KHAN POKONAŁ DIAZA

Amir Khan (28-3, 19 KO) był liczony w czwartej rundzie, ale przetrwał kryzys i pokonał Julio Diaza (40-8-1, 29 KO).

Zapowiadający "nowego siebie" Anglik znów raził błędami w obronie i często dawał się trafiać lewymi sierpowymi. W dziewiątym starciu nadział się na kolejny taki cios i być może przed nokautem wyratował go gong. Po ostatnim gongu sędziowie byli mu jednak przychylni, punktując na jego korzyść 115:112, 115:113 i 114:113.

- Nie byłem zraniony w tej czwartej rundzie i pamiętam każdy szczegół. Po prostu złapał mnie, kiedy źle stałem na nogach - tłumaczył się po ogłoszeniu werdyktu były mistrz świata kategorii junior półśredniej.

Dodaj do:    Dodaj do Facebook.com Dodaj do Google+ Dodaj do Twitter.com Translate to English

KOMENTARZE CZYTELNIKÓW
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 00:52:08 
Oj Khan, sorka, ale z Ciebie wielkiego mistrza nigdy nie bedzie... Kazdy nowy trener Cie przestawia na swoje i Ty juz sie w tym wszystkim gubisz. Nie bierz walk z Garcia lub FMJ, bo to sie zle dla Ciebie skonczy.
 Autor komentarza: Monzon
Data: 28-04-2013 00:52:36 
Stówa w plecy, może przegrana Arreoli mnie podreperuje :S
 Autor komentarza: MLJ
Data: 28-04-2013 00:53:03 
Niech on lepiej do Matthysse nie wychodzi, bo będzie powtórka z Prescotta
 Autor komentarza: Veyron
Data: 28-04-2013 00:53:06 
No to się rozpisaliście w temacie...
Kryzysów to on miał dobrych kilka...
Nie lubię go.. ale jest mi go w jakiś sposób żal.. Walczy bardzo widowiskowo, nie unika konfrontacji, ma czym uderzyć.. ale kur.. ta szklanka..
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 28-04-2013 00:53:10 
Khan ma szczęke z papieru
 Autor komentarza: osman
Data: 28-04-2013 00:53:23 
Khan raczej nie zaskoczył, jak miał szklankę tak ma, szkoda tylko że Diaz mógł trochę lepiej go trafić i byłoby po walce
 Autor komentarza: tapir
Data: 28-04-2013 00:53:45 
Dobra, emocjonująca walka. Khan dalej słaba obrona, ale przetrwał nawałnice ciosów. Minimalna wygrana Khana jak dla mnie.
 Autor komentarza: adam77
Data: 28-04-2013 00:53:58 
Z Khana juz nic nie bedzie.. O ktorej Arreola?
 Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 00:54:14 
Matthyse by chyba zaliczył najszybsze i najłatwiejsze zwycięstwo w karierze. Chociaż Amir nie zasługuje na walkę z Lucasem ;p
 Autor komentarza: mirco30
Data: 28-04-2013 00:54:36 
Wałek,sprawiedliwy był by remis ale z Amira to prawdziwego mistrza nie będzie bo gościu ma wate i szklaną szczene.
 Autor komentarza: Veyron
Data: 28-04-2013 00:55:29 
Właśnie.. o której walka Arreoli i Martineza? Z góry dzieki!
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 00:55:49 
Czemu kazdy zyczy mu zle ? Postawcie sie na jego miejscu, jest mlody, chce cos osiagnac, walczy z w miare najlepszymi bokserami, ale brak mu tej inteligencji ringowej, nie mysli, wszystko stawia na szybkosc i ciagle nie mysli, powinien nad tym popracowac. Jesli juz, to mistrzem, prawdziwym mistrzem zostanie za jakies 5 lat kiedy dojrzeje do tego.
 Autor komentarza: bratmateo
Data: 28-04-2013 00:56:29 
Jakoś nigdy nie wzbudzał mojej sympatii i nie widzę go z czołówką P.S. macie jakies linki do walki Areoli i Garcii bo nie moge nic znalesc
 Autor komentarza: MAKAV3LI
Data: 28-04-2013 00:56:56 
LOL ZNOWU BYŁ LICZONY? TO JEDNAK MA SŁABĄ TA SZCZEKE Z BOKSEREM,KTORY MA LEPSZE UDERZENIE PRZEGRA.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 00:57:31 
Z niecierpliwoscia czekam na Garcia vs Judah, ta walka powinna byc najciekawsza dzisiejszego wieczoru, oczywiscie Martinez vs Murray wchodza w gre. Garcia to powoli kompletny, opanowany i bardzo zdyscyplinowany zawodnik, wiaze z nim duze nadzieje.
 Autor komentarza: Veyron
Data: 28-04-2013 00:57:31 
Niko1
Chłopak ma ogromny talent.. no ale powinien zejść na ziemię.. Za dużo gada a jak się to przekłada na ring.. widzimy sami..
 Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 00:57:42 
@Niko1

