PETER FURY: PULEW BĄDŹ ADAMEK DLA TYSONA

Peter Fury to wujek i przede wszystkim trener nowej brytyjskiej nadziei na podbój wagi ciężkiej - Tysona Fury'ego (21-0, 15 KO).

W ostatnim wywiadzie zapytano go, z kim Tyson powinien się zmierzyć w następnym pojedynku. Szkoleniowiec wskazał na dwóch zawodników - Kubrata Pulewa (17-0, 9 KO) i naszego Tomka Adamka (48-2, 29 KO).

Nie jest tajemnicą, że "Góral" czeka na rewanż Johnathona Banksa (29-1-1, 19 KO) z Sethem Mitchellem i w razie zwycięstwa tego pierwszego być może wyjdzie z nim na ring w ramach rewanżu na antenie HBO. Gdyby jednak tym razem wygrał Mitchell, ewentualne starcie z Furym miałoby sens.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 11-05-2013 21:20:45 
Adamek zawalczy dopiero w 4 kwartale roku.
 Autor komentarza: Gogito
Data: 11-05-2013 21:21:14 
Myślę, że Tomek w dobrej formie mógłby sobie poradzić z nim. Zwłaszcza, że Fury nie tak dobry w obronie jak Cunnigham. Chociaż wiadomo, że Adamek mierzy w WBC.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 11-05-2013 21:25:15 
Adamek vs Fury ? Obstawiam 50:50. Niewiadomą jest forma Polaka a Fury gdy się skupia i nie błaznuje walczy dobrze + te warunki.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-05-2013 21:27:42 
Fury raczej nie będzie już błaznował bo wie jak to się kończy.adamek jest co raz wolniejszy i cięższy z USS wyglądał katastrofalnie.Fury spokojnie może wypunktować wolnego i sztywnego adamka i taki rezultat obstawiam.
 Autor komentarza: alert
Data: 11-05-2013 21:28:12 
Adamek raczej nie podejmie rękawicy, chociaż gdyby stało się inaczej myślę, że mogłaby to być całkiem ciekawa walka.
 Autor komentarza: alert
Data: 11-05-2013 21:32:23 
A co do ewentualnego wyniku, Adamek w formie takiej jaką zaprezentował z USS przegra na punkty.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-05-2013 21:33:05 
alert
zgadzam się adamek będzie czekał na rewanż Banks-Michell i występ na HBO ponieważ i tu cytat''kasa musi się zgadzać''
 Autor komentarza: Gogito
Data: 11-05-2013 21:36:17 
Uważam, że to co mówił Garncarzczyk na temat zeszłego roku w wykonaniu Adamka jest sensowne. Kto walczy 4 razy w roku z obecnej HW i to z tak wymagającymi rywalami? Nawet prospekci HW toczą podobną ilość walk, lecz nie przechodzą całego okresu przygotowawczego, ponadto klasa rywala nie ta i nie ten wiek. Dla mnie Adamek jest kozakiem mimo wszystko i wierzę, że pokaże jeszcze parę fajnych walk, nawet jeśli nie uda mu się zdobyć mistrzostwa.
 Autor komentarza: Woniu69II
Data: 11-05-2013 21:37:56 
Walka byłaby ciekawa. Licze ,ze Tomek zrechabilituje się za nieudaną (bo mimo wyniku była nieudana)walkę z Cunnem.

pozdrawiam
Wojtek
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-05-2013 21:41:17 
Trudno mi wytypowac wynik takiej walki.Kiedys stawialem na Tysona,bo Adamek nie bardzo lubi tak duzych rywali.Dodatkowo Fury ma dobre prawy prosty,ktory jest najgrozniejsza bronia na Gorala
Ale po tym jak Cunn przewrocil Tysona,to kazdy moze go polozyc
Adamek jest bardzo doswiadczony i ma charakter wojownika,to sa atuty ktorych nie mozna lekcewazyc
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-05-2013 21:42:14 
Adamek by z Furym przegrał w podobny sposób jak Steve z tym że jest sporo wolniejszy od Steva więc więcej by zebrał. Ewentualnie więcej by ustał ale z nim Fury już by nie pajacował i walkę by szybko ustawił swoimi gabarytami. Adamek jest jakieś 30% wolniejszy od Cunna a bić dużo mocniej nie bije.
Stawiam na Fury'ego.
Z Kubratem natomiast wygranej Tysona nie widzę. Kubrat jest po prostu porządniejszy.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 11-05-2013 21:48:25 
Czy Fury czy Banks to obie walki byłyby dla Adamka zajebiste. Z Banksem by wygrał a z Furym? Brak faworyta, choć jeśli Tyson miałby coś zrobić to wyłącznie siłą i gabarytami bo boksersko Adamek to inna para kaloszy.
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 11-05-2013 21:50:08 
Tylko pytanie czy Fury będzie miał chęć ponownie wyjść z mniejszym i szybkim przeciwnikiem po tym jak Stefan spuszczał mu manto :) Chyba że jest na tyle głupi (a może być) że myśli, że w tej walce i tak prowadził.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-05-2013 21:55:58 
Cooperek jesteś fanem Górala?
Pytam bo z twoich postów wynika co najmniej jakbyś pisał o Adamku z walki z Arreolą.

