TYSON O SZPILCE I ADAMKU

''Żelazny Mike'' opowiada o Arturze Szpilce i Tomaszu Adamku. Ocenia także bokserów odnoszących dzisiaj sukcesy. Czy jest ktoś, kto może pokonać braci Kliczko? Posłuchajcie.

Informacja dotycząca włączania napisów z tłumaczeniem na język Polski

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Owerfull
Data: 13-05-2013 13:02:28 
Dobrze gada ...
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 13-05-2013 13:03:48 
Widze z tylu reklamy "lot" , firma na skraju bankructwa a oni w sponsoringi się zabawiają, ewidentnie chcą zrujnowac i sprzedać za grosze "Lufthansa"
Tego pizdusia prezesa lotu do kryminału do końca życia za sprzeniewiezenie tyle milionów powinni wsadzić , chory kraj.

A ci dalej swoje, pytają Mika o Szpilke, a kim on kur.... Ze ktoś ma go kojazyć, jeszcze trzeba było zapytać czy Heńka mechanika z Białegostoku zna i co sądzi o jego cenach za wymianę klocków hamulcowych.co za gląby.
 Autor komentarza: costa
Data: 13-05-2013 13:42:57 
@ Jedrusjestem

True story, Bro.
 Autor komentarza: ArktycznaMalpa
Data: 13-05-2013 13:43:29 
Pytacie sie Tysona o Szpilke;d? no naprawde?
 Autor komentarza: robcio75
Data: 13-05-2013 13:51:34 
No jak Tyson moze nie znac naszej mega gwiazdy Szpilki ! Przeciez on to jedyna nadzieja w HW na pokonanie Kliczko !
 Autor komentarza: arp
Data: 13-05-2013 13:52:46 
GZ, może go kurwa spytajcie o Zimnocha albo Jonaka
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-05-2013 13:55:16 
to sobie zaraz hejterki ko..a zwalą jak to usłyszą ze szceścia ... he he
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 14:03:03 
Dla mnie było to żenujące na poziomie rynsztokowym pytać legendę o jakiegoś szpile co znany jest w polskim internecie tylko!!!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 13-05-2013 14:04:06 
Jedno ale.
Te filmiki można wstawić jako całość a nie że z jednedo zrobiło się 4 albo 5.

Tyson dobrze gada ale głupie pytanie czy zna Szpilke.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 13-05-2013 14:04:59 
To tak jakby przeciętnego Polaka zapytać o prezydenta Zimbabwe
 Autor komentarza: Faraon
Data: 13-05-2013 14:05:42 
WARIATKRK
Witam.
Kim jest Szpilka żeby pytać Kid Dynamite?
Rozumiem o Adamku ale o walecznym Arturze he he he!!!!
 Autor komentarza: redakcja (Redaktor bokser.org)
Data: 13-05-2013 14:06:17 
Rozumiem, że redakcja bokser.org odpowiada za pytania zadawane przez wszystkie redakcje w Polsce ... ?
 Autor komentarza: Faraon
Data: 13-05-2013 14:10:08 
Nie mam wiencej pytań
 Autor komentarza: vvanted
Data: 13-05-2013 14:11:21 
Czego nikt nie zapytał o mnie? Mike what do you think about best user of bokser.org? I mean vvanted. Can you say something's about his trolling?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-05-2013 14:12:25 
Panowie
troche luzu , w niektorych redakacjach sportowych boks nie musi byc na pierwszym miejscu , nie wiem co jest tak strasznbego w pyatniu o Szpilke , o kogo miał zapytać o Mąłysza ?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 14:14:18 
milan1899
bo szpila to jest nikt żeby pytać o niego Tysona!!!!
 Autor komentarza: Faraon
Data: 13-05-2013 14:17:54 
To ja zadam pytanie do wszystkich.
Kto to jest Mike Tysone?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-05-2013 14:18:04 
Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 14:14:18
milan1899
bo szpila to jest nikt żeby pytać o niego Tysona!!!!

Szpila to polski prospekt wagi ciezkiej , o kog mieli zapyatc twoim zdaniem ?????
 Autor komentarza: vvanted
Data: 13-05-2013 14:18:56 
Najlepiej wyskoczyl typek z pytaniem o najtrudniejszego przeciwnika z jakim Mike walczyl...Tyson kompletna wyjebka jeśli chodzi o boks, a ten z takim pytaniem...nc powinni go zapytac czy jakby sie napil Blacka przed walka z Lennoxem albo Holyfildem to czy by wygral...Mike by sie zaczal smiac, powiedzialby cos śmiesznego, a po 5 minutach na wszystkich portalach by pisali "Tyson-jakbym wypil to przed walka to bym nie przegral z Lennoxem" i wszyscy wchodzą sprawdzić ock...chyba powinienem pracować w reklamie...
 Autor komentarza: arp
Data: 13-05-2013 14:19:41 
Dokładnie, tak jak Wariat napisał.