Ja po prostu dobrze życzę Lucasowi, który jest jednym z najbardziej niedocenianych bokserów a jego zasłużone miejsce zajmują tacy gwiazdorzy jak Khan -.-
 Autor komentarza: matkapolska
Data: 28-04-2013 00:57:53 
dobra walka :)
 Autor komentarza: matek708
Data: 28-04-2013 00:58:37 
zgadzam się z niko ta walka to koniec Khana walczył z facetem, który normalnie walczy dwie wagi niżej. Diaz był dobry 10 lat temu a teraz to jest cień boksera, który był.

Można spokojnie powiedzieć, że z czołówką tej wagi nie ma żadnych szans. Co więcej zobaczymy na nim zaś cięzkie KO.
 Autor komentarza: Wujek785
Data: 28-04-2013 00:58:39 
mirco30

Obejrzyj walkę jeszcze raz ja punktowałem 115-113 dla Amira. Szkoda chłopaka bo jest niesamowicie szybki a z tą szczęką to nic poważnego nie zdziała. Nie jest zbyt inteligentny w ringu cały czas zapomina o obronie a i cios ma średni.
 Autor komentarza: ByTheWayOfKnockout
Data: 28-04-2013 00:58:42 
nic wielkiego już z khana nie będzie. oprócz wiotkiej szczęki nie zapominajmy o wacianych rękach. amir dla podrównania szans powinien z przeciwnikami walczyć bez rękawic.
 Autor komentarza: zniszcze
Data: 28-04-2013 00:59:05 
Czemu marginalizuje sie walke Martineza ? zadnego info o ktorej walka, 0 materialow :(
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 00:59:48 
kurde probuje rozszyfrowc o ktorej martinez w Europie.
 Autor komentarza: lutonadam
Data: 28-04-2013 01:00:16 
Super walka i zasłuzone zwycięstwo Amira Khana!
 Autor komentarza: DeeJay
Data: 28-04-2013 01:00:30 
"Walkiem" to powinni dostac w glowe ludzie pieprzacy ciagle o przekretach i niesprawiedliwych wynikach.
Strasznie wkurzajace sie to robi.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 28-04-2013 01:01:19 
@Niko1

Nikt mu nie życzy źle tylko stwierdza fakty. A nawet jak życzy źle, to się nie dziw, bo jeżeli ktoś się zachowuje po przegranych walkach tak jak on po porażkach z Petersonem i Garcią to nie może liczyć na szacunek.