Fury mógł sobie przegrywać na punkty ważne że miał taką przewage że Ko wisiało w powietrzu od dawna.
To Adamek nie weźmie takiej walki bo skoro wypłoszył się Kubrata który aż tak ogromnej przewagi by nie miał to Fury'ego będzie unikał jak ognia.
Z Banksem również bardzo możliwe że przegra. Zresztą po co mam to komuś uświadamiać. Niektórzy już dają się nabrać że Adamek był po prostu przemęczony.
Górala team już wymyślił czym mydlić ludziom oczy. Skoro był zmęczony to ja się pytam tak. Dlaczego dopiero w 2 walce w roku już był zmęczony? Bo w walce z Eddiem wyglądał dokładnie tak samo.
Ooops.
Czyżbym właśnie odkrył lukę w misternym zrzucaniu wszystkiego na przemęczenie??
Cholera oby się to dla mnie źle nie skończyło.

ps.
Ale mi tego brakowało. Ostatnio tylko na temat braci się spierałem a dawno nie było mi dane pojechać fanów Adamka :O
Heh...
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 11-05-2013 21:56:02 
Powiadam Wam: przeceniacie Pulewa.
Fakt jest dobry ale wg mnie oceniacie go przez pryzmat Dimitrienki (który ma chyba jakieś kłopoty i chyba nie wie do końca czy boks to jest to co chce robić) oraz Ustinowa (który jest wielkim chłopem i nic więcej).
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 21:59:18 
Adamkowi kompletnie nie leżą mu takie dryblasy jak Fury. Cunn ma długie łapy, długi lewy prosty, dobrze się porusza w ringu. Góral tymi krótkimi prostymi ciosami nic by Furemu nie zrobił.

Z kolei Pulev mógłby wypunktować Tysona, chyba że ten walczyłby podobnie jak z Kingpinem, wtedy miałby większe szanse na ogranie Bułgara.
 Autor komentarza: Darxoon1
Data: 11-05-2013 21:59:23 
LINK DO BURNS .... LIVE


http://www.streamcentral.info/cmps_index.php?pageid=boxing%20links3




Milego ogladania !
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-05-2013 22:06:46 
Adamek dobrze skraca dystans i bije seriami.Fury ma problem z trzymaniem dystansu.To jest dobry matchmaking.Wolalbym jednak zobaczyc rewanz Gorala z Banksem.Mysle ze final bylby podobny
 Autor komentarza: Cooperek
Data: 11-05-2013 22:08:10 
BlackDog
Nie wiem czy jestem fanem Górala ale ty z pewnością jesteś jego hejterem :)

"To Adamek nie weźmie takiej walki bo skoro wypłoszył się Kubrata który aż tak ogromnej przewagi by nie miał to Fury'ego będzie unikał jak ognia."

Możliwe, ale z kimś walczyć musi. Mimo słabej formy to nadal klasowy bokser więc z Furym spokojnie mógłby się zmierzyć. Lepiej z tym klockiem niż z Kubratem. Możliwe też że będzie lawirował w rankingach próbując dopchać się do walki z Władkiem walcząc ze średniakami.

"Fury mógł sobie przegrywać na punkty ważne że miał taką przewage że Ko wisiało w powietrzu od dawna."

Jaką przewagę i jakie KO. Fury nie potrafił znokautować Cuninghama i nie miał ku temu jakieś specjalnej okazji. Frustrowało go to, co poniekąd doprowadziło do tego desperackiego faulu. To Stefan miał przewagę i to on rzucił gościa na ziemię (w sumie naruszył go drugi raz w tej samej czy następnej rundzie). Po normalnym, czystym ciosie a nie faulu.
Fury widziałby zwycięstwo jak świnia niebo.
 Autor komentarza: Gogito
Data: 11-05-2013 22:09:59 
Również uważam, że Adamek z Banksem byłby faworytem. Banks walczy rzadko, a dodatkowo poświęca się teraz jeszcze trenerce, poza tym nie walczył jeszcze z nikim naprawdę dobrym w HW, więc nie wiadomo czego się po nim spodziewać.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 22:13:56 
Cunnigham wygrałby gdyby konsekwentnie realizował gameplan. No ale niestety po tym nokdaunie poczuł że może skończyć Furego przed czasem, zapomniał o taktyce i zaczął się bić.
 Autor komentarza: Gogito
Data: 11-05-2013 22:14:08 
Poza tym smutna wiadomość jest też smutna wiadomość dla hejterów. Adamek już nie musi nikomu nic udowadniać :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-05-2013 22:14:22 
Przede wszystkim to Tyson ma dość mocny cios a Adamkiem chwiały ostatnio niektóre ciosy Cunna.
Dodatkowo jest już powolny na nogach i nie ma kondycji na 12 rund uciekania i punktowania, zaś walka otwarta nie wchodzi w rachubę.
Tyson by zrobił praktycznie to samo co z Stevem tylko musiałby przestać pajacować. Tzn zamęczenie w klinczach i ubicie wyczerpanego Adamka w okolicach 7 do 10 rundy.
Jedynie szczęka Górala mogłaby trochę więcej przyjąć ale to wszystko.

