NEGOCJACJE W SPRAWIE KLICZKO-STIVERNE. KING LECI DO KIJOWA

Jeżeli obóz Witalija Kliczki (44-2, 41 KO) nie osiągnie porozumienia z Donem Kingiem, 3 czerwca odbędzie się przetarg na organizację pojedynku Ukraińca z Bermanem Stiverne'em (23-1-1, 20 KO). King wybiera się do Kijowa, by spróbować wynegocjować korzystny dla siebie układ. Nie będzie to łatwe.

Legendarny amerykański promotor chce 2 milionów dolarów dla swojego zawodnika i praw telewizyjnych do pokazywania walki na terenie Stanów Zjednoczonych. Tymczasem obóz Kliczki twardo obstaje przy jednym milionie (bez praw do pokazywania walki). Podobno King skłania się ku obniżeniu swoich wymagań do 1,5 miliona. Przypomnijmy, że Stiverne pokonał 27 kwietnia Chrisa Arreolę i zapewnił sobie walkę z mistrzem WBC.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: bak
Data: 27-05-2013 13:21:46 
Oj walce będzie towarzyszyć dodatkowa dramaturgia. Nie od dziś wiadomo że Vitali i King są w konflikcie. Vitali mówił "Don King to diabeł a te włosy zasłaniają jego rogi". Nie dogadali się co do walki z Valuevem i Vitali wybrał korzystniejszą finansowo dla siebie walkę z Sosnowskim, to i nie dogadają się co do Stiverne i przetarg będzie musiał rozstrzygnąć. Ale cieszę się że Vitali wraca na ring!
 Autor komentarza: bak
Data: 27-05-2013 13:24:07 
No i cieszę się że to Stiverne jest obowiązkowym pretendentem a nie Arreola. Arreola już raz poddał i spłakał się po walce z Vitalijem. Nic nie pokazał poza w miarę dobrą odpornością. Pewnie walka ze Stiverne skończy się tak samo i będzie jednostronna, ale przynajmniej ten pompowany tłuścioch nie dostanie kolejnej szansy.
 Autor komentarza: Mike555
Data: 27-05-2013 13:31:46 
bak Stiverne szczupłością nie grzeszy, a dostanie jeszcze bardziej po ryju od starego Witalija niż Arreola od młodszego.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 27-05-2013 13:34:08 
Stiverne ile dostanie z tego 5-10%?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 27-05-2013 13:35:57 
bak
Don King to diabeł a te włosy zasłaniają jego rogi tak prawda przecież jest!Ja tez jestem zadowolony.Stiverne jak rzuci parę kg na pewno będzie lepszym rywalem niż Arreola który jest okrutnie jednowymiarowy.
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 27-05-2013 13:44:56 
Stiverine to całkiem niezły technicznie pięściarz z dobrym kopytem , jak ruszy dupę na treningu , to może dać dobrą walkę
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-05-2013 14:01:56 
Cóż rywal dla Vitalija bardzo mocny. Ale o to przecież chodzi. Nie zostało mu dużo czasu. Ewentualna walka z Bermane i bardzo możliwe że będzie to ostatni występ/ Szczerze jednak mam nadzieję na 2 występy. Stiverne i później ktoś z dwójki Haye/Fury. Nie wiem nawet czy nie wolałbym zobaczyć Vitalija z tym drugim.
Czas przypomnieć ludziom że Vitek jest nieosiągalny z bratem dla nikogo///
 Autor komentarza: bak
Data: 27-05-2013 14:17:25 
@BlackDog

Na którym miejscu w historii uplasowałbyś Vitka?
 Autor komentarza: Champion20
Data: 27-05-2013 14:26:14 
bak-niewiem jak BlackDog ale ja za Alim, Lewisem, Tysonem, Bowem, Foremanem, Holmsem a to dlatego ze Vitali nie miał powaznych przeciwnikow dlatego jest zagadka i niemozna go stawiac przed wymienionymi przezemnie Gladiatorami ktorzy toczyli boje na "śmierć i zycie" Vitali mial jedna poważna z Lewisem to przegrał
 Autor komentarza: bak
Data: 27-05-2013 14:28:28 
@Champion20