@redakcja
Ja nie pisałem tego z wyrzutami do orga, tylko do poziomu całej tej konferencji. A tak na marginesie, to jak już kogoś się wysyła na spotkanie z Mikiem, to mógłby chociaż prezentować wyższy poziom angielskiego niż polyszinglysz.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 14:20:58 
milan1899
kto o nim powiedział prospekt sam szpila czy pan W?
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-05-2013 14:23:15 
Wariat
wiele osob widzi w nim prospekta , ja naleze do tej grupy , tak Cie to dziwi ?
 Autor komentarza: LiMao
Data: 13-05-2013 14:24:41 
Cos tragicznego dzieje sie z tym portalem. kiepskie wywiady, a do tego ciagle te same pytania. Pytacie o Szpilke? gratuluje, bo daliscie sie wciagnac w te show telewizyjne. Czytelnicy nie sa kibicami niedzielnymy, wiec prosimy o pewien poziom. moze liczycie na ogladalnosc i stad takie wpadki. poprawcie tez kanal na youtube i zadbajcie o tlumaczenie.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 13-05-2013 14:25:09 
Szpilka to na dzień dzisiejszy no name.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 13-05-2013 14:26:43 
LiMao
Całkowita racja a nasza strona jest dość długo i należy nam się troche lepszej jakości.
 Autor komentarza: vvanted
Data: 13-05-2013 14:27:27 
Wymyslilem ripostę na swoje pytanie...nc
"Czy gdyby pan wypil Blacka przed walka z Lennoxem albo Holyfildem to czy by pan wygral?"
Mike: "Z Hollyfildem bym pewnie nie wygral, ale przynajmniej odgryzlbym mu drugie ucho, natomiast jestem pewien ze jakbym popil marihuanę Blackiem przed walka z Andrzejem, to by mi napewno nie spierdolil z ringu"
pzdr.
 Autor komentarza: redakcja (Redaktor bokser.org)
Data: 13-05-2013 14:27:27 
@arp - Żeby móc zadać pytanie Mike'owi trzeba być dużą redakcją, my taką nie jesteśmy i nie mieliśmy tego przywileju.

To była 5 minutowa konfa promująca produkt, nie spotkanie Mike'a z fanami boksu, z którymi spokojnie i merytorycznie porozmawia o boksie.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-05-2013 14:27:41 
Faraon
no nome to skąd go znasz i czemu o Nim piszesz ? :)

24 letni bokser w pierwsze 30 tce boxrecu , wysoko w wbc nonamem ? nie sądze :)
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-05-2013 14:29:31 
hehe o Szpilce nie dziwne ze nic nie słyszał ale Adamka? kojarze hehehe widać jaką furrore w USa robi Tomcio każdy go zna
 Autor komentarza: redakcja (Redaktor bokser.org)
Data: 13-05-2013 14:29:45 
@LiMao - Poczytaj nasze odpowiedzi trochę wyżej na temat "naszych pytań".

Na temat tłumaczeni, jeszcze raz, filmy są tłumaczone w YT i jeśli nie widzisz napisów, to masz ikonkę CC po prawej stronie na dole okna z filmem, tam sobie włączysz napisy.
 Autor komentarza: Faraon
Data: 13-05-2013 14:29:55 
milan1899
tutaj się dowiedziałem he he
Ale rozumiem rozczarowanie że żelazny nie zna Artura.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 14:30:46 
milan1899
Milan lepiej wracaj na propagandową stronę bo to chłopie nie da się Ciebie czytać wieje na kilometr propagandą!
 Autor komentarza: vvanted
Data: 13-05-2013 14:32:30 
Dziwne, ze Mike nie zna szpilki...przeciez szpilka tez siedzial.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 14:32:36 
To jest fakt Redakcjo co się dzieje ze od dłuższego czasu wasze materiały są kręcone telefonem bez głośnika?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 13-05-2013 14:32:59 
Oj ten Mike,starzeje się chłopina.
Ciekawe,czy kojarzy kogoś takiego jak Tyson Fury?
 Autor komentarza: arp
Data: 13-05-2013 14:37:05 
@redakcja

No przecież napisałem, że to nie do was mam pretensje. Fajnie, że umieszczacie tutaj materiały z konferencji, ale ja chyba mam prawo sobie trochę ponarzekać na pierdoły, o które pytają jednego z moich ulubionych bokserów. Bo tak naprawdę niczego nowego się o nim nie dowiedzieliśmy.
Mam wrażenie, że większość pytań zadają osoby, które chyba zawisły w czasoprzestrzeni i myślą, że są lata '90.

