KOŁODZIEJ-CRENZ 15 CZERWCA

Argentyńczyk Cesar David Crenz (20-6, 13 KO) zmierzy się z Pawłem Kołodziejem (31-0, 17 KO) 15 czerwca podczas gali ''Wojak Boxing Night'' w Bydgoszczy, gdzie pojedynkiem wieczoru będzie starcie Szpilka-Minto. 33-letni, mierzący 195 centymetrów wzrostu Crenz w swojej ostatniej walce został znokautowany w trzeciej rundzie przez Dmytro Kuczera podczas gali w Kijowie w czerwcu zeszłego roku.

ARCYCIEKAWA SYTUACJA KOŁODZIEJA >>>

W październiku 2011 roku Crenz pokonał przez techniczny nokaut w piątej rundzie byłego mistrza świata Hugo Hernana Garaya. Mówiło się potem o walce Crenz-Kołodziej, ale negocjacje nie zakończyły się wtedy sukcesem. Niedawno Crenz był również kandydatem do walki z Krzysztofem Głowackim. W końcu jednak dojdzie do starcia Argentyńczyka z ''Harnasiem'', który zajmuje drugie miejsce w rankingu IBF. Crenz walczył w marcu 2010 roku z obecnym mistrzem świata tej federacji, Yoanem Pablo Hernandezem i przegrał wysoko na punkty. Stawką tamtego pojedynku był tytuł IBF Inter-Continental.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-05-2013 15:09:38 
"W czerwcu zeszłego roku" i wszystko jasne. Żenada.
 Autor komentarza: jasin
Data: 23-05-2013 15:14:55 
żenada.... ludzie nie dajcie sie nabrać. Kolejny bum. Czemu to ma sluzyc w ogole? Przeciez nie od dzis wiadomo,ze z Kolodzieja nic nie bedzie. To jest naprawdę jednostrzałowiec. Jedyny nasz dobry cruiser poza Wlodarczykiem to Masternak.
 Autor komentarza: juniorc
Data: 23-05-2013 15:15:53 
Łoooooooooooooooo szał. Co za rywal, górna półka... W stoczonej rok temu walce poległ w trzeciej rundzie... ale dobrze, w końcu trzeba dać rywala na przetarcie, przetarcia, przed przetarciem...
 Autor komentarza: jasin
Data: 23-05-2013 15:18:00 
dodam, ze ten Kolodziej ma juz 33 lata! A z nikim, ale to poprostu z nikim poważnym nie walczył... Wieczny prospekt. Nie znosze takich zawodników co wiecznie obijają bumów.
 Autor komentarza: Karule
Data: 23-05-2013 15:19:36 
Nie przesadzajmy, nie jest to może rywal marzeń, ale do zaakceptowania. Wysoki (jak Hermandez w którego celuje Kołodziej) i dodatkowo swego czasu walczył z Kubańczykiem.

Biorąc pod uwagę fakt przyszłej walki z czempionem IBF, to można tego przeciwnika "przełknąć".
 Autor komentarza: tomekkrakow
Data: 23-05-2013 15:23:22 
A co Wy chcecie? Wasilewski zrozumiał co ma po tym jak zobaczył walki Wawrzyka z Povietkinem ( tutaj zrozumiał ze smiesznie to wyszło) ale bardziej zbladł jak zobaczył walke cruiserów Jonsa i Lebiedieva- Przeciez Kołodziej mimo wszystko sciaga jakies zainteresowanie na festynach dopóki jest przecierającym przecierających na przetarciach. Dwie żenady w tak krótkim okresie to za duzo. Kołodziej jest patronem Górali i ma zostac nieskazitielnym. Jonak patron górników , Cygan ziemi Rzeszowskiej. I tak jestem w szoku ze Włodarczyk jedzie do Moskwy...
 Autor komentarza: gregor07
Data: 23-05-2013 15:23:47 
,,dodam, ze ten Kolodziej ma juz 33 lata!''

A gdyby pare dobrych lat temu Diablo nie wygadal sie w studiu Polsatu Sport to ciagle myslelibysmy, że jest 4 lata młodszy (dzięki temu cudownemu odmłodzeniu zdobył zresztą pas WBC Youth).
 Autor komentarza: voutan
Data: 23-05-2013 15:24:40 
Dobry rywal na przetarcie dla Kołodzieja.
 Autor komentarza: jan
Data: 23-05-2013 15:26:05 
Nie ma się co wyżywać na zawodnikach, za prowadzenie kariery odpowiedzialny jest promotor. Założę się że Harnaś ma dużo większe aspiracje niż jego szef.
 Autor komentarza: voutan
Data: 23-05-2013 15:28:50 
"Biorąc pod uwagę fakt przyszłej walki z czempionem IBF, to można tego przeciwnika "przełknąć"."

