ZMIANY W RANKINGU P4P
1. Floyd Mayweather Junior, USA
Rekord: 43-0, 26 KO
Wiek: 36
Pseudonim: Money/Pretty Boy
Kategoria wagowa: półśrednia/junior średnia
Dzierżone trofea: WBC (147), WBA Super (154)
Ostatnia walka: M. Cotto - 05.05.2012 - W UD 12
Następna walka: R. Guerrero - 04.05.2013
2. Andre Ward, USA
Rekord: 26-0, 14 KO
Wiek: 29
Pseudonim: S.O.G.
Kategoria wagowa: super średnia
Dzierżone trofea: WBA Super, The Ring
Ostatnia walka: C. Dawson - 08.09.2012 - W TKO 10
Następna walka: ?
3. Guillermo Rigondeaux, Kuba
Rekord: 12-0, 8 KO
Wiek: 32
Pseudonim: El Chacal
Kategoria wagowa: super kogucia
Dzierżone trofea: WBA Super, WBO, The Ring
Ostatnia walka: N. Donaire - 13.04.2013 - W UD 12
Następna walka: ?
4. Nonito Donaire, Filipiny
Rekord: 31-2, 20 KO
Wiek: 30
Pseudonim: The Filipino Flash
Kategoria wagowa: super kogucia
Dzierżone trofea: brak
Ostatnia walka: G. Rigondeaux - 13.04.2013 - P UD 12
Następna walka: ?
5. Sergio Gabriel Martinez, Argentyna
Rekord: 51-2-2, 28 KO
Wiek: 38
Pseudonim: Maravilla
Kategoria wagowa: średnia
Dzierżone trofea: WBC, The Ring
Ostatnia walka: M. Murray - 27.04.2013 - W UD 12
Następna walka: ?
6. Juan Manuel Marquez, Meksyk
Rekord: 55-6-1, 40 KO
Wiek: 39
Pseudonim: Dinamita
Kategoria wagowa: junior półśrednia
Dzierżone trofea: WBO
Ostatnia walka: M. Pacquiao IV - 08.12.2012 W KO 6
Następna walka: ?
7. Manny Pacquiao, Filipiny
Rekord: 54-5-2, 38 KO
Wiek: 34
Pseudonim: Pacman
Kategoria wagowa: półśrednia
Dzierżone trofea: brak
Ostatnia walka: J.M. Marquez IV - 08.12.2012 - P KO 6
Następna walka: ?
8. Władimir Kliczko, Ukraina
Rekord: 59-3, 50 KO
Wiek: 37
Pseudonim: Dr. Steelhammer
Kategoria wagowa: ciężka
Dzierżone trofea: IBF, WBO, WBA Super, IBO, The Ring
Ostatnia walka: M. Wach - 10.11.2012 - W UD 12
Następna walka: F. Pianeta - 04.05.2013
9. Robert Guerrero, USA
Rekord: 31-1-1, 18 KO
Wiek: 29
Pseudonim: The Ghost
Kategoria wagowa: półśrednia
Dzierżone trofea: WBC Interim
Ostatnia walka: A. Berto - 24.11.2012 - W UD 12
Następna walka: F. Mayweather - 04.05.2013
10. Saul Alvarez, Meksyk
Rekord: 42-0-1, 30 KO
Wiek: 22
Pseudonim: Canelo
Kategoria wagowa: junior średnia
Dzierżone trofea: WBC, WBA Super, The Ring
Ostatnia walka: A. Trout - 20.04.2013 - W UD 12
Następna walka: 14.09.2013
11. Carl Froch, Wielka Brytania
Rekord: 30-2, 22 KO
Wiek: 35
Pseudonim: The Cobra
Kategoria wagowa: super średnia
Dzierżone trofea: IBF
Ostatnia walka: Y. Mack - 17.11.2012 - W KO 3
Następna walka: M. Kessler - 25.05.2013
12. Adrien Broner, USA
Rekord: 26-0, 22 KO
Wiek: 23
Pseudonim: The Problem
Kategoria wagowa: lekka
Dzierżone trofea: WBC
Ostatnia walka: G. Rees - 16.02.2013 - W TKO 5
Następna walka: P. Malignaggi - 22.06.2013
13. Bernard Hopkins, USA
Rekord: 53-6-2, 32 KO
Wiek: 48
Pseudonim: The Executioner
Kategoria wagowa: półciężka
Dzierżone trofea: IBF
Ostatnia walka: T. Cloud - 09.03.2013 - W UD 12
Następna walka: ?
