CHISORA-SCOTT 20 LIPCA?

Amerykanin Malik Scott (35-0-1, 12 KO) chce zmierzyć się z Dereckiem Chisorą (16-4, 10 KO) 20 lipca w londyńskiej Wembley Arena. Brytyjczyk miał walczyć w Londynie z Deontayem Wilderem 15 czerwca, ale z powodu kłopotów ''Bronze Bombera'' z prawem (jest oskarżony o pobicie kobiety i nie może opuszczać Stanów Zjednoczonych) walka Chisora-Wilder nie dojdzie w najbliższym czasie do skutku.

Promotor Frank Warren ogłosił w środę, że pojedynek Chisory został przesunięty na lipiec. Ludzie z Goossen Tutor Promotions skontaktowali się z głównym matchmakerem Warrena - Deanem Powellem - tuż po wycofaniu się Wildera i wciąż podtrzymują swoją propozycję. Przypomnijmy, że Scott zremisował w lutym z Wiaczesławem Głazkowem. Werdykt był kontrowersyjny: Amerykanin pozostawił po sobie lepsze wrażenie, unikając większości mocnych ciosów Ukraińca i regularnie trafiając.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Whisper
Data: 23-05-2013 13:21:30 
Chisora pasowałby Scottowi stylowo. UD dla Malika.
 Autor komentarza: arp
Data: 23-05-2013 13:26:19 
Malik wypykałby Derecka bez problemu.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-05-2013 13:33:27 
Swarmer Chisora pasowałby stylowo Malikowi, który jest czystym bokserem-technikiem, walczącym na dystans? Chyba właśnie zderzenie styli jest na korzyść Dereka, z tym że Scott to kawał naprawdę świetnego pięściarza, a Chisora nigdy więcej niż solidny nie był, a na dodatek ostatnio zdecydowanie dołuje.
 Autor komentarza: Ajemdeczempion3
Data: 23-05-2013 13:42:39 
ja myśle ze Chisora pokaże jeszcze swoje i dostanie jeszcze szanse .
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 14:00:44 
Boxer to zawsze najkorzystniejszy styl. Jeśli się ma technikę i wytrzymałość oczywiście to można wygrać każdą walkę.
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 14:02:51 
Chisora znowu przegra. Obił Heleniusa bo ten nigdy wybitny nie był, natomiast Vitali był kontuzjowany a i tak wszystkie 12 rund wygrał z Chisorą.
 Autor komentarza: arp
Data: 23-05-2013 14:08:34 
nie no Darek urwał Vitowi ze 2 rundy, nie przesadzaj.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 23-05-2013 14:11:01 
arp

Z bakiem na temat braci Kliczko się nie dyskutuje.
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 14:15:52 
@arp

Masz rację 118:110 to sprawiedliwy wynik dla tej walki. Chisora zaprezentował się lepiej niż inni rywale Kliczki, ale miał olbrzymiego farta, że Vitali doznał kontuzji. Ludzie zrobili z tej walki taką sensację jakby Chisora conajmniej dał wyrównaną walkę Vitkowi, ale mimo kontuzji i wieku Kliczki to Chisora i tak wypadł blado na tle schorowanego Vitka, a walka nie była kompromitująca dla Derecka, ale i tak była jednostronna.
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 14:16:33 
@Pyskaty

Bardziej na temat Vitalija, bo za Wladimirem tak średnio przepadam ;)
 Autor komentarza: jaszczur799
Data: 23-05-2013 14:27:08 
Chisora...tak naprawdę...nie wypromował się zwycięstwami , tylko "ładnymi " przegranymi...Cóż każda droga do sławy widocznie jest dobra...Bo bokser z niego kiepski...
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 23-05-2013 14:47:01 
@ bak

Tak Vitali był kontuzjowany,walczył jedną ręką,stał na jednej nodze i widział tylko na jedno oko,w narożniku nie było jego trenera i nawet nie mógł usiąść między rundami żeby odpocząć bo nie miał stołka..to wszystko kumuluje się na to,że Chisora urwał mu 2 może 3 rundy,a Ty nie potrafisz się z tym pogodzić.Dodaj jeszcze to swoje "Vitali to najlepszy mistrz świata w historii wagi ciężkiej" :)pozdrawiam:)
 Autor komentarza: NietrzezwyTomasz
Data: 23-05-2013 14:53:49 
Autor komentarza: MarshallMathers Data: 23-05-2013 14:47:01 @ bak

