30:02 
Faraon
Jaka cena ??? Bo nie wiem ???
Na razie mamy " niepotwierdzone informacje " jak mozna na ich podstawie jechać pi zawidniku
Na logikę czy zawodnik który miałby za walkę dostać 900 tys dałby za pare duch pomalować sobie plecy jakas reklama ???
Legia
Szpilka moim zdaniem nie ma gorszej techniki , a dzięki szybkości i balansiwi Artura Jrzyskowi byłoby cieżko go czymś złapać , druga sprawa Zimnoch ma 30 lat a nie walczył 10 rd , w mojej ocenie zdecydowanym faworytem jest Artur ale szanuje Twoje zdanie i tylko ring może zweryfikować czy warto było tyle po Szpilce jechać
 Autor komentarza: voutan
Data: 29-05-2013 16:31:18 
"Obronę maja podobnie słaba"

Szpilka nie radzi sobie w półdystansie, a Zimnoch w dystansie, więc tobie wyszło, że obrona jest po równo. W praktyce jednak to Szpilka tarzał się po ringu, a Zimnoch przyjmował lewe proste na twarz i walczył dalej :D
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-05-2013 16:31:59 
Znowu to PPV :) Nie wydam nigdy grosza na żadne PPV ! . JEśLI ktoś tu pisze że kupi albo kupiłby gdyby ....coś tam , można przypuszczać że jest finansowo zainteresowany i nie pisze bezstronnie . Nie zamierzam płacić dodatkowo aby ktoś mógł moim kosztem rozbijać się po ....
lub używać z ..... (tu można wstawić co kto chce ) .
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 29-05-2013 16:32:38 
zimnoch z mccallem pokazal jaja wiec kibicuje tez jemu ale w ich walce bede za arturem
 Autor komentarza: voutan
Data: 29-05-2013 16:32:43 
"Na logikę czy zawodnik który miałby za walkę dostać 900 tys dałby za pare duch pomalować sobie plecy jakas reklama ???"

Jeśli to byłoby ostatnie 900 tys. zarobione w życiu, to czemu nie :))
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 16:32:58 
Faraon
A gdzie ja wspominam o rp ???
Ja tam pisze dlatego ze jest okazja pogadać z yale i wyciągnąć jakieś informacje a czasami potrafi ciekawe rzeczy przekazać , druga sprawa w tematach niezwiązanych z polskim boksem wypowiada sie tam kilka fajnych osób i dyskusje nierzadko poziomem przebijaja te z orga i takie da przykre fakty niestety
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 16:34:39 
Voutan
A skąd wniosek ze Zimnoch radzi sobie w poldystansie ? Kto to sprawdził ?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 16:35:00 
milan1899
Rozumiem a jesteś z nami?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 16:38:14 
LegiaPany ocenia sytuacje na trżeżwo i za to ma szacunek u mnie!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 16:40:06 
Faraon
A po co prosiłem redakcje o powrót ???
Oczywiście ze jestem z Wami ale pozwólcie w tematach o Szpilce ze bede miał trochę inne zdanie , przegra ok posypie głowę popiołem przyznam ze nie miałem racji
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 29-05-2013 16:42:40 
pan nasz dal nam radosc ze zniknol naczelny prowokator azbestowy to pokazal sie na mniejsza skale krajowy( ktory na konkurencji pisze ze ma dosc orga i woli tu czyli rin.... popisac )i nagle powrot i ojciec sie zastanawia czy to z prania mozgu czy jakis korzysci majatkowych sieje tu zamet i broni pochylonego jak ojca i matki czy tak sie godzi bracie ? kalac wlasne podworko nastepnie na nie wracac w sobie znanych celach i to wszystko jeszcze moze za uscisk reki polskiego dona kiga ktory ma w stajni swojej polskiego tysona :)
 Autor komentarza: voutan
Data: 29-05-2013 16:44:00 
Szpilka, lewym sierpem na konferencji prasowej :)) Przecież to gołym okiem widać, że Zimnoch nawet po przyjęciu ciosu reaguje na kolejne zdecydowanie lepiej, niż Szpilka, który w ogóle nie 'czuje' półdystansu, zostaje ze skrzyżowanymi rękami po przestrzelonych sierpach i zadziera głowę do góry jak struś czekając na egzekucje :D No, ale ja znam już twoje zdanie, przekonywać cie nie będę, bo wiadomo, że nasze poglądy można zweryfikować tylko w praktyce.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 29-05-2013 16:46:00 
tak bracia yale na rin... przekaze ciekawe informacje na portalu dla 10 no jak jest hit to 50 wpisow z tym ze pisza tam wtedy gora 8 osob (tak samo ludzie w korei ogladaja tv bo tam tez kim ich wodz przekazuje im ciekawe informacje :)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 16:46:16 
milan1899
Widzisz nie o to chodzi lecz o to że w twojej wypowiedzi jedziesz po Zimnochu.