PS Fajnie by było, gdyby Mike po wyjeździe wspominał miło pobyt w Polsce, a nie myślał sobie "gdyby nie kontrakt z Black, to nigdy tutaj bym nie przyleciał".
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-05-2013 14:37:59 
jaka propaganda o czym ty mówisz ????
normalne pytanie a Wy robicie dziwny hałas ... eh
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 13-05-2013 14:39:07 
Milan
A który w tych rankingach jest Wawrzyk?? ;d
I jeszcze takie pytanie wiesz że Wach wd WBC był czwarty na świecie??
Rankingi to można o kant dupy rozbić...

:D
 Autor komentarza: redakcja (Redaktor bokser.org)
Data: 13-05-2013 14:43:26 
@arp - tak masz rację, można by zadać lepsze pytania, ale popatrz na to z innej strony. Mike przyjechał promować produkt, za to mu zapłacono, a firma która za to zapłaciła chce żeby Mike się pojawił we wszystkich dużych mediach, a te bokserskie są dla niej mało ważne. Dlatego było jak było, a my też cierpimy, że tych ciekawych pytań nie było można zadać.

Z tego co wiem, Mike daje tylko płatne wywiady. Jest w długach i to jest jego sposób na nie. Co zrobić.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-05-2013 14:43:46 
Autor komentarza: BlackDog
Data: 13-05-2013 14:39:07
Milan
A który w tych rankingach jest Wawrzyk?? ;d
I jeszcze takie pytanie wiesz że Wach wd WBC był czwarty na świecie??
Rankingi to można o kant dupy rozbić...

:D

masz absolutna racje ze rankingi nie sa do konca miarodajne , ale nie o to tu chodzi
mnie zastaniwaia tylko co tak strsznego było w tym pytaniu dzinnikarza ze duża częśc braci orgowskiej dostała piany na usta
 Autor komentarza: Shogun90
Data: 13-05-2013 14:50:18 
Ten paskudny karzeł , który wygląda jak hydrant znowu u nas?
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 13-05-2013 14:53:08 
MIKE TYSON NA DOŻYWOTNIM PROPSIE.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-05-2013 14:54:20 
Wariat

byles??

p.s. daj link do twojego wystepu w serialu tylko nie ten orginalny bo mi nie pojdzie
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 15:02:40 
LegiaPany
Nie byłem bo Mike jest w stolicy nie w KRK


http://w11.tvn.pl/odcinki-online/spokojne-zycie,20238,o.html
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 15:02:55 
LegiaPany
Nie byłem bo Mike jest w stolicy nie w KRK


http://w11.tvn.pl/odcinki-online/spokojne-zycie,20238,o.html
 Autor komentarza: ShaneMosley150
Data: 13-05-2013 15:25:36 
WARIATKRK Data: 13-05-2013 15:02:55

ten brunet w rozowej kurtce to Ty?
 Autor komentarza: noclipek
Data: 13-05-2013 15:25:53 
@redakcja

Moglibyście w końcu zabrać się za problem z logowaniem. Zalogowanie się z poziomu urządzenia mobilnego graniczy z cudem. Na komputerze po zalogowaniu na głównej i wejściu w konkretnego newsa samo wylogowuje - nie za każdym razem, ale problem istnieje,
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-05-2013 15:32:26 
wariatkrk

wgrywa siw wgrywa i nic nie pojdzie chyba dlatego ze jestem za granica.....daj na youtuba, bedzie najlepiej
 Autor komentarza: redakcja (Redaktor bokser.org)
Data: 13-05-2013 15:45:32 
@noclipek

Pracujemy nad tym i kilkoma innymi sprawami.
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-05-2013 15:47:08 
I znowu milan pierwszy obronca pinezki. A typ mi pisze o obsesji haha Ośmieszasz się chłopie.