Kubrat tak samo rozbija Adamka i walkę przerywają lub wygrywa wysoko na punkty.
Adamek ma pełno propozycji i myślicie czemu nie weźmie żadnej z proponowanych walk'.??
Bo obrali cel o imieniu Jonathon Banks co może im wcale na dobre nie wyjść. W ew szanse są równe ale coś czuję że z Adamka zostało mało tego dobrego a o Banksie czegoś takiego napisać nie można.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 22:19:13 
"...a Adamkiem chwiały ostatnio niektóre ciosy Cunna..."

Chyba tylko ty to widziałeś. I powtarzasz te bzdure z uporem maniaka. Bez kitu ale czytam to już któryś raz.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-05-2013 22:21:52 
Nie jestem hejterem. Po prostu widziałem i widzę jak wygląda kariera Adamka w Hw.
Doceniam to co zrobił i jest warte docenienia ale widzę też jak "wygrywał" z Chambersem z kontuzją, z Cunnem itd.
Fury nie był bliski przegrania przed czasem z Cunnem.
Co prawda walka wymknęła mu się spod kontroli ale Cunn absolutnie bliski zwycięstwa przed czasem nie był. Dodam tylko że byłem za Cunnem i uważam że zrobił bardzo dużo w tej walce.
Jeśli jednak dochodzi do walki gdzie różnica warunków jest tak duża nie ma szans by większy bokser jej nie wykorzystał.
Lewis zrobił to z Tysonem itp.
Nawet jakby miał stracić punkt już by Adamka zamęczył.
Nie widzę możliwości by dobrze przygotowany Fury to przegrał.
Adamek ma teraz w ogóle nie ciekawą sytuację. Jest to jego wina ale pomyślcie sobie.
Kogo on może wziąć. Większość czołówki byłaby z nim faworytami jeśli chodzi o sportowe aspekty.
On natomiast chce jeszcze zarabiać.
Myślę że jeśli dojdzie do walki z Banksem (nie piszę że na 100% tak będzie ale tak mi się wydaje) Adamek przegra przed czasem lub na punkty. Banksa po pierwsze nie doceniają a po drugie zapominają ile Adamek stracił od momentu walk Hw w których z jego postawy można byłoby być dumnym.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-05-2013 22:24:21 
un4given
BlackDog tym razem ma racje obejrzyj sobie walkę jeszcze raz chwiały ciosy a nie był podłączony to jest okrutna różnica.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-05-2013 22:24:27 
"Chyba tylko ty to widziałeś. I powtarzasz te bzdure z uporem maniaka. Bez kitu ale czytam to już któryś raz."

Bo tak było. Obejrzyj sobie tą walkę. Adamek poważnie odczuł przynajmniej dwa ciosy a jak sam wiesz Cunn mocno nie bije.

Jeśli jednak myślisz że byłby w stanie przyjmować ciosy Fury'ego jak wcześniej ciosy chociażby Arreoli czy Granta to się możesz zdziwić któregoś dnia. Gdyby Walker choć trochę w ringu myślał skończył by karierę Adamkowi.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 22:25:14 
Wariat

Konkretną runde podaj w której Adamek chwiał się po ciosach Cunna.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 22:26:29 
W ogóle jak można się chwiać i nie być zranionym/podłączonym ? No chyba że jakieś złe ustawienie nóg ale przecież nie o takim czymś BlackDog tutaj pisze...
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-05-2013 22:26:38 
BlackDog
adamek tylko tym się kieruje hajs bo wie ze raczej już do Władimira nie dopcha się po wypłatę i ciężkie KO na koniec kariery.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 22:27:06 
BlackDog

Do Ciebie to samo: konkretna runda z walki, wtedy może przyznam Ci rację.
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-05-2013 22:28:06 
un4given
co Ty chłopie myślisz ze ja jestem fanem adamka takim ze oglądam ileś razy jego walki ze pamiętam każda rundę sam sobie zobacz na spokojnie obejrzyj
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 22:29:39 
Wariat

Nie chce mi się oglądać całej walki. Oglądałem raz i nie przypominam sobie nic takiego o czym piszecie.
 Autor komentarza: Hubosz
Data: 11-05-2013 22:36:10 
Adamek idzie po najmniejszej linii oporu i każdy to widzi. Śmieszy mnie doszukiwanie się jakiegokolwiek planu dążenia do walki o mistrzostwo. Banksa już raz pokonał więc Ziggi pewnie myśli, że zrobi to po raz drugi. Myślą, że to bezpieczny rywal. Moim zdaniem grubo się przewiozą.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-05-2013 22:37:17 
A o czym pisze BlackDog??
Zacytuj i wytłumacz skoro wiesz co miałem na myśli????
Cholera strach coś napisać bo od razu będziesz dokładnie wiedział co myślę...
Archiwum X czy co??
Co do rundy, to samo co u kolegi który potwierdził. Oglądałem walkę na żywo i może jeszcze z raz. Nie pamiętam dokładnie nr rund.
WARIATKRK
Ale weź pomyśl jak on teraz będzie miał ciężko. Walki za duży hajs to walki z godnymi przeciwnikami a Adamek już lepszy nie będzie. Wielu z czołówki po prostu by go zlało.
Banksa uczepili się z racji opinii przecenianego pięściarza i z racji tego że już raz drastycznie z Adamkiem przegrał. Mogą się zdziwić. Banks i jest świeższy i potrafi mocno przyłożyć.
Na pewno mocniej niż Cunn.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 22:43:41 
BlackDog