Nie miał takich rywali na rozkładzie bo urodził się w innych czasach. Ale zauważ, że Vitali Klitschko miał lepsze atuty niż wymienieny przez Ciebie. No może surowość, siła i odporność taką jak Foreman miał :)
 Autor komentarza: Champion20
Data: 27-05-2013 14:33:50 
bak nie miał takich rywali nie jego wina ale dlatego jest za wymienionymi bokserami przezemnie ma pecha ze urodzil sie wlasnie teraz i nikt nie wie jak wypadłby z prawdziwymi zawodnikami. A co do tych atutów to kazdy z wymienionych mial cos dzieki czemu wygrywal walki. Dla mnie walka Vitalego z Sandersem duzo pokazala widac jak np "mógłby sobie radzic z Tysonem " Sanders to 60 % Mika mozna powiedziec a Vitali sporo sie namęczył
 Autor komentarza: bak
Data: 27-05-2013 14:37:25 
@Champion20

Ja nigdy nie zapomnę jak w 6 rundzie walki z Lewisem przyjął najmocniejszy uppercut jaki widziałem w życiu a Vitali stał niewzruszony jak gdyby nigdy nic albo ten cios z 3 rundy po którym doszło do rozcięcia.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-05-2013 14:39:03 
A jakie kryteria miałbym przyjąć w takiej ocenie? To są luźne założenia. Z bratem są w ścisłym topie ale jak wysoko??
To przecież zależy od punktu patrzenia na takie oceny.
No bo wedle wielkich walk?
Może na zasadzie z kim by wygrał a z kim nie?
Ciężka sprawa/
Może na zasadzie tego jak wykorzystał swoją karierę? Nie każdy to potrafił. Tyson np mógł osiągnąć o wiele więcej i dłużej mógł być super pięściarzem.
Vit na pewno w pierwszej piątce ale na pewno nie nr 1.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 14:42:17 
Rywal mocny ?!

Oglądaliście walkę z Austinem?!Stiverne tak ładnie zawalczył,bo pressing Arreoli mu leżał z Witalijem będzie ciężko,ale pokaże się lepiej niż Peter.

To pierwszy "normalny" rywal dla Wita,taki,że Wit bedzie walczył bez holowani,ale bardzo mocny,to nie jest.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 14:43:12 
Z Austinem walczył gorzej niż Solis.

Wit top 10 HW w historii,a brat musi coś jeszcze pokazać.Np. nokaut na Haye.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 27-05-2013 14:43:13 
http://www.youtube.com/watch?v=ZQNUlK4URr4 bak - z innej beczki zobacz na ten filmik przewiń na 4:00 zobacz jaki cios ustał Fedor, takiego czegoś NIE DA SIĘ USTAĆ nieprawdopodobnie mocny łeb
 Autor komentarza: Champion20
Data: 27-05-2013 14:45:53 
http://www.youtube.com/watch?v=ZQNUlK4URr4 bak zobacz na 4:00 tego nie da się ustać to co zrobił Fedor jest nie mozliwe
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 14:48:43 
Pierwszy normalny od dawna,bo Sosnowskie,to...;)
 Autor komentarza: bak
Data: 27-05-2013 14:57:24 
@Champion

Vitali po tym nawet by się nie zachwiał :P
 Autor komentarza: bak
Data: 27-05-2013 15:03:48 
żeby nie było to taka mała prowokacja ;p ale myślę że Klitschko też by ustał takie coś
 Autor komentarza: Calaf
Data: 27-05-2013 15:04:59 
Champion - nie za bardzo rozumiem jak ma się Sanders do Tysona...
 Autor komentarza: grzemill
Data: 27-05-2013 15:32:09 
nie będzie żadnej walki Witalija ze Stivernem. Koniec Witka był po walce z Chisorą, a pas jest trzymany tylko i wyłącznie z powodów politycznych, Kliczko bokser ma zupełnie inną wagę na ukraińskiej scenie politycznej niż Kliczko emeryt bokserski. Będziemy więc mieli jakąś kontuzję czy coś takiego. Ewentualnie dla potrzymania jeszcze pasa walkę z jakimś "Pianetą".
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 15:58:11 
bak/Champion20/BlackDog

Z przyjemnością czytam Wasze dywagacje na temat TOP HW...Ale popełniacie gigantyczny błąd.Błąd czysto teoretyczny.

