MAYWEATHER: PIĘĆ WALK I ODCHODZĘ

Mimo 36 lat wielki Floyd Mayweather Junior (44-0, 26 KO) zaprezentował się niesamowicie wypunktowując na gali w Las Vegas Roberta Guerrero (31-2-1, 18 KO). Wszyscy kibice boksu zawodowego zastanawiają się, jak długo "Money" będzie kontynuował swoją barwną karierę.

Amerykanin twierdzi, że po wywiązaniu się z kontraktu z telewizją Showtime zawiesi rękawice na kołku. Pozostało zatem pięć występów Mayweathera.

- Bernard Hopkins to prawdziwy mistrz, chylę przed nim czoła. Mieć 48 lat i być mistrzem świata... To nie dla mnie. Zostało mi pięć walk i odchodzę na emeryturę. Hopkins to legenda i przyszły członek Hall of Fame. Mam nadzieję, że i ja kiedyś dołączę do tego zaszczytnego grona - powiedział Mayweather.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Karule
Data: 06-05-2013 10:16:18 
Nie lepiej zawalczyć jedną więcej i pobić rekord Marciano? ;d
 Autor komentarza: ozi123
Data: 06-05-2013 10:16:47 
czyli co nie pobije rekordu Marciano? szkoda , aczkolwiek cieszę się że potrafi oddać szacunek pionierom.
 Autor komentarza: Champion20
Data: 06-05-2013 10:19:42 
Już jesteś wśród najlepszych w historii Floyd. Ja na jego miejscu wywiązał bym się z kontraktu i przy rekordzie 49-0-0 stoczył bym pozegnalna walke z jakimś średnim zawodnikiem takie zwycięstwo na koniec dla mistrza i rekord 50-0-0 alez to będzie wyglądac:)
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 10:22:32 
@Karule, ozi123

Rekord Marciano jest tylko w ciężkiej. Choćby Julio Cesar Chavez miał bodajże 87 walk bez porażki.
 Autor komentarza: arp
Data: 06-05-2013 10:23:37 
Nie wiedziałem, że Floyd walczy w ciężkiej, jak Marciano. Chyba jestem trochę w tył z wiedzą.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 10:24:44 
5 walk ? Przy jego wieku i stylu w jakim walczy może się to okazać dla niego zabójcze. Ktoś w końcu może trafić. Ale gdyby mu się udało...
 Autor komentarza: WalterAlfa
Data: 06-05-2013 10:25:42 
Jeśli będzie walczył raz na rok to i tak jeszcze sporo lat przed nim ;D
Oczywiście może też w końcu z kimś przegrać ale to w obecnej dyspozycji mało prawdopodobne.
Można zgadywać jaki to będą walki, zakładając że będzie je wygrywał.
Nie podejmuję się wytypowania 5 kolejnych rywali ale Alwarez i Paciao jako dwie następne to byłaby chyba najlepsza opcja.
 Autor komentarza: Boldenon1988
Data: 06-05-2013 10:26:59 
50-0-0 i w tym ostania walka z pacmanem tak dla niewiarkow zeby zobaczyli kto byl najlepszy w p4p
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 10:27:31 
@WalterAlfa
"Jeśli będzie walczył raz na rok to i tak jeszcze sporo lat przed nim ;D
Oczywiście może też w końcu z kimś przegrać ale to w obecnej dyspozycji mało prawdopodobne.
Można zgadywać jaki to będą walki, zakładając że będzie je wygrywał.
Nie podejmuję się wytypowania 5 kolejnych rywali ale Alwarez i Paciao jako dwie następne to byłaby chyba najlepsza opcja.
"

Jeśli będzie walczył raz na rok nie wygra 5 razy. Nie przy stylu jaki prezentuje.
 Autor komentarza: Matys90
Data: 06-05-2013 10:28:11 
Chodzi o to, by ze sceny zejść niepokonanym. Tak jak właśnie Marciano czy Calzaghe. Był taki skrzacik - Ricardo Lopez - 51 zwycięstw, zero porażej, ale jeden remis.