Zamiast pajacowac i odwracac kota ogonem potwierdz swoja teze i podaj runde. Piszesz że Adamek chciał się po ciosach Cunna. Jest to jedno znaczne z tym że był zraniony.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 22:44:05 
*chwiał
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 11-05-2013 22:44:17 
Adamek jak złapie Furego jedną , drugą ...serią to ma szanse
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-05-2013 22:49:38 
BlackDog
adamek jest past prime wygrał z USS bo dostał prezent na gwiazdkę cud w Betlejem i tyle.Zaprezentował się fatalnie 102 kg zalany tłuszczem, wolny sztywny plan taktyczny to pojedyncze ciosy pod koniec rundy wiadomo ze będzie co raz wolniejszy i starszy.Dlatego sadzę ze Fury zamęczyłby damka klinczami, wieszaniem się poobijałby go a następnie po 7-8 rundzie TKO
 Autor komentarza: Jedrusjestem
Data: 11-05-2013 22:50:44 
Tak jak pisze Hubosz.

Adamek wybierze Banksa i pewnie z nim wygra, walki z Furym nigdy niewezmie bo ciężkie Ko by było i koniec kariery.
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 11-05-2013 22:51:00 
Władek się chwiał z Hayem. Nie pamiętam rund, oglądnijcie sobie.

xD
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 22:52:40 
WonderBoy

12 i 3 lub 4 runda. Z tym że w 12 wyraźniej tyle że zaraz wieszak był i lipa :/
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 11-05-2013 22:53:07 
WonderBoy
Jak już wspominasz o Haye to z nim chciały widzieć adamka Gancarczyk nie wiem po co nic przecież przyjemnego KO na rodaku oglądać.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 22:57:29 
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=elkj-nroI40#t=765s
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-05-2013 22:59:09 
Nie Władek się nie chwiał a Adamek dosyć mocno odczuł kilka ciosów. Dla mnie zachwiać się po ciosie nie jest jednoznaczne z zamroczeniem.
Nic nie odwracam. Interesuje cię temat, obejrzyj sobie walkę. Ja nie będę specjalnie po to by ci rundę podawać oglądał całą walkę.

Adamek nie wygra pewnie z Banksem a jak tak to mocno się zdziwię.

WARIATKRK

Adamek dostał prezent dość przykry szczególnie dla Steva.
Ale to co zaprezentował w tamtej walce prezentował też już w walce z Eddim tyle że ten miał poważną kontuzję. Dlatego w żadne słowa Gancarczyka że Adamek był przemęczony wierzyć nie będę. Błędem Adamka to było zrezygnowanie z walki z Pulevem. Obecnie nic już nie może zrobić. Przegrana z Kubratem byłaby na pewno cieplej przyjęta niż porażka np z Banksem.
Adamek został zepchnięty z górki przez Vita i obecnie nie ma już paliwa by podejmować się ciężkich wyzwań.
Ile to on już czasu wraca na ten ring.
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 11-05-2013 23:02:20 
Już Cunn pokazał jaki Fury jest chujowy, to jest duży bum.
 Autor komentarza: milosz762
Data: 11-05-2013 23:02:49 
Adamek formy szybkością lotnoscią z 2010 roku z Arrreolą

byłby zdecydowanym Faworytem i wypunktowałby Furego
Teraz to faworytem był Fury ale nieznacznie
nie skreślałbym Adamka Jakby trochę zbił kilogramów

Niestety ale Styl Amerykański nie służy Adamkowi
ale całkowicie go nie skreslam
Może że da jeszcze choć jedną ciekawą walke w Cieżkiej jak kiedyś z Arreolą czy z Walkerem mimo Desek.

Adamek w Junior cieżkiej to był Mistrz spokojnie miał szanse na zunifikowanie wszystkich pasów Mistrzowskich jak Hey!
 Autor komentarza: WonderBoy
Data: 11-05-2013 23:03:11 
Serio się Władzia chwiał ? Chciałem zatrollkować i mi nie wyszło : (
 Autor komentarza: Lukaszz
Data: 11-05-2013 23:04:29 
WARIATKRK
Też się dziwię Garczarczykowi. Adamek-Haye wogóle żadnych emocji za sobą nie niesie. Może kiedyś w cruiser tak, ale nie dziś. Łatwa robota dla Davida! Odnośnie walki Furego z Adamkiem Twój scenariusz wielce prawdopodobny się wydaje!