A pytanie faktycznie idiotyczne i tyle w temacie.
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-05-2013 15:50:23 
Autor komentarza: un4given
Data: 13-05-2013 15:47:08
I znowu milan pierwszy obronca pinezki. A typ mi pisze o obsesji haha Ośmieszasz się chłopie.

A pytanie faktycznie idiotyczne i tyle w temacie

czym konkretnie się ośmieszyłem w tym temacie , dzienikarz zadał zwykłe pytanie nie rozumiem po co tyle szumu , co w tym śmiesznego ?oświec mnie prosze znawco
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 13-05-2013 15:51:32 
bracie legiaPany brata wariata to niema co ogladac :) niech lepiej jeszcze raz da link do stycznia 2012 tam jest co poogladac nawet ojciec nie powstrzymal sie od grzechu i ogladal na jedno oko
 Autor komentarza: sage46
Data: 13-05-2013 15:52:34 
aj widac ze zabolao...
 Autor komentarza: un4given
Data: 13-05-2013 16:08:57 
milan

Chłopie nic Ci nie będę tłumaczył bo to nie ma sensu. W temacie swojego idola Szpilki jestes nieugiety. Ale widzisz jak to śmiesznie wyglada gdy zarzucasz mi obsesje na punkcie pinezki bo CZASEM go skrytykuje a sam meldujesz się praktycznie w każdym temacie o nim i starasz sie go bronic. Przecież to jest idiotyczne. No chyba że faktycznie masz w tym interes ;)
 Autor komentarza: dzejmsblant
Data: 13-05-2013 16:13:52 
Wariat

Obejrzałem tego linka co dałeś do W-11, dobrze grasz bandziora, nadajesz się :)
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 16:25:32 
LegiaPany
Nie ma na YT
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 16:26:51 
ShaneMosley150
Chciałeś być smieszny wyszłes żałośnie z takim niby cynicznym pytaniem...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 16:28:24 
dzejmsblant
Dzieki a możne nie muszę grać a taki jestem naturalnie :P
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 16:43:32 
OjciecZradioMaryjaa
Kiedyś jak moja będzie bardziej rozpoznawalna zostaniesz jej menagerem robisz świetna reklamę :)

Proszę lik dla Ciebie tylko nie rób przy zdjęciu brzydkich przeczy po potraktuje Cie jak sędziego :P

http://www.maxmodels.pl/modelka-czarnamb.html
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 17:16:13 
noclipek
Data: 13-05-2013 15:25:53
@redakcja

Moglibyście w końcu zabrać się za problem z logowaniem. Zalogowanie się z poziomu urządzenia mobilnego graniczy z cudem. Na komputerze po zalogowaniu na głównej i wejściu w konkretnego newsa samo wylogowuje - nie za każdym razem, ale problem istnieje,
...
Problem faktycznie jest , z logowaniem i dodawaniem wypowiedzi .
Podam jak Ja to rozwiązuje .
Loguje sie , bez znaczenia czy na głównej czy w temacie i klikam odśwież strone w przeglądarce . To działa .
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 17:29:03 
Co do Szpili , nie zapłacili mu za reklame Artura to ma to gdzieś i tyle.
 Autor komentarza: Karule
Data: 13-05-2013 17:33:37 
Szpila to na chwilę obecną trzecia liga. Ląduje 2 razy na deskach z instruktorem fitness, który do ringu nie wchodził przez dwa lata...
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 13-05-2013 17:34:20 
wariat d-75 :) boziu kochana ojciec pamieta jeszcze przed seminarium kilka d-75 poezja a moze 2012 :) ma siostre blizniaczke co chce zrobic kariere jako spikerka w jedynym polskim radio ?
 Autor komentarza: Veyron
Data: 13-05-2013 17:43:34 
Tytuł artykułu rodem z onetu.. opowiada o Szpilce.. tylko tyle, że go nie zna.. trochę merytoryki a ni szukania sensacji drodzy redaktorzy...
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 17:44:14 
Karule
Data: 13-05-2013 17:33:37
Szpila to na chwilę obecną trzecia liga. Ląduje 2 razy na deskach z instruktorem fitness, który do ringu nie wchodził przez dwa lata..