A co do walki to kiepsciutko. Nic z Khana nie będzie. Top 5 tej wagi to na dzisiaj Peterson, Garcia, Matthysse, Alvarado i Rios. Cała piątka go zmiata w pare rund, Matthysse w pierwszej. Nie ma czego szukać
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 28-04-2013 01:01:38 
ja mu zycze dobrze... niech lepiej skonczy kariere bo w koncu cala ta partyzantka zle sie dla niego skonczy..
 Autor komentarza: Krzyzak
Data: 28-04-2013 01:02:55 
Gdzie Arreola i o której ?? Nic nie mogę znaleźc
 Autor komentarza: mirco30
Data: 28-04-2013 01:03:12 
Wujek oglądałem miedzy czasie Burnejke na dwa tv ;-)
 Autor komentarza: matek708
Data: 28-04-2013 01:04:15 
Judah zobacz jak on skończył z Khanem przecież to było śmieszne, ja bym z nim nie wiązał nadziei że nawiązał nawet równą walkę. Dostanie parę strzałów i zwątpi. A to ostatnie zwycięstwo to z przereklamowanym chłopakiem nie pamiętam jak on się nazywa.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 01:05:10 
A ja chce wiedziec o ktorej Garcia vs Judah i nic. Co jest z tym portalem, tutaj wszystko powinno byc pieknie opisane :(
Wracajac do Mathyyse, ten facet moze i jest dobry, ale wciaz nie praktyczny, dal wyrownane walki z kims takim jak Judah ( zobaczymy jak bedzie dzis z Garcia) dal wyrownana walke z troszke lepszym na tym etapie i w swoim czasie Alexandrem, ale reszta niczym nie zachwyca. Takze przy dobrej stratego Khan ogrywa Lucasa. Sadze jednak, ze na chwile obecna to Garcia jest prawdziwym mistrzem tej Dywizji. Khan chcial Bradleya, niech teraz sie wypowie, bo w ogole nie widze go w takiej konfrontacji. Od Bradleya jest 2 m w bok.
 Autor komentarza: Krzych
Data: 28-04-2013 01:07:48 
Wszystkie walki na boxinguru.eu, jak można nie znać tej strony:D Jest transmisja z Garcia-Judah i łączona z Martineza i Arreoli. Garcia i Judah wyjdą za pewne około 5 rano, Martinez i Arreola nie wiem, ale pewnie podobnie. Prawdopodobnie będzie trzeba wybierać
 Autor komentarza: Krzych
Data: 28-04-2013 01:08:21 
boxingguru.eu*
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 01:09:04 
Mysle, ze Rios moglby ladnie pozamiatac ta kategorie, bardzo chcialbym go zobaczyc z Garcia. Khan powoli odpada z gry, bardzo cichnie, a szybko upada. Stawiam na dzisiejsze zwyciestwo Garcii przez TKO, ten zawodnik jest swietnym technikiem, troszke przypomina Giennadieja Golovkina, a tez ma cos w sobie z Rigondeaux, bo gdy sie mu dobrze przyjrzec, to nie marnuje sil na zbedne zadawanie ciosow. Usypia przeciwnikow i technicznie pyka sobie w swoim stylu aby pozniej zafundowac ciezkie KO.
 Autor komentarza: andrewsky
Data: 28-04-2013 01:09:13 
Postawilem u buka na Diaza,bo byl dobry przelicznik 6-1,a mialem czutke,ze Khan dostanie czasowke.W czwartej rundzie juz witalem sie z gaska...lol...
Teraz czekam na wynik Stiverne-Arreola.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 28-04-2013 01:09:45 
:D to chyba wystarczajacy przaklad dla uzytkownikow ktorzy byli zdania ze khan wygra rewanz z garcia :D z reszta garcie zobaczymy dzisiaj ale taki khan polegl by sromotnie
 Autor komentarza: WoodyG
Data: 28-04-2013 01:10:13 
@Krzych
Peterson zmiata Khana? Jakoś nie zmiótł go nawet na wspomagaczach, w dodatku powinien przegrać na punkty.
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 01:11:33 
2.30 AM czasu CET zaczyna sie gala martinez - murray , czyli koło 5 martinez-murray czasu naszego czyli CET.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 01:13:03 
Dajcie Provodnikova Khanowi :D Nie jakis fantastyczny zawodnik, to moze Khan sie z nim sprobuje :D Bo Floyd zalatwilby go pierwsza trafiona kontra ...
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 01:13:39 
Jetas, a Garcia vs Judah ?
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-04-2013 01:14:54 
Wyszedł Roach z worka w drugiej części walki . Zaskoczyła mnie postura Amira w ringu , kiedyś taki nie był .
Kiedy boksował w pierwszej połowie zgodnie z trenerem , to wszystko szło dobrze , nie podpalał się , zbijał ciosy lewą . A potem zaczął bić się jak za czasów Roacha , i wszystko uj trafił .

