ZIMNOCH ZWYCIĘŻA JEDNOGŁOŚNIE NA PUNKTY

Oliver McCall (56-13, 37 KO) zgodnie z przewidywaniami okazał się bardzo wymagającym rywalem dla Krzysztofa Zimnocha (15-0-1, 11 KO). Polak zdał jednak najważniejszy test w karierze wygrywając jednogłośnie na punkty. Sędziowie punktowali 77-76, 77-75 i 79-75.

Pięściarz z Białegostoku bardzo aktywnie wszedł w pojedynek rzucając sporo ciosów prostych z dystansu. McCall bardzo dobrze się bronił i co jakiś czas rzucał pojedynczymi bombami. W drugiej rundzie Amerykanin wciągnął Polaka w wymianę, jednak Zimnoch szybko wrócił do realizowania swojej taktyki. W końcówce Krzysztof wystrzelił kapitalnym prawym, poprawił lewym podbródkowym, po których ugięły się nogi rywala. W trzeciej rundzie Polak korzystał z wyraźnej przewagi szybkości zasypując rywala głównie ciosami prostymi kilkukrotnie mocno trafiając, jednak McCall raz na jakiś czas odgryzał się. W czwartej odsłonie tempo wyraźnie spadło - było sporo klinczu, w którym świetnie czuł się doświadczony "Atomowy Byk". Niewiele czystych akcji z obu stron. Połowa dystansu za nami.

Piąta runda dobra w wykonaniu McCalla, który narzucił Zimnochowi walkę w zwarciu, gdzie dzięki doświadczeniu kilkakrotnie dobrze trafił. Zimnoch sporo sił tracił w klinczu, będąc zawodnikiem wyraźnie słabszym fizycznie. W szóstej rundzie białostoczanin powrócił z animuszem, znów mądrze boksując z dystansu. Na minutę przed gongiem Krzysztof trafił mocnym prawym prostym. Efektowna końcówka w półdystansie, z której zwycięsko wyszedł Polak. Po kolejnym gongu znów powrócił Amerykanin, który niejednokrotnie karcił Polaka głównie ciosami z lewej ręki. Ostatnia runda dała bardzo dużo emocji - Zimnoch chciał zaznaczyć swoją przewagę i wchodził w wymiany z byłym mistrzem świata. Nad okiem Polaka pojawiło się mocne rozcięcie, które wyraźnie przeszkadzało mu w boksowaniu. Obaj pięściarze po ostatnim gongu podnieśli ręce w geście zwycięstwa.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: marKO
Data: 18-05-2013 23:11:38 
Wymęczone zwycięstwo, sędziowie stronniczy. Sędzie ringowy W. Kromka podpowiadał Krzyśkowi po polsku (Krzysiu jeszcze 30s, ręce wyżej).
 Autor komentarza: saimon
Data: 18-05-2013 23:12:40 
Sędziowie stronniczy? Bredzisz. Nieznaczna, ale przewaga Polaka. McCall urwał najwyżej dwie rundy, ze 2 remisowe. Reszta Zimnoch.
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 18-05-2013 23:13:05 
Czego sie dowiedzialem:
- zimnoch ma szczene
- slaba obrona, za duzo wchodzi
- lubi sie bic, wchodzi w wymiany
- na dzien dzisiejszy jak dla mnie zniszczylby Szpilke, chyba ze glupio wdalby sie w bojke i przyjal kombinacje paru bomb
 Autor komentarza: Chromek
Data: 18-05-2013 23:13:09 
Suma sumarum spodziewałem się, że Zimnoch gorzej wypadnie. Solidny test jako tako zaliczony.
 Autor komentarza: marKO
Data: 18-05-2013 23:13:22 
Zimnoch wygrał, ale sędzia ringowy nie powinien tak się zachowywać.
 Autor komentarza: malyboy
Data: 18-05-2013 23:13:25 
Zimnoch trochę za dużo zbierał ,ale przynajmniej nie ma takiej szklanki jak pinezka.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-05-2013 23:13:26 
Wyrównana walka z 48-latkiem zimnoch nie ma czego szukać nawet z Szpilą.Wiadomo ze przewyższał Oliviera szybkością i refleksem i nic wiecej...Kondycja słabiutka zimnocha jak parowóz dyszał po 6 rundach słabo dla mnie wypadł
 Autor komentarza: TDI
Data: 18-05-2013 23:13:51 
Bardzo chaotyczny jest , dużo prostych wchodzi , ale i tak na szpilkę wystarczy.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 18-05-2013 23:14:45 
Gratulacje za Zasluzone zwyciestwo.Walka bardzo mi sie podobała.Mam nadzieje że właśnie Krzysztof Zimoch sprawi nam kibicom jeszcze wiele radości!
 Autor komentarza: xRocky
Data: 18-05-2013 23:15:28 
Zimnoch wygrał i to się liczy. Pokazał charakter, zebrał kilka bomb.
Z kim on walczył? Z turbo Trzcińskim? Przestańcie.
Ogromny przeskok i wykonał swoje, jest dobrze.

A co do Kromki (sędzia ringowy) to lepiej niech spada na amatorke, a nie robi siarę na zawodowych ringach.
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-05-2013 23:15:31 
Oglądałem od 3 rundy i muszę powiedzieć że słabiutko to wyglądało ze strony Zimnocha... Słabiutka praca nóg, McCall był wolny jak wóz z węglem a i tak trafiał Zimnocha. Do tego mam wrażenie jakby Krzysiek był bardziej zmęczony po walce niż jego rywal. Niestety ale z taką formą nie widzę go ze Szpilką choć bardzo chciałbym się mylić.
 Autor komentarza: romek1983
Data: 18-05-2013 23:15:34 
Dupy nie urwal
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-05-2013 23:16:32 
Pewnie że na Szpilkę wystarczy. Zimnoch wydaje się silniejszy i twardszy, musi jednak popracować nad wytrzymałością i kondycją oraz przydałoby się zwrócić uwagę na pracę nóg.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-05-2013 23:16:40 
Ma ktoś linka do tego?
 Autor komentarza: piotr
Data: 18-05-2013 23:16:59 
Obaj lepsi od Wawrzyka.

Tak, Zimnoch nie zachwiał się ani razu a trochę przyjął!
Cenna nauka dla niego.