Ja bronie Krzyska a ty Artura ale ring zwerifikuje to.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 16:51:41 
Faraon
Gdzie obrazam ? Zadałem pytanie kim w boksie zawodowym jest Zimnoch ? Tylko tyle
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 16:54:25 
milan1899
To ja zadam tobie pytanie kim jest Artur Szpilka w boksie zawodowym?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 17:03:38 
Faraon
23 latkiem mającym na rozkładzie Mollo i mccline , szybki , silny cieżko pracujący na treningach , sparingi tez daja nadzieje ze może cos z niego być na razie tyle
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 17:08:55 
milan1899
Chyba żartujesz prawda?
A kim jest Mike Mollo?
Przedewszystkim Szpilka ma dośc często kontuzje jak na 23 lata!
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 17:11:01 
Mollo to solidny zawodnik , a kontuzje to chyba nie wina Artura ?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 17:12:40 
milan1899
Daj spokój to nie ten Mollo i był nieprzygotowany.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 17:17:33 
Wiem ze to nie Mollo z Golego ale do bumow bym go nie zaliczył
Uciekał poboksowac
Pamiętaj zawsze byłem z Wami i myśle ze jeszcze nie raz zgodzimy sie pod innymi tematami
Pozdrawiam
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-05-2013 17:18:43 
Szpila to furiat rozwiązujący pięściami sprawy które inni rozwiązują zwykłą rozmową , osoba niestabilna emocjonalnie która w sytuacji jakiegokolwiek konfliktu reaguje nieopanowaną fizyczną agresją .
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-05-2013 17:21:05 
Artur Szpilka -agresywne dziecko w mgle :).
 Autor komentarza: Matys90
Data: 29-05-2013 17:21:15 
To też nie został premierem, a pięściarzem :D
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 17:23:00 
milan1899
Nie raz się zgodzimy ale dzisiaj niestety nie.
Pozdro.
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 29-05-2013 17:23:07 
mollo to solidny zawodnik niewalczacy od dwoch lat majacy chyba cos kolo miesiaca na przygotowanie :) brat milan jedzie propaganda jakby zapomnial ze tu mozna pisac prawde :) no ale fakt poski don king moze sprawdzac wpisy wiec trzeba uwazac bo mozna stracic prawo pisania pozytywow na rin... tam faktycznie mollo jest prawie w szczytowej formie :)
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-05-2013 17:25:56 
Co do samych owych 900 tys zl to prawdopodobnie była to zagrywka Wasyla aby uniemożliwić i w jakikolwiek sposób wytłumaczyć dlaczego na dziś nie będzie tej walki . Zwykła zmyłka .
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-05-2013 17:29:45 
:) Nadal życze temu obszczymurowi zwycieskich walk i ogólnie rozwoju .Zwłaszcza tego duchowego !!! :)
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-05-2013 17:40:37 
Co do ewentualnego VS Zimnoch ,Szpilka -
-Krzysiek jest szybszy
- zwinniejszy
- lepiej czyta przeciwnika
- uderzenia nie ma słabszego niż Artur
- zdecydowanie lepiej bije kombinacjami , Szpila praktycznie nie umie
-nie ma takich przestojów w ringu jak Artur
-jest bardziej opanowany psychicznie co pozwala podejmować szybko lepsze decyzje
.....
ma wszelkie predyspozycje aby pokonać Szpilke .
Przykład tego było widać nawet na tej konferencji kiedy to Szpila bił w powietrze .
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 17:42:53 
atmel
He he no racja!
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 29-05-2013 17:49:23 
Boże i Milan mi jeszcze zarzuca że nie ma ze mną po co pisać...
LOl
 Autor komentarza: horhe88
Data: 29-05-2013 18:13:08 
atmel
Dobry wpis. Dodałbym jeszcze że Zimnoch jest o wiele bardziej wszechstronny od Szpilki, który w miarę dobrze radzi sobie jedynie kontrując lewą ręką. A do tego potrzeba mu niskich dążących do półdystansu swamerów takich jak Mollo czy Minto a nawet i z pasującym mu Mollo po 3 letniej przerwie potrafił zaliczyć wtopę. BTW chyba wszyscy zapominają że Zimnoch w czasach amatorskich lał Szpilkę po łbie aż trzeszczało i na zawodach międzynarodowych wygrywał z zawodnikami którzy chwilę wcześniej pokonywali Szpilkę. Wielu naiwniakom dzieciakom i laikom wydaje się że Szpilka to wielki fighter bo siedział w więzieniu i ma dużo tatuaży, ale prawda jest taka że to tylko przereklamowany średniak, który jest w tym momencie gorszy niż w czasach amatorskich ( w których nic nie osiągnął) czy na początku profi kariery jak walczył w CW.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 18:36:43 
Faron
ok
moim subiektywnym zdaniem Krzysiek nie jest szybszy to raz , dwa cios być może popdobny ale jednak siłą fizyczna po stronie Artura
zwinniejszy tez jest Szpilka , ma tez lepszy balans
inna wazna rzecz , oczywiście nie ma w tym winy Zimnocha , ze nie wlaczył nigdy 10 rd a tow potencjalnej walce tez odegrałoby dużą role