Prawdopodobnie gdyby Witalij urodził sie wcześniej nic by nie osiągnął w HW,to samo Władymir.

Nie zadawaliście sobie pytania dlaczego w innych epokach(lata 60,70,mniej 80).Praktycznie rzecz biorąc w HW nie było SuperCieżkich czyli blisko dwu metrowych chłopów?

No co sie stało poszli na wojnę czy co?

Za czasów Joe Louisa czy Muhammada Alego byli dwumetrowi goście,ale to były mutanty tacy jak Abe Simon,Primo Carnera,a za Alego-Jack o Halloran.Każdy z nich chory na gigantyzm,twarde kości itd.Nie potrzeba takim zaawansowanych metod treningowych.

Przyczyna? BRAK DOBREGO DOPINGU.

Dwumetrowcy mają bardzo podatne ciała na kontuzje.Nie było dobrych strerydów zwiększajacych odporność stawów czy mięśni,dwumetrowcy ważyli ledwo 100 kg,a przy takich gabarytach,to za mało.

Jak ktoś dawał sobei radę był mutantem(Foreman) boksował do 50-tki.Bo miał naturalnei mocniejsze stawy.

Kontuzje braci Kliczko(kiepskie) łuki,to właśnie ich kontuzjogenność.Nie wymyślono jeszcze sterydów na łuki brwiowe.

Jakim cudem niby Witek ze swoją kontuzjogennością.a Włądek z odpornością dali by sobei radę ważąc tyle co Lennox w latach 80 ?

http://www.youtube.com/watch?v=sN9eDj5Qa6k
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:04:02 
Do tego łączycie rekord braci w jeden.

Gdy Witalij przegrał z Byrdem pomścił go Wład,gdy Władymir z Sandersem,to pomścił go Wito.To nie fair.

To Witalij rozbił przed drugim rewanżem z Władem-Petera.To samo z Purritym.

Witalij dobiera sobie twardych punczerów(Peter,Arreeola,Stiverne) ,a W lkad sliskich techników (Haye,Byrd) itd.Gdyby był tylko jeden brat...

Dlatego pojedyńczo nie należy sie top 5 moim zdaniem.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:06:35 
Gdy Holmes spróbował nowoczesnych metod treningiwych walczyłdo 50-ki.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:10:20 
Lennox,to po prostu pierwszy SuperHeavy,który dzięki wspomaganiu i nowym metodom ,rozrósł się do rozmiarów i masy jakĄ powinien mieć SuperHeavy,bo w innych epokach nie było takich metod.

TEKsty,że bracia Klickzo walczą na sucho traktuję jako niezły żart.Nowoczesny doping pozwolił SuperCiężkim wzmocnić stawy i kościKiedys wyglądali tak.

http://canadiansense.blogspot.com/2010/01/cornwall-free-news-made-me-laugh-today.html
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:12:02 
Dawali sobie radę mniejsi bokserzy o mniejszej kontuzjogenności lub mutanty.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 27-05-2013 16:17:11 
Bracia K są wielką zagadką, bo deklasują rywali "rywali" typu Sosnowski Pianeta i spółka ludzie kiedyś ci bokserzy 15 lat temu nie mieli by startu do takiej walki. Gdzie te boje Ali Foreman, Holyfield Tyson itd. Gdzie staje dwóch pewnych wygranej gladiatorów i walczy do upadłego.? Smiesza mnie ludzie wychwalający braci ze sa najlepsi w historii a sporo takich ludzi jest. Ale z drugiej strony nikt nie wie jak zachowali by się w prawdziwyc wojnach sa zagadką ale na pewno nie można ich stawiac wyżej niż LEwisa czy Holyfielda
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:19:31 
Nie umniejszając nic braciom,bo oni mają talent,czucie walki,ale maja też najlepsze sterydy.