Zobaczymy czy zawalczy z Szpilką, wątpię, że Szpila ma mocniejszy cios niż McCall...
 Autor komentarza: MocnoReki
Data: 18-05-2013 23:17:52 
Zimny ma twardy łeb i jak na wagę ciężką to szybkie ręce...
 Autor komentarza: bak
Data: 18-05-2013 23:18:10 
Dla Szpilki będzie trudniejszym rywalem niż Mollo :) A ja już nie mogę doczekać się hejtów Artura typu "Krzysiek tak napławdę przegłał z Makkołem, w najlepszym przypadku co najwyżej złemisował" :P
 Autor komentarza: awel
Data: 18-05-2013 23:18:30 
wygral i co pokazal? nic ciekawego, zero kondycji przede wszystkim a tak sie ponoc srogo przygotowywal, niestety z taka forma to nie ma czego szukac, kolejny przecietniak promowany na gwiazdora i to demonizowanie mccala , jasne kiedys to byl niezly zawodnik ale ludzie ten chlop ma 48lat, rusza sie jak woz z weglem calkiem mozliwe ze to jego ostatnia walka (chociaz teraz zimnoch bedzie mowil ze zakonczyl jego kariere) wiec nie ma niesttey powodow do ochow i achow
 Autor komentarza: Boban81
Data: 18-05-2013 23:18:56 
U Krzyśka brakowało mi przede wszystkim pracy nóg. Przeciwko twardym zawodnikom musi być mobilniejszy. Nie może czekać frontalnie na atak przeciwnika. Zimnoch ma solidną szczękę, musi pracować nad kondycją. Wygrał zasłużenie, trochę przegiął trzeci z sędziów.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 18-05-2013 23:19:22 
@Piotrowski
Z ostatnim stwierdzeniem kompletnie się nie zgadzam. Szpilka jest dużo bardziej lotny na nogach, szybszy i mimo wszystko ma lepszą obronę. Na dzień dzisiejszy Szpilka jest o klase lepszy od Zimnocha. Takie są fakty.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 18-05-2013 23:19:38 
Myślałem, że Zimnoch jest lepszy od Szpilki ale teraz widać, że obydwaj są niewiele warci. Słabo wypadł. Ale mimo wszystko on pokona Szpilkę. Długo nie doczekamy się realnej szansy na mistrzostwo w HW. Teraz to w sumie nie mamy już nawet szans na walkę Polaka o pas. Nie dość, że nikogo nie ma na światowym poziomie to jeszcze nie ma nikogo kto by się dobrze zapowiadał. Polski boks leży. Master ma szanse na pas w CW i na tym można skończyć jeżeli chodzi o polski boks
 Autor komentarza: menkks
Data: 18-05-2013 23:19:39 
Wygrał zasłużenie, ale nie potrzebnie przyjął reguły gry rutyniarza McCalla... może chciał dać kibicom troche emocjii.. jakby walczył zachowawczo, bez wymian, jak Szpila z McClinem, łatwiej wypunktowałby Olivera
 Autor komentarza: TDI
Data: 18-05-2013 23:19:46 
Zrozumcie że Krzysiek nigdy nie walczył z takim przeciwnikiem , teraz dopiero jego kariera rusza , wcześniej obijał no-name. Przeskoczył na poziom na którym juz zostanie. Promotor nie źle w niego zainwestował jeżeli McCall dostał 100 000 zł.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-05-2013 23:20:31 
Szpilka leżał 2 razy z Mollo, który nie walczył 2 lata i woził dzieci do przedszkola. Gdzie Saulseberry Mollo, a ten stary McCall. Różnica klas. Zimnoch dupy nie urwał, ale i tak jak na pierwszy test zdał go dobrze. Jest odporny, sporo zebrał, a Oliver ma czym przyłożyć.
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 18-05-2013 23:21:18 
Moim zdaniem Zimnoch uczciwie wygrał na punkty. Najblizsza bylaby punktacja pana Gortata 77-76. Niepotrzebnie Krzysiek pchal sie na wymiany, co dla McCalla bylo jak woda na młyn. Siadł kondycyjnie przez to przepychanie sie z rywalem. Niepotrzebnie byla taka taktyka ustawiona pod McCalla. Mogl go oszukac samymi nogami. Zadawac serie z doskoku i uciekac. A tak pchal sie w poldystans i tam musial klinczowac, zeby nie oberwac jakiegos przypadkowego ciosu. Szczeke ma w porzadku, lepiej niech sie taktycznie i kondycyjnie przygotuje i bedzie w porzadku.
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 18-05-2013 23:21:20 
Zimnoch trafiał więcej sierpów, nie robiły wrażenia ale punkty za to są zasłużone. Samymi prostymi McCall walki nie mógł wygrać. Pare bomb Amerykanin zasadził ale nie tak dużo ja Zimnoch. Zimny pokazał że ma szczene niezłą, nie boi się wymian ostrych i ma odruchowe już bloki wyrobione. Zmaścili promotorzy że w takim wieku dostaje dopiero sprawdzian ale na wagę ciężką moze jeszcze z takim wiekiem duuużo zdziałać. Z taką odpornością spokojnie może na Szpile wyskoczyć, przetrwa i kumulacją położy łysego Ciula.
 Autor komentarza: Bunktrek
Data: 18-05-2013 23:21:43 
Zimnoch o wielle lepsze wrażenie niż Szpila.

Kombinacja lewy dół prawy góra świetna.

Sporo przyjął, to dobra wiadomość bo nie uklęknął.

Milan1899

Tutaj też będziesz siał propagandę RP?

Masz jakąkolwiek godność której nie można kupić?
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 18-05-2013 23:21:57 
btw- mamy chyba jednoznaczna odpowiedz czy w latach 80-90 waga ciezka byla lepsz- skoro teraz prawie 50l dziadek daje wyrownana walke propektowi to co by sie dzialo w jego prime ;) To tak do wszystkich ktorzy twierdza ze Kliki zamiatalyby ringi w tamtych latach
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 18-05-2013 23:22:14 
Autor komentarza: Hubosz Data: 18-05-2013 23:19:22
i mimo wszystko ma lepszą obronę. Na dzień dzisiejszy Szpilka jest o klase lepszy od Zimnocha. Takie są fakty.

CHyba kpisz z tą obroną, albo nie widziałeś co Szpilka wyłapywał jak leżał.
 Autor komentarza: awel
Data: 18-05-2013 23:22:38 
tdi jego kariera rusza ? to dziekuje jak w tym wieku rusza jego karera to kolo 50 beda jakies fajne walki no i z kim jego kariera ruszyla z dziadkiem 48latkiem troche to leci w kierunku wasyla niestety
 Autor komentarza: zgredzik
Data: 18-05-2013 23:22:44 
A szpilka miał taki sprawdzian??? który k.....a z was w ogóle był kiedyś w ringu znawcy w zapierdzianych dresach przed tv.nie ma kondycji???? wytrzymaj 3 rundy kondycyjnie i wtedy gadajcie na zawał byscie po 1 zeszli, pierdo...cie o kondycji nie mając o tym pojęcia, śmiech na sali
 Autor komentarza: piotr
Data: 18-05-2013 23:22:59 
Brawo panie Tomku!

Świetne wybory przeciwników.
Ciekawe wyrównane walki a nie przeciwnicy bez butów.
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 18-05-2013 23:23:31 
Hubosz- tak, szpila jest lepszy technicznie. Ale z zimnym poki co nie ma szans. Gdyby byl o klase wyzej to wasilewski juz by ta walke zorganizowal ;))
 Autor komentarza: kobe
Data: 18-05-2013 23:23:32 
Faraon
http://hdbox.in/en/channel7.html
 Autor komentarza: Miro
Data: 18-05-2013 23:23:48 
Na dzień dzisiejszy Zimnoch silniejszy fizycznie od Szpilki, mocniejsza szczęka od Szpili,większe umiejętności bokserskie. Szpila jedynie ma mocniejszy cios, lepszy balans tułowia ale kondycję chyba słabszą od Zimnocha. Zimnoch ambitny i z dużą siłą woli i determinacją a Szpilka małostkowy i chciałby swoją złość wyładować w ringu na Zimnochu a to w ich ewentualnej walce mogłoby przynieść sukces Krzysztofowi a porażkę Arturowi.
 Autor komentarza: adri123
Data: 18-05-2013 23:23:58 
Dziadzio McCall mimo 48 lat na karku był lepszy niż wszyscy ostatni przeciwnicy Szpilki razem wzięci. Zimnoch i Szpilka zaliczają się do średniaków i to nie jest dla nich żadna ujma bo nie każdy musi być mistrzem. Jednak w ich pojedynku stawiałbym raczej na Zimnego z racji mocniejszej szczęki.
 Autor komentarza: un4given
Data: 18-05-2013 23:24:40 
Panowie McCall może miał czy przyłożyć ale kiedyś. Na pewno nie teraz. Siła została ale dynamika i szybkość uciekły stąd te ciosy siłą rzeczy nie mogą być tak mocne jak kiedyś.
 Autor komentarza: DanseMacabre
Data: 18-05-2013 23:24:45 
Źle wypadł ?