Biorąc pod uwagę, że Hernandez jest kontuzjowany i został już wybrany oficjalny pretendent do tego pasa, to Kołodziej równie dobrze może nigdy z nim nie zawalczyć.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 23-05-2013 15:29:59 
Diablo jedzie do Moskwy bo Wasyl nie ma /lub ma a nie chcę wyłożyc forsy na walke w Polsce.
Dlatego moi mili :Szpilka nie będzie mistrzem Europy a nawet świata ,bo jego promotor jest za słaby ....jeśli chcę coś zdobyć powinien szukać nowej i silnej grupy promotorskiej a przedewszystkim lepszego trenera .
 Autor komentarza: pyra90
Data: 23-05-2013 15:33:11 
niedawno widziałem treningi siłowe szpili i jonaka ,nic dziwnego że bokserzy KP niszczą sie kontuzjami skoro nawet nie wiedzą jak wykonywać podstawowe ćwiczenia siłowe...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-05-2013 15:33:46 
Biorąc pod uwagę, że już chyba w 2008 roku Kołodziej był "o włos" od walki o mistrzostwo świata, to może od razu niech zacznie się przygotowywać pod kogoś kto mistrzem będzie za 3-4 lata.
 Autor komentarza: voutan
Data: 23-05-2013 15:36:51 
Biorąc pod uwagę, że już jakieś 2 lata temu Kołodziej planował przejść do wagi ciężkiej po zdobyciu pasa w cruiser, to może od razu niech zacznie przygotowywać się pod przyszłego króla tej dywizji - Artura Szpilke.
 Autor komentarza: oscardelaroger
Data: 23-05-2013 15:37:55 
2 ibf a 4 wsrod polakow na boxrecu :)
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 15:39:30 
Biorąc pod uwagę, że Mateusz Masternak już chyba w 2009 roku zapowiadał, że nadchodzi "Era Mastera", to może przyjdzie nam już tylko poczekać do 2015 roku na pierwszego rywala z realnej czołówki cruiser.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 23-05-2013 15:41:30 
kolodziej dostanie walkę o mistrzostwo świata przy zielonym stoliku mając na rozkładzie z poważnych nazwisk wrak Halla,średniaka Ilie i Cora juniora na co dzień na Alasce szeryfa tyle pamiętam
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 15:43:10 
Autor komentarza: oscardelaroger Data: 23-05-2013 15:37:55 2 ibf a 4 wsrod polakow na boxrecu :)









Ponieważ boxrec to ranking elitarny, 44 letni Antonio Tarver, który od prawie roku jest nieaktywny, a w cruiser pokonał tylko Dannego Greena i wpadł na koksie z Kayode jest na 2 miejscu, a niemający żadnej walki w swoim rekordzie w wadze cruiser Eddie Chambers zajmuje 6 miejsce. Ranking elitarny, dla ludzi z dużą wyobraźnią.
 Autor komentarza: voutan
Data: 23-05-2013 15:46:14 
Biorąc po uwagę, że Mateusz Masternak w 2015 roku będzie miał 28 lat, to i tak będzie to wyczyn na tle komandosów Wasyla, którzy w większości nigdy takiej walki się nie doczekają, a jeśli już to i tak skończą jak Cycu.
 Autor komentarza: un4given
Data: 23-05-2013 15:50:12 
Jak faktycznie gość ma czym uderzyć to mam nadzieję że choć raz trafi porządnie Kołodzieja. Bo na razie nie wiadomo nic o odporności na ciosy mistrza Krynicy.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 15:52:34 
Autor komentarza: voutan Data: 23-05-2013 15:46:14 Biorąc po uwagę, że Mateusz Masternak w 2015 roku będzie miał 28 lat, to i tak będzie to wyczyn na tle komandosów Wasyla, którzy w większości nigdy takiej walki się nie doczekają, a jeśli już to i tak skończą jak Cycu.








Biorąc pod uwagę, że każdy zawodnik rozwija się inaczej i każdy został obdarzony talentem innego kalibru to nie taki wcale wielki wyczyn. Tym bardziej, że już od dobrych kilku lat czytam o mega talencie Masternaka i przyszłym dominatorze CW.

Tymczasem takie bezpłciowe walki jak ta z Corbinem, czyli nadmuchanym półciężkim, którego Kostecki 3 lata temu złożył w 4 rundy czy flegmatycznym Haapoją, którego nawet raz nasz mega talent nie zdołał naruszyć, nie wspominając już mającego 11 walk na koncie no-name'a Milesa, zdają się "lekko" podkopywać wiarę w ten nasz wielki talent from Poland.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 23-05-2013 15:58:00 
Masternak zrobił dobrze że podpisał kontrakt z Niemcami ,ma tam wszystko.
Wasyl niedawno srał wyżej niż dupe podnosił ,pisał na swoim propagandowym grajdołku że Master zostanie mistrzem tylko wtedy gdy będzie boksował dla niego .
Pisał o walce Kostecki vs Erdei w MSG w New Yourk city:D ,na 100% będzię :D a skończyło się na obijaniu buma w Rzeszowie .
Pisał że napewno Jonak zawalczy eliminator :)))a Kołodziej z Hernandezem w Berlinie o IBF:D
4 lata temu pisał że Wawrzyk ma większy talent od Gołoty i Adamka razem wziętych :D i zdetronizuje każdego w HW:DD
 Autor komentarza: oscardelaroger
Data: 23-05-2013 16:00:32 
kocham boks sport w ktorym trzeba napierdalac zeby byc w czolowkach rankingow tu wystarczy dostac sie do grupy wasyla i juz .....pamietam kolodzieja z dawnych lat jak sobie nie radzil na sparingach w poznanskiej olimpi i na lidze ( 1 chyba wystep ) lata minely 2 miejsce IBF ! wawrzyk szpila i ta cala reszta ( z wyjatkiem krzysia wiadomo ) eheh
 Autor komentarza: piter801
Data: 23-05-2013 16:01:46 
To nie wina Kołodzieja że walczy ze słabymi rywalami, tylko jego promotora. A to czy coś z niego będzie to okaże się jak za walczy z jakimś klasowym rywalem. Tylko ciekawe kiedy dostanie szanse takiej walki i czy w ogóle dostanie, bo przy tym rekordzie już dawno z takimi powinien walczyć.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 16:05:03 
Autor komentarza: oscardelaroger Data: 23-05-2013 16:00:32 kocham boks sport w ktorym trzeba napierdalac zeby byc w czolowkach rankingow tu wystarczy dostac sie do grupy wasyla i juz .....pamietam kolodzieja z dawnych lat jak sobie nie radzil na sparingach w poznanskiej olimpi i na lidze ( 1 chyba wystep ) lata minely 2 miejsce IBF ! wawrzyk szpila i ta cala reszta ( z wyjatkiem krzysia wiadomo ) eheh








Rolą promotora jest zapewnić swojemu zawodnikowi jak największe pieniądze przy jak najmniejszym ryzyku. Masz pretensje do Andrzeja Wasilewskiego za dobrze wykonywaną pracę, że mając w swojej stajni w większości przypadków rzemieślników bez polotu jest im w stanie zapewnić tak wysokie miejsca w rankingu i dociągnąć do walki o pas? Dysponując przy tym wielokrotnie niższym budżetem i wsparciem od telewizji niż zachodni promotorzy?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-05-2013 16:06:40 
"Biorąc pod uwagę, że każdy zawodnik rozwija się inaczej i każdy został obdarzony talentem innego kalibru to nie taki wcale wielki wyczyn. Tym bardziej, że już od dobrych kilku lat czytam o mega talencie Masternaka i przyszłym dominatorze CW.