Tak Vitali był kontuzjowany,walczył jedną ręką,stał na jednej nodze i widział tylko na jedno oko,w narożniku nie było jego trenera i nawet nie mógł usiąść między rundami żeby odpocząć bo nie miał stołka..to wszystko kumuluje się na to,że Chisora urwał mu 2 może 3 rundy









Słyszałem też, że Vitali walczył z zatartym silnikiem od 3 rundy, strasznie go obcierało podobno.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 23-05-2013 15:07:56 
"Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 23-05-2013 14:47:01

Dodaj jeszcze to swoje "Vitali to najlepszy mistrz świata w historii wagi ciężkiej" :)pozdrawiam:)"

No tak, tego mi jeszcze zabrakło w jego wypowiedzi. Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to, że bak twierdzi, iż Mike Tyson jest niesłusznie uznawany przez niektórym za najlepszego pięściarza wagi ciężkiej w historii, ponieważ tak naprawdę nikogo wybitnego nie pokonał. To ja się ku*wa pytam kogo wybitnego pokonał Witalij Kliczko, że można go uznawać za najlepszego w historii? Jedyną walkę z wybitnym pięściarzem, będącym zresztą past prime i słabo przygotowanym Lennoxem Lewisem przepie*dolił. Z bardzo solidnym Byrdem również przegrał. Nie rozumiem więc, o czym ten dzieciak mówi? Zero logiki.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 23-05-2013 15:12:37 
Oj zostawcie baka w spokoju, każdy może mieć swój świat :)
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 23-05-2013 15:25:13 
Matys

Gdyby bak był jakimś trollem to pewnie nie zwracałbym uwagi na jego wpisy, ewentualnie czytałbym je z uśmiechem na twarzy. Jednak wydaje się, że chłopak pisze to wszystko na poważnie i w ten sposób psuje mi zabawę na tym portalu, bo nie jestem w stanie zdzierżyć głoszenia takich herezji.
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 23-05-2013 15:30:13 
@ Pyskaty Data: 23-05-2013 15:07:56

Dokładnie!a najlepsze było to jak bak napisał,że Vit rozbiłby Lennoxa gdyby nie ta kontuzja przez która sędzia przerwał walkę.Ale przecież Vit sam sobie tej kontuzji nie zrobił :)
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 23-05-2013 15:37:19 
"Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 23-05-2013 15:30:13
@Pyskaty Data: 23-05-2013 15:07:56

"Dokładnie!a najlepsze było to jak bak napisał,że Vit rozbiłby Lennoxa gdyby nie ta kontuzja przez która sędzia przerwał walkę.Ale przecież Vit sam sobie tej kontuzji nie zrobił :)"

Nie martw się, zaraz bak napisze nam, że głowę Witkowi popsuł nie Lennox, a Heniek Łańcuch z sektora H, z siedzenia 35 :)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 23-05-2013 15:44:14 
Chisora w ostatniej walce zaprezentował się katastrofalnie po 3 rundach zasypiałem...Scott wygrał z Glazkowiem i poradzi sobie z Chisora bo jest dobry techniczne
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 23-05-2013 15:47:54 
@ Pyskaty Data: 23-05-2013 15:37:19

Jak Różal :D
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 23-05-2013 16:12:56 
Różal, zajebisty gość :)
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 23-05-2013 16:54:48 
Scott go oklepie i tak sie skończy kariera Chisory
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 17:50:53 
Zgadzam się, że kontuzja powstała po ciosie Lewisa, ale Lewis go 1 ręką przetrzymał a to nie było zagranie fair. Vitali wygrywał wysoko na wszystkich kartach punktowych i radził sobie z Lewisem lepiej niż ktokolwiek inny (McCall i Rahman fartem go znokautowali, Mercer i Holyfield dali wyrównane walki a Vitali go zdominował na kartach punktowych). Kliczko zakończył karierę Lewisa, wybił mu boks z głowy i zniszczył jego plany na dalszą karierę.