Wypadł dobrze ciekawe jak wybyscie walczyli wiedzac ze nie da sie rywala znokautowac
 Autor komentarza: fadfaa
Data: 18-05-2013 23:25:53 
@Piotrowski

Oczywiscie, ze lata 90 byly lepsze od obecnych. Mysle, ze Witek dalby rade sobie w tamtych czasach. Wladek niekoniecznie, nie wytrzymalby naporu kogos o rownie dobrych warunkach fizycznych, prawdziwego ciezkiego, ktorego nie moglby klinczowac w poldystansie. Srednia szczeka Wladka na lata 90 by nie wystarczyla, gdyby mialby sie spotkac z takimi zabijakami jak np Bowe, czy powolutku konczacego sie Tysona.
 Autor komentarza: kobe
Data: 18-05-2013 23:26:38 
Jak dla mnie Szpila-Zimnoch to potencjalna rzeźnia. Obaj lubią się bić, nie przepadają za sobą więc pewnie taktyka zostanie w narożniku a w ringu będzie sieczka. Szpila - mocny cios, szczęka przeciętna. Zimnoch - szczęka solidna, co do ciosu to po McCallu nie można wiele powiedzieć. Tachnicznie jak dla mnie są na podobnym poziomie. Fajna walka by była!
 Autor komentarza: canuck
Data: 18-05-2013 23:27:00 
Zimnoch ma ode mnie propozycje nicka bokserskiego "Cool." To znaczy nie tyle zimny, ale chlodny.

W slangu oznacza tez "klasowy," "stylowy" czy "wyznaczajacy trendy."

Krzysztof "Cool" Zimnoch.

Zimnoch walczyl dobrze; jest lepszy oraz twardszy niz Wawrzyk. Ale musi powaznie wrzucic na fizkulture. McCall mial bicepsy dwa razy wieksze niz Mr. "Cool."

Wiecej pracy na nogach, schodzenie z linii ciosu, uwazana defensywa I bedzie dobrze!
 Autor komentarza: slawekldz
Data: 18-05-2013 23:27:19 
Hubosz szpilka lepsza obrona ? ciekawe stwierdzenie bioraca pod uwage ile razy juz szpilka byl na deskach i z jakimi leszczami
 Autor komentarza: adri123
Data: 18-05-2013 23:27:32 
Piotrowski
btw- mamy chyba jednoznaczna odpowiedz czy w latach 80-90 waga ciezka byla lepsz- skoro teraz prawie 50l dziadek daje wyrownana walke propektowi to co by sie dzialo w jego prime ;) To tak do wszystkich ktorzy twierdza ze Kliki zamiatalyby ringi w tamtych latach

Zimnoch to żaden prospekt. Prospektami na arenie światowej możemy nazywać Wildera, Jenningsa czy Furego a nie Krzysztofa o którym usłyszano dopiero niedawno.

Kliczkowie w tamtych latach zaliczaliby się do czołówki HW, przynajmniej Vitali, Władmir przy odpowiednim doborze przeciwników być może również.
 Autor komentarza: piotr
Data: 18-05-2013 23:27:47 
@un4given
"Panowie McCall może miał czy przyłożyć ale kiedyś. Na pewno nie teraz. Siła została ale dynamika i szybkość uciekły stąd te ciosy siłą rzeczy nie mogą być tak mocne jak kiedyś. "

Ale jaby nadal umie. Niech dryblasy jak Wawrzyk obejrzą se te walkę i się nauczą jabów.
 Autor komentarza: FanAcm
Data: 18-05-2013 23:30:18 
Brawo Krzych. Z walki na walkę powinno być coraz lepiej ale widać, przeskok ogromny, nie dziwię się, że kondycyjnie było słabo, skoro nikt Zimnego w tej branży nie traktował poważnie. Stąd braki.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 18-05-2013 23:30:25 
Grubson - Na szczycie
 Autor komentarza: Piotrowski
Data: 18-05-2013 23:31:02 
adri123- Zimny pokonal w amatorce Wilder a to tez cos znaczy. No i chyba wszyscy widzieli w jakim 'stylu' wygral z harrisonem. Z calym szacuniem dla Vita mysle ze lezalby z wiekszoscia czolowki tamtych lat.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-05-2013 23:31:40 
Autor komentarza: kobe
Data: 18-05-2013 23:23:32
Faraon
http://hdbox.in/en/channel7.html

Serdecznie dziękuje!
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 18-05-2013 23:32:26 
To byla ważna walka dla Krzyśka! Najpoważniejszy test w karierze, który zaliczyl pozytywnie. Wygral w pelni zaslużenie! O jakim walku wy piszecie? Szczena twarda, byli tu tacy, którzy pisali, że ma szklankę. McCall na pewno bije mocniej niż Mollo, McCall dowiedzial się o walce na 7-8 tygodni przed! Szpilki oponenci dowiadują się 3 tygodnie przed i przyjeżdżają bez butów (Bidenko)! :)

I jeszcze jedno: Jak można pisać, że Krzysiu ma slabszą obronę od Szpili? Świat zwariowal :)

Jest sporo do poprawy, ale od Szpili dużo inteligentniejszy w ringu, nie odslania się aż tak przy atakach jak Szpilka, nie jest aż tak dziurawy, aczkolwiek sporo do poprawy w obronie.

Jeszcze jedna walka z klasowym rywalem i może śmialo wychodzić przekuwając balonik pt. Artur Szpilka!
 Autor komentarza: Boban81
Data: 18-05-2013 23:34:28 
Panowie, dajcie spokój z pierdoleniem co by było gdyby.
Jak były złote czasy HW nie było Kliczków, jak są to nie ma złotych czasów. Kiedyś byli Bowe, Tyson, Holy, Lewis...teraz są Ukraińcy. Bracia zakończą kariery, będą inni...kolej rzeczy.

