ZIMNOCH I HOLYFIELD ZEJDĄ DO KOPALNI?

Na początku października Evander Holyfield (44-10-2, 29 KO), a po kilku tygodniach Artur Szpilka (14-0, 11 KO)? Taki plan dla Krzysztofa Zimnocha (15-0-1, 11 KO) ma jego promotor. Po zakontraktowaniu byłego mistrza WBC wagi ciężkiej Olivera McCalla promotor Tomasz Babiloński chce sprowadzić do Polski kolejną legendę boksu, i to jeszcze bardziej rozpoznawalną. Mowa o 50-letnim Evanderze Holyfieldzie, byłym czempionie kategorii cruiser i czterokrotnym mistrzu świata wagi ciężkiej (to jego samodzielny rekord).

Ostatnio Amerykanin walczył dwa lata temu, nokautując w Kopenhadze niewiele młodszego Briana Nielsena. Z 29-letnim Krzysztofem Zimnochem miałby się zmierzyć na początku października w Wieliczce podczas piątej gali boksu organizowanej w tamtejszej kopalni soli, 125 metrów pod ziemią. Za ośmiorundową potyczkę Amerykanin żąda jednak zbyt dużo. Mówi się o kwotach od 100 do 250 tysięcy dolarów.

Świat usłyszy?

- Chodzi o sumę, która jest gdzieś pośrodku. Gdybym miał zapłacić 250 tysięcy dolarów, to na dzień dobry mógłbym się położyć. Złożyliśmy ofertę, czekamy na odpowiedź. Liczymy na to, że propozycje z obu stron się spotkają. Nie będziemy jednak nic robić na siłę, bo chodzi o naprawdę duże pieniądze - mówi Babiloński. Dlaczego nie pojemna hala, ale Wieliczka, gdzie nie da się zarobić na sprzedaży biletów? - Sprawdziliśmy to i wszystkie większe obiekty w podobnym okresie są zarezerwowane. Zyski z biletów są ważne, ale w tym przypadku postawię na wsparcie moich partnerów biznesowych i telewizji. Poza tym gale w kopalni soli to moje "dziecko", a organizacja walki Holyfielda w tak nietypowym miejscu sprawi, że o tym wydarzeniu usłyszy świat - argumentuje szef grupy Babilon Promotion.

Na 29 listopada Babiloński zarezerwował warszawski Torwar, jednak z myślą o 10-rundowej walce Zimnocha z Arturem Szpilką. - Jesteśmy dogadani z Andrzejem Wasilewskim, promotorem Artura. Liczę, że do tego pojedynku wreszcie dojdzie. Artur musi jednak obniżyć wymagania, bo z tego co wiem, warunki Krzyśka w porównaniu z nim to jak symboliczna złotówka. Jeżeli to się nie zmieni, istnieje możliwość, że na Torwarze zorganizujemy walkę Zimnoch - Holyfield, a w Wieliczce Krzysiek powalczy z innym rywalem - mówi Babiloński.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Ajemdeczempion3
Data: 23-05-2013 11:55:55 
No czyoi jest pewne ze do walki ze Szpilka w tym roku nie dojdzie , nikt nie wierze chyba ze po boju z Hollyfieldem wystarczy pare tyg regenracji na Szpilke ,

Kurde ja to powinienem być wróżką .
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 12:01:37 
Hahaha Roy Jones Jr. w Atlas Arenie, Oliver McCall w Legionowie, Holyfield w KOPALNI SOLI w Wieliczce, a za 10 lat walka Mayweathera w Raciborzu z Jonakiem xD
 Autor komentarza: Marcin77
Data: 23-05-2013 12:04:22 
...Złożyliśmy ofertę, czekamy na odpowiedź. Liczymy na to, że propozycje z obu stron się spotkają....