Zimnoch prawdopodobnie na dzisiaj byłby najlepszym rywalem dla Artura z możliwych , bardzo licze ze do tej walki dojdzie i mam nadzieje ze po wygranej Artura wkońcu to docenicie :)
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-05-2013 18:41:26 
horhe88
Data: 29-05-2013 18:13:08
...
Zgadza sie Szpila aby uderzyć skutecznie lewą musi mieć wcześniej wypracowaną sytuacje , nie umie tego zaaranżować z doświadczonym i nie zamęczonym przeciwnikiem . Te efektowne nokauty były jedynie na bardzo słabych przeciwnikach .
To że Wasyl zrobi wszystko aby nie dopuścić do tej konfrontacji jest pewne .
....
Każdy kij ma dwa końce , Wasyl wybroni być może Szpile przed walką z Zimnochem ale przy tym straci swoje wpływy w Polsacie .Poważni gracze a Polsat to jest gracz któremu Wasyl do pięt nie dorasta nie zapominają jeśli partner ich wystawił w biznesie .Dopuszczenie innego gracza ( Babilona ) to jest konsekwencja błędów Wasyla który myślał że kontroluje proces który jest kontrolowany przez innych !.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 18:43:16 
milan1899
Wyobraż sobie że nigdy go nie docenie nawet po wygranej z Zimnochem .
Lubie Krzyśka ale sam siebie nie nie okłamuje że dalej nie da rady a natomiast spójrz ile przed nim solidnych bijacych go o głowe wienc wniosek sam się nasuwa.!
 Autor komentarza: rumburak
Data: 29-05-2013 18:43:18 
milan1899
Milan 1899 co się z tobą stało...?
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 29-05-2013 18:45:25 
Szpilka mysli.
900tys,chyba chce kupic 9-10 kawalerek.Za kazda runde 3min bedzie mial mieszkanie.Jak przegra z Zimnochem(a przegra)to bedzie wynajmowal i jest ustawiony.
A co do K.Zimnocha to mam nadzieje ze dostanie taka sama kwote-900tys.bo rekord ma podobny i jest na takim samym etapie kariery.
No chyba ze Szpilka dostanie premie za branie udzialu w programie u Wojewodzkiego i za filmiki na you tube.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 18:47:11 
rumburak
nic chlopaku , ja po prostu chce mu dac szanse , nie skreslam bokserów na starcie, tym bardziej bokserów którzy zapierdalaja na trenigach i chca osiagnac sukces
Faraon
no włąsnie sam sobie odpowiedziałeś , doceniasz Zimnocha , jesli Szpilka pokona Zimnocha to mimo wszystko go nie docenisz , nie widze tu logiki ale nie chce prowadzic niepotrzebnych wojen i przyjmuje to do wiadomosci
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 18:50:14 
milan1899
Logika jest taka że 2 nie są wyznacznikiem żeby zaistnieć w HW
A jeszcze jedno!
Popatrz jakie zaplecze ma Szpilka a jakie Zimnoch.
Don wasyl gra z nimi w rosyjską ruletke na kogo wypadnie na tego BUM!!!
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-05-2013 18:56:37 
Mnie ciekawi co słychać u Mollo , czy trenuje , jak przygotowuje sie do rewanżu ? Może nie wskoczy do czołówki rankingu po ewentualnym zwycięstwie nad Szpilą ale napewno miałby po tym szanse na jakieś następne dochodowe walki . A że ma szanse wygrać rewanż to jasne , aby nie sprzedał sie .
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 29-05-2013 18:57:52 
Dla mnie Szpilka przegral walke z Zimnochem walkowerem-bo nie wyszedl do walki i powinien miec w rekordzie przegrana.Zreszta nawet jakby wyszedl poobijany przez Mollo to by z Zimnochem przegral.
Ja tego nie rozumiem-obraza,ubliza,nagrywa filmy na you tube.A jak przychodzi co do czego to nie chce walczyc.
Skoro prowadzi sie go tak jak Wawrzyka tj.zeby napompowac rekord 27-0 na kelnerach i nie przegrac to trzeba zamknac pysk i boksowac z kelnerami,a nie krzyczec i obrazac Zimnocha.A jak sie juz powiedzialo za duzo to trzeba wyjsc do ringu i udowodnic,a nie pruc p.zde na you tube.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 29-05-2013 18:59:18 
atmel
nie dajmny sie zwariowac , czy naprawde juz na starcie musimy zakladac ze jesli Szpilka wygra to Mollo sie sprzedal ? nie mozna założyc ze wygra bo jest lepszym bokserem ?
Faraon
tak Szpilka ma nieporowbywalnie lepsze warunki od Krzska z tym pelna zgoda , mnie ciekawi jedno dlaczego z Krzskiem od wczesnych czasow amatorskich tak ciezko sie pracuje , dogaduje , wie ktos ???
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 19:00:16 
atmel
Mollo wczoraj był w kinie i zaprośił mnie na spagetti a powiedział mi że też grypsuje bo kupił konsole i ją zepsuł he he!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 19:01:42 
milan1899
Zadaj to pytanie Wasylowi.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 29-05-2013 19:03:56 
Faraon,ja tez grypsuje.Tydzien temu dwie popsulem.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 19:07:50 
PanJanekTygrys
A ja z klawiszami he he!!
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 29-05-2013 19:07:55 
ale jednego nie rozumiem