A w temacie...Zimnoch da radę ze Szpilką. Poprawić kondycję i będzie dobrze (na Szpilkę styknie).
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 18-05-2013 23:35:56 
Zgadzam się z kolegą wyżej.
Trzeba też dodać że Krzysiek postawił na twardy boks wymiany itp. Dlatego dużo przyjmował ale pokazał że jest w ataku silny, daje sobie rade i potrafi przyjąć cios/
 Autor komentarza: Vroo
Data: 18-05-2013 23:37:41 
Boxingscene liczyło 77-75 dla McCalla.
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 18-05-2013 23:38:43 
Jeden McCall w rekordzie Zimnocha więcej wart niż wszyscy na rozkladzie Szpilki! McCall pomimo wieku zdecydowanie groźniejszy i przede wszystkim z odpowiednim wyprzedzeniem zakontraktowany (o walce bylo już wiadomo 7-8 tygodni przed). To się nazywa profesjonalizm, a nie kontraktowanie przeciwnika 2-3 tygodnie przed, który bądź wraca po dlugiej przerwie, przyjeżdża bez butów, czy też przewraca się po jednym silniejszym ciosie! Nie zapominajcie ludzie, że McCalla na dobrą sprawę nikt jeszcze nie ubil!!!
 Autor komentarza: adri123
Data: 18-05-2013 23:39:30 
Myśle że bardzo ciężko byłoby usadzić Vitalija, chłop ma bardzo mocną szczękę, coś jak McCall. Z tamtejszej czołówki takie szanse mieliby chyba tylko Lewis, Tyson, Tua i właśnie McCall, reszta miała za słaby cios.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 18-05-2013 23:43:03 
Podobno młody McCall odmawia wyjścia do ringu bo mu ktoś podpierdzielił rękawice. Hahahahah:D
 Autor komentarza: leonidas79
Data: 18-05-2013 23:45:24 
Zimnoch mówił po walce ze mało chodził na nogach bo ring był mokry i sie slizgali. Co do kondycji jego to napewno wypadł pod tym wzgledem słabiutko ale nawet nie wiadomo czy ma jakiegos porzadnego trenera od przygotowania fizycznego. Te rzeczy na minus u niego a na plus dobra szczeka mówił po walce ze zabardzo nie odczuł zadnego z ciosów mccalla a widac było siłe w tych lewych prostych. Ma tez szybkie rece i fajnie te serie bił no i lubi wchodzic w wymaine co prawda odslania sie wtedy ale w koncu takie wymainy to cos co wszyscy chcielibysmy ogladac. Dla mnie minimalna wygrana na pkt zimnego.
 Autor komentarza: bak
Data: 18-05-2013 23:46:10 
@Piotrowski

Vitali i tak byłby nr. 1 w latach 90-tych.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-05-2013 23:46:51 
Autor komentarza: Krzych
Data: 18-05-2013 23:43:03
Podobno młody McCall odmawia wyjścia do ringu bo mu ktoś podpierdzielił rękawice. Hahahahah:D

żartujesz?
 Autor komentarza: xionc
Data: 18-05-2013 23:47:02 
Vroo - mysle ze patrzac z boku 77-75 dla McCalla moglo byc, ja dalem ostatnia runde Zimnemu, wiec wyszedl mi remis. Ale rownie dobrze mogl to wygrac McCall gdyby walka byla w USA.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 18-05-2013 23:49:55 
Jestem ciekaw co na to Artur Szpilka?
 Autor komentarza: murmur
Data: 18-05-2013 23:50:44 
REMIS!!!
 Autor komentarza: albert223
Data: 18-05-2013 23:50:45 
Nie rozumiałem dlaczego walka jest zakontraktowana na 8, a nie 10 rund. Teraz już wiem i to jest na obecną chwilę największa wada Zimnocha. McCall bez problemu byu wygrał dwie następne rundy.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 18-05-2013 23:55:39 
Dobre kombinacje,szybkie rece,serce do walki
Tyle z pozytywow
Beznadziejna taktyka,slaba praca nog,obrona nie istniala.Kondycja 70 latka po dwoch zawalach i udarze mozgu
Zimny juz niec nie poprawi,bo jest za stary
Mam nadzieje ze Rekowski pokaze klase,bo Krzysiu dlugo nie pociagnie wozka z napisem Babilon.Nawet pomimo nachalnej propagandy Polsatu

Tak na dobra sprawe to Zimnoch zostal dzis wyboksowany lewym prostym przez wiekowego zawodnika,ktoremu nawet nie specjalnie sie chcialo walczyc.Wystarczy porownac jaka presje wywieral z Pianeta.Moze wtedy nie wozili go helikopterami i limuzynami:)
No ale w sumie tego sie spodziewalem...
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 18-05-2013 23:58:36 
Kurna niech się odbedzie w końcu ta walka ze Szpilką,skończy się gadanie który z nich jest lepszy,a jestem przekonany,że albo jeden albo drugi padnie w ciągu 5 rund.
Zimnoch mnie zaskoczył,myślałem,że jest dużo słabszy i ma gorszą szczękę.Technika dobra,kondycja do poprawy i obrona.
Mam nadzieje,że za moment to Rekowski stanie się gwiazdą w polskim HW.Zobaczycie sami,hehe ;)
 Autor komentarza: jasin
Data: 18-05-2013 23:58:46 
remis!!!! jednak gala jest uczciwa!!!!!!!
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 18-05-2013 23:59:58 
Rekowski dałby lepsza walke z dzidziem dzisiejszym. Fajnie ze polsat wylaczyl werdykt do walki Sołdry... kto wygral ? retoryczne pytanie
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 19-05-2013 00:00:03 
Moim zdaniem Zimnoch wygrał zasłużenie. Sadził więcej sierpów i wymiany też wygrywał. To że na McCallu to nie robiło wrażenia o inna sprawa ale ciosy dochodziły i za to punktacja. Samymi lewymi i KILKOMA sierpami nie wygrywa się walki a kombinacje Zimnego bywały w tej walce skuteczne czytaj, dochodziły do celu.
I stąd punkty na kożyść Zimnego.
Inna sprawa, że Szpila w tej walce by leżał. Też by może na punkty wygrał ale dechy by polizał.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 19-05-2013 00:00:08 
Po tej walce nie stawiałbym już Zimnocha jako faworyta w walce ze Szpilką.
Nie jest precyzyjny, bardzo chaotyczny i nie walczy zbyt mądrze. Wdawał się w wymiany i łapał kontry. Po prostu widać, że brakuje mu doświadczenia czego dowodem była także słaba kondycja, on walczy kilkurundówki.
Plusy - w ataku bardziej wszechstronny niż Szpilka, szybkie ręce jak na HW.
Głowa wcale nie taka twarda, zbierał ciosy ale to były tylko jaby, nie weszło nic mocnego ze skrętem.
Obecnie stawiałbym na Szpilkę, widać że włożono w niego więcej kasy, opieki i czasu. Ale tylko to, talentem moim zdaniem Krzysiek go przewyższa.
 Autor komentarza: Boder
Data: 19-05-2013 00:00:26 
Dokładnie, też dziwie się tu fanom Zimnocha a raczej antyfanom Szpilki ;)Zimnoch tu nic nie pokazał ,walka na remis..MCcall ma 48 lat wiec jedyne co ta walka pokazała, to że Zimnoch jak na 30 letniego boksera jest kupa..niestety ..
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-05-2013 00:00:33 
panowie dajcie cynk jak wejdzie Rekowski prośba
 Autor komentarza: Marcin33
Data: 19-05-2013 00:00:45 
Zimny awansował na 2 miejsce w rankingu "Polskich ciężkich", pozostaje tylko czekać na walkę z Szpilką, ale na 90 procent nie w tym roku:(
 Autor komentarza: karko
Data: 19-05-2013 00:01:12 
15 /16 walka na pro , pierwsza 8 rundowka , 14 kg roznicy przy tylu klinczach. hmm , walka byla brzydka ale wygrana przez Krzycha. gratuluje, taki przeskok i jeszcze wdawac sie w wymany. Zmiana trenerow ,2 kg miesa i pod mistrza eu mozba go do 35 podciagnac.
 Autor komentarza: karko
Data: 19-05-2013 00:01:54 
Wariat