Kliczko pokonał Byrda (papierowy rezultat na BoxRec nie oddaje przebiegu tej walki), powinien pokonać Lewisa, pokonał Herbie Hide'a, Larry'ego Donalda, Sandersa, Williamsa, Petera, Gomeza, Briggsa, Solisa, Adamka. To nie byle kto. A gdyby żył w latach 90-tych to by więcej ciekawych nazwisk miał na rozkładzie.
 Autor komentarza: karko
Data: 23-05-2013 19:41:30 
bak

tak troszeczke pierdolisz :) Jones tez jest w takim razie papierowym mistrzem , bo przegrywal z Lebiedievem a wygral przez kontyzje oka ? skoro oceniamy boks , to oceniajmy go wg jego zasad. Gdyby sedzia nie przerwal walki , prawdopodobnie by mogli teraz puszczas sobie z lebiedievem oczko :) Adamek byl wybitny owszem , ale w ciezkiej z Vitem byl za maly , nie ma co liczyc tego jako znaczace zwycieztwp. Briggs to stary dobity lisior a nie zagrozenie a Solis? idac twoim tokiem rozumowania to wygral ta walke :)
Nie zrozum mnie zle , ale strasznie duzo pierdolisz dyrdymalow :) pojecie masz 3 krotnie wieksze jak atmel , ale czasami poprostu niesamowicie pierdolisz :) tak samo jak z Opalachem
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 19:59:55 
@karko

Z Opalachem to często sarkazm :) Znaczy życzę mu jak najlepiej i bardzo mi było przykro że przegrał z Ajetovicem ale spodziewałem się że tak może się zdarzyć. Ale życzę mu odbudowania kariery i powodzenia w walkach, w promowaniu itd.
 Autor komentarza: karko
Data: 23-05-2013 20:01:03 
aha, zwracam honor , juz myslalem...
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 23-05-2013 20:03:49 
@bak

Po raz nty już Ci klepiemy człowieku to samo a Ty nadal te swoje herezje wypisujesz, masz mózg zablokowany czy po prostu nie czytasz odpowiedzi do swoim komentarzy?

Vitali z Derekiem miał koledzy przestrzelone kolano i złamaną rękę, mało tego wchodząc do ringu mucha mu do oka wpadła i skubana nie chciała wyjść. To, że był tak zasapany po wale to wynik biegu z Ukrainy do Niemiec w którym Vitali brał udział dokładnie 10 min przed rozpoczęciem pojedynku, to taka moda na Ukrainie po prostu.

Z Lenoxem również sprawa jest prosta, Vitalij wygrywał bez wyjątku wszystkie rundy 9 punktami na 10 możliwyh ale jakiś bezczelny kibiców rzucił maczetą która akurat trafiła Vita w głowę lenox to zauważył przytrzymał stopą głowę Vita i szybko uderzył prawą ręką ( w której według wróbelkowych ćwierkań miał nóż) i dlatego rozciął jego głowę i sędzia niesłusznie przerwał pojedynek bo Vicia chciał walczyć mimo to.
Może dodajmy jeszcze, że był bez treningu bo dowiedział się, że walczy z Lewisem właśnie podczas tego wyżej wspomnianego biegu.

Z Byrdem już sytuacja taka fajna nie była, niestety Vitalij w tej walce złamał kręgosłup oraz głowę, chciał walczyć ale mu nie pozwolono, dlatego też rozstał się z boksem bo miał focha na sędziów i trenera.
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 20:10:47 
Vitali dowiedział się na 2 tygodnie przed by przygotować się na Lewisa! Jego obóz musiał w tak krótkim czasie znaleźć sparingpartnerów, zmienić taktykę na zupełnie innego rywala i w ogóle. Vitali na wszystkich kartach wygrywał 58-56, Lewis w 2 rundzie był na skraju nokautu, Vitali był bardzo bliski wygranej przed czasem. Vitali mówił w wywiadach że był w stanie walczyć dalej i ja mu wierzę.
 Autor komentarza: MLJ
Data: 23-05-2013 20:26:10 
Zostawcie Vita, bo nie o Nim mowa.

Scott vs. Chisora to dla mnie wyrazne UD dla Malika. Chisora był do walki z Haye za mocno eksploatowany, Poza tym najwazniejsze walki przyszły dla niego za wczesnie. To nie jest zły pięściarz, ale musi przede wszystkim wziąć się poprawę sylwetki, bo skończy niedługo karierę rozbity jak Samuel Peter. Chisora zamiast bić się z Scottem powinien obić kilku średniaków aby się naładować..
 Autor komentarza: MarshallMathers
Data: 23-05-2013 20:31:17 
@ bak

"Vitali wygrywał wysoko na wszystkich kartach punktowych i radził sobie z Lewisem lepiej niż ktokolwiek inny "

Green też zajebiście radził sobie z Włodarem ale ten go znokautował i Green po walce nie płakał,że gdyby walczyli dalej to by wygrał.