PS. Naprawdę myślicie, że Khan ma szklankę ? ma słabą obronę i dlatego pada ( chociaż teraz padł bardziej w wyniku ciosu w trakcie balansu ).
Zobaczcie sobie ile ciosów przyjmował w tych wymianach i nie padał .
Przecież jak taki Maccarinelli ma szklankę , to przewraca go wszystko.
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 28-04-2013 01:15:43 
niko1

provodnikov????? hahahahahahaha o matko! rusek by go zabil.....z khana zostalby juz tylko kebab bez sosu i bez salaty ;)
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 01:15:57 
gdzies juz to czytalem xD
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 28-04-2013 01:16:29 
Martinez vs. Murray o 5.00am? Przeciez w Argentynie jest tylko -4h, wiec chyb troche wczesniej?!
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 28-04-2013 01:16:51 
"Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 00:54:14
Matthyse by chyba zaliczył najszybsze i najłatwiejsze zwycięstwo w karierze. Chociaż Amir nie zasługuje na walkę z Lucasem ;p"

Też bym postawił na Lucasa w ich konfrontacji, ale nie gadaj bzdur, że ubicie Khana byłoby jego najłatwiejszym zwycięstwem w karierze. Poza tym, co znaczy, że Amir nie zasługuje na taką walkę? Sam fakt, że Amir Khan jest pięściarzem o niesamowitych umiejętnościach padania na deski ringu, nobilituje go do walki z Argentyńczykiem, obdarzonym bardzo mocnym ciosem. Sukces Khana zależy przede wszystkim od tego jak bardzo poprawi swoją obronę, bo w ataku jest fenomenalny.
 Autor komentarza: Jacol92
Data: 28-04-2013 01:17:26 
Punktowalem walke i wyszlo mi 114:112 lub 113:113 takze wynik ok ale Khan bez szału.
 Autor komentarza: un4given
Data: 28-04-2013 01:19:11 
Khan jest skończony. A z tego jego brata też nic nie będzie.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 01:19:13 
Legiapany, dokladnie o to mi chodzilo xD Dlatego mowie, dajcie mu go, bedzie fajnie :D Chyba Khan nie wytrzymalby tej presji jaka narzucilby mu Provodnikov.. :D Ale powiedzmy sobie szczerze, na tytul mistrza swiata zasluguja nie tacy bokserzy jak Khan a jak np Provod.. prawdziwi wojownicy. Bardziej od takich nalezy sie ten tytul takim jak Bradley, ktorzy mierza sie z tymi pierwszymi i jeszcze wychodza z tego zwyciesko. Taka jest prawda. Teraz kiedy Bradley wygra z Marquezem, dla mnie jest top 5-6 P4P
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 01:19:44 
Garcia- Judah gala zaczyna sie 3 am czasu CET czyli doliczamy ze 2 h i głowna walka wychodzi koło 5 rano. a martinez murray zaczyna sie 2.30 am czasu CET doliczamy ze 2 h czyli martinez 4 lub 4.40 rano. to takie moje przemyslenia nie muscie sie sugerować.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 01:21:28 
dzieki jetas :) zaryzykuje i polorze sie na te 3 h moze sie uda.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 01:22:17 
a gdzie to mozna bedzie obejrzec, bedzie na orange-sport ? poda ktos streamy ?
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 28-04-2013 01:22:40 
niko1

provodnikovi nalezy sie rewanz z bradleyem bo tam powinien byc remis (niektore osoby widzialy tez jednopunktowa wygrana ruska przy punktowaniu 2 rundy 10-8) ale po walce tima z juanma......tam mocno trzymam kciuki za marqueza bo wierze w jego geniusz