ja i wlasnie mialn od chyba samego poczatku bylismy za szpilka wiec nie rozumiem zbytnio jezeli ktos sugeruje ze milan "nauczyl sie od yale" i broni szpilki po powrocie z rp

....nie zgadzam sie z milanem jezeli chodzi o jego ocene zimnocha ale ze tylu uzytkownikow rzuca sie na to ze broni szpilki, tego nie rozumiem.......

ja , milan i liscthc od poczatku pisalismy zeby dac szpilce czasu i chlopak przynajmniej wnosi jakas "action" do WH (nwet jezeli nie jest to na najwyzszym poziomie)
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 19:08:11 
Bo klawisze zepsułem.
 Autor komentarza: rumburak
Data: 29-05-2013 19:08:31 
milan1899
Ja się pytam o zmianę jaka w tobie zaszła?,...bo to jest dziwne?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 19:09:25 
LegiaPany
Brakuje tutaj liscthc
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-05-2013 19:10:55 
milan1899
Data: 29-05-2013 18:59:18
....
Co ty , zakładam że Mollo wyjdzie z takim samym nastawieniem jak przy pierwszej walce a jedynie lepiej przygotowanym .Ale zapewniam cie że Wasyl porusza Ziemie , Niebo i Piekło aby z góry mieć pewność że Artur wygra ,czyli chce mieć +20 do wszystkiego .Na dziś o czym sie niewiele pisze dla Wasyla i Szpili ten rewanż z Mollo jest furtką do większej kasy ....
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 29-05-2013 19:13:30 
Kazdy widzial co sie dzialo z Wawrzykiem.Mial lepszy rekord od Powietkina a walka wygladala jakby zawodowiec walczyl z kims kto trenuje boks pol roku.Tak sie pompuje rekordy zeby dostac walke o wyzsza stawke za wieksze pieniadze.
To samo jest ze Szpilka.Bedzie wygrywal az nabije rekord 25-0.I tak bedzie mial dobieranych rywali zeby z nimi wygral.
Nie moze walczyc z Zimnochem bo szanse sa 50/50.Jak przegra to balonik peknie i mit o przyszlym mistrzu sie skonczy.
Po co ja mam ogladac te walki jak z gory znam wynik?Szpilka nie moze przegrac,a to znaczy ze nie moze walczyc z Zimnochem.No chyba ze pieniadze beda tak duze ze zrekompensuja przegrana Wasylowi.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 19:17:55 
PanJanekTygrys
I właśnie o to mi chodziło niech walczy zarabia i na konferencji nie wyrabia!

Ide spać.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 29-05-2013 19:17:59 