Najlepsi w historii,ale też najlepsze sterydy.Usain Bolt raczej nie pobiegłby tak szybko w latach 80...
 Autor komentarza: Champion20
Data: 27-05-2013 16:20:45 
HAMMERFIST zgadza się dlatego teraz w HW tylko tacy mutanci maja jakies szanse patrz Wilder, Price , Fury... Nie ma już zawodników typu Mika Tysona w Hw bo odpadają na starcie z tymi mutantami którzy rosana na dopingy
 Autor komentarza: Champion20
Data: 27-05-2013 16:21:36 
HAMMERFIST właśnie na przykładzie Bolta widać to idealnie trafny przykład bardzo
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:21:39 
Tyson też był mutantem ;)Noi wiadomo masa na stejkach ;););)
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:25:52 
Dlatego moim zdaniem najlepsi w historii nie są.Bo prawdopodobnie nie usłyszelibyśmy o nich w innych epokach.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 27-05-2013 16:26:44 
HAMMEFIRST czyli uważasz ze kiedyś Bracia nie osiągnęli by nic? A twoim zdaniem walka Tysona z lat 90 z obecnymi braćmi jak by wypadł?
 Autor komentarza: Aroo
Data: 27-05-2013 16:28:20 
Moze i najlepsze, ale obecnie waga ciezka jest "najciezsza" w historii, bokserzy ważą z reguły po 110 kg, nawet jeśli nie mają 2 m wzrostu. Tu już nawet nie chodzi o sterydy, ale o "mode", że tak to ujmę. Tylu jest teraz wielkoludów, że nie opłaca się być małym, kiedyś stawiało się na szybkość i technike, teraz na urwanie głowy i zapasy. Taki Riddick Bowe boksował 20 lat temu, a wyglądał nie gorzej od Vitka, nie mówiąc o sile ciosu, to samo Lewis, to samo Coney. Dodajmy do tego białych, którzy są bardziej krępi i z reguły ciężsi przy tym samym wzroście od czarnych i mamy obraz dzisiejszej spasionej HW. No i ludzie są coraż wyżsi, dzisiejsze młode pokolenia to olbrzymy w porównaniu z poprzednimi z np. sprzed 20 lat.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:30:15 
Moim zdaniem Lennox Lewis też nie osiągnąłby nic w latach 60 i 70.

Tu nie chodzi o sam doping nie było dobrych technik klinczerskich,skupienia na jabie itd.

Styl walki lat 50.60.70 i 80(Tyson) uniemożliwiałby im ratowaniem sie przed przejściem do półdystansu.

Tyson wypadłby dobrze(1991),nie byłby bez szans.
 Autor komentarza: Aroo
Data: 27-05-2013 16:32:27 
A co do braci to myślę, że to 2 zmarnowane potencjały, wiadomo, że im cięższy rywal tym lepiej przygotowuje się bokser do pojedynku, bracia olewają nieco swoich rywali, gdyby Władimir zawsze był w takiej formie jak w walce z Hayem (niesamowita szybkość jak na niego) to składał by swoich słabych rywali w kilka minut. Nie ma dla braci konkurencji, nie dają z siebie wszystkiego, więc nigdy nie dowiemy się co by było gdyby, nawet najwięksi spece od boksu nie są w stanie tego przewidzieć
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-05-2013 16:32:56 
HAMMER
Nie zgodzę się. To nie chodzi o sterydy i ich brak kiedyś a raczej o to że wielkość (przede wszystkim wzrost) wiąże się z pewnymi komplikacjami. Mianowicie wysocy a w tym wypadku już b, wysocy ludzie często są sztywni, ślamazarni, dość nieporadni i powolni. Bracia zaś motorycznie poruszają się w sposób bliższy niższej wadze niż Heavy weight. To nie sterydy to sprawiają. Porównaj sobie poruszanie Włada i np Price, Granta, Wacha itd. Vitali tak samo choć on ma jeszcze nieortodoksyjny styl ale również idealnie to widać/.
Można śmiało powiedzieć więc że mają naturalny "dar"/ Lennox też taki był, stąd jego sukces jeszcze większy gdyż z większymi nazwiskami kończył karierę, bardziej "wydajne" czasy.
Dlaczego więc w boksie nie ma wielu wwysokich facetów? Bardzo wysokich nie ma wielu gdyż mimo przewagi w warunkach motorycznie nie każdy jest tak dobry. Wach nigdy nie osiągnąłby tego co bracia.
Po prostu to naturalny talent.