Jeśli chodzi o pięściarzy, którzy nigdy nie przegrali, to kiedyś natknąłem się na taki przypadek:

http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=046200&cat=boxer

Nie wiem jak to jest możliwe, jakiś błąd Matrixa? ;)
 Autor komentarza: Szef99
Data: 06-05-2013 10:30:38 
dareeka co z tego, Chavez zakończył karierę z porażkami. Rekord Marciano jest nie tylko w wadze ciężkiej, zakónczył on karierę jako mistrz z idealnym rekoredm.
 Autor komentarza: Szef99
Data: 06-05-2013 10:33:16 
Podobnie właśnie jak Calazghe który czy się to komus podoba czy nie ( a jest takich wielu) jest legendą w super średniej
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 10:35:54 
Chodzi o to, by ze sceny zejść niepokonanym. Tak jak właśnie Marciano czy Calzaghe. Był taki skrzacik - Ricardo Lopez - 51 zwycięstw, zero porażej, ale jeden remis.

Jeśli chodzi o pięściarzy, którzy nigdy nie przegrali, to kiedyś natknąłem się na taki przypadek:

http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=046200&cat=boxer

Nie wiem jak to jest możliwe, jakiś błąd Matrixa? ;)

Marciano ? A kogo on pokonał? Jedynie wartościowy był chyba La Starza i Walcott, może Cockell. Reszta to emeryci(Charles, Moore,Louis)
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 10:40:01 
@Szef90
"dareeka co z tego, Chavez zakończył karierę z porażkami. Rekord Marciano jest nie tylko w wadze ciężkiej, zakónczył on karierę jako mistrz z idealnym rekoredm.
"

Brak porażki Marciano oznacza, że nie walczył z najlepszymi.
 Autor komentarza: Szef99
Data: 06-05-2013 10:42:47 
No i? Do dziś ludzie pamiętają go jako legendarnego niepokonanego mistrza. Zresztą nie nazwałbym Walcotta, Ezarda Charles czy Archie Moorea nikim.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 10:46:47 
"No i? Do dziś ludzie pamiętają go jako legendarnego niepokonanego mistrza. Zresztą nie nazwałbym Walcotta, Ezarda Charles czy Archie Moorea nikim.
"

To byli emeryci. Już to napisałem. Źle mnie zrozumiałeś, ja bardzo lubię Marciano(serce do walki), ale podniecanie się jego rekordem jest co najmniej śmieszne:)
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-05-2013 10:49:15 
darekaa - chodzi o rekord po zakończeniu kariery,a Chavez miał 107-6-2.
WalterAlfa - nie może walczyć raz na rok ,bo ma kontrakt z SHOW na 6 walk w ciągu 30 miesięcy.

darekaa - nie ważne kogo pokonał,rekord to rekord,ze wszystkich mistrzów świata we wszystkich kategoriach wagowych Marciano ma najlepszy rekord 49-0-0.

Lopez 51-0-1 - jeden remis,ale pomszczony.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 10:55:53 
@LennoxLewisLion

Dobrze, rozumiem. Jeśli przyjąć w tym wszystkim, że nie ważne jakich się pokonało bokserów, to rekord Marciano robi wrażenie. Odszedł(uciekł) jako niepokonany mistrz. Tyle
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-05-2013 11:00:41 
darekaa

Dokładnie.A jeśli chodzi o jakość pokonanych rywali przez Marciano to faktycznie była średnia,ale nie najgorsza.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 11:03:25 
@LennoxLewisLion

La Starza i Walcott. Ktoś więcej warościowy, kto nie był bumem albo wrakiem?
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-05-2013 11:10:01 
darekaa - ja się z Tobą zgadzam co do jakości rywali.

Moore miał 38 lat i był z LHW,ale mimo wszystko groźny
Walcott - 38 i 39 lat,wg mnie Past
Louis - to już w ogóle nie ma o czym mówić,mocno PAST i dziadek emeryt

Jedynie La Straza - 23 i 26 lat - to był najwartościowszy łup Rocky'ego.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-05-2013 11:12:39 
A,no i jeszcze Charles - Past Prime.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-05-2013 11:15:09 
darekaa - no,a co sądzisz o jakości rywali LLL?;)
 Autor komentarza: shwayze7
Data: 06-05-2013 11:17:08 
Alexander, Garcia, Bradley, Khan, Mathysse i Pacquiao. Koniec kariery, rekord 50-0. BOOM!
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 11:22:27 
Resume mówi sam za siebie:)
Ruddock, Tucker, Bruno, Morrison, Gołota, Briggs, Mavrovic, Holyfield, Botha, Tua, Rahman, Tyson, Kliczko.