Teraz juz sie zrobil kabaret,bo jezeli do tej walki naprawde dojdzie w 2014r.to juz wiadomo ze do tego czasu ani Szpilka ani Zimnoch nie przegraja,poprawia rekordy,zeby wygenerowac z walki wielkie pieniadze.
To pytam sie,po co te cyrki ogladac?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 29-05-2013 19:20:43 
faraon

wcielo go, mam go na FB ale jest nieaktywny od ponad pol roku........przypuszczam ze pojechal na jamaike i tam zostal :D
 Autor komentarza: Faraon
Data: 29-05-2013 19:23:02 
LegiaPany
Tak tak a w wiadomościach gadali że ma dredy po kostki i ma szklarnie z ogótkami.
Pużniej się odezwie.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-05-2013 19:56:06 
Powiem tak
Dla mnie nie jest zbyt istotne czy do tej walki dojdzie.Nie mam ochoty "karac",czy uczyc pokory rekami Zimnocha Szpilki czy na odwrot
Miedzy obu chlopcami jest zla krew.Gdybym ja mial podobna sytuacje z jakims typem,to bym gdzies go zlapal i probowalbym obic mu ryja.Albo by mi sie udalo,albo to ja bym polegl:)
Ja jednak nie jestem zawodowym bokserem i pomimo ze zarowno Zimnoch jak i Szpilka traktuja to ambicjonalnie,to nie ma sie czemu dziwic ze cala ta sytuacje chca jak najlepiej dla siebie wykorzystac
Skoro wszyscy chca na tym cos ugrac dla siebie,to najwazniejsi aktorzy tego teatrzyku powinni zarobic na tym najlepiej
Wiec panie Babilon przestan pan pitolic glupoty i probowac zmiekczyc Artura,robiac przecieki do mediow i grac na jego ambicji.Zaplac pan wymagana kasa i tyle.A jak nie to radze sciagnac innego rywala dla krzysia i tyle
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-05-2013 19:56:15 
Wszelkie znaki wskazują na to że Arturek będzie holowany w bezpieczny sposób a masa niedzielnych kibiców będzie utwierdzana w wizji że oto obserwują narodziny gwiazdy ..... A po tym będzie tak jak w przypadku Wawrzyka , sorki ale nie spodziewaliśmy sie a 40zł za PPV już mamy !!!.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 29-05-2013 21:07:21 
andrewsky
"Zaplac pan wymagana kasa i tyle.A jak nie to radze sciagnac innego rywala dla krzysia i tyle"

Wymagana kasa to nie moze byc kwota z kosmosu.Bo rownie dobrze Zimnoch moze tyle zarzadac i zrobi sie 2mln na oplacenie 2 zawodnikow ktorzy maja raptem 15 walk stoczonych z kelnerami.
Badzmy powazni.
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 29-05-2013 21:13:12 
atmel,