Tymczasem takie bezpłciowe walki jak ta z Corbinem, czyli nadmuchanym półciężkim, którego Kostecki 3 lata temu złożył w 4 rundy czy flegmatycznym Haapoją, którego nawet raz nasz mega talent nie zdołał naruszyć, nie wspominając już mającego 11 walk na koncie no-name'a Milesa, zdają się "lekko" podkopywać wiarę w ten nasz wielki talent from Poland."

- Czyli z jednej strony - Masternak ma sporo większy talent, więc nie są wielkim wyczynem jego osiągnięcia w wieku 26 lat, a z drugiej strony jednak nie jest to talent, bo nie ma nokautującego ciosu, który to jest przecież głównym wyznacznikiem talentu i możliwości pięściarza :)

Aha, to że jacyś "patrioci" widzą w Masternaku drugiego Holyfielda, w Proksie następcę Martineza, w Szpilce Tysona itd, to powinno się brać z przymrużeniem oka, bo to zdecydowanie ludzie, którzy boks oglądają od święta. Wszyscy wyżej wymienieni mają potencjał, który wyróżnia ich na naszym podwórku i tyle. Masternak jest z tego wszystkiego najbardziej dojrzały, ma najlepsze zaplecze i perspektywy.
 Autor komentarza: voutan
Data: 23-05-2013 16:06:44 
NietrzezwyTomasz
Najpierw twierdzisz, że Masternak rozwija się i ma większy talent od komandosów Wasyla, a później sam to podważasz, gdzie tu logika?

piter801
Owszem promotora, ale nikt nie każe Kołodziejowi przedłużać kontrakt z KP. Jonak wydał oświadczenie, w którym napisał, że oczekuje większych wyzwań sportowych i z Wasilewskim się rozstał, przynajmniej pokazał, że ma ambicje.
 Autor komentarza: oscardelaroger
Data: 23-05-2013 16:08:52 
nie mam do nikogo pretensji bawia mnie tylko takie informacje ze pawel jest juz 2 IBF albo ze wawrzyk walczy o mistrza swiata :). jezeli chodzi o prace promotora to tak daje wasylowi ZLOTY MEDAL :)
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 16:09:00 
Autor komentarza: voutan Data: 23-05-2013 16:06:44 NietrzezwyTomasz
Najpierw twierdzisz, że Masternak rozwija się i ma większy talent od komandosów Wasyla, a później sam to podważasz, gdzie tu logika?


"Tym bardziej, że już od dobrych kilku lat czytam o mega talencie Masternaka i przyszłym dominatorze CW."


Kłania się czytanie ze zrozumieniem. Ja nie twierdzę, że Masternak to mega talent, ja twierdzę, że o tym talencie czytam od dobrych kilku lat, tylko niestety jakoś nie mogę go dostrzec w ringu...
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-05-2013 16:11:45 
Masternak to talent, nie mega talent. Ewentualnie mega talent jak na nasze warunki, gdzie "mega" oznacza potencjał na zdobycie pasa mistrzowskiego jednej z czterech federacji, bo to już u nas jest "mega wyczyn".
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 16:12:00 
Autor komentarza: Matys90 Data: 23-05-2013 16:06:40
- Czyli z jednej strony - Masternak ma sporo większy talent, więc nie są wielkim wyczynem jego osiągnięcia w wieku 26 lat, a z drugiej strony jednak nie jest to talent, bo nie ma nokautującego ciosu, który to jest przecież głównym wyznacznikiem talentu i możliwości pięściarza :)


"Tym bardziej, że już od dobrych kilku lat czytam o mega talencie Masternaka i przyszłym dominatorze CW."


Czytanie ze zrozumieniem kolego Matys - po Tobie się tego nie spodziewałem...

Mocny cios nie jest wyznacznikiem talentu, ale kreowany na dominatora CW i wielki talent, powinien nadmuchanych półciężkich kumulować dość szybko i w przekonującym stylu.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 16:12:57 
Autor komentarza: Matys90 Data: 23-05-2013 16:06:40
Aha, to że jacyś "patrioci" widzą w Masternaku drugiego Holyfielda, w Proksie następcę Martineza, w Szpilce Tysona itd, to powinno się brać z przymrużeniem oka, bo to zdecydowanie ludzie, którzy boks oglądają od święta. Wszyscy wyżej wymienieni mają potencjał, który wyróżnia ich na naszym podwórku i tyle. Masternak jest z tego wszystkiego najbardziej dojrzały, ma najlepsze zaplecze i perspektywy.








Przecież takich komentarzy nie przeczytałem na onet.pl czy wp.pl, ale tu, na branżowym portalu bokser.org.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-05-2013 16:13:22 
Kreowany przez kogo na dominatora CW? Przez jakiegoś usera na bokser.org?
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 16:18:30 
Autor komentarza: Matys90 Data: 23-05-2013 16:13:22 Kreowany przez kogo na dominatora CW? Przez jakiegoś usera na bokser.org?