a tak w ogole to zycze provodnikovi pasa
 Autor komentarza: szansepromotions
Data: 28-04-2013 01:23:12 
@Niko1
Tak , Bradleyowi bardzo się tytuł należy , szczególnie za to , że dwa razy spieprzył przed Khanem
 Autor komentarza: WARIATKRK
Data: 28-04-2013 01:23:29 
o ktorej wstac nad ranem?
 Autor komentarza: ThaRealest
Data: 28-04-2013 01:23:33 
w chuja przygrali na orange sport..
mialy byc dwa odcinki z Mayweatherem i co? jeden tyko :(
 Autor komentarza: matek708
Data: 28-04-2013 01:23:39 
Rios prócz mocnej szczęki nic sobą nie reprezentuje. Wystarczy że zawodnik dobrze na na nogach pracuje i już rios sie gubi. Śmieszy mnie to że z Riosa robi ktoś wielkiego zawodnika każdy z czołówki go obije. Pompowany balon Aruma.
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 28-04-2013 01:24:05 
Magomed Abdusalamov wygral przez TKO w pierwszej rundzie! Sadze, ze walka Martineza zaczyna sie miedzy 02:00 a 03:30h.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 01:24:17 
Jesli Khanowi sie nie powiedzie, to skonczony nie jest. Jego rodzinka "ciapatych" przejela w angli praktycznie wszystkie CPN-y i wieksze lub mniejsze sklepy, takze pewnie gdzies tam na kasie wyladuje za 6,20 na poczatek :)
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 28-04-2013 01:26:03 
Wiec gala w Buenos Aires juz sie zaczela, a nie dopiero o 02:30!!!
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 01:28:05 
Rios ma serce do walki i jak widac radzi sobie z czolowka, takze nie mozna powiedziec, ze chlopak nic nie jest wart. Bradley uciekal przed Khanem ? Nie wiem, nie wnikam, stwierdzam aktualne fakty, przeszlosc mnie nei interesuje. Pokonal, jak bo jak ale pokonal, Paquiao, Alexandra, Provodnikova, teraz pokona Marqueza, bo ma to cos o czym wczesniej wspominalem, czyli inteligencje bokserska. Marquez zas ma doswiadczenie boksreskie, takze walka zapowiada sie bardzo ciekawie .
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 28-04-2013 01:28:12 
w arentynie jest teraz 20-19 wiec chyba 5 godzin roznicy
 Autor komentarza: tapir
Data: 28-04-2013 01:36:19 
Gala w Argentynie zaczęła się.
 Autor komentarza: NakMuay
Data: 28-04-2013 01:38:29 
Wedlug BOXNATION walka Martinez vs. Murray bedzie prawdopodobnie o 02:15h!
 Autor komentarza: tapir
Data: 28-04-2013 01:39:11 
http://boxingguru.eu/gurutv1.html
Argentyna
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 01:39:42 
Ludzie odwołuje to co pisałem gala w argentynie sie zaczeła walczy zaraz abregu , a po nim martinez nie idzcie spac ! link : http://boxingguru.eu/gurutv1.html
 Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 01:40:31 
@Pyskaty

Ok, zgoda. Ale jestem zdania, że Matthyse wygrałby przez ciężkie KO i to do 4-5 rundy. Walka trwa 12 rund i Khan z taką defensywą, w którejś rundzie prędzej czy później popełniłby błąd, wystarczy chwila i po walce. Byłbym spokojny o Argentyńczyka i jego wygrana nie byłaby sensacją.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 28-04-2013 01:43:29 
"Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 01:40:31
@Pyskaty

Ok, zgoda. Ale jestem zdania, że Matthyse wygrałby przez ciężkie KO i to do 4-5 rundy. Walka trwa 12 rund i Khan z taką defensywą, w którejś rundzie prędzej czy później popełniłby błąd, wystarczy chwila i po walce. Byłbym spokojny o Argentyńczyka i jego wygrana nie byłaby sensacją."

Z tym postem jestem w stanie się zgodzić :) Pozdro :)
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 01:44:51 
jetas to pewne ? bo właśnie wylaczylem kompa i siedzę na tel . link który podales działa ? napisz za ile mniej więcej będzie walczyl martinez i za ile i na jakiej stacji garcia.
 Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 01:44:57 
@Pyskaty

Historyczny pierwszy raz xd
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 28-04-2013 01:47:20 
hehe martinez troche zmoknie na tym deszczu :D
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 01:48:35 
@niko1 link działa , to jest pewne walczy abregu teraz 2 runde na 12 , a po nim martinez jak nie skończy abregu przed czasem to powinien byc martinez za 30 - 40 min. http://boxingguru.eu/gurutv1.html
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 28-04-2013 01:50:06 
@bak