Sporo osób twierdzi, że skoro Cunn prowadzil na kartach punktowych i usadzil na dupie Furego, to Adamek na pewno wygra....
Szkoda tylko, że Adamek ma dużo slabszą pracę nóg, jest wolny jak keczap i zalany tluszczem. Niektórzy zapominają też, że sila uderzenia bierze się dynamiki. A Adamkowi brakuje szybkości odkąd waży +/-100 kg. Nie bije również z pelnym skrętem i tym samym jego ciosy nie znajdują wymowy! Adamek bez szans nawet z takim prymitywem jak Fury!
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 23:06:49 
BlackDog

Chłopie po co ja mam oglądać jak ja nic takiego nie widziałem. To ty mi pokaz o który moment ci chodzi albo przynajmniej runde. A jak nie to, to nie wypisuj bzdur. Jak tak czesto to powtarzasz to powinieneś wiedziec takie rzeczy. Odczuł ciosy ale nie był zamroczony ? :D Kupy się nie trzyma to co piszesz.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 11-05-2013 23:16:49 
Adamek jest porozbijany i nie jest juz tak dobry jak 2 lata temu.Z Furym moglby przegrac,ale maloprawdopodobne ze przed czasem.
Ogolnie to ta walka mialbay nieco inny przebieg niz Cunn-Fury,bo Adamek nie podpala sie jak USS.Z zelazna konsekwencja potrafi realizowac obrana taktyke
Mysle ze walczylby z kontry.Punktowal seriami ciosow i zbytnio nie szarpal sie z Tysonem w klinczach
Trudny przeciwnik dla Toma Quck Hands,ale to nie jest Vitalij,Wladek,Haye,czyli przeciwnik bardzo wyraznie poza obecnymi mozliwosciami Adamka
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-05-2013 23:17:56 
Za twoje posty o Władku zamroczonym trącą kupą i to mocno///
Myślisz że takie odwety coś ci pomogą. Problem leży w tym że Władek broni pochlebnych opinii o sobie na ringu a Adamek nie.
Nic nie muszę ci udowadniać ani podawać. Może kiedyś gdy znów będę chciał zobaczyć jak Steve pokonuje Adamka obejrzę walkę i jak nie zapomnę napiszę o które momenty mi chodzi.
Jeśli są to dla ciebie bzdury nie musisz ich czytać.

Lukaszzz
Dodałbym do tego że Adamek z racji zmian "fizycznych" zmienił styl. Już nie polega na punktowaniu a na bójkach na czym z kimś takim jak Fury bardzo źle by wyszedł. W szczególności że jest w tych wymianach słaby,
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 23:24:02 
Władek przyjął tam mocny cios. Nie pisałem że był ale na pewno był "dizzy". Ten wieszak, paniczne trzymanie Haye, aż w końcu ściągniecie go na ziemie.

Obejrzałem z ciekawości 3 rundy Adamek vs Cunn w których Góral przyjął kilka dobrych prawych USSa prosto na szczene i nic. Tak jak pisałem jak podasz konkretną runde to moze przyznam ci rację, ale jak na razie to sa bzdury dla mnie i tyle.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 23:29:46 
Nie zmienił żadnego stylu, chłopie o czym ty piszesz ? :D Styl robi walke, tyle sie o tym tutaj pisze a ty dalej nie rozumiesz :D Chambers i Cunn walczyli na wstecznym no to Adamek musiał atakować. Z Furym to Adamek walczyłby na wstecznym i z kontry a to najlepiej mu pasuje.
 Autor komentarza: fightnight
Data: 11-05-2013 23:31:57 
Adamek past prime to fakt,ale to nie zmienia tego ze jest wielkim bokserem i ma u mnie szczun bo wcześniej dawał prawdziwe ringowe wojny:)a kazdy ma swój czas..co do tematu to mysle ze do walki raczej nie dojdzie;p a co jak co ale 2 walke z cunnem miał wygrana moim zdaniem może nie było to efektowne zwycięstwo ale zasłużone.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 23:33:21 
*** nie pisałem że był zamroczony
 Autor komentarza: voutan
Data: 11-05-2013 23:36:41 
Tytuł jak z Faktu, bo sugeruje jakoby były prowadzone jakieś negocjacje w tej sprawie, a to po prostu życzenie trenera.
Jednak gdyby doszło do takiej walki to obejrzałbym to obowiązkowo, mimo że pewnie byłaby to powtórka z Witalija. Adamek nie radzi sobie z wysokimi zawodnikami, a Fury mordowałby go w klinczach, a na dystans punktował długimi łapskami. Najbardziej prawdopodobny wynik: Fury przez TKO w końcowych rundach.
 Autor komentarza: baxx
Data: 11-05-2013 23:40:47 
Znowu mądrości BlackDoga. Nudne i smutne...

Dla mnie jak Adamek wygrał z takim Grantem, to może i z Furym. Rozmiary, waga i siła zbliżone. Fury pewnie bardziej mobilny, młodszy, waleczniejszy i bardziej zmotywowany. O wiele słabszy cios.

IMO Adamek miałby bardzo duże szanse w tej walce, ale pod trzema warunkami:
1) nie może przyjąć gry Furego;
2) sędzia nie może pozwolić Furemu na faule;
3) Adamek musiałby być we w miarę dobrej formie.

Pamiętajmy, że Adamek jest znacznie bardziej odporny na ciosy niż Cunn, ma raczej mocniejsze od niego uderzenie, jest silniejszy i ma o wiele większe doświadczenie w walce z gigantami. Dla mnie wynik otwarty i trudny do przewidzenia, ale tylko gamoń mógłby skreślić Adamka.