Funkcja "search" nie boli, nie mam teraz czasu na szukanie "ochów i achów" pod adresem Masternaka w tematach pod walkami z Abdoulem czy Daviesem. Jeżeli zadasz sobie tyle trudu to będzei Ci dane.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-05-2013 16:20:14 
Czytanie ze zrozumieniem, czy na bokser.org jest zakaz wypowiadania się przez osoby, które boks oglądają raz na ruski rok albo nawet wcale? :)

To wyszukaj sobie Opalacha jako przyszłego mistrza świata.
 Autor komentarza: voutan
Data: 23-05-2013 16:23:46 
Nietrzeźwy, wytrzeźwiej i przeczytaj również te zdanie:

"Biorąc pod uwagę, że każdy zawodnik rozwija się inaczej i każdy został obdarzony talentem innego kalibru to nie taki wcale wielki wyczyn."

Czyli jaki trzeba znaleźć usprawiedliwienie komandosom Wasyla, to przyjmujesz, że Masternak jednak ma talent. Ale tak normalnie to go nie ma :D Coraz ciekawiej, nic dziwnego, że wielu użytkowników porównywało cie to copa, bo retoryki uzywacie tej samej.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 16:27:27 
Pierwsze z brzega, dalej nie szukam, bo jest tego za dużo:


Autor komentarza: cop Data: 16-05-2012 19:53:23 Masternak, talent na miare Adamka a moze jeszcze i wiekszy. Znakomita praca trenerska i z pewnoscia madre decyzje biznesowe. Mysle, ze juz wkrotce walka Polaka z Alekseevem, czyli pewne zdobycie tytulu mistrza Europy przez Masternaka.



Autor komentarza: Barni Data: 17-02-2013 12:57:27 milan1899
dlatego można sie conajwyżej domyslać i spekulować. Ja widze w Masternaku ogromny talent i zachwyca mnie jego styl.



Autor komentarza: Hugo Data: 01-04-2012 08:45:38 Masternak to wielki talent i wczoraj stoczył dobrą walkę z odpornym na ciosy i przyzwoicie wyszkolonym technicznie rywalem.



Autor komentarza: barkor Data: 12-04-2013 18:52:03 krzysiek34
Ty chyba jesteś niepoważny skoro sądzisz ze włodarczyk pokona Mastera , włodarczyk to według mnie słabiutki mistrz bez duszy wojownika , czasem potrafi zadać dwa ciosy na całą walke a master to wielki talent i moim zdaniem przyszły mistrz świata z szansą na kariere jak michalczewski czy adamek , włodarczyk w starciu z masternakiem byłby bezradny
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 16:30:15 
Autor komentarza: voutan Data: 23-05-2013 16:23:46 Nietrzeźwy, wytrzeźwiej i przeczytaj również te zdanie:

"Biorąc pod uwagę, że każdy zawodnik rozwija się inaczej i każdy został obdarzony talentem innego kalibru to nie taki wcale wielki wyczyn."

Czyli jaki trzeba znaleźć usprawiedliwienie komandosom Wasyla, to przyjmujesz, że Masternak jednak ma talent. Ale tak normalnie to go nie ma :D Coraz ciekawiej, nic dziwnego, że wielu użytkowników porównywało cie to copa, bo retoryki uzywacie tej samej.






Tak, tylko to wyrwane zdanie z kontekstu bez tego drugiego, ktore następuje po nim, zniekształca moją wypowiedź, dlatego proszę o nie stosowanie trików dziennikarskich stosowanych przez redaktorów faktu.
 Autor komentarza: voutan
Data: 23-05-2013 16:30:36 
NietrzezwyTomasz
Czy ty jesteś poważny? Chyba nie, skoro uważasz, że posty które wkleiłeś są w jakikolwiek sposób opiniotwórcze.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 16:32:02 
Autor komentarza: Matys90 Data: 23-05-2013 16:20:14 Czytanie ze zrozumieniem, czy na bokser.org jest zakaz wypowiadania się przez osoby, które boks oglądają raz na ruski rok albo nawet wcale? :)

To wyszukaj sobie Opalacha jako przyszłego mistrza świata.







Oczywiście, że zakazu nie ma, ale wyżej przytoczyłem raczej kilku userów, którzy piszą tu od dłuższego czasu, a uwierz mi... jest tego więcej.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 16:35:04 
Autor komentarza: voutan Data: 23-05-2013 16:30:36 NietrzezwyTomasz
Czy ty jesteś poważny? Chyba nie, skoro uważasz, że posty które wkleiłeś są w jakikolwiek sposób opiniotwórcze.







Proszę wskazać w moich komentarzach fragment w którym twierdziłem, że mówimy o opiniotwórczych postach. Proszę również zdefiniować kwestię "opiniotwórczości" w odniesieniu do komentarzy na bokser.org, jeżeli już wporwadzasz takie pojęcie do naszej dyskusji.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 23-05-2013 16:35:27 
Panowie, prawda jest taka, że ani Kołodziej, ani Masternak nie przeszli jeszcze poważnego testu. Nie rozumiem tych, którzy krytykują jednego, a gloryfikują drugiego.
 Autor komentarza: un4given
Data: 23-05-2013 16:35:37 
Masternak na pewno undisputed championem jak Haye nie będzie, ale papiery na mistrza ma. Czy nim będzie to już inna bajka.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-05-2013 16:35:51 
Dobrze, więc możesz ich uświadamiać, że Masternak na dziś nie pokazuje niczego, co miałoby świadczyć o tym, że będzie dominatorem CW i ja się z tym zgadzam. Jest natomiast wg mnie naszą najrealniejszą szansą na kolejny pas mistrzowski.