Nie zgodzę się też co do kontuzji.
Nie sądzę by byli tacy słabi że to wykluczało by ich z walk. Tym bardziej że raczej nie dają się bezkarnie trafiać. Rozcięć nie mają przecież po każdym ciosie/

Co do dopingu to tematu nie ma co poruszać bo nie ma to sensu. Nic na ten temat nie wiemy a możemy tylko się domyślać. Dla niektórych wyobraźnie wygląda to tak że mają tajne laboratoria a dla innych tak że może od czasu do czasu czym się wspomagają. Bracia na pewno są w topie. Niewielu dawnych bokserów mogłoby z nimi wygrać w ringu ale to i temat rzeka i temat okropnie sporny więc go zostawię.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:33:06 
Aroo ależ ludzie o takich gabarytach BYLI ZAWSZE.

Nie chcę generalizować,oto przyczyny,

*sterydy(stawy,mięśnie,masa)

*odżywianie(lepsze jedzenie,nomrlany cżłowiek wyg;ada lepiej niz bokserzy),a bokserzy lepiej od kulturystów.

*techniki klinczerskie,lewy prosty itd.(od Holmesa sie zaczęło).

Dlatego prawdą jest,ze kiedyś bokserzy bily bardziej utalentowani,bo mieli mocniejsze stawy i kości,gorsze sterydy,to muszą być lepsze talenty...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:34:21 
Bracia zaś motorycznie poruszają się w sposób bliższy niższej wadze niż Heavy weight. To nie sterydy to sprawiają. Porównaj sobie poruszanie Włada i np Price, Granta, Wacha itd. Vitali tak samo choć on ma jeszcze nieortodoksyjny styl ale również idealnie to widać/.



Ależ tacy bokserzy byli...Gerry Cooney,Tony Tucker...Ale ważyli za mało w tamtych latach(ok.100 kg).

Black napraw3dę pogrążasz się,z tym dopingiem...
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:36:07 
Nie było umiejetych technik,by poradzić sobie z bokserasmi co przechodzą doi półdystansu...Ja nei chce umniejszać braciom,ale twierdzenie,że oni coś by tam dali,zrobili i że nie było tak dobrze skoordynowanych supercieżkich jest MITEM!


Byli,ale zżerały ich kontuzje...TO nie jest moje widizmisie,ale fakt.
 Autor komentarza: Aroo
Data: 27-05-2013 16:36:46 
Nie zawsze bo pamiętam za młodu średnią wzrostu w mojej klasie, czy nawet szkole, paru dużych gości było, ale to nie to co teraz. Średnia wzrostu rośnie bardzo szybko, pokolenia są coraz wyższe, więc wiadomo, że więcej jest wysokich bokserów niż kiedyś.
Z tymi sterydami to oczywiście racja, ale jednak nie w 100%
Przykładem lekkoatletyka kobiet
Niemki na sterydach robiły kiedyś nieosiągalne obecnie czasy na bieżni, sterydy były gorsze, ale techniki wykrywania również.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:37:36 
Nie zawsze bo pamiętam za młodu średnią wzrostu w mojej klasie, czy nawet szkole, paru dużych gości było, ale to nie to co teraz. Średnia wzrostu rośnie bardzo szybko, pokolenia są coraz wyższe, więc wiadomo, że więcej jest wysokich bokserów niż kiedyś.