IMO do tej walki nie dojdzie. Tomasz czeka na Banksa. Jak wygra to ewentualnie wtedy walka z Furym albo Haye. Jak przegra to będzie kolejna polska walka stulecia ze Szpilką albo Włodarem...
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 11-05-2013 23:41:50 
BlackDog

Adamek zmienił styl ? Naprawdę uważasz, że w rewanżu z Arreolą by poszedł na wymianę a nie boksował z kontry ?
 Autor komentarza: NOSFERATU1922
Data: 11-05-2013 23:43:49 
No ale jak widziałeś kilkakrotnie chwiejącego się po ciosach USS Adamka to w już nic mnie nie zaskoczy.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 11-05-2013 23:50:46 
Wiesz co uważam, że nie tyle poszedłby na wymianę co z racji kilku kg więcej + postarzeniu się i osłabieniu pracy nóg nie byłby w stanie już przez 12 rund punktować z kontry.
Podziwiam was że nie zauważyliście tej zmiany.
Nie chodzi że musiał atakować bo i tak robił to tylko w ostatnich 20 góra 30 sekundach rundy tylko po prostu stał się powolniejszy i mniej ruchliwy. Arreola nadążałby za dzisiejszym Tomkiem i tyle.
Zresztą dokładnie to widać. Tomek stracił swój najważniejszy praktycznie jedyny atut w Hw czyli szybkość. Przez to wychodzi wiele problemów typu deski z Walkerem czy przegrana z Stevem, bądź wyrównana walka z "jednorękim" Chambersem.
Ja widzę wyraźnie że Adamek stracił przynajmniej z 20% szybkości z której słynął i która pozwalała mu przetrwać z np Grantem.
Może to zabrzmi bardzo smutno dla fanów Tomka ale nie jest niemożliwym by dostał on Ko w rewanżu z Grantem. W ostatnich walkach tak człapał i tyle przyjmował że niewykluczone że dzidek Michael by mu czyściocha władował, co udało mu się nawet z Adamkiem w szczytowej formie w Hw.
Tylko mi nie cytować proszę że uważam Granta za faworyta później.
/////////////////////
Ale wracając do sedna sprawy to tak. Uważam że z racji braku szybkości Adamek walczy bardziej ofensywnie, wchodzi w wymiany, częściej jest trafiany i przez to np Crisa Arreolę widziałbym w rewanżu jako znacznego faworyta.
 Autor komentarza: un4given
Data: 11-05-2013 23:58:45 
To jest podobnie jak z Moneyem. Wszyscy mówili że "stracił nogi" a wystarczyła zmiana taktyki i co się okazało ? Okazało się że z nogami Floyda wcale nie jest tak źle i wciąz potrafi ruszac się jak za dawnych lat.

Dlatego nie można oceniać Adamka na podstawie jego walk z takim zawodnikami jak Cunn czy Chambers. Fury to jest zupełnie inny zawodnik. Przede wszystkim jest dużo wolniejszy i na 100% nie będzie walczył z kontry z małym Adamkiem.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 12-05-2013 00:01:20 
haha ale mam ubaw z tych komentarzy...


Jeżeli Góral jest Pas Prime to gdzie jest Włodarczyk?


Wszyscy zawodnicy w PL po za Masternakiem mogą Tomkowi buty czyścić!

Który z nich walczył 4 razy w przeciągu 10miesięcy?

Nawet Kliczko mówi o tym że trzeba walk na przetarcie, a Tomek cały czas wysoko mierzy.

Jeżeli Tomek będzie dobrze przygotowany, bo jest wstanie wygrać z każdym z HW, po za trójką K2 i D.Haye.

Największa niepełnosprawność umysłowa panuje u tych co zarzucają Adamkowi wygraną z Gołotą(emerytem).
Nagle wszyscy hejterzy Andrzeja staneli w jego obronie, bo Góral go ośmieszył. Nie potrafią zrozumieć że Gołota jest ofiarą losu, skoro nie potrafił ocenić swojego stanu fizycznego i psychicznego. Taka karma, jak olewa się przeciwników - to samo było z Saletą.
I z każdym pięściarzem będzie tak samo, jak nie wyciąga wniosków.

Adamek został rozbity przez Witka tak jak wszyscy inni, więc nie stanowi to dla mnie wyznacznika o tym że się skończył.

Jedno jest pewnie, że jak Tomek odejdzie, to ci hejterzy długo będą tęsknić za kimś takim.

Pozdrawiam napinacze, oby wam żyłka nie pękła!

Czekam na walkę Tomka...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-05-2013 00:12:40 
Lol.
Co za wywód. Streściłeś wszystko tak pięknie. Szkoda tylko że nieprawdziwie...

Nie porównuj Floyda z Adamkiem z łaski swojej bo mnie przerażasz powoli.

Floyd nie był lany przez 10 rund przez nikogo. Zresztą widzę że schodzą się tu coraz ciekawsze osobniki typu ManiekZ i pojawiają się teorie które z faktami mają mało wspólnego. To że Adamek mógłby pokonać wszystkich oprócz wyżej wymienionej trójki jest opinią równie bezsensowną co napisanie że Jonak pokona za rok Władimira Klitschkę///

Co do Adamka to ja oceniam go na podstawie całokształtu po walce z Vitem. W każdej walce nie wyglądał za różowo a w tych dwóch w szczególności. Skoro trafił go Walker i prawie pokonał przed czasem jestem pewny że Tyson Fury który ma o niebo lepsze warunki i jest o niebo lepszy trafiał by raz za razem.
Dodatkowo nie ma szans by Fury nie wykorzystał przewagi do faulowania a to daje mu możliwość wypompowania Adamka jak Steva który był świetnie przygotowany.