Nie pierwszy, chociaż oficjalnie może i tak :) Wpadaj do mnie na blanta, to uczcimy tę historyczną chwilę :)
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 01:50:16 
@ LegiaPany nieźle pada hehe. wszyscy w zółtych deszczówkach.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 01:52:41 
dzieki jatas. a wiesz cos odnośnie garcii ?
 Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 01:52:43 
Co do Martinez-Murray. Martinezowi ostatni przeciwnicy przed Chavezem (Barker, Macklin) raczej nie pasowali. Wygrywał przed czasem, ale urywali mu kilka rund. Tak może być też i tym razem. Jednak jestem pewien, że Martinez (pomimo, iż się starzeje) to wygra. Murray dał bardzo wyrównaną walkę z past prime Sturmem. Nie widziałem tej walki, ale słyszałem, że remis był nieco naciągany na korzyść Brytyjczyka, a jak wiadomo Martinez jest obecnie lepszy, szybszy i bardziej niewygodny niż Sturm. Martinez na punkty.
 Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 01:53:30 
@Pyskaty

I przy okazji zobaczymy Martinez vs. Murray xd
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 01:54:26 
@ niko1 Garcia o 3 rano na streamie boxingguru 1 2 3 lub 4.
 Autor komentarza: Pyskaty
Data: 28-04-2013 01:57:11 
"Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 01:52:43
Co do Martinez-Murray. Martinezowi ostatni przeciwnicy przed Chavezem (Barker, Macklin) raczej nie pasowali. Wygrywał przed czasem, ale urywali mu kilka rund. Tak może być też i tym razem. Jednak jestem pewien, że Martinez (pomimo, iż się starzeje) to wygra. Murray dał bardzo wyrównaną walkę z past prime Sturmem. Nie widziałem tej walki, ale słyszałem, że remis był nieco naciągany na korzyść Brytyjczyka, a jak wiadomo Martinez jest obecnie lepszy, szybszy i bardziej niewygodny niż Sturm. Martinez na punkty."

Zgadzam się. Murray to nie jest pięściarz, który będzie w stanie zastopować Martineza. Wydaje mi się, że Gołowkin potrafiłby to zrobić, ale do tej walki nie dojdzie i wcale nie musi dojść. Sergio odejdzie, a GGG na długi czas zdominuje tę kategorię :)
 Autor komentarza: BlackDog
Data: 28-04-2013 01:57:32 
Czy wam też leci film z tym łysym znanym kolesiem ze szklanej pułapki?? Jak on tam ma. A Willis?
Czy to u mnie coś nie haloo??
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 01:59:01 
tez przerwali nagle gale z argentyny ;/
 Autor komentarza: LegiaPany
Data: 28-04-2013 02:00:21 
blackdog

bruce willis

mam nadzieje ze byl to zart :)
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 02:01:07 
jetas już włączać kompa, czy jeszcze jest czas ? daj znać jak sie walka skończy
 Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 02:01:23 
@Pyskaty

Chyba, że Martinez się zestarzeje, straci formę i spadnie z piedestału, a Golovkin na nim stanie. Golovkin zdobędzie uznanie w Ameryce i stanie się dochodowym pięsciarzem. Wtedy Martinez uzna, że to okazja na ostatnią dobrą wypłatę w karierze i przyjmie wyzwanie Golovkina, bo gdy Martinez jest na szczycie a Golovkin jest jak na razie mało znany i słabo sprawdzony to do takiej walki nie dojdzie.
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 02:01:41 
ok tylko odswiezaj strone.
 Autor komentarza: os8
Data: 28-04-2013 02:05:36 
Jeżeli chodzi o walkę Khana to powiem szczerze, że mniej więcej do momentu knockdownu (choć nie jestem fanem) bardzo mi się podobał. Cierpliwy, wyłapywał luki w obronie Diaza aż miło.

Jednak co się działo potem to jakaś tragedia. Niestety ale Amir powinien takiego Diaza wciągnąć nosem. Każdy czysty cios i chłopak walczy o życie. W wieku 26 lat to tragedia dla chłopaka, bo potencjał ma olbrzymi. A moim zdaniem to jest końcówka. Mina Sheafera mówi wszystko: "ciężko będzie dalej chłopaku". Od razu datę ustalił na grudzień, ale chyba nawet Virgil cudów nie zdziała do grudnia. Mi go po prostu szkoda.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 02:08:03 
to za ok ile będzie wchodził martinez ?
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 02:11:42 
odpalaj kompa niko1 link http://boxingguru.eu/gurutv3.html
 Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 02:13:15 
Ogólnie dzisiaj zaskakujący wieczór:

Wilder jako kolejny upokorzył Harrisona. Nie spodziewałem się, że tak szybko.