To co piszesz,to raczje mit.Z punktu ewolucyjnego jest,to co najwyzej wzrost o 0,1 cm....;)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 27-05-2013 16:37:54 
No to pomyśl czy dodając 10 czy nawert 13,14 kg Tuckerowi by się tak dalej dobrze poruszało...

Nie wiem co masz na myśli mówiąc o moim pogrążeniu jeśli chodzi o koksy? Można wiedzieć?
 Autor komentarza: Aroo
Data: 27-05-2013 16:40:36 
Chodzi o to, że tam gdzie jest duża kasa, jest też duża kanciarstwa chęcią wzbogacenia się, to nie przypadek, że jakiś bokser od czasu do czasu jest łapany, jeśli nie było by koksowania to ci przyłapani na dopingu powinni zamiatać innymi podłogę, wychodzi na to, że po prostu brakuje im niewykrywalnego wzorowego koksu :)
 Autor komentarza: Aroo
Data: 27-05-2013 16:42:15 
Btw wzrost człowieka rośnie około 0,5-2cm na DEKADĘ
Czyli przez ostatnie 20 lat mógł urosnąć nawet 4 cm
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:45:52 
Black.

Musisz zrozumieć,ze znałem ludzi takich jak,ty,ja generalnie też nie lubie gadek o koksach.

Gdy ktoś zaczyna gadkę,ze sterydy,to wyszystko,to mam na niego sztuczkę .(nie,o to mi chodzi).

Wytłumaczę ci.Znałem gościa powiedzmy,że mówił,to samo co ty.

Trenował na siłce,mówił,że sterydy są be.W końcu wszedł w wyczynowy sport i zrozumiał,że biorą wszyscy.

Noi w końcu sam spróbował.Wyobraź sobie,że twój max to powiedzmy 180 kg i nie możesz go przeskoczyć,aż w końcu spróbujesz koksu i bagle wskakuje ci po jednym miesiacu treningów na 240 kg...


Teraz wyobraź sobie jaka przewage ma ten co koksuje nad tym co nie koksuje i wyobraź sobie,ze kontole antydopingowe są tak naprawdę mitem...


Black z Tuckerem,to złe porównanie,tego nei da sie tak przełożyć...On musiałbvy sie urodzić teraz...

Nie da rady połączyć odżywiania lat 70.80 z 90 ,to trzeba budować latami.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 16:50:16 
Są specyfiki zwiększające siłę,szybkość itd.

Moim zdaniem twierdzenie ,ze teraz są najlepsi bokserzy ,to właśnie pieprzenie niedzielnych kibiców.

Witek z Byredem mimo iż młodszy był gorszy od starszego.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 27-05-2013 17:15:36 
napewno cos jest na rzeczy, sam Tyson przeciez mowil ze w dzisiejszych czasach jest masa roznych srodkow ktorych kiedys" nie bylo

tak wygladaja dzisiaj ciezcy:
http://cdn3.sbnation.com/fan_shot_images/193756/badrharijacked.jpg

http://team4orce.com/blog/wp-content/uploads/2010/06/38616332.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-tHXenuys63s/T00dZIqX25I/AAAAAAAAAFE/ksKfhPnTTiw/s1600/kliczko2.jpg
 Autor komentarza: amadinho666
Data: 27-05-2013 17:58:20 
zdjecie adekwatne do jego obecnej syt w głowie.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 27-05-2013 18:29:12 
Największa ściema jest obecnie z suplementami ,z których większość nie działa a nawet jest szkodliwa!
Najnowsze NIEZALEŻNE badania dowodzą że suplementy nieprzydatne to:
-HMB
-Glutamina
-preparaty typu ryboza
-bostery testosterony!
-bostery tlenku azotu
-sproszkowane białka!
-wszelkie cudowne preparaty na bazie ziół

suplementy które są wartościowe i godne uwagi to :

-monohydrant kreatyny(nie żadne jabłczany i inne modyfikacje )
-paki
-Aminokwasy rozgałęzione typy BCCA

Dlaczego te nieprzydatne są masowo kupowanie i nadal są na rynku ?