Nic można sobie tak gdybać. Fani Adamka zawsze będą pisali z kim by to on nie wygrał. Problemem jest tutaj to że nigdy nie będę mógł napisać wam że na 100% by nie wygrał bo Adamek nie weźmie walki z kimś tak niebezpiecznym i tyle./
Pozdrawiam
 Autor komentarza: un4given
Data: 12-05-2013 00:19:11 
Nigdzie nie porównuje Floyda do Adamka. To jest tylko przykład jak taktyka, style obu pięściarzy mogą kreować obraz danego zawodnika. Adamek na tle wolniejszego i nacierającego przeciwnika będzie wyglądał dużo lepiej niż na tle Chambersa - na tle którego chyba nikt za dobrze nie wypadł - czy Cunna. To jest tak oczywiste że nawet nie powinienem o tym pisać.
 Autor komentarza: ManiekZ
Data: 12-05-2013 00:25:04 
@BlackDog Te osobnik, nie szczekaj, bo odszczekasz cwaniaczku kolejną wygraną Tomka.

Będziesz wylewał swoje żale i analizy nie potrafiąc uzasadnić co składa się na formę Górala.

Marny z ciebie troll, ale nick pasuje jak ulał.
Szczekający BlackDog. hał hał - "jestem najmądrzejszym psem w okolicy."
 Autor komentarza: baxx
Data: 12-05-2013 00:28:02 
Ale PIERDOLENIE. Weź Blackdogu idź pisać na ringpolska, bo nie mam już siły czytać tych bzdur.

Prawda jest taka, że Adamek to mały ciężki, bez warunków na tę wagę. Na dodatek jest wyniszczony ringowymi wojnami i past prime. W tej sytuacji każda walka jest dla niego niebezpieczna. Cunn był bezpiecznym rywalem? Już po walce z Eddiem było widać, że podkokszony i podstarzały Adamek nie powinien walczyć z lżejszym od siebie rywalem. Tak więc na dzień dzisiejszy praktycznie każdy dla Adamka jest niebezpieczny. Co więcej, oprócz Maddalone, McBurgera i może Aguillery to każdy z jego rywali w HW był dla niego dużym niebezpieczeństwem.

Adamek weźmie jeszcze co najmniej jedną walkę z kimś niebezpiecznym dla niego. Prawdopodobnie będzie to Banks. Z biznesowego punktu widzenia lepszy rywal niż Pulew i prawdopodobnie Fury również. Oczywiście jest to tylko lepsza forma przeciętniaka, ale na dzień dzisiejszy i tak groźny rywal dla Adamka. Jeżeli Adamek z nim wygra, to i tak na 100% zobaczymy go z kimś z grona Pulew-Fury-Haye, ewentualnie Wilder/Jennings. Adamek to nie jest tytan intelektu, ale i nie umysłowy ułomek. Wie, że zostały mu 2, może 3 kasowe walki, więc na pewno jeszcze zmierzy się z kimś, z kim nie będzie faworytem.
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-05-2013 00:30:46 
"jestem najmądrzejszym psem w okolicy"

Jedno słowo wymień i będzie to szczera prawda :O

Zależy nad kim tą wygraną odniesie i czy wygra tą "wygraną" walkę. Bo zawsze może być jak w przypadku Cunninghama.
Odszczekam jak pokona kogoś mocnego wartego uwagi.
Trollem nie jestem i zdecydowanie nie będę nigdy. Nie potrzebuję kogoś prowokować bo wolę inteligentnie zachęcić do wymiany zdań i konwersacji. Nie bój się gdy nie będę już w stanie z nikim sensownie tu podyskutować uwolnisz się od szczekania rozsądku w twojej głowie...
Ale póki co musisz znosić prawdę którą ci przekazuje, może będziesz w mniejszym szoku gdy za jakiś czas rekord Adamka się trochę zmieni jeśli chodzi o ilość porażek...
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 12-05-2013 00:34:21 
"Weź Blackdogu idź pisać na ringpolska, bo nie mam już siły czytać tych bzdur."

To raczej niemożliwe. Po pierwsze dyskusje tam prawie się nie toczą a po drugie gdy się toczą są zawsze pisane pod dyktando z góry nałożone a każde odchylenia są szybko karane...
Naprawdę widzisz tam kogoś takiego jak ja??

Napisałem wyżej co mnie może zmusić do odejścia, a póki co czerpię dużą przyjemność z pisania tu.
 Autor komentarza: Karule
Data: 12-05-2013 00:38:36 
Z formą z poprzedniej walki to Fury nie ma co startować do Adamka. Z Tomkiem nie ma żartów - chwila takiej słabości jakich wiele miał Fury w walce z Cunnem, a zostałby zasypany takim gradem ciosów, że przegrałby przed czasem.
 Autor komentarza: tapir
Data: 12-05-2013 02:09:13 
Trzeba pamiętać, że Cunn i Chambers to zawodnicy nie pasujący Adamkowi. Szczególnie w sytuacji gdy Adamek stracił główny atut w ciężkiej czyli szybkość. Adamkowi mogłoby pójść łatwiej z Powietkinem niż z Cunnem. Chodzi mi o to, że ze Stevem zawsze wypadałby nie najlepiej.
Trener Adamka też już kilkakrotnie się skompromitował raz gdy nie widział że Chambers używał tylko jednej ręki, a drugi gdy stwierdził, że tylko raz oglądał pierwszą walkę z Cunnem.
Co do walki z furym to mam wątpliwości czy Tomek podoła. Adamek bedzie miał problemy i z gigantami jak Kliczko czy Fury jak i z małymi szybkimi ciężkimi. Najlepiej pasowali by mu tacy jak Banks, Arreola, Powietkin, Chisora.
 Autor komentarza: WitoldoImpact
Data: 12-05-2013 06:40:39 
Zgadzam się, że Adamek potrafi trzymać się taktyki tylko nie zapominajmy, że przygotuje mu ją Roger, który nie oglądał walk Cunna, równie dobrze może nie przyjerzeć się Furemu i stwierdzić, że Adamek wychodzi po to, by go zdominowac fizycznie. Trochę przesadzam, ale niestety tylko trochę
 Autor komentarza: Grzywa
Data: 12-05-2013 08:23:46 
Adamek z Furym nie bedzie walczyl bo kto to jest ten Tyson Fury? Zreszta do czasu walki sila ciosu Gorala bedzie tak wielka iz Angol nie wyjdzie do ringu jak coraz lepszego Polaka z Rogerem zobaczy. Mysle iz Adamek z czasow cruiser tzn wazacy w okolicach 94-6kg milaby duze szanse na wypunktowanie Furego ale dzisiejszy, wierzacy w sile swego ciosu HBO Adamek moze sie przeliczyc.
 Autor komentarza: PanJanekTygrys
Data: 12-05-2013 09:27:41 
Nie wyjdzie do Furego bo nie potrafi walczyc z wysokimi.Grant go prawie znokautowal 3 lata temu.

A cos wiadomo jaka byla kara za spowodowanie wypadku po pijanemu?
Bo juz troche czasu minelo i nadal cisza.Czyzby kara byla tak smieszna ze trzymaja to w tajemnicy zeby nie bylo skandalu?
Czy moze ja cos przeoczylem i nie jestem w temacie?
 Autor komentarza: milosz762
Data: 12-05-2013 12:06:26 
Grzywa to samo pisałem wyżej jak ty że 3 lata temu miałby duże szanse z Furym ale,nie ważył 94 tylko 98 kg w walce z Arreolą a to różnicą 4 kg!!
 Autor komentarza: karko
Data: 12-05-2013 13:02:41 
Fury to paprak. Co z niego by było gdyby nie faule ? Wydaje mi sie ze tu przebieg walki podobny do Adamek- Walker. Jak Adamek sie wkurwi to sie robi agresywny i boksuje po swojemu a nie w mysl narożnika. Dużo osób zapomina ze Adamek potrafi bić kombinacjami w których Fury sie gubi i Adamek też potrafi kontrowac czysto w szczękę co dla furego było niebezpieczne bo potrafia nim rzucać o dechy slabsi fizycznie od Tomka. A jak sie niby pokazał Fury z Johnsonem ? Na tle tego spasionego leniwego garfielda nie zadajacego ciosów każdy wyglada jak baletnica. Z czego tyson wykonał 10 000 niepotrzebnych ruchów i nagle wszyscy "oo, Drewno ożywine". Kpina. Spasiony chisora. Pamięta ktos ta walkę wogle ? Jak dobry i aktywny był ten mały gruby "czołg" ? Mało kto by z nim przegrał wtedy, blahtow z walki z wawrzykiem przy nim to zwierzę. Pajacyk ktorego ilosci nokautow nie powstydzil by sie Marcin Najman, rzucił tysonem o dechy A podstarzaly taryfiarz Rogan dochodził pięknie do jego szczęki.chudy waciany Cunn który wygrywal walkę do momentu ko przez faul też scia ty o drzewo. I jak można nie wierzyć ze Adamek który ma doswiadczenie i najbardziej ubita watę z tych waciarzy nie był by wstanie wygrać przez KO z tym cielakiem bez psychiki?
 Autor komentarza: MrAdam
Data: 12-05-2013 13:04:33 
A od kiedy to Fury ma taka pozycje ze wybiera sobie przeciwników ? Fury dostał propozycje na 500 tys funtów od Pricea i co? Przecież z Adamkiem nigdy sie dogada w sprawie zysków.
 Autor komentarza: ogierinho1
Data: 12-05-2013 16:23:51 
Adamek z formą z Arreoli, albo inaczej - ważący 95-98kg wypunktowuje Furego jak chce... a skoro Cunn był go w stanie położyć to czemu nie Adamek w sumie... Natomiast w tym momencie z forma którą prezentuje opasły Góral to niestety ale skończyłoby się ciężkim KO dokładnie jak z Cunnem
 Autor komentarza: gerlach
Data: 13-05-2013 00:43:24 
Adamek musi zrzucic 4-5kg i moze ograc Furego, choc trzeba przyznac, ze Angol ma kopyto
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.