Jeden z najlepszych resume w historii

Szkoda, że z Holyfieldem i Tysonem tak późno...no i brak Bowe.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 11:25:50 
@shwayze7

Zauważyłeś, że wszyscy oprócz Pacmana to "młode wilki"?
 Autor komentarza: bartek94
Data: 06-05-2013 11:27:01 
shwayze7
O Devonie,Garcii,Bradleyu i Khanie również pomyślałem:)dobre opcje:)na Lucasa raczej się nie zdecyduje,a z Pacmanem to będzie ciężko żeby do tego doszło,chociaż kto wie...:D
 Autor komentarza: Legionnaire
Data: 06-05-2013 11:29:35 
Jesli Floyd wygra kolejnych 5 walk to i na ta 50 sie skusi jestem tego pewny. Tak czy inaczej Floyd juz dzisiaj nalezy do najwiekszych gwiazd tego sportu.
 Autor komentarza: ozi123
Data: 06-05-2013 11:35:16 
no właśnie szkoda że nie doszło do walki Bowe z Lewisem. Bowe z pierwszej walk z Holym raczej by rozgromił Lewisa , tym bardziej że tamten jeszcze nie był w swoim prime.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-05-2013 11:36:24 
darekaa - Bowe sobie odpuścił walkę z LLL,ale na olimpiadzie przegrał,dość dziwnie,ale przegrał.

Dodałbym jeszcze do Twojej listy mistrzów olimpijskich : Biggsa,chociaż on już był po laniu od min.Tysona i Bowe ,no i Mercera (- wyrównana walka)

Zlał też młodego ,niepokonanego wilczka Granta 31-0-0,27 lat i niepokonanego wtedy 31 letniego mistrza WBO Akinwande 32-0.

Z Holym troszkę za późno,z Tysonem mocno za późno,ale cóż,tak wyszło.

No i jako jeden z niewielu mistrzów świata nie tylko w HW pokonał wszystkich ,z którymi się spotkał.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-05-2013 11:39:22 
ozi123 - Bowe nie miał ochoty walczyć z LLL,ale faktycznie to mogła by być niezła rzeźnia.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 11:44:36 
"ozi123 - Bowe nie miał ochoty walczyć z LLL,ale faktycznie to mogła by być niezła rzeźnia.
"

Tutaj panują różne opinie na ten temat.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-05-2013 11:46:19 
darekaa - Tzn?
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 11:49:11 
@LennoxLewisLion

Jedni mówią, że Bowe nie chciał, drudzy, że Lewis. A tak naprawdę nie wiadomo.Tak samo jak Mayweather vs Pacqiao. W boksie zawodowym nie ma strachu przed przeciwnikiem, tylko są za małe pieniądze.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 06-05-2013 11:54:43 
To, że nie było walki Bowe vs Lewis to wybór Riddicka i tu nie ma żadnych wątpliwości.

W 1992 r. po pokonaniu Holyfielda miał 3 pasy. WBC, WBA, IBF.

Lewis był zwycięzcą eliminatora do WBC z 1992 r. z walki z Ruddockiem.

Bowe zostawił WBC i ominął Lewisa.Także tu nie ma żadnych niejasności. Gdyby on chciał, byłaby walka z Lennoxem już wtedy.Nie chciał to nie było.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-05-2013 11:55:56 
No po prostu się nie dogadali i tyle,a szkoda.
Bowe gdyby bardziej o siebie dbał pewnie dużo więcej by osiągnął,ale on też jakby nie było pokonał wszystkich ,z którymi się spotkał.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 11:57:05 
@kochamboks296