Jak zwykle chodzi o dużą forse,rynek suplementów liczy się w miliardach ,producenci suplementów nie będą przecież podcinać gałęzi na której siedzą
Wabią ludzi dobrymi reklamami i maszynka nadal sie kręci
 Autor komentarza: Chudlawy
Data: 27-05-2013 19:43:43 
Każdy kto wygrywa musi się od razu szprycować? Panowie nie ma co porównywać wiedzy o ludzkim organizmie z lat 80 a z dnia dzisiejszego.
(co wiedzieliśmy 30 lat temu o biomechanice, fizjologi,czy choć by przygotowaniu motorycznym).
Co do suplementów pyra masz racje większość to lipa albo zwyczajny efekt placebo; ale przez nie nie mamy zawodników w kategoriach lekkich bo każdy naturalnie lekki przybiera te kilka kilogramów muskulatury.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 27-05-2013 19:44:58 
Champion20
Data: 27-05-2013 16:26:44
HAMMEFIRST czyli uważasz ze kiedyś Bracia nie osiągnęli by nic? A twoim zdaniem walka Tysona z lat 90 z obecnymi braćmi jak by wypadł?

odpowiem rowniez:

tyson z lat 90 to przeciez juz wrak!!! jezeli chodzi ci o prime tysona 85/86 to wedlug mnie wladek polegl by w poczatkowych rundach latajac po ringu jak szmata a vitek jezeli przetrwal by pierwsze 4-5 rund to mialby szanse na zwyciestwo
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 20:04:13 
Każdy kto wygrywa musi się od razu szprycować?


Chudlawy problem w tym,że technicznie bokserzy są gorsi,oczywiście możesz mówić,ze technika itd. poszła do przodu,ale pewnie wogóle tych walk nie oglądałeś.(z lat 80).

Teraz siła,techników jak Holy,Ali nie ma.Holy potem stawał się siłowym bokserem.

Jeżeli sterydy tyle dają,jest tak łatwo je brać,to...

Jak mówia specjaliści,przy porównywalnym talencie ten kto bierze będzie miał przewage nad tym co nie bierze jak dorosły nad dzieckiem(i to mówią ludzie z organizacji zwalczającej doping).

Naprawdę wierzysz,że ktoś z TOP 20 boxrec nigdy,ani razu nie wziął czegoś neielegalnego?

Przecież ROy Joines jr. mówił,że bierze sie różne specyfiki zwiększajace szybkość...Ale dla niedizelnych kibiców,na prawdę za wcześnie...

Szprycują się już od lat 60...A gadki,że niech zakażą sterydy,bo nei chce oglądać wyścigu szczuró są śmieszne...Gdybny nie to rekord na 100 m zostałby na poziomie 9,90,a ludzie mieliby muskulature ockego Marciano.Już od lat 60,to nie sam talent,a mniejszy talent + farmakologia.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 20:08:23 
Ale dzięki temu sukcesy osiagaja bokserzy,którym nie dane,to było z racji słabych kości itd.
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 20:12:36 
Oczywiście niech kontrole będą,niech zwalczają,bo nie chcę by zamiast o sporcie i wealce,gadki zeszły na to,co kto wziął.