Co do Kołodzieja, to na dziś nic nie wskazuje na to by w końcu został choćby pretendentem do pasa mistrzowskiego, o jego szansach na zdobycie go nie wspominając. (A jak powiedział niedawno Łapin, jakieś europejskie paski ich nie interesują, na co to komu :))
 Autor komentarza: pyra90
Data: 23-05-2013 16:42:52 
Pasy EBU to szczyt możliwości Kołodzieja i Szpili .
Artura nie widze z takim Wilderem ,Pulewem ,Ruizem jr czy Jennigsem .
Myśle że Wierzbicki to nasza przyszłość w HW ,widziałem jego walki ,sparingi i ma większy potencjał niż Szpila ,jest naturalnym ciężkim ,waga powuyżej 90 kg w wieku 18 lat ! i bardzo dobre warunki fizyczne .
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 23-05-2013 16:42:56 
Ponoć Majewski zgodził się na walkę o WBC z Marco Antonio Rubio juz oficjalnie... prawda to wie ktoś??
 Autor komentarza: un4given
Data: 23-05-2013 16:44:39 
Pyskaty

Masternak przynajmniej umie poprawnie zadawac ciosy lol Widziałeś ostatni "występ" Kołodzieja ? To był pokaz anty boksu.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-05-2013 16:45:10 
Tak. To oficjalne. Kolejny Polak dostanie lomot.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 23-05-2013 16:46:49 
un4given

Chodziło mi przede wszystkim o dobór rywali.
 Autor komentarza: SpiderRico
Data: 23-05-2013 16:50:15 
Chłopaki nie ma co się spierać .Wasyl swoich bokserów "testuje na kolarzach i kelnerach" nie którzy z nich mają 1 szanse przez całą karierę i właśnie wtedy wychodzi szydło z worka jak bardzo się nie opłaca pompowanie rekordów.

Master bije diablo a na kołodzieja licze że wkońcu się doczeka i coś pokaże
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 16:55:42 
Autor komentarza: SpiderRico Data: 23-05-2013 16:50:15 Chłopaki nie ma co się spierać .Wasyl swoich bokserów "testuje na kolarzach i kelnerach" nie którzy z nich mają 1 szanse przez całą karierę i właśnie wtedy wychodzi szydło z worka jak bardzo się nie opłaca pompowanie rekordów.

Master bije diablo a na kołodzieja licze że wkońcu się doczeka i coś pokaże






Czy obici w ostatnim czasie przez Masternaka Arturs Kulikauskis (Łotysz z rekordem 7-8-2), Carl Davies, rozbity i past prime Simms, Romero, Miles, David Quinonero, Juho Haapoja i Sean Corbin (którego de facto w 4 rundy 3 lata temu skończył Kostecki), tak bardzo odbiegają poziomem od "kolarzy i kelnerów" Wasilewskiego? Bo śmiem twierdzić, że większość z tego zestawu była jeszcze gorsza od ostatnich przeciwników "komandosów Wasyla", jak prześmiewczo ich tutaj określacie.
 Autor komentarza: voutan
Data: 23-05-2013 16:56:06 
"Tak, tylko to wyrwane zdanie z kontekstu bez tego drugiego, ktore następuje po nim, zniekształca moją wypowiedź, dlatego proszę o nie stosowanie trików dziennikarskich stosowanych przez redaktorów faktu."

Tylko, że to działa w dwie strony, a sam przed chwilą wklejałeś tylko te drugie zdanie.

Ta dyskusja zaczyna prowadzić donikąd, dlatego ustalmy:

- zabrakło ci solidnych argumentów na usprawiedliwienie prowadzenia wojaków
- użyłeś takiego, że od Masternaka trzeba wymagać więcej, bo jest bardziej utalentowany
- niestety broniąc komandosów Wasyla, jednocześnie 'zrobiles dobrze' Masternakowie, więc jako jego 'hejter' zacząłeś tłumaczyć, że Masternak jest w rzeczywistości przereklamowany.

Podsumowując: Twierdzisz, że Masternak nie jest tak utalentowany, jak wiele osób twierdzi, ale jednocześnie wymagasz od niego tyle jakby rzeczywiście był takim talentem. Dlatego właśnie napisałem, że brakuje ci logicznego myslenia. Ja takiego Szpilke uważam za średniaka, dlatego mimo, że wiele osób widzi w nim nadzieje wagi ciężkiej, to nie wymagam od niego, żeby walczył z szeroką czołówką, przecież to takie proste.

Ode mnie to tyle w temacie, uzyłeś niewłaściwego argumentu, a później niepotrzebnie go broniłeś, osobiście nic do ciebie nie mam, pozdrawiam.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 16:58:12 
Autor komentarza: voutan Data: 23-05-2013 16:56:06
Tylko, że to działa w dwie strony, a sam przed chwilą wklejałeś tylko te drugie zdanie.








Ponieważ to drugie zdanie oddaje mój właściwy pogląd w sposób zwięzły na temat Masternaka i nie ma potrzeby przytaczania tego pierwszego, gigancie? Natomiast Twój zabieg był istnym zabiegiem dziennikarza faktu?
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 23-05-2013 17:01:40 
Tu ma NietrzeźwyTomasz rację, przeciwnicy Masternaka ostatnimi czasy to lekka kpina, jego kariera zamiast pójść do przodu moim zdaniem stoi w miejscu...nie mogę zrozumieć tego hurra optymizmu wobec Masternaka, jest utelentowany nie przeczę, ale czym on udowodnił to , że Włodarczyk nie ma z nim żadnych szans?? Póki co Mateusz wydaje mi się podczas walk bardzo usztywniony, a ten jego styl raczej nie byłby tak strasznie niewygodny dla Diablo, na którego w tej walce stawiałbym w roli zdecydowanego faworyta...
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 23-05-2013 17:04:10 
"Autor komentarza: ogierinho1
Data: 23-05-2013 17:01:40
Tu ma NietrzeźwyTomasz rację, przeciwnicy Masternaka ostatnimi czasy to lekka kpina, jego kariera zamiast pójść do przodu moim zdaniem stoi w miejscu...nie mogę zrozumieć tego hurra optymizmu wobec Masternaka, jest utelentowany nie przeczę, ale czym on udowodnił to , że Włodarczyk nie ma z nim żadnych szans?? Póki co Mateusz wydaje mi się podczas walk bardzo usztywniony, a ten jego styl raczej nie byłby tak strasznie niewygodny dla Diablo, na którego w tej walce stawiałbym w roli zdecydowanego faworyta..."