...
Całkowicie nie zgadzam sie z taką oceną Szpilki . Zresztą prawie od dwóch lat czytam tu że następny przeciwnik spuści łomot Arturowi ...I co ? Jakoś Szpila broni sie . I to nawet całkiem nieżle. Na dziś oceniam Artura na solidną 2 lige pisząc podobnymi określeniami , dodając że ciągle jest bardzo perspektywicznym zawodnikiem (czyli rozwijającym ) .
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 17:45:54 
OjciecZradioMaryjaa
Biźniaczke nie ale dwie siostry młodsza blondynka małolatka średniawka starsza fajna sympatyczna ale walory już nie takie hehe
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 13-05-2013 17:56:54 
Wariatkrk

ja nie pytalem czy jest na YT bo sam przeszukalem i widzialem ze nie ma......ja pisalem zebys wrzucil na youtuba, bo napewno masz na kompie
 Autor komentarza: dalen
Data: 13-05-2013 18:13:25 
Niezły wpadka z pytaniem o szpile widać tu wyraźnie, że w Polsce nie liczy się jakość boksu a po prostu medialność bo jaki normalny kibic spytał by się największej legendy o Artura? Nie oszukujmy się Artur na dzień dzisiejszy ma potencjał ale musi jeszcze dużo trenować i walczyć z konkretami a nie bumami.
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 18:21:42 
Pierdzelicie , niema nic nie taktownego w zapytaniu do Tysona o Szpilke .
Nie ma !!!. Problem polega jedynie na tym że Gość na dziś zarabia jedynie na reklamie , zareklamuje zdnym ... Zarówno dobry Towar Jak i Gówno jeśli tylko zapłaci sie za to ..... Jego odpowiedz w temacie Szpilki absolutnie nic nie znaczy poza jednym - Zapłaćcie mi !!!!...
Ja osobiście mam głeboko w zadzie że ten człowiek przyjechał teraz do Polski !!!.
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 18:23:57 
PS zresztą adekwatnie to samo tyczy sie Michalczewskiego !
 Autor komentarza: waldemarro
Data: 13-05-2013 18:33:03 
To działa mniej więcej tak. Promuje się takiego pana Henia na najlepszego szewca w Kętrzynie, więc jak przyjeżdża jakaś gwiazda typu "Żelazny Mike", jeden z zaprzyjaźnionych dziennikarzy zadaje gwieździe pytanie: Mistrzu, co sądzisz o panu Heniu, najlepszym szewcu w mieście Kętrzynie? A gwiazda odpowiada: dwa razy naprawiałem sobie buty u pana Henia i muszę przyznać, że to solidny szewc. Jak tak dalej będzie pracował, nie będzie na niego mocnych nie tylko w Kętrzynie ale i na świecie. Potem daje się nagłówek: "Co wielki mistrz powiedział o panu Heniu, najlepszym szewcu w mieście Kętrzynie" a pod spodem te powyższą odpowiedź. To najszybszy sposób, by ogłosić pana Henryka gwiazdą.
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 18:45:35 
waldemarro
Data: 13-05-2013 18:33:03
To działa mniej więcej tak. Promuje się takiego pana Henia na najlepszego szewca w Kętrzynie, więc jak przyjeżdża jakaś gwiazda typu "Żelazny Mike", jeden z zaprzyjaźnionych dziennikarzy zadaje gwieździe pytanie: Mistrzu, co sądzisz o panu Heniu, najlepszym szewcu w mieście Kętrzynie? A gwiazda odpowiada: dwa razy naprawiałem sobie buty u pana Henia i muszę przyznać, że to solidny szewc. Jak tak dalej będzie pracował, nie będzie na niego mocnych nie tylko w Kętrzynie ale i na świecie. Potem daje się nagłówek: "Co wielki mistrz powiedział o panu Heniu, najlepszym szewcu w mieście Kętrzynie" a pod spodem te powyższą odpowiedź. To najszybszy sposób, by ogłosić pana Henryka gwiazdą.
...
Może i tak ale ... Pan Artur obija efektownie różnych ludzi na rynku już od jakiegoś czasu , zdobył tym sobie bardzo dużą rzesze kibiców i to nie kupionych lepem na muchy . i przjeżdza stary mistrz na ten rynek reklamować proszek do prania , organizatorzy jego przyjazdu powinni zadbać o to aby wiedział jakie pytania może otrzymać . Odpowiedz typu - a kto to jest Szpilka jest odpowiedzią amerykańskiego czarnego ignoranta !!!sprzedającego proszek do prania !!!!
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 18:46:12 
Bardziej pasuje - proszek na wszy .
 Autor komentarza: zimnochrzondzi
Data: 13-05-2013 18:56:06 
actimel
a kto to jest Szpilka jest odpowiedzią amerykańskiego czarnego ignoranta !!!sprzedającego proszek do prania !!!!