A co powiesz o managerze Bowe ? Nie miał na to żadnego wpływu ?
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 06-05-2013 11:57:22 
Tym bardziej , że przed rewanżem z Holym walczył z dwoma słabszymi rywalami Dokesem i Fergusonem. Nie było tam większej kasy niż za Lewisa na 100%. To wybór Bowe'a i jego teamu. Widocznie Lewis to było dla nich za duże ryzyko.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-05-2013 11:58:53 
kochamboks296 - na jakimś nagraniu widać jak Bowe wyrzuca pas WBC do kosza..:)
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 06-05-2013 11:59:57 
darekaa
Kto napisał , że nie miał?
Prościej
Jest strona Lewisa i strona Bowe. To strona Bowe odpowiada za to, że nie było tej walki, bo ominęła gościa, który wygrał eliminator, woleli stracić WBC.
Jak ktoś ma jakieś dowody, ze strona Lewisa, nie chciała tej walki, mimo, że wygrała eliminator to proszę przedstawić.
 Autor komentarza: arp
Data: 06-05-2013 12:02:23 
No właśnie ja np. słyszałem, że to był pomysł jego managera. Ale nie wiem, czy Bowe i tak wyszedłby do Lewisa. Pewnie obaj (z managerem) zdawali sobie sprawę z ryzyka porażki, dlatego zwakowali tytuł.
 Autor komentarza: LennoxLewisLion
Data: 06-05-2013 12:03:07 
No i taki rewanż za olimpiadę był jak najbardziej wskazany,a zależeć powinno bardziej Bowe,żeby wyrównać rachunki,bo przegrał i to w dość niejednoznacznych okolicznościach.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 06-05-2013 12:03:52 
Lennox był bardzo groźny sportowo.
Ale Amerykanie długi czas traktowali go tak jak dziś Kliczków.
Wmawiali wszystkim, że tylko u nich są najlepsi ciężcy itd. Nie pasował im Brytyjczyk, w przeszłości walczący dla Kanady. Ale Lewis był za dobry i i tak sięgnął po wszystko.
Bardzo cieszy mnie to, że Lennox później dominował.
A dziś Ukraińcy pokazują im obecną wartość ciężkich w USA.
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 06-05-2013 12:07:59 
arp,LennoxLewisLion
Dokładnie. Przegrał z nim na Olimpiadzie. Gość zdobył prawa do walki a ci go ominęli. To taka plama. Ale co tam podarowali Anglikowi pas :)Dobrzy ludzie.
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 12:10:35 
A czy można powiedzieć, że Bowe nie walczył bo Lewis chciał za dużo pieniędzy? Pamiętajmy, że w tamtych czasach Lennox był mało doceniany i popularny.(matoły z The Ring umieszczali go bodajże w drugiej dwudziestce ciężkich)
 Autor komentarza: gemba
Data: 06-05-2013 12:12:44 
chcialbym walki floyda z paqiao alvarezem,bradleyem. co do tego rekordu marciano 49 wygranych bez porazki to byl rekord tylko wylocznie do hv to nie byla wina marciano ze nie bylo klasowych rywali a takie gadanie ze charles louis walcot byli past prime jest nie na miejscu to samo mozna bylo powiedziec o lennoxie lewisie ze zbil starego nic juz wtedy nie wartego tysona bo tak bylo wymeczone zwycieztwo z mercerem bo wynik moglby isc w dwie manki z wiekowym holyfieldem ktorego oszukali w drugiej ich walce ale to chyba za to ze lewisa przekrecili w pierwszej walce.lewisowi brak tylko walk z bowe i moorerem i tez nie wiadomo jakby sie to zakonczylo z ta jego niepewna szczeka.rowniez holyfield pokonal prawie wszystkich liczacych sie piesciarzy
 Autor komentarza: gemba
Data: 06-05-2013 12:14:36 
a floyd to geniusz ringu i tyle w temacie
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 12:20:13 
@a floyd to geniusz ringu i tyle w temacie.

Floyd przy jego stylu i wieku jest już emerytem(ciągle świetnym). Ale jak dla mnie powinien troszkę zmodyfikować swój styl na te ostatnie walki.Bazowanie na szybkości w tym wieku to balansowanie nad przepaścią:)
 Autor komentarza: ozi123
Data: 06-05-2013 12:20:25 
gemba
jeżeli nie oglądałeś jakichś walk to się nie wypowiadaj. Holy drugą walke również przegrał , aczkolwiek nie aż tak bardzo jak pierwszą z LL.
 Autor komentarza: ozi123
Data: 06-05-2013 12:23:41 
darekaa
to wdg. ciebie co powinien osiągnąć swoją naturalną wagę niczym Adamek?Żeby poprawić siłę ciosu? W przypadku Floyda Roger by pewnie zalecał z 80kg nie?
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 12:27:39 
@ozi123