Dokładnie.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 17:05:03 
Autor komentarza: voutan Data: 23-05-2013 16:56:06
Ta dyskusja zaczyna prowadzić donikąd, dlatego ustalmy:

- zabrakło ci solidnych argumentów na usprawiedliwienie prowadzenia wojaków
- użyłeś takiego, że od Masternaka trzeba wymagać więcej, bo jest bardziej utalentowany
- niestety broniąc komandosów Wasyla, jednocześnie 'zrobiles dobrze' Masternakowie, więc jako jego 'hejter' zacząłeś tłumaczyć, że Masternak jest w rzeczywistości przereklamowany.









Nie dopisuj sobie merytoryczny słabiaczku czegoś czego nie napisałem, ponieważ naprawdę pomyślę, że aspirujesz do poziomu dziennikarza faktu czy superexpresu...


Ad1."- zabrakło ci solidnych argumentów na usprawiedliwienie prowadzenia wojaków"


Nie starałem się w tej dyskusji usprawiedliwiać prowadzenia wojakó, ba, sam napisałem, że są to w większości rzemieślnicy bez polotu, którzy dzięki świetnej pracy promotora są w czubach rankingów i dostają tittle shoty.


Ad 2."- użyłeś takiego, że od Masternaka trzeba wymagać więcej, bo jest bardziej utalentowany"

Nigdzie nie napisałem, że Masternak jest bardziej utalentowany, tylko przez konstrukcję mojej wypowiedzi zasugerowałem ironicznie, że musi on być dużo bardziej utalentowany, skoro wielokrotnie na tej stronie przeczytałem komentarze twierdzące, że to mega/wielki talent. Podczas gdy sam tego talentu nie widzę, wnioskując po ostatnich walkach ze słabymi rywalami, na tle których lansowany na wielki talent Masternak powinien błyszczeć.


Ad.3 "- niestety broniąc komandosów Wasyla, jednocześnie 'zrobiles dobrze' Masternakowie, więc jako jego 'hejter' zacząłeś tłumaczyć, że Masternak jest w rzeczywistości przereklamowany."


Powyższy wniosek, do którego doszedłeś wynika tylko i wyłącznie z Twoich braków w czytaniu ze zrozumieniem i jest błędny, co wyjaśniłem w punktach 1 oraz 2.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 17:06:34 
Autor komentarza: voutan Data: 23-05-2013 16:56:06
Podsumowując: Twierdzisz, że Masternak nie jest tak utalentowany, jak wiele osób twierdzi, ale jednocześnie wymagasz od niego tyle jakby rzeczywiście był takim talentem. Dlatego właśnie napisałem, że brakuje ci logicznego myslenia.







To jest natomiast jeden wielki bełkot i mylnie wyciągnięte wnioski, które są pochodną Twoich braków w czytaniu ze zrozumieniem.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-05-2013 17:09:23 
Tomasz...Tomasz... Gwahlur! :D
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 23-05-2013 17:10:59 
Masternak bardziej utalentowany... haha wolne żarty. Tylko barany tak myślą.

Talent to miał Rjj czy Tyson, a Masternak póki co nie błyszczy i to są fakty. Mówię jak jest!

Natomiast Masternak jest tytanem pracy i ma zdolność do przetrenowywania się, co w przypadku grupy Don Wasyla i Łapina nie jest możliwe.

Tutaj jest różnica! Bo pewnie gdyby mocno harowali na treningach to mogli by być na poziomie Mastera.

Teraz Kołodziej gada o tym że fajnie jest mieć pas mistrza Europy.

Co oni nagle się tak obudzili z Głowackim?

W obozie Wasyla jest tyle smordu że czuje się to wszędzie dookoła i nawet nie trzeba podchodzić.

Większość ma chorobę genetyczną i kaleczy ten sport wciskając innym że Master koksuje, tylko dlatego że gość umie trenować na siłowni mimo zakazów trenera.

Taka jest różnica że u Łapina panuje sielankowy klimacik i towarzystwo wzajemnej adoracji klepie się po plecach wierząc w to że są wstanie coś osiągnąć.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 17:12:15 
Autor komentarza: Matys90 Data: 23-05-2013 17:09:23 Tomasz...Tomasz... Gwahlur! :D








Już nie Cop? Już nie Yale? Kolejny nick?
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-05-2013 17:14:45 
Nie, nie. Kogoś mi przypominałeś z tym "czytaj ze zrozumieniem" :) Chociaż jak na Gwahlura i tak jesteś za grzeczny ;)
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 23-05-2013 17:16:43 
Zdaje się, ze formuła boksu zawodowego cyrku Wasyla się wyczerpuje...nie chce też chwalić Babilona..bo nie zawsze tak cacy było a jedna jaskółka wiosny nie czyni....teraz jedynie kapitalizacja zysków na Kołodzieju, potem Szpila i w zasadzie pozostanie mu tylko Mistrz Włodar i to jedynie na dwie walki....lol. Pisałem juz znacznie wcześniej, że formuła słabych widowisk boksrskich słabych undercardów w PPV się wyczerpie...bo słabe jednostki odpadają...lol
A potem zmiana branży albo etat prawnika od kontraktów u Babilońskiego.