ale z ciebie pajac , jestes durniejszy od najwiekszego trola na orgu czyli milanka . Myslisz patafianie ze taki Tyson musi znac jakiegos buma z Krakowa ?
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 19:09:13 
zimnochrzondzi
Data: 13-05-2013 18:56:06
actimel
a kto to jest Szpilka jest odpowiedzią amerykańskiego czarnego ignoranta !!!sprzedającego proszek do prania !!!!

ale z ciebie pajac , jestes durniejszy od najwiekszego trola na orgu czyli milanka . Myslisz patafianie ze taki Tyson musi znac jakiegos buma z Krakowa ?
...
Spoko koleś , możesz jak chcesz troche powyżywać sie na Mnie .
Czy ja zakwestionowałem tu dokonania Tysona ? Nie ! Odniosłem sie jedynie do sytuacji na dzisiaj . Doceniam tego faceta za to co robił w ringu , za to co robi poza ringiem już nie doceniam ...
 Autor komentarza: zimnochrzondzi
Data: 13-05-2013 19:16:31 
actimel

jedziesz po nim jak po burej suce , tylko dlatego ze jakiegos matolka Szpilki nie zna . No troszke przesadzasz , skoro nawet w naszym kraju malo kto go zna , no moze poza facebookowymi gimbusami .
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 13-05-2013 19:17:31 
Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 18:21:42

Pierdzelicie , niema nic nie taktownego w zapytaniu do Tysona o Szpilke .
Nie ma !!!. Problem polega jedynie na tym że Gość na dziś zarabia jedynie na reklamie , zareklamuje zdnym ... Zarówno dobry Towar Jak i Gówno jeśli tylko zapłaci sie za to ..... Jego odpowiedz w temacie Szpilki absolutnie nic nie znaczy poza jednym - Zapłaćcie mi !!!!..
______________________________

Może i tak. Jednak myślę, że o wiele bardziej prawdopodobne jest, że Mike był zupełnie szczery i naprawdę nie ma bladego pojęcia o kimś takim, jak Szpilka ;) Myślę, że gdyby cokolwiek o nim wiedział, ot choćby to, że ktoś taki w ogóle istnieje, to by o tym powiedział. Za darmo ;)
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 19:18:01 
Wiec na dziś wielki Tyson przyjeżdza do Polski sprzedawać proszek do prania ewentualnie proszek na wszy , jest taką gwiazdą że nawet nie raczy przygotować się na typowe pytania . Jak dla mnie cienizna .
 Autor komentarza: polrex
Data: 13-05-2013 19:19:30 
wyobrazmy sobie reakcje Szpilki gdyby ktos dla jaj przed konferencja powiedzial Mike-owi ze Szpilka to super bokser i ze juz za rok za dwa bedzie HW champion, hehe

mam pytanie do ekspertów, czy po roku reżimu treningowego Tyson pokonalby Szpilke?
czy w obecnej formie Mike pokonalby Najmana?
 Autor komentarza: zimnochrzondzi
Data: 13-05-2013 19:21:31 
actimel

A po co on sie ma przygotowywac do jakich kolwiek pytan ? Jego wiedza na temat boksu jest wystarczajaca , wie kto to Golota i Adamek Wacha tez pewnie kojarzy . A pozostalych bumow z Polski znac nie musi :P
 Autor komentarza: milan1899
Data: 13-05-2013 19:25:12 
Autor komentarza: un4given
Data: 13-05-2013 16:08:57
milan

Chłopie nic Ci nie będę tłumaczył bo to nie ma sensu. W temacie swojego idola Szpilki jestes nieugiety. Ale widzisz jak to śmiesznie wyglada gdy zarzucasz mi obsesje na punkcie pinezki bo CZASEM go skrytykuje a sam meldujesz się praktycznie w każdym temacie o nim i starasz sie go bronic. Przecież to jest idiotyczne. No chyba że faktycznie masz w tym interes ;)

nie bedziesz mi nictłumaczył bo nie masz argumentów , ja nie jestem fanatykiem Szpilki , jedyne co pisze to to ze dostrzegam kilak elemntów które wyrózniaja go wsrod mlodego pokolenia HW , zawężajac to do polskiego HW to jest juz zdecydowanie najbardziej wyrozniajcy sie prospekt i tyle

na orgu jest cos takiego jak wyszukiwarka , w bardzo łatwy sposób mozna sprawdzic ile razy psialem co mi sie w szpilce niepodoba odnosnie ringu i zachowan pozaringowych wiec insynuacje ze mam w czyms interes mozesz sobuie wsadzic .... ( sam wiesz gdzie )