14. Abner Mares, Meksyk
Rekord: 25-0-1, 13 KO
Wiek: 27
Kategoria wagowa: super kogucia
Dzierżone trofea: WBC
Ostatnia walka: A. Moreno - 10.11.2012 - W UD 12
Następna walka: D. Ponce De Leon - 04.05.2013
15. Timothy Bradley, USA
Rekord: 30-0, 12 KO
Wiek: 29
Pseudonim: Desert Storm
Kategoria wagowa: półśrednia
Dzierżone trofea: WBO
Ostatnia walka: R. Prowodnikow - 17.03.2013 - W UD 12
Następna walka: ?
Kluczowe walki w najbliższym miesiącu:
4 maja:
Władimir Kliczko (59-3, 50 KO) - Francesco Pianeta (28-0-1, 15 KO)
Daniel Ponce De Leon (44-4, 35 KO) - Abner Mares (25-0-1, 13 KO)
Floyd Mayweather (43-0, 26 KO) - Robert Guerrero (31-1-1, 18 KO)
18 maja:
Lamont Peterson (31-1-1, 16 KO) - Lucas Matthysse (33-2, 31 KO)
25 maja:
Carl Froch (30-2, 22 KO) - Mikkel Kessler (46-2, 35 KO) II
Martineza można było przewidzieć ale Nonito jakoś wciąż wysoko po porażce. Money ostatnio miał niezłą wymówkę, że nie walczył a Ward jednak miał inne plany w zeszłym roku niż siedzenie przed telewizorem....
P4p nie ma odzwierciedlać bycia emocjonującym dla kibiców, tylko umiejętności bokserskie.
To jest tak, jakby Donaire był rozmiarów Martineza, to czy by z nim wygrał?
To jest oczywiście absurd, takie porównania, ale na tym to polega.
10. Froch
11. Hopkins
12. Alvarez
13. Broner
Dziwie sie ze wam sie ten hejt nienudzi, chlopak daje piekny pokaz boksu, jak trzeba jest agresywny jak trzeba oszukac przeciwnika to umie to zrobic.Ma super techniké, niezle udezenie, dobra szczena wielkie serce do walki a wy wkolko te farmazony.
Ogladaj pajacujacego maraville ktory blokuje ciosy géba symuluje faule i pada od waciaka raz za razem.
Biegnie prosto do matki przełożonej:
- Matko przełożona, matko przełożona, zgwałcili mnie, co robić?
- Zjeść cytrynę - odpowiada matka przełożona
- Pomoże?
- Pomoże, nie pomoże... ale przynajmniej ten uśmiech zniknie ci z twarzy
Data: 28-04-2013 22:35:33
Mayweather bezapelacyjnie
nadal powinien mieć 1
miesjce, tym bardziej, że za 6
dni ma walkę.
Dobra może i jest nr 1 p4p chociaż i tak wyżej cenie Warda ale co ma piernik do wiatraka ze za 6 dni ma walke?
A rankingu się znajdujesz za osiągnięcia , nie za styl .
A Alvarez poza Troutem obijał małych i wypalonych , to nie hejt , to obiektywne spojrzenie
Hopkins pokonał Pascala, Pascal pokonał Dawsona, Dawson pokonał Hopkinsa - patrzenie na pojedyncze pojedynki niczego nie weryfikuje. Jeżeli patrzylibyśmy tylko na osiągnięcia - to "Kat" wylądowałby na pierwszym miejscu, bo żaden z obecnie aktywnych zawodników nie osiągnął tak wiele jak Hopkins. Jeżeli patrzylibyśmy tylko na umiejętności - to "Kat" wylądowałby na podium, mógłby walczyć o 1 miejsce z Wardem i Rigondeaux, z racji doświadczenia mógłby nawet tą rywalizację wygrać bo popełnia on najmniej błędów z całej trójki. Patrząc zaś na obecną dyspozycję - to Hopkins lokuje się około dziesiątego miejsca: wciąż jest lepszy od wielu młodych zawodników, aczkolwiek 48 lat nie pozwala mu być w tej najściślejszej czołówce. Fakt jest taki że Hopkins to najlepszy półciężki na świecie: pokonał Clouda, pokonałby Szumenowa, z Cleverlym mogłaby być wyrównana walka, ale na dzień dzisiejszy - wygrana Bernarda, a Dawson wybitnie nie leżał mu stylowo, do tego kontuzja: "Bad" nie ma jednak takiej wartości, pokazał to przegrywając z Pascalem, przegrywając z Wardem, i Chad niech się martwi o swój pojedynek ze Stevensonem.