Jeżeli walka z cieniem Mccalla zgromadział taką widownię to całkiem możliwe, ze w Polsce doczekamy się ciekawych walk nie koniecznie w PPV, bo pare milionów ryjów przed TV w 40 milionowym kraju to juz jest niezly wynik...
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 23-05-2013 17:18:58 
No taki miszcz jak Kołodziej widac nie przebiera w rywalach bierze sam Top
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 23-05-2013 17:19:55 
Jedyne co to proponował bym jeszcze podniesienie wieku do licencji bokserskiej...bo staniemy się eldorado dla żywych trupów...lol.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 17:23:09 
Autor komentarza: Krzyzak Data: 23-05-2013 17:18:58 No taki miszcz jak Kołodziej widac nie przebiera w rywalach bierze sam Top








A dopuszczasz może do siebie taką myśl, tak czysto teoretycznie, że Kołodziej może sobie wcale nie przebierać w rywalach, tylko... (UWAGA, TU WERBLE)... robi to za niego jego promotor?
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 23-05-2013 17:23:24 
Wczoraj dopiero obejrzałem po raz drugi, a poraz pierwszy na trzeźwo walke Cieślak-Krasnopolski...najlepsza walka-wojna pomiędzy Polakami jaka kiedykolwiek widziałem. Brawo chłopaki.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 23-05-2013 17:24:45 
Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 17:23:09
Autor komentarza: Krzyzak Data: 23-05-2013 17:18:58 No taki miszcz jak Kołodziej widac nie przebiera w rywalach bierze sam Top








A dopuszczasz może do siebie taką myśl, tak czysto teoretycznie, że Kołodziej może sobie wcale nie przebierać w rywalach, tylko... (UWAGA, TU WERBLE)... robi to za niego jego promotor?



Tak własnie jest tylko teraz nie ma Wasyl odwrotu...zaraz bedzie musiał wyjsc na jakiegos kozaka i bedzie Wawrzyk2..lol.
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 23-05-2013 17:29:32 
utor komentarza: tomekkrakow
Data: 23-05-2013 15:23:22
I tak jestem w szoku ze Włodarczyk jedzie do Moskwy.


Zakontraktowane są dwa pojedynki albo nawet 3 w razie co @sedzia bedzie chciał dobrze" u Nas w Polsce...ot co.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 17:30:04 
Autor komentarza: PolakMaly3 Data: 23-05-2013 17:24:45
Tak własnie jest tylko teraz nie ma Wasyl odwrotu...zaraz bedzie musiał wyjsc na jakiegos kozaka i bedzie Wawrzyk2..lol.







Rolą promotora jest zapewnić swojemu zawodnikowi jak największe pieniądze przy jak najmniejszym ryzyku, więc jeżeli przy jak najmniejszym ryzyku Andrzej Wasilewski doprowadzi Kołodzieja do sporych jak na CW pieniędzy w walce o pas z Hernandezem, to... wywiąże się ze swoich obowiązków względem zawodnika.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-05-2013 17:30:18 
Rozumiem czemu chcesz pozostać incognito na orgu, hehe. W sumie aż mi tak jakoś ulżyło, bo skądś kurka kojarzyłem tego "Tomasza" :) Polskiring zamknęli, na rp wieje nudą, a nałóg jest nałóg :) Pozdro :)
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 23-05-2013 17:39:52 
Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 17:30:04
Autor komentarza: PolakMaly3 Data: 23-05-2013 17:24:45
Tak własnie jest tylko teraz nie ma Wasyl odwrotu...zaraz bedzie musiał wyjsc na jakiegos kozaka i bedzie Wawrzyk2..lol.







Rolą promotora jest zapewnić swojemu zawodnikowi jak największe pieniądze przy jak najmniejszym ryzyku, więc jeżeli przy jak najmnienabjszym ryzyku Andrzej Wasilewski doprowadzi Kołodzieja do sporych jak na CW pieniędzy w walce o pas z Hernandezem, to... wywiąże się ze swoich obowiązków względem zawodnika.



Tylko nie może do końca tak nabijać w butelkę kibiców...nie tak diała boks zawodowy...popatrz na UK czy USA...a nie DE....gdzie tez jest cyrk.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 23-05-2013 18:02:37 
Naje Tomek
"jeżeli przy jak najmnienabjszym ryzyku Andrzej Wasilewski doprowadzi Kołodzieja do sporych jak na CW pieniędzy w walce o pas z Hernandezem, to... wywiąże się ze swoich obowiązków względem zawodnika."

Czyli jego rolą jest przez 8 lat hodowanie buma tak by zupełnie niczego się nie nauczył a potem w bęckach z dobrym bokserem zarobił jakieś pieniądze? :)
Rolą promotora jest dobre prowadzenie boksera, aby się rozwijał, dobrze zarabiał i był w stanie walczyć z najlepszymi. Bokserzy Wasilewskiego się nie rozwijają w ogóle i nie są w stanie walczyć z najlepszymi.
Uważam że Wasyl jest dobrym promotorem jeśli chodzi o kontakty, z nim się po prostu liczą, ale taktykę ma fatalną. Kiedyś, na początku ona się sprawdzała bo tych bokserów trzeba było "przetrzeć". Ale w pewnym momencie należało przejść na wyższy poziom. Im jednak spodobało się łatwe obijanie bumów i tak już zostało. Teraz obudzili się z ręką w nocniku.
Kolejni rycerze Wasilewskiego będą wywoływani do tablicy, i będą padać jeden po drugim. Wawrzyk już poleciał, nie wiadomo czego on tam szukał w rankingu. Teraz na Kołodzieja się zbiera choć Wasyl jak widać broni się przed wyzwaniem jak może. A pamiętajmy że i Jonak jest wysoko, żeby go jakiś wyjadacz nie wyzwał na pojedynek. Na nich będzie łatwo się wspiąć w rankingach więc to możliwe. Będzie gorąco.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 18:49:38 
Autor komentarza: Matys90
Data: 23-05-2013 17:30:18
Rozumiem czemu chcesz pozostać incognito na orgu, hehe. W sumie aż mi tak jakoś ulżyło, bo skądś kurka kojarzyłem tego "Tomasza" :) Polskiring zamknęli, na rp wieje nudą, a nałóg jest nałóg :) Pozdro :)








Nie rozumiem o co chodzi z tą "zgaduj-zgadulą" praktycznie od początku pojawienia się na tejże stornie mojej osoby. Te ciągłe domysły, śledztwa i właśnie zgadywanki. Byłem już Cassinim, Copem, Yale teraz jakimś Gwahlurem? Nie lepiej skupić się na meritum, czyli w tym przypadku na dyskusji na tematy bokserskie? Dziwne rzeczy wypisujesz kolego Matys.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 18:53:50 
Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 23-05-2013 17:39:52
Tylko nie może do końca tak nabijać w butelkę kibiców...nie tak diała boks zawodowy...popatrz na UK czy USA...a nie DE....gdzie tez jest cyrk.