A moim zdaniem wszelkie znaki wskazują, że Arturek będzie prowadzony bardzo odważnie i w niedługim czasie będzie walczył z realną czołówką (sensu largo). Myślę, że w ciągu 1-2 lat przekonamy się, który z nas lepiej czyta znaki ;)
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-05-2013 21:18:08 
nanaehl
Data: 29-05-2013 21:13:12
atmel,

A moim zdaniem wszelkie znaki wskazują, że Arturek będzie prowadzony bardzo odważnie i w niedługim czasie będzie walczył z realną czołówką (sensu largo). Myślę, że w ciągu 1-2 lat przekonamy się, który z nas lepiej czyta znaki ;)
...
też tak kiedyś myślałem ale mi przeszło na szczęście .
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 29-05-2013 21:32:41 
lOL
Ja początku byłem za braćmi i jakoś nie zwalnia mnie to z wyszydznania przez innych, a za przeproszeniem walczyć tak o jakiegoś tępego słabego dresa co już nie raz udowodnił a o dwóch bezkonkurencyjnych mistrzów w Hw jest różnica.

Milan jest żałosny z tym swoim uwielbieniem ale widocznie sądzie że nie jego uwielbienie i nie obiektywizm nie muszą być przeszkodą by zarzucać go mi.
Tak naprawdę nic się nie nauczył bo od początku promował czy bronił jak kto woli ludzi Wasyla/
Zmieniło się tylko jedno. Z gościem już na bokser.org nie pogadasz a jedynie możesz spotkać go pod tematmi dotyczącymi ludzi Wasyle szczególnie Szpilki, w których to stara się przekonać nas byśmy mu kibicowali, dali czas itp.
Dodatkowo dodaje że Zimnoch jest gorszy.
Każdy niech wyciągnie wnioski sam.
Milan znikł a gdy wrócił albo stracił serce do tej strony albo ma pewną misję (nie mylić z podejrzeniami o opłacanie itp)
Tyle w temacie.
Zaś jeśli chodzi o Szpilkę to całkiem możliwe że gdy w końcu się na Zimnocha odważą przegra. Stawiałbym ich dziś po równo z tym że Zimnoch potrafi przyjąć i ma chłodniejszą głowę. Nic a nic Arturowi nie pomogą wcześniejsze 1o rundowe boje bo ma tyle zalet co i Zimnoch/
Oczywiście może wygrać ale raczej będzie to okropnie ciężka wyrównana walka i nie jego zasługi to sprawią.
Ci którzy piszą by dać Szpilce czas widocznie chłopaka lubią i nie chcą być obiektywni. Samo pisanie o wyraźnym pokonaniu Mollo.
Pozostawię to bez komentarza.
Całe szczęście Klitschkowie przynajmniej moich "specyficznych" opinii bronią, Szpilka zaś waszych obronić nie jest w stanie/
Pozdrawiam
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 29-05-2013 21:43:51 
atmel,

Twoje wpisy przypominają mi komenty usera elmerhigginsa z ringpolska. To ty? Pytam z ciekawości (bez żadnych złych intencji; sam też tam kiedyś pisałem, ale zbanowali mnie po tym jak napisałem, że "moim zdaniem Wasilewski jest biznesmenem raczej średniej klasy".).
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 29-05-2013 21:58:24 
blackdog


ja gdzies pisalem o wyraznej wygranej nad mollo?
bo piszesz ze ci co pisza zeby dac mu czas.....
 Autor komentarza: atmel
Data: 29-05-2013 22:22:45 
nanaehl
Data: 29-05-2013 21:43:51
atmel,