ALe gadanie,że dzisiejsi bokserzy są lepsi od starych i NIE biorą dopingu jest niepoważne.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 27-05-2013 20:13:42 
zobaczcie sobie jak wyglada "Hesdy Gerges"-tak wlasnie naturalnie wygladaja 2-metrowcy
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 27-05-2013 21:05:32 
Wadą tego jest,że mniej jest fenomenów i wielu ludzi myśli,że taki Shannon Briggs poskładałby każdego HW,bo ma duże bice.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 27-05-2013 21:55:51 
Boje sie tylko zeby Don King czegos nie odjebal i nie zablokowal walki
Stiverne nie jest jakims szczegolnie wybitnym zawodnikiem,ale ma na tyle atutow zeby Vitalijowi urzadzic w ringu pieklo
 Autor komentarza: Chudlawy
Data: 27-05-2013 22:03:05 
HAMMERFIST zgodzę się poniekąd z tobą przez 11 lat na ringu byłem świadkiem kilku wpadek i sporo to czy owo się usłyszało w salach.
Prawda jest taka że doping jest obecny w każdym sporcie. Nie ma się co oszukiwać pieniądz niszczy wszystko.
Ale chodzi mi o to jak na przestrzeni lat zmienia się boks, styl boksowania. W latach 80 w kategorii HW były wspaniałe ringowe wojny nawet 18 rundowe. Częste wymiany a teraz każdy się asekuruje jak może.
Teraz nie zwraca się uwagi na wyszkolenie techniczne jak te kilkadziesiąt lat wstecz. Wystarczy obejrzeć mistrzostwa polski seniorów walki finałowe były na bardzo niskim poziomie żeby nie powiedzieć wręcz żenujące. Boks się zmienia ale nie wiem czy lepsze.
 Autor komentarza: Ghostbuster
Data: 27-05-2013 22:19:31 
Walka Stiverne vs Witali Kliczko jest bardzo interesującą opcją. Wit ma swoje lata i ostatnio wypadł dosyć przeciętnie, a Stiverne to zawodnik walczący na przyzwoitym poziomie, głodny sukcesów i świetnie wypadł w walce z Arreolą. Może być dosyć ciekawie.
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 27-05-2013 22:54:18 
Zawodnicy sportow walki ktorzy brali doping:
Cole Province (caught)
Ken Shamrock (caught)
Chael Sonnen (caught)
Kirill Sidelnikov (caught)
Josh Barnett (caught, no penalty) (caught again) (and caught again!)
Tim Sylvia (caught/admitted)
Phil Baroni (caught/denied)
Hermes Franca (caught/admitted)
Sean Sherk (caught/denied)
Jerome Lebanner (admitted)
Jeff Monson (admitted)
Andy Hug (not positive, admitted in an interview of his - R.I.P.)
Royce Gracie (caught/denied)
Pawel Nastula (caught)
Thiago Alves (Diuretics caught)
Stephan Bonner (caught/admitted)
Vitor Belfort (caught)
Kevin Randleman (caught with non-human piss)
Bill Mahood (caught/admitted/retired)
Mark Kerr (admitted)
Kimo Leopoldo (caught/admitted?)
Jonnie Morton (caught)
Nate Marquardt (caught)
Kit Cope (caught)
Chris Leben (caught/admitted)
Bob Sapp (caught in NFL)
Sugar Shane Mosley (caught/admitted)
George Foreman (admitted)
Dennis Hallman (caught)
Ruben “Warpath” Villareal (caught @ WFO)
Joe Riggs (NOT caught, admitted painkillers)
Anthony Torres (caught)
Adam Smith (caught)
Jason Winthers (caught)
Edwin Dewees (caught)
Melvin Guillard (caught) *coke
 Autor komentarza: bak
Data: 28-05-2013 00:48:45 
@Shane

Dorzuć Przemysława Saletę z walki z Gołotą, Lamonta Petersona no i Vitalija Klitschko przed olimpiadą w Atlancie.
 Autor komentarza: JonesJrNT
Data: 28-05-2013 01:48:53 
Ciekawe czy hopkins brał na początku swojej kariery i teraz bo wyglądał i wygląda zajebiście wyzyłowanie
 Autor komentarza: HAMMERFIST
Data: 28-05-2013 15:43:28 
To przede wszystkim zasługa wielu czynników.To nie jest tak,że tylko sterydy...

Shane,a gdzie można znaleźć taką listę?
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.