"ale Lewis go 1 ręką przetrzymał a to nie było zagranie fair"

Było fair czy nie i tak sędzia o tym decyduje,tak jak zdecydował,że Vit się do dalszej walki nie nadaje.

"Vitali był bardzo bliski wygranej przed czasem"

Po czym wnosisz,że znokautował by Lewisa?a może to Lennox znokautowałby Vita w następnej rundzie?można sobie gdybać.
Pozdro :)
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 23-05-2013 20:33:45 
"Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 20:10:47
Vitali dowiedział się na 2 tygodnie przed by przygotować się na Lewisa!"

Taa, jasne.

"Vitali mówił w wywiadach że był w stanie walczyć dalej i ja mu wierzę."

Jak można ślepo wierzyć politykowi? Tym bardziej takiemu, który jest zwolennikiem demokracji. Adamek też mówił, że mógł dalej walczyć z Witem. Tylko w obu przypadkach nasuwa się pytanie: Po co?

Skończ się już chłopcze kompromitować, bo tak jak to ładnie ujął nanaehl: To co piszesz, to potwarz dla ludzkiej inteligencji.
 Autor komentarza: HeadCrusher
Data: 23-05-2013 20:46:06 
A wiesz czemu Vitali dostał walkę na 2 tygodnie przed? Bo przekupił Johnsona by ten zmyślił kontuzję, w międzyczasie cały cykl Vitali poświęcił na przygotowanie do walki z Lewisem, który miał mieć cienkiego, o wiele niższego przeciwnika, dlatego się przygotował zupełnie w innym kierunku, a i tak rozwalił twarz Vitkowi.
 Autor komentarza: karko
Data: 23-05-2013 20:54:16 
bak

troche malo oczytany jestes, Vit odkupil od kogos ta walke , pewnie sie nie domyslasz od kogo:) On nie zawsze mowi prawde , czesto zdarzylo mu sie sklamac i grac nie fair. Przeciez zlapali go oficjalnie na dopingu. :) Czytales kiedys jakie obi daja ludziom kontrakty ? ktos sie kiedys sprzedal ,ale to bardzo szybko ucichlo. to bardzo agresywny biznesmen a nue supermen :) aha i skoro obala sie logicznie twoje argumenty moglbys sie czasami do tego odniesc bo juz ktos zobaczyl , nie czytasz nawet odpowiedzi :)
 Autor komentarza: karko
Data: 23-05-2013 20:55:24 
Head

wyprzedziles mnie z Johnsonem ,chcialem zeby jakos sam doszedl do prawdy :)
 Autor komentarza: milosz762
Data: 23-05-2013 21:50:22 
: bak
Data: 23-05-2013 14:15:52

co do walki Vitalija z Chisora
Dokadnie tak Wi pare raz t walke
po pierwsze to pare razy walke widzialem Chisora najwyzej 2 rundy ugral reszte zdecydowanie dla Vita
wzglodalo to tak jeden cios chisory i 7 +8 ciosow czystych na twarz chisory

Co Do Malika jeden z najbardziej niedocenianych bokserow w ciezkiej
a napewno najlpeiej wyszkolony technicznie!

Po wyrownanej walce z niezlym Glazkowem uwazam ze 1 trojce Amerykanow w ciezkiej
Z chisora widze go jako faworyta!
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 23-05-2013 23:50:14 
spokojne ud dla malika


MarshallMathers
Data: 23-05-2013 14:47:01
@ bak

Tak Vitali był kontuzjowany,walczył jedną ręką,stał na jednej nodze i widział tylko na jedno oko,w narożniku nie było jego trenera i nawet nie mógł usiąść między rundami żeby odpocząć bo nie miał stołka..to wszystko kumuluje się na to,że Chisora urwał mu 2 może 3 rundy,a Ty nie potrafisz się z tym pogodzić.Dodaj jeszcze to swoje "Vitali to najlepszy mistrz świata w historii wagi ciężkiej" :)pozdrawiam:)


hahahahaha

+ Matitbg91
Data: 23-05-2013 20:03:49
mucha mu wpadla w oko i nie chciala wyjsc




buhahahahahahaha panowie prawie mnie zamordowaliscie bo jadlem wlasnie bulke

a bak jest po prostu genialny jezeli chodzi o vita - hahahahahahaha
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.