A Tyson to dla mnie jeden z wiekszych idoli bokserskich ever , młody Mike był niesamowity , niestety obecny Mike ma raz wyprany móżg bo nei wierze ze sam z siebie tak spokroniał dwa ma tak olbrzymie długi ze chałturzy do tego stopnia ze coraz mniej rzeczy ogarnia na co daje dowod mowiac np odnosnie piłki ze Maradona jest ok
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 19:26:41 
zimnochrzondzi
Data: 13-05-2013 19:16:31
actimel

jedziesz po nim jak po burej suce , tylko dlatego ze jakiegos matolka Szpilki nie zna . No troszke przesadzasz , skoro nawet w naszym kraju malo kto go zna , no moze poza facebookowymi gimbusami .
...
nie jade po Tysonie w kategoriach jego dokonań ringowych , nigdy bym nie śmiał ! natomaiast na dziś to już jest inny człowiek i przyjechał tu w zupełnie innym celu ... Po tym można jechać bo należy sie kiedy
gość jest nie przygotowany !.
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 19:32:49 
zimnochrzondzi
...
zobacz jak wygląda krótki wywiad z człowiekiem który nie jest czarnym ignorantem .
http://www.bokser.org/content/2013/05/12/185408/index.jsp
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 13-05-2013 19:32:54 
milan1899,

Nie ma o co się kłócić ;) Moim zdaniem Szpilka jest najbardziej utalentowanym bokserem młodego pokolenia w Polsce (nie tylko w HW; jest znacznie lepszy niż Masternak), ale pytanie Mika o niego było naprawdę głupie. Świadczy ono o poziomie naszych dziennikarzy, ale ostatecznie i tak "po głowie" dostanie za nie Artur. Już dostaje! Dziwię się, że ring zamieścił ten filmik na swojej stronie, bo jest on kolejną okazją do wyśmiania Szpili.
 Autor komentarza: karko
Data: 13-05-2013 19:36:30 
Brechali sie wszyscy ze haye nie znal charra :) wawrzyk jest rok tylko starszy od Artura, a siedział w 15 WBA i ma walkę o pasek, ten duży psychol z Wysp jest w wieku artura też jest wysoko w rankingach:) jak on miał by słyszeć o wszystkich ''prospektach" , to na miejscu by było zapytać go na konferencji w Kotlinie Kongo o uhuhmena makumbe z rekordem 27: 0 , było by 28 ale zjadł ostatniego przed podaniem werdyktu? Panowie, bez przesady, pytanie nie na miejscu. Wyobeazacie sobie Tysona przed tv, a tam walka "Szpilka vs Basile " i Majki krzyczy " Dajesz Arczi, Wal pisanke w mazak" . Lenoxowi pokazywali filmiki Artura podczas gali też nie miał Zielonego pojęcia kto to jest:)
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 19:44:54 
nanaehl
Data: 13-05-2013 19:32:54
...
Możesz mieć swoje zdanie , ja mam inne . Człowiek który był związany tak silnie z boksem jadąc do kraju w którym ma robić interesy jest tak nie przygotowany ? To jest żałosne !!! to świadczy jak wielkim jest ignorantem i że żyje jedynie w świecie własnych dokonań ignorując inne .
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 13-05-2013 19:50:03 
atmel,

Ok. Nie mam problemu z tym, że ktoś ma inne zdanie niż ja w kwestiach, na które wypowiadać możemy się jedynie subiektywnie (no, chyba, że ktoś próbuje mi wcisnąć, że jego osobiste zdanie jest prawdą objawioną ;)) Moim zdaniem pytanie o Szpilkę było głupie, a Mike nie wypadł żałośnie ;) Pozdrawiam ;)
 Autor komentarza: atmel
Data: 13-05-2013 19:57:06 
nanaehl
Data: 13-05-2013 19:50:03
..
Ok .
 Autor komentarza: karko
Data: 13-05-2013 19:57:28 
Skad Ludzie maja go znać jak był na espn na internetowyn kanale? Prędzej mógłby znać jonaka kolodzieja wawarzyka masternaka fonfare jackiewicza itp. Z nich mógłby sie przygotować bo są w rankingach, ale z jakiej racji z Artura Szpilki? Bo pobil sie na konferencji z kolejnym top rankingow zimnochem, czy z bogatej amatorskiej kariery zakończonej złotem olimpijskim? Lenoxowi pokazali artura podczas gali, nie znal go i sie nie przygotował, czy też jest ignorantem ?
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 13-05-2013 20:37:02 
zimnochrzondz