"A Alvarez poza Troutem obijał małych i wypalonych.."
Nic dodac,nic ując.Poza Troutem,który jest zawodnikiem światowej klasy.
Broni go tylko powiedzmy ,,nieskalany,, rekord.
Moim zdaniem przegrał z Oscarem i Cotto.
Porównajcie go np do Rigondeauxa (to jest gość-jak on się rusza w ringu)
Maywether to już nie ten Maywether co np z walki z Marquezem
Jak to? zbanowali go wreszcie? :))))
Floyd stoczył 4 walki od powrotu z przerwy, to niewiele.
Wygrał z Marquezem, nie robiąc limitu.
Walka ze starym Mosleyem nie porwała.
Pokonał Ortiza w dziwnych okolicznościach.
Wygrał w 154 z Cotto, który nie jest topowym zawodnikiem junior średniej, był dobrze dobrany, walka i tak była ciężka dla Floyda.
Andre Ward od łacznie z walką z Mirandą ma aż 8 pojedynków od maja 2009 r. Wygrał s6,miał dobrych rywali i zlał Dawsona.
Nie rozumiem wciskania Maywesthera wiecznie na 1 miejsce.
Martinez powinien być zdecydowanie wyżej, wygrał z olbrzymim jak na 160 Chavezem, pokonuje Wyspiarzy, mimo, że ma 38 lat robi kawał roboty z niewygodnymi , głodnymi sukcesów rywalami.
2 Martinez.
3. Floyd.
4. Juan Manuel Marquez
5. Rigondeaux.
6. Donaire
7. Manny Pacquiao
8. Hopkins
9.Władimir Kliczko
10.Carl Froch
Jeśli to prawda i nie zobaczę więcej tego zjebanego nicku,to wyślę Ci pocztą piwo,obiecuję.Buźki
Nie myślałem ze to kiedyś napisze ale zgadzam się z Tobą ( co do Floyda)
Mogę Ci adres podesłać :)
Data: 28-04-2013 22:46:10
Fryto666
Data: 28-04-2013 22:35:33
Mayweather bezapelacyjnie
nadal powinien mieć 1
miesjce, tym bardziej, że za 6
dni ma walkę.
Dobra może i jest nr 1 p4p chociaż i tak wyżej cenie Warda ale co ma piernik do wiatraka ze za 6 dni ma walke?"
A no to, że dużo ludzi zarzuca mu, że jest nieaktywny i dlatego powinien wylecieć z rankingu. Za 6 dni udowodni, że nie bez powodu jest na pierwszym miejscu.
1. Rigondeaux
2.Ward
3. Mayweather
Guillermo jest najlepszym bokserem na świecie ale pokonanie Donaire to za mało by dawać go na 1 miejsce P4P.
A czemu nie np. Pascal, który Dawsona pokonał? "Bad" nie jest tak uniwersalny żeby można byłoby go uznać za ogólnie najlepszego. Może mieć problemy ze Stevensonem, Pascal prawdopodobnie pobiłby Dawsona w rewanżu, jest Kovalev - kilku mocno bijących zawodników którzy w ringu stanowiliby dla Dawsona o wiele większe zagrożenie niż dla Hopkinsa, czyli człowieka mogącego ich wszystkich wypunktować, co zresztą uczynił z Pascalem.
A jeśli miałbym wybrać pięściarzy za same czyste umiejętności bokserskie na chwilę obecną to:
1. Rigondeaux
2.Ward
3. Mayweather
popieram w 100%
Ja uważam jednak, że taka wygrana musi go premiować,ciężko znokautował Pacquiao, który uważany był za 1-2 P4P. Mimo, że Meksykanin ma ewidentnie patent na niego to takiej wygranej praktycznie nikt się nie spodziewał.
jak ty dziś mądrze piszesz aż nie wierzę.
brawo chłopaku
rośniesz w moich oczach
Nie chce tutaj gdybać, ale według mnie gdyby Dawson w tamtej walce z Pascalem nie dostał kontuzji, to wygrałby prawdopodobnie przed czasem i myśle, że Dawson ma największe umiejętności obecnie w półciężkiej i jeśli dojdzie do rewanżu z Pascalem to prawdopodobnie go wypunktuje.