Babilonski dopiero wyslal maila z zapytaniem(byc moze oferta) czy Evander zainteresuje sie walka a juz jest ogloszona i reklamowana jakby juz strony podpisaly umowy i wylozyly pieniadze.
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 12:12:07 
Prędzej mi kaktus na ręce wyrośnie niż Zimnoch spotka się ze Szpilką na miesiąc i 10 dni po walce z Holyfieldem. Jemu problemów w 8 rundówce sprawił Oliver McCall. Myślę, że Evander, który regularnie trenuje i który jeszze 3 lata temu niezłe walki dawał będzie trudniejszym rywalem. Zimnoch nie pokona go z łatwością. Krzysiek nie jest puncherem a Holyfield ma nadal mocną szczękę, jedyna szansa będzie w kondycji 51 letniego Amerykanina. Będzie to trudna 10 rundowa przeprawa, którą jeżeli Zimnoch wygra to bardzo nieznacznie na punkty, być może nawet dla Holy'ego będzie powtórka z Valueva.
 Autor komentarza: awel
Data: 23-05-2013 12:13:13 
czyli tak jak ajem....mowi w tym roku walki szpilka zimnoch nie bedzie bo raz ze za malo czasu na regeneracja a dwa ze jak szpilak wygra z mollo to bedzie sie jeszcze bardziej cenil i powie ze za browara nie walczy i lada chwila zacznie mowic do zimnocha tak jak adamek do niego , ze najpierw trzeba poboksowac pokazac to i owo zdobyc cos a pozniej jak juz sie wejdzie na jakis poziom mozna sie ustawic w kolejce do niego hehehe
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 23-05-2013 12:19:28 
Szpila ma takie wymagania finansowe?
No nieźle...
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 23-05-2013 12:20:31 
"Artur musi jednak obniżyć wymagania, bo z tego co wiem, warunki Krzyśka w porównaniu z nim to jak symboliczna złotówka"

O, to ciekawe. Arturek zaczyna gwiazdorzyć?
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 12:23:18 
Jak już sprowadzać gwiazdę to Polski z nazwiskiem to najlepiej zorganizować walkę Gołota vs. Bowe III ;p
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 12:28:12 
Zimnochowi już walka ze Szpilką nie potrzbna. Zdobył popularność i sympatię wielu kibiców gdy Szpilka rzucił się na niego na konferencji, jego walka z McCallem świetnie się sprzedała w Polsce to nie wyobrażam sobie co by było w walce z Holyfieldem ;o Jeżeli Szpilka widząc ryzyko ma zbyt wielkie żądania finansowe to niech sobie najlepiej obije Najmana lub Dawejko.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-05-2013 12:30:08 
bak
he he dobre to.
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 12:30:41 
@Faraon

Ale co? Wybierz spośród 4 wypowiedzi :D
 Autor komentarza: voutan
Data: 23-05-2013 12:31:23 
Rozumiem, że ściągnięcie Holyfielda to także duża renoma dla promotora, ale sportowo i marketingowo on nie jest wart tyle pieniędzy. Dla niedzielnych kibiców Holy jest anonimowy, a dla fanów boksu nie będzie wielkiej różnicy, jeśli zamiast niego za duużo mniejsze pieniądze przyjedzie Grant, Barret, a najlepiej Tua. Wtedy zostanie pieniędzy na sprowadzanie McCalla dla Rekowskiego, czy Marcina Najmana i będziemy mieli kolejną, świetną galę.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-05-2013 12:32:29 
bak
Za dużo chce Szpilka widocznie a o jaką Wypowiedż tobie chodzi?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 23-05-2013 12:34:03 
voutan
Holyfield jest dla wielu niedzielnych anonimowy?
Niewiedziałem.
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 12:34:12 
@voutan