W Y P R A S Z A M S O B I E S Z P I L K A N I E J E S T Z K R A K O W A !!!
 Autor komentarza: Champion20
Data: 13-05-2013 21:32:16 
HAHAHA WIelki Mistrz w historii boksu ma znac kogos takiego jak Szpilka?! z całym szacunkiem lubie Szpilke ale to jest jak zapytać Szpilke czy mnie zna. Mike jest gigantem ani Mike ani Lewis czy Holyfield nie znaja jakiegośc Szpilki. Jak widać Mike ledwie kojarzy Adamka co tu dużo mowic w USA Tomasz jest dla wielu nieznany i tak już pozostanie
 Autor komentarza: Error
Data: 13-05-2013 21:51:49 
Pytać Tysona o Szpilkę.. To tak jakby pytać De Niro o braci Mroczków..
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 13-05-2013 22:01:04 
Tysona się pytali o Szpilkę .... Niech ktoś to wstawi na Demotywatory, błagam :D

W ogóle jak się Artur dowie, że Tyson zna Adamka a o nim nie słyszał to się wścieknie nieziemsko. Cytując jego monolog o Zimnochu "Ale go zaj.. no rozku..wie normalnie..." :D
 Autor komentarza: BronuarKomuszenko
Data: 13-05-2013 22:50:58 
Error
Hehe dobre porównanie :)
 Autor komentarza: Error
Data: 13-05-2013 23:37:11 
Champion20
Z Lewisem podobno rozmawiał i ten mu rzekomo powiedział, że zostanie mistrzem świata.. Może by sobie o nim przypomniał jakby go zapytać :P

BronuarKomuszenko
A tak jakoś sobie pomyślałem :P
 Autor komentarza: un4given
Data: 14-05-2013 00:21:15 
Error

Lewis looknal na yt walke szpili z jakims kelnerem i po tym stwierdził że pinezka bedzie mistrzem no no hehehe
 Autor komentarza: canuck
Data: 14-05-2013 05:59:17 
Boks na najwyzszym poziomie jest dla biednych. A Ci najbiedniejsi z najbiedniejszych to K2, ODH oraz Mayweather. Bez jaj!

Boks jest dla tych, ktorzy maja umiejetnosci, motoryke oraz psychike aby wygrywac. A to czy sa biedni, srednio zamozni albo bogaci ma drugorzedne znaczenie.
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 14-05-2013 08:10:05 
canuck,


Oj, pozwól Tysonowi mieć własne zdanie. Widzisz, że chłopina przyjechał kasę zarobić, a na pytania odpowiada, bo musi, a ty tak brutalnie na niego najeżdżasz, wytykasz błędy i pokazujesz, że nie ma on pojęcia o boksie. Przecież jak przeczyta twój komentarz, to będzie mu bardzo smutno, okaże się bowiem, że on, który w boksie spędził większość swojego życia, wie o nim mniej, niż user na orgu.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 14-05-2013 12:15:06 
canuck
"Boks na najwyzszym poziomie jest dla biednych. A Ci najbiedniejsi z najbiedniejszych to K2, ODH oraz Mayweather. Bez jaj!"

Nie zrozumiałeś w ogóle pana Tysona. Wyżej wymienieni nie byli przecież milionerami kiedy wchodzili w boks. K2 byli biedakami, to boks zrobił z ich milionerów, w przypadku Tysona podobnie.
Chodziło mu że ci najbiedniejsi mają motywację sięgać po laury bo dopiero one przynoszą im bogactwo i prestiż.
Mike bardzo uogólnił oczywiście, nakreślił tylko jeden aspekt sprawy.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 14-05-2013 12:17:17 
Na drugiej szali można umieścić komandosów Wasyla - oni mają dobrze, wygodnie, pieniążki ok, więc stracili zupełnie motywację. Bo chyba z tym się zgodzimy.
Najbardziej skrajny przykład - piłkarze.
 Autor komentarza: nanaehl
Data: 14-05-2013 12:37:27 
Cooperek,

Masz rację- o to właśnie chodziło Tysonowi. Ale co do komandosów Wasyla... należy zwrócić uwagę na system w jakim funkcjonuje bieda- gdyby "gajsy" nie mieli tak dobrze, jak mają, to... prędzej zmienili by robotę, niż zaczęli się bardziej starać ;)
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.