Może i masz rację, bo ja postrzegam Bernarda poprzez pryzmat wcześniejszych dokonań i faktu, że jest najstarszym mistrzem świata i żywą legendą. Jednak denerwuje mnie fakt, że jest umieszczony pomiędzy Bronerem a Maresem, to mu trochę ubliża.
29 czerwca Haye-Charr ...
Chyba możesz już zmienić nick :):):)
Andre Ward nie zasługuje na miejsce pierwsze z JEDNEGO JEDYNEGO POWODU - NIE PRZYCIĄGA LUDZI, TŁUMÓW. Co innego Mayweather, bo to jest pięściarz wybitny na każdym poziomie.
Zgadzam się natomiast z miejscem Guillermo, obił on człowieka który po prostu był number one swojej wagi i zniszczył każdego kogo mógł zniszczyć ( no z jednym wyjątkiem, ale ten wyjątek nie sprawia niespodzianki w moim mniemaniu ).
A no to, że dużo ludzi zarzuca
mu, że jest nieaktywny i
dlatego powinien wylecieć z
rankingu. Za 6 dni udowodni,
że nie bez powodu jest na
pierwszym miejscu
Ale ja nie neguje tego ze Floyd jest wybitny według mnie jest nr 3 defensywy w historii zaraz po nicolino locche i sweet pea lecz uważam ze na chwile obecna nie jest juz nr 1 p4p i jego miejsce powinien zajac SoG
jeszcze z tym chwilę poczekam :)
na mnie nie licz bo to ja daje robote innym
To załatw mi coś spokojnego i dochodowego bo mam dość tyrania 18h dziennie :)
Teraz większość jakiś ofert pracy w necie to jedna wielka ściema z tego co widzę.
a w czym jesteś dobry ????
No, ale zawsze można było się pośmiać z tych dyskusji i historyjek a teraz nudniej będzie ;p
Data: 28-04-2013 23:17:31
Lol, to kogo jeszcze Floyd musi obić żeby nie mieć wątpliwości co do jego miejsca w rankingach P4P. Zdecydowanie zasługuje on na miejsce pierwsze, bo obił WSZYSTKICH, których powinien obić ... Zniszczył do jednej bramki tak wybitnego pięściarza jak Marquez, który z kolei jest lepszy od Pacquiao
..
żeby być nr1 musi obić Kliczke .Pozatym Marqez nie jest lepszy od Pacmana .
Ja dorabiam na pisaniu różnych dokumentacji technicznych dla ludzi znalezionych w necie i pisać lubie i jak mi się chce to umiem :) jak chcesz pogadac o tym to daj kontakt to siebie. Albo ja dam Ci do siebie wiktorhub@gmail.com pozdro
nie moja bajka nie pomogę ..:(
a ty piszesz z dubaju czy wciąż z paciorkowej woli???
Mail poszedl, ale kontakt do mnie na gg: 749308
teraz przelotem jestem w Singapurze, a co tam słychać w pierdziszewie?
już ci pisałem żebyś swoje homoseksualne fantazje kierował w inną stronę
ja siedzę w preclach, pisaniu artykułów tematycznych i szeroko rozumianego marketingu internetowego
daj maila
popiszemy dziś znów o ortografi??
pozdrawiam
Ty to kto?
ScumbagCop
ssij pento koniowi stara ruro i wyjmij murzynską maczuge z ust, przestan masturbowac sie przy zdjeciach z kolek rozancowych a moze jeszcze kiedys wyjdziesz na ludzi. Nara FRAJERZE
masz racje nie(piszę się razem)ważne
blancos911@gmail.com
lol nie wierzę!!!!
Kiedys bylem tu pod innym nickiem i pamietam jak byles na tej stronie merytoryczny (2-3 lata temu) a teraz sie tu uzerasz, co sie podzialo?
Mowie powarznie (nopainnogain)
merytorycznie też piszę (np. ostanio z Tobą sie merytorycznie droczyliśmy) ale przeczytaj komentarze pod tym artykułem, pisałem sobie do Blancosa a tutaj się jakiś scumbag sie wpierdala miedzy wodke a zakąske
KEEP DISTANCE MATE
to sie nie wpierniczaj jak cie sprawa nie dotyczy. Nie mam takich umiejetnosci jak WARIATKRK zeby odpisywac takim pacanom ale mozesz sobie wyobrazic co bys otrzymał gdybym takie umiejetnosci posiadał :)
Link do walki: http://www.allthebestfights.com/saul-alvarez-vs-austin-trout-full-fight-video-pelea-2013/
hahaha gratulacje idź wypłacz się mamie w rękaw, pokaż palcem na dzejmsblanta że to wszystko jego wina, lol
ciesz się bo z redakcją nie wygram.