Mylisz się. Wystarczy że niedzielnym kibicom rzuci się hasło- 4 krotny mistrz świata wagi ciężkiej. Dwukrotny pogromca Mike'a Tysona i Riddicka Bowe'a, który dał 2 wojny ringowe z Andrzejem Gołotą! To publika to kupi ;p
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 23-05-2013 12:34:26 
Może ta kopalnia soli to oryginalne miejsce ale to bardzo dziwny pomysł. Walka powinna sie odbyć w dużej hali, która na pewno by została wypełniona. Chyba, że PPV wchodzi w gre. Zimnoch z dyspozycją i kondycją z ostatniej walki może mieć problem z Holym
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 12:35:51 
Ludzie, niemiecka publika kupiła Mormecka jako świetnego rywala dla Wladimira Kliczki w walce o 4 mistrzowskie pasy a Holyfielda dla Zimnocha mają nie kupić? :D
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 12:36:15 
polska publika Holyfielda ma nie kupić*
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 23-05-2013 12:37:05 
OCzywiście, że kupi, może to przebrzmiałe ale wielkie nazwisko. Dlatego dziwi mnie, że chcą to zrobić w kopalni soli 125 metrów pod ziemią, kiedy ta walka ma potencjał na zapełnienie dużej hali
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 23-05-2013 12:38:50 
polska publika a niemiecka to co innego, oni łykają takie bajki non stop. Nigdzie indziej Kliczko by się nie wychowali.
Ale tutaj sytuacja jest inna, przecież Zimnoch to żadna klasa a tu ma Holy przyjechać, no jak się z tego nie cieszyć.
 Autor komentarza: StonkaKartoflana
Data: 23-05-2013 12:39:33 
@voutan - oczywiście że polska publika to "łyknie" - właściwie trudno znaleźć lepszego marketingowo przeciwnika, musiałby być to Tyson.
 Autor komentarza: voutan
Data: 23-05-2013 12:43:02 
Mormecka kupiła francuska publika to raz.
Dwa, nie twierdzę, że Holy nie przyciągnie kibiców, ale tak samo zrobi to 'były rywal Andrzeja Gołoty i Tomasza Adamka, 2 metrowy' Michael Grant za dużo mniejsze pieniądze.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 23-05-2013 12:49:08 
Wystarczy w trakcie promo walki kilkukrotnie powiedzieć ze Holy to ten który pokonał Tysona a w rewanżu odgryziono mu ucho każdy zna ta historie

W komnacie ś.w Kingi może z 3 tys będzie miejsc bilety będą kosmicznie drogie
 Autor komentarza: voutan
Data: 23-05-2013 12:49:10 
StonkaKartoflana
Sprowadzenie Holyfielda można porównać marketingowo do sprowadzenia RJJ, który sprzedał się w Polsce, ale bez rewelacji, a Wsileskiemu jeszcze odbija się czkawką robienie z nim interesów.
 Autor komentarza: werwoolf
Data: 23-05-2013 13:07:28 
Szpilka sie obsrywa,czy mysli,ze taki kozak jest..Holy to stary dziad,i kariera Zimnocha bedzie stala w miejscu przez to(a w jego wieku znaczy,ze sie cofnie)
 Autor komentarza: pankracy
Data: 23-05-2013 13:18:47 
Jak dojdzie do tej walki to wyjdzie na to, że obaj rywale Zimnocha mieli razem prawie 100 lat.Co ciekawe w tych 2 starciach Zimnoch zbierze więcej doświadczenia niż Szpilka i Wawrzyk we wszystkich swoich walkach razem wziętych.
 Autor komentarza: Ajemdeczempion3
Data: 23-05-2013 13:44:26 
pankracy

masz 100% racji
 Autor komentarza: SpiderRico
Data: 23-05-2013 13:59:38 
Nieźle jak się okaże że real deal walczy w Polsce to mi psycha siądzie :) z radości :)