Skazywany na porażkę Diaz daje wyrównaną walkę Khanowi i sadza go na tyłku.

Brahmer szybko i efektownie rozprawia się z solidnym Averlantem.

Burneika vs. Ozdoba- najdziwniejsza "walka" (a raczej parodia walki) MMA jaką widziałem. Na pewno najlepszy freak fight w historii polskiego MMA. Ich wypowiedzi po walce również były komiczne i idealnie oddawały obraz walki.
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 02:14:12 
dziki wieczór ; d
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 02:15:47 
jestem juz na kompie. odpalam linka
 Autor komentarza: OjciecZradioMaryjaa
Data: 28-04-2013 02:16:51 
niewiem czemu ale na boxing guru ojciec niedaje rady ogladaC czarne tlo tylko i czasem glos dziadostwo jakies
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 02:17:04 
2 rundy i martinez.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 02:20:59 
ktory tutaj jest ktory bo ich nie kojarze :D
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 02:21:48 
po tej walce martinez. czyli za 5 minut .
 Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 02:23:48 
Dzisiaj skrajni patrioci przekonają się jaka jest różnica pomiędzy Proksą a Martinezem.
 Autor komentarza: jetas
Data: 28-04-2013 02:25:44 
dobre bak hehe zaraz sie zaczyna.
 Autor komentarza: Niko1
Data: 28-04-2013 02:26:57 
na pewno proksa ustepuje martinezowi ruchliwoscia w ringu, szybkoscia i doswiadczeniem :)
 Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 02:30:42 
Ja trzymam kciuki za Martineza. To pozytywny gościu. Nie obraża rywali przed walką, nie buduje udawanego napięcia i cyrku. Jedyne napięcie było trochę przed walką z Chavezem, ale Martinez czuł prawdziwą sportową złość- był wkurzony że WBC i HBO nie dopuścili do walki Martinez vs. Zbik w obronie pasa, odebrali mu i dali zawalczyć Chavezowi o pas, który był własnością tylko i wyłącznie Martineza. Po tym jeszcze te odkładanie obowiązkowej obrony przez Chaveza, Saulimana i Aruma, wodzenie i przetrzymywanie Martineza (i te pocieszenie paskiem WBC Diamond). Kto by to wytrzymał? Martinez to inteligentny gościu, zrobił swoje w ringu i powiedział, że zgodzi się na rewanż pod warunkiem, że Meksykanin dokona serii testów. I prawidłowo- Chavez kazał mu czekać to Martinez też niech pokaże mu gdzie jego miejsce, tym bardziej że raz udowodnił mu boleśnie jaka między nimi róznica umiejętności.

Do boju Sergio!
 Autor komentarza: bak
Data: 28-04-2013 02:32:23 
Sulaimana*
 Autor komentarza: canuck
Data: 28-04-2013 02:32:44 
Bardzo dobra walka. Diaz to typowy doswiadczony Meksykanski wojownik.

Khan inkasuje za duzo silnych ciosow jak na ten poziom oraz jego slaba szczeka. Ale trzeba potwierdzic, ze przetrwal trudne chwile w madry sposob. Jednak twardej szczeki nie mozna "nauczyc", bo to nie element technoczny. Twarda szczeka sie ma albo sie nie ma. Takze Khan jezeli chce cos jeszcze osiagnac, musi sie nauczyc walczyc bez inkasowania silnych ciosow.

Diaz pokazal sie z dobrek strony. Jeszcze niejeden mlodszy i ambitny sie na nim "przewiezie."
 Autor komentarza: tomek9876
Data: 28-04-2013 15:40:20 
Jak myślice,ten gościu znokautowałby Khana ?
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=129817&cat=boxer

Kurna jak można mieć wogóle taki rekord,gorzej niż ci od wasyla
 
Aby móc komentować, musisz być zarejestrowanym i zalogowanym użytkownikiem serwisu.