Boks zawodowy w krajach, które wymieniłeś działa zupełnie na innych zasadach niż ten w naszym rodzimym kraju, choć pewne schematy mogą być powielane u nas, tyle że w biedniejszym wydaniu i w kwestii zasobów (czyt. bokserów, talentów) i w kwestii finansów. Boks zawodowy w Polsce jest stosunkowo młodym sportem, porównując go z krajami zachodnimi, dlatego też coś co przez mało zorientowanych kibiców może być zinterpretowane jako "nabijanie w butelkę", tak naprawdę jest niedostatkiem zasobów oraz finansów.
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 18:59:19 
Autor komentarza: Cooperek
Data: 23-05-2013 18:02:37
Naje Tomek
"jeżeli przy jak najmnienabjszym ryzyku Andrzej Wasilewski doprowadzi Kołodzieja do sporych jak na CW pieniędzy w walce o pas z Hernandezem, to... wywiąże się ze swoich obowiązków względem zawodnika."

Czyli jego rolą jest przez 8 lat hodowanie buma tak by zupełnie niczego się nie nauczył a potem w bęckach z dobrym bokserem zarobił jakieś pieniądze? :)
Rolą promotora jest dobre prowadzenie boksera, aby się rozwijał, dobrze zarabiał i był w stanie walczyć z najlepszymi. Bokserzy Wasilewskiego się nie rozwijają w ogóle i nie są w stanie walczyć z najlepszymi.
Uważam że Wasyl jest dobrym promotorem jeśli chodzi o kontakty, z nim się po prostu liczą, ale taktykę ma fatalną. Kiedyś, na początku ona się sprawdzała bo tych bokserów trzeba było "przetrzeć". Ale w pewnym momencie należało przejść na wyższy poziom. Im jednak spodobało się łatwe obijanie bumów i tak już zostało. Teraz obudzili się z ręką w nocniku.
Kolejni rycerze Wasilewskiego będą wywoływani do tablicy, i będą padać jeden po drugim. Wawrzyk już poleciał, nie wiadomo czego on tam szukał w rankingu. Teraz na Kołodzieja się zbiera choć Wasyl jak widać broni się przed wyzwaniem jak może. A pamiętajmy że i Jonak jest wysoko, żeby go jakiś wyjadacz nie wyzwał na pojedynek. Na nich będzie łatwo się wspiąć w rankingach więc to możliwe. Będzie gorąco.










Dobry promotor zdaje sobie sprawę z ograniczeń swoich zawodników i jeżeli dochodzi do wniosku, że na pewien poziom nigdy nie wejdą, po prostu obiera drogę, która w założeniu ma przynieść jemu i zawodnikowi jak najwięcej korzyści przy jak najmniejszym ryzyku. I tak Andrzej Wawrzyk osiągnał jak najwięcej korzyści (będąc doprowadzonym do walki o MŚ i zgarniając największą wypłatę w karierze), przy jak najmniejszym ryzyku (bijąc po drodze journeymanów). Tak samo Paweł Kołodziej zostanie doprowadzony do eliminatora/walki o pas i taka sama droga czeka Dawida Kosteckiego po wyjściu z więzienia. Czysty biznes, w którym nikt nie lubi wychodzić poniżej "kreski".
 Autor komentarza: lina11
Data: 23-05-2013 19:25:16 
jak mozna byc w pierwszej dziesiatce w rankingu jesli leci sie na rywala{kelnera} z prawym przez pol ringu!!!
 Autor komentarza: lina11
Data: 23-05-2013 19:26:35 
przy 31 walce zawodowej!!!
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 23-05-2013 19:36:11 
Kołodziej powinien być w cięzkiej on śmiesznie wygląda na ważeniu taki chłop a taki chudy
 Autor komentarza: rogal
Data: 23-05-2013 21:36:03 
Nie jestem sobie w stanie wyobrazić Kołodzieja w ringu z kimś pokroju Lebiediewa, G.Jonesa, Hucka czy Czakijewa.

Harnaś miał jednego dobrego rywala, Felixa Corę Jr. , potem niestety znów nadszedł czas kelneriady.

Tak jak z Wawrzykiem, zemści się to w potencjalnej walce na wyjeździe.

Diablo również raczej odda pas z Czakijewem i potem pewnie pójdzie do ciężkiej po pieniądze, lub może w końcu skusi się na Masternaka - o ile bez pasa będzie on jeszcze Mateusza interesował, w co wątpię.

Kołodziej wypadł źle z Hallem, który jest pięściarskim trupem, te ciosy bite jakby strzelał z łuku to nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać...

Nic nie będzie z tej mąki, choć BARDZO chciałbym się mylić.

pozdrawiam
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 23-05-2013 23:25:34 
Tomasz pierdolisz trochę....kłótnia dla kłótni????
Boks zawodowy ma te same zasady....zawsze!!1
 Autor komentarza: bigdaddy
Data: 24-05-2013 01:35:51 
Kolejne bumobicie, kolejna żenująca gala się szykuje niestety. Kołodziej - 33 lata i hodowany całą karierę na bumach, boks to biznes. Uważam, że Kołodziej nie jest materiałem na czołówkę rankingów w cruiser.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.