Cieszy mnie tylko świadomość że wiesz co o Tobie myślę.
co o mnie myslisz to interesuje mnie jak zeszloroczny snieg. Nawet sie nie ciesze ani nie smuce bo jestes mi obojętny, zrozum.
Jak Cie kiedys bede obrazal to zamiast mi jechac, przypomnij kto dal link :) Dzieki stary.
Do tego pewnie nie dojdzie :) Nie ma za co.
przed chwilą jeszcze ze mną pisałeś a teraz chwalisz redakcę.
czy ciebue czymś obraziłem?
Jesteś jak chorągiewka.
dzamsblant obrażał mnie i to grubo kilka dni temu.
Redakcja też nie zna widocznie gezezy i wybiurczo mnie potraktowała ale płakać nie będę.
scumbagCop
zmien nicka bo twoj juz nie aktualny :)
słyszałem dobre wieści.
a co do nicka to muszę bo mnie też zbanowali:(
Ja do Ciebie nic nie mam ale nie lubię czytać pod artykułem 50 postów gdzie ktoś sobie jeździ po drugim. Chwalę redakcję że to tępi bo dochodzi już tutaj do absurdów. Ja też zrobiłem dzisiaj masę off-topów i jak dostanę bana to będzie to uzasadnione.
Jeśli chcesz być szanowany to szanuj drugiego.
trochę mi się należało i żalu nie mam :)
przecież już sie wypłakujesz, dziwne tylko ze dalej mozesz pisać skoro masz bana. Pan dziejmsblant cie nie obrazal tylko pisał prawde, a prawda jest tylko jedna i każdy już ją poznał. Sam z tego co pamiętam jezyka wtedy nie oszczedales i to ty zacząłeś szaleć jak ranny jeleń, a teraz odwracasz kota ogonem jak małe dziecko. Otrzyj łzy jutro też jest dzień, założysz sobie nowego nicka i jakoś to będzie, lol.
Ja dostalem bana na org jakies 2 lata temu za wycieczki personalne do snarskiego (nalezalo sie)
Na ringpolska dostalem za http://www.ringpolska.pl/krzysztof-zimnoch/25794-2013-04-11-16-17-10#comments
(liczysietylkobajceps) to ja, rozmawialem z Babilonskim, wyciagnij wnioski.
Tam za bardzo na rp nie bylo z czego bana dac :)
Scumbag:)
Przyznalem sie ze znam i lubie zimnocha po czym na drugi dzien problemy z zalogowaniem :)
Mniejsza z tym, psy szczekaja karawana jedzie dalej :)
Pytanie do redakcji: Jak to jest z tym banem? Bo widzę że mając bana można dalej pisać.
Chciałbyś sprzedać kilka numerów The Ring Magazine? Czy tylko mi się zdawało że je masz?
fajny ten rusek co komentuje
cyt "Trout zrobil spaghetti dance"
pozdro
1.Money
2.Ward
To ok.Maravilla i Marquez obiektywnie patrząc powinni być przed Donaire i Ringo.Guerrero przed Alvarezem hahah to jakiś joke.Bradley też za nisko,przecież jest niepokonany.Froch też za bardzo wyciągnięty wygrał z Bute i Abrahamem(jednowymiarowym) i tyle jego osiągnięć.Przegrał z Wardem,Kesslerem,słaba walka z Dirrelem (wałek jak dla mnie),ze starym Glenem wypadł bez rewelacji,przegrywał z Taylorem ale się uratował.Dla mnie przed Frochem Garcia albo Vitalij.
Guerrero przed Alvarezem?Według mnie słusznie.Facet przeskoczył dwie kategorie wyżej i pokonał naprawdę dobrych,silnych zawodników.Alvarez natomiast wygrał z Troutem po wyrównanej walce.
Froch jest na odpowiednim miejscu,to samo tyczy się Donaire'a,Rigondeaux czy Hopkinsa.Jeszcze raz powtórzę,naprawdę udany ranking.