"o wdg. ciebie co powinien osiągnąć swoją naturalną wagę niczym Adamek?Żeby poprawić siłę ciosu? W przypadku Floyda Roger by pewnie zalecał z 80kg nie?
"

Ciężko mi to mówić, ale brudno szarpany styl Hopkinsa byłby idealny.(Oczywiście nie z bykami pokroju Alvareza)
 Autor komentarza: ozi123
Data: 06-05-2013 12:33:55 
darekaa
nie da rady. spójrz na takiego Gołote. Chlop 45 lat , a nadal myślał (a może nic nie mógł poradzić?) że da rade unikać ciosów za pomocą balansu. Wiemy jak to się smutno skończyło. Przegrał z największą watą , najsłabszą szczęka Hw z początków XXI wieku.
Nie da rady zmienić stylu. TO jest "wrodzone"
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 06-05-2013 12:39:49 
Alvarez moze zaskoczyc Floyda jesli dojdzie do takiej walki :)
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 12:46:18 
"Nie da rady zmienić stylu. TO jest "wrodzone"
"

Zapraszam do walk Alego przed przerwą i po przerwie:)
 Autor komentarza: gemba
Data: 06-05-2013 14:18:12 
do ozi123 ogladalem te walki posiadam wszystkie walki lewisa holyfielda tysona bowe i wielu innych to raczej ty sie nie wypowiadaj holyfield nie przegral drugiej walki z lewisem dali lewisowi wygrana za walek z pierwszej
 Autor komentarza: ozi123
Data: 06-05-2013 14:53:24 
gemba
to że posiadasz ma znaczyć że jesteś najmądrzejszy i wszystko odnośnie tych walk wiesz? CZłowieku jest 21 wiek. w każdej chwili mogę mieć te walki w hd , to nie problem. Walka była dość wyrównana , ale minimalnie wygrał Lewis i tak.
 Autor komentarza: ozi123
Data: 06-05-2013 14:54:49 
gemba
ten twój wielki HOlyfield porzegrał z nudziarzem Ruizem. Mało tego , był to najsłabszy mistrz w tamtym okresie.
 Autor komentarza: gemba
Data: 06-05-2013 15:05:31 
walki lewisa byly nudne jak flaki z olejem holyfield posiadal prawie wszystko prucz nokautujacego ciosu ,szczeka z granitu super technika wielka odpornosc na ciosy ,czego nie mial twoj lewis walczyl asekuracyjnie czego nie mozna powiedziec o holyfieldzie nikogo sie nie bal zawsze szedl na wymiany no i poza tym absolutny mistrz cruiser i 4 krotny mistrz w hv powinien byc 5 krotny ale jak wiesz walek z valuewem holy druga walke co najmniej zremisowal .lewis tez dostal prezent w postaci wygranej z mercerem lewis sam kiedys powiedzial ze ludzie chcieli jego walki z tysonem kiedy jeszcze nie byl na to gotowy ,zakladam sie ze tyson przed wiezieniem i nawet ten z pierwszej walki z holym nokautuje lewisa . ja posiadam te walki od historyka piesciarstwa zawodowego i on nawet nie ma wszystkich walk w hd a ty je masz ciekawe heheh.ale to nie jestpowod zeby sie sprzeczac kazdy ma swoje zdanie
 Autor komentarza: tapir
Data: 06-05-2013 15:19:35 
Moim zdaniem Lewis wygrał minimalnie drugą walkę. Obaj nalężą do topu HW wszechczasów. Niema się co sprzeczać który był lepszy. Szkoda, że nie doszło do walki Bowe vs Lewis albo Tyson vs Bowe(oni chyba byli kolegami). Tak samo walki Tysona z Lewisem i Hollym mogły by mieć inny przebieg kilka lat wcześniej.
 Autor komentarza: gemba
Data: 06-05-2013 15:27:57 
no wlasnie szkoda ze nie bylo walk bowe vs lewis bowe vs tyson ,tyson vs moorer moorer vs lewis no ale nie mozna walczyc z kazdym chociarz lewis mial do wyboru walke z tua lub z moorerem wybral tua nie chcial tez walczyc z byrdem nie wiadomo czemu wybral tez walke z grantem nie walczac z nr1 wba ruizem i oddal pas.kolega ozi napisal ze holy przegral z ruizem tylko holy mial juz swoj wiek trzeba zaznaczyc ze pierwsza walke wygral i poraz 4 zostal mistrzem nikomu innemu ta sztuka sie nie udala i pewnie juz nie uda.tylko ten nudziaz ruiz wygral z golota ,oquendo,rahmanem
 Autor komentarza: tapir
Data: 06-05-2013 15:59:09 
Nie sądzę żeby Lenox bał się Byrda czy Ruiza. Ruiz przegrał z Gołota wyraźnie. To był najbrzydziej walczący mistrz świata HW. Były zapaśnik, często korzystający z zapaśniczych chwytów w czasie ciągłego klinczowania.
Wogóle to była też opcja żeby Roy Jones Jr po pokonaniu Ruiza walczył z Lewisem albo Byrdem, ale wycofał się do półciężkiej do walki z Tarverem.
 Autor komentarza: gemba
Data: 06-05-2013 16:01:36 
lewis za duzy dla jonesa ale mozna tak to odebrac ze ze sie migal konfrontacji z byrdem chyba ze wzgledu na jego styl walki podobnie z mordoklejka ruizem
 Autor komentarza: tapir
Data: 06-05-2013 16:01:39 
Byrd zresztą też przegrał z Gołotą, ale nie tak wyraźnie jak Ruiz.
 Autor komentarza: gemba
Data: 06-05-2013 16:07:37 
wiesz co przegral z golota z mistrzem trzeba wygrac wyraznie albo go znokautowac a golota zawsze szukal winy tylko nie u siebie ,tak samo michalczewskiego zwalowali z gonzalezem ,tez jak inni pisza zeby nie zrownal rekordu marciano .to jest bzdura rekord marciano jest tylko i wylacznie do hw.a zwalowali to wyraznie holyfielda z valuewm to byl ewidentny walek a nie golota z byrdem badz z ruizem z ruizem to przespal walke i tyle w szczegulnosci 12r
 Autor komentarza: tapir
Data: 06-05-2013 16:16:41 
Ja pamiętam, że jak oglądałem te dwie walki Gołoty na żywo to byłem przekonany, że wygrał. Potem jeszcze raz je oglądałem kilka lat temu na youtube i podobne odczucia miałem. Don king wybrał zwycięzcę. W takich sytuacjach knockout jest jedynym wyjściem.
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 06-05-2013 16:17:47 
Pacquiao
Alvarez
Broner
Bradley
Garcia
Matthysse