juz wchodzi
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-05-2013 00:03:37 
Karko
dzięki :)
 Autor komentarza: jetas
Data: 19-05-2013 00:04:24 
Szpilka i Zimnoch jakby zgubili te swoje sadła to by mogli walczyć conajwyzej w CW. Zaden z nich to nie jest prawdziwy zawodnik HW. Szpilka i Zimnoch to typowe sredniaki i tyle. Walka miedzy nimi byłaby ciekawa, ale jeśli chodzi o ich podbój HW to zaden nie zdobędzie powaznego pasa. Balonik o nazwie Szpilka i balonik o nazwie Zimnoch niedługo pękną.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 19-05-2013 00:06:51 
jetas
Szpilka jest z cruiser tylko się spasł jak świnia na państwowym korycie leniuchując w pudle. A Zimnoch, tam chyba nie ma czego zrzucać. To taki lżejszy ciężki, i dobrze, bo wystarczy tych wolnych grubasów w wadze ciężkiej.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 19-05-2013 00:07:22 
Wygrał zasłużenie, ja punktowałem 77-75 dla Zimnocha, amerykanin był lepszy niż wszyscy rywale szpili razem wzięci,
 Autor komentarza: jetas
Data: 19-05-2013 00:08:46 
@Cooperek Ledwo co na McCalla starczyło.
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 19-05-2013 00:10:56 
Liczę że już niedługo dojdzie do walki Krzyśka z tym nachalnie promowanym przez polsat łysym wykolejeńcem
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 19-05-2013 00:12:50 
ojcu sie wydaje ze rekowski by szpile sponiewieral szybki ten rekowski jest
 Autor komentarza: jetas
Data: 19-05-2013 00:13:44 
Rex prawie jak Powietkin hehe.
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 19-05-2013 00:16:15 
haha przełączyłem streama bo myslalem ze mi obraz przyspiesza a Rekowski takim tempem walczy! Na dzien dzisiejszy Szpila i Zimnoch mieliby niezle problemy z nim
 Autor komentarza: overkilled1
Data: 19-05-2013 00:18:18 
Dla mnie Szpilka ma jednak dalej większy potencjał od Zimnocha. Jest wszechstronniejszy i więcej boksuje od Zimnocha. Zimnoch walczy ala Corrie Sanders, idzie na wymianę. Ale chyba nie jest aż tak twardy i może nie ma aż takiego ciosu. Może tylko na tle McCalla. Nie wiem jednak na ile Szpilka jest w stanie z Łapinem poprawić swoje błędy, ale biorąc pod uwagę wiek i sposób boksowania obu to dalej stawiam na Szpilkę.
 Autor komentarza: ozi123
Data: 19-05-2013 00:20:18 
OjciecZradioMaryja
powiedz mi , czy byłeś ze swoim problemem u lekarza? czy regularnie się z nim konsultujesz ? Jeśli się boisz , lub wstydzisz samemu , powiedz rodzinie , żeby się tym zajęła. Takie schorzenia są "normalne" tzn żaden światowy ewenement , i specjalista , oczywyiście ze wsparciem leków , na pewno Ci pomoże.
 Autor komentarza: LifeForFun
Data: 19-05-2013 00:20:32 
ciekawa walka, ale cóż mógł zrobić więcej Zimnoch..
Co z tego że McCall to dziadek, ale biorąc pod uwagę jego przygotowanie(jak na ten wiek to nie ma się do czego przyczepić) i doświadczenie którym przebija Krzyśka o wieki, to nie było tak źle..
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 19-05-2013 00:21:02 
zniszcze na dzien dzisiejszy ojcu sie wydaje ze rekowski wygrywa ze szpila i zimnochem przed czasem
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-05-2013 00:21:56 
overkilled1
Z tym Corrie Sandersem to ubawiłeś mnie niesamowicie.
Przestań sobie jaja robić.
 Autor komentarza: BrunonTrocki
Data: 19-05-2013 00:22:18 
T-REX MASAKRUJE MODEGO MCCALLA JA PIERDZIELE ROBI CO CHCE!!!
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 19-05-2013 00:23:31 
Jaka szkoda , że Rękowski ma 35 lat i tylko 186 cm wzrostu
 Autor komentarza: albert223
Data: 19-05-2013 00:24:26 
Mega dynamiczny zawodnik, ale te ciosy chyba nie ważą więcej niż Zimnocha, Wawrzyka, Szpilki...
 Autor komentarza: karko
Data: 19-05-2013 00:24:27 
rekowski fantastyczny. warto go obserwowac, cos czuje ze warto tez w niego inwestowac
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 19-05-2013 00:24:31 
Sędzia trochę późno walkę przerwał
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 19-05-2013 00:24:47 
az ojcu zal tego syna strasznie go zbil ojciec ma nadzieje ze mu nic nie bedzie
 Autor komentarza: Mati1908
Data: 19-05-2013 00:25:26 
Egzekucja, demolka, brawa dla Rekowskiego.
 Autor komentarza: Karule
Data: 19-05-2013 00:25:41 
Jaka masakra :D

Rekowski bardzo dobry pięściarz, szkoda, że już 35 lat na karku. Jego dać Szpilce, byłoby ciekawie.
 Autor komentarza: bak
Data: 19-05-2013 00:26:00 
Hahaha Rekowski wywalł go z ringu tak jak Maskajew Rahmana :P Rekowski nie pokonał Elijaha... on go zamordował! To jego bym zobaczył chętnie ze Szpilką szczerze mówiąc ;p
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 19-05-2013 00:28:33 
35 lat, ma chyba zyciowke teraz, powinni to wykorzystać promotorzy , doswiadczeniem bije takiego Szpilke, tylko na tym sie tu wybic hmm Szybko powinni to wykorzystac, Amerykance mysleli ze Reksio to bum
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 19-05-2013 00:28:56 
bak ojciec woli zobaczyc zimnocha i szpile(bardziej wydaja sie na podobnym poziomie) bo rekowski i szpila to ojcu sie wydaje ze szpila moglby wy;leciec z ringu jak albercik
 Autor komentarza: murmur
Data: 19-05-2013 00:28:58 
OjciecZradioMaryjaa
Data: 19-05-2013 00:21:02
zniszcze na dzien dzisiejszy ojcu sie wydaje ze rekowski wygrywa ze szpila i zimnochem przed czasem

nie wpisuje się w twoją pedalską politykę,ale z jednym się zgadzam:

wydaje Ci się...
 Autor komentarza: albert223
Data: 19-05-2013 00:29:58 
bak
nie przesadzaj, zamordował to Wach McBride'a.
 Autor komentarza: bak
Data: 19-05-2013 00:30:52 
Rekowski mimikę momentami jak Vitali miał ! :D
 Autor komentarza: bak
Data: 19-05-2013 00:31:35 
@albert223