Twoje wpisy przypominają mi komenty usera elmerhigginsa z ringpolska. To ty? Pytam z ciekawości (bez żadnych złych intencji; sam też tam kiedyś pisałem, ale zbanowali mnie po tym jak napisałem, że "moim zdaniem Wasilewski jest biznesmenem raczej średniej klasy".).
..
To nie Ja . Nigdy tam nie napisałem słowa.Czytuje oczywiście bo niektóre informacje pojawiają sie tam wcześniej .
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 29-05-2013 22:33:04 
Legia a co ja piszę że tak pisałeś.
To co cytujesz to już inne zdanie.
Akurat Ciebie wyjątkowo szanuję jako użytkownika i nie musisz się obawiać moich "utajnionych" ataków. Coś mi się nie podoba napiszę otwarcie.
Zaś Milan po powrocie nie podoba mi się mi się bardzo a jego "działalność" ogranicza się tylko do wkurzania normalnych ludzi chyba.
Ale nic.
Pozdrawiam.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 29-05-2013 22:37:44 
PanJanekTygrys
Walka Zimnoch-Szpilka na chwile obecna to prawie zadne wydarzenie sportowe,bo ich dokonania na zawodowych ringach sa zadne,a umiejetnosci przecietne
Ustawienie calej gali pod takie wydarzenie swiadczy o przedkladaniu przez Polsat sportu nad show.Cale to zamieszanie i podgrzewanie atmosfery ma na celu generowanie niezdrowych emocji,ktorego efektem bedzie wykupienie przez nakreconych kibicow PPV
Mnie sie nie podoba taki agresywny marketing,nakierowany jedynie na zysk,bez idaca za tym promocja sportowa
Dlatego pomimo iz nie wierze,ze Szpilka zazadal 900tys.zl to jestem zdania ze jak juz ktos ma na tym zarabiac,to niech bedzie to Szpilka i Zimnoch,a nie Solorz,Wasyl,Babilon.
Kazdy z nich w cyniczny sposob wykorzystuje konflikt dwoch,naiwnych chlopakow do swoich zywotnych interesow i jeszcze do tego chcieliby zgarnac lwia czesc zyskow
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 29-05-2013 22:46:46 
blackdog

ok thx, tak sie tylko z ciekawosci pytalem :P pozdro
 Autor komentarza: un4given
Data: 29-05-2013 23:02:36 
Legia

milan próbował wkręcać że Szpilka przyjął tego cepa ciągniętego zza dupy od Mollo bo Mike zmieniał pozycje na mańkuta przy tej akcji. Jak on to nazwał "korygował lekko" i tym zmylił Szpilke xDDDDDDD Ten człowiek zakochał się w pinezce i ta miłość ślepa jest xD Ma klapy na oczach niesamowite, a Ty się dziwisz, że go ludzie cisną tutaj.
 Autor komentarza: melsel
Data: 30-05-2013 04:48:12 
ja wiem jedno zimnoch to idiota na szpilce chce sie wybic i ten jego babilon banda nieudacznikow nie ma o czym gadac szkoda czasu juz niedługo szpilka sprowadzi was na ziemie
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-05-2013 07:55:22 
un4given
Sama akcja była z normalnej pozycji ale musisz przyznać ze juz przy samym zadawaniu ciosu frontalnie trochę inaczej sie ustawił , druga sprawa pisząc z głowy łatwo o pomyłkę a ty to ciagle wyciagasz , ja tobie tez moge wyciągnąć kilka kwiatków tylko po co ?
Szpilka zebrał bombę od Mollo bo stanął jak wryty jak dziecko , po najlepszych swoich 2 minn walki

Druga sprawa wystarczy poczytać moje wpisy np pod tematem jak Szpilka skomentował "koks " Wacha czy o jego niektórych filmiksch w necie żeby zobaczyć jak jestem bezkrytyczny
Ślepo uwierzyliscie ze Szpilka i yale to samo zło a ja tylko mówię dajmy im trochę czasu
 Autor komentarza: un4given
Data: 30-05-2013 09:02:18 
milan

Wspomnialem o tym 1 raz bo Legia pytał dlaczego ludzie naskakuja na Ciebie. A to wlasnie przez takie skrajnie nieobiektywne wpisy. Nie ma nic zlego w tym ze kibicujesz
Szpilce i wierzysz w niego. Troszke wiecej obiektywizmu z Twojej strony i nikt sie Ciebie nie bedzie czepial.

Pozdro
 Autor komentarza: milan1899
Data: 30-05-2013 10:45:10 
un4given
widzisz podstawowa kwestia jest taka ze ja mam gdzieś kto się mnie tu czepia to raz :)
jesli chodzi o obiektywizm to nie jest z tym tak źle jak piszesz , widze luki w obronie , przestoje zreszta niewazne , z kazda kolejna walka bedzie mi łatwiej bo Szpilka obroni sie w ringu
rowzniez pozdrawiam
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.