Co do Szpili to zgadzam się z BAK Szpila będzie unikła tej walki poprzez huj++we gadanie i zaporową kwote za walke
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 23-05-2013 14:00:10 
no w koncu z tych 99 lat przeboksowali kolo 65

wiec w sumie zimnoch zbierze doswiadczenie z 65 lat boksu :DD
 Autor komentarza: mistrznokautu
Data: 23-05-2013 14:20:20 
tylko jaki będzie wynik tej walki jak McCall urwał 3 rundy?
 Autor komentarza: gregor07
Data: 23-05-2013 14:22:34 
Zimnoch vs Holyfield w Wieliczce to bzdura, co napisal sam Babilon na rp, także news z dupy.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 23-05-2013 14:28:41 
Slaba kondycja Zimnocha wynika z tego że Krzysiek się pospinał przed i w trakcie walki. To był jego pierwszy poważny sprawdzian i jeżeli McCall by ruszył ostro to było by kiepsko.

Zimnoch musi dużo pracować, ale brakuje mu obycia z klasowymi rywalami.

Babiloński jak widać chce iść za ciosem i chce się pokazać z dobrej strony, tak aby Polsat chciał z nim dalej pracować.

Nie wiem też jakie mają układy z GB, ale może jest duża szansa że Wach zawalczy w PL, choć nie jestem pewny czy teraz Kołodziej chce dokładać do organizacji walki, po tym jak Wach go wystawił.

W każdym bądź razie następna gala Babilona powinna być lepsza od Don Wasilewskiego który nie potrafił nawet załatwić normalnych sędziów przy walce RJJ.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 23-05-2013 14:39:23 
Co do "ała" Szpili to mówię wam że Łapin go nigdy nie wystawi na Zimnocha, bo wie że Arturkowi nie pomoże nawet 100 terapii u psychologa, bo jak wyjdzie do Krzyśka psycha mu siądzie i spali się.
"Ała" Szpilka niczym goryl we mgle będzie szukał wymówek.

Mówię wam że skończy się tak samo jak z hejtem na Masternaka, gdzie Łysy jedzie po Mateuszu, a później smaruje mu za zdobycie mistrzostwa europy, bo mu głupio.
 Autor komentarza: gregor07
Data: 23-05-2013 15:07:29 
,,Zimnoch vs Holyfield w Wieliczce to bzdura, co napisal sam Babilon na rp, także news z dupy." Odwoluje, zle przeczytalem.
 Autor komentarza: melsel
Data: 23-05-2013 15:35:28 
no w koncu dojdzie do tej walki bo juz mnie nudzi ten zimny i ten jego box dostanie lepa od szpilki i sie sesra pod siebie co za idiota podnieca sie ze ledwo wygral z dziadkiem a dyszal jak swinia po walce a teraz nastepnego dziadka bedzie obilal i sie podniecal jaki to on nie jest zajebisty hahah ten jego box to o kant chu.. rozbic szpilka powinien go rozjechac jak zabe tyle w temacie
 Autor komentarza: coolasice
Data: 23-05-2013 17:13:16 
JA PIER*OLE... niech w ogóle walczą jak Tong Po z Van Damme w starym grobowcu z rękawicami maczanymi w zywicy i szkle.
ŻENUJĄCE te pomysły Pana Babilonskiego, chce robić show... tylko kim ??
 Autor komentarza: coolasice
Data: 23-05-2013 17:23:49 
pankracy ... BEZ KITU ! ! !
ale się uśmiałem
 Autor komentarza: melsel
Data: 23-05-2013 17:29:43 
błahahaahah PANKRACY jedziesz na psychotropach???
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 23-05-2013 18:32:44 
Trochę racji ma, ale i Szpilka raz walczył z doświadczonym zawodnikiem.
 Autor komentarza: bak
Data: 23-05-2013 19:19:27 
Na październik może być Danny Williams a na listopad na Torwarze Holyfield :)
 Autor komentarza: bigdaddy
Data: 24-05-2013 01:45:44 
Zimnoch z Holym? To poroniony i żenujący pomysł jednocześnie. Holy powinien skończyć i przestać rozmieniać się na drobne, takie jest moje zdanie. Zimnocha widziałbym z Palą, Rossym czy też Ustinovem.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.