I z rekordem 50-0 będzie top 3 P4P ever
 Autor komentarza: darekaa
Data: 06-05-2013 16:27:36 
"I z rekordem 50-0 będzie top 3 P4P ever"

Jeśli rekord bez porażki jest wyznacznikiem bycia najlepszym to pewnie tak będzie.
 Autor komentarza: Kukiz14
Data: 06-05-2013 16:28:01 
Garcia, Bradley, Alexander, moze JMM, może Khan, moze Alvarez, moze Pacman, może Peterson, moze Garcia.
 Autor komentarza: ozi123
Data: 06-05-2013 16:30:10 
gemba
nauczy się czytać ze zrozumieniem. Powiedziałem że mogę mieć te walki w Hd. nie że mam.
Lewis może i walczył asekuracyjnie , ale przez to nie miał tylu wpadek w karierze co Holy. przegrana z Ruizem , przegrana z BYRDEM , Toneyem.
A na dodatek walczył asekuracyjnie jedynie w walce z Tuą i tu przyznaje walka nudna jak flaki z olejem. Przez 12 rund lewy prosty LL , czasami prawy hak i tyle.
 Autor komentarza: jowisz881
Data: 06-05-2013 16:31:26 
" Autor komentarza: Boldenon1988
Data: 06-05-2013 10:26:59
50-0-0 i w tym ostania walka z pacmanem tak dla niewiarkow zeby zobaczyli kto byl najlepszy w p4p"