Tego mi nie przypominaj, już się nawet zacząłem martwić o Kevina oglądając to :D
 Autor komentarza: murmur
Data: 19-05-2013 00:32:44 
a Pindera widział jak młody McCall bił w gruszke...
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 19-05-2013 00:33:27 
A nie mówiłem ?
Rekowski ma większy potencjał od Zimnocha,mam nadzieje,że będą w niego inwestować.Przypomina mi Boytsova,od tej pory gorąco mu kibicuje.
 Autor komentarza: bak
Data: 19-05-2013 00:33:50 
Po prostu bokser wygrał z synem sławnego boksera, próbującego sił w boksie. Pięknie doświadczony Rekowski pokazał mu co to prawdziwy boks.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 19-05-2013 00:33:51 
Bardzo sympatyczny pięściarz
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 19-05-2013 00:39:26 
marmur synku pedalska polityke i nie tylko posiadasz tylko ty
 Autor komentarza: endriu
Data: 19-05-2013 00:43:39 
Remis na moje oko Zimnoch pokazał charakter ale po za tym dał dupy z dziadkiem Od Szpilki dostanie KO
 Autor komentarza: nyger1
Data: 19-05-2013 00:47:02 
remis byl jak dla mnie z zimnocha zaden material na mistrza od szpilki chyba dostanie ko ,solidny rzemieslnik bez zadnych szans na cos wiecej niestety:(
 Autor komentarza: costamjest
Data: 19-05-2013 00:48:39 
Odczytanie werdyktu po prostu mistrzowskie. ..lol..
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 19-05-2013 00:49:17 
@ endriu
TO nie ten portal...
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-05-2013 00:49:41 
Autor komentarza: endriu
Data: 19-05-2013 00:43:39
Remis na moje oko Zimnoch pokazał charakter ale po za tym dał dupy z dziadkiem Od Szpilki dostanie KO

chyba kolezko za duzo zielicha z dymem pusciles heh
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 19-05-2013 00:50:32 
Zimnoch miał piwerwszą walke z taką presją i moim zdaniem sobie swietnie poradził , Szpilka z mcclinem walczył jak przestraszony
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 19-05-2013 00:52:15 
zimnoch wygrał nizaprzeczalnie ale matoły fani szpilki beda mówic ze był remis hehe
 Autor komentarza: murmur
Data: 19-05-2013 00:52:24 
OjciecZradioMaryjaa
Data: 19-05-2013 00:39:26

Wiem że walisz konia mordą.

Wydaje ci się że jesteś zabawny...

Ale tak jak napisałem wcześniej...

WYDAJE ci SIĘ!
 Autor komentarza: nyger1
Data: 19-05-2013 00:52:29 
a na szpilke napewno takie cos nie wystarczy zreszta bedziemy gadac szpilka lepszy,zimnoch lepszy kazdy ma swoje zdanie i kazdy powinien to szanowqac,dla mnie lepszy i to duzo jest szpilka ,wszystko zweryfikuje ring,tak pozatym to zimnoch dzis nie zaprezentowal sie zbyt ciekawie,moje zdanie prosze po mnie nie jechac tylko uszanowac
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 19-05-2013 00:55:35 
marmur zwazaj na slowa prostaku bo to portal o boksie a co ty z rodzina robisz morda to nikogo tu nie interesuje
 Autor komentarza: nyger1
Data: 19-05-2013 00:56:08 
ok na polskiej zimi wygral zimnoch jak by walka byla w us aniekt by nawet slowem sie nie odezwal gdyby wygranym oglosili amerykanina,pozatym dziadek jeszcze sporo potrafi panowie bylem zdziwiony ze gosc 50 lat prawie daje tak rowna walke ,co talent to talent
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-05-2013 00:58:06 
murmur
Weż się ogarnij i nie rób siary.
 Autor komentarza: nyger1
Data: 19-05-2013 00:59:07 
ok krzyzak wygral na polskiej ziemi ale czy tak niezaprzeczalnie ??obejrzyj jeszcze raz i nie badz stronniczy ...walka jak dla mnie wyruwnana wynik mogl byc w obie strony i nikt by pretensji mogl nie miec
 Autor komentarza: nyger1
Data: 19-05-2013 00:59:48 
77:76 dla zimnocha mogl bym sie zgodzic
 Autor komentarza: murmur
Data: 19-05-2013 00:59:52 
OjciecZradioMaryjaa
Data: 19-05-2013 00:55:35

Żal mi cię
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 19-05-2013 00:59:55 
Na anglojęzycznej Boxingscene punktowali 77-75 dla McCalla
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 19-05-2013 01:00:43 
nyger1
Rywale Szpilki dowiadują się o walce 2-3 tygodnie przed. McCall dowiedzial się blisko 2 miesiące przed! Czujesz tą subtelną różnicę?! Poza tym nawet taki McLine to nie to samo co McCall!
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-05-2013 01:00:50 
prawda jest taka ze zimnoch na plus wychodzi tylko z odpornoscia bo jezeli chodzi o kondyche... chujowa!
jezeli chodzi o technike... taka sobie
powinien zadawac ciosy w wielu plaszczyznach jezeli jest tak slaby(sredni) na nogach a tego nie robi i przez to jest latwy do obrony dla starego wygi jak Mccoll

walka na remis ewentualnie min. wygrana punktowa

na dzien dzisiejszy Szpilka na pkt a w droga strone Zimny KO bo Szpilka swoim "mocarnym" ciosem gowno zrobi Zimnemu ale w druga strone... nie wiem czy Szpileczka ustoi
 Autor komentarza: murmur
Data: 19-05-2013 01:02:02 
Faraon
Data: 19-05-2013 00:58:06

A Ty co?Obrońca uciśnionych?
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 19-05-2013 01:02:53 
Zimnoch wygrał moim zdaniem 1-2 pkt. piczyłem w niektórych rundach ciosy i akcje . Moim zdaniem mógł spokojnie wygrać wszytstkie rundy ale presja duża odebrała kondycji Zimnochowi ale jak się to mówi "pierwsze koty za płoty"
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-05-2013 01:03:41 
*walka na remis ewentualnie min. wygrana punktowa

Zimnocha
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 19-05-2013 01:03:57 
Szpilka z mcclinem się zbeształ pokazał jaki jest silny hehe mccline stał w miejscu totalnie a szpilka jak kundel skakał wokól
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 19-05-2013 01:04:39 
Autor komentarza: murmur

Data: 19-05-2013 00:59:52


OjciecZradioMaryjaa
Data: 19-05-2013 00:55:35

Żal mi cię - -BOG ZAPLAC
 Autor komentarza: nyger1
Data: 19-05-2013 01:04:54 
sory mc cline to to samo co mc call nawet stawial bym teraz na mc cline sory gosciu ma 48 lat ostatnio przez ostatnie 10 lat nie wygral z nikim znaczocym,mc cline ma przynajmniej warunki fizyczne i nie jest jeszcze dziadkiem
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-05-2013 01:05:11 
Bardzo podobało mi się to ze walki były wyrówna i pachniało nawet sensacja deski Cieślaka i Sołdry.Każdy miał tyle samo czasu na przygotowania to jest największy plus :)odnośnie ostatniej walki Rekowski owszem obił okrutnie młodego McCalla lewe sierpy wychodziły z precyzja chirurgiczna aczkolwiek bez huraoptymizmu młody McCall nie pokazał nic był bardzo wolny a do tego siadł zupełnie kondycyjnie a chłopak przecież ma 25 lat dopiero..
 Autor komentarza: nyger1
Data: 19-05-2013 01:07:32 
krzyzak a czym szplka sie zbesztal z mc clinem??tym ze zasluzenie wygral??
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 19-05-2013 01:08:10 
Mylicie 2 pojęcia. Szpilka ma słabą szczękę ale obronę lepszą od Zimnocha. Zimnoch ma dość mocną szczękę ale jest dziurawy, widzieliście żeby Szpilka tyle lewych prostych przyjął np. od McCline'a? Bo to rywal na poziomie McCall'a. A leżał tak naprawdę raz. Ten pierwszy z Mollo i z kotletem to nie było klasyczne liczenie.
 Autor komentarza: nyger1
Data: 19-05-2013 01:12:14 
ja nie wiem czy szpila ma taka szklanke zobaczcie jaki czysty cios dostal od mollo wstal i walczyl jak by nigdy nic a cios napewno byl solidny,szpila -zimnoch jak dla mnie 65-35 dla szpili ,mc call dzis obnazyl wszytskie bledy zimnocha i pokazal tak naprawde ze zimnoch wcale taki grozny to ie jest,a wrecz jak na moj gust przewidywalny strasznie i nie grozny
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 19-05-2013 01:12:22 
Podpisuję się pod tym wyżej
 Autor komentarza: endriu
Data: 19-05-2013 01:12:46 
@ Lukaszz
Może zakładzik jak jesteś taki pewien? Ludzie 48lat! a gościu go lewa ręką wy pykał
I nie podniecajcie sie tak ta niby mocną szczęką Zimnoch on nic mocnego nie zainkasował same joby
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 19-05-2013 01:13:17 
Hubosz
Nie ośmieszaj się z tą obroną. Szpilka jest dużo bardziej dziurawy od Zimnocha. Ma też slabszą szczękę. To są fakty niezaprzeczalne!!!
 Autor komentarza: murmur
Data: 19-05-2013 01:14:31 
WARIATKRK

trochę z innej beczki,jutro stawiam na Pasy co najmniej dwieście PLN

liczę na to że Flota popłynie...bo szczerze liczę na awans.pzdr.
 Autor komentarza: nyger1
Data: 19-05-2013 01:17:20 
dziurawy na ten moment moze szpilka i jest troche bardziej od zimnocha z tym ze z tego co widze zimnoch raczej nie ma zbyt mocnego ciosu,napewno nie ma takiego ktry szpilke by powalil z nog,pozatym to rzemieslnik zimnoch nie ma w jego walkach zadego blysku,sadze ze szpilka by go spokojnie wypykal a nawet ko,ale jak to mowia ring wszystko pookaze
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-05-2013 01:17:41 
Autor komentarza: Hubosz
Data: 19-05-2013 01:08:10
Mylicie 2 pojęcia. Szpilka ma słabą szczękę ale obronę lepszą od Zimnocha. Zimnoch ma dość mocną szczękę ale jest dziurawy, widzieliście żeby Szpilka tyle lewych prostych przyjął np. od McCline'a? Bo to rywal na poziomie McCall'a. A leżał tak naprawdę raz. Ten pierwszy z Mollo i z kotletem to nie było klasyczne liczenie.

Fakt ze Szpila jest lepszy w obronie niz Zimnoch ale nie porownoj 48 letniego Olevera do 43 letniego McCline bo mimo roznicy wieku to roznica klas obu piesciazy jest co najmniej o jedna poprzeczke wyzsza Mccolla od Mccline
 Autor komentarza: Faraon
Data: 19-05-2013 01:18:15 
murmur
Nie obrońca tylko sam prowokujesz.
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 19-05-2013 01:19:17 
Abdusalamov albo Wilder powinni dostać Mccalla :)
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 19-05-2013 01:23:02 
nyger1
I to wszystko wnioskujesz na podstawie walki z McCallem, którego w karierze nikt jeszcze nie ubil. Nie no spoko, ja nie mam więcej pytań :)

Jeżeli twierdzisz, że Szpilka bije dużo mocniej bo znokautowal m.in. Hadziaganovicia (czy jak mu tam), Marbre i Saulsberego to siemaa!!
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-05-2013 01:23:42 
murmur
Flota popłynie bo nie stać ją na awans dlatego odpuszczają mecze
 Autor komentarza: piotr
Data: 19-05-2013 01:24:09 
McCall ma dobry lewy DLATEGO, że dziś prawie wszyscy mają zerowe jaby... Na ich tle te jaby wyglądały pięknie!

Zimnoch to bokser hobbysta, dopiero od niedawna trenuje jako zawodowiec na serio. Kondychę można poprawić w każdym wieku.

Bardzo może Zimnoch nie pasować Szpili...

W ogóle, tak! Jaby dziadka wchodziły. Ale były to jak na dzisiejsze czasy bardzo dobre jaby. Ale to były jaby!
Szpila nie mrugnął przy wolnym cepie pakera Mollo!

Myślę, że Szpilka ma nawyk by przyjmować ciosy, bo bił się na ulicy. Taki nawyk by przyjąć i oddać mocno i wygrać. Ale uliczni wojownicy nie biją tak mocno jak zawodowi bokserzy. To nawyk nie do usunięcia źle się dla niego skończy. Taki cios jak cios Stiverne'a po którym leża Areola i Szpila idzie spać.
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-05-2013 01:24:41 
Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 19-05-2013 01:19:17
Abdusalamov albo Wilder powinni dostać Mccalla :)

i moglo by byc zdziwko jak burak (Krzychu bez urazy) z pod Bialegostoku ze starym atomicbullem wytrzymal 8rd (chociaz nigdy tyle nie walczyl)
a wielki prospekt Deontay w 4rd nakryl sie kapciami po lucky punchu starego dziada:)
 Autor komentarza: endriu
Data: 19-05-2013 01:25:49 
Szpilka bije mocniej i precyzyjniej lepiej balansuje i chodzi na nogach Może nie jest geniuszem w tej kwestii ale ostatnio myśli i kontroluje walki Zimnoch chaotycznie bez pomysłu na chura wystrzelał sie Nie potrafił wykorzystać swoich atutów
Spoko pogadamy po walce dzisiaj nie mam juz żadnych wątpliwości
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-05-2013 01:28:14 
Autor komentarza: endriu
Data: 19-05-2013 01:25:49
Szpilka bije mocniej i precyzyjniej lepiej balansuje i chodzi na nogach Może nie jest geniuszem w tej kwestii ale ostatnio myśli i kontroluje walki Zimnoch chaotycznie bez pomysłu na chura wystrzelał sie Nie potrafił wykorzystać swoich atutów
Spoko pogadamy po walce dzisiaj nie mam juz żadnych wątpliwości

spoko
pogadamy po walce jezeli kiedykolwiek do niej dojdzie...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-05-2013 01:29:57 
piotr
Dobre porównanie z ulicą.Własnie tak jest na solówkach idzie się na wymianę cepami i na zasadzie kto mocnej trafi.Sam jestem dość krępej budowy ciała 98 kg przy 182 cm wzrostu zresztą możne widziałeś link na którym jestem w pewnym serialu.I własnie pewnego razu myślałem ze siłą przełamie chłopa trafił pierwszy tak ze 2 zęby poszły trzeciego ubił i tyle pieniędzy musiałem dać na wprawianie.Kichawe miałem złamana 3 razy Szpila może już nie jest ulicznym zabijaka ale przy ataku jak adrenalina jest większa dziwnie wystawia szczękę do przodu
 Autor komentarza: murmur
Data: 19-05-2013 01:31:37 
Faraon

dobrze,to się nie powtórzy.przepraszam...
 Autor komentarza: piotr
Data: 19-05-2013 01:33:07 
@WARIATKRK

"Szpila może już nie jest ulicznym zabijaka ale przy ataku jak adrenalina jest większa dziwnie wystawia szczękę do przodu"

Przeraża mnie ta jego wyciągnięta gęsia szyja z podniesionym podbródkiem... Oj to się źle skończy.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-05-2013 01:38:01 
piotr
Dokładnie tym bardziej ze ta szczeka nie jest z tytanu...Taki chyba nawyk szpili wygląda to gdyby chciał udowodnić ze jest twardy nie boi sie ale w zawodowym boksie to głupota
 Autor komentarza: Matitbg91
Data: 19-05-2013 01:38:14 
@bak Vitali byłby nr 1 w gatach 80-90?


Hahahaha chłopino przestań pieprzyć już Ci to nie raz pisałem ja i wielu innych, już Twojemu Vitusiowi Lewis past prime pokazał, że z czołówką z lat 80-90 by nie miał łatwo i by przegrywał, skoro otłuszczony Lewis tak zmasakrował mu japonę to o by było gdyby był w formie on, Bowe czy Tyson?

ALe tak wiemy zaraz napiszesz, że Vitali przegrał przez kontuzję która wale nie była po ciosie Lewisa tylko po prostu ktoś z widowni strzelił z pistoletu w głowę Vita i tak się stało, że się zesrało.
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-05-2013 01:39:14 
Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-05-2013 01:29:57
piotr
Dobre porównanie z ulicą.Własnie tak jest na solówkach idzie się na wymianę cepami i na zasadzie kto mocnej trafi.Sam jestem dość krępej budowy ciała 98 kg przy 182 cm wzrostu zresztą możne widziałeś link na którym jestem w pewnym serialu.I własnie pewnego razu myślałem ze siłą przełamie chłopa trafił pierwszy tak ze 2 zęby poszły trzeciego ubił i tyle pieniędzy musiałem dać na wprawianie.Kichawe miałem złamana 3 razy Szpila może już nie jest ulicznym zabijaka ale przy ataku jak adrenalina jest większa dziwnie wystawia szczękę do przodu


i o to wlasnie chodzi ze Szpila lekcewazy innych i nie panuje nad soba a w walce z Zimnochem wlasnie temperament wezmie gore i moim zdaniem przede wszystkim z tego powodu szpila moze przegrac z Zimnym
i to przez KO bo KO na Zimnochu sie nie spodziewam.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-05-2013 01:41:14 
Trochim
Może być tak bo przecież zimnocha szpila nienawidzi uważa go za konfidenta wiec raczej ciężko będzie mu się odciąć od tego i spokojnie bez emocji podejść do takiej walki.
 Autor komentarza: piotr
Data: 19-05-2013 01:43:44 
W ogóle co innego jest nie widzieć jabów co innego cepów!

Oczy mają takie właściwości ze boki pola widzenia działają o niebo szybciej! Środek pola widzenia to wysoka rozdzielczość kosztem niskiej prędkości przesyłu danych. Popatrzcie kiedyś na monitor lub tv bokiem pola widzenia! Siatkarzy się szkoli by patrzyli bokiem na piłkę! Podobno mają specjalne jakieś okulary zasłaniający środek pola widzenia.
 Autor komentarza: Trochim
Data: 19-05-2013 01:45:27 
Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-05-2013 01:41:14
Trochim
Może być tak bo przecież zimnocha szpila nienawidzi uważa go za konfidenta wiec raczej ciężko będzie mu się odciąć od tego i spokojnie bez emocji podejść do takiej walki.

dokladnie...
spierdalam spac bo moja druga polowa juz mi glowe suszy ze sie nie wyspi przeze mnie

Dobrej nocy ORGOWCOM! Cze.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 19-05-2013 01:46:29 
Może ktoś potwierdzić o której gala Matthysse vs Peterson?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 19-05-2013 01:48:41 
z tego co widzialem:

mccall w bardzo dobrej formie widac ze przyjechal walczyc
zimnoch mocna szczeka i chyba niezla wytrzymalosc
fajna walka, podobala mi sie

szpilke czeka ciezka przeprawa....teraz po tej walce nie widze faworyta ktorym przed tym byl dla mnie szpilka...50/50 ale oczekuje widowiskowej bijatyki (obrona obydwu pozostawia wiele do zyczenia- szpilka moze troche mocniejsze ciosy...zimnoch moze troche mocniejsza szczeka)

wiele tez zalezy od walki z molloo
 Autor komentarza: verbea
Data: 19-05-2013 08:58:29 
Niestety myślę że gdyby walka trwała dłużej to Zimnoch by leżał.
 Autor komentarza: Mario1977
Data: 19-05-2013 09:37:40 
Nie wiem jak niektórzy moga sądzić że Szpulka jest lepszy niż Zimnoch. Szpuleczka kładzie się po każdym niezłym ciosie, a porównajcie cios Saulsberrego czy zardzewiałego Mollo z naprawdę nieźle przygotowanym McCallem. Krzysiek spokojnie na dzień dzisiejszy rozwali napompowany balonik jakim jest Szpulka.
 Autor komentarza: Lowcajeleniwrocek
Data: 19-05-2013 09:45:16 
kondycję mu zabrało przepychanie
za dużo lewych weszło
ale najważniejsze, że umie bronić się przed mocnymi ciosami, przewiduje je, blokuje i amortyzuje, że ma charakter i ambicję i da radę boksować kombinacjami więc jest to bokser który może się fajnie rozwinąć i bardzo mu kibicuję, do tego inteligentny i nie pierdoli farmazonów
dla mnie aktualnie najlepszy polski ciężki po Adamku
 Autor komentarza: PolakMaly3
Data: 19-05-2013 09:50:39 
Dla mnie na pewno lepszym testem był jednak wczoraj MCcall anizeli Mcline dla Szpilki. Mccall ma psychike dawnych mistrzów i ciągle chciałby coś w boksie ugrać...za to Mcline w zasadzie wyprzedaje swój rekord...było to widać i w walce ze SZpilą jak i późniejszej walce w Rosji z tym puncherem Abdulsalimowem. O tym też należy pamietać...
Fajnie by też sie stało jakby jakiegoś poważnego oponenta dostał zesniej Rekowski...nigdy go wczesniej nie widziałem a szkoda bo kawał solidnego boksera z niego.
Gala zajebista następna w PPV oczywiście...lol
 Autor komentarza: Batiatus
Data: 19-05-2013 12:49:30 
Teraz Zimnoch czas na to cos, czyli wielkiego mistrza Szpilkę ha ha.
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.