A może jeszcze walka Włodzimierza Kliczki z Tysonem, żeby pokazać kto był najlepszy? Wiem, że przykład trochę (nawet bardzo) przesadzony, ale chodzi mi o to, że po pewnym czasie pewne walki nie mają racji bytu. Walka Mayweathera z Pacquiao wywoływałaby największe emocje gdzieś około 2010 r.
 Autor komentarza: gemba
Data: 06-05-2013 16:49:52 
z maccllem tez druga walke toczyl asekuracyjnie ale jeszce raz ci powtarzam ze holy jest od niego starszy a lewis uciekl po kontrowersyjnej wygranej z vitkiem bo w rewanzu napewno dyny.zreszta to jest post o floydzie nie o lewisie
 Autor komentarza: ozi123
Data: 06-05-2013 17:30:56 
gemba
mało się znasz jeśli uważasz ze Lewis by w rewanżu przegrał , lub po prostu jestes hejterem najlepszego ciężkiego ever. Gdyby sędzia pozwolil Vitkowi kontynuowanie walki , to by się skonczyło nokautem najpóźniej w 8-mej rundzie na Kliczce.
 Autor komentarza: pyra90
Data: 06-05-2013 17:40:42 
Lennox pokonał wszystkich najlepszych w swoich czasach ,tak samo jak Ali i Louis ,jest w Top 3 All Time HW .
Śmiem twierdzić że pokonał by każdego Prime ciężkiego w historii ,prócz być może Tysona który nie pasował by mu stylem.
 Autor komentarza: tapir
Data: 06-05-2013 18:02:18 
ozi123
Jak z taką pewnością wygłaszasz swoje sądy nad ewentualnymi walkami to przypuszczam, że albo jesteś albo mógłbyś być milionerem obstawiając swoich faworytów. Kliczko był mniej zmęczony niż Lewis w tej walce.
 Autor komentarza: gemba
Data: 06-05-2013 18:45:34 
sluchaj znam sie dobrze a pozatym ta zadyma po przerwaniu walki byla dlatego ze jakby walke przerwali runde pozniej to bylyby liczone punkty a lewis przegrywal wszystkie rundy u wszystkich sedziow .nie jestem hejterem lewisa ale jesli twierdzisz ze to byl najlepszy ciezki w historii to albo sie faktycznie nie znasz na boksie albo palisz glupa jezeli uwazasz ze lewis byl lepszy ogolem zecz biorac od tysona ,alego holmesa to naprawde to przemilcze.tyle w temacie
 Autor komentarza: Matys90
Data: 06-05-2013 18:55:31 
Nie chcę wnikać w dyskusję, ale jedno mnie nurtuje, bo widzę to już któryś raz w temacie LL-Vit - Jak punkty mogłyby być liczone po ciosie, który nie był faulem?? Widziałeś kiedykolwiek taką sytuację? Że ktoś porozcinał przeciwnika legalnymi ciosami (a przynajmniej tak zakwalifikowanymi przez ringowego) i w wyniku tego podliczali punkty?
 Autor komentarza: gemba
Data: 06-05-2013 19:02:51 
tak czy inaczej rewanzu nie chcial bo juz po pierwszej walce widzial co sie swieci byl super zawodnikiem ale nazywac go najlepszym ciezkim w hiostorii to duza przesada a ali ,holmes tyson ,louis,i inni no panowi bez przesady
 Autor komentarza: gemba
Data: 06-05-2013 19:04:35 
do ozi123 czyli on nie pobije rekordu marciano? jakiego rekordu marciano? rekord marciano byl tylko do hw pisze juz to nascie razy
 Autor komentarza: gemba
Data: 06-05-2013 19:08:26 
zrownal go brian nielsen ale porownac nielsena do marciano to jest grzech niewybaczalny
 Autor komentarza: kochamboks296
Data: 06-05-2013 19:19:56 
Matys90
To jest wciąż powtarzana wielka bzdura:)

Ludzie najwyraźniej nie rozumieją, że Witalij przegrał przez TKO, bo nie był zdolny do walki po ciosach. Jakie kurwa liczenie punktów.To nie było zderzenie głowami itp. Jak np. w Rahman - Holyfield.
TKO różni się od TD do chuja nauczcie się tego